PDA

View Full Version : Wat nu gedaan ?


skaldis
3 juli 2004, 21:35
Heb net mozilla ( voor e-mail ed) en firefox (browser) geïnstalleerd. Sommige van mijn favorieten (nu bookmarks) krijg ik niet meer op groot scherm maar links in een kolom. Mijn accounts om mail te ontvangen krijg ik ook nog niet in orde (paswoorden blijken niet te kloppen). Is er hier nog al iemand overgeschakeld ? Van ie naar firefox 0.9.1 en van outlouk express naar Mozilla 1.8a1 . En telemeter , pop this lijken ook niet echt blij met de verandering. En het lukt me ook niet ie, outoulk express en messenger te verwijderen. Komt dat door de xppro die draait ofzo ?

skaldis
3 juli 2004, 22:37
Alles al opgelost enkel nog msg vinden. Haha laat de zomervirussen van de verveelde kindjes maar uitbreken ik ben er klaar voor. :roll:

DaBlacky
4 juli 2004, 14:35
Alles al opgelost enkel nog msg vinden. Haha laat de zomervirussen van de verveelde kindjes maar uitbreken ik ben er klaar voor. :roll:

je kan msg enkel ogenschijnlijk verwijderen. Dus betekent dat het niet meer opstarten en dat alle linken ernaar verdwenen zijn. Officieel staat het zelfs niet meer op je pc, maar het is er wel omdat inderdaad Windows XP het gebruikt.