PDA

View Full Version : Bart De Wever krijgt veeg uit de pan van Alexander De Croo


ViveLaBelgique
3 september 2012, 20:36
Ter Zake aflevering 03/09/2012

http://www.deredactie.be/permalink/1.1420392

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

hurricane
3 september 2012, 20:38
Denk vooral niet dat Alexanderke nog iets kan redden.
He's going down ! :-)

lombas
3 september 2012, 20:39
De Croo gedroeg zich als een betweterige, niets te vertellen hebbende oen. Zoals ik hem ken.

Hij heeft niets in te brengen tegen de minste van De Wever's argumenten...

Aoi
3 september 2012, 20:40
Vreemd, ik had een heel ander gevoel na dat debat.

Edit-

Dit was een antwoord op de topicstarter, voor de duidelijkheid. Niet op bovenstaande comment.

Txiki
3 september 2012, 20:56
Ter Zake aflevering 03/09/2012

http://www.deredactie.be/permalink/1.1420392

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

Waar zit die "veeg uit de pan" precies?

Antoon
3 september 2012, 21:01
Ter Zake aflevering 03/09/2012

http://www.deredactie.be/permalink/1.1420392

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

U gelooft er nog in, he.

Wel, I've got news for you: OVLD is zo dood als een pier. Een beetje zoals de organisatie Belgique/Belgie welke hij vertegenwoordigt.

Nietzsche
3 september 2012, 21:02
Wat een walgelijk mannetje die de croo.

Distel
3 september 2012, 21:04
Ter Zake aflevering 03/09/2012

http://www.deredactie.be/permalink/1.1420392

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

Hebben we het over dezelfde aflevering waar De Croo veel vertelt maar niks aantoont, terwijl BDW met cijfers en feiten De Croo's beweringen onderuit haalt?

Distel
3 september 2012, 21:06
Maar Vive is geen N-VA hater hoor.

Antoon
3 september 2012, 21:14
Maar Vive is geen N-VA hater hoor.

Hoe zou u zelf zijn, hij ziet zijn Belgique/Belgie verwateren terwijl Vlaanderen dankzij N-VA met rasse schrede naar zelfbeschikking rijdt.

Henri1
3 september 2012, 21:14
Denk vooral niet dat Alexanderke nog iets kan redden.
He's going down ! :-)

N-VA is een aflopende zaak.
Zeker is dat ze erop vooruit zullen gaan en zo op hun absolute plafond, daarna volgt de onomkeerbare Untergang.

lombas
3 september 2012, 21:16
N-VA is een aflopende zaak.
Zeker is dat ze erop vooruit zullen gaan en zo op hun absolute plafond, daarna volgt de onomkeerbare Untergang.

Alles vindt wel eens een Untergang, enkel het Eeuwige is eeuwig. Dat neemt niet weg dat De Croo absoluut geen enkel argument had tegen De Wever's opwerpingen buiten "jij bent de schuldige". Zélfs als dat zo zou zijn, is het erkennen daarvan een negatie van de goednieuwsshow die door zijn regeringspartner wordt verhaald.

Another Jack
3 september 2012, 21:24
Met een rode PS-map staan zwaaien.

Leuk gevonden. Hoe langer hij bleeft met het document schudden hoe meer schuim er in het rond vloog door menige Vlaamse huiskamers.

djimi
3 september 2012, 21:32
Ter Zake aflevering 03/09/2012

http://www.deredactie.be/permalink/1.1420392

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

Alles welbeschouwd kon Meneer De Croo Alexander één keer scoren ("Madame Soleil"-argument), maar alle ándere slagen van Meneer De Wever Bart kwamen voldoende hard aan om de 'match' in het voordeel van deze laatste te beslechten. Vooral van de laatste uppercut (de ex-Open VLD schepenen in A'pen) zal Meneer De Croo Alexander nog wel een tijdlang groggy blijven.

De eindbalans: het 'knap ventje' hing in de touwen, K.O.

mkb
3 september 2012, 21:45
Met een rode PS-map staan zwaaien.

Leuk gevonden.
Inderdaad. :-D

ViveLaBelgique
3 september 2012, 21:45
Weinig inhoudelijke reactie op mijn OP.

Allemaal commentaar op de inhoud die niet het vermelden waard is.

Distel
3 september 2012, 21:49
Weinig inhoudelijke reactie op mijn OP.

De OP is het inhoudelijk dan ook niet waard om op te reageren.

Allemaal commentaar op de inhoud die niet het vermelden waard is.

Lees: je hebt geen enkel argument om je onzin uit de OP te ondersteunen.

Distel
3 september 2012, 21:50
Alles welbeschouwd kon Meneer De Croo Alexander één keer scoren ("Madame Soleil"-argument), maar alle ándere slagen van Meneer De Wever Bart kwamen voldoende hard aan om de 'match' in het voordeel van deze laatste te beslechten. Vooral van de laatste uppercut (de ex-Open VLD schepenen in A'pen) zal Meneer De Croo Alexander nog wel een tijdlang groggy blijven.

De eindbalans: het 'knap ventje' hing in de touwen, K.O.

Volgens Vive is dit geen inhoudelijke reactie van jou. En aangezien we Vive kennen als iemand die coherent en intellectueel eerlijk discussie voert, moet dat dan wel waar zijn.

djimi
3 september 2012, 21:55
... aangezien we Vive kennen als iemand die coherent en intellectueel eerlijk discussie voert, ...

Wie is 'we'?

;-)

Kallikles
3 september 2012, 22:03
Jullie zien echt allemaal enkel wat jullie willen zien. Decroo is een absolute eikel en allicht had Dewever zelfs betere argumenten, maar Dewever kwam ziek, gestresseerd, gefrustreerd en zwak over en Decroo relaxed, glimlachend, soeverein.

Zelfs de heel gênante Open VLD-vertoning in Antwerpen kon Decroo niet van zijn stuk brengen. Dat zegt natuurlijk wel veel over de schaamteloosheid van Decroo.

Wie een debat wint, hangt niet af van de argumenten. Zie b.v.:
http://www.youtube.com/watch?v=QwSXG4uDyvM

lombas
3 september 2012, 22:06
Weinig inhoudelijke reactie op mijn OP.

Allemaal commentaar op de inhoud die niet het vermelden waard is.

Je hebt zelf geen inhoud gegeven... Niets.

Gwylan
3 september 2012, 22:17
Ik volgde de link en bekeek het filmpje. Mijn visie :

• De Wever verzorgt zijn kleding en zithouding nu veel beter dan een jaar geleden, maar hij ziet er te mager en zwakjes uit, en heeft duidelijk een ruim deel van zijn guitige vitaliteit verloren.

• De Croo straalt niet de minste persoonlijkheid uit : dat een politieke partij werkelijk niets beters kan vinden als voorzitter dan die onbetekenende jongen is nauwelijks te geloven.

• Het debat zelve (nou ja, drie vraagjes beantwoorden is geen debat, natuurlijk) is in enkele woorden samen te vatten : De Wever beantwoordt de vragen concreet en met nuttige argumenten, wijl De Croo enkel een paar doorzichtige leugens naar voren brengt waarmee hij rond de hete brij draait, en dan nog op een volstrekt amateuristische manier.

• « Inhoudelijk » heb ik voor het overige niets vernomen dat nog niet ruim bekend is. Mijn mening is en blijft dat de Nederlandstalige regimepartijen die zo dom waren om federaal met Di Rupo in zee te gaan flinke kloppen zullen krijgen bij de komende gemeenteraadsverkiezingen (en nadien). Het is bovendien een kinderlijke illusie om er van uit te gaan dat de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen geen enkele invloed kan/zal hebben op de samenhang en stabiliteit van de federale regering.

ViveLaBelgique
3 september 2012, 22:17
Schaamteloosheid is een goed eigenschap in de politiek. Vergeet niet dat de perceptie belangrijker is dan de boodschap. Studies wijzen uit dat 80% van de communicatie non-verbaal gebeurt. Als je in een debat zomaar tot schaamte wordt gebracht ga je dat niet kunnen verbergen met tegenargumenten.

Het groen achter Alexander De Croo zijn oren is duidelijk verdwenen. Hij zat er als voorzitter van de liberale partij op een wijze die inspirerend is voor zijn achterban én zijn electoraat.

ViveLaBelgique
3 september 2012, 22:29
Ik volgde de link en bekeek het filmpje. Mijn visie :

• De Wever verzorgt zijn kleding en zithouding nu veel beter dan een jaar geleden, maar hij ziet er te mager en zwakjes uit, en heeft duidelijk een ruim deel van zijn guitige vitaliteit verloren.

• De Croo straalt niet de minste persoonlijkheid uit : dat een politieke partij werkelijk niets beters kan vinden als voorzitter dan die onbetekenende jongen is nauwelijks te geloven.

• Het debat zelve (nou ja, drie vraagjes beantwoorden is geen debat, natuurlijk) is in enkele woorden samen te vatten : De Wever beantwoordt de vragen concreet en met nuttige argumenten, wijl De Croo enkel een paar doorzichtige leugens naar voren brengt waarmee hij rond de hete brij draait, en dan nog op een volstrekt amateuristische manier.

• « Inhoudelijk » heb ik voor het overige niets vernomen dat nog niet ruim bekend is. Mijn mening is en blijft dat de Nederlandstalige regimepartijen die zo dom waren om federaal met Di Rupo in zee te gaan flinke kloppen zullen krijgen bij de komende gemeenteraadsverkiezingen (en nadien). Het is bovendien een kinderlijke illusie om er van uit te gaan dat de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen geen enkele invloed kan/zal hebben op de samenhang en stabiliteit van de federale regering.

Het is een uiting van respect voor de democratie dat Alexander De Croo zich nederig opstelt tegenover de voorzitter van 's lands grootste politieke partij.

Vergeet ook niet dat de Open VLD verworden is tot een lilliputterpartij. Een voorzitter van zo'n partij laat beter zijn blasé achterwege, zeker in debat met voorzitters van grotere partijen.

Ondanks dat het voor een liberaal als Alexander De Croo het success van de N-VA en de achteruitgang van de Open VLD enorm frustrerend moet zijn blijkt dit totaal niet uit de klasse die hij uitstraalt.

Gwylan
3 september 2012, 22:35
Het is een uiting van respect voor de democratie dat Alexander De Croo zich nederig opstelt tegenover de voorzitter van 's lands grootste politieke partij.

Vergeet ook niet dat de Open VLD verworden is tot een lilliputterpartij. Een voorzitter van zo'n partij laat beter zijn blasé achterwege, zeker in debat met voorzitters van grotere partijen.

Ondanks dat het voor een liberaal als Alexander De Croo het success van de N-VA en de achteruitgang van de Open VLD enorm frustrerend moet zijn blijkt dit totaal niet uit de klasse die hij uitstraalt.

Ik zie in en omtrent De Croo niet de minste “klasse”. Ik zie een jongen in grote moeilijkheden, die zijn schrik om wat komen gaat niet kan verbergen.

ViveLaBelgique
3 september 2012, 22:39
Ik zie in en omtrent De Croo niet de minste “klasse”. Ik zie een jongen in grote moeilijkheden, die zijn schrik om wat komen gaat niet kan verbergen.

Interessant om te vernemen. Het is mij niet opgevallen. Waar ziet U juist de schrik bij Alexander De Croo ? Geef eens weer waar dat voor U uit blijkt.

Je ziet de ogen van Bart De Wever alle kanten uitschieten, alsof hij al zijn registers moet openen, terwijl Alexander De Croo de ontspannenheid zelve was.

Politiek
3 september 2012, 22:46
Het is een uiting van respect voor de democratie dat Alexander De Croo zich nederig opstelt tegenover de voorzitter van 's lands grootste politieke partij.

Vergeet ook niet dat de Open VLD verworden is tot een lilliputterpartij. Een voorzitter van zo'n partij laat beter zijn blasé achterwege, zeker in debat met voorzitters van grotere partijen.

Ondanks dat het voor een liberaal als Alexander De Croo het success van de N-VA en de achteruitgang van de Open VLD enorm frustrerend moet zijn blijkt dit totaal niet uit de klasse die hij uitstraalt.
Waarom is Open VLD verworden tot een lilliputterpartij, zou ik me dan afvragen. Simpel: omdat ze jarenlang hoog van de toren hebben geblazen en tegen iedereen die het wou horen stonden te roepen hoe flink en hoe liberaal ze wel niet waren, terwijl de realiteit uitwees dat ze op vrijwel elk front de broek werden afgedaan door hun linkse coalitiepartners. Het is onloochenbaar dat Verhofstadt (die trouwens nog niks van zijn blasé verloren is als je hem onderuitgezakt ziet liggen in het Europees Parlement) zijn partij heeft uitverkocht om toch maar premier te kunnen blijven.

