PDA

View Full Version : Israëlische geheime dienst Mossad vermoordt opnieuw ingenieur


Kallikles
10 september 2012, 14:55
Beste forummers,

Een Britse ingenieur komt in uiterst verdachte omstandigheden om in Frankrijk:
http://www.knack.be/nieuws/buitenland/moord-in-alpen-al-hilli-werkte-mee-aan-geheim-contract-van-satellietbouwer-sstl/article-4000174823975.htm

Dit doet denken aan Gerard Bull die op klaarlichte dag in Brussel door de Israëlische geheime dienst Mossad werd vermoord:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gerald_Bull

Moet er een speciale onderzoekscommissie en/of een speciale anti-terreur-eenheid komen om de terroristische activiteiten van de Mossad en paramilitaire groepen als Betar tegen te gaan?

Met vriendelijke groet,
Kallikles

Kasumi
10 september 2012, 15:10
In de oorlog tegen terreur is een militaire interventie en een stevige drone campagne zeker op zijn plaats.

Pietje
10 september 2012, 15:35
Beste forummers,

Een Britse ingenieur komt in uiterst verdachte omstandigheden om in Frankrijk:
http://www.knack.be/nieuws/buitenland/moord-in-alpen-al-hilli-werkte-mee-aan-geheim-contract-van-satellietbouwer-sstl/article-4000174823975.htm

Dit doet denken aan Gerard Bull die op klaarlichte dag in Brussel door de Israëlische geheime dienst Mossad werd vermoord:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gerald_Bull

Moet er een speciale onderzoekscommissie en/of een speciale anti-terreur-eenheid komen om de terroristische activiteiten van de Mossad en paramilitaire groepen als Betar tegen te gaan?

Met vriendelijke groet,
Kallikles

1° misschien eerst bewijzen voorleggen, dat de Mossad hierin betrokken is.
2° misschien een ietwat minder tendentieuze poll starten.

Antoon
10 september 2012, 15:54
1° misschien eerst bewijzen voorleggen, dat de Mossad hierin betrokken is.
2° misschien een ietwat minder tendentieuze poll starten.

²

Kallikles
10 september 2012, 15:58
1° misschien eerst bewijzen voorleggen, dat de Mossad hierin betrokken is.


Daarvoor is precies een parlementaire onderzoekscommissie nodig. Ik weet dat je mij graag overschat, maar ik heb nog de bevoegdheden van een onderzoeksrechter, noch die van een parlementaire onderzoekscommissie;


2° misschien een ietwat minder tendentieuze poll starten.

Er is niets tendentieus aan: ofwel ben je voor het bestuderen en/of bekampen van de terroristische activiteiten van de Mossad, ofwel wil je hen vrij spel geven. Tertium non datur.

maddox
10 september 2012, 16:02
Ik heb liever de mossad die gericht moorden pleegt, dan een stel moslims die naar willekeur verderf zaaien.

(nu is het zo dat het een keuze is tussen de spaanse griep en aids)

Kallikles
10 september 2012, 16:04
Ik heb liever de mossad die gericht moorden pleegt

Dat is er eentje voor het quote-archief. Of hoe de zogenaamde nazionalisten eigenlijk de schoothondjes van de Zionisten zijn.

Pietje
10 september 2012, 16:04
Daarvoor is precies een parlementaire onderzoekscommissie nodig.

Blijkbaar niet, want voortgaand op uw topic-titel is het al een bewezen feit.

Antoon
10 september 2012, 16:05
Ik heb liever de mossad die gericht moorden pleegt, dan een stel moslims die naar willekeur verderf zaaien.

De Mossad kan inderdaad een wetenschapper met bedenkelijke 'klanten' uitschakelen.
Maar hier gaat het om een ganse familie die uitgemoord is, inclusief kinderen. Doet dus meer denken aan bloedig werk van Iranezen, Palestijnen, Syriërs of andere moslims.

Laten we dan eerder een onderzoekscommissie die kanten gaan uitpluizen, toch?

