PDA

View Full Version : Vraag het aan suqar_7loe


Pagina's : 1 [2] 3

Txiki
25 juli 2012, 17:24
Wat een gezeik hier na 17u :lol:

Legt allemaal liever wat geld op den toog voor een rondje, en bestelt iets. Dan verkoopt ge nog zinnige klap.

Восход-1
25 juli 2012, 17:26
:-DIk moet wachten tot 8 uur daarmee. En wie verkoopt er zinnige klap in de warmte?

Восход-1
25 juli 2012, 17:26
:-DIk moet wachten tot 8 uur daarmee. En wie verkoopt er zinnige klap in de warmte?

Demper
25 juli 2012, 17:28
Ik ga vandaag nog niks drinken.
De komende dagen ga ik mijn lever al genoeg belasten.

Восход-1
25 juli 2012, 17:32
Ik ga vandaag nog niks drinken.
De komende dagen ga ik mijn lever al genoeg belasten.

Ik heb de mijne al belast heel de voorbije week. Dus mijn beurt om te recupereren.

Koenraad Noël
25 juli 2012, 17:57
Vertel eens meer over het eerste (geslachtsorganen)?Velen menen dat het geen verkrachting is als de man een erectie krijgt en/of ejaculeert, terwijl zulks zeker niet vrijwillig gebeurt.

Txiki
25 juli 2012, 21:00
Velen menen dat het geen verkrachting is als de man een erectie krijgt en/of ejaculeert, terwijl zulks zeker niet vrijwillig gebeurt.

Ge zijt Suqar's draad aan 't verkrachten :roll:

Txiki
25 juli 2012, 21:00
:-DIk moet wachten tot 8 uur daarmee. En wie verkoopt er zinnige klap in de warmte?

Wie iets bestelt, verkoopt zinnige klap. ;-)

Koenraad Noël
25 juli 2012, 21:10
Ge zijt Suqar's draad aan 't verkrachten :roll:Rustig, Cowboy.

giserke
25 juli 2012, 21:22
Wat een gezeik hier na 17u :lol:

Legt allemaal liever wat geld op den toog voor een rondje, en bestelt iets. Dan verkoopt ge nog zinnige klap.

Ik mag niet betalen van mijn geloof voor 17u.

giserke
25 juli 2012, 21:23
Velen menen dat het geen verkrachting is als de man een erectie krijgt en/of ejaculeert, terwijl zulks zeker niet vrijwillig gebeurt.

Verkracht worden door een vrouw?
Wees gerust, dit zal jou nooit te beurt vallen.

Txiki
25 juli 2012, 21:27
Rustig, Cowboy.

Legt dan wat geld op den toog voor een rondje en drinkt. 8-)

Koenraad Noël
25 juli 2012, 21:39
Verkracht worden door een vrouw?
Wees gerust, dit zal jou nooit te beurt vallen.
Probeer eens iets subtieler, Giserke. Dat ligt er te dik op.
Legt dan wat geld op den toog voor een rondje en drinkt. 8-)Natuurlijk.
http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2012/081/7/5/michael_jackson__smooth_criminal_coin_flip_by_erag on_and_saphira-d4tmgx5.gif

Munglik
25 juli 2012, 21:52
Wat zijn je favoriete instrumenten?

Aligator
25 juli 2012, 23:47
Geen, giserke. Ik drink alleen plat water.

Krijgt ge daar geen pijn aan uw blaas van ?

Aligator
25 juli 2012, 23:50
Slaven zijn niet meer van deze tijd, en dat weet Smiley ook wel.

Vertel dat aan de slaven die in nog veel landen bestaan. Per toeval ook islamietische landen.
Vertel eens : welk lot verdienen slavenhouders/drijvers/handelaars in jouw ogen ?

suqar_7loe
25 juli 2012, 23:51
Vertel dat aan de slaven die in nog veel landen bestaan. Per toeval ook islamietische landen.
Vertel eens : welk lot verdienen slavenhouders/drijvers/handelaars in jouw ogen ?
Vrijheid.

suqar_7loe
25 juli 2012, 23:52
Krijgt ge daar geen pijn aan uw blaas van ?

Neen, nog nooit pijn gehad.

Aligator
25 juli 2012, 23:54
Het paternalisme van zgn. "verdedigers" kunnen we missen als kiespijn, Txiki. We zullen zelf wel voor ons spreken. En als sommigen dat "onmogelijk" vinden, dan is dat een goed teken.

"plus royaliste que le roi " die bekeerlingen. Pathetisch.

suqar_7loe
25 juli 2012, 23:54
Wat zijn je favoriete instrumenten?

Een favoriet instrument heb ik denk ik niet maar ik kan wel genieten en tot rust komen bij het horen van iemand die op een doedelzak of piano speelt.

Aligator
25 juli 2012, 23:55
Mijn excuses aan degenen waarvan ik de vragen nog niet heb beantwoord. De zomervakantie is in zicht en het is nogal druk op het werk de laatste dagen. Ik probeer de vragen vandaag of één van de volgende dagen te beantwoorden.

Ben je al eens dronken geweest ?

Aligator
25 juli 2012, 23:55
Mijn excuses aan degenen waarvan ik de vragen nog niet heb beantwoord. De zomervakantie is in zicht en het is nogal druk op het werk de laatste dagen. Ik probeer de vragen vandaag of één van de volgende dagen te beantwoorden.

Ben je al eens dronken geweest ? Want men word toch niet als moslima geboren ?

suqar_7loe
25 juli 2012, 23:59
Ben je al eens dronken geweest ?

Neen, en dat wens ik zo te houden. Dronken mensen vind ik helemaal niet zo leuk.

Aligator
26 juli 2012, 00:00
Ik ben een koppig, moeilijk en ambetant persoon ;-)

Wil ik graag geloven. Maar dikwijls is dat enkel een masker.:-)
Wat zou er onder zitten ? Een feeks die getemd wil worden ?

Aligator
26 juli 2012, 00:02
En dus enorm aantrekkelijk ook 8-)

Heb je haar al eens gezien ? :-)
Wie weet is het een oude bomma, met tieten als een paar watermeloenen ?:lol:

Aligator
26 juli 2012, 00:04
Moeilijke vraag. Ik heb constant en in alle winkels een verschillende maat :-P

Wel, geef dan gewoon uw borstomtrek, heupomtrek, en je lengte en gewicht. En waarom niet, je oogkleur(en), haarkleur, en of je sproeten hebt en waar.8-)

suqar_7loe
26 juli 2012, 00:05
Heb je haar al eens gezien ? :-)
Wie weet is het een oude bomma, met tieten als een paar watermeloenen ?:lol:

Ik een bomma? Ik kon uw kleindochter wel zijn.

Aligator
26 juli 2012, 00:14
Integendeel! Doe zo voort. Je doet meer voor de verspreiding van de islam dan alle moslims op dit forum samen.

Jij doet in elk geval goed werk om de islam belachelijk en antipatiek te maken. Wat een pseudo-intello gezwets jij uit je baboesjen kan slagen, het is schrikwekkend. Den allah zelf zou er het vliegend scheit van krijgen.

Aligator
26 juli 2012, 00:19
Goedgekeurd!:-P

Zelfs het glimlachen naar iemand op straat is een goede daad.

Moslimmadammen mogen toch niet naar onbekende mannen glimlachen ? Is dat niet " mannen tot ontucht aanzetten " ?

Aligator
26 juli 2012, 00:20
Valt de ramadan wat mee? De ramadanezen hier op het werk, zeggen dat ze vooral dorst hebben.

Betaal die mannen een pint dan hé gierigaard !

Aligator
26 juli 2012, 00:22
De ramadan valt heel goed mee. Ik heb geen last eigenlijk. Alleen na het sporten (met dit goed weer) heb ik een beetje dorst maar ik zorg ervoor dat ik net voor etenstijd sport zodat ik direct kan eten/drinken vanzodra ik thuis ben ;-)

Staat er in de koran dat men geen pinten mag drinken ? Want als ze het over alcohol hebben in dat boek, gaat dat mogelijk over sterke drank, en niet over bier...

Aligator
26 juli 2012, 00:30
Vrijheid.

Een slavenhandelaar verdient de vrijheid volgens jou ? Interessante gedachte. Kan je dat eens toelichtten ? Ben je principiël akkoord met het houden van slaven ?

Aligator
26 juli 2012, 00:32
Ik een bomma? Ik kon uw kleindochter wel zijn.

Wat weet jij nu van mijn leeftijd af ?

Txiki
26 juli 2012, 07:13
Aligator kunnen we samenvatten in één woord: islam :lol:

Bokkenreyder
26 juli 2012, 09:04
Neen, en dat wens ik zo te houden. Dronken mensen vind ik helemaal niet zo leuk.

Juist, die zijn zichzelf niet meer, gedragen zich anders omdat hun denkpatroon en gevoelens beïnvloed worden. De kater - in alle mogelijke figuurlijke betekenissen van het woord komt achteraf.

Txiki
26 juli 2012, 09:08
Juist, die zijn zichzelf niet meer, gedragen zich anders omdat hun denkpatroon en gevoelens beïnvloed worden. De kater - in alle mogelijke figuurlijke betekenissen van het woord komt achteraf.

tsss altijd die stereotypen...

Bokkenreyder
26 juli 2012, 09:32
tsss altijd die stereotypen...

Zijn geen stereotypen, Txiki. Zijn zaken die spijtig genoeg vaak aan de orde zijn. hdeb het dan nog niet over huiselijk geweld dat dikwijls zijn basis vindt in dronkenschap.
Om elkaar goed te verstaan: ik heb het hier niet over eens tipsy zijn, maar over de vorm van verslaafdheid die constant een mensenleven beheerst.

Txiki
26 juli 2012, 09:50
Zijn geen stereotypen, Txiki. Zijn zaken die spijtig genoeg vaak aan de orde zijn. hdeb het dan nog niet over huiselijk geweld dat dikwijls zijn basis vindt in dronkenschap.
Om elkaar goed te verstaan: ik heb het hier niet over eens tipsy zijn, maar over de vorm van verslaafdheid die constant een mensenleven beheerst.

Jamma, dan zijt ge ook niet bezig over "dronken" zijn, he. Dan zijt ge bezig over doorzopen en ziek zijn. Heel andere dimensie.

giserke
26 juli 2012, 09:50
Ik zal uitzoeken og ik geen halal pinten kan uitvinden.

Txiki
26 juli 2012, 09:54
Ik zal uitzoeken og ik geen halal pinten kan uitvinden.

Dat bestaat toch al?

Aligator
26 juli 2012, 15:56
Aligator kunnen we samenvatten in één woord: islam :lol:

Leg uit ?

Aligator
26 juli 2012, 15:58
Aligator kunnen we samenvatten in één woord: islam :lol:

Doe geen moeite om dat meiske op te vrijen. Dat pakt toch niet. :lol:

Aligator
26 juli 2012, 16:00
Zijn geen stereotypen, Txiki. Zijn zaken die spijtig genoeg vaak aan de orde zijn. hdeb het dan nog niet over huiselijk geweld dat dikwijls zijn basis vindt in dronkenschap.
Om elkaar goed te verstaan: ik heb het hier niet over eens tipsy zijn, maar over de vorm van verslaafdheid die constant een mensenleven beheerst.

Je vergeet dat den Txiki een cafébaas is. Zijn broodwinning is alcohol verkopen, en het zal hem een zorg zijn of zijn klanten daarna hun vrouw een pak slaag kadoo doen.
Cafébaas in Baskenland.:lol:

suqar_7loe
26 juli 2012, 16:01
Wat een getrol.

Aligator
26 juli 2012, 16:03
Neen, en dat wens ik zo te houden. Dronken mensen vind ik helemaal niet zo leuk.

Als je nog nooit dronken geweest bent weet je natuurlijk niet of dit iets voor jou is of niet hé.
Wie weet is het wel een openbaring.:-)

Aligator
26 juli 2012, 16:05
Wat een getrol.

Ik heb u niet goed verstaan ? Wat zei je ? Wat een lol ?:-)

Txiki
26 juli 2012, 22:31
What shall we do with the drunken sailor?

Aligator
26 juli 2012, 23:19
What shall we do with the drunken sailor?

Vraag het aan Suqar_7loe
Je weet wel, die griet waar je als een zot achter loopt.:lol:

Txiki
27 juli 2012, 06:06
Vraag het aan Suqar_7loe
Je weet wel, die griet waar je als een zot achter loopt.:lol:

:lol: Zijn er nu nog altijd forummers die daarmee weg zijn?

roger verhiest
27 juli 2012, 12:57
In deze hitte is het gevaarlijk om geen water te drinken.
Ze doen maar.

Zwangere vrouwen, vrachtwagen & buschauffeurs, scheepsbemanningen
enz.. zijn vrijgesteld van Ramadan-vasten.

Overigens mag je gerust een moslim/moslima eventjes wegen op de dag dat de ramadan begint en daarna nog eens als hij eindigt : het resultaat is dat de persoon in kwestie ongeveer 2 kg zwaarder zal wegen.

Reden : de nachtelijke vreet en drinkfestijnen, die afgesloten worden net voor zonsopgang ... dus dat watertekort zal in normale omstandigheden best wel meevallen !

Aligator
27 juli 2012, 16:40
:lol: Zijn er nu nog altijd forummers die daarmee weg zijn?

Jaja strijd het maar af nu.:lol:
Romeo.:lol:

Aligator
27 juli 2012, 16:41
Zwangere vrouwen, vrachtwagen & buschauffeurs, scheepsbemanningen
enz.. zijn vrijgesteld van Ramadan-vasten.

Overigens mag je gerust een moslim/moslima eventjes wegen op de dag dat de ramadan begint en daarna nog eens als hij eindigt : het resultaat is dat de persoon in kwestie ongeveer 2 kg zwaarder zal wegen.

Reden : de nachtelijke vreet en drinkfestijnen, die afgesloten worden net voor zonsopgang ... dus dat watertekort zal in normale omstandigheden best wel meevallen !

Beetje schijnheilig allemaal hé ?

Txiki
27 juli 2012, 17:29
Jaja strijd het maar af nu.:lol:
Romeo.:lol:

:-D

MaGNiFiCaT
27 juli 2012, 17:38
Aligator, wat doe jij hier??!! Kssst, weg jij!! Naar je moeras, gij!!!:x

MaGNiFiCaT
27 juli 2012, 17:40
Vraag het aan Suqar_7loe
Je weet wel, die griet waar je als een zot achter loopt.:lol:

Wat?? Txiki is stapel op Sugar??8O Wist ik niet.
Dus we hebben hier een forumkoppeltje................proficiat aan Txiki en Sugar.8-)

Aligator
27 juli 2012, 18:00
Wat?? Txiki is stapel op Sugar??8O Wist ik niet.
Dus we hebben hier een forumkoppeltje................proficiat aan Txiki en Sugar.8-)

Ei nee, ze moet van hem niet hebben, want hij is niet besneden, en drinkt alcohol.:twisted:

Aligator
27 juli 2012, 18:03
Aligator, wat doe jij hier??!! Kssst, weg jij!! Naar je moeras, gij!!!:x

Straks ga ik terug naar het moeras, maak je geen zorgen. Maar momenteel ben ik op jacht, ik ben de tuin van het paleis van Laeken binnengeslopen, en nu ga ik proberen één van die vetgemeste lamzakken van de Koning-bende te pakken te krijgen. Miam miam lekker volgevreten, gevoederd door de domme Belgen. Dat zal smullen worden.
Alhoewel, ik vraag me af of die mensen niet giftig zijn ?

Txiki
27 juli 2012, 21:22
Ei nee, ze moet van hem niet hebben, want hij is niet besneden, en drinkt alcohol.:twisted:

:-D En ik ben niet van plan daar iets aan te veranderen! :lol:

Aligator
27 juli 2012, 23:29
:-D En ik ben niet van plan daar iets aan te veranderen! :lol:

Allee joeng ! Jij hebt dus niets over voor uw grote liefde ? Flauw van u hoor.
Enfin. Ze zal nu weten wat de " liefde " van een ongelovige witte dronkaard waard is.:lol:
Hij heeft er nog geen stukske vel voor over, en de zuip gaat voor.

Txiki
28 juli 2012, 05:58
Allee joeng ! Jij hebt dus niets over voor uw grote liefde ? Flauw van u hoor.
Enfin. Ze zal nu weten wat de " liefde " van een ongelovige witte dronkaard waard is.:lol:
Hij heeft er nog geen stukske vel voor over, en de zuip gaat voor.

Wat zou ze vinden van een handtas uit aligatorleer?

MaGNiFiCaT
28 juli 2012, 09:55
Ei nee, ze moet van hem niet hebben, want hij is niet besneden, en drinkt alcohol.:twisted:

8O Euhmm............hoe weet jij dat? Dat Txiki niet besneden is? Och nee laat maar...................:|

MaGNiFiCaT
28 juli 2012, 09:57
Straks ga ik terug naar het moeras, maak je geen zorgen. Maar momenteel ben ik op jacht, ik ben de tuin van het paleis van Laeken binnengeslopen, en nu ga ik proberen één van die vetgemeste lamzakken van de Koning-bende te pakken te krijgen. Miam miam lekker volgevreten, gevoederd door de domme Belgen. Dat zal smullen worden.
Alhoewel, ik vraag me af of die mensen niet giftig zijn ?

Ten eerste: je zal niet veel aan die Mensen hebben, want Zij staan, door Hun ascetische levensstijl erg mager. Je hoeft niet dik te zijn als superrijke, integendeel.
Ten tweede: je zult snel afgeschoten worden, gij reptiel. Reptielen worden niet geduld in de Koninklijke Tuinen!!!:twisted:

MaGNiFiCaT
28 juli 2012, 10:01
Allee joeng ! Jij hebt dus niets over voor uw grote liefde ? Flauw van u hoor.
Enfin. Ze zal nu weten wat de " liefde " van een ongelovige witte dronkaard waard is.:lol:
Hij heeft er nog geen stukske vel voor over, en de zuip gaat voor.
Ja daarin heeft u gelijk. Vind dat erg van Txiki, je moet iets voor je liefde over hebben. Maar als de drank de liefde is.....



Wat zou ze vinden van een handtas uit aligatorleer?Och aligator is waarschijnlijk al afgeschoten in de Koninklijke Tuinen; men is hem nu aan het villen. Er worden sjakoskes gemaakt van hem en overhandigd aan mijn idool: Koningin Fabiola, de Sprookjeskoningin.
Maar Zij ziet direct dat het leder wat minderwaardig is en laat het veilen, en de (povere) opbrengst schenkt Zij aan de arme mensen. Toch goed voor iedereen: iedereen gelukkig.8-)

Txiki
28 juli 2012, 10:47
Ja daarin heeft u gelijk. Vind dat erg van Txiki, je moet iets voor je liefde over hebben. Maar als de drank de liefde is.....

Dan heb ik daar iets voor over. :mrgreen:

Aligator
28 juli 2012, 23:10
Wat zou ze vinden van een handtas uit aligatorleer?

Je moet de huid van de Aligator niet verkopen voordat hij geschoten is.:-)

Aligator
28 juli 2012, 23:11
8O Euhmm............hoe weet jij dat? Dat Txiki niet besneden is? Och nee laat maar...................:|

Awel, Suqar heeft het mij verteld.:-)

Aligator
28 juli 2012, 23:14
Ten eerste: je zal niet veel aan die Mensen hebben, want Zij staan, door Hun ascetische levensstijl erg mager. Je hoeft niet dik te zijn als superrijke, integendeel.
Ten tweede: je zult snel afgeschoten worden, gij reptiel. Reptielen worden niet geduld in de Koninklijke Tuinen!!!:twisted:

Prins Laurent is toch zo mager niet ? Redelijk vet zelfs, zoals een weldoorvoed zwijn.
En zelfs die ouwe tang van een Fabiola zou ik met plezier opvreten, enkel om haar botten te horen kraken en barsten onder mijn tanden. Zoiets zou muziek in mijn oren zijn.:twisted:

Aligator
28 juli 2012, 23:16
Ja daarin heeft u gelijk. Vind dat erg van Txiki, je moet iets voor je liefde over hebben. Maar als de drank de liefde is.....



Och aligator is waarschijnlijk al afgeschoten in de Koninklijke Tuinen; men is hem nu aan het villen. Er worden sjakoskes gemaakt van hem en overhandigd aan mijn idool: Koningin Fabiola, de Sprookjeskoningin.
Maar Zij ziet direct dat het leder wat minderwaardig is en laat het veilen, en de (povere) opbrengst schenkt Zij aan de arme mensen. Toch goed voor iedereen: iedereen gelukkig.8-)

Dat gierig oud wijf zou nog geen korst brood, of een stinkende versleten onderbroek kadoo doen aan het volk.:lol:

Txiki
29 juli 2012, 03:20
Awel, Suqar heeft het mij verteld.:-)

Liegen siert je niet.

Txiki
29 juli 2012, 03:20
Je moet de huid van de Aligator niet verkopen voordat hij geschoten is.:-)

:lol:

Aligator
29 juli 2012, 07:41
Liegen siert je niet.

Liegen, liegen...:-) Jij weet dus helemaal niet of ik lieg of niet , hé...
Je begint je precies zorgen te maken vind ik.:lol:

MaGNiFiCaT
29 juli 2012, 09:51
Liegen siert je niet.

Daarom dat hij het gruwelijke uiterlijk heeft van een aligator............:|

MaGNiFiCaT
29 juli 2012, 09:52
Vind dat erg van Txiki, je moet iets voor je liefde over hebben. Maar als de drank de liefde is.....

Dan heb ik daar iets voor over. :mrgreen:

Zodus, je hebt het ervoor over haar een jaar niet meer aan te raken?:-)

Txiki
29 juli 2012, 11:54
Liegen, liegen...:-) Jij weet dus helemaal niet of ik lieg of niet , hé...
Je begint je precies zorgen te maken vind ik.:lol:

Ik weet zeer goed dat je aan het liegen bent. Dat heeft niks te maken met "me zorgen maken". Wel met waarheid en leugen.

suqar_7loe
29 juli 2012, 18:48
Zwangere vrouwen, vrachtwagen & buschauffeurs, scheepsbemanningen
enz.. zijn vrijgesteld van Ramadan-vasten.

Overigens mag je gerust een moslim/moslima eventjes wegen op de dag dat de ramadan begint en daarna nog eens als hij eindigt : het resultaat is dat de persoon in kwestie ongeveer 2 kg zwaarder zal wegen.

Reden : de nachtelijke vreet en drinkfestijnen, die afgesloten worden net voor zonsopgang ... dus dat watertekort zal in normale omstandigheden best wel meevallen !
Oh wat vreemd. Ik ben 1,3kg af na een weekje Ramadan.

suqar_7loe
29 juli 2012, 18:52
Awel, Suqar heeft het mij verteld.:-)

Excuseer? Wanneer, waar? :evil:

giserke
29 juli 2012, 19:52
Oh wat vreemd. Ik ben 1,3kg af na een weekje Ramadan.

Vel over been is nie goe é.

suqar_7loe
29 juli 2012, 19:56
Vel over been is nie goe é.

Ik kan wel wat kwijt aan mijn heupen hoor. :-P

Txiki
29 juli 2012, 20:49
Oh wat vreemd. Ik ben 1,3kg af na een weekje Ramadan.

Kan je hier niet een soort dagboek bijhouden van de ramadan?

Munglik
29 juli 2012, 20:52
Wil je een pizza voor me bakken?

Aligator
29 juli 2012, 23:26
Ik weet zeer goed dat je aan het liegen bent. Dat heeft niks te maken met "me zorgen maken". Wel met waarheid en leugen.

Ik wel wel zeggen dat ik gelogen heb, als dit je kan geruststellen hoor.:-)
Ik ben niet het soort mens die problemen wil scheppen in koppels.8-)
Voor de goede zaak mag men wel eens een loopje nemen met de waarheid.
Ik ga daar verder niks over zeggen.

Aligator
29 juli 2012, 23:27
Excuseer? Wanneer, waar? :evil:

Sorry, maar ik zei net aan Txiki dat ik over deze zaak verder niks meer ging zeggen.:-)

Aligator
29 juli 2012, 23:31
Daarom dat hij het gruwelijke uiterlijk heeft van een aligator............:|

Ja, Aligators zijn niet bijzonder mooi. In mensenogen natuurlijk. Want als je aan Mijnheer Alligator vraagt wie hij de mooiste vind, dan zal die zeggen dat het Mevrouw Alligator is.:-)
En in elk geval, liever een Aligator-kop, dan het oudbakken smoelwerk van Fabiola, de Mummie-Koningin.:lol:

MaGNiFiCaT
29 juli 2012, 23:35
BURN!!! :lol::lol:

Wie ben jij eigenlijk Henri2?

Aligator
29 juli 2012, 23:41
Wie ben jij eigenlijk Henri2?

Hij schrijft het toch ? Henri2.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hendrik_II_van_Frankrijk
Een aristocraat dus. Je bent hem dus het meest platte en onderdanige respect schuldig volgens je eigen totaal verouderde en ravijndiep debiele overtuiging.

suqar_7loe
29 juli 2012, 23:55
Ben je al ontmaagd?

Ja.

suqar_7loe
29 juli 2012, 23:56
Wil je een pizza voor me bakken?

En waarom verdien jij dat?

Aligator
30 juli 2012, 00:06
Ja.

Dus je bent getrouwd ?

suqar_7loe
30 juli 2012, 00:07
Dus je bent getrouwd ?

Ik wens daar geen commentaar op te geven.

suqar_7loe
30 juli 2012, 00:08
En vanaf nu ga ik me nuttig maken in deze heilige maand. Genoeg tijd verspilt.

Fijne nacht allemaal!

Txiki
30 juli 2012, 07:55
Welke tip tegen maandagochtendmoeheid? :morning:

MaGNiFiCaT
30 juli 2012, 10:49
Welke tip tegen maandagochtendmoeheid? :morning:

De avond voordien niet zo laat gaan slapen en niet zoveel drinken!!

Dus hou rekening met de 'niet zo'.:-)

Txiki
30 juli 2012, 11:04
De avond voordien niet zo laat gaan slapen en niet zoveel drinken!!

Dus hou rekening met de 'niet zo'.:-)

Ik heb gisteren geen alcohol gedronken en ben vroeg gaan slapen... Eergisteren daarentegen... 8-)

Maar hej zeg! Ik vroeg het aan Suqar, he :evil:

:lol:

MaGNiFiCaT
30 juli 2012, 12:06
Ik heb gisteren geen alcohol gedronken en ben vroeg gaan slapen... Eergisteren daarentegen... 8-)

Maar hej zeg! Ik vroeg het aan Suqar, he :evil:

:lol:

Ik heb dit ook al veel voorgehad. Wanneer men na een lange en zware avond een minieme nachtrust heeft genomen, kan men nog normaal functioneren, maar na een goede en lange nachtrust de dag nadien kan men dan een wrak zijn.


En ge kent me: ik moet overal mn haak in slaan.:twisted:

Txiki
30 juli 2012, 12:07
Ik heb dit ook al veel voorgehad. Wanneer men na een lange en zware avond een minieme nachtrust heeft genomen, kan men nog normaal functioneren, maar na een goede en lange nachtrust de dag nadien kan men dan een wrak zijn.


En ge kent me: ik moet overal mn haak in slaan.:twisted:

Zie mij hier nu bloeden als een rund :cry:

giserke
30 juli 2012, 12:41
Ik heb dit ook al veel voorgehad. Wanneer men na een lange en zware avond een minieme nachtrust heeft genomen, kan men nog normaal functioneren, maar na een goede en lange nachtrust de dag nadien kan men dan een wrak zijn.


En ge kent me: ik moet overal mn haak in slaan.:twisted:

Je zou beter wat pinten zetten :x

Munglik
30 juli 2012, 13:03
En waarom verdien jij dat?

Alstublieft.

:-)

Sjarelgulden
30 juli 2012, 14:00
Hoe moelijk is dien Ramadan agelek taadens de waarme zoemermeunde? Ik maark 'ek alleszins zeikers da a geloefgenoete e bitsje prikkelboarder zen veur maan veuleer directe benoadering hier in Hoboken in dees periode. Ik herinner me nog da waa moesten vasten gedurende zesenviertig dagen, mor we hadden dan nog dien Zondag die steids de gemuderen ontspande.

Aligator
31 juli 2012, 01:06
Ik wens daar geen commentaar op te geven.

Niet getrouwd dus. Maar wel ontmaagd = slechte moslima.:-D
Oef, ik ben gerustgesteld. Ze is tenminste een beetje geïntegreerd in dit werelddeel.8-)

Aligator
31 juli 2012, 01:06
En vanaf nu ga ik me nuttig maken in deze heilige maand. Genoeg tijd verspilt.

Fijne nacht allemaal!

Nuttig maken ? Heel de nacht loekoems verslinden of wat ?:-)

Aligator
31 juli 2012, 01:07
Welke tip tegen maandagochtendmoeheid? :morning:

Neem een snuif speed.

Aligator
31 juli 2012, 01:10
Ik heb gisteren geen alcohol gedronken en ben vroeg gaan slapen... Eergisteren daarentegen... 8-)

Maar hej zeg! Ik vroeg het aan Suqar, he :evil:

:lol:

Ah, ik dacht dat die niet meer met u wou spreken ? Heb je je eindelijk laten overhalen ? Voor het operatiekke wil ik zeggen ?:-D

Txiki
31 juli 2012, 06:05
Niet getrouwd dus. Maar wel ontmaagd = slechte moslima.:-D
Oef, ik ben gerustgesteld. Ze is tenminste een beetje geïntegreerd in dit werelddeel.8-)

Hoe kan iemand die hier geboren en getogen is, slechts "een beetje geïntegreerd" zijn :roll:

Txiki
31 juli 2012, 06:07
Ah, ik dacht dat die niet meer met u wou spreken ? Heb je je eindelijk laten overhalen ? Voor het operatiekke wil ik zeggen ?:-D

Tsss, denken is voor u precies niet echt gezond. Alé ja, ik heb er geen idee van hoe de grijze massa van een aligator precies werkt, hoor. Anders dan een menselijk brein, alleszins.

Aligator
31 juli 2012, 15:03
Tsss, denken is voor u precies niet echt gezond. Alé ja, ik heb er geen idee van hoe de grijze massa van een aligator precies werkt, hoor. Anders dan een menselijk brein, alleszins.

Als je wilt opereer IK u , met mijn Aligatortanden ?:twisted:
Je moet mij zulke ideeën vergeven, hé, dat komt door mijn wreedaardig reptielenbrein.:twisted:

Txiki
31 juli 2012, 15:08
Als je wilt opereer IK u , met mijn Aligatortanden ?:twisted:
Je moet mij zulke ideeën vergeven, hé, dat komt door mijn wreedaardig reptielenbrein.:twisted:

Ik zou het niet beter kunnen omschrijven: wreed aardig. Wreed als synoniem voor enorm. Eigenlijk ben je de braafheid zelve. Tof.

Aligator
31 juli 2012, 15:09
Hoe kan iemand die hier geboren en getogen is, slechts "een beetje geïntegreerd" zijn :roll:

Als je uit een allochtone groep stamt, die zijn kinderen tot in de nu 4de generatie nog opvoedt zoals dat 500 jaar geleden in het oorsprongland het geval was, dan is het al een mirakel dat je " een beetje geïntegreerd " bent. Dat is blijkbaar het geval met Suqar, die ontmaagd is alhoewel ze niet getrouwd is. Dat wil alvast zeggen dat ze één der basisregels van haar gemeenschap met de voeten getreden heeft, die stippelt dat een vrouw maagdelijk moet zijn op de dag van haar huwelijk. Er is dus, in mijn ( reptielen )ogen, een kans dat ze ook de rest van die " culturele " bagage op een prachtige dag over boord werpt,en volledig integreert in onze maatschappij.:-)

Aligator
31 juli 2012, 15:10
Ik zou het niet beter kunnen omschrijven: wreed aardig. Wreed als synoniem voor enorm. Eigenlijk ben je de braafheid zelve. Tof.

:-D Eindelijk iemand die mij doorheeft.

Txiki
31 juli 2012, 15:18
:-D Eindelijk iemand die mij doorheeft.

Ik moet toegeven dat het even geduurd heeft. Soit. Wat drinkt ge? :lol:

MaGNiFiCaT
31 juli 2012, 15:40
Tsss, denken is voor u precies niet echt gezond. Alé ja, ik heb er geen idee van hoe de grijze massa van een aligator precies werkt, hoor. Anders dan een menselijk brein, alleszins.

Beste brave Txiki.

Een aligator heeft helemaal geen brein! Enkel een hersenstam.

MaGNiFiCaT
31 juli 2012, 15:42
Als je wilt opereer IK u , met mijn Aligatortanden ?:twisted:
Je moet mij zulke ideeën vergeven, hé, dat komt door mijn wreedaardig reptielenbrein.:twisted:

Nogmaals jij wreed reptiel! Jij hebt geen brein, enkel een hersenstam.

MaGNiFiCaT
31 juli 2012, 15:44
Als je uit een allochtone groep stamt, die zijn kinderen tot in de nu 4de generatie nog opvoedt zoals dat 500 jaar geleden in het oorsprongland het geval was, dan is het al een mirakel dat je " een beetje geïntegreerd " bent. Dat is blijkbaar het geval met Suqar, die ontmaagd is alhoewel ze niet getrouwd is. Dat wil alvast zeggen dat ze één der basisregels van haar gemeenschap met de voeten getreden heeft, die stippelt dat een vrouw maagdelijk moet zijn op de dag van haar huwelijk. Er is dus, in mijn ( reptielen )ogen, een kans dat ze ook de rest van die " culturele " bagage op een prachtige dag over boord werpt,en volledig integreert in onze maatschappij.:-)

Phff, van het Katholieke geloof mag je ook geen seks hebben voor het huwelijk. Niemand die daar nog rekening mee houdt. Bij de Moslim-allochtonen zal wel niet zo veel verschil zijn hoor. Al zullen er daar natuurlijk nog veel meer zijn (mannen dan voornamelijk) die daar wel nog belang aan hechten.

MaGNiFiCaT
31 juli 2012, 15:45
Ik zou het niet beter kunnen omschrijven: wreed aardig. Wreed als synoniem voor enorm. Eigenlijk ben je de braafheid zelve. Tof.

Inderdaad, in de grond is hij niet slecht, nee.


Je moet hem er enkel in krijgen!!!:twisted:

suqar_7loe
31 juli 2012, 15:48
Phff, van het Katholieke geloof mag je ook geen seks hebben voor het huwelijk. Niemand die daar nog rekening mee houdt. Bij de Moslim-allochtonen zal wel niet zo veel verschil zijn hoor. Al zullen er daar natuurlijk nog veel meer zijn (mannen dan voornamelijk) die daar wel nog belang aan hechten.

Met alle respect maar ik (en de doorsnee-moslim met mij) hecht heel veel waarde aan die regel.

suqar_7loe
31 juli 2012, 15:49
Welke tip tegen maandagochtendmoeheid? :morning:

De tips van magni kan ik aanraden. Vroeg in je bedje kruipen en vooral niet te veel drinken voor het slapengaan :-D

suqar_7loe
31 juli 2012, 15:50
Alstublieft.

:-)

Ik zou hem voor mezelf niet bakken, laatstaan voor een ander. Laten we liever één bestellen.

Aligator
31 juli 2012, 15:50
Ik moet toegeven dat het even geduurd heeft. Soit. Wat drinkt ge? :lol:

Ik drink enkel vers bloed, zoals het Aligators betaamt.

Aligator
31 juli 2012, 15:52
Beste brave Txiki.

Een aligator heeft helemaal geen brein! Enkel een hersenstam.

Iemand die criminele en parasiterende koning-bendes verafgoodt heeft geen lessen te geven over brein of hersenen.:-)

suqar_7loe
31 juli 2012, 15:54
Hoe moelijk is dien Ramadan agelek taadens de waarme zoemermeunde? Ik maark 'ek alleszins zeikers da a geloefgenoete e bitsje prikkelboarder zen veur maan veuleer directe benoadering hier in Hoboken in dees periode. Ik herinner me nog da waa moesten vasten gedurende zesenviertig dagen, mor we hadden dan nog dien Zondag die steids de gemuderen ontspande.
Klopt, het is me inderdaad ook opgevallen dat mensen dan geprikkeld rondlopen. Een hele dag niet eten en drinken kan soms een beetje voor stress zorgen. Opzich zou het niet mogen. De Ramadanmaand is een tijd van bezinning en het opvoeden van de ziel. Je irriteren en afreageren op andere mensen is dan uit den boze. Maar, we blijven natuurlijk mensen ;-)

Niet getrouwd dus. Maar wel ontmaagd = slechte moslima.:-D
Oef, ik ben gerustgesteld. Ze is tenminste een beetje geïntegreerd in dit werelddeel.8-)

Ik heb hier nergens geschreven dat ik niet getrouwd ben. Noch dat ik getrouwd ben. Verder, gaat het jou geen fluit aan met wie ik het bed deel en of ik getrouwd ben.

Aligator
31 juli 2012, 15:54
Inderdaad, in de grond is hij niet slecht, nee.


Je moet hem er enkel in krijgen!!!:twisted:

Ik nodig u uit om het te proberen, Koningaanbidder 8-)

Aligator
31 juli 2012, 15:55
Met alle respect maar ik (en de doorsnee-moslim met mij) hecht heel veel waarde aan die regel.

Maar je hebt hem overtreden ? Een jeugdzonde ?

suqar_7loe
31 juli 2012, 15:55
Ah, ik dacht dat die niet meer met u wou spreken ? Heb je je eindelijk laten overhalen ? Voor het operatiekke wil ik zeggen ?:-D

Hoezo, ik wou niet meer met Txiki spreken? Hoeveel leugens ga je hier nu nog neerpoten, jongen?

MaGNiFiCaT
31 juli 2012, 16:00
Ik nodig u uit om het te proberen, Koningaanbidder 8-)

Voor uw bestwil doe ik het niet. Ik ben veel te goed.

MaGNiFiCaT
31 juli 2012, 16:03
Iemand die criminele en parasiterende koning-bendes verafgoodt heeft geen lessen te geven over brein of hersenen.:-)

http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/201002161426-1_belg-te-weinig-op-hoede-voor-nagemaakte-en-illegale-medicijnen.jpg

van Maerlant
31 juli 2012, 16:03
Enerzijds had ik het moeten negeren want dat is niet bepaald het gedrag waar een moslima mee naar buiten zou moeten komen maar anderzijds, ben ik niet het type dat zich zou laten doen. Het is sterker dan mezelf.

Waarom stop je jezelf zo in een hokje? Is jouw moslim-zijn jouw identiteit?

suqar_7loe
31 juli 2012, 16:06
Waarom stop je jezelf zo in een hokje? Is jouw moslim-zijn jouw identiteit?

Ja, eigenlijk wel.

suqar_7loe
31 juli 2012, 16:13
Suiketje, bikini of badpak?
Bikini.

Bikini of burka?

Burka :twisted:

van Maerlant
31 juli 2012, 16:14
Ja, eigenlijk wel.


Vind je dat zelf niet een beetje vreemd? Je komt bij mij over als een intelligente, ontwikkelde, vrije vrouw die meer is dan louter de volgeling van een religie. Hoewel ik mezelf altijd als katholiek heb gezien, beschouw ik mezelf als zoveel meer dan dat. Een religie vormt in mijn ogen een persoon, maar is dat zelf niet. Zelf heb ik de Roomse Kerk niet nodig om me te zeggen wie ik ben.

Andere vraag: was je ooit aanwezig/heb je ooit deelgenomen aan een christelijke kerkdienst?

suqar_7loe
31 juli 2012, 16:23
Vind je dat zelf niet een beetje vreemd? Je komt bij mij over als een intelligente, vrije vrouw die meer is dan louter de volgeling van een religie. Hoewel ik mezelf altijd als katholiek heb gezien, beschouw ik mezelf als zoveel meer dan dat. Een religie vormt in mijn ogen een persoon, maar is dat zelf niet. Zelf heb ik de Roomse Kerk niet nodig om me te zeggen wie ik ben.

Andere vraag: was je ooit aanwezig/heb je ooit deelgenomen aan een christelijke kerkdienst?

Bedankt voor je compliment. Ik heb jaren gekampt (en nu soms nog steeds) met een identiteitscrisis. Bezoek ik mijn familie in het buitenland dan voel ik me daar een echte Belg (ondanks mijn geloof). Maar ik kan de realiteit niet ontkennen. Vroeger was ik moslima bij naam en toen merkte ik dat ik minder te kampen kreeg met lastige mensen die zich tegen jou keren om het feit dat je ervoor hebt gekozen om een volgeling te zijn van een bepaalde religie maar tegenwoordig ligt dat anders. Hoe meer je je uit als een moslim, praktiseert en opkomt voor je religie, hoe meer aanvallen en opmerkingen je moet slikken. Ik ben hier wel geboren, ik werk hier, ik heb wel veel Vlaamse vrienden, maar ik voel me in de eerste plaats een moslima, hier en elders. Hier zal ik niet door iedereen erkent worden als een 'Belg', elders zal ik niet erkent worden als een 'Marokkaanse', dus ga ik maar door het leven als een moslima, die titel pakt niemand me af.

Wat je vraag betreft. Enkele jaren geleden verloor een Vlaamse vriendin haar moeder aan kanker en toen ben ik naar de afscheidsdienst geweest. Ik vond het best wel een "fijne" ervaring.

van Maerlant
31 juli 2012, 16:32
Bedankt voor je compliment. Ik heb jaren gekampt (en nu soms nog steeds) met een identiteitscrisis. Bezoek ik mijn familie in het buitenland dan voel ik me daar een echte Belg (ondanks mijn geloof). Maar ik kan de realiteit niet ontkennen. Vroeger was ik moslima bij naam en toen merkte ik dat ik minder te kampen kreeg met lastige mensen die zich tegen jou keren om het feit dat je ervoor hebt gekozen om een volgeling te zijn van een bepaalde religie maar tegenwoordig ligt dat anders. Hoe meer je je uit als een moslim, praktiseert en opkomt voor je religie, hoe meer aanvallen en opmerkingen je moet slikken. Ik ben hier wel geboren, ik werk hier, ik heb wel veel Vlaamse vrienden, maar ik voel me in de eerste plaats een moslima, hier en elders. Hier zal ik niet door iedereen erkent worden als een 'Belg', elders zal ik niet erkent worden als een 'Marokkaanse', dus ga ik maar door het leven als een moslima, die titel pakt niemand me af.


Begrepen. Als Vlaamse pureblood kan ik mij niet echt voorstellen hoe dat moet zijn. Mijn familie gaat in mijn streek terug tot de 16de eeuw. Moet je nagaan...

Wat je vraag betreft. Enkele jaren geleden verloor een Vlaamse vriendin haar moeder aan kanker en toen ben ik naar de afscheidsdienst geweest. Ik vond het best wel een "fijne" ervaring.


Ik heb al verschillende erediensten bijgewoond, maar heb nog nooit een voet gezet in een moskee. Is een dienst bijwonen toegelaten voor niet-moslims?

Trouwens, als je ooit op een zondag in London bent, raad ik het je aan een mis bij te wonen in Westminster Abbey. Echt prachtig, zelfs voor anders- of niet-gelovigen.

Txiki
31 juli 2012, 21:36
De tips van magni kan ik aanraden. Vroeg in je bedje kruipen en vooral niet te veel drinken voor het slapengaan :-D

pffff

Demper
31 juli 2012, 21:59
pffff

Smijt liever wa geld op den toog in plek van te zitten blazen

giserke
31 juli 2012, 22:32
Smijt liever wa geld op den toog in plek van te zitten blazen

Jij moet het zeggen, van jou hebben we nog geen cent gezien. :x

giserke
31 juli 2012, 22:33
Met alle respect maar ik (en de doorsnee-moslim met mij) hecht heel veel waarde aan die regel.

Mag je daar echt geen uitzondering op maken? ;-)

Demper
31 juli 2012, 22:34
Jij moet het zeggen, van jou hebben we nog geen cent gezien. :x

Ik trakteer geen West-Vlamingen.

giserke
31 juli 2012, 22:35
Bikini.



Burka :twisted:

Das niks schat, wat onder de lakens gedragen wordt .....


;-)

Aligator
31 juli 2012, 23:21
Suqar, heb je al ooit eens iets gestolen ?:-)
En zo ja, werd je gepakt en/of had je berouw ?:-)

suqar_7loe
1 augustus 2012, 00:11
Suqar, heb je al ooit eens iets gestolen ?:-)
En zo ja, werd je gepakt en/of had je berouw ?:-)
Ik verafschuw die daad. En van kleinsaf werd er bij mij ingepompt dat ik niets mag nemen waar ik geen recht op heb. Ik zou veel durven uitsteken maar stelen vind ik echt afschuwelijk.


Ik heb ooit eens in mijn puberteit een snoepke genomen uit de kruidvat samen met nog enkele vrienden (zat toen in het 1e middelbaar). Achteraf heb ik daar veel spijt van gehad en ben ik met rode kaken naar de winkel gegaan om mijn fout op te biechten en om te vragen hoeveel ik hen moest. Mijn vrienden vonden dat toen enorm belachelijk en schaamden zich voor mijn gedrag maar ik voelde me heel opgelucht toen ik buiten kwam.

Nog een andere situatie was de dag dat ik enkele euro's nodig had om naar een toneelvoorstelling te gaan (zat toen in de lagere school). Bij ons huis was het de gewoonte dat mijn vader geld voor mij achterliet boven de openhaard. Midden in de nacht stond ik op en zag dat mijn pa vergeten was om geld te laten liggen. Ik stapte naar de badkamer, nam uit zn broekzak wat geld en ging terug naar boven om te slapen. Ik kon maar niet in slaap vallen en had een vreselijke nachtmerrie (ik droomde dat ik kanker had). Ik liep snel naar de slaapkamer van mijn ouders en brulde iedereen bij elkaar. Ik heb nog nooit zo gehuild en heb nog nooit zoveel schrik gehad en heb toen opgebiecht dat ik geld heb genomen uit mijn vader's broekzak. Had ik even het geluk dat mijn vader een enorm vergevensgezinde man is en me die dag heeft getroost.

Aauwh de goeie, ouwen tijd.

suqar_7loe
1 augustus 2012, 00:16
Begrepen. Als Vlaamse pureblood kan ik mij niet echt voorstellen hoe dat moet zijn. Mijn familie gaat in mijn streek terug tot de 16de eeuw. Moet je nagaan...

Nen echten Vlaam, dus :-P


Ik heb al verschillende erediensten bijgewoond, maar heb nog nooit een voet gezet in een moskee. Is een dienst bijwonen toegelaten voor niet-moslims?


Dat mag altijd. De moskeeën waar ik kon staan zeker open voor mensen met een andere overtuiging. Ik heb mijn vriendinnen vaak meegenomen naar de moskee. Niemand die daar nog van opkijkt eerlijk gezegd.

Trouwens, als je ooit op een zondag in London bent, raad ik het je aan een mis bij te wonen in Westminster Abbey. Echt prachtig, zelfs voor anders- of niet-gelovigen.
Ik was van plan om eens naar Londen te gaan. Ik zal je tip onthouden. Bedankt.

Txiki
1 augustus 2012, 07:17
Ik verafschuw die daad. En van kleinsaf werd er bij mij ingepompt dat ik niets mag nemen waar ik geen recht op heb. Ik zou veel durven uitsteken maar stelen vind ik echt afschuwelijk.


Ik heb ooit eens in mijn puberteit een snoepke genomen uit de kruidvat samen met nog enkele vrienden (zat toen in het 1e middelbaar). Achteraf heb ik daar veel spijt van gehad en ben ik met rode kaken naar de winkel gegaan om mijn fout op te biechten en om te vragen hoeveel ik hen moest. Mijn vrienden vonden dat toen enorm belachelijk en schaamden zich voor mijn gedrag maar ik voelde me heel opgelucht toen ik buiten kwam.

Nog een andere situatie was de dag dat ik enkele euro's nodig had om naar een toneelvoorstelling te gaan (zat toen in de lagere school). Bij ons huis was het de gewoonte dat mijn vader geld voor mij achterliet boven de openhaard. Midden in de nacht stond ik op en zag dat mijn pa vergeten was om geld te laten liggen. Ik stapte naar de badkamer, nam uit zn broekzak wat geld en ging terug naar boven om te slapen. Ik kon maar niet in slaap vallen en had een vreselijke nachtmerrie (ik droomde dat ik kanker had). Ik liep snel naar de slaapkamer van mijn ouders en brulde iedereen bij elkaar. Ik heb nog nooit zo gehuild en heb nog nooit zoveel schrik gehad en heb toen opgebiecht dat ik geld heb genomen uit mijn vader's broekzak. Had ik even het geluk dat mijn vader een enorm vergevensgezinde man is en me die dag heeft getroost.

Aauwh de goeie, ouwen tijd.

Doet me denken aan het verhaal van een meisje van 15 dat zich in de rivier gesmeten heeft omdat ze thuis moest gaan vertellen dat ze een beha gestolen had. Gebeurd in januari 1978, volgens het krantenartikel van toen in Le Matin de Paris.

Txiki
1 augustus 2012, 07:19
Begrepen. Als Vlaamse pureblood kan ik mij niet echt voorstellen hoe dat moet zijn. Mijn familie gaat in mijn streek terug tot de 16de eeuw. Moet je nagaan...

Ah tof. De mijne tot de 15de eeuw in mijn streek. En tot de 14de in de streek van Kleine Brogel. Doorheen vertrokken er drie: ene naar wat nu Nederland is, een andere naar Amerika en de derde naar de streek waar we nu nog altijd wonen.

Ik ben een "ik-weet-niet-hoeveelste-generatie-migrantenkind"...

giserke
1 augustus 2012, 07:49
Waren dat ook allemaal herbergiers?

giserke
1 augustus 2012, 07:51
Ik trakteer geen West-Vlamingen.

Txiki, stamp die mensch nekeer buiten.

verkapte hollanders kunnen we hier niet gebruiken.

Txiki
1 augustus 2012, 07:55
Smijt liever wa geld op den toog in plek van te zitten blazen

Ik trakteer geen West-Vlamingen.

Oh, is Tomorrowland al gedaan? :-(

Txiki
1 augustus 2012, 07:56
Waren dat ook allemaal herbergiers?

:lol: Eerder rijke boeren. Is niet veel van overgebleven, eigenlijk.

MaGNiFiCaT
1 augustus 2012, 08:18
pffff

:x Is het weer niet goed misschien? Wees blij dat ik mij geïngageerd heb!

MaGNiFiCaT
1 augustus 2012, 08:19
Oh, is Tomorrowland al gedaan? :-(

:rofl: :rofl:

MaGNiFiCaT
1 augustus 2012, 08:23
Ah tof. De mijne tot de 15de eeuw in mijn streek. En tot de 14de in de streek van Kleine Brogel. Doorheen vertrokken er drie: ene naar wat nu Nederland is, een andere naar Amerika en de derde naar de streek waar we nu nog altijd wonen.

Ik ben een "ik-weet-niet-hoeveelste-generatie-migrantenkind"...

Vaders kant: 12de eeuw Frankrijk.
Moeders kant 14de eeuw West-Vlaanderen.

Maar beide familie's hebben al een heel parcours afgelegd intussen.

MaGNiFiCaT
1 augustus 2012, 08:24
Txiki, stamp die mensch nekeer buiten.

verkapte hollanders kunnen we hier niet gebruiken.

Gij mag hem ook buitenstampen hoor. Ik geef je er de toelating voor.;-)

MaGNiFiCaT
1 augustus 2012, 08:29
Bedankt voor je compliment. Ik heb jaren gekampt (en nu soms nog steeds) met een identiteitscrisis. Bezoek ik mijn familie in het buitenland dan voel ik me daar een echte Belg (ondanks mijn geloof). Maar ik kan de realiteit niet ontkennen. Vroeger was ik moslima bij naam en toen merkte ik dat ik minder te kampen kreeg met lastige mensen die zich tegen jou keren om het feit dat je ervoor hebt gekozen om een volgeling te zijn van een bepaalde religie maar tegenwoordig ligt dat anders. Hoe meer je je uit als een moslim, praktiseert en opkomt voor je religie, hoe meer aanvallen en opmerkingen je moet slikken. Ik ben hier wel geboren, ik werk hier, ik heb wel veel Vlaamse vrienden, maar ik voel me in de eerste plaats een moslima, hier en elders. Hier zal ik niet door iedereen erkent worden als een 'Belg', elders zal ik niet erkent worden als een 'Marokkaanse', dus ga ik maar door het leven als een moslima, die titel pakt niemand me af.


Ik denk dat dat een beetje het geval is met alle migranten en migrantenafstammelingen. En hoe verder het land van afkomst: hoe zwaarder het kan doorwegen. In land A voelen ze zich B en in land B voelen ze zich A.
Ik denk dat het voor mulato's nog moeilijker moet liggen. Bv een ouder is neger en een ouder is blank. Zij zullen zich nooit ten volle tot één groep voelen behoren, hoewel ze tot beiden behoren.

circe
1 augustus 2012, 09:25
Bedankt voor je compliment. Ik heb jaren gekampt (en nu soms nog steeds) met een identiteitscrisis. Bezoek ik mijn familie in het buitenland dan voel ik me daar een echte Belg (ondanks mijn geloof). Maar ik kan de realiteit niet ontkennen. Vroeger was ik moslima bij naam en toen merkte ik dat ik minder te kampen kreeg met lastige mensen die zich tegen jou keren om het feit dat je ervoor hebt gekozen om een volgeling te zijn van een bepaalde religie maar tegenwoordig ligt dat anders. Hoe meer je je uit als een moslim, praktiseert en opkomt voor je religie, hoe meer aanvallen en opmerkingen je moet slikken. Ik ben hier wel geboren, ik werk hier, ik heb wel veel Vlaamse vrienden, maar ik voel me in de eerste plaats een moslima, hier en elders. Hier zal ik niet door iedereen erkent worden als een 'Belg', elders zal ik niet erkent worden als een 'Marokkaanse', dus ga ik maar door het leven als een moslima, die titel pakt niemand me af.



Ik ben half Nederlandse en half Belgisch, maar heb maar één (belgisch) paspoort. Daarom voel ik me in de eerste plaats druide.

Txiki
1 augustus 2012, 09:39
Ik ben half Nederlandse en half Belgisch, maar heb maar één (belgisch) paspoort. Daarom voel ik me in de eerste plaats druide.

Druïde? Waar blijft den toverdrank?

circe
1 augustus 2012, 09:41
Druïde? Waar blijft den toverdrank?

enkel voor eigen volk natuurlijk.
Eerst aansluiten bij de club.

en uiteraard enkel met de gepaste kledij over straat lopen zodat je herkenbaar bent en door eigen volk niet lastig gevallen wordt.

Verder mag je iederen bespuwen en belagen en vragen of ze in de prostitutie zitten als ze geen witte druidejurk met hoge puntmuts dragen.

Txiki
1 augustus 2012, 10:01
enkel voor eigen volk natuurlijk.
Eerst aansluiten bij de club.

en uiteraard enkel met de gepaste kledij over straat lopen zodat je herkenbaar bent en door eigen volk niet lastig gevallen wordt.

Verder mag je iederen bespuwen en belagen en vragen of ze in de prostitutie zitten als ze geen witte druidejurk met hoge puntmuts dragen.

:lol:

circe
1 augustus 2012, 10:31
:lol:

jaja lach er maar mee. dat komt allemaal door de reclame hé. en door het feit dat we met onze witte puntmutsen niet aan de balie van het gemeentehuis mogen zitten; De racisten!

en zo wordt druide zijn onze enige échte identiteit waar we ons lekker gediscrimineerd bij kunnen voelen.

Aligator
1 augustus 2012, 10:31
Ik verafschuw die daad. En van kleinsaf werd er bij mij ingepompt dat ik niets mag nemen waar ik geen recht op heb. Ik zou veel durven uitsteken maar stelen vind ik echt afschuwelijk.


Ik heb ooit eens in mijn puberteit een snoepke genomen uit de kruidvat samen met nog enkele vrienden (zat toen in het 1e middelbaar). Achteraf heb ik daar veel spijt van gehad en ben ik met rode kaken naar de winkel gegaan om mijn fout op te biechten en om te vragen hoeveel ik hen moest. Mijn vrienden vonden dat toen enorm belachelijk en schaamden zich voor mijn gedrag maar ik voelde me heel opgelucht toen ik buiten kwam.

Nog een andere situatie was de dag dat ik enkele euro's nodig had om naar een toneelvoorstelling te gaan (zat toen in de lagere school). Bij ons huis was het de gewoonte dat mijn vader geld voor mij achterliet boven de openhaard. Midden in de nacht stond ik op en zag dat mijn pa vergeten was om geld te laten liggen. Ik stapte naar de badkamer, nam uit zn broekzak wat geld en ging terug naar boven om te slapen. Ik kon maar niet in slaap vallen en had een vreselijke nachtmerrie (ik droomde dat ik kanker had). Ik liep snel naar de slaapkamer van mijn ouders en brulde iedereen bij elkaar. Ik heb nog nooit zo gehuild en heb nog nooit zoveel schrik gehad en heb toen opgebiecht dat ik geld heb genomen uit mijn vader's broekzak. Had ik even het geluk dat mijn vader een enorm vergevensgezinde man is en me die dag heeft getroost.

Aauwh de goeie, ouwen tijd.
Dat is echt vertederend, Suqar. Dat uw geloofsgenoten ( en ook de autochtone Belgen ) daar maar een voorbeeld aan nemen.
Alhoewel, dit lijkt mij een erg sprookjesachtig verhaal.:-)

Aligator
1 augustus 2012, 10:34
Vaders kant: 12de eeuw Frankrijk.
Moeders kant 14de eeuw West-Vlaanderen.

Maar beide familie's hebben al een heel parcours afgelegd intussen.

Frankrijk ! D�*t is een land ! Daar weten ze met koningen raad !:lol::twisted:

Txiki
1 augustus 2012, 10:36
jaja lach er maar mee. dat komt allemaal door de reclame hé. en door het feit dat we met onze witte puntmutsen niet aan de balie van het gemeentehuis mogen zitten; De racisten!

en zo wordt druide zijn onze enige échte identiteit waar we ons lekker gediscrimineerd bij kunnen voelen.

Niet zeuren dus.

circe
1 augustus 2012, 10:38
Niet zeuren dus.

zolang ze mijn dop niet afpakken en ze blijven rechtstaan voor me op de bus, valt het nogal mee.
maar ik wil wel van die belastingen afgeraken. Dat is tegen ons geloof.

Txiki
1 augustus 2012, 10:39
zolang ze mijn dop niet afpakken en ze blijven rechtstaan voor me op de bus, valt het nogal mee.
maar ik wil wel van die belastingen afgeraken. Dat is tegen ons geloof.

Kan je kiezen om geen belastingen te betalen, he.

Aligator
1 augustus 2012, 10:43
Bedankt voor je compliment. Ik heb jaren gekampt (en nu soms nog steeds) met een identiteitscrisis. Bezoek ik mijn familie in het buitenland dan voel ik me daar een echte Belg (ondanks mijn geloof). Maar ik kan de realiteit niet ontkennen. Vroeger was ik moslima bij naam en toen merkte ik dat ik minder te kampen kreeg met lastige mensen die zich tegen jou keren om het feit dat je ervoor hebt gekozen om een volgeling te zijn van een bepaalde religie maar tegenwoordig ligt dat anders. Hoe meer je je uit als een moslim, praktiseert en opkomt voor je religie, hoe meer aanvallen en opmerkingen je moet slikken. Ik ben hier wel geboren, ik werk hier, ik heb wel veel Vlaamse vrienden, maar ik voel me in de eerste plaats een moslima, hier en elders. Hier zal ik niet door iedereen erkent worden als een 'Belg', elders zal ik niet erkent worden als een 'Marokkaanse', dus ga ik maar door het leven als een moslima, die titel pakt niemand me af.

Wat je vraag betreft. Enkele jaren geleden verloor een Vlaamse vriendin haar moeder aan kanker en toen ben ik naar de afscheidsdienst geweest. Ik vond het best wel een "fijne" ervaring.

Ik heb een Marrokkaan leren kennen in Napels lang geleden. Hij sprak wel plat Antwerps ( met marrokkaans haar op:-) ), want hij was daar opgegroeid.
" In België ben ik " de makak ", en in Marokko " le Belge ", legde hij mij uit. " In België is het koud, het regent altijd en iedereen trekt nen triestige smoel, in Marrokko moogde zelfs geen pint drinken op een terraske , of met een meisje gaan dansen, of t'is groot schandaal. Maar hier, in Napoli ! Hier is het schoon weer, ze hebben goede wijn, mooie meisjes die overal op straat rondlopen, en ik val hier helemaal niet op tussen de mensen. " En dus was hij daar gaan wonen.:-)
In Italië worden de bewoners van Zuid-Italië door die van Noord-Italië " i Marroquini " genoemd ( pejoratief ). Ze hebben er inderdaad veel van weg fysiek gesproken : niet al te groot meestal, dikwijls krolhaar, aan de bruine kant.

Aligator
1 augustus 2012, 10:48
pffff

Niet naar luisteren, Txiki.
Moe s'maandags'morgens ? Men begint met een liter straffe koffie te zetten, die drinkt men leeg gemengd met een halve liter rhum of cognac. Om de schok op te vangen snuif je enige lijnen coke of speed.;-)
Voila, je bent paraat voor de week te beginnen met alle nodige energie.8-)

circe
1 augustus 2012, 10:52
Niet naar luisteren, Txiki.
Moe s'maandags'morgens ? Men begint met een liter straffe koffie te zetten, die drinkt men leeg gemengd met een halve liter rhum of cognac. Om de schok op te vangen snuif je enige lijnen coke of speed.;-)
Voila, je bent paraat voor de week te beginnen met alle nodige energie.8-)

voil�* ! en als ge een beetje raar doet of in slaap valt dan zeg je maar dat je mee rammeldant.

Aligator
1 augustus 2012, 10:52
Ik denk dat dat een beetje het geval is met alle migranten en migrantenafstammelingen. En hoe verder het land van afkomst: hoe zwaarder het kan doorwegen. In land A voelen ze zich B en in land B voelen ze zich A.
Ik denk dat het voor mulato's nog moeilijker moet liggen. Bv een ouder is neger en een ouder is blank. Zij zullen zich nooit ten volle tot één groep voelen behoren, hoewel ze tot beiden behoren.

Ik ken behoorlijk wat Antilianen, en die voelen zich helemaal niet onwel bij hun Antiliaan-zijn. Integendeel, zij voelen zich ten volle tot die groep behoren. Nochthans zijn zij zowel blank als zwart.
Je kraamt dus onzin uit.

Aligator
1 augustus 2012, 10:53
voil�* ! en als ge een beetje raar doet of in slaap valt dan zeg je maar dat je mee rammeldant.

Euh, circe, als je in slaap valt met coke, speed en straffe koffie, dan betekent dat dat je dood bent.:-)

van Maerlant
1 augustus 2012, 16:14
Nen echten Vlaam, dus :-P

100% Pajotse Vlaam ;-)


Dat mag altijd. De moskeeën waar ik kon staan zeker open voor mensen met een andere overtuiging. Ik heb mijn vriendinnen vaak meegenomen naar de moskee. Niemand die daar nog van opkijkt eerlijk gezegd.

Dan moet ik dat in de toekomst zeker eens doen. Ben al lang nieuwsgierig naar hoe het er aan toe gaat in een moskee.

Ik was van plan om eens naar Londen te gaan. Ik zal je tip onthouden. Bedankt.


Zeker doen! Westminster heeft een heel getalenteerd koor. Een uurtje genieten, zeker als je op de zijbanken mag zitten.

Txiki
1 augustus 2012, 17:29
Suqar, bent gij bang van het woord "tetten"?

giserke
1 augustus 2012, 18:51
Suqar, bent gij bang van het woord "tetten"?

interessante vraag.

Burkide
1 augustus 2012, 19:01
Ah tof. De mijne tot de 15de eeuw in mijn streek. En tot de 14de in de streek van Kleine Brogel. Doorheen vertrokken er drie: ene naar wat nu Nederland is, een andere naar Amerika en de derde naar de streek waar we nu nog altijd wonen.

Ik ben een "ik-weet-niet-hoeveelste-generatie-migrantenkind"...

En nog altijd niet aangepast...

suqar_7loe
1 augustus 2012, 21:01
Suqar, bent gij bang van het woord "tetten"?

Neen. Ik vind het woord nogal boertig klinken. Vrouwen hebben borsten en geen tetten.

Txiki
1 augustus 2012, 21:51
Neen. Ik vind het woord nogal boertig klinken. Vrouwen hebben borsten en geen tetten.

't Kind moet een naam hebben. Soit, bedankt voor het duidelijke antwoord.

Txiki
1 augustus 2012, 21:52
En nog altijd niet aangepast...

slegte Vlaemincque icke zeyn :-(

C2C
1 augustus 2012, 21:56
suqar_7loe, beleg je ook op de Nigerian Stock Exchange?

Zoja, in welke aandelen. Zonee, waarom niet?

Aligator
1 augustus 2012, 23:31
Neen. Ik vind het woord nogal boertig klinken. Vrouwen hebben borsten en geen tetten.

" Borsten " vind ik dan weer zo mannelijk klinken. " Uiertjes " klinkt veel beter. Zoals in " de moslima verstopte angstvallig haar uiertjes onder haar dikke vacht, euh, boerka ".
Zie je, dat komt veel beter over dan " borsten ".:-)

Aligator
1 augustus 2012, 23:33
Suqar_loe, wat vind je van het idee de Egyptische pyramides af te breken wegens hun heidense origines ?

Munglik
1 augustus 2012, 23:34
Suqar_loe, wat vind je van het idee de Egyptische pyramides af te breken wegens hun heidense origines ?

Geloof je dat nog altijd?

Koenraad Noël
1 augustus 2012, 23:38
Geloof je dat nog altijd?
Niet op reageren en zijn getrol rapporteren. ;-)

Aligator
1 augustus 2012, 23:38
slegte Vlaemincque icke zeyn :-(

Zeg, even offtopic, je duid aan dat je in Killucan zit ? Ik dacht dat je een café openhield in Baskenland, en niet in Ierland ?

Aligator
1 augustus 2012, 23:42
Niet op reageren en zijn getrol rapporteren. ;-)

Welk getrol, ventje ? Er is wel degelijk sprake geweest om de Egyptische pyramides af te breken, net zoals men ( =moslims ) reeds graftombes in Tombouctou, en Boedha's in Afganistan vernietigd heeft.
Ik wens te weten wat Suqar, als zelfverklaarde moslima, over deze gigantische vandalenstreken denkt ?
Dat dit u niet aanstaat maakt er nog geen getrol van . Gesnopen ?

Munglik
1 augustus 2012, 23:44
Welk getrol, ventje ? Er is wel degelijk sprake geweest om de Egyptische pyramides af te breken, net zoals men ( =moslims ) reeds graftombes in Tombouctou, en Boedha's in Afganistan vernietigd heeft.
Ik wens te weten wat Suqar, als zelfverklaarde moslima, over deze gigantische vandalenstreken denkt ?
Dat dit u niet aanstaat maakt er nog geen getrol van . Gesnopen ?

Het was een vals twitterbericht.

Aligator
1 augustus 2012, 23:44
Geloof je dat nog altijd?

Dat een aantal geschifte figuren van plan zijn om die pyramides te vernielen ? Ja, dat geloof ik nog steeds.
Of ze in hun opzet gaan lukken weet ik niet, maar dat ze het doodgraag zouden doen, daar ben ik zeker van.

Aligator
1 augustus 2012, 23:45
Het was een vals twitterbericht.

Die plannen bestaan al lang in bepaalde kringen.

Txiki
2 augustus 2012, 07:59
Zeg, even offtopic, je duid aan dat je in Killucan zit ? Ik dacht dat je een café openhield in Baskenland, en niet in Ierland ?

tut tut, dit is hier de vraag het aan Suqar-draad, niet de vraag het aan Txiki-draad.

Aligator
2 augustus 2012, 09:34
tut tut, dit is hier de vraag het aan Suqar-draad, niet de vraag het aan Txiki-draad.

Suqar, woont Txiki in Baskenland of in Ierland ?

Aligator
2 augustus 2012, 09:40
Suqar, wat denk je over Belgische moslims die gaan meevechten zijn in Syrië ?
Moet men die bij hun terugkomst behandelen als de Oostfronters ? ( in het gevang steken ) Immers, het is aan Belgen verboden mee te vechten in legers van een vreemde mogendheid.


http://www.gva.be/nieuws/buitenland/aid1216781/belgische-moslims-vechten-mee-in-syrie.aspx
De Belgische Staatsveiligheid maakt zich zorgen over moslims uit België die meevechten met de rebellen in Syrië. Ook in Antwerpen is er volk geronseld.


Hoeveel Belgen of allochtonen die in ons land wonen meevechten aan de zijde van het Vrije Syrische Leger of bij andere milities, is niet duidelijk omdat de Staatsveiligheid om "operationele redenen geen informatie kan geven over concrete aantallen". Maar ze is duidelijk bezorgd over de strijders. "Personen die terugkeren naar ons land en effectief hebben deelgenomen aan gevechten, parate kennis hebben opgedaan van het omgaan met wapens en van oorlogsstrategie en -tactiek, houden een duidelijk veiligheidsrisico in."

Ook in Antwerpen zijn er strijders geronseld voor Syrië. "Een tijd geleden is een Saudi-Arabische sjeik in een moskee in Borgerhout nog komen prediken ten voordele van de Syrische strijd", weet Peter Velle van het Vlaams Comité voor Ex-moslims.

Txiki
2 augustus 2012, 09:46
Eindelijk zwart op wit de échte reden waarom de legerdienst hier "afgeschaft" is:

"Personen in ons land die parate kennis hebben opgedaan van het omgaan met wapens en van oorlogsstrategie en -tactiek, houden een duidelijk veiligheidsrisico in."

8-)

circe
2 augustus 2012, 10:02
Eindelijk zwart op wit de échte reden waarom de legerdienst hier "afgeschaft" is:

"Personen in ons land die parate kennis hebben opgedaan van het omgaan met wapens en van oorlogsstrategie en -tactiek, houden een duidelijk veiligheidsrisico in."

8-)

juist. de invasie is volop bezig en wij zijn verplicht ons te laten afslachten als een kudde schapen (geen wapens, geen opleiding, monddood gemaakt).

stem maar rustig verder op de traditioten.

Txiki
2 augustus 2012, 10:27
juist. de invasie is volop bezig en wij zijn verplicht ons te laten afslachten als een kudde schapen (geen wapens, geen opleiding, monddood gemaakt).

stem maar rustig verder op de traditioten.

Ik heb nog nooit op de traditioten gestemd. Tenzij natuurlijk alle partijen als traditioten beschouwd mogen worden.

Demper
2 augustus 2012, 14:09
Oh, is Tomorrowland al gedaan? :-(

Het blijft mij mateloos verbazen wat een jaloezie Tomorrowland kan opwekken, zelfs bij mensen die geen fan zijn van het genre.
Mijn broer was zelfs kwaad op mij voor ik vertrok. Zonder reden.

Txiki
2 augustus 2012, 14:11
Het blijft mij mateloos verbazen wat een jaloezie Tomorrowland kan opwekken, zelfs bij mensen die geen fan zijn van het genre.
Mijn broer was zelfs kwaad op mij voor ik vertrok. Zonder reden.

Bwa jaloezie. Ik had u gewoon zo snel niet terug verwacht.

alé, kwaad op u omdat ge naar Tomorrowland gaat? Raar. Alé, hoe kunt ge daar nu kwaad om zijn? Als gij u maar amuseert, he. Daar hebt ge toch niemands goedkeuring voor nodig zeker.

Demper
2 augustus 2012, 14:14
Bwa jaloezie. Ik had u gewoon zo snel niet terug verwacht.

alé, kwaad op u omdat ge naar Tomorrowland gaat? Raar. Alé, hoe kunt ge daar nu kwaad om zijn? Als gij u maar amuseert, he. Daar hebt ge toch niemands goedkeuring voor nodig zeker.

Het heeft lang genoeg geduurd ze manneke.
Vijf dagen zuipen en dansen...

Euh, vorig jaar waren Vlaamse Leeuwin en Duupje ook kwaad op mij en begonnen ze mij uit te schelden de dag ervoor. Ook uit zuivere jaloezie. Het toppunt was nu echt wel mijn broer. Jaloezie kan erg vreemde dingen doen met mensen.

Demper
2 augustus 2012, 14:21
Het gevaar is dat mensen die geen voeling met elektronische muziek hebben ook zullen gaan, om een hele dag met de armen gekruist voor de mainstage te staan. Dat is enorm slecht voor de sfeer. Als iedereen staat te dansen en los te gaan is dat zalig.

Ik wil dan ook alle zieligaards oproepen om niet naar Tomorrowland te gaan om te kunnen opscheppen op Facebook of domme fotokes te trekken en iedereen de illusie te geven dat ge den tijd van u leven had, want da is nie zo.

Txiki
2 augustus 2012, 14:23
Suqar religieus? Deze dwaze is een islamiet en moet bestraft worden voor haar godslasterij want de Christalhren zijn de dragers van de schepping en de voortbrengers van de Heilige Eeuwenwoorden die de Waarheid bevat. Haar chakra staat, als alle verderfelijke moslims, niet open voor andere chakra's. Waarom blijft u islamitisch? Ervaar jij niet de oerecho? Vind jij aansluiting in het gebed?

Over wat komt gij nu zeveren?

Txiki
2 augustus 2012, 14:23
Het heeft lang genoeg geduurd ze manneke.
Vijf dagen zuipen en dansen...

Euh, vorig jaar waren Vlaamse Leeuwin en Duupje ook kwaad op mij en begonnen ze mij uit te schelden de dag ervoor. Ook uit zuivere jaloezie. Het toppunt was nu echt wel mijn broer. Jaloezie kan erg vreemde dingen doen met mensen.

Och, laat iedereen kwaad zijn als die dat wil, he Demper.

Txiki
2 augustus 2012, 14:25
Mijn lieve zuster

Dit is de waarheid en de enige waarheid en zij die de waarheid betwijfelen betwijfelen de Christalhren en hun Oerechos die de Heilige Eeuwenwoorden voortbrachten. Zij die twijfelen aan deze woorden zijn anti-zionistische moslimhonden!

Voila, dat is dan opgelost. Legt nu maar wat geld op den toog voor een rondje, kom.

Tafelpoot
2 augustus 2012, 14:27
Dus, als ik u niet geloof wordt mijn geloof van Pastafarian naar islam veranderd en mijn biologie van Menselijk naar dat van een hond...

Ik herhaal mijn eerdere vraag:

Ik weet niet wat u aan het drinken of roken bent, maar ik wel er ook wat van.

Восход-1
2 augustus 2012, 14:29
Voila, dat is dan opgelost. Legt nu maar wat geld op den toog voor een rondje, kom.

Drank en psychedelische paddo's mixen is een slecht idee. Het is paddoseizoen in het land, zie je.

Voor dat meisje een gewoon fruitsapje.

Txiki
2 augustus 2012, 14:29
Een falangistische dhimmi krijgt mijn geld niet. Jullie soort onderdrukt de Basken en zijn verderfelijk. Zij zijn anti-zionistisch, net als de ETA die de mensheid vervuilt.

Een falangistische dhimmi? Hebt ge het over mij? Alé, ik ben al vanalles genoemd, maar deze is toch wel nieuw. Waar haal je dat? :lol:

Koenraad Noël
2 augustus 2012, 14:30
Een falangistische dhimmi krijgt mijn geld niet. Jullie soort onderdrukt de Basken en zijn verderfelijk. Zij zijn anti-zionistisch, net als de ETA die de mensheid vervuilt.
:rofl:

Aligator
2 augustus 2012, 14:31
Eindelijk zwart op wit de échte reden waarom de legerdienst hier "afgeschaft" is:

"Personen in ons land die parate kennis hebben opgedaan van het omgaan met wapens en van oorlogsstrategie en -tactiek, houden een duidelijk veiligheidsrisico in."

8-)

Inderdaad. En terwijl onze jeugd, toch degenen die braaf en eerlijk zijn, nog niet serieus met een loodjesgeweer kunnen schieten en zelfs het recht niet bezitte met een pennemes rond te lopen, gaan de hier geboren " jongeren " van allochtone afkomst killers-ervaring opdoen in Afganistan, Pakistan, Tsjetsjenie en Syrië, en hoe om te gaan met tanks, bazooka's en ander zwaar en minder zwaar geschut.

Demper
2 augustus 2012, 14:38
U bent een anti-zionistische moslim, een falangistische dhimmi en een insect van de ETA!

:-D

:cheer: embrasse :cheer:

Tafelpoot
2 augustus 2012, 14:38
Uw persoon is zo en zo mag zij niet zijn want dat is verderfelijk en gaat in tegen de Heilige Eeuwenwoorden van de Christalhren. U bent een anti-zionistische moslim, een falangistische dhimmi en een insect van de ETA!

:lol::lol::lol:

:cheer::cheer::cheer:Gaan, nonkel Charel, Gaan!:cheer::cheer::cheer:

Восход-1
2 augustus 2012, 14:39
:lol::lol::lol:

:cheer::cheer::cheer:Gaan, nonkel Charel, Gaan!:cheer::cheer::cheer:

Hij moet in de toekomst iets subtieler doen. Het was iets te snel, dit.

Txiki
2 augustus 2012, 14:40
Drank en psychedelische paddo's mixen is een slecht idee. Het is paddoseizoen in het land, zie je.

Voor dat meisje een gewoon fruitsapje.

Nee nee, ne goeie whisky!

Demper
2 augustus 2012, 14:40
:lol::lol::lol:

:cheer::cheer::cheer:Gaan, nonkel Charel, Gaan!:cheer::cheer::cheer:

oleeeeeeeeeeee :cheer:

oleeee oleeeee oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :cheer:

Txiki
2 augustus 2012, 14:42
Uw persoon is zo en zo mag zij niet zijn want dat is verderfelijk en gaat in tegen de Heilige Eeuwenwoorden van de Christalhren. U bent een anti-zionistische moslim, een falangistische dhimmi en een insect van de ETA!

:lolabove:

Het wordt hier nog leuk :-D

Wat is dat eigenlijk, die Christalhren? Waar verkopen ze dat? Ik wil dat wel eens proeven.

Txiki
2 augustus 2012, 14:43
Typisch voor de anti-zionistische honden die de Basken ondedrukken aan de hand van de verderfelijke ETA: zij drinken en bezatten zich met drank als whisky waarvoor zij beboet moeten worden.

Wel wel, je doet me denken aan een krollenbol.

Demper
2 augustus 2012, 14:43
:lolabove:

Het wordt hier nog leuk :-D

Wat is dat eigenlijk, die Christalhren? Waar verkopen ze dat? Ik wil dat wel eens proeven.

Insect :evil:

Tafelpoot
2 augustus 2012, 14:44
Typisch voor de anti-zionistische honden die de Basken ondedrukken aan de hand van de verderfelijke ETA: zij drinken en bezatten zich met drank als whisky waarvoor zij beboet moeten worden.

Over beboeten besproken, we waren op het punt gekomen dat u wat geld op de toog ging leggen voor tvolgende rondje.

Om u een plezier te doen: Voor mij een Cristalleke ut fleske

Txiki
2 augustus 2012, 14:45
Insect :evil:

Wat is uw probleem nu weer?

Demper
2 augustus 2012, 14:46
Wat is uw probleem nu weer?

Ik vind het hilarisch dat hij u een insect van de ETA noemt :lol:

Txiki
2 augustus 2012, 14:48
Ik vind het hilarisch dat hij u een insect van de ETA noemt :lol:

Ja, ik ook eigenlijk. :lol:

Txiki
2 augustus 2012, 14:54
Anti-zionistische honden als u die heulen met homomoslims zijn insecten. De ETA zijn verdrukkers en verpesters van de leer net als de N-VA die deze zonden ook draagt.

Alé, dat is dan goed, he. Hebt gij tetten?

Tafelpoot
2 augustus 2012, 14:57
Geslacht is een illusie en daar bent u het bewijs van want antizionistische N-VA homo's, ETA-insecten en moslims als u kunnen zich niet voortplanten zonder verkrachting.

Geen tetten dus:|

Txiki
2 augustus 2012, 14:58
Geslacht is een illusie en daar bent u het bewijs van want antizionistische N-VA homo's, ETA-insecten en moslims als u kunnen zich niet voortplanten zonder verkrachting.

:-D Waar haalt ge het toch allemaal?

Wel grappig dat ge zo'n aantrekkingskracht voelt tot mijn persoon. Beetje verliefd?

Txiki
2 augustus 2012, 15:04
Geen tetten dus:|

En geen geld op den toog voor een rondje :-(

Txiki
2 augustus 2012, 15:08
Ik voel geen aantrekking want ik ben genezen en gezond. Ik voel mij niet aangetrokken tot geslachtloze ziekten als u.

Toch wel. Waarom anders zoveel aandacht aan mij schenken?

Txiki
2 augustus 2012, 15:18
Omdat u genezen kunt worden. Of wilt u creperen?

Awel, ik vind het sympathiek dat je zo met me inzit. Maar het is niet echt nodig, hoor. Het leven is veel te kort om moeite te doen om "te genezen". Laat me maar volop genieten en creperen. Toch bedankt! ;-)

Txiki
2 augustus 2012, 15:21
Het ETA-kanker kan ook niet genezen worden want zij zijn te veel omringd door ziektes als homo's en nationalisten waar u ook drager van bent.

Dit is toch een beetje tegenstrijdig, vind je niet: eerst kom je hoopvol vertellen dat ik nog genezen kan worden en nu plots niet meer. Klopt toch iets niet aan je diagnose en methode, denk ik dan.

Tafelpoot
2 augustus 2012, 15:34
Het ETA-kanker kan ook niet genezen worden want zij zijn te veel omringd door ziektes als homo's en nationalisten waar u ook drager van bent.

Hebt u de doorsnee Nationalist al eens bekeken? die kan hij niet dragen hoor :)

Txiki
2 augustus 2012, 15:36
Hebt u de doorsnee Nationalist al eens bekeken? die kan hij niet dragen hoor :)

:lol:

MaGNiFiCaT
2 augustus 2012, 23:01
Welk getrol, ventje ? Er is wel degelijk sprake geweest om de Egyptische pyramides af te breken, net zoals men ( =moslims ) reeds graftombes in Tombouctou, en Boedha's in Afganistan vernietigd heeft.
Ik wens te weten wat Suqar, als zelfverklaarde moslima, over deze gigantische vandalenstreken denkt ?
Dat dit u niet aanstaat maakt er nog geen getrol van . Gesnopen ?

:twisted: Het reptiel wordt boos. :lol:

MaGNiFiCaT
2 augustus 2012, 23:05
Het heeft lang genoeg geduurd ze manneke.
Vijf dagen zuipen en dansen...

Euh, vorig jaar waren Vlaamse Leeuwin en Duupje ook kwaad op mij en begonnen ze mij uit te schelden de dag ervoor. Ook uit zuivere jaloezie. Het toppunt was nu echt wel mijn broer. Jaloezie kan erg vreemde dingen doen met mensen.

Bent u wel zeker dat het jaloezie was? Want dit lijkt me nogal dom: het is niet dat het onmogelijk is om er zelf naartoe te gaan eh. Koop een ticket (wel vroeg genoeg erbij zijn) en je bent er ook.

Aligator
2 augustus 2012, 23:05
:-D Waar haalt ge het toch allemaal?

Wel grappig dat ge zo'n aantrekkingskracht voelt tot mijn persoon. Beetje verliefd?

Misschien een dubbelnick van Suqar ?

suqar_7loe
2 augustus 2012, 23:06
Misschien een dubbelnick van Suqar ?

Ik zou mezelf nooit zo uitmaken. Daarvoor zie ik mezelf veel te graag :evil:

MaGNiFiCaT
2 augustus 2012, 23:08
Omdat u genezen kunt worden. Of wilt u creperen?

Blijkbaar is het gij die nu gecrepeerd bent en niet meer te genezen valt.;-)

Aligator
2 augustus 2012, 23:10
:twisted: Het reptiel wordt boos. :lol:

Ik zou nog zeggen, moesten de moslims van België nu het paleis van Laeken willen afbreken, tot daar aan toe, maar de pyramides ?! Men zou voor minder boos worden, hé ?
We kunnen hen misschien een voorstel doen ? Ze laten de pyramides met rust, en in de plaats mogen ze het atomium, en het paleis van Laeken afbreken. De mummie van Fabiola mogen ze opstoken, en de rest van de familie als slaven mee naar Egypte nemen. Wat vind je daarvan ?:twisted:

Aligator
2 augustus 2012, 23:13
Ik zou mezelf nooit zo uitmaken. Daarvoor zie ik mezelf veel te graag :evil:

Het zou deel kunnen uitmaken van een strategie om ons zand in de ogen te strooien ? :-)
Ongelovigen mag men toch bedriegen ?:-) Of niet ?

Txiki
3 augustus 2012, 06:25
Misschien een dubbelnick van Suqar ?

Je bent iets te gretig.

Txiki
3 augustus 2012, 06:26
Het zou deel kunnen uitmaken van een strategie om ons zand in de ogen te strooien ? :-)
Ongelovigen mag men toch bedriegen ?:-) Of niet ?

Welke "ons"?

Aligator
3 augustus 2012, 07:39
Welke "ons"?

Wij, de ongelovigen, de niet-islamieten. Als je daar niet bij hoort moet je je niet aangesproken voelen.

Txiki
3 augustus 2012, 08:03
Wij, de ongelovigen, de niet-islamieten. Als je daar niet bij hoort moet je je niet aangesproken voelen.

Ach, dat eeuwenoude knusse wij-gevoel toch...

giserke
3 augustus 2012, 11:38
Welke "ons"?

Je weet wel die ouwe dikzakken met sloefen.

Txiki
3 augustus 2012, 11:41
Je weet wel die ouwe dikzakken met sloefen.

:lol:

Tamam
3 augustus 2012, 18:43
Ik las hier ergens dat Moslim zijn eigenlijk uw "alles" is. Zou je een serieuze relatie kunnen hebben met iemand die niet Moslim is en dat ook nooit zal worden (maar die het wel respecteert, ookal is die persoon bv. atheïst)?

suqar_7loe
3 augustus 2012, 21:06
Ik las hier ergens dat Moslim zijn eigenlijk uw "alles" is. Zou je een serieuze relatie kunnen hebben met iemand die niet Moslim is en dat ook nooit zal worden (maar die het wel respecteert, ookal is die persoon bv. atheïst)?

Ik geloof niet in het bestaan van zo'n persoon. En ookal zou die bestaan, ik zou er vrees ik niet mee kunnen leven. Ik prefereer later een islamitische opvoeding voor mijn kinderen en ik kan er goed in komen dat een ongelovige dat niet ziet zitten. Het is al moeilijk leven met een Marokkaanse moslim, laatstaan een niet-moslim.

Ik heb er in de familie die met zo iemand getrouwd zijn. In het begin vlot het allemaal maar vanzodra er kinderen zijn beginnen de problemen.

Tamam
3 augustus 2012, 22:16
Problemen die er komen van de grootouders, of van het koppel zelf?

Ik heb twee vrienden die een kindje gekregen hebben, het meisje is niet moslim maar haar ouders zijn dit hard, en de kerel is gewoon Belgisch. Resultaat: geen contact meer met de grootouders, en grote miserie voor het koppel, laat staan het kindje die de grootouders niet meer ziet omwille van religie.

Heel triestig hoe godsdienst dit soort toestanden veroorzaakt. Religie gaat nogal de zielige tour op als het zo autoritair wordt in relaties... Kan me niet schelen of het Christelijk, Islam of Joods is..

Vanaf men naast liefde gaat kijken omwille van een religieus geschreven boek gaat gewoon het fout. Nog nooit een paar boeken zoveel miserie zien zaaien als toen.

Txiki
3 augustus 2012, 22:32
Ik geloof niet in het bestaan van zo'n persoon. En ookal zou die bestaan, ik zou er vrees ik niet mee kunnen leven. Ik prefereer later een islamitische opvoeding voor mijn kinderen en ik kan er goed in komen dat een ongelovige dat niet ziet zitten. Het is al moeilijk leven met een Marokkaanse moslim, laatstaan een niet-moslim.

Ik heb er in de familie die met zo iemand getrouwd zijn. In het begin vlot het allemaal maar vanzodra er kinderen zijn beginnen de problemen.

Ik denk ook dat het sowieso tot een clash zou komen. Niet omdat die twee mensen elkaar niet graag zouden zien, wel omdat er zoiets doms tussenkomt als een leer, dewelke dat ook is. Je merkt dat al tussen principiële dwarsliggers en naïeve groenen, bijvoorbeeld. Laat staat tussen moslim en niet-moslim.

En ook al is dat op zich verdomd jammer, het is de realiteit.

Aligator
3 augustus 2012, 22:43
Je weet wel die ouwe dikzakken met sloefen.

Zijde over uw lief bezig ?

Aligator
3 augustus 2012, 22:46
Ik geloof niet in het bestaan van zo'n persoon. En ookal zou die bestaan, ik zou er vrees ik niet mee kunnen leven. Ik prefereer later een islamitische opvoeding voor mijn kinderen en ik kan er goed in komen dat een ongelovige dat niet ziet zitten. Het is al moeilijk leven met een Marokkaanse moslim, laatstaan een niet-moslim.

Ik heb er in de familie die met zo iemand getrouwd zijn. In het begin vlot het allemaal maar vanzodra er kinderen zijn beginnen de problemen.

Je hebt gelijk. Trouw maar met een fanatieke haatbaard, en hersenspoel uw kinderen vanaf hun geboorte. Mogelijk doen ze dan de hoogst mogelijke eer aan uw familie door zich als jihad-martelaren op te blazen in de fleur van hun leven.
Maar je hebt wél een probleem : wat gaat die vrome baardmeneer zeggen als hij merkt dat je geen maagd meer bent tijdens de huwelijksnacht ?8O ( oeioei, wat nu ? ). Je kunt hem zelfs niet dronken voeren om hem wat wijs te maken !!!

Txiki
3 augustus 2012, 22:47
Je hebt gelijk. Trouw maar met een fanatieke haatbaard, en hersenspoel uw kinderen vanaf hun geboorte. Mogelijk doen ze dan de hoogst mogelijke eer aan uw familie door zich als jihad-martelaren op te blazen in de fleur van hun leven.:evil:

Doe niet zo schijnheilig.

Aligator
3 augustus 2012, 22:51
Doe niet zo schijnheilig.

Schijnheilig doen, dat is doen alsof je een heilig boontje bent. Waar doe ik dat ?:-)

Txiki
3 augustus 2012, 22:52
Schijnheilig doen, dat is doen alsof je een heilig boontje bent. Waar doe ik dat ?:-)

Ge doet niks anders, schijnheiligaard. Altijd uw gezaag op Suqar. Bestelt liever een pint of drie.

Aligator
3 augustus 2012, 22:55
Ge doet niks anders, schijnheiligaard. Altijd uw gezaag op Suqar. Bestelt liever een pint of drie.

Voorbeelden of excuses.:-)
W�*�*r hang ik het heilig boontje uit ?

Txiki
3 augustus 2012, 22:59
Voorbeelden of excuses.:-)
W�*�*r hang ik het heilig boontje uit ?

Op dit forum, schijnheiligaard. Ge hebt nog nooit een rondje betaald of geld op den toog gelegd. Tot dan zijt ge per definitie ne schijnheiligaard. Meezuipen, de grappige ( ale ja) proberen uit te hangen, maar altijd op andermans kosten. Ik ken uw soort.

Aligator
3 augustus 2012, 23:03
Op dit forum, schijnheiligaard. Ge hebt nog nooit een rondje betaald of geld op den toog gelegd. Tot dan zijt ge per definitie ne schijnheiligaard. Meezuipen, de grappige ( ale ja) proberen uit te hangen, maar altijd op andermans kosten. Ik ken uw soort.

Pech voor u, cafébaas, ik drink niet. Mijn principes verbieden het mij, me af te stompen met drugs & alcohol.8-)
Je zult een ander slachtoffer moeten vinden om leeg te zuipen.:-)

Aligator
3 augustus 2012, 23:04
Trouwens, is het hier nu de Suqar-draad, of de Txiki-draad , of heeft ze je ingehuurd ?

Txiki
3 augustus 2012, 23:04
Pech voor u, cafébaas, ik drink niet. Mijn principes verbieden het mij, me af te stompen met drugs & alcohol.8-)
Je zult een ander slachtoffer moeten vinden om leeg te zuipen.:-)

Gij principes? :lolabove:

Schijnheilige krokodil dat ge zijt.

Txiki
3 augustus 2012, 23:05
Trouwens, is het hier nu de Suqar-draad, of de Txiki-draad , of heeft ze je ingehuurd ?

euh, Suqar-draad. 'k Moet me toch ergens amuseren?

Aligator
3 augustus 2012, 23:20
Gij principes? :lolabove:

Schijnheilige krokodil dat ge zijt.

Alcohol-dealers hebben geen lessen te geven over principes en/of schijnheiligheid. Zij zijn de ergste bandieten.