In plaats van het roer om te gooien heeft De Croo zich bezondigd aan de fouten uit het verleden en nu zit hij in een regering waar hij eigenlijk helemaal niet in wil zitten. Hij heeft nauwelijks een argument dat hout snijdt, zoals vanavond opnieuw bewezen in Terzake. Ik vraag me trouwens af of hij werkelijk denkt dat hij ook maar één kiezer van zijn klassieke kiespubliek kan overtuigen terug op zijn partij te stemmen door steeds maar te herhalen dat de N-VA zogezegd "aan de kant is gaan staan". Hij zou er beter aan doen de eer aan zichzelf te houden en op te stappen, al lijkt me de kans groot dat ze daar bij OpenVLD dan pakweg een Mathias De Clercq als voorzitter krijgen. Je kan je afvragen wat het ergste is.

Gwylan
3 september 2012, 22:48
Interessant om te vernemen. Het is mij niet opgevallen. Waar ziet U juist de schrik bij Alexander De Croo ? Geef eens weer waar dat voor U uit blijkt.

Je ziet de ogen van Bart De Wever alle kanten uitschieten, alsof hij al zijn registers moet openen, terwijl Alexander De Croo de ontspannenheid zelve was.

Om het u makkelijk te maken, in gewone mensentaal :
http://psychology.about.com/od/nonverbalcommunication/ss/understanding-body-language.htm

ViveLaBelgique
3 september 2012, 22:52
@Politiek

De waarheid is dat de liberalen nooit een groot electoraat hadden en ook niet zullen hebben. Daarom heeft Verhofstadt einde van vorige eeuw en begin van deze eeuw de VLD uitgebouwd tot een zo groot mogelijke volkspartij, om toch zo'n groot mogelijk electoraat aan te spreken. Deze volkspartij, die niet kon beschikken over een grote zuil, heeft zijn rise & fall gekend.

ViveLaBelgique
3 september 2012, 22:53
Om het u makkelijk te maken, in gewone mensentaal :
http://psychology.about.com/od/nonverbalcommunication/ss/understanding-body-language.htm

Ik ben vertrouwd met die materie. Nogmaals mijn vraag, waaruit blijkt wat U stelt ?

Gwylan
3 september 2012, 22:57
Ik ben vertrouwd met die materie. Nogmaals mijn vraag, waaruit blijkt wat U stelt ?

Als u werkelijk vertrouwd mocht zijn met "die materie" zou u mij uw vraag niet stellen. Voor mensen die "vertrouwd zijn met die materie" is het immers een domme vraag, mijnheer.

ViveLaBelgique
3 september 2012, 23:07
Als u werkelijk vertouwd mocht zijn met "die materie" zou u mij uw vraag niet stellen. Voor mensen die "vertrouwd zijn met die materie" is het immers een domme vraag, mijnheer.

Verklaar Uzelf nader.

Dirk A
3 september 2012, 23:14
De Croo wordt hier zwaar afgestraft.

In de helft van het gesprek bijvoorbeeld, geeft hij nog eens toe waarom ze in de regering zijn gestapt: om er in te zitten. De Wever geeft een lange feitelijke opsomming van nefaste non-verwezenlijkingen: staatsschuld, belastingen, werkloosheid, ... Let op hoe De Croo zijn ogen neerslaat wanneer het woordje besparingen valt :oops:. Met zijn mond vol tanden, antwoordt De Croo: "U was liever aan de kant blijven staan en niets gedaan en het land in de chaos gestuurd, dan eigenlijk de hervormingen die we nu doorvoeren"

Eerst en vooral, zegt hij niet dat de N-VA aan de kant is gaan staan, maar liever aan de kant zou gaan staan, hetgeen consistent is met zijn eerdere uitspraken, dat hij de N-VA er af gereden heeft in de onderhandelingen.

Hij kan niet 1 van de argumenten van Bart De Wever weerleggen, en zegt dat het beter is om toch maar in de regering te stappen, dan niets te doen. Echter, de non-hervormingen, die ze nu doorvoeren, waren niet nodig geweest, als Open-VLD op 1 lijn was gaan staan met N-VA. Maar tja, je deel nemen is blijkbaar belangrijker dan winnen.

P.S.: het land was helemaal niet in chaos tijdens de regering van lopende zaken

Svennies
4 september 2012, 01:15
Schaamteloosheid is een goed eigenschap in de politiek. Vergeet niet dat de perceptie belangrijker is dan de boodschap. Studies wijzen uit dat 80% van de communicatie non-verbaal gebeurt. Als je in een debat zomaar tot schaamte wordt gebracht ga je dat niet kunnen verbergen met tegenargumenten.


Guy,c'est magnifique was daar wel de perfecte belichaming van ....


Het groen achter Alexander De Croo zijn oren is duidelijk verdwenen. Hij zat er als voorzitter van de liberale partij op een wijze die inspirerend is voor zijn achterban én zijn electoraat.

Slecht nieuws voor de liberalen dus....

De voorzitter wordt nu al dik afgedroogd,binnenkort het partijtje nog...

DeProf_eet
4 september 2012, 03:31
Vreemd, ik had een heel ander gevoel na dat debat.

Edit-

Dit was een antwoord op de topicstarter, voor de duidelijkheid. Niet op bovenstaande comment.Ah ! Zou ik ook denken, maar laten we wel wezen, de TS verstaat misschien geen goed Vlaams.

Txiki
4 september 2012, 06:17
Verklaar Uzelf nader.

Verklaar jij jezelf eens nader waar je precies die veeg uit de pan ziet. En waar je die "ontspannen" De Croo ziet. Waar die zich "nederig opstelt tegenover de voorzitter van de grootste partij" enzovoort.

Distel
4 september 2012, 06:30
Wie is 'we'?

;-)

Bwa, ik denk dat de meesten die al met Vive hebben gediscussieerd intussen weten welk intellectueel oneerlijk vlees ze in de kuip hebben.

Distel
4 september 2012, 06:30
Jullie zien echt allemaal enkel wat jullie willen zien.

Gelukkig ben jij er nog om volstrekt objectief en onpartijdig een correct relaas van de feiten te geven. :lol:

Distel
4 september 2012, 06:32
Het is een uiting van respect voor de democratie dat Alexander De Croo zich nederig opstelt tegenover de voorzitter van 's lands grootste politieke partij.

Wie in dit land met een Vlaamse minderheid een regering vormt, kan bezwaarlijk enig respect voor de democratie toegekend worden.

spherelike
4 september 2012, 07:45
Ik hoorde BDW alweer vertellen dat deze regering niet op een vlaamse meerderheid steunt, waarbij hij alweer vergat te vermelden dat het over een "parlementaire meerderheid" ging, en niet over een meerderheid bij de kiezers.

Ik hoorde de afwezigheidskampioen in het parlement kappen op de minister van justitie die haar werk niet zou doen, en nog geen enkel wetsvoorstel zou ingediend hebben. Bijzonder laag voor iemand die zelf zijn parlementaire job niet doet naar behoren.

Ik hoorde hem kappen op Di Rupo, en zeggen dat deze GEMEENTRAADSVERKIEZINGEN de kans waren om onze mening te geven over de man, en niet over het gemeentebeleid en het gemeenteprogramma. Wie heeft DI RUPO voorgesteld als eerste minister?
wie heeft voor het eerst sinds jaren de eerste ministerpost aan de walen gegeven?

Kort gezegd, wie houdt er de vlaming voor een dommekloot, die dat allemaal niet weet?

Zal binnenkort blijken of vlamingen inderdaad dommekloten zijn, die dergelijke demagogie niet doorzien.

ViveLaBelgique
4 september 2012, 07:57
Guy,c'est magnifique was daar wel de perfecte belichaming van ....




Slecht nieuws voor de liberalen dus....

De voorzitter wordt nu al dik afgedroogd,binnenkort het partijtje nog...

Manager zijn van een goed draaiend bedrijf is geen prestatie. Een bedrijf is crisis overeind houden en een toekomstperspectief bieden is een veel grotere uitdaging.

Open VLD is reeds afgedroogd en ziet een verder verlies van leden, krachten en stemmen te gemoed. Toch behoudt Alexander De Croo zijn cool en straalt hij vastberadenheid uit.

This doesn't go unnoticed. Zeker niet bij het vrouwelijk volk en de janetten.

ViveLaBelgique
4 september 2012, 08:01
Verklaar jij jezelf eens nader waar je precies die veeg uit de pan ziet. En waar je die "ontspannen" De Croo ziet. Waar die zich "nederig opstelt tegenover de voorzitter van de grootste partij" enzovoort.

Hij onderneemt niet de minste poging om BDW te onderbreken hoewel deze hem uitdaagt. Hij blijft aandachtig luisteren en wacht geduldig zijn beurt af. Nergens is er paniek of angst te horen of te zien.

Enfin, bekijk het filmpje, dan kan je het zelf zien.

Kallikles
4 september 2012, 08:06
Gelukkig ben jij er nog om volstrekt objectief en onpartijdig een correct relaas van de feiten te geven.

Ik ben in deze inderdaad volledig objectief. Pest Voor Vlaanderen en Neerknielen voor Voka en Atlantisme (N-VA) zijn voor mij als pest en cholera, dus ik supporter noch voor Decroo, noch voor Dewever.

Txiki
4 september 2012, 08:15
Hij onderneemt niet de minste poging om BDW te onderbreken hoewel deze hem uitdaagt. Hij blijft aandachtig luisteren en wacht geduldig zijn beurt af. Nergens is er paniek of angst te horen of te zien.

Enfin, bekijk het filmpje, dan kan je het zelf zien.

Ik heb dat filmpje bekeken, wees gerust. Wat jij omschrijft, is een houding waaraan jij een interpretatie geeft.

Dat mag natuurlijk. Evenwel zegt het niets over wat De Croo komt vertellen.

Kallikles
4 september 2012, 08:17
Ik heb dat filmpje bekeken, wees gerust. Wat jij omschrijft, is een houding waaraan jij een interpretatie geeft.

Dat mag natuurlijk. Evenwel zegt het niets over wat De Croo komt vertellen.

De discussie gaat over de lichaamshouding en wie het debat domineerde. Ik denk dat iedereen wel gezien heeft dat Dewever met het verlies van zijn kilo's ook een stuk van zijn dominantie heeft verloren. Bovendien vond ik dat hij er ziekjes uit zag. Het bevestigt al het slechte dat ik gelezen heb over die proteïnerijke diëten...

giserke
4 september 2012, 08:20
Ter Zake aflevering 03/09/2012

http://www.deredactie.be/permalink/1.1420392

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

Heb je weer last van spastische trekken?

giserke
4 september 2012, 08:24
Ik hoorde BDW alweer vertellen dat deze regering niet op een vlaamse meerderheid steunt, waarbij hij alweer vergat te vermelden dat het over een "parlementaire meerderheid" ging, en niet over een meerderheid bij de kiezers.

Ik hoorde de afwezigheidskampioen in het parlement kappen op de minister van justitie die haar werk niet zou doen, en nog geen enkel wetsvoorstel zou ingediend hebben. Bijzonder laag voor iemand die zelf zijn parlementaire job niet doet naar behoren.

Ik hoorde hem kappen op Di Rupo, en zeggen dat deze GEMEENTRAADSVERKIEZINGEN de kans waren om onze mening te geven over de man, en niet over het gemeentebeleid en het gemeenteprogramma. Wie heeft DI RUPO voorgesteld als eerste minister?
wie heeft voor het eerst sinds jaren de eerste ministerpost aan de walen gegeven?

Kort gezegd, wie houdt er de vlaming voor een dommekloot, die dat allemaal niet weet?

Zal binnenkort blijken of vlamingen inderdaad dommekloten zijn, die dergelijke demagogie niet doorzien.

In hoeveel draden ga je nu nog eens dezelfde zever copy pasten?

Antoon
4 september 2012, 08:38
Ter Zake aflevering 03/09/2012

http://www.deredactie.be/permalink/1.1420392

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

Ik heb gisterenavond via de digibox naar het debat tussen De Croo en De Wever op Terzake gekeken.

Ik verwachtte een leuke discussie, maar zag niets anders dan Bart De Wever die de vloer veegde met De Croo. Deze laatste stond steeds weer met zijn mond vol tanden.

ViveLaBelgique : Doet u met opzet 'dom' of hebt u echt niets gesnapt van wat er gezegd werd.

Txiki
4 september 2012, 08:44
Ik heb gisterenavond via de digibox naar het debat tussen De Croo en De Wever op Terzake gekeken.

Ik verwachtte een leuke discussie, maar zag niets anders dan Bart De Wever die de vloer veegde met De Croo. Deze laatste stond steeds weer met zijn mond vol tanden.

ViveLaBelgique : Doet u met opzet 'dom' of hebt u echt niets gesnapt van wat er gezegd werd.

Het interesseert Vive niet wat er gezegd wordt. Het interesseert Vive enkel welke houding iemand aanneemt. Tenzij het omgekeerde hem beter zou uitkomen.