Pietje
10 september 2012, 16:05
Dat is er eentje voor het quote-archief. Of hoe de zogenaamde nazionalisten eigenlijk de schoothondjes van de Zionisten zijn.

wees dan zo eerlijk zijn volledige post mee te nemen, ipv er een eigen tendentieuze versie van te maken.

Kallikles
10 september 2012, 16:07
Blijkbaar niet, want voortgaand op uw topic-titel is het al een bewezen feit.

Ik sprak over "verdachte omstandigheden" alsook over "dit doet denken aan". Dat zijn dus mogelijkheden, geen zekerheden. Het kan natuurlijk zijn dat er een ander motief is.

Pietje
10 september 2012, 16:09
Ik sprak over "verdachte omstandigheden" alsook over "dit doet denken aan". Dat zijn dus mogelijkheden, geen zekerheden. Het kan natuurlijk zijn dat er een ander motief is.

Uw titel zegt : "Israelische geheime dienst vermoordt opnieuw ingenieur".Dat duidt niet op een mogelijkheid, maar op een zekerheid.

Kallikles
10 september 2012, 16:18
wees dan zo eerlijk zijn volledige post mee te nemen, ipv er een eigen tendentieuze versie van te maken.

Dat zou hij wel graag hebben, ja. Weer de aandacht afleiden door het over moslims te hebben. Ik doe daar niet aan mee. De Israël-lobby is overigens de grootste geldschieter van de islamofobie in Europa en de VS.

Kallikles
10 september 2012, 16:20
Uw titel zegt : "Israelische geheime dienst vermoordt opnieuw ingenieur".Dat duidt niet op een mogelijkheid, maar op een zekerheid.

Neen, dat duidt niet op een zekerheid. Het is een propositie waarvan de modaliteit (mogelijkheid, waarschijnlijkheid, zekerheid) niet is gepreciseerd. Er staat NIET: "Israëlische geheime dienst vermoordt ZEKER opnieuw ingenieur".

Popper heeft de grote verdienste gehad waarheid van zekerheid te scheiden.

maddox
10 september 2012, 16:21
De Israël-lobby is overigens de grootste geldschieter van de islamofobie in Europa en de VS.

Ik wou dat ik dan een beetje profijt zou kunnen trekken uit die islamofofie. want eigenlijk,de tijd die ik spendeer aan uw waanbeelden, en mijn idiote pogingen U een beetje te introduceren tot de 21ste eeuw zou ik beter kunnen spenderen.

alfa16vjtd
10 september 2012, 16:23
Dat zou hij wel graag hebben, ja. Weer de aandacht afleiden door het over moslims te hebben. Ik doe daar niet aan mee. De Israël-lobby is overigens de grootste geldschieter van de islamofobie in Europa en de VS.

De grootste lobby zijn de extremisten zelf. Ik hoop dat alle moslims eindelijk eens het extremisme binnen hun godsdienst beginnen te veroordelen want door dit niet te doen maak je er een algemeen beeld van.

Kallikles
10 september 2012, 16:24
Ik wou dat ik dan een beetje profijt zou kunnen trekken uit die islamofofie. want eigenlijk,de tijd die ik spendeer aan uw waanbeelden, en mijn idiote pogingen U een beetje te introduceren tot de 21ste eeuw zou ik beter kunnen spenderen.

Tja, ga eens rond bij de Amerikaanse geldschieters van Wilders, hé. Die zijn naar verluidt boos op hem. Misschien willen ze jou wel financieren. Maar dan moet je wel bewijzen dat je een betere ROI geeft dan Wilders.

Veel succes!

Pietje
10 september 2012, 16:25
Neen, dat duidt niet op een zekerheid. Het is een propositie waarvan de modaliteit (mogelijkheid, waarschijnlijkheid, zekerheid) niet is gepreciseerd. Er staat NIET: "Israëlische geheime dienst vermoordt ZEKER opnieuw ingenieur".

Popper heeft de grote verdienste gehad waarheid van zekerheid te scheiden.

Daar duidt het wel op.

Kallikles
10 september 2012, 16:26
Daar duidt het wel op.

