PDA

View Full Version : Knack


circe
18 augustus 2012, 10:14
Ik kan sinds vandaag geen reacties meer lezen op de Knack artikelen, noch kan ikzelf nog reageren.

Zou dat dan willen zeggen dat ze me geband hebben? weet iemand dat?

Munglik
18 augustus 2012, 10:16
Ik kan sinds vandaag geen reacties meer lezen op de Knack artikelen, noch kan ikzelf nog reageren.

Zou dat dan willen zeggen dat ze me geband hebben? weet iemand dat?

Ik kan ze nog lezen. Je bent waarschijnlijk geband. :|

Den Duisteren Duikboot
18 augustus 2012, 13:05
Oh, het onrecht!

Nietzsche
18 augustus 2012, 13:07
Oh, het onrecht!

:roll:

roger verhiest
18 augustus 2012, 13:12
Poetin heeft waarschijnlijk de "Knack" overgenomen. Orthodoks Christelijk, Ultra-Nationalistisch en Holebi-onvriendelijk. Eindelijk een deftig "rechts" blad !

Xenophon
18 augustus 2012, 13:22
Ik kan sinds vandaag geen reacties meer lezen op de Knack artikelen, noch kan ikzelf nog reageren.

Zou dat dan willen zeggen dat ze me geband hebben? weet iemand dat?

Blijkbaar valt uw humor niet bij iedereen in de smaak.

Восход-1
18 augustus 2012, 13:52
Blijkbaar valt uw humor niet bij iedereen in de smaak.

Het kan ook aan het kapsel liggen. (tenminste als reagere op Knack gekoppeld is aan facebookaccounts)

eno2
18 augustus 2012, 13:55
Ik kan sinds vandaag geen reacties meer lezen op de Knack artikelen, noch kan ikzelf nog reageren.

Zou dat dan willen zeggen dat ze me geband hebben? weet iemand dat?

Gebannen hebben.

Zal door je slecht Nederlands komen:-P

Ze mochten wel eens een mailtje sturen

Weet je wat je doet?

Ga op www.vandaag.be

Ze bannen daar voor drie keer off topic.

Ik geef je daar zeker drie dagen posten.

C2C
18 augustus 2012, 14:11
Knack

Kutblad voor neoliberalen en andere kapitalisten. Buiten de wet stellen.

MaGNiFiCaT
18 augustus 2012, 14:26
Ik kan sinds vandaag geen reacties meer lezen op de Knack artikelen, noch kan ikzelf nog reageren.

Zou dat dan willen zeggen dat ze me geband hebben? weet iemand dat?

Dat verwondert mij nu eens echt zie!:-)

Den Duisteren Duikboot
18 augustus 2012, 15:19
Zou het dan toch aan haarzelf liggen?

Vigilante VL
18 augustus 2012, 15:28
Kutblad voor neoliberalen en andere kapitalisten. Buiten de wet stellen.

Radio Mille Collines invoeren!

Ik heb hoegenaamd geen idee welke ebola-variant er bloedkoorts in uw koppeke veroorzaakt, maar 't is precies iets neig.

vlijmscherp
18 augustus 2012, 15:28
Zou het dan toch aan haarzelf liggen?

Neen, Knack is een extreem-links weekblad die de multicul omarmt en weigert in te zien dat de islam moet bestreden worden.

mkb
18 augustus 2012, 15:36
Ik kan sinds vandaag geen reacties meer lezen op de Knack artikelen, noch kan ikzelf nog reageren.

Zou dat dan willen zeggen dat ze me geband hebben? weet iemand dat?
De voorbije nacht was er een spammer aan het werk op de Knack site, ze hebben commentaren allicht tijdelijk uitgeschakeld om de boel op te kuisen.

Восход-1
18 augustus 2012, 15:36
Knack, da's toch een ander woord voor Humo?

Klojo eerste klas
18 augustus 2012, 16:02
Knack, da's toch een ander woord voor Humo?

Vakantiewerk : lees de Knack en den Humo en vergelijk qua inhoud, stijl, enz..... :roll:

Derk de Tweede
18 augustus 2012, 16:20
http://www.youtube.com/watch?v=g1T71PGd-J0

Scherven A. Mok
18 augustus 2012, 16:32
Ik kan sinds vandaag geen reacties meer lezen op de Knack artikelen, noch kan ikzelf nog reageren.

Zou dat dan willen zeggen dat ze me geband hebben? weet iemand dat?

Wis je cookies eens. (En hernieuw je ip.) Zelfs als je verbannen bent zou je dan tenminste toch terug de andere reacties moeten kunnen lezen.

Libro
18 augustus 2012, 18:57
De voorbije nacht was er een spammer aan het werk op de Knack site, ze hebben commentaren allicht tijdelijk uitgeschakeld om de boel op te kuisen.

Maar ondertussen weet Circe wel wat ze hier over haar denken...

Txiki
18 augustus 2012, 19:00
Wie houdt er zich nu ook bezig met reageren op allerlei artikelkes van een medium? Echt niets beters te doen?

Klojo eerste klas
18 augustus 2012, 19:38
Wie houdt er zich nu ook bezig met reageren op allerlei artikelkes van een medium? Echt niets beters te doen?

Veel interessanter is reageren op allerlei posts op een forum..... 8-)

circe
19 augustus 2012, 07:48
De voorbije nacht was er een spammer aan het werk op de Knack site, ze hebben commentaren allicht tijdelijk uitgeschakeld om de boel op te kuisen.

Neenee want ik kan zien hoeveel commentaren er gegeven werden.

Het is een beetje ridicuul om zonder commentaar iemand te bannen, ik heb geen idee wat er fout kan zijn gegaan. Mijn laatste commentaren betroffen gewoon die vrijlating van Martin, niks islamkolonisatie gerelateerd.

Enfin, tja.

Ik heb me afgemeld, maar dat helpt dus niet.

Dat ID veranderen, daar doe ik de moeite niet voor. Dan maar Knack uit de favo's halen. Kranten en tijdschriften genoeg. Ik neem nu Elsevier! het zal hen leren.

circe
19 augustus 2012, 07:50
Maar ondertussen weet Circe wel wat ze hier over haar denken...

ho, maar dat weet ik al lang hoor.

circe
19 augustus 2012, 08:36
Gebannen hebben.



is voor discussie vatbaar.

http://woordenlijst.org/leidraad/12/2/#r12d

to score - gescoord
to save - gesaved
to ban - geband

circe
19 augustus 2012, 08:39
Het fenomeen doet zich echter voor sinds ik Explorer9 wou installeren en terug heb ge-uninstalled.

misschien ligt het daaraan. Me afmelden en met een andere nick aanmelden geeft geen verschil.
Gewoon afmelden zou toch voldoende moeten zijn om de andere commentaren te lezen.

C2C
19 augustus 2012, 08:53
Radio Mille Collines invoeren!

Ik heb hoegenaamd geen idee welke ebola-variant er bloedkoorts in uw koppeke veroorzaakt, maar 't is precies iets neig.

Zeg en schrijf wat ge wilt. Dat alles verandert niks aan het feit dat Knack een kutblad is voor neoliberalen en andere kapitalisten.

Al mijn ebola-virussen zijn het volledig met mij eens.

Raf
19 augustus 2012, 09:01
is voor discussie vatbaar.

http://woordenlijst.org/leidraad/12/2/#r12d

to score - gescoord
to save - gesaved
to ban - geband

Nee, dat is niet voor discussie vatbaar. Je vergelijkt met de vervoegingen van woorden uit het Engels. "Bannen" is echter een Nederlands werkwoord. Het voltooid deelwoord ervan is wel degelijk "gebannen" en niet "geband".

manta
19 augustus 2012, 09:09
:cheer: Knackworstjes op den bbq :cheer:

circe
19 augustus 2012, 09:30
Nee, dat is niet voor discussie vatbaar. Je vergelijkt met de vervoegingen van woorden uit het Engels. "Bannen" is echter een Nederlands werkwoord. Het voltooid deelwoord ervan is wel degelijk "gebannen" en niet "geband".

wel, mister taalwonder, ik vervoegde gewoon het ENGELSE woord "to ban".
Maak ervan wat je wil.

VERbannen is volgens mij het Nederlandse woord.
in de BAN doen is een Nederlandse uitdrukking

ik gebruik "geband" in de betekenis van:

1.bannen
bannen werkw.Afbreekpatroon: ` ban - nen Herkomst: «Engels Verbuigingen: bande (verl.tijd ) Verbuigingen: geband (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen uitwijzen, uitsluiten van deelname Voorbeelden: `Groen Links wil kernenergie u...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/bannen

en niet in de betekenis van

Bannen
Let op: Spelling (deels) uit 1864: [gelijkvloeiend] (ik bande, [B]heb gebannen), in ballingschap zenden; den duivel -, uitjagen, verdrijven; (kaartsp.) aftroeven.
*...NING, v. [geen meervoud]
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/cali003nieu01/cali003nieu01_0005.htm



het is dus:
- ik ben geband (van een site)


- ik HEB gebannen (iemand weggestuurd)
- ik ben verbannen (iemand heeft mij uit het land gebannen)

begrijpt U het verschil?

Raf
19 augustus 2012, 09:41
wel, mister taalwonder, ik vervoegde gewoon het ENGELSE woord "to ban".
Maak ervan wat je wil.

VERbannen is volgens mij het Nederlandse woord.
in de BAN doen is een Nederlandse uitdrukking

ik gebruik "geband" in de betekenis van:



en niet in de betekenis van



het is dus:
- ik ben geband (van een site)


- ik HEB gebannen (iemand weggestuurd)
- ik ben verbannen (iemand heeft mij uit het land gebannen)

begrijpt U het verschil?
Ik begrijp dat u van de Nederlandse taal niet veel kaas gegeten heeft. Wat het "volgens u" zou moeten zijn, interesseert me niet in het minst. Uw linkje naar één of andere obscure site is al even waardeloos. De Woordenlijst Nederlandse Taal, die de enige juiste Nederlandse spelling bevat, is de enige referentie van betekenis: http://woordenlijst.org/zoek/?q=bannen&w=w

En wat lezen we daar?
bannen , ww., bande [ban·de], [B]gebannen [ge·ban·nen]

Van Dale (toch ook een werk met enig aanzien) volgt deze spelling:

http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=bannen&lang=nn

ban·nen (werkwoord; bande, heeft gebannen) 1verdrijven, verjagen: iemand uit zijn gezelschap bannen

Begrijpt u het verschil tussen uw waardeloze linkjes en mijn links naar werken die wèl van betekenis zijn in de Nederlandse taalkunde?

circe
19 augustus 2012, 09:54
Ik begrijp dat u van de Nederlandse taal niet veel kaas gegeten heeft. Wat het "volgens u" zou moeten zijn, interesseert me niet in het minst. Uw linkje naar één of andere obscure site is al even waardeloos. De Woordenlijst Nederlandse Taal, die de enige juiste Nederlandse spelling bevat, is de enige referentie van betekenis: http://woordenlijst.org/zoek/?q=bannen&w=w

En wat lezen we daar?
bannen , ww., bande [ban·de], [B]gebannen [ge·ban·nen]

Van Dale (toch ook een werk met enig aanzien) volgt deze spelling:

http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=bannen&lang=nn

ban·nen (werkwoord; bande, heeft gebannen) 1verdrijven, verjagen: iemand uit zijn gezelschap bannen

Begrijpt u het verschil tussen uw waardeloze linkjes en mijn links naar werken die wèl van betekenis zijn in de Nederlandse taalkunde?

ik begrijp het niet echt nee mijnheer o groot orakel.

ik blijf erbij dat ik geband ben op Knack, maak jij ervan wat je wil.

Raf
19 augustus 2012, 10:06
ik begrijp het niet echt nee

U begrijpt uw fout niet? Daar geloof ik niets van. De links die ik hierboven gaf, spreken immers voor zich. Maar ik begrijp wel dat u nog liever stokstijf steendood valt, dan tegenover mij uw fout te moeten toegeven. :-P

eno2
19 augustus 2012, 11:24
Laat staan tegenover mij

Multipus
19 augustus 2012, 11:34
Het fenomeen doet zich echter voor sinds ik Explorer9 wou installeren en terug heb ge-uninstalled.

misschien ligt het daaraan. Me afmelden en met een andere nick aanmelden geeft geen verschil.
Gewoon afmelden zou toch voldoende moeten zijn om de andere commentaren te lezen.

wie werkt er nu dan ook met IE , installeer eens chrome of firefox

Multipus
19 augustus 2012, 11:36
Nee, dat is niet voor discussie vatbaar. Je vergelijkt met de vervoegingen van woorden uit het Engels. "Bannen" is echter een Nederlands werkwoord. Het voltooid deelwoord ervan is wel degelijk "gebannen" en niet "geband".
Zo simpel is't.

eno2
19 augustus 2012, 11:58
Laat staan tegenover mij

Ik was trouwens de eerste om de taalfout te signaleren, rapper dan Raf:cheer:

@Multiplus: Chrome bah

Multipus
19 augustus 2012, 12:09
Ik was trouwens de eerste om de taalfout te signaleren, rapper dan Raf:cheer:

@Multiplus: Chrome bahscherm kuisen alvorens je je browser likt

Libro
19 augustus 2012, 12:23
:cheer: Knackworstjes op den bbq :cheer:

Smaken die naar papier en inkt?

Scherven A. Mok
19 augustus 2012, 16:40
Het fenomeen doet zich echter voor sinds ik Explorer9 wou installeren en terug heb ge-uninstalled.

misschien ligt het daaraan. Me afmelden en met een andere nick aanmelden geeft geen verschil.
Gewoon afmelden zou toch voldoende moeten zijn om de andere commentaren te lezen.

cookies al gewist ?

Txiki
19 augustus 2012, 18:58
Veel interessanter is reageren op allerlei posts op een forum..... 8-)

Nee, maar dan vervuil je de site van dat medium tenminste niet.

Visjnu
19 augustus 2012, 19:17
Het fenomeen doet zich echter voor sinds ik Explorer9 wou installeren en terug heb ge-uninstalled.

misschien ligt het daaraan. Me afmelden en met een andere nick aanmelden geeft geen verschil.
Gewoon afmelden zou toch voldoende moeten zijn om de andere commentaren te lezen.

Misschien op de pagina van het Knack artikel 'View Source' kiezen in de browser (Broncode bekijken?) en dan daarin zoeken (Ctrl+F) op het woord "Reacties". Als hieronder de reacties staan, dan ligt het aan je browser en heeft het niets te maken met een ban ofzo.

Of gewoon een andere browser gebruiken.