PDA

View Full Version : Vraag het aan Aligator

Txiki
7 augustus 2012, 03:54
Speciaal voor Aligator, die denkt steevast te moeten antwoorden op vragen die aan anderen gesteld worden: de vraag het aan Aligator-draad.

Wie heeft er vragen voor Aligator?

Txiki
7 augustus 2012, 09:57
Niemand een vraag voor Aligator?

Koenraad Noël
7 augustus 2012, 10:00
Hoeveel keer per week eet je frietjes en met welke saus?

MaGNiFiCaT
7 augustus 2012, 10:42
Niemand een vraag voor Aligator?

Blijkbaar is niemand geïnteresseerd in het Aligator?
Maar ja, iedereen weet hoe een reptiel in elkaar zit.
En jij Txiki, heb jij geen vragen?
Maar nu ga ik rap weg uit dit moeras, want ik heb geen vragen aan hem.

Raf
7 augustus 2012, 12:56
Was "Carlgustaaf" je allereerste nick op dit forum en hoeveel nicks heb je ondertussen al gehad?

Txiki
7 augustus 2012, 13:49

Dan zou ik die al gesteld hebben, denk je niet? 8-)

Aligator
7 augustus 2012, 15:27
Hoeveel keer per week eet je frietjes en met welke saus?

Ik eet meestal mensenvlees, liefst met pikante saus. ik heb geen frietketel of olie in mijn moeras, dus frieten zijn er niet voor mij.

Aligator
7 augustus 2012, 15:28
Speciaal voor Aligator, die denkt steevast te moeten antwoorden op vragen die aan anderen gesteld worden: de vraag het aan Aligator-draad.

Wie heeft er vragen voor Aligator?

Aligator moet niets. Hij doet wat hij wil.:-)

Aligator
7 augustus 2012, 15:34
Blijkbaar is niemand geïnteresseerd in het Aligator?
Maar ja, iedereen weet hoe een reptiel in elkaar zit.
Maar nu ga ik rap weg uit dit moeras, want ik heb geen vragen aan hem.

Of iemand zich interresseert in mij of niet laat mij eigenlijk koud. Ik interesseer mij echter wel in wat anderen hier vertellen. Van tijd kan ik er eens mee lachen, soms leer ik eens iets bij. Meer moet dat niet zijn voor mij.8-)
Magnificat bvb vind ik om te gieren. Voor hij me vertelde dat hij een redelijk jonge man was, was ik er van overtuigd dat het over een ouderwordende, niet al te snuggere vrouw ging, met op z'n minst originele voorkeuren. Die belachelijke bewondering voor aristocraten en oude wijven zoals Fabiola vooral.:lol: Ik lach me daar een kriek mee. Maar vraag me wel af of hij écht zo is. Kan het moeilijk geloven in feite...

Aligator
7 augustus 2012, 15:36
Was "Carlgustaaf" je allereerste nick op dit forum en hoeveel nicks heb je ondertussen al gehad?

Mijn eerste nick hier op dit forum is " Aligator ", beste, of moet ik zeggen slechtste Raf.:-)

Aligator
7 augustus 2012, 15:38
Dan zou ik die al gesteld hebben, denk je niet? 8-)

Bedankt speciaal voor mij een draadje te openen, maar je moest die moeite niet nemen. Verwacht vooral geen dankbaarheid voor uw bemoeizucht, dat zijn gevoelens die reptielen niet kennen.8-)

Txiki
7 augustus 2012, 15:42
Bedankt speciaal voor mij een draadje te openen, maar je moest die moeite niet nemen. Verwacht vooral geen dankbaarheid voor uw bemoeizucht, dat zijn gevoelens die reptielen niet kennen.8-)

Zie ik heb een vraag! Tegen de spiegel bezig?

Aligator
7 augustus 2012, 15:44
Zie ik heb een vraag! Tegen de spiegel bezig?

Welke spiegel ? Ben jij een spiegel ? Is dit forum een spiegel ?

Txiki
7 augustus 2012, 15:49
Welke spiegel ? Ben jij een spiegel ? Is dit forum een spiegel ?

Nu ga je die vragen zelf moeten beantwoorden, he Ali.

MaGNiFiCaT
7 augustus 2012, 17:40
Of iemand zich interresseert in mij of niet laat mij eigenlijk koud. Ik interesseer mij echter wel in wat anderen hier vertellen. Van tijd kan ik er eens mee lachen, soms leer ik eens iets bij. Meer moet dat niet zijn voor mij.8-)
Magnificat bvb vind ik om te gieren. Voor hij me vertelde dat hij een redelijk jonge man was, was ik er van overtuigd dat het over een ouderwordende, niet al te snuggere vrouw ging, met op z'n minst originele voorkeuren. Die belachelijke bewondering voor aristocraten en oude wijven zoals Fabiola vooral.:lol: Ik lach me daar een kriek mee. Maar vraag me wel af of hij écht zo is. Kan het moeilijk geloven in feite...