Daar vergis je je. Het is een propositie waarvan de modaliteit (mogelijkheid, waarschijnlijkheid, zekerheid) niet is gepreciseerd. Er staat NIET: "Israëlische geheime dienst vermoordt ZEKER opnieuw ingenieur".

Popper heeft de grote verdienste gehad waarheid van zekerheid te scheiden.

maddox
10 september 2012, 16:26
Tja, ga eens rond bij de Amerikaanse geldschieters van Wilders, hé. Die zijn naar verluidt boos op hem. Misschien willen ze jou wel financieren. Maar dan moet je wel bewijzen dat je een betere ROI geeft dan Wilders.

Veel succes!

Ik ben geen politicus. Ik ben een technieker. Mensen zijn een noodzakelijk kwaad.

Pietje
10 september 2012, 16:27
Dat zou hij wel graag hebben, ja. Weer de aandacht afleiden door het over moslims te hebben. Ik doe daar niet aan mee. De Israël-lobby is overigens de grootste geldschieter van de islamofobie in Europa en de VS.

Hij niet alleen, iedereen. Andermans posts verkloten, uit hun context rukken, en er een tendentieuze versie van weergeven, duidt vooral op valsheid en achterbaksheid.

alfa16vjtd
10 september 2012, 16:29
Daar vergis je je. Het is een propositie waarvan de modaliteit (mogelijkheid, waarschijnlijkheid, zekerheid) niet is gepreciseerd. Er staat NIET: "Israëlische geheime dienst vermoordt ZEKER opnieuw ingenieur".

Popper heeft de grote verdienste gehad waarheid van zekerheid te scheiden.

Uitleggen kan je het wel goed hé?

Moet er dan niet mogelijk staan in je titel?

Pietje
10 september 2012, 16:30
Daar vergis je je. Het is een propositie waarvan de modaliteit (mogelijkheid, waarschijnlijkheid, zekerheid) niet is gepreciseerd. Er staat NIET: "Israëlische geheime dienst vermoordt ZEKER opnieuw ingenieur".

Popper heeft de grote verdienste gehad waarheid van zekerheid te scheiden.

nee, ik vergis me niet. Jij bent in het hoekje gedrumd, en probeert met allerlei dubieuze middelen om eruit te geraken.
Je bent een oneerlijke forummer, vooral bekend om zijn tendentieuze beweringen.

Kallikles
10 september 2012, 16:30
Hij niet alleen, iedereen. Andermans posts verkloten, uit hun context rukken, en er een tendentieuze versie van weergeven, duidt vooral op valsheid en achterbaksheid.

Het is vooral zijn islamofobie die erg vals en achterbaks is.

circe
10 september 2012, 16:30
De Mossad kan inderdaad een wetenschapper met bedenkelijke 'klanten' uitschakelen.
Maar hier gaat het om een ganse familie die uitgemoord is, inclusief kinderen. Doet dus meer denken aan bloedig werk van Iranezen, Palestijnen, Syriërs of andere moslims.

Laten we dan eerder een onderzoekscommissie die kanten gaan uitpluizen, toch?

het zijn rare dingen.

Ondertussen werd er onderzoek gedaan naar mogelijke explosieven gevonden in hun huis:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-19540445

------------------

Wel interessant dat de "zweedse" oudere dame gewoon de Iraanse moeder van de echtgenote is.
Ik vermoed dat Zweden hogere pensioenen uitkeert?

circe
10 september 2012, 16:31
het zijn rare dingen.

Ondertussen werd er onderzoek gedaan naar mogelijke explosieven gevonden in hun huis:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-19540445

------------------

Wel interessant dat de "zweedse" oudere dame gewoon de Iraanse moeder van de echtgenote is.
Ik vermoed dat Zweden hogere pensioenen uitkeert?

wat Mossad hierbij komt doen is me een raadsel.

atmosphere
10 september 2012, 16:33
De grootste lobby zijn de extremisten zelf. Ik hoop dat alle moslims eindelijk eens het extremisme binnen hun godsdienst beginnen te veroordelen want door dit niet te doen maak je er een algemeen beeld van.

Dat gaat ook op voor extremisten van een ander geloof.

Kallikles
10 september 2012, 16:33
nee, ik vergis me niet. Jij bent in het hoekje gedrumd, en probeert met allerlei dubieuze middelen om eruit te geraken.
Je bent een oneerlijke forummer, vooral bekend om zijn tendentieuze beweringen.

Persoonlijke aanvallen zullen je niet helpen in een discussie over modale logica. Mijn titel is een propositie waarvan de modaliteit (mogelijkheid, waarschijnlijkheid, zekerheid) niet is gepreciseerd. Er staat NIET: "Israëlische geheime dienst vermoordt ZEKER opnieuw ingenieur".

Popper heeft de grote verdienste gehad waarheid van zekerheid te scheiden.

Maar mij uitschelden vind je natuurlijk veel leuker dan ernstig in te gaan op mijn argumenten. En van logica - modale of andere - zijn Zionisten als jij erg vies. Het zou jullie verhinderen om recht te praten wat krom is: de bezetting, de collectieve wraakmaatregelen, de vernietiging van woningen, de ethnische zuivering, enz...

Beleepok
10 september 2012, 16:38
werkte wellicht voor de kgb en dus heeft mi6 hem omgelegd

Pietje
10 september 2012, 16:38
wat Mossad hierbij komt doen is me een raadsel.

Je kent Kallikles' adagio tav alles wat Joods en/of Israëlisch toch.
Als het volgende week regent is dat ook de schuld van de Mossad of Israël (dixit Kallikles)

Pietje
10 september 2012, 16:40
Ik mis in die poll de optie "Val dood".

alfa16vjtd
10 september 2012, 16:41
Dat gaat ook op voor extremisten van een ander geloof.

Inderdaad,...
Het verschil is echter dat men dit in het westen openlijk doet,...

Kallikles
10 september 2012, 16:46
Je kent Kallikles' adagio tav alles wat Joods en/of Israëlisch toch.
Als het volgende week regent is dat ook de schuld van de Mossad of Israël (dixit Kallikles)

Jij bent diegene die Joods en Israëlisch altijd linkt. Ik heb het antisemitisme van de "rechtse" anti-Zionisten op dit forum altijd bekritiseerd. Ook zij halen deze twee al te vaak door mekaar.

Distel
10 september 2012, 16:49
Dat is er eentje voor het quote-archief. Of hoe de zogenaamde nazionalisten eigenlijk de schoothondjes van de Zionisten zijn.

Die quote is onvolledig en uit de context gerukt. Of hoe Kallikles weer toont intellectueel oneerlijk discussie te voeren.

Distel
10 september 2012, 16:51
Het is vooral zijn islamofobie die erg vals en achterbaks is.

De manier waarop jij die tekst uit de context rukt om een beetje te kunnen zagen over zionisme illustreert mooi wie er hier eigenlijk met de fobie rondloopt.

Tamam
10 september 2012, 16:52
Jij bent diegene die Joods en Israëlisch altijd linkt. Ik heb het antisemitisme van de "rechtse" anti-Zionisten op dit forum altijd bekritiseerd. Ook zij halen deze twee al te vaak door mekaar.

Idd Pietje, als anti-fascist zou je inmiddels dit toch al door moeten hebben.

Tamam
10 september 2012, 16:56
Vele zionisten zijn geneens Joods.

Je hebt aan de andere kant ook vele joden die anti-zionisten zijn.

.. En het beleid van Israel vertegenwoordig de joodse gemeenschap niet noodzakelijk.

Dixie
10 september 2012, 16:58
wat Mossad hierbij komt doen is me een raadsel.

ach een mo de pedo aanhanger die zijn antisemitische wat komt uiten meer is er niet aan de hand...:roll:
edit + een dubbele topic staan daar geen strafpuntjes op?

Johan Bollen
10 september 2012, 17:30
Vele zionisten zijn geneens Joods.Zoals bijvoorbeeld Breivik: "So let us fight together with Israel, with our Zionist brothers against all anti-Zionists."

Zijn jonge slachtoffers steunden een partij met een pro Palestijns standpunt.

Kallikles
10 september 2012, 17:35
Zoals bijvoorbeeld Breivik: "So let us fight together with Israel, with our Zionist brothers against all anti-Zionists."

Zijn jonge slachtoffers steunden een partij met een pro Palestijns standpunt.

Inderdaad. Maar over Breivik horen we steeds minder. Maar dat was waarschijnlijk gericht mensen uit de weg ruimen. Ze waren allemaal sociaal-democraat, dus die mogen van de forumracisten "zonder pardon" uit de weg geruimd worden.

Distel
10 september 2012, 17:37
Persoonlijke aanvallen zullen je niet helpen in een discussie over modale logica. Mijn titel is een propositie waarvan de modaliteit (mogelijkheid, waarschijnlijkheid, zekerheid) niet is gepreciseerd. Er staat NIET: "Israëlische geheime dienst vermoordt ZEKER opnieuw ingenieur".

:lol:

Wat een onzin toch. De titel is duidelijk en laat geen twijfel: volgens de OP heeft de Mossad een ingenieur vermoord. Dat is niet geformuleerd als een verdachtmaking maar als een vaststelling. Punt aan de lijn.

Pietje
10 september 2012, 17:38
Zoals bijvoorbeeld Breivik: "So let us fight together with Israel, with our Zionist brothers against all anti-Zionists."

Zijn jonge slachtoffers steunden een partij met een pro Palestijns standpunt.

Heeft helemaal geen uitstaans met Kallikles' leugenachtige en tendentieuze topic (en zeker de titel) en poll.

Kallikles
10 september 2012, 17:41
Heeft helemaal geen uitstaans met Kallikles' leugenachtige en tendentieuze topic en poll.

Jij bent waarschijnlijk een van de drie die "Niets. De Mossad mag ongestraft Europese burgers vermoorden." antwoordden.

Je kan draaien en keren zoveel als je wil, jij hebt de schuld van het conflict in het Midden-Oosten gelegd bij een zogenaamd koppige Palestijnse bevolking i.p.v. bij de Israëlische bezetter. Dan kies je partij voor de bezetter en tegen de onderdrukte bevolking.

Als je zo hardvochtig kunt zijn tegen een onschuldige burgerbevolking en tegen kinderen die mishandeld en vemoord worden, dan verbaast het mij niets dat je ook tegen mij beledigingen en manipulaties in stelling brengt.

Pietje
10 september 2012, 17:42
Jij bent waarschijnlijk een van de drie die "Niets. De Mossad mag ongestraft Europese burgers vermoorden." antwoordden.

Je kan draaien en keren zoveel als je wil, jij hebt de schuld van het conflict in het Midden-Oosten gelegd bij een zogenaamd koppige Palestijnse bevolking i.p.v. bij de Israëlische bezetter. Dan kies je partij voor de bezetter en tegen de onderdrukte bevolking.

Als je zo hardvochtig kunt zijn tegen een onschuldige burgerbevolking en tegen kinderen die mishandeld en vemoord worden, dan verbaast het mij niets dat je ook tegen mij beledigingen en manipulaties in stelling brengt.

Stop liever met hier leugenachtige en tendentieuze praat te verkopen, en blijf tenminste on-topic. Zeveraar !!!!!

Dionysus
10 september 2012, 17:46
Jij bent waarschijnlijk een van de drie die "Niets. De Mossad mag ongestraft Europese burgers vermoorden." antwoordden.

Je kan draaien en keren zoveel als je wil, jij hebt de schuld van het conflict in het Midden-Oosten gelegd bij een zogenaamd koppige Palestijnse bevolking i.p.v. bij de Israëlische bezetter. Dan kies je partij voor de bezetter en tegen de onderdrukte bevolking.

Als je zo hardvochtig kunt zijn tegen een onschuldige burgerbevolking en tegen kinderen die mishandeld en vemoord worden, dan verbaast het mij niets dat je ook tegen mij beledigingen en manipulaties in stelling brengt.

De Palestijnen en de Joden hebben allebei extