PDA

View Full Version : Vraag het aan 'Den Duisteren Duikboot'.

Munglik
12 augustus 2012, 14:50
Hou zou je je politieke gedachtengoed omschrijven?

roger verhiest
12 augustus 2012, 15:20
Door je politieke gedachtengoed wordt je vervolgd en wel zodanig dat je bronnen van inkomsten opdrogen. In welk land ga je politiek asiel vragen ?

perzie
20 augustus 2012, 10:28
Voel je je goed als je iemand's woorden kan verdraaien en feiten dramatiseren om die een mes in de rug te steken?

perzie
20 augustus 2012, 10:31
Houd je van achterklap... over personen die anderen niet eens kennen?

Nietzsche
20 augustus 2012, 10:32
Voel je je goed als je iemand's woorden kan verdraaien en feiten dramatiseren om die een mes in de rug te steken?

Oeh, worden we persoonlijk?

Koenraad Noël
20 augustus 2012, 10:34
Oeh, worden we persoonlijk?Negeren en rapporteren, Nietzsche. Uh-Huh wilt terug oude wonden openkrabben.

Nietzsche
20 augustus 2012, 10:36
Negeren en rapporteren, Nietzsche. Uh-Huh wilt terug oude wonden openkrabben.

;-)

perzie
20 augustus 2012, 10:38
Oeh, worden we persoonlijk?
Het is een vraag als een ander. Waarom zou "in welk zou je politiek asiel vragen" niet persoonlijk zijn?

perzie
20 augustus 2012, 10:39
Negeren en rapporteren, Nietzsche. Uh-Huh wilt terug oude wonden openkrabben.
Wat ga je rapporteren? :lol:

perzie
20 augustus 2012, 10:39
;-)
:rofl:

Nietzsche
20 augustus 2012, 10:40
Het is een vraag als een ander. Waarom zou "in welk zou je politiek asiel vragen" niet persoonlijk zijn?

Zozo, stoere dame , hoor.

perzie
20 augustus 2012, 10:42
Zou je jezelf omschrijven als "laf"?

Den Duisteren Duikboot
20 augustus 2012, 10:42
Met alle respect, mensen, maar ik heb hier helemaal geen zin in. Dank voor uw begrip.

Munglik
20 augustus 2012, 10:44
Met alle respect, mensen, maar ik heb hier helemaal geen zin in. Dank voor uw begrip.

Ik wou eigenlijk maar die ene vraag stellen.

Den Duisteren Duikboot
20 augustus 2012, 10:53
Ik wou eigenlijk maar die ene vraag stellen.

En daarom open je een topic 'Vraag het aan Den Duisteren Duikboot'. :roll:

Den Duisteren Duikboot
20 augustus 2012, 10:56

Ik heb de mods gevraagd dat zij de discussie over jouw verbanning met jou aangaan in plaats van ik. Hopelijk hoor je snel van ze.

Munglik
20 augustus 2012, 10:56
En daarom open je een topic 'Vraag het aan Den Duisteren Duikboot'. :roll:

Waar zou ik die vraag anders moeten gesteld hebben?

Den Duisteren Duikboot
20 augustus 2012, 11:14
Waar zou ik die vraag anders moeten gesteld hebben?

Het is geen kwestie van 'waar', maar van 'hoe'.

Ten andere vrees ik dat ik die vraag niet zomaar voor de vuist weg kan beantwoorden. Ik voel me bij geen enkele ideologie thuis.

Het staat je uiteraard vrij zelf uit de diverse standpunten die ik hier inneem een gemeenschappelijke noemer af te leiden en daar een naam aan te geven.

perzie
20 augustus 2012, 13:43
Ik heb de mods gevraagd dat zij de discussie over jouw verbanning met jou aangaan in plaats van ik. Hopelijk hoor je snel van ze.
Degene die de moeite neemt om met woordverdraaiingen en leugens een lasterbrief over een ander op te stellen, en de persoon dan aan een onrechtvaardige "dictator" uitlevert om te straffen, is de hoofdschuldige.

Hij moet dan ook maar de moeite nemen om de door zijn toedoen veroorzaakte onbillijkheden recht te zetten.

Maar je wist goed genoeg wat je deed en dat de kans op een rechtzetting (door jouw leugens en woordverdraaiingen) quasi onmogelijk zou zijn.

Ik zie ook niet op welke manier het oordeel van een "buitenstaander" 1) het publiekelijk natrappen en 2) de niet-publiekelijke achterklap tov personen die me totaal niet kennen rechtvaardigt.

Kortom: jij bent gewoon slecht...

perzie
20 augustus 2012, 14:34
Ben je al eens met schizofrenie gediagnosticeerd geweest?

perzie
20 augustus 2012, 14:35
Heb je vanuit medisch standpunt moeite met driftbeheersing?

Kallikles
20 augustus 2012, 16:32

Rancune is niet de weg van de moslim. Heb je niet door dat iedereen dat geruzie hier beu is? Het kan mij niet schelen wie er schuldig is, maar hou hier a.u.b. over op.

Nietzsche
20 augustus 2012, 16:34
Rancune is niet de weg van de moslim. Heb je niet door dat iedereen dat geruzie hier beu is? Het kan mij niet schelen wie er schuldig is, maar hou hier a.u.b. over op.

2

Knipp
9 oktober 2012, 18:51
Je lijkt emotioneel te reageren op de klank canetti ... vooruit ... de beuk er in !
Ik wil details, sappige details 8-)

In ruil zal ik dan es een boekje opendoen over mn relatie met resnais ;-)