PDA

View Full Version : 2004: BUB in ontbinding, rottingsproces ingezet?


Stubaf.
8 juli 2004, 13:49
Ik vond deze discussie (http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8661) terug, waar de voorspelling wordt gemaakt dat de BUB dit jaar nog zou wegrotten. Daarom mijn vraag aan de BUB: schieten jullie al een beetje op? Maar wat nog vreemder is, er schijnt een soort paleizenrevolutie geweest te zijn, waarin Bruno (de enige echte) en Patriot zich afscheurden van de beweging. Tevens waren er ook enkele onthulligen van Kim et al die ik toch nog eens wou bovenhalen.

Hoe Hans "politiek actief zijn" verstaat (emails ontvangen! :lol:)

Och, ja, er mag ook eens gelachen worden, hè. Ik heb de B.U.B. nog nooit zo intern actief geweten als de afgelopen dagen ! Ik krijg tientallen mails van leden per dag !

Waarom Bruno antwoorde:

Wat zeggen ze? Goed gedaan, Hans, je eigen partij ruineren op een dikke week? Proficiat ?

Waarom Kim repliceerde:

Bruno, niemand is onmisbaar...

Waarmee we meteen ook weten wat een activist in de BUB waard is.

Op al deze hetze vond Hans het niet beter dan dit uit z'n kas te slaan

De B.U.B. is de enige partij van de toekomst, dat wordt nu weer eens bewezen

:lol: :lol: :lol:

Een klein uitreksel uit de vete Foundation/Patriot:

Zegt diegene die tot vorige week tientallen topics per week opende om de zegevierende BUB te bewierroken. Niet dat je ongelijk had, Patriot, we zijn inderdaad zegevierend, maar opeens beschuldig je ons van datgene waarvan je zelf indertijd de exponent bent geweest,...

Allee vooruit. Als 2 van de 6 leden opstappen is dat plots "zegeveriend".

Een zekere Peter De Ryck had hier nog aan toe te voegen:

De B.U.B.wordt duidelijk niet geleid door een democratische Voorzitter maar wel door een dictator.

Dat doet me de vraag stellen; op welk ledencongres werd Hans verkozen tot voorzitter, en moet hoeveel stemmen?

Tot klap op de vuurpijl een citaat van Celebfin:

Patriot en Tacitus hebben ook nog andere interessen dan België, België, België. Zij hadden en hebben respect voor andermans mening en konden het nog eens mooi verwoorden. Ik zeg niet dat de BUB allemaal debielen zijn, aangezien ikj er toch ook nog een tijd lid van ben geweest. Maar ik hou niet van dictators, mensen met extreem-trechtse sympathien en nationalisten. Dus zat ik bij de BUB duidelijk verkeerd.

Bij de jongste verkiezingen echter, stond Bruno als lijsttrekker vermeld van de BUB in Vlaams-Brabant, de ruzie is dus bijgelegd? Of wat was er aan de hand?

TomB
8 juli 2004, 15:25
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawn

nou nou
8 juli 2004, 15:44
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawn

Have to mow the laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawn

;-)

Griffin
8 juli 2004, 15:45
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawn

Beetje grote bek?

Vlaanderen Boven
8 juli 2004, 16:34
En het drama duurt verder!

Griffin
8 juli 2004, 16:35
En het drama duurt verder!

Mazout nodig?

Foundation
8 juli 2004, 18:16
Extra zwavel :twisted:

Tantist
8 juli 2004, 18:50
Extra zwavel :twisted:

Ah, stinkt gelle naar d'helle? :mrgreen:

Foundation
8 juli 2004, 18:53
De ergste gevallen mazouteren we met zware stookolie, 5% (sorry voor de groenen) 0X .

Tantist
8 juli 2004, 19:21
De ergste gevallen mazouteren we met zware stookolie, 5% (sorry voor de groenen) 0X .

Ah? Denken ze al aan zelfmoord? :D

Foundation
8 juli 2004, 19:30
Alles voor de goede zaak :microwav:

Pelgrim
8 juli 2004, 19:33
eerlijk gezegd, die rondjes laat-ons-nog-eens-over-de-bub-zagen beginnen te vervelen. Zeker in vergelijking met wat ze eigenlijk voorstellen op electoraal gebied. T lijkt wel alsof BUB en Blok de enige twee grote partijen zijn 8O

Tantist
8 juli 2004, 19:40
Alles voor de goede zaak :microwav:

http://www.cartoonstock.com/newscartoons/cartoonists/ksc/lowres/kscn103l.jpg

:lol:

Tantist
8 juli 2004, 19:41
eerlijk gezegd, die rondjes laat-ons-nog-eens-over-de-bub-zagen beginnen te vervelen. Zeker in vergelijking met wat ze eigenlijk voorstellen op electoraal gebied. T lijkt wel alsof BUB en Blok de enige twee grote partijen zijn 8O

Uit pure verveling...

Patriot!
8 juli 2004, 19:45
:roll: Kan stubaf van K&K gegooid worden?

Foundation
9 juli 2004, 13:11
Heb ik mij ook al eerder afgevraagd (in de topic "te mazouteren forumbedervers"). Ik heb wel goesting. Spetsje, wat denk jij?

Kim
9 juli 2004, 21:31
Pff, tis best een lollig ventje... 8)

Typisch iemand die zichzelf heel wat vind todat hij in de spiegel kijkt. :wink:

Foundation
9 juli 2004, 22:06
Bwoa ik vind die strontmachinekunstwerken van Vlaanderens grootste artiesten ook best wel leuk hoor, maar geef toe, na een tijdje wordt je die geur dat dat afgeeft toch wel moe...

Spelev
10 juli 2004, 10:47
eerlijk gezegd, die rondjes laat-ons-nog-eens-over-de-bub-zagen beginnen te vervelen. Zeker in vergelijking met wat ze eigenlijk voorstellen op electoraal gebied. T lijkt wel alsof BUB en Blok de enige twee grote partijen zijn 8O

Inderdaad, laten we doen alsof PVDA de grootste partij is!

Kim
10 juli 2004, 13:12
Het woordje "alsof" past hier inderdaad goed op z'n plaats. :wink: