PDA

View Full Version : Audiëntie bij Ke Nan

Ke Nan
28 juni 2012, 09:05
Zijne doorluchtigheid zal vragen beantwoorden tussen belangrijke staatszaken door. Uiteraard naar believen.

Kallikles
28 juni 2012, 09:09
Majesteit, wat kunnen wij doen om een nieuw Ottomaans Khalifaat te bewerkstelligen? Wij wachten op uw instructies.

giserke
28 juni 2012, 09:31
Zijne doorluchtigheid zal vragen beantwoorden tussen belangrijke staatszaken door. Uiteraard naar believen.

Graspop of Tomorrowland?

Txiki
28 juni 2012, 09:33
Krijgen we Fatimavingers te snoepen als we bij u op audiëntie komen?

Liederik
28 juni 2012, 09:41
Hoe verkrijgt u die doorluchtigheid? Goed kneden?

Welk boek ligt er op de rug van de dienaar die dienst doet als uw nachtkastje?

Geeft u bloed? Waarom (niet)?

Hebt u rughaar?

Eigenzinnig
28 juni 2012, 11:20
Originele draadtitel :-D
Véél grappiger dan die van mij :-(

Ke Nan
28 juni 2012, 11:27
Majesteit, wat kunnen wij doen om een nieuw Ottomaans Khalifaat te bewerkstelligen? Wij wachten op uw instructies.

Om te beginnen mijn bijna vierduizend posts op Politics.be doornemen(diagonaal mag ook). En voor de rest inderdaad op mijn instructies wachten. Dat heb je goed gezien, Kallikles. :thumbsup:
Een kalifaat zit er niet in. Ik ben nogal seculier ingesteld.

Ke Nan
28 juni 2012, 11:28
Graspop of Tomorrowland?

Fullmoon Festival (http://www.freqsofnature.de/de/)

Ke Nan
28 juni 2012, 11:29
Krijgen we Fatimavingers te snoepen als we bij u op audiëntie komen?

Voor wat hoort wat. Als het Tweede Ottomaanse Rijk(TOR) zijn volle omvang bereikt heeft dan kunnen wij hieraan tegemoetkomen. Totdan zal je het moeten stellen met plankton. En om door te spoelen een Duvel.

Ke Nan
28 juni 2012, 11:30
Hoe verkrijgt u die doorluchtigheid? Goed kneden?

Welk boek ligt er op de rug van de dienaar die dienst doet als uw nachtkastje?

Geeft u bloed? Waarom (niet)?

Hebt u rughaar?

Eiwit goed opkloppen. Op kamertemperatuur.

Stad der Dieven van David Benioff

Neen. Ik ben bang van naalden.

Volgens intimi ben ik gevrijwaard van rughaar. Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door konthaar.

Ke Nan
28 juni 2012, 11:31
Originele draadtitel :-D
Véél grappiger dan die van mij :-(

Dankjewel voor het compliment maar ik was bloedserieus.

smiley
28 juni 2012, 11:33

Blij dat te horen, dat is de nalatenschap van ataturk ("De islam is de absurde theologie van een immorele Bedoeïen. Een rottend lijk, dat onze leven vergiftigt.”) maar niet iedere moslim is daarmee akkoord natuurlijk en dat is geen kleine verwaarloosbare minderheid, zoals men wereldwijd ook kan merken. Die goede moslims zijn immers gesteund door hun bronteksten en halen als puntje bij paaltje komt altijd de overhand. Vrouwen en niet-moslims zijn daarbij altijd de eerste slachtoffers. De islam is immers niet seculier.

mkb
28 juni 2012, 11:45
Ben je je er van bewust dat er een ongesloten haakje bij je 'Locatie' staat, en dat ik mij daar enorm aan erger? :x

vlijmscherp
28 juni 2012, 11:48
heb je nu nog afgesproken met dat meisje die met haar moeder was gaan winkelen?

is er een assimilatieplicht in het TOR?

Eigenzinnig
28 juni 2012, 11:48
Om te beginnen mijn bijna vierduizend posts op Politics.be doornemen(diagonaal mag ook). En voor de rest inderdaad op mijn instructies wachten. Dat heb je goed gezien, Kallikles. :thumbsup:

Ik hou van seculiere turken..:-D

Favoriete plaats aan de maaskant ?
Doe je mee met de jaarlijkse periode van idioterie aan de maaskant, carnaval genaamd ?

Ke Nan
28 juni 2012, 11:53
Blij dat te horen, dat is de nalatenschap van ataturk ("De islam is de absurde theologie van een immorele Bedoeïen. Een rottend lijk, dat onze leven vergiftigt.”) maar niet iedere moslim is daarmee akkoord natuurlijk en dat is geen kleine verwaarloosbare minderheid, zoals men wereldwijd ook kan merken. Die goede moslims zijn immers gesteund door hun bronteksten en halen als puntje bij paaltje komt altijd de overhand. Vrouwen en niet-moslims zijn daarbij altijd de eerste slachtoffers. De islam is immers niet seculier.

Mijn seculiere instelling is gewoon gezond verstand. Ik besefte dit reeds op zeer jonge leeftijd. Atatürk heeft daar niet aan bijgedragen. Ik sta wel achter de geest van wat Atatürk op gang heeft proberen te zetten.
Verder is geen enkele religie seculier. Er bestaan ook geen slechte religies of goede religies. Wel slechte mensen en goede mensen.

Ke Nan
28 juni 2012, 11:56
Ben je je er van bewust dat er een ongesloten haakje bij je 'Locatie' staat, en dat ik mij daar enorm aan erger? :x

Ooo, dankjewel. Al jaren was er iets dat mij ook stoorde maar ik wist niet wat.

Ke Nan
28 juni 2012, 11:58
heb je nu nog afgesproken met dat meisje die met haar moeder was gaan winkelen?

is er een assimilatieplicht in het TOR?

Ja. ;-)

Geen assimilatieplicht. Gewoon uw belastingen betalen en loyaal zijn aan de centrale overheid.

Ke Nan
28 juni 2012, 12:02
Ik hou van seculiere turken..:-D

Favoriete plaats aan de maaskant ?
Doe je mee met de jaarlijkse periode van idioterie aan de maaskant, carnaval genaamd ?

Ik heb geen echt favoriete plaats hier maar ik woon hier wel graag. Carnaval heb ik van mijn 15de tot mijn 23ste jaarlijks met volle overgave gevierd. Daarna heb ik mij gericht op andere idioteriën.

vlijmscherp
28 juni 2012, 12:10
Ik heb geen echt favoriete plaats hier maar ik woon hier wel graag. Carnaval heb ik van mijn 15de tot mijn 23ste jaarlijks met volle overgave gevierd. Daarna heb ik mij gericht op andere idioteriën.

je bent tot het besef gekomen dat er maar 1 echte carnaval is en dat is dat van Aalst in Oost-Vlaanderen?

smiley
28 juni 2012, 12:12
Mijn seculiere instelling is gewoon gezond verstand. Ik besefte dit reeds op zeer jonge leeftijd. Atatürk heeft daar niet aan bijgedragen. Ik sta wel achter de geest van wat Atatürk op gang heeft proberen te zetten.

Islam is onderwerping. In de islam ontbreekt gezond verstand. Onderweroing wil nl zeggen dat je je moet onderwerpen aan wat er in de boekskes staat. Ook al staat het je niet aan wat er in geschreven staat. Allah weet het altijd beter en allah wil het altijd en overal voor het zeggen hebben.

Verder is geen enkele religie seculier.

Ja maar de islam is niet zo maar een religie, het is een politieke ideologie die erg vijandig staat tegenover al diegenen die die ideologie niet delen. Een politieke doctrine kan je bvb niet terugvinden in het boehisme hindoeisme of thaoisme met religieuze voorschriften die als norm dienen.

Er bestaan ook geen slechte religies of goede religies. Wel slechte mensen en goede mensen

Ah neen ? Een ideologie die mensen aanzet foute dingen te doen is dat dan een goede ideologie of een slechte ?

Men kan niet ernstig volhouden dat de Koran tot verdraagzaamheid oproept. Ik vind dat een pijnlijke vaststelling, om dat ik me de talrijke moslims voor de geest haal die een geïdealizeerd beeld van Mohammed en de Koran hebben, en die uit hun eigen verdraagzame ingesteldheid afleiden dat de islam "bijgevolg" een verdraagzame doktrine moet zijn. Voor hen is de kennismaking met de werkelijke inhoud van Mohammeds boodschap een pijnlijk ontwaken http://koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel2.html

vlijmscherp
28 juni 2012, 12:15
stoort het je dat elke moslim rekenschap moet geven voor de idioterieën van andere mensen die toevallig ook moslim zijn?

Ke Nan
28 juni 2012, 12:17
je bent tot het besef gekomen dat er maar 1 echte carnaval is en dat is dat van Aalst in Oost-Vlaanderen?

Dat niet zozeer maar ik moet wel toegeven dat carnaval in Aalst een anomalie is. Enige verklaring die ik eraan kan geven is dat lang, lang, lang geleden een Aalstenaar aan de Maaskant verzeild geraakte tijdens carnaval en dit gebruik heeft meegenomen naar Aalst. Of het was het een Maaslander die het in Aalst heeft geïntroduceerd. Maar dat is allemaal niet van belang. Hoofdzaak is dat men carnaval viert.

Liederik
28 juni 2012, 12:17
Vindt u dat smiley, niettegenstaande hij misschien een punt heeft, een beetje doordramt in een draad die eerder over de doorluchtige forummer gaat, dan over islam, maar zal je dat aanpakken met korte en nietszeggende en derhalve ontmoedigende antwoorden?

Sammael
28 juni 2012, 12:23
Oh zijne doorluchtigheid.

Ik wil elke dag massa's frieten eten, mij een stuk in de kraag zuipen en sigaren roken dat het geen naam heeft en desondanks een jong, gespierd lichaam hebben en in blakende gezondheid 134 jaar oud worden. En voor dat alles wil ik dik betaald worden. Hoe kan ik dit bereiken zonder enige moeite te doen?

smiley
28 juni 2012, 12:24
stoort het je dat elke moslim rekenschap moet geven voor de idioterieën van andere mensen die toevallig ook moslim zijn?

Goed geprobeerd vlijmscherp. Het is inderdaad pijnlijk voor moslims in naam telkens te moeten geconfronteerd worden met gevaarlijke ideoterieen (naar het voorbeeld van hun 'profeet' mohammed) uitgevoerd door mensen die moslim zijn maar zou het niet beter zijn het hen uit het hoofd te praten door de nare waarheid erover te vertellen in plaats van jezelf en anderen voor de gek te houden ?

Wij zijn een groepering van bezorgde ex-moslims die van mening zijn dat de islamitische ideologie een gevaar inhoudt voor de vrijheden in onze Belgische samenleving en tegelijkertijd de integratie van moslims in België verhindert..

Wij willen moslims van de Islam bevrijden door de naakte waarheid te vertellen. Het is die waarheid die in de Islamitische bronteksten beschreven staat en die door mensen die in België de Islam menen te moeten verdedigen ofwel verborgen ofwel verdraaid wordt of gewoonweg niet gekend is.
..
Onze teksten zijn gebaseerd op islamitische brongeschriften die voor moslims leidinggevend zijn. Ons startpunt is de vaststelling dat de meeste moslims niets weten over de onprettige kanten van de Islam in het algemeen en die van haar stichter Mohammed in het bijzonder.
http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html

De islam is een schadelijk bijgeloof dat we zijn gevangenen, de moslims, vriendelijk doch beslist uit het hoofd moeten praten. Kijk, als je kind van tien of vijftien of twintig jaar door een bizarre indoktrinatie nog steeds in Sinterklaas blijkt te geloven, zou je het dan niet als een dringende plicht beschouwen, het eens over de ware toedracht te informeren ? http://koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel1.html

Ke Nan
28 juni 2012, 12:25
Islam is onderwerping. In de islam ontbreekt gezond verstand. Onderweroing wil nl zeggen dat je je moet onderwerpen aan wat er in de boekskes staat. Ook al staat het je niet aan wat er in geschreven staat. Allah weet het altijd beter en allah wil het altijd en overal voor het zeggen hebben.

Ja maar de islam is niet zo maar een religie, het is een politieke ideologie die erg vijandig staat tegenover al diegenen die die ideologie niet delen. Een politieke doctrine kan je bvb niet terugvinden in het boehisme hindoeisme of thaoisme met religieuze voorschriften die als norm dienen.

Ah neen ? Een ideologie die mensen aanzet foute dingen te doen is dat dan een goede ideologie of een slechte ?

Over religie discussieer ik niet. Zowel met gelovigen als niet-gelovigen. Verloren moeite.

vlijmscherp
28 juni 2012, 12:25
stoort het je dat anderen antwoorden geven in jouw naam in deze draad?

Ke Nan
28 juni 2012, 12:26

Het stoort mij niet maar het is wel idioot.

vlijmscherp
28 juni 2012, 12:26
stoort jou in feite iets?

Ke Nan
28 juni 2012, 12:27
Vindt u dat smiley, niettegenstaande hij misschien een punt heeft, een beetje doordramt in een draad die eerder over de doorluchtige forummer gaat, dan over islam, maar zal je dat aanpakken met korte en nietszeggende en derhalve ontmoedigende antwoorden?

In een notedop.

Ke Nan
28 juni 2012, 12:28
Oh zijne doorluchtigheid.

Ik wil elke dag massa's frieten eten, mij een stuk in de kraag zuipen en sigaren roken dat het geen naam heeft en desondanks een jong, gespierd lichaam hebben en in blakende gezondheid 134 jaar oud worden. En voor dat alles wil ik dik betaald worden. Hoe kan ik dit bereiken zonder enige moeite te doen?

Begeef je naar het dichtsbijzijnde OCMW.

Ke Nan
28 juni 2012, 12:30
stoort het je dat anderen antwoorden geven in jouw naam in deze draad?

Zolang mijn gebruikersaccount niet gebruikt wordt om te antwoorden in mijn naam, stoort het mij niet.

Ke Nan
28 juni 2012, 12:33
stoort jou in feite iets?

Zeer weinig. Dikke bromvliegen en muggen kunnen mij wel enerveren.

Sammael
28 juni 2012, 12:37
Begeef je naar het dichtsbijzijnde OCMW.

Dank, o machtige Ke Nan!

circe
28 juni 2012, 13:09
Verder is geen enkele religie seculier. Er bestaan ook geen slechte religies of goede religies. Wel slechte mensen en goede mensen.

natuurlijk is geen enkele religie seculier. Het is het LAND (de regering, instellingen etc..) die seculier zijn.
Voor zolang het nog duurt, ik heb er geen goed oog in.

Txiki
28 juni 2012, 14:16
Voor wat hoort wat. Als het Tweede Ottomaanse Rijk(TOR) zijn volle omvang bereikt heeft dan kunnen wij hieraan tegemoetkomen. Totdan zal je het moeten stellen met plankton. En om door te spoelen een Duvel.

Dat is ook niet motiverend :-(

vlijmscherp
28 juni 2012, 14:36
welke zonde zou je wel (nog) eens willen doen?

Ke Nan
28 juni 2012, 15:58
Dank, o machtige Ke Nan!

Je dank wordt aanvaard.

Ke Nan
28 juni 2012, 15:59
natuurlijk is geen enkele religie seculier. Het is het LAND (de regering, instellingen etc..) die seculier zijn.

Vanzelfsprekend!

Voor zolang het nog duurt, ik heb er geen goed oog in.

Jammer dat je je laat leiden door angst. Geen kant kiezen is veel wijzer.

Ke Nan
28 juni 2012, 16:00
Dat is ook niet motiverend :-(

Geld op de toog?

Ke Nan
28 juni 2012, 16:00
welke zonde zou je wel (nog) eens willen doen?

Het begrip zonde staat niet in mijn woordenboek. Vooral de connotatie die eraan gegeven wordt, het verschrikkelijke schuldbesef, dringt een wrange smaak op. Dat werkt niet bij mij. Je moet 'leven' en je niet laten beperken door een tegennatuurlijke moraal. 'Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt' is voor mij min of meer de grens bij het 'zondigen'.
Ik heb best wel bacchanale tijden gekend waar ik soms met een beetje weemoed aan terugdenk. Daar wil ik mij wel eens terug aan bezondigen. En dat gaat ook zonder twijfel nog eens gebeuren.

Demper
28 juni 2012, 16:01
Heb je ooit seks gehad met een Afrikaanse vrouw?

Ke Nan
28 juni 2012, 16:07
Heb je ooit seks gehad met een Afrikaanse vrouw?

Ja.

Demper
28 juni 2012, 16:17
Welke zeep is opgewassen tegen zoveel geweld?

Ke Nan
29 juni 2012, 08:15
Welke zeep is opgewassen tegen zoveel geweld?

Bruine.

Eduard Khil
29 juni 2012, 08:18
hou je van mijn muziek?

Ke Nan
29 juni 2012, 08:22
hou je van mijn muziek?

Een fles Wodka en ik zing uit volle borst mee.

Liederik
29 juni 2012, 08:52
Rook je? Indien ja, wil je stoppen?

Als er morgen een kolonisatieprogramma voor mars opgezet wordt, schrijf je je in om er het TOR te promoten ?

Ke Nan
29 juni 2012, 09:26
Rook je? Indien ja, wil je stoppen?

Als er morgen een kolonisatieprogramma voor mars opgezet wordt, schrijf je je in om er het TOR te promoten ?

Ik rook zoals het een Turk betaamd. Enerzijds zou ik willen stoppen, een recente ontwikkeling. Anderzijds doet het roken mij deugd. We zien wel. Tot de eerste diagnose voor longkanker wordt vastgesteld of zo.

Uiteraard schrijf ik mij in. In de jaren tachtig heb ik reeds mijn eigen kolonisatieplan voor Mars uitgewerkt. Het zal handig van pas komen.

Liederik
29 juni 2012, 11:39
Wat doe je van werk?

Wat zou je in een ideale wereld van werk doen?

Hoe ziet je huis eruit, en wat zou je kopen/ bouwen met een budget van 5 miljoen euro?

Je budget wordt nog vermeerderd, en je kan huishoudelijk personeel in dienst gaan nemen. Wordt het een strak kamermeisje, een voorname butler, een ex-militaire chauffeur of een personal assistent met google bril en bluetooth in zijn kiezen die al je papierwerk doet?

Je hebt een snor maar moet die van stijl veranderen. Wordt het de Stalin, de Adolf, de Poirot, de Hulk Hogan, de Zappa of de Dali?

Heb je een badspeeltje? Welk? Zou je er een (ander) willen?

Je wordt onherroepelijk teruggeflitst in de tijd, maar je kan het stoppen met een druk op een knop. Tot welk tijdperk wacht je om te drukken? Wat ga je daar uitvoeren?

Ke Nan
29 juni 2012, 13:21
Wat doe je van werk?

Wat zou je in een ideale wereld van werk doen?

Hoe ziet je huis eruit, en wat zou je kopen/ bouwen met een budget van 5 miljoen euro?

Je budget wordt nog vermeerderd, en je kan huishoudelijk personeel in dienst gaan nemen. Wordt het een strak kamermeisje, een voorname butler, een ex-militaire chauffeur of een personal assistent met google bril en bluetooth in zijn kiezen die al je papierwerk doet?

Je hebt een snor maar moet die van stijl veranderen. Wordt het de Stalin, de Adolf, de Poirot, de Hulk Hogan, de Zappa of de Dali?

Heb je een badspeeltje? Welk? Zou je er een (ander) willen?

Je wordt onherroepelijk teruggeflitst in de tijd, maar je kan het stoppen met een druk op een knop. Tot welk tijdperk wacht je om te drukken? Wat ga je daar uitvoeren?

Laten we het gemakkelijkheidshalve de creatieve sector noemen.

Wat ik nu doe. :D

Mijn huis is bijna honderd jaar oud die ik op mijn gemak aan het renoveren ben. Ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen. Met vijf miljoen kan je al heel wat. Een landelijke omgeving, grote tuin, ecowoning, domotica, veel licht, atoomschuilkelder,... Na dit allemaal heb ik waarschijnlijk nog wat centjes over. Een verblijfje in Zuid-Frankrijk of Spanje kan er dan ook nog vanaf.

Zonder twijfel het kamermeisje. Behalve koken heb ik een hekel aan huishoudelijk werk.

Zappa.

Mijn badspeeltje is vergroeid met mijn lichaam.

Hmmm, de hele geschiedenis is de moeite waard maar als ik echt moet kiezen dan euh... Op dit ogenblik ben ik echt nieuwgierig naar een archeologische vondst in Turkije. Göbekli Tepe. Onder het zand heeft men gebouwen gevonden van 12000 jaar oud. Daar wil wel het fijne van weten.

http://cache2.allpostersimages.com/p/LRG/61/6146/Q34G100Z/posters/musi-vincent-j-pillars-stand-at-gobekli-tepe-the-oldest-known-temple.jpg

Knipp
29 juni 2012, 15:10

:rofl:

Knipp
29 juni 2012, 15:17
Reis je veel ? Hoe frekwent naar Turkije ?

Ke Nan
29 juni 2012, 18:00
Reis je veel ? Hoe frekwent naar Turkije ?

Ik heb veel gereisd. Zuid-Oost-Azië, Midden-Amerika, Noord-Amerika. Iedere keer was ik er dan een tweetal maanden. De meeste Europese landen heb ik ook al bezocht. Blijven over Afrika, het Midden-Oosten en de Ex-Sovjet-Unie.
In Turkije ben ik al 15 jaar niet meer geweest maar was er wel een aardige regelmaat.

mkb
29 juni 2012, 18:33
Oef, de haakjes zijn in orde. Ik kan terug gerust slapen.

Ke Nan
30 juni 2012, 09:02
Oef, de haakjes zijn in orde. Ik kan terug gerust slapen.

Slaapwel!

smiley
30 juni 2012, 13:50
Het begrip zonde staat niet in mijn woordenboek. Vooral de connotatie die eraan gegeven wordt, het verschrikkelijke schuldbesef, dringt een wrange smaak op. Dat werkt niet bij mij. Je moet 'leven' en je niet laten beperken door een tegennatuurlijke moraal. 'Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt' is voor mij min of meer de grens bij het 'zondigen'.

Dat is het. Mooi gezegd. Meer moet dat inderdaad niet zijn 8-)
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:Ubcn9zP1PQ4J:www.arabistjansen.nl/Arabist/publicatielijst_files/GOUDEN%2520REGEL%2520678.doc+De+gouden+regel+wordt +niet+universeel+aangehangen.+In+de+islam+speelt+h ij+geen+rol&hl=nl&gl=nl&pid=bl&srcid=ADGEESiq4rLnP-yxfZFXx0gV312WDCNNS4c2QuNWeCQgqiIX-_Mlh_vZ8Koy811NgUfzaQ0iUs4V5nb8EYx21n5IMr0K1Hbr2II 5SGRfV6Qz-VGXw-NwxvvRKFXi-nqFdz4wzDX0Y7BO&sig=AHIEtbTVq9JCn6VYnb3p6twJijj33G_hbA

Munglik
30 juni 2012, 13:52
Hoe kom je aan je naam?

Ke Nan
30 juni 2012, 14:04
Dat is het. Mooi gezegd. Meer moet dat inderdaad niet zijn 8-)
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:Ubcn9zP1PQ4J:www.arabistjansen.nl/Arabist/publicatielijst_files/GOUDEN%2520REGEL%2520678.doc+De+gouden+regel+wordt +niet+universeel+aangehangen.+In+de+islam+speelt+h ij+geen+rol&hl=nl&gl=nl&pid=bl&srcid=ADGEESiq4rLnP-yxfZFXx0gV312WDCNNS4c2QuNWeCQgqiIX-_Mlh_vZ8Koy811NgUfzaQ0iUs4V5nb8EYx21n5IMr0K1Hbr2II 5SGRfV6Qz-VGXw-NwxvvRKFXi-nqFdz4wzDX0Y7BO&sig=AHIEtbTVq9JCn6VYnb3p6twJijj33G_hbA

Dat is de evidentie zelve. Je zou geen boeken nodig moeten hebben om dat te weten.

Ke Nan
30 juni 2012, 14:05
Hoe kom je aan je naam?

Dat is de naam die mijn ouders mij gegeven hebben. Voor dit forum heb ik er een spatie tussengevoegd.

Johan Bollen
30 juni 2012, 14:18
Ga je graag naar de bioscoop?
Komt er een goede film uit binnenkort?

smiley
30 juni 2012, 14:19
Dat is de evidentie zelve. Je zou geen boeken nodig moeten hebben om dat te weten.

Alweer juist. Er zijn er nochtans die denken dat iemand die zonder boekske leeft niet weet wat 'juist' is. Jij bent het zoveelste bewijs dat dat niet klopt ;-)

Ke Nan
30 juni 2012, 14:42
Ga je graag naar de bioscoop?
Komt er een goede film uit binnenkort?

Het is ondertussen jaren geleden dat ik nog naar de bioscoop ben geweest. Vóór het PC-tijdperk waren televisie, videotheek en bioscoop de enige opties om filmen te kijken. Toen ging ik regelmatig.
Vandaag de dag download ik ze. Het komt ook wel voor dat ik een DVD koop.
Geen idee of er een goede film in het vooruitzicht is. Ik laat me meestal verrassen bij het downloaden. Eergisteren nog de film 'Limitless' gezien. Leuk.

Nynorsk
30 juni 2012, 15:18
Hoe lang is het al geleden dat we zijn gaan poolen?

Ke Nan
30 juni 2012, 16:13
Hoe lang is het al geleden dat we zijn gaan poolen?

Dat is toch alweer zes jaar geleden, dacht ik.

koe de poing
30 juni 2012, 20:39
Ben jij een opgeruimd persoon, of zou je erin slagen een groot voorwerp als een gitaar 'verkeerd te leggen' ? :oops:

Nick Overbrugghe
30 juni 2012, 20:46
wat is de zin van het leven?

Ke Nan
1 juli 2012, 09:00
Ben jij een opgeruimd persoon, of zou je erin slagen een groot voorwerp als een gitaar 'verkeerd te leggen' ? :oops:

In de gemeenschappelijke ruimtes is er een aardige mate van opgeruimdheid. Het plekske dat voornamelijk door mij benut wordt, kan wel een zekere wanorde vertonen. Maar ja, chaos in order, order in chaos.
Een gitaar zou ik niet kwijtspelen, een ukelele wel.

Ke Nan
1 juli 2012, 09:01
wat is de zin van het leven?

Die vraag heb ik mij nooit echt gesteld. Ook nooit de behoefte gehad alhoewel je het regelmatig overal ziet opduiken.
De zin van het universele leven is niets.
De zin van het menselijk leven is onderhevig aan wat gangbaar is in de menselijke gedachten. En daardoor natuurlijk een illusie.
Voor mij zelf, de korte tijd dat ik besta, is de zin van het leven het leven zelf. Een avontuur van 70 of 80 jaar waarbij je doet wat je moet doen. Een tijd met kleine en grote verrassingen. Het leven kan boeiend zijn.