Maar herinner u: van Vive hoeft u niets te verwachten.

Eyjafjallajökull
4 september 2012, 08:47
Hij onderneemt niet de minste poging om BDW te onderbreken hoewel deze hem uitdaagt. Hij blijft aandachtig luisteren en wacht geduldig zijn beurt af. Nergens is er paniek of angst te horen of te zien.



En dat is dan die bewuste veeg uit de pan waarin je het in je topictitel had ? :?

De traditio's zijn tegenwoordig rap content...

Kallikles
4 september 2012, 08:49
Het interesseert Vive niet wat er gezegd wordt. Het interesseert Vive enkel welke houding iemand aanneemt. Tenzij het omgekeerde hem beter zou uitkomen.

Maar herinner u: van Vive hoeft u niets te verwachten.

Hij startte een draad over wie het debat gewonnen had. Daarbij betoogt hij dat het niet de persoon met de beste argumenten is die een debat wint. Daar kan ik me iets bij voorstellen, al zijn we het erover eens dat Decroo een eikel is... :-)

Antoon
4 september 2012, 09:09
De traditio's zijn tegenwoordig rap content...

Yep.

Distel
4 september 2012, 09:26
Ik ben in deze inderdaad volledig objectief.

Helemaal niet, je gaf enkel jouw persoonlijke interpretatie. "Jullie zien echt allemaal enkel wat jullie willen zien" dus.

Distel
4 september 2012, 09:28
Manager zijn van een goed draaiend bedrijf is geen prestatie.

:lol:

Bedrijven houden zichzelf dus goed draaiende? Waarom gaan er dan zoveel failliet?

Antoon
4 september 2012, 09:38
Manager zijn van een goed draaiend bedrijf is geen prestatie. Een bedrijf is crisis overeind houden en een toekomstperspectief bieden is een veel grotere uitdaging.

De Belgicisten hebben decennia lang het economisch goed draaiend bedrijf Belgique/België nv gemanaged. Kijk wat ze ermee gedaan hebben, totaal verknoeid. Laat staan dat ze enige toekomstperspectief bieden.

Open VLD is reeds afgedroogd en ziet een verder verlies van leden, krachten en stemmen te gemoed. Toch behoudt Alexander De Croo zijn cool en straalt hij vastberadenheid uit.

Hij zag er eerder geklopt en verslagen uit. Op de rand van een depressie. Je zou voor minder...


This doesn't go unnoticed. Zeker niet bij het vrouwelijk volk en de janetten.

U bent een racist. Foei.

Kallikles
4 september 2012, 09:39
Helemaal niet, je gaf enkel jouw persoonlijke interpretatie. "Jullie zien echt allemaal enkel wat jullie willen zien" dus.

Ik gaf de interpretatie van een neutrale toeschouwer, in die zin dat ik noch voor Decroo, noch voor De Wever ben. Nu, je hebt wel een punt dat ik niet volledig objectief ben. Als ik moet kiezen tussen Decroo en De Wever, kies ik De Wever.

Antoon
4 september 2012, 09:51
Ik gaf de interpretatie van een neutrale toeschouwer, in die zin dat ik noch voor Decroo, noch voor De Wever ben. Nu, je hebt wel een punt dat ik niet volledig objectief ben. Als ik moet kiezen tussen Decroo en De Wever, kies ik De Wever.

De Croo. ;-)

respublica
4 september 2012, 10:14
De Croo wordt hier zwaar afgestraft.

In de helft van het gesprek bijvoorbeeld, geeft hij nog eens toe waarom ze in de regering zijn gestapt: om er in te zitten. De Wever geeft een lange feitelijke opsomming van nefaste non-verwezenlijkingen: staatsschuld, belastingen, werkloosheid, ... Let op hoe De Croo zijn ogen neerslaat wanneer het woordje besparingen valt :oops:. Met zijn mond vol tanden, antwoordt De Croo: "U was liever aan de kant blijven staan en niets gedaan en het land in de chaos gestuurd, dan eigenlijk de hervormingen die we nu doorvoeren"

Eerst en vooral, zegt hij niet dat de N-VA aan de kant is gaan staan, maar liever aan de kant zou gaan staan, hetgeen consistent is met zijn eerdere uitspraken, dat hij de N-VA er af gereden heeft in de onderhandelingen.

Hij kan niet 1 van de argumenten van Bart De Wever weerleggen, en zegt dat het beter is om toch maar in de regering te stappen, dan niets te doen. Echter, de non-hervormingen, die ze nu doorvoeren, waren niet nodig geweest, als Open-VLD op 1 lijn was gaan staan met N-VA. Maar tja, je deel nemen is blijkbaar belangrijker dan winnen.

P.S.: het land was helemaal niet in chaos tijdens de regering van lopende zaken
Dat is mij ook opgevallen. Hij geeft op dat moment op om het beleid van de regering te verdedigen en gaat over op het 'het was dit of de chaos'-argument. In feite erkent hij daar de validiteit van De Wevers argumentatie.

Ofwel is dit natuurlijk een heel goede regering die grote hervormingen doorvoert (volgens VLD zelfs meer dan de Vlaamse regering!), ofwel is men er in gestapt om de chaos te vermijden, en was het een regering-om-de-regering. Beide argumenten in één debat geven is tamelijk onsamenhangend.

Distel
4 september 2012, 10:37
Wat mij ook opviel, was de hoeveelheid doorgevoerde hervormingen waarop De Croo zo trots was. Tenzij ik iets over het hoofd zie, zijn er maar twee redenen om te hervormen:

1. De dagelijkse realiteit is veranderd
2. Het totnutoe gevoerde beleid, waar de VLD al lang aan meewerkt, schiet tekort.

Is de dagelijkse realiteit dan zo hard veranderd? Of geeft De Croo toe dat het gepruts van o.a. de VLD moest bijgestuurd worden?

Lavox
4 september 2012, 11:35
Veeg uit de pan? Ja hoor een uitspraak als ' één jaar N-VA leiding, land in chaos' zegt al veel. Daarnaast gaat De Croo wat betreft de lokale verkiezingen (Turtelboom) compleet de mist in.

respublica
4 september 2012, 11:42
Veeg uit de pan? Ja hoor een uitspraak als ' één jaar N-VA leiding, land in chaos' zegt al veel. Daarnaast gaat De Croo wat betreft de lokale verkiezingen (Turtelboom) compleet de mist in.
Turtelboom naar Antwerpen brengen en vervolgens zeggen dat het gemeentelijke gescheiden moet zijn van het federale, is natuurlijk een serieuze flater. De Wever wist daar goed op in te spelen.

Meuh
4 september 2012, 12:15
Veeg uit de pan? Ja hoor een uitspraak als ' één jaar N-VA leiding, land in chaos' zegt al veel. Daarnaast gaat De Croo wat betreft de lokale verkiezingen (Turtelboom) compleet de mist in.

Inderdaad, hij wist niet meer wat te zeggen na BDW's vraag wat dan het nut is om Turtelboom lijsttrekker te maken. Dit net na de uitspraak van ADC dat gemeenteraadsverkiezingen gescheiden moeten zijn van het federale...

Amon_Re
4 september 2012, 13:51
De Croo wordt gewoon afgemaakt hier :D

ViveLaBelgique
4 september 2012, 14:11
Ik heb dat filmpje bekeken, wees gerust. Wat jij omschrijft, is een houding waaraan jij een interpretatie geeft.

Dat mag natuurlijk. Evenwel zegt het niets over wat De Croo komt vertellen.

Alexander De Croo noch Bart De Wever hebben ook maar iets vertelt dat vermeldenswaardig was.

ViveLaBelgique
4 september 2012, 14:15
Ik heb gisterenavond via de digibox naar het debat tussen De Croo en De Wever op Terzake gekeken.

Ik verwachtte een leuke discussie, maar zag niets anders dan Bart De Wever die de vloer veegde met De Croo. Deze laatste stond steeds weer met zijn mond vol tanden.

ViveLaBelgique : Doet u met opzet 'dom' of hebt u echt niets gesnapt van wat er gezegd werd.

Je kan beter de vraag stellen waarom je zo supportert voor iemand die eruitziet als een schelvis die met zijn ogen alle kanten opzoekt alsof hij op het droge is getrokken.

Zoals een kind nooit de gebreken van hun ouders zien, ben jij een BDW supporter voor wie het een waar genoegen is om hem bezig te zien. Ook al ziet BDW er helemaal niet uit, voor kinderen van een zekere leeftijd is hun pappa altijd een held.

ViveLaBelgique
4 september 2012, 14:17
:lol:

Bedrijven houden zichzelf dus goed draaiende? Waarom gaan er dan zoveel failliet?

You tell me.

morte-vivante
4 september 2012, 14:17
Alexander De Croo noch Bart De Wever hebben ook maar iets vertelt dat vermeldenswaardig was.

en toch vind je het nodig om er een draad over te openen...

morte-vivante
4 september 2012, 14:18
Je kan beter de vraag stellen waarom je zo supportert voor iemand die eruitziet als een schelvis die met zijn ogen alle kanten opzoekt alsof hij op het droge is getrokken.

Zoals een kind nooit de gebreken van hun ouders zien, ben jij een BDW supporter voor wie het een waar genoegen is om hem bezig te zien. Ook al ziet BDW er helemaal niet uit, voor kinderen van een zekere leeftijd is hun pappa altijd een held.

je zakt steeds dieper en dieper weg ...

ViveLaBelgique
4 september 2012, 14:23
De Belgicisten hebben decennia lang het economisch goed draaiend bedrijf Belgique/België nv gemanaged. Kijk wat ze ermee gedaan hebben, totaal verknoeid. Laat staan dat ze enige toekomstperspectief bieden.

België heeft nog nooit zo goed gedraaid als nu. Ga maar eens horen bij de oude van dagen om te aanhoren of het vroeger echt zo veel beter was.

Hij zag er eerder geklopt en verslagen uit. Op de rand van een depressie. Je zou voor minder...

Dat beeld kreeg ik ook van BDW. Ik hoop voor hem dat hij zijn doctor raadpleegt.

U bent een racist. Foei.

Heeft niets met racisme te maken. Het is nu eenmaal een vrouwelijke eigenschap om mensen te beoordelen aan hun uiterlijk en hun voorkomen. Daarmee ze ik niet dat mannen deze vrouwelijke eigenschap niet hebben maar die maken de beoordeling rationeler.

Kijk eens met een vrouw die noch BDW of Alexander De Croo kent naar het interview en vraag haar opinie.

ViveLaBelgique
4 september 2012, 14:25
Dat is mij ook opgevallen. Hij geeft op dat moment op om het beleid van de regering te verdedigen en gaat over op het 'het was dit of de chaos'-argument. In feite erkent hij daar de validiteit van De Wevers argumentatie.

Ofwel is dit natuurlijk een heel goede regering die grote hervormingen doorvoert (volgens VLD zelfs meer dan de Vlaamse regering!), ofwel is men er in gestapt om de chaos te vermijden, en was het een regering-om-de-regering. Beide argumenten in één debat geven is tamelijk onsamenhangend.

De meeste waarheden bevinden zich altijd in het midden en met zwart-wit denken is er nooit een compromis gesloten tussen afwijkende meningen.

ViveLaBelgique
4 september 2012, 14:29
Inderdaad, hij wist niet meer wat te zeggen na BDW's vraag wat dan het nut is om Turtelboom lijsttrekker te maken. Dit net na de uitspraak van ADC dat gemeenteraadsverkiezingen gescheiden moeten zijn van het federale...

De suggestie van BDW dat Turtelboom kandidaat burgemeester zou moeten zijn was niet goed voor zijn eigen geloofwaardigheid van kandidaat-burgemeester.

Soit, de BDW fans zullen dit uitermate grappig hebben gevonden. Dat BDW goed kan scoren voor zijn thuispubliek is geweten. Het idee alleen al van een liberaal burgemeester in Antwerpen zal nog het grappigste overkomen bij zijn allochtoon electoraat in 't Stad.

ViveLaBelgique
4 september 2012, 14:31
en toch vind je het nodig om er een draad over te openen...

De draad gaat niet over de inhoud van het debat. Er was geen enkele inhoud te horen met nieuwswaarde. Lees de OpeningsPost eens voor het onderwerp van deze draad te weten.

plakker
4 september 2012, 14:31
De Croo wordt gewoon afgemaakt hier :D

Fantastisch toch? :-D
'k vind het wel een beetje zielig met z'n jaar nva beleid...

Antoon
4 september 2012, 14:32
Fantastisch toch? :-D
'k vind het wel een beetje zielig met z'n jaar nva beleid...

Ik had eerder plaatsvervangende schaamte.

morte-vivante
4 september 2012, 14:34
De draad gaat niet over de inhoud van het debat. Er was geen enkele inhoud te horen met nieuwswaarde. Lees de OpeningsPost eens voor het onderwerp van deze draad te weten.

de titel van deze alweer hoogstaande draad: Bart De Wever krijgt veeg uit de pan van Alexander De Croo

steek die arrogantie dus daar waar de zon niet schijnt

ViveLaBelgique
4 september 2012, 14:35
En de BUB moet het met u maken? Dat clubje haalt zo wie zo geen stemmen, maar als bovendien haar weinig leden uw laag niveau hebben zullen ze ook nooit kans maken op een degelijke boodschap.

Ik ben niet eens lid van de BUB.

Waarom je nu ineens van het onderwerp afwijkt om een politieke partij te beschimpen die de kiesdrempel niet haalt kan enkel verklaard worden vanuit je kleinmenselijkheid.

Antoon
4 september 2012, 14:39
Ik ben niet eens lid van de BUB.

Ik vraag mij af of dat goed of slecht is voor de BUB:

Slecht, want ze hebben nu al nagenoeg geen leden, en zelfs degene die hier met een BUB sticker staat te lullen, is er geen lid van.

Goed, want uw niveau is zo laag dat die partij die nu reeds met nul flirt zeker niet zal worden geholpen met uw reacties.

Nietzsche
4 september 2012, 14:41
De discussie gaat over de lichaamshouding en wie het debat domineerde. Ik denk dat iedereen wel gezien heeft dat Dewever met het verlies van zijn kilo's ook een stuk van zijn dominantie heeft verloren. Bovendien vond ik dat hij er ziekjes uit zag. Het bevestigt al het slechte dat ik gelezen heb over die proteïnerijke diëten...

Dewever had betere argumenten, en dat is waar het omgaat in een discussie.

Daarbij, heeft de Croo een hoofd om op te slaan.

Antoon
4 september 2012, 14:42
Waarom je nu ineens van het onderwerp afwijkt om een politieke partij te beschimpen die de kiesdrempel niet haalt kan enkel verklaard worden vanuit je kleinmenselijkheid.



Je kan beter de vraag stellen waarom je zo supportert voor iemand die eruitziet als een schelvis die met zijn ogen alle kanten opzoekt alsof hij op het droge is getrokken.

Zoals een kind nooit de gebreken van hun ouders zien, ben jij een BDW supporter voor wie het een waar genoegen is om hem bezig te zien. Ook al ziet BDW er helemaal niet uit, voor kinderen van een zekere leeftijd is hun pappa altijd een held.


on-topic, hé?

:lol::lol::lol:

Antoon
4 september 2012, 14:43
Dewever had betere argumenten, en dat is waar het omgaat in een discussie.



yep

De rechtvaardige rechter
4 september 2012, 15:07
Moet de titel niet zijn" Alexander De Croo krijgt veeg uit de pan van Bart De Wever"

Kallikles
4 september 2012, 15:13
Dewever had betere argumenten, en dat is waar het omgaat in een discussie.

Neen. Bekijk de video die ik postte:
www.youtube.com/watch?v=QwSXG4uDyvM


Daarbij, heeft de Croo een hoofd om op te slaan.

Ik zei toch dat De Croo een eikel was?

ViveLaBelgique
4 september 2012, 15:15
Ik vraag mij af of dat goed of slecht is voor de BUB:

Slecht, want ze hebben nu al nagenoeg geen leden, en zelfs degene die hier met een BUB sticker staat te lullen, is er geen lid van.

Goed, want uw niveau is zo laag dat die partij die nu reeds met nul flirt zeker niet zal worden geholpen met uw reacties.

Wat kan het BUB jou eigenlijk schelen dat je steeds de drang voelt om er over te beginnen en zo off-topic te gaan ?

Probeer de volgende keer dat je wil fulmineren naar de BUB toe eerst je tong enkele keer rond te draaien. Beeld je in dat je niet naar de BUB avatar aan het staren bent en tip dan pas je tekst in. Als je niets on topic kan bijdragen is dan je beste bijdrage om niet te reageren.

Wat zin heeft deze discussie in het kader van dit topic ?

djimi
4 september 2012, 15:21
Je kan beter de vraag stellen waarom je zo supportert voor iemand die eruitziet als een schelvis die met zijn ogen alle kanten opzoekt alsof hij op het droge is getrokken.

Zoals een kind nooit de gebreken van hun ouders zien, ben jij een BDW supporter voor wie het een waar genoegen is om hem bezig te zien. Ook al ziet BDW er helemaal niet uit, voor kinderen van een zekere leeftijd is hun pappa altijd een held.

Eén van beide onderstaande figuren is een genie.
De andere is - net als Meneer De Croo Alexander - een 'knap ventje'.

:mrgreen:

plakker
4 september 2012, 15:22
Een knap ventje... vind je?

plakker
4 september 2012, 15:26
Moet de titel niet zijn" Alexander De Croo krijgt veeg uit de pan van Bart De Wever"

neen, da's dat ander topic, kwestie van het verwarrend te maken

ViveLaBelgique
4 september 2012, 15:28
Dewever had betere argumenten, en dat is waar het omgaat in een discussie.

Daarbij, heeft de Croo een hoofd om op te slaan.

Kijk eens naar de ogen van BDW in het debat. Hij is zijn argumenten in alle hoeken moeten gaan zoeken. Argumenten voor wat ? Dat is de finale vraag. Het wordt duidelijk wie er van goede wil is om samen te werken en wie niet.

Wat zit je te beargumenteren als je als 's lands grootste partij in de oppositie zit ?

ViveLaBelgique
4 september 2012, 15:30
Eén van beide onderstaande figuren is een genie.
De andere is - net als Meneer De Croo Alexander - een 'knap ventje'.

:mrgreen:

De vergelijkingen van Bart De Wever met Justin Bieper zijn voor jouw rekening.

djimi
4 september 2012, 15:30
Dewever had betere argumenten, en dat is waar het omgaat in een discussie...

In een discussie draait het inderdaad onder meer om de kwaliteit van de argumenten, maar in een debat is het beïnvloeden/bespelen van het publiek véél belangrijker.

Het antwoord op de vraag wie het 'debat' tussen de Heren De Croo & De Wever heeft gewonnen hangt dus af van het antwoord op de vraag wie we al dan niet tot dat publiek (willen) rekenen.

djimi
4 september 2012, 15:33
Een knap ventje... vind je?

Zo wordt dat jongetje toch wel vaak genoemd, dacht ik.

Vandaar het gebruik van ' ' .

Zélf vind ik :roll: beter passen.

plakker
4 september 2012, 15:34
Zélf vind ik :roll: beter passen.

:lol: ²

djimi
4 september 2012, 15:35
De vergelijkingen van Bart De Wever met Justin Bieper zijn voor jouw rekening.

:lol:

Een 'knap ventje' heeft géén schelvisogen, hé.

mkb
4 september 2012, 15:40
Moet de titel niet zijn" Alexander De Croo krijgt veeg uit de pan van Bart De Wever"
Dat lijkt mij geen goede titel voor een troldraad.

Kallikles
4 september 2012, 15:43
In een discussie draait het inderdaad onder meer om de kwaliteit van de argumenten, maar in een debat is het beïnvloeden/bespelen van het publiek véél belangrijker.

Het antwoord op de vraag wie het 'debat' tussen de Heren De Croo & De Wever heeft gewonnen hangt dus af van het antwoord op de vraag wie we al dan niet tot dat publiek (willen) rekenen.

Inderdaad. Los van de argumenten heeft De Wever veel meer klasse en politiek strategisch talent dan De Croo. Daarom is het verbazend dat hij in dat debat maar matig presteert.

djimi
4 september 2012, 15:48
Inderdaad. Los van de argumenten heeft De Wever veel meer klasse en politiek strategisch talent dan De Croo. Daarom is het verbazend dat hij in dat debat maar matig presteert.

Misschien had Meneer De Wever Bart een beetje - volkomen misplaatste - compassie met Meneer De Croo Alexander, en hield hij zich daarom wat in ;-)

ViveLaBelgique
4 september 2012, 15:51
Misschien had Meneer De Wever Bart een beetje - volkomen misplaatste - compassie met Meneer De Croo Alexander, en hield hij zich daarom wat in ;-)

De bereidheid om samen te werken leek vooral van één kant te komen. Dat is ook niet nieuw.

system
4 september 2012, 15:54
De Croo gedroeg zich als een betweterige, niets te vertellen hebbende oen. Zoals ik hem ken.

Hij heeft niets in te brengen tegen de minste van De Wever's argumenten...

Een vrij zwakke prestatie van De Wever. De man is zijn elan kwijt. Hoe duurder de pakken zijn die hij draagt, hoe magerder hij wordt, hoe nietzeggender De Wever wordt.

Men voelt dat De Croo met kennis van zaken spreekt. De Croo is misschien niet zo'n mediagenieke figuur, maar hij spreekt tenminste vanuit een verantwoordelijke positie. En dat voelt men. De Wever daarentegen staat aan de kant en probeert -tevergeefs- daar iets tegen in te brengen. Zeer moeilijk natuurlijk wanneer men zelf is gaan lopen.

De Wever kan altijd alles beter wanneer hij het zelf niet moet doen. Met zijn mond dus. Maar als hij het dan moet doen, neemt hij de vlucht naar voren!

jump in the box
4 september 2012, 16:00
Een vrij zwakke prestatie van De Wever. De man is zijn elan kwijt. Hoe duurder de pakken zijn die hij draagt, hoe magerder hij wordt, hoe nietzeggender De Wever wordt.

Men voelt dat De Croo met kennis van zaken spreekt. De Croo is misschien niet zo'n mediagenieke figuur, maar hij spreekt tenminste vanuit een verantwoordelijke positie. En dat voelt men. De Wever daarentegen staat aan de kant en probeert -tevergeefs- daar iets tegen in te brengen. Zeer moeilijk natuurlijk wanneer men zelf is gaan lopen.

De Wever kan altijd alles beter wanneer hij het zelf niet moet doen. Met zijn mond dus. Maar als hij het dan moet doen, neemt hij de vlucht naar voren!
Excuseer me... maar je vertelt nonsens.

system
4 september 2012, 16:04
Excuseer me... maar je vertelt nonsens.

Ja dat dacht ik al dat u zoiets zo uitkramen. Het wordt wel eens tijd dat u 'jump out of the box'.

Distel
4 september 2012, 16:04
De draad gaat niet over de inhoud van het debat. Er was geen enkele inhoud te horen met nieuwswaarde. Lees de OpeningsPost eens voor het onderwerp van deze draad te weten.

Als er geen inhoud was, waar bestond die "veeg uit de pan" dan uit?

Distel
4 september 2012, 16:11
Kijk eens naar de ogen van BDW in het debat. Hij is zijn argumenten in alle hoeken moeten gaan zoeken. Argumenten voor wat ? Dat is de finale vraag. Het wordt duidelijk wie er van goede wil is om samen te werken en wie niet.

Ik denk eerder dat jij je "argumenten" in alle hoeken moet gaan zoeken.

Wat zit je te beargumenteren als je als 's lands grootste partij in de oppositie zit ?

Ja zeg, wat denkt die oppositie toch, zomaar argumenten geven. Straks gaat ge mij nog vertellen dat ze in de kamer deelnemen aan debatten. Waar zijn we dan mee bezig.

Nyquist
4 september 2012, 16:19
Excuseer me... maar je vertelt nonsens.

System heeft aandacht nodig, gewoon niet geven.

ViveLaBelgique
4 september 2012, 16:23
Als er geen inhoud was, waar bestond die "veeg uit de pan" dan uit?

Speciaal voor degenen die te lui zijn op de OP te lezen:

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

system
4 september 2012, 16:27
System heeft aandacht nodig, gewoon niet geven.

Typische steriele repliek voor een De Wever-aanbidder en NVA-onderdanige. Wanneer iemand de halfgod Bleke Bart aanvalt, dan verkoopt de persoon in kwestie 'nonsens' of 'heeft hij aandacht nodig', of is hij vergeten 'zijn pilletjes te pakken', en nog van die onzin.

Wees realistisch: het optreden van De Wever in Terzake was niet goed. Het was ondermaats. Dat De Croo niet altijd een goed debater is, dat weten we. Maar hier was hij wel beter dan De Wever (of minder slecht?). Die laatste bakte er niet veel van. Meer valt hier niet over te zeggen. Tenzij ... dat over heel de Bart De Wever, sinds zijn vermageringskuur, er steeds minder en minder te zeggen valt. Volgens mij is hij eigenlijk onbekwaam.

ViveLaBelgique
4 september 2012, 16:29
Ik denk eerder dat jij je "argumenten" in alle hoeken moet gaan zoeken.

Kijk eens naar het volgende filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=hiRbER29eBI

Vanaf 1:45 komt je favoriet BDW in beeld. Let er eens op hoe hij er grandioos in slaagt om recht in de camera te blijven kijken.

Vraag je nu eens af waarom hij in dit interview alle hoeken met zijn ogen opzoekt.

Ja zeg, wat denkt die oppositie toch, zomaar argumenten geven. Straks gaat ge mij nog vertellen dat ze in de kamer deelnemen aan debatten. Waar zijn we dan mee bezig.

Argumenten voor wat ?

Distel
4 september 2012, 16:42
Speciaal voor degenen die te lui zijn op de OP te lezen:

Je schijnt de betekenis van "een veeg uit de pan krijgen" niet goed te kennen. Mijn vraag blijft dus: waar bestond die "veeg uit de pan" uit?

Distel
4 september 2012, 16:46
Kijk eens naar het volgende filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=hiRbER29eBI

Vanaf 1:45 komt je favoriet BDW in beeld. Let er eens op hoe hij er grandioos in slaagt om recht in de camera te blijven kijken.

Vraag je nu eens af waarom hij in dit interview alle hoeken met zijn ogen opzoekt.

Dus om je "argument" kracht bij te zetten, haal je er een filmpje bij dat met de uitzending van Ter Zake helemaal niets te maken heeft, en raad je mij aan om erop te letten hoe BDW in de camera blijft kijken, terwijl hij heel de tijd naar de journalist kijkt (hij merkt zelfs op hie die journalist zelf niet naar hem kijkt).

Ik weet niet wat voor lijm jij snuift, maar ik zou maar wisselen van merk.

Argumenten voor wat ?

Ik ga geen transcriptie van het filmpje maken, trol.

Nietzsche
4 september 2012, 16:49
Neen. Bekijk de video die ik postte:
www.youtube.com/watch?v=QwSXG4uDyvM



Ik zei toch dat De Croo een eikel was?

1: Wat moet ik uit die video opmaken dan?

2: Meer dan dat.

Nietzsche
4 september 2012, 16:51
Kijk eens naar de ogen van BDW in het debat. Hij is zijn argumenten in alle hoeken moeten gaan zoeken. Argumenten voor wat ? Dat is de finale vraag. Het wordt duidelijk wie er van goede wil is om samen te werken en wie niet.

Wat zit je te beargumenteren als je als 's lands grootste partij in de oppositie zit ?

*kijk eens naar de ogen van BDW in het debat*

:rofl:, jij vindt jezelf wel erg intressant eh? amateur psycholoogje.

spherelike
4 september 2012, 17:20
In hoeveel draden ga je nu nog eens dezelfde zever copy pasten?

Ik heb er zelf geen geopend.

Uw definitie van zever = de waarheid die me niet zint?
Of heb je ook argumenten die mijn ongelijk bewijzen?

fonne
4 september 2012, 17:40
N-VA is een aflopende zaak.
Zeker is dat ze erop vooruit zullen gaan en zo op hun absolute plafond, daarna volgt de onomkeerbare Untergang.

Maar eerst de finale Untergang van Belziek natuurlijk. Daarna mag N-VA verdwijnen.

Another Jack
4 september 2012, 17:53
Maar eerst de finale Untergang van Belziek natuurlijk. Daarna mag N-VA verdwijnen.

Daydreams...

fonne
4 september 2012, 18:17
Daydreams...

Succesvolle daydreams (http://www.youtube.com/watch?v=s-jGrVV44KI):-)

ViveLaBelgique
4 september 2012, 18:53
Dus om je "argument" kracht bij te zetten, haal je er een filmpje bij dat met de uitzending van Ter Zake helemaal niets te maken heeft, en raad je mij aan om erop te letten hoe BDW in de camera blijft kijken, terwijl hij heel de tijd naar de journalist kijkt (hij merkt zelfs op hie die journalist zelf niet naar hem kijkt).

Ik weet niet wat voor lijm jij snuift, maar ik zou maar wisselen van merk.

Kijk toch maar eens naar het filmpje van "Zonde van de zendtijd". Het gaat dieper in op de mediatraining die alle politici volgen en hoe bewust ze van zichzelf over hoe hun smoel overkomt op TV.

Misschien gaat deze raad aan jou verloren maar zijn er toch anderen die iets willen bijleren. Let vooral op het moment dat BDW eindelijk toegeeft wat hij dan aan het zeggen is. De link met het debat tussen Alexander De Croo en BDW zal ik verder toelichten als je hier zet wat jij begrijpt uit de reactie van BDW op de "farce" van de reporter van "Zonde van de zendtijd".

Ik ga geen transcriptie van het filmpje maken, trol.

Doe het toch maar eens. Ik begrijp dat je mijn uitleg tot hier toe niet begrepen hebt. Als je jouw transcriptie van het filmpje geeft zal ik me verder verduidelijken.

Dixie
4 september 2012, 18:54
Ter Zake aflevering 03/09/2012

http://www.deredactie.be/permalink/1.1420392

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

tuurlijk :lol::lol::lol::lol::lol:

ViveLaBelgique
4 september 2012, 18:55
*kijk eens naar de ogen van BDW in het debat*

:rofl:, jij vindt jezelf wel erg intressant eh? amateur psycholoogje.

Dat is nu eenmaal een populair sinds jaren.

Waarom denk je dat het volgende filmpje anderhalf miljoen hits heeft ?

http://www.youtube.com/watch?v=KiIP_KDQmXs
Clinton, "I did not have sexual relations with that woman... "

ViveLaBelgique
4 september 2012, 19:01
Ik denk eerder dat jij je "argumenten" in alle hoeken moet gaan zoeken.


Ja zeg, wat denkt die oppositie toch, zomaar argumenten geven. Straks gaat ge mij nog vertellen dat ze in de kamer deelnemen aan debatten. Waar zijn we dan mee bezig.

Argumenten voor wat, mijn beste Distel ?

Henri1
4 september 2012, 19:45
Typische steriele repliek voor een De Wever-aanbidder en NVA-onderdanige. Wanneer iemand de halfgod Bleke Bart aanvalt, dan verkoopt de persoon in kwestie 'nonsens' of 'heeft hij aandacht nodig', of is hij vergeten 'zijn pilletjes te pakken', en nog van die onzin.

Wees realistisch: het optreden van De Wever in Terzake was niet goed. Het was ondermaats. Dat De Croo niet altijd een goed debater is, dat weten we. Maar hier was hij wel beter dan De Wever (of minder slecht?). Die laatste bakte er niet veel van. Meer valt hier niet over te zeggen. Tenzij ... dat over heel de Bart De Wever, sinds zijn vermageringskuur, er steeds minder en minder te zeggen valt. Volgens mij is hij eigenlijk onbekwaam.

Dikke vette 2.

Henri1
4 september 2012, 19:46
Maar eerst de finale Untergang van Belziek natuurlijk. Daarna mag N-VA verdwijnen.

Reken daar maar niet op.
Er zal een meerderheid gevormd worden, met of zonder N-VA.
Ik zie ze geen absolute meerderheid halen en nog veel minder een 2/3.

Distel
4 september 2012, 21:20
Kijk toch maar eens naar het filmpje van "Zonde van de zendtijd". Het gaat dieper in op de mediatraining die alle politici volgen en hoe bewust ze van zichzelf over hoe hun smoel overkomt op TV.

Misschien gaat deze raad aan jou verloren maar zijn er toch anderen die iets willen bijleren. Let vooral op het moment dat BDW eindelijk toegeeft wat hij dan aan het zeggen is. De link met het debat tussen Alexander De Croo en BDW zal ik verder toelichten als je hier zet wat jij begrijpt uit de reactie van BDW op de "farce" van de reporter van "Zonde van de zendtijd".



Doe het toch maar eens. Ik begrijp dat je mijn uitleg tot hier toe niet begrepen hebt. Als je jouw transcriptie van het filmpje geeft zal ik me verder verduidelijken.

Sorry, als jij je standpunt niet kan duidelijk maken zonder er voor anderen een half eindwerk van te maken, dan zullen we er maar vanuit gaan dat jij zoals gewoonlijk weer uit je nek zit te lullen.

Distel
4 september 2012, 21:22
Argumenten voor wat, mijn beste Distel ?

Doe zelf eens moeite en kijk naar het filmpje, mijn beste Vive. Maak er misschien een transcriptie van. Schrijf er een essay over, wat zeg ik, een boek.

Max van Dietschland
4 september 2012, 21:39
Inhoudelijk wint Bart Dewever met vlag en wimpel. Het enige wat hij wel nog moet doen is opnieuw naar de frituur gaan. Hij overdrijft te fel met zijn dieet. Zijn lichaam ziet er ziek en verzwakt uit. Dewever moet niet stoppen met sporten, maar wel met zijn dieet. Ik begrijp niet dat zijn arts dat niet ziet.

ViveLaBelgique
4 september 2012, 21:50
Doe zelf eens moeite en kijk naar het filmpje, mijn beste Vive. Maak er misschien een transcriptie van. Schrijf er een essay over, wat zeg ik, een boek.

Over wat mijn beste ?

Svennies
5 september 2012, 01:39
Over wat mijn beste ?

Begin eens met de grote leegheid mijn beste,iederéén hier weet dat jij daar in bent gespecialiseerd.....

En néé,probeer niet weer het Vlaams belang aan de N-VA te koppelen,omdat u dan de eerste zou wezen om deze coalitie in de grond te boren...

uw agendaatje is wat dat betreft allang niet meer verborgen mijn beste...

DeProf_eet
5 september 2012, 02:13
Inhoudelijk wint Bart Dewever met vlag en wimpel. Het enige wat hij wel nog moet doen is opnieuw naar de frituur gaan. Hij overdrijft te fel met zijn dieet. Zijn lichaam ziet er ziek en verzwakt uit. Dewever moet niet stoppen met sporten, maar wel met zijn dieet. Ik begrijp niet dat zijn arts dat niet ziet.Het probleem is dat al hij stopt met het dieet hij hoogstwaarschijnlijk terug aandikt binnen de kortste keren. Het is wachten op de enige echt werkende vermageringspil die vanaf volgend jaar op de Amerikaanse markt verschijnt.

Distel
5 september 2012, 06:22
Over wat mijn beste ?

Sorry, ik was even vergeten dat we van jou niets moeten verwachten. En al zeker geen intellectueel eerlijke discussie.

Antoon
5 september 2012, 08:10
Het probleem is dat al hij stopt met het dieet hij hoogstwaarschijnlijk terug aandikt binnen de kortste keren. Het is wachten op de enige echt werkende vermageringspil die vanaf volgend jaar op de Amerikaanse markt verschijnt.

Hij moet eerst consolideren. Na een tijd zal hij zijn dieet stilaan weer mogen gaan afbouwen tot op een zeker punt.

Hij ziet er niet ongezond uit hoor. Maar we zijn het dikke bourgondisch lichaam van De Wever gewoon, terwijl hij nu graatmager is.


http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSTaK1Tl-TXQ1zZtwnpn7oF_1jLO2qAlZdL0CNo2Mj27_f74M9-ag is gezonder dan http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSvxv-_UqwWwhu4vRECkCFtz_atUKTxQBGdzb4ZvQDCbAWCb8mw

ViveLaBelgique
5 september 2012, 09:30
Begin eens met de grote leegheid mijn beste,iederéén hier weet dat jij daar in bent gespecialiseerd.....

En néé,probeer niet weer het Vlaams belang aan de N-VA te koppelen,omdat u dan de eerste zou wezen om deze coalitie in de grond te boren...

uw agendaatje is wat dat betreft allang niet meer verborgen mijn beste...

Dus volgens jou gaf BDW argumentatie ter bevestiging van de grote leegheid ?

ViveLaBelgique
5 september 2012, 09:32
Sorry, ik was even vergeten dat we van jou niets moeten verwachten. En al zeker geen intellectueel eerlijke discussie.

Ik vraag gewoon wat BDW argumenteerde.

Kallikles
5 september 2012, 09:38
Inhoudelijk wint Bart Dewever met vlag en wimpel. Het enige wat hij wel nog moet doen is opnieuw naar de frituur gaan. Hij overdrijft te fel met zijn dieet. Zijn lichaam ziet er ziek en verzwakt uit. Dewever moet niet stoppen met sporten, maar wel met zijn dieet. Ik begrijp niet dat zijn arts dat niet ziet.

Van diëten als het Atkinsdieet val je weliswaar af, maar je maakt je lichaam kapot. Je moet een gezonde voeding aannemen, en die heel je leven volhouden. En een gezonde voeding, dat is noch de frituur, noch het Atkinsdieet.

Anselmo
5 september 2012, 09:40
Inhoudelijk wint Bart Dewever met vlag en wimpel. Het enige wat hij wel nog moet doen is opnieuw naar de frituur gaan. Hij overdrijft te fel met zijn dieet. Zijn lichaam ziet er ziek en verzwakt uit. Dewever moet niet stoppen met sporten, maar wel met zijn dieet. Ik begrijp niet dat zijn arts dat niet ziet.

Dit is me ook opgevallen.
Trop is teveel.
Hij is blijkbaar een man van uitersten.
Wat hij eerst teveel had, heeft hij nu te weinig.
Hopelijk voor zijn familie vindt hij snel een evenwicht.

Distel
5 september 2012, 09:44
Ik vraag gewoon wat BDW argumenteerde.

Nogmaals: kijk naar het filmpje. Ik ga geen transcriptie maken, luierik.

Kallikles
5 september 2012, 09:47
1: Wat moet ik uit die video opmaken dan?


Dat je een debat niet wint met argumenten.

ViveLaBelgique
5 september 2012, 10:16
Nogmaals: kijk naar het filmpje. Ik ga geen transcriptie maken, luierik.

Ik vraag deze keer geen transcriptie van zijn argumentatie. Ik stel gewoon een eenvoudige vraag waar een zéér kort antwoord op volstaat. Wat beargumenteerde BDW ?

Distel
5 september 2012, 10:37
Ik vraag deze keer geen transcriptie van zijn argumentatie. Ik stel gewoon een eenvoudige vraag waar een zéér kort antwoord op volstaat. Wat beargumenteerde BDW ?

Hier is je korte antwoord: Zie filmpje.
Luierik.

ViveLaBelgique
5 september 2012, 11:01
Hier is je korte antwoord: Zie filmpje.
Luierik.

Ik heb het filmpje gezien. Ik zie BDW inderdaad argumentaten uitbrengen en nu is mijn vraag aan jou wat hij juist beargumenteert.

Distel
5 september 2012, 11:04
Ik heb het filmpje gezien. Ik zie BDW inderdaad argumentaten uitbrengen en nu is mijn vraag aan jou wat hij juist beargumenteert.

Veel plezier nog met je getrol.

pixelpower
5 september 2012, 12:32
Bleke Bart

Valt het iedereen ook op?

Vroeger was het "de olijke dikkerd". En nu is hij mager, dus tijd voor een andere denigrerende omschrijving.

Hef jullie voeten op jongens, het niveau passeert.

Kallikles
5 september 2012, 13:01
Valt het iedereen ook op?

Vroeger was het "de olijke dikkerd". En nu is hij mager, dus tijd voor een andere denigrerende omschrijving.

Hef jullie voeten op jongens, het niveau passeert.

http://www.ps-bxl.be/PageDesnouvelles125/intro/Anciennouveau125ans.jpg

fonne
5 september 2012, 18:14
Ik heb het filmpje gezien. Ik zie BDW inderdaad argumentaten uitbrengen en nu is mijn vraag aan jou wat hij juist beargumenteert.

Zelfs Het Laagste Nieuws is het er over eens dat Bart de Wever de vloer aanveegde met niet-zo-snugger Sandertje en met Turtelboompje.

N-VA-Kopman zet rivale te kijk in eerste debat na vakantie.

De Wever opent aanval op Turtelboom.


Nu ja, Turtelboompje is goed in het aankondigen van grootse plannen, maar iets uitvoeren: oh maar.

jump in the box
5 september 2012, 19:29
Bart kreeg een veeg uit de pan...
en Alexje de pan op zijn hoofd...

ViveLaBelgique
5 september 2012, 19:44
Zelfs Het Laagste Nieuws is het er over eens dat Bart de Wever de vloer aanveegde met niet-zo-snugger Sandertje en met Turtelboompje.


Nu ja, Turtelboompje is goed in het aankondigen van grootse plannen, maar iets uitvoeren: oh maar.

Als je zelf niet durft te zeggen wat Bart De Wever juist beargumenteerde, wat beargumenteerde BDW dan volgens "Het Laatste Nieuws" ?

jump in the box
5 september 2012, 19:50
Als je zelf niet durft te zeggen wat Bart De Wever juist beargumenteerde, wat beargumenteerde BDW dan volgens "Het Laatste Nieuws" ?

Er ligt klaarblijkelijk veel zever op uw lever... :lol:

Kaal
6 september 2012, 15:54
Ik begrijp waarom VIVE zegt dat De Croo goed presteerde. Hij zag er idd fysich beter uit en voor wie - zoals ik - BDW nog niet op TV had gezien sinds hij is afgevallen gaf de voorzitter van de N-VA initieel een slechte indruk (veel minder "présence").

Nu dat was de eerste indruk. Maar na een paar minuten vond ik
1) dat BDW nog steeds even sterk kon argumenteren en
2) dat De Croo eigenlijk liever ergens anders zat. Hij was rustig en beheersd, maar leek enkel een lijste talking points af te handelen zonder zelf te geloven in wat hij vertelde

Tegen het einde vond ik dat BDW De Croo idd veel meer onderbroken had dan andersom. Dat werkt irriterend.

Op inhoudelijk vlak echter is er geen twijfel mogelijk : De Croo had niets zinnigs te vertellen.

ViveLaBelgique
6 september 2012, 16:10
@kaal

In wie van hen 2 zag je de meeste bereidheid om samen de macht uit te maken ?

HRobin
6 september 2012, 16:22
@kaal

In wie van hen 2 zag je de meeste bereidheid om samen de macht uit te maken ?

De Croo natuurlijk, maakt niet uit met wie, als hij maar aan de macht kan komen & blijven

Kallikles
6 september 2012, 16:27
De Croo natuurlijk, maakt niet uit met wie, als hij maar aan de macht kan komen & blijven

²

giserke
6 september 2012, 16:51
@kaal

In wie van hen 2 zag je de meeste bereidheid om samen de macht uit te maken ?

Wat maakt dat uit?
Welke aanemer werkt juist, een metser en een schrijnwerker die samen een huis willen bouwen maar zonder funderingen, of en ondernemer die eerst de funderingen wil oprichten.

ViveLaBelgique
6 september 2012, 17:19
Wat maakt dat uit?
Welke aanemer werkt juist, een metser en een schrijnwerker die samen een huis willen bouwen maar zonder funderingen, of en ondernemer die eerst de funderingen wil oprichten.

BDW is de hoofdaannemer die het geld in zijn zakken steekt zonder de verantwoordelijkheid te dragen en al zijn onderaannemers van de kaart veegt.

system
6 september 2012, 17:54
Ik begrijp waarom VIVE zegt dat De Croo goed presteerde. Hij zag er idd fysich beter uit en voor wie - zoals ik - BDW nog niet op TV had gezien sinds hij is afgevallen gaf de voorzitter van de N-VA initieel een slechte indruk (veel minder "présence").

Nu dat was de eerste indruk. Maar na een paar minuten vond ik
1) dat BDW nog steeds even sterk kon argumenteren en
2) dat De Croo eigenlijk liever ergens anders zat. Hij was rustig en beheersd, maar leek enkel een lijste talking points af te handelen zonder zelf te geloven in wat hij vertelde

Tegen het einde vond ik dat BDW De Croo idd veel meer onderbroken had dan andersom. Dat werkt irriterend.

Op inhoudelijk vlak echter is er geen twijfel mogelijk : De Croo had niets zinnigs te vertellen.

De Wever ook niet. Hij ratelt altijd hetzelfde af. Zou zich beter een Tibetaanse gebedsmolen kopen.

Henri1
6 september 2012, 18:48
De Wever ook niet. Hij ratelt altijd hetzelfde af. Zou zich beter een Tibetaanse gebedsmolen kopen.

De Wever wordt met de dag zieliger, letterlijk en figuurlijk.

Ik zou me in zijn plaats ook zorgen maken. Teveel ultra rechts gespuis in je partij is niet gezond.

fonne
6 september 2012, 18:54
De Wever ook niet. Hij ratelt altijd hetzelfde af. Zou zich beter een Tibetaanse gebedsmolen kopen.

Leugens kan je op vele manieren verpakken, de naakte waarheid niet. Je zal er dus aan moeten wennen regelmatig met de waarheid geconfronteerd te worden, elke dag opnieuw. Tot je het doorhebt.

fonne
6 september 2012, 18:54
De Wever wordt met de dag zieliger, letterlijk en figuurlijk.

Ik zou me in zijn plaats ook zorgen maken. Teveel ultra rechts gespuis in je partij is niet gezond.

De posts van de Oude Belgen worden met de dag zieliger, letterlijk en figuurlijk.

djimi
6 september 2012, 19:18
De Wever ook niet. Hij ratelt altijd hetzelfde af. Zou zich beter een Tibetaanse gebedsmolen kopen.

Als Meneer De Wever Bart nu al altijd hetzelfde afratelt, heeft-ie toch helemaal geen gebedsmolen - laat staan een Tibetaanse - meer nodig?

djimi
6 september 2012, 19:21
De Wever wordt met de dag zieliger, letterlijk en figuurlijk.

Ik zou me in zijn plaats ook zorgen maken. Teveel ultra rechts gespuis in je partij is niet gezond.

Wat ultra-links gespuis in zijn partij zal wel een heilzaam effect hebben.

Ik ga mij ook een lidkaart aanschaffen, me dunkt :-P

Max van Dietschland
6 september 2012, 19:21
Van diëten als het Atkinsdieet val je weliswaar af, maar je maakt je lichaam kapot. Je moet een gezonde voeding aannemen, en die heel je leven volhouden. En een gezonde voeding, dat is noch de frituur, noch het Atkinsdieet.

Elke week een paar uurtjes sporten doet wonderen en als je in conditie bent, kun je ook al iets permitteren qua frieten en vet vlees.

De schoofzak
7 september 2012, 08:26
Van diëten als het Atkinsdieet val je weliswaar af, maar je maakt je lichaam kapot. Je moet een gezonde voeding aannemen, en die heel je leven volhouden. En een gezonde voeding, dat is noch de frituur, noch het Atkinsdieet.

Ja meneer doktoor.

.

Eyjafjallajökull
7 september 2012, 08:40
Is die zogenaamde veeg uit de pan inmiddels eigenlijk al nader uitgelegd ?

giserke
7 september 2012, 08:44
Is die zogenaamde veeg uit de pan inmiddels eigenlijk al nader uitgelegd ?

Ja ze gaan uitleggen dat de Vlamingen geen voorstander zijn van een splitsing en zo.

Kallikles
7 september 2012, 09:04
Elke week een paar uurtjes sporten doet wonderen en als je in conditie bent, kun je ook al iets permitteren qua frieten en vet vlees.

Qua vlees is vooral rood vlees gevaarlijk, omdat teveel rood vlees darmkanker kan veroorzaken. Maar heel af en toe rood vlees eten is niet erg, natuurlijk.

Frieten bevatten transvetzuren en die zouden we beter volledig vermijden. Maar goed, als ik in mijn geboortedorp ben, dan ga ik bij tijd en stond ook nog naar het frietkot, hoor...

Nietzsche
7 september 2012, 09:13
Qua vlees is vooral rood vlees gevaarlijk, omdat teveel rood vlees darmkanker kan veroorzaken. Maar heel af en toe rood vlees eten is niet erg, natuurlijk.

Frieten bevatten transvetzuren en die zouden we beter volledig vermijden. Maar goed, als ik in mijn geboortedorp ben, dan ga ik bij tijd en stond ook nog naar het frietkot, hoor...

Dingen verbieden of compleet vermijden is nergens voor nodig.

Kallikles
7 september 2012, 09:22
Dingen verbieden of compleet vermijden is nergens voor nodig.

Alles hangt af van je prioriteiten. Maar je moet wel de consequenties van je keuzes aanvaarden.

Fieseler
7 september 2012, 09:31
Ter Zake aflevering 03/09/2012

http://www.deredactie.be/permalink/1.1420392

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

Om het met de woorden van Judge Judy te zeggen:
"Bart De Wever is op zijn slechtste dagen beter dan De Croo op zijn beste dagen".

Echter: onderschat de domheid van de Vlamingen niet. Sommigen zullen zeggen: "het kostuum van De Croo was toch schoner dan dat van De Wever...." (a propos: zelfs Viveke neemt zijn toevlucnt naar dit niveau)....en dat soort mensen is van een grote meerderheid hier in dit tranendal....

ViveLaBelgique
7 september 2012, 09:34
@Fieseler

De kleren maken inderdaad de man. Dat is ook de reden waarom BDW er niet zat in zijn kanariegeel Vlaamse-Leeuw plunje.

Txiki
7 september 2012, 11:30
@Fieseler

De kleren maken inderdaad de man. Dat is ook de reden waarom BDW er niet zat in zijn kanariegeel Vlaamse-Leeuw plunje.

Wat een niveau alweer. :roll:

giserke
7 september 2012, 12:43
@Fieseler

De kleren maken inderdaad de man. Dat is ook de reden waarom BDW er niet zat in zijn kanariegeel Vlaamse-Leeuw plunje.

Welk plunje draag jij dagelijks? Dit hier?:

http://www.de-midweek.nl/files/2012/08/Clown.jpg

Kaal
7 september 2012, 12:50
@kaal

In wie van hen 2 zag je de meeste bereidheid om samen de macht uit te maken ?

Eerlijk gezegd in geen één.

Eyjafjallajökull
7 september 2012, 12:50
Welk plunje draag jij dagelijks? Dit hier?:

http://www.de-midweek.nl/files/2012/08/Clown.jpg

Wel een leuke veeg uit de pan die je Vivela daar geeft :-D

Kaal
7 september 2012, 12:56
De Wever ook niet. Hij ratelt altijd hetzelfde af. Zou zich beter een Tibetaanse gebedsmolen kopen.

Maar je stoort je alleen maar aan Dewever zijn zever ...

Hypochonder
7 september 2012, 14:34
De Croo was precies een schooljongen die een veeg uit de pan kreeg van schoolmeester De Wever... Veel had hij niet in te brengen tegen zijn argumenten, hij moet zeker nog 10 jaar schoollopen en dan nog.

Nietzsche
7 september 2012, 16:43
Alles hangt af van je prioriteiten. Maar je moet wel de consequenties van je keuzes aanvaarden.

Veel van die consequenties worden erg overdreven, eens in de maand een patatje eten, heeft geen negatieven consequenties.

Kallikles
7 september 2012, 16:48
Veel van die consequenties worden erg overdreven, eens in de maand een patatje eten, heeft geen negatieven consequenties.

Patatjes niet, neen.

Nietzsche
7 september 2012, 16:49
Patatjes niet, neen.

Wat dan wel?

Kallikles
7 september 2012, 17:10
Wat dan wel?

Als je dagelijks frieten eet b.v., dan riskeer je gezondheidsschade. Gekookte aardappelen bevatten echter geen transvetzuren.

Nietzsche
7 september 2012, 17:30
Als je dagelijks frieten eet b.v., dan riskeer je gezondheidsschade. Gekookte aardappelen bevatten echter geen transvetzuren.

Moet je dagelijks frieten eten verbieden?

Kallikles
7 september 2012, 17:39
Moet je dagelijks frieten eten verbieden?

Heb ik het over verbieden gehad?

fonne
7 september 2012, 19:01
De Croo was precies een schooljongen die een veeg uit de pan kreeg van schoolmeester De Wever... Veel had hij niet in te brengen tegen zijn argumenten, hij moet zeker nog 10 jaar schoollopen en dan nog.

Arrogantje kereltjes a la Petit De Croo leren nooit bij. Het zal te merken zijn aan de verkiezingsuitslagen. Bye, bye Sandertje.

largo_w
8 september 2012, 07:16
Om het met de woorden van Judge Judy te zeggen:
"Bart De Wever is op zijn slechtste dagen beter dan De Croo op zijn beste dagen".

Echter: onderschat de domheid van de Vlamingen niet. Sommigen zullen zeggen: "het kostuum van De Croo was toch schoner dan dat van De Wever...." (a propos: zelfs Viveke neemt zijn toevlucnt naar dit niveau)....en dat soort mensen is van een grote meerderheid hier in dit tranendal....

Was zeker niet één van Alexander's sterkste momenten maar De Wever is al heel wat van zijn pluimen kwijt hoor. Misschien zijn ze vetrokken met de kilos maar ik vond hem maar zwak hoor. Volgende keer moeten ze bij de VLD Gwendolyn Rutten maar sturen tegenover De Wever. De Croo heeft één nadeel hij is te weinig politicus... nu voor zijn kiezers is dat zo erg niet maar soms komt het in debatten wat stuntelig over; klopt.

van Maerlant
8 september 2012, 12:23
Vive en system, waar hebben jullie het eigenlijk over in deze draad? Ik kan begrijpen dat het moeilijk is om te zien dat een politieke aartsvijand veruit de beste orator van het land is, maar een klein beetje intellectuele eerlijkheid moet toch kunnen?

Gekookte aardappelen bevatten echter geen transvetzuren.


En geen smaak.

ViveLaBelgique
8 september 2012, 12:35
Vive en system, waar hebben jullie het eigenlijk over in deze draad? Ik kan begrijpen dat het moeilijk is om te zien dat een politieke aartsvijand veruit de beste orator van het land is, maar een klein beetje intellectuele eerlijkheid moet toch kunnen?

En geen smaak.

Ik weet niet wiens politieke aartsvijand Bart De Wever is, maar zeker niet de mijne.

Ik zal het onderwerp nog eens herhalen:

Ter Zake aflevering 03/09/2012

http://www.deredactie.be/permalink/1.1420392

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

van Maerlant
8 september 2012, 12:37
Kijk jij naar dezelfde VRT als de rest van ons?

Brakelaar
10 september 2012, 22:19
Ik weet niet wiens politieke aartsvijand Bart De Wever is, maar zeker niet de mijne.

Ik zal het onderwerp nog eens herhalen:

Ter Zake aflevering 03/09/2012

http://www.deredactie.be/permalink/1.1420392

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

Die smurf is dikwijls zijn mond gesnoerd geweest tijdens het debat...schoon kostuum of niet,hij heeft het niet in zich en zal het nooit hebben ook....wat ik hier in de streek al gehoord heb is niet netjes voor hem,hopelijk krijgt hij lik op stuk hier...

omaplop
13 september 2012, 20:35
Wie snakt naar adem als een vis op het droge?????? Ik ben ervan overtuigd dat Decroo zelfs bijna niet meer kan snakken!!

fonne
13 september 2012, 23:05
Wie snakt naar adem als een vis op het droge?????? Ik ben ervan overtuigd dat Decroo zelfs bijna niet meer kan snakken!!

En als hij nog zou proberen kunnen we nog altijd op Karel de Klucht rekenen om hem de nek dicht te knijpen. Ze kunnen niet eens wachten op de verkiezingen om Sandertje af te maken.

Robrecht de Fries
13 september 2012, 23:28
En als hij nog zou proberen kunnen we nog altijd op Karel de Klucht rekenen om hem de nek dicht te knijpen. Ze kunnen niet eens wachten op de verkiezingen om Sandertje af te maken.

Sjareltje wil de stoel voor zjean-zjaak opwarmen.

ViveLaBelgique
17 september 2012, 16:37
Sjareltje wil de stoel voor zjean-zjaak opwarmen.

Waarom denk je dat ?

Robrecht de Fries
17 september 2012, 17:41
Waarom denk je dat ?

Eigen 'joenk' eerst.

Bolleke Wol
17 september 2012, 18:47
VLD is duidelijk op weg naar een landslide-victory, de N-VA mag blij zijn als ze nog boven de kiesdrempel geraakt.

van Maerlant
17 september 2012, 18:52
VLD is duidelijk op weg naar een landslide-victory, de N-VA mag blij zijn als ze nog boven de kiesdrempel geraakt.

N-VA gaat holderdebolder de berg af.

ViveLaBelgique
17 september 2012, 20:18
N-VA gaat holderdebolder de berg af.

De polls wijzen nochtans anders uit.

Robrecht de Fries
17 september 2012, 20:30
[belgicism mode on] Polls zijn maar polls. Compleet onbetrouwbaar. [belgicism mode off]

Supe®Staaf
17 september 2012, 20:44
N-VA gaat holderdebolder de berg af.Nog een, twee, maximaal drie verkiezingen en 't is van dattum

Robrecht de Fries
17 september 2012, 20:48
Nog een, twee, maximaal drie verkiezingen en 't is van dattum

Tgen dan zijn we 2019 en bestaat België al niet meer en zit de belangrijkste taak van N-VA erop.

van Maerlant
18 september 2012, 05:40
Nog een, twee, maximaal drie verkiezingen en 't is van dattum

Dat is van toepassing op elke partij de laatste 20 jaar...

Tgen dan zijn we 2019 en bestaat België al niet meer en zit de belangrijkste taak van N-VA erop.

Hmm, daar durf ik niet op te hopen. Het zou mij wel geen zak kunnen schelen als de N-VA samen met België ophoudt te bestaan. Partijen zijn immers slechts een middel.

SDG
18 september 2012, 07:06
Hmm, daar durf ik niet op te hopen. Het zou mij wel geen zak kunnen schelen als de N-VA samen met België ophoudt te bestaan. Partijen zijn immers slechts een middel.

Als de andere partijen dan samen mee verdwijnen, akkoord. Want als er één ding is waar ik absoluut niet zit op te wachten, dan is het nóg een CVP-staat.

giserke
18 september 2012, 08:31
Nog een, twee, maximaal drie verkiezingen en 't is van dattum

Voor de andere partijen zal het zelfs geen 3 verkiezingen meer duren.
Zij gaan imploderen, als ze de postjes voor hun neus zien wegvliegen.
Veel van die machtspartijen blijven bij elkaar zolang er postjes te verdelen zijn.
Het lied van Herman Brood telt ook voor de politiek. "Als je wint heb je vrienden."

Vooral CD&V zal het niet lang meer uithouden als eendrachtige partij.

Bolleke Wol
18 september 2012, 10:21
Nog een, twee, maximaal drie verkiezingen en 't is van dattum

N-VA is ondertussen sterk genoeg om Belgique compleet te blokkeren. Een paar verkiezingen is ruim voldoende om lelijk huis te houden.

Als die partij nadien weer verdwijnt, is dat geen probleem, het is slechts een instrument om een groter doel te bereiken, Belgique vernietigen. Tegen 2019 wordt er dan wel een nieuw, beter instrument gevonden.

Vette Pois(s)on
18 september 2012, 10:48
N-VA is ondertussen sterk genoeg om Belgique compleet te blokkeren. Een paar verkiezingen is ruim voldoende om lelijk huis te houden.

Als die partij nadien weer verdwijnt, is dat geen probleem, het is slechts een instrument om een groter doel te bereiken, Belgique vernietigen. Tegen 2019 wordt er dan wel een nieuw, beter instrument gevonden.

amen

De schoofzak
18 september 2012, 11:06
amen

http://www.youtube.com/watch?v=Q5UrVdvk1Ao

.

van Maerlant
18 september 2012, 19:45
Als de andere partijen dan samen mee verdwijnen, akkoord. Want als er één ding is waar ik absoluut niet zit op te wachten, dan is het nóg een CVP-staat.

Het zou een onafhankelijk Vlaanderen (of een Vlaanderen als lidstaat van een confederaal Groot-Nederland) idd enkel ten goede komen als de door België vergiftigde partijen ophouden te bestaan.

NathanClothes
9 oktober 2012, 18:13
De enige vissenogen die ik zag, is wanneer bdw de algemene propaganda van de traditionele partijen tegensprak @ 05:15, gecountered door een stab met als enige vormen van rede (blabla rente (ongerelateerd aan ovld's acties maar eerder gerelateerd aan onze verbondenheid aan .de) / en blabla chaos over onderhandelingen waar ze zelf meer dan een aandeel in hadden.)

Wat een uiterst dorre vorm van redeneren.

Henri1
10 oktober 2012, 06:34
Denk vooral niet dat Alexanderke nog iets kan redden.
He's going down ! :-)

Het momentum van N-VA komt op een keerpunt.

Hoe je maar vast aan je bretellen, de weg naar beneden is lang en diep.

pinophai
10 oktober 2012, 08:11
Ter Zake aflevering 03/09/2012

http://www.deredactie.be/permalink/1.1420392

Alexander zat er bij als een knap ventje.
Bart spartelde zijn ogen uit zijn kas als een vis op het droge.

...en waar dan wel?

Alfons
10 oktober 2012, 09:03
Het is een uiting van respect voor de democratie dat Alexander De Croo zich nederig opstelt tegenover de voorzitter van 's lands grootste politieke partij.

Vergeet ook niet dat de Open VLD verworden is tot een lilliputterpartij. Een voorzitter van zo'n partij laat beter zijn blasé achterwege, zeker in debat met voorzitters van grotere partijen.

Ondanks dat het voor een liberaal als Alexander De Croo het success van de N-VA en de achteruitgang van de Open VLD enorm frustrerend moet zijn blijkt dit totaal niet uit de klasse die hij uitstraalt.

Ik kern een goede oogarts, wellicht kan die u helpen om wat beter de werkelijkheid te zien

Alfons
10 oktober 2012, 09:18
Hij zal in elk geval een aantal Oostvlaamse partijleden dolblij gemaakt hebben door zomaar toe te geven dat de NVA de volgende Oostvlaamse gouverneur moet krijgen

ViveLaBelgique
10 oktober 2012, 10:42
...en waar dan wel?

Zowat gedurende heel het filmpje. Bart De Wever zit daar op zijn qui-vive over de grens van paranoïde heen terwijl Alexander er als een knap ventje rustig bij blijft zitten.

ViveLaBelgique
10 oktober 2012, 10:43
Ik kern een goede oogarts, wellicht kan die u helpen om wat beter de werkelijkheid te zien

Wat is die werkelijkheid dan ?

HRobin
10 oktober 2012, 10:44
Zowat gedurende heel het filmpje. Bart De Wever zit daar op zijn qui-vive over de grens van paranoïde heen terwijl Alexander er als een knap ventje rustig bij blijft zitten.

Verpakking is niet alles ;-)

ViveLaBelgique
10 oktober 2012, 10:48
@HRobin

Dat zeg je omdat je zelf geen knappe partner hebt.

fox
10 oktober 2012, 10:57
@HRobin

Dat zeg je omdat je zelf geen knappe partner hebt.

Dat jij niet verder komt dan naar het uiterlijk kijken is al langer dan vandaag duidelijk. Helaas voor u zijn er ondertussen al heel wat mensen in Belgie die de verpakking van Alexandertje kotsbeu zijn en de inhoud van De Wever zeer goed weten te apprecieren.

Trouwens echt wel van het hoogste niveau uw bericht. Chapeau. Een beetje lullen over het lief van een forumlid dat je van haar nog pluimen kent. Je moet het maar doen.

Echte Waal
10 oktober 2012, 18:55
De echte veeg uit de pan zal De Zever zondag krijgen, dan zal je visogen zien:

8O

fonne
10 oktober 2012, 20:28
De echte veeg uit de pan zal De Zever zondag krijgen, dan zal je visogen zien:

8O

:rofl:

laat die vegen uit de pan maar komen.

Alfons
10 oktober 2012, 21:34
Wat is die werkelijkheid dan ?

Dat u alexander een knappe jongen vindt.
En dat u zo op zijn 'schoonheid' gefixeerd bent dat u niet meer hoort welke wartaal hij uitslaat.
Zoals in een TV-uitzending op vraag niet van Dewever maar van de journalist belooft wat hij zelf niet kanbeslissen,namelijk dat de NVA de volgende gouverneur van Oost-Vlaanderen krijgt en er dan nog met zijn knappe smoel aan toevoegt dat ze dan nog ondervertegenwoordigd zijn.

ViveLaBelgique
10 oktober 2012, 21:55
Dat u alexander een knappe jongen vindt.
En dat u zo op zijn 'schoonheid' gefixeerd bent dat u niet meer hoort welke wartaal hij uitslaat.
Zoals in een TV-uitzending op vraag niet van Dewever maar van de journalist belooft wat hij zelf niet kanbeslissen,namelijk dat de NVA de volgende gouverneur van Oost-Vlaanderen krijgt en er dan nog met zijn knappe smoel aan toevoegt dat ze dan nog ondervertegenwoordigd zijn.

Het gaat niet zozeer om de looks am sich. Als Alexander De Croo zijn stem achterover slaagt is hij bijvoorbeeld veel minder een "knappe jongen".

fonne
10 oktober 2012, 22:10
Het gaat niet zozeer om de looks am sich. Als Alexander De Croo zijn stem achterover slaagt is hij bijvoorbeeld veel minder een "knappe jongen".

87945

Bolleke Wol
11 oktober 2012, 01:46
De echte veeg uit de pan zal De Zever zondag krijgen, dan zal je visogen zien:

8O

Jij gelooft echt dat de N-VA minder dan vijf zetels gaat halen? 8O :lol:

alfa16vjtd
11 oktober 2012, 01:52
Ik heb er zelf geen geopend.

Uw definitie van zever = de waarheid die me niet zint?
Of heb je ook argumenten die mijn ongelijk bewijzen?

Hoe kan je hier gaan tegen argumenteren?
Tegen roddels kan men dit ook niet.

Mijn denkwijze hierover is echter als volgt.
Welke partijen hebben er reeds het meest geregeerd en putten voordeel uit de verzuiling? Welke partijen zijn reeds aktief sinds het patronaat het hier voor het zeggen had? Doorgeen de geschiedenis was het welke partij die steeds de kant van het patronaat koos?

Ken je de uitspraak wie bij de hond slaapt vangt zijn vlooien?
Wel er zijn drie partijen die reeds zeer lang samen slapen.

Dan kom ik tot het besluit dat van de partijen die in ons land iets te betekenen hebben NVA de beste keus is.

alfa16vjtd
11 oktober 2012, 01:53
De echte veeg uit de pan zal De Zever zondag krijgen, dan zal je visogen zien:

8O

Ik hoop voor u dat het geen boemerang is.

alfa16vjtd
11 oktober 2012, 01:55
Verpakking is niet alles ;-)

Voor De Croo is het een voordeel hé,... iemand die knap is luistert men minder naar de inhoud ervan.

subocaj
11 oktober 2012, 04:58
Hij zal in elk geval een aantal Oostvlaamse partijleden dolblij gemaakt hebben door zomaar toe te geven dat de NVA de volgende Oostvlaamse gouverneur moet krijgen

Waarmee hij enkel aantoont dat N-VA de weg van de traditionele partijen gewoon overneemt, postjes zijn belangrijker dan zijn standpunt om de provinciebesturen af te schaffen.

subocaj
11 oktober 2012, 05:16
Hoe kan je hier gaan tegen argumenteren?
Tegen roddels kan men dit ook niet.

Mijn denkwijze hierover is echter als volgt.
Welke partijen hebben er reeds het meest geregeerd en putten voordeel uit de verzuiling? Welke partijen zijn reeds aktief sinds het patronaat het hier voor het zeggen had? Doorgeen de geschiedenis was het welke partij die steeds de kant van het patronaat koos?

Ken je de uitspraak wie bij de hond slaapt vangt zijn vlooien?
Wel er zijn drie partijen die reeds zeer lang samen slapen.

Dan kom ik tot het besluit dat van de partijen die in ons land iets te betekenen hebben NVA de beste keus is.

Ik ben de slaaf van VOKA, zegt jou niets over zijn banden met het patronaat?

In Vlaanderen regeren met de Sossen en CD&V.
Bij de regeringsonderhandelingen aanschurken bij de liberalen, zoals ze in 2007 deden bij de CD&V.
Volgens mij zitten er enkel nog vreemde vlooien bij N-VA.
De N-VA heeft tot op heden altijd voor vlooi gespeeld en voor jou is dat de beste keuze?

alfa16vjtd
11 oktober 2012, 05:26
Ik ben de slaaf van VOKA, zegt jou niets over zijn banden met het patronaat?

In Vlaanderen regeren met de Sossen en CD&V.
Bij de regeringsonderhandelingen aanschurken bij de liberalen, zoals ze in 2007 deden bij de CD&V.
Volgens mij zitten er enkel nog vreemde vlooien bij N-VA.
De N-VA heeft tot op heden altijd voor vlooi gespeeld en voor jou is dat de beste keuze?

Humor zegt jou niks?
Liever een vlo dan een teek.

ViveLaBelgique
11 oktober 2012, 09:03
Voor De Croo is het een voordeel hé,... iemand die knap is luistert men minder naar de inhoud ervan.

Men legt andere associaties, dat speelt in zijn voordeel.

ViveLaBelgique
17 juni 2013, 21:51
Dat u alexander een knappe jongen vindt.
En dat u zo op zijn 'schoonheid' gefixeerd bent dat u niet meer hoort welke wartaal hij uitslaat.
Zoals in een TV-uitzending op vraag niet van Dewever maar van de journalist belooft wat hij zelf niet kanbeslissen,namelijk dat de NVA de volgende gouverneur van Oost-Vlaanderen krijgt en er dan nog met zijn knappe smoel aan toevoegt dat ze dan nog ondervertegenwoordigd zijn.

Alexander De Croo heeft zijn belofte waargemaakt en N-VA heeft zijn gouverneur van Oost-Vlaanderen. Soms moet je ook beslissingen nemen die je niet kan nemen. Als je de beslissingen maar uitgevoerd worden dan is iedereen content.

Antoon
17 juni 2013, 21:57
Bart De Wever krijgt veeg uit de pan van Alexander De Croo


Al uw blabla ten spijt, het is BDW die hoge toppen blijft scoren en bevestigen, en De Croo die de boot in gaat. Pikt dat niet een beetje?

ViveLaBelgique
17 juni 2013, 22:41
Al uw blabla ten spijt, het is BDW die hoge toppen blijft scoren en bevestigen, en De Croo die de boot in gaat. Pikt dat niet een beetje?

Waarom zou me dat pikken ?

reservespeler
25 juni 2013, 06:05
Waarom zou me dat pikken ?

Tja, als dat niet pikt, dan weet ik niet wat u en anderen willen bereiken met uw bijdrages, akties en ... Het resultaat is zeker niet wat er van verwacht wordt.

ViveLaBelgique
25 juni 2013, 11:45
Tja, als dat niet pikt, dan weet ik niet wat u en anderen willen bereiken met uw bijdrages, akties en ... Het resultaat is zeker niet wat er van verwacht wordt.

Wat wordt er van verwacht ?

Scheefpoeper
27 juni 2013, 18:48
Is burgemeester De Wever al bekomen van de klap?

ViveLaBelgique
9 september 2013, 19:15
Is burgemeester De Wever al bekomen van de klap?

Blijkbaar niet. Bart De Wever heeft zijn lesje wel geleerd. Geen gezever meer over BHV. De mensen zijn dat beu.

Perzik
9 september 2013, 22:07
Blijkbaar niet. Bart De Wever heeft zijn lesje wel geleerd. Geen gezever meer over BHV. De mensen zijn dat beu.

je ben pcs goed qqn het threaddiggen geslagen deze avond

ZION
13 september 2013, 16:24
Die Armani-pakjes hebben geen enkel effect gehad.
BDW blijft "een scheet in een fles".
Vis ogen? Die ogen zijn al dood lijkt me.Elio moet ze enkel nog sluiten.Magnette mag ook.

Perzik
14 september 2013, 07:29
Die Armani-pakjes hebben geen enkel effect gehad.
BDW blijft "een scheet in een fles".
Vis ogen? Die ogen zijn al dood lijkt me.Elio moet ze enkel nog sluiten.Magnette mag ook.

Wishfull thinking:
Wishful thinking is the formation of beliefs and making decisions according to what might be pleasing to imagine instead of by appealing to evidence, rationality, or reality.

rafkaf
14 september 2013, 13:09
Ik ben de slaaf van VOKA, zegt jou niets over zijn banden met het patronaat?

In Vlaanderen regeren met de Sossen en CD&V.
Bij de regeringsonderhandelingen aanschurken bij de liberalen, zoals ze in 2007 deden bij de CD&V.
Volgens mij zitten er enkel nog vreemde vlooien bij N-VA.
De N-VA heeft tot op heden altijd voor vlooi gespeeld en voor jou is dat de beste keuze?

Spreek je nu niet over de PVDA? 8O :rofl:
Of uit wat bestaat de PVDA volgens jou?

ZION
15 september 2013, 15:29
Uit O.L.HEER-beestjes? Heel onschuldig,kafkaf.

reservespeler
15 september 2013, 15:35
Die Armani-pakjes hebben geen enkel effect gehad.
BDW blijft "een scheet in een fles".
Vis ogen? Die ogen zijn al dood lijkt me.Elio moet ze enkel nog sluiten.Magnette mag ook.

En inhoudelijk niets te vertellen?

ViveLaBelgique
15 september 2013, 15:51
Vandaag in de Zevende Dag krijgt Bart De Wever opnieuw een veeg uit de pan van Alexander De Croo.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/130915_7eDag_AlexanderDeCroo

Citaat:
Bent U kandidaat premier, mr De Croo ? ( = Ivan De Vadder)

Alexander De Croo:

Het begint een beetje belachelijk te worden.
Elke week is er wel iemand anders die premier mag worden van een andere partij.
Dus ik heb begrepen dat vandaag een methode is dat andere partijen mensen van derde partijen naar voor te schuiven.
Ja, ... Dus ik wacht dat misschien is iemand toehapt.
....
Als U mij nu vraagt om te reageren op een partij die de voorbije maand continu één kant gezegd heeft en twee dagen daarna het andere kant gezegd heeft, ....
Ja ik weet niet goed op wat ik moet reageren, het is zéér onduidelijk wat de N-VA wil.

reservespeler
15 september 2013, 15:56
Vandaag in de Zevende Dag krijgt Bart De Wever opnieuw een veeg uit de pan van Alexander De Croo.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/130915_7eDag_AlexanderDeCroo

Citaat:
Bent U kandidaat premier, mr De Croo Het begint een beetje belachelijk te worden ?
Elke week is er wel iemand anders die premier mag worden van een andere partij.
Dus ik heb begrepen dat vandaag een methode is dat andere partijen mensen van derde partijen naar voor te schuiven.
Ja, ... Dus ik wacht dat misschien is iemand toehapt.
....
Als U mij nu vraagt om te reageren op een partij die de voorbije maand continu één kant gezegd heeft en twee dagen daarna het andere kant gezegd heeft, ....
Ja ik weet niet goed op wat ik moet reageren, het is zéér onduidelijk wat de N-VA wil.


Ik zie geen veeg, laat staan een pan.

Txiki
16 september 2013, 07:50
Het grappige is alweer dat iedereen constant over de N-VA bezig is en reageert op wat de N-VA doet en zegt. Ze trappen er keer op keer in.