PDA

View Full Version : Vraag raak, ik heb m´n ego alvast gesmeerd


Tamam
27 juni 2012, 23:50
shoot! frietsaus tot wilde sex, en politiek dat in het midden van dat alles steekt!

Koenraad Noël
27 juni 2012, 23:52
Waarom ben je nog niet in bed?

Knipp
28 juni 2012, 05:48
Waarmee heb je je ego gesmeerd ? Heb je altijd al een ego gehad ? Groeit een ego ?

Liederik
28 juni 2012, 08:49
Waar woon je?

Hoeveel talen spreek je?

Welk boek ligt er op je nachtkastje?

Eigenzinnig
28 juni 2012, 11:21
Gebruik je die frietsaus bij je wilde sex ?

Tamam
28 juni 2012, 19:03
Waarom ben je nog niet in bed?

Ik ben graag laat op.

Tamam
28 juni 2012, 19:07
Waarmee heb je je ego gesmeerd ? Heb je altijd al een ego gehad ? Groeit een ego ?

Iedereen heeft een ego :) Eigenlijk kan ik niet tegen mensen die constant over zichzelf praten. In een niet nuchtere toestand maakte ik deze draad en ga alles beantwoorden.

Ik denk dat egos enkel groeien bij onzekerheid en bijhorende "bewijsdrang". Denk dus niet dat het aan ouder liggen wordt maar aan uw persoonlijke situatie. Wat ik wel vind is dat de meeste twintigjarigen denken dat de wereld aan hun voeten liggen (inclusief mezelf toen ik student was). Iedereen kent dat zorgeloos gevoel wel, maar of dat iets te maken heeft met grote egos betwijfel ik.

Tamam
28 juni 2012, 19:13
Waar woon je?

Hoeveel talen spreek je?

Welk boek ligt er op je nachtkastje?

Ik woon in Berlijn.

Spreek Engels, Spaans, Frans en leer nu Duits.

In Berlijn is er een overvloed van tweedehands Engelstalige boeken. Ik heb er een 80 tal gekocht voor een appel en een ei onlangs. 1 van de boeken had ik in een week uit omdat het zo grappig en verslavend was: "A year in the merde". Momenteel zit ik in "Take it like a man" van Boy George. Geen fan van de man z´n muziek maar het boek is redelijk entertainend, net zoals de meeste autobiografien van rock/popsterren die aan de drugs zaten.

Tamam
28 juni 2012, 19:22
Gebruik je die frietsaus bij je wilde sex ?

Yuck!

Sauzen zijn serieus niet geapprecieerd alhier. Mis vooral american en joppiesaus.

In pittabars zijn er doorgaans drie sauzen (pikant, knoflook, en normaal). Wanneer men vraagt welke saus ik wil zeg ik altijd in m´n slecht Duits: "ein bisschen von allen".

Heb 1 keer friet gegeten sinds een klein jaar, en was Duitse friet. Eerste wat ik doe als ik in Belgie ben is altijd om friet gaan of de friteuse aansteken. Voor de rest mis ik niks culinair ofzo buiten de Gouden Friet.

Ke Nan
29 juni 2012, 08:16
Vanwaar en waarom je nickname?

Eduard Khil
29 juni 2012, 08:21
hou je van mijn muziek?

Knipp
29 juni 2012, 13:23
Is er een belgische kolonie in Berlijn ? komen belgen samen in bepaalde cafés ?

Tamam
29 juni 2012, 14:00
Vanwaar en waarom je nickname?

M´n ex-vriendin is Turks dus probeerde ik wat Turks te leren. Mooie taal, maar moeilijk om te leren. Vond "tamtam" (betekent "ok ") altijd grappig klinken... dus vandaar. :)

Tamam
29 juni 2012, 14:01
hou je van mijn muziek?

Niet speciaal maar fan van de nogal over-expressieve gezichtsuitdrukkingen! :p

Tamam
29 juni 2012, 14:02
Is er een belgische kolonie in Berlijn ? komen belgen samen in bepaalde cafés ?

Er zijn Belgische café´s enzo maar ´k vermijd dat.. Voor je het weet ga je enkel om met Belgen, eet en drink je Belgisch... wat is het nut dan dat je in het buitenland zit?

Liederik
29 juni 2012, 14:47
Ben je gelovig?

Wat voor kousen draag je gewoonlijk?

Hoeveel keer per maand neem je een bad?

Heb je een partner, en is het een hij of een zij? Welke fysische eigenschappen moet je partner bij voorkeur hebben?

Voor welke criminelen kan je begrip hebben, in welke omstandigheden?

Ben je een frequent gebruiker van post-its?

Tamam
29 juni 2012, 16:33
Ben je gelovig?

Wat voor kousen draag je gewoonlijk?

Hoeveel keer per maand neem je een bad?

Heb je een partner, en is het een hij of een zij? Welke fysische eigenschappen moet je partner bij voorkeur hebben?

Voor welke criminelen kan je begrip hebben, in welke omstandigheden?

Ben je een frequent gebruiker van post-its?

-Bruine of zwarte kousen. Waarom ? :)

-Ik neem graag een bad omdat lezen in bad leuk is. Jammer genoeg te weinig tijd ervoor. Om de drie, vier weken een keer. In de winter vaker.

-Ik heb een partner momenteel maar het ziet er niet rooskleurig uit. Ik val op alle vrouwen. Wat ik wel niet aantrekkelijk vind is te slank, of geblondeerd haar. Zuiderse en Oosterse vrouwen hebben wel ietsje meer vind ik.

-Post-its en krabbels voor het leven!

Tamam
29 juni 2012, 16:37
Ben je gelovig?

Agnostisch. De mens is niet gemaakt om concepten als tijd, universum dat constant uitbreidt, laat staan om iets "hogers" te snappen. Ik denk dat we daarom ook niet gemaakt zijn om iets te aanbidden waar we ons geen beeld van kunnen vormen. Wat niet betekent dat er iets "hoger" is natuurlijk. Maar dat hoger iets is niet vrouwelijk, mannelijk, "goed", of naar het beeld van de mens geschapen. Het is geen "entiteit" en zo zichtbaar voor ons zoals we zichtbaar zijn voor mieren. Niet.

Ke Nan
29 juni 2012, 18:02
M´n ex-vriendin is Turks dus probeerde ik wat Turks te leren. Mooie taal, maar moeilijk om te leren. Vond "tamtam" (betekent "ok ") altijd grappig klinken... dus vandaar. :)

Ik vermoedde al dat er een link met Turken was. ;-)

Kallikles
1 juli 2012, 18:48
Ben je al eens in het Vietnamees restaurant "Goodmorning Vietnam" gaan eten?
http://www.good-morning-vietnam.de/

Nick Overbrugghe
1 juli 2012, 23:45
M´n ex-vriendin is Turks dus probeerde ik wat Turks te leren. Mooie taal, maar moeilijk om te leren. Vond "tamtam" (betekent "ok ") altijd grappig klinken... dus vandaar. :)

Ze heet toch toevallig niet Esra?

Nick Overbrugghe
1 juli 2012, 23:51
Trekt het geromantiseerde aura rond de drank absinthe je aan, of doe je het af als wishful thinking en vertekende nostalgie, en is het een sterke drank als een ander?