:twisted: Hey! Je hebt hier geen vragen te stellen, maar te beantwoorden!

MaGNiFiCaT
7 augustus 2012, 17:41

:rofl:

Weezer
7 augustus 2012, 18:51
Ik eet meestal mensenvlees, liefst met pikante saus. ik heb geen frietketel of olie in mijn moeras, dus frieten zijn er niet voor mij.

Wat eet je liever? Negers of blanken?

Aligator
7 augustus 2012, 22:30
:twisted: Hey! Je hebt hier geen vragen te stellen, maar te beantwoorden!

Ik heb al eens gezegd dat ik doe waar ik zin in heb.

Aligator
7 augustus 2012, 22:33
Wat eet je liever? Negers of blanken?

Negers smaken te veel naar maniok en palmolie. Beschaafde negers, vetgemest met Mc Donalds, friet, kebab en pita lust ik wél. En onder de blanken lust ik het meest alcoholiekers. Vooral hun vette lever, dat is echt om uw klauwen van af te likken.:-D

Macchiavelli
7 augustus 2012, 22:42
Wat vind jij als Aligator van Steve Irwin? Crikey! of juist niet?

Aligator
7 augustus 2012, 23:10
Wat vind jij als Aligator van Steve Irwin? Crikey! of juist niet?

Dat is een showman, hé. Hij heeft het goed voor met kroko's, maar ik hou niet zo van cirkus en dat soort dingen.
Zo een gasten bijt ik met plezier in twee stukken.8-)

Karasi
8 augustus 2012, 13:02
Als wat wil jij terugkomen in een volgend leven? Handtas, laarzen, ceinture, portemenee?

Aligator
8 augustus 2012, 18:19
Als wat wil jij terugkomen in een volgend leven? Handtas, laarzen, ceinture, portemenee?

Als ik onder de vorm van een gebruiksvoorwerp moet terugkomen, als zweep, om u af te ranselen.:twisted:
En als ik moet terugkomen in mensengedaante, dan als degene die die zweep gebruikt.:twisted:

Weezer
12 augustus 2012, 09:31
Zou je Hot Marijke opeten?

Guilty spark
12 augustus 2012, 11:52
Als ik onder de vorm van een gebruiksvoorwerp moet terugkomen, als zweep, om u af te ranselen.:twisted:
En als ik moet terugkomen in mensengedaante, dan als degene die die zweep gebruikt.:twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=yg-1qW2xAU4

Elvis Presley - Trouble

NieuwNoors
12 augustus 2012, 15:04
Hoe oud ben je? Of hoe jong? Ik weet dat ali-gators héél oud worden nl.;-)
Hoeveel keer per week een douche/bad?
Wat eet je graag? Wat drink je graag?
Wat vind je van de OS? Boeiend of net saai en kijk je er niet naar?
Lievelingsboek?

roger verhiest
12 augustus 2012, 15:25
Wat is het verschil tussen alligatoren en krokodillen ?
In het Esperanto zijn het werkwoorden nl.
aligatori : een vreemde taal spreken (niet-esperanto) in een taalgemengd gezelschap
krokodili : je eigen taal spreken in een Esperantistengezelschap.

Weezer
13 augustus 2012, 10:48
Foei (http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3300458/2012/08/13/Alligator-valt-trainer-aan.dhtml)

Aligator
14 augustus 2012, 00:19
Wat is het verschil tussen alligatoren en krokodillen ?
In het Esperanto zijn het werkwoorden nl.
aligatori : een vreemde taal spreken (niet-esperanto) in een taalgemengd gezelschap
krokodili : je eigen taal spreken in een Esperantistengezelschap.
http://www.hetverschiltussen.nl/wat-is-het-verschil-tussen-een-krokodil-en-een-alligator/

Wat is het verschil tussen een krokodil en een alligator
Alhoewel krokodillen en alligators ogenschijnlijk veel op elkaar lijken horen ze officieel niet tot dezelfde familie, ook qua leefgebied zijn er grote verschillen. Krokodillen leven eigenlijk bijna in elk continent op het zuidelijk halfrond (Afrika, Zuidoost Azië, Australië, Zuid-Amerika), Alligators komen alleen in Noord- en Zuid-Amerika en China voor. In vergelijking met alligators hebben krokodillen een langere smallere snuit en wanneer een krokodil zijn bek dichtheeft zijn al zijn tanden nog te zien, een alligator heeft een overbeet, dit houdt in dat wanneer hij zijn bek dichtheeft de bovenkaak over de onderkaak heen valt en hierdoor alleen zijn bovenste tanden te zien zijn.

De krokodil behoort tot de Crocodylidae familie en kent 14 soorten, de alligator behoort tot de Alligatoridae familie en kent 8 soorten. Krokodillen eten voornamelijk vogels en grote zoogdieren, alligators eten naast andere zoogdieren ook vis en reptielen.

Zowel krokodil als alligator zijn carnivoor, dus vlees en/of vis eter.

Wist je dat " aligato "danku wil zeggen in het Japans ?:-)

Aligator
14 augustus 2012, 00:25
Zou je Hot Marijke opeten?

Waarom niet ? Het is een flinke brok toch ? Eerst wel eens flink wassen en een vaginaal lavement doen ondergaan. Daarna een paar dagen laten weken in mijn " garde-manger " onder water.
En als het lijk half rot is, aan tafel !:-D

Aligator
14 augustus 2012, 00:29
Hoe oud ben je? Of hoe jong? Ik weet dat ali-gators héél oud worden nl.;-)
Hoeveel keer per week een douche/bad?
Wat eet je graag? Wat drink je graag?
Wat vind je van de OS? Boeiend of net saai en kijk je er niet naar?
Lievelingsboek?

Wij reptielen, vieren onze verjaardag niet en zijn niet ingeschreven bij onze geboorte. Hoe oud ik ben zou ik dus niet kunnen zeggen.:-)
Ik breng mijn dagen door in het water, dus douchen is een overbodige luxe, mijn belangrijkste bezigheid is jagen , eten en slapen. Kleine zoogdieren en vis zijn mijn gewoonlijk dagelijks regime, maar een everzwijn, antiloop of een onvoorzichtige mens speel ik met veel plezier binnen.

Aligator
14 augustus 2012, 00:34
Foei (http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3300458/2012/08/13/Alligator-valt-trainer-aan.dhtml)

Die jongen heeft het wel gezocht.Hij heeft geluk dat zijn arm er nog aanhangt .

roger verhiest
23 augustus 2012, 17:07
http://www.hetverschiltussen.nl/wat-is-het-verschil-tussen-een-krokodil-en-een-alligator/

Wist je dat " aligato "danku wil zeggen in het Japans ?:-)

aligato ! Mi ne povas aligatori kun japananoj

roger verhiest
23 augustus 2012, 17:09
Die jongen heeft het wel gezocht.Hij heeft geluk dat zijn arm er nog aanhangt .

De lezers vinden dit nochtans "hartverwarmend" nieuws ???

Aligator
23 augustus 2012, 23:03
De lezers vinden dit nochtans "hartverwarmend" nieuws ???

Wel, in die groep dat dit hartverwarmend vind, heb je twee verschillende meningen : Er zijn er die dit nieuws hartverwarmend vinden omdat zijn arm er nog aanhangt, en de anderen die het hartverwarmend vinden dat hij gebeten werd.:-)
Bij mij had het zo niet verlopen, ik zou in zijn been gebeten hebben, en doorgebeten hebben = been kwijt.:twisted:
Of anders tussen zijn benen, direct een krater tussen zijn anus en zijn borstbeen, ciao ingewanden & klokkenspel. Dan kan hij nog een halfuur afzien, en gedaan met lachen en diertjes pesten.:lol:

roger verhiest
29 augustus 2012, 13:32
Wel, in die groep dat dit hartverwarmend vind, heb je twee verschillende meningen : Er zijn er die dit nieuws hartverwarmend vinden omdat zijn arm er nog aanhangt, en de anderen die het hartverwarmend vinden dat hij gebeten werd.:-)
Bij mij had het zo niet verlopen, ik zou in zijn been gebeten hebben, en doorgebeten hebben = been kwijt.:twisted:
Of anders tussen zijn benen, direct een krater tussen zijn anus en zijn borstbeen, ciao ingewanden & klokkenspel. Dan kan hij nog een halfuur afzien, en gedaan met lachen en diertjes pesten.:lol:

kan het zo zijn dat je geen fan bent van dierentuinen ?

NieuwNoors
29 augustus 2012, 13:40
Aligator; welke studies heb je gedaan?
Wat is uw lievelingsdrank? + hoeveel ervan ong./week?
Met welke film moest je huilen?
Hoe oud ben je (ongeveer:-))?
Wat is jouw beroep?
Maat van je schoenen?

NieuwNoors
31 augustus 2012, 15:09
Wat is jouw beroep?
Maat van je schoenen?

Den Ali negeert mij....:-(

Aligator
2 september 2012, 00:56
Wat is jouw beroep?
Maat van je schoenen?
Ik groeide op in het moeras, ging nooit naar school, drink enkel water en bloed, ken mijn leeftijd niet, draag nooit schoenen en hou me bezig met jagen, verteren, slapen, ronddobberen op het water en mij voortplanten.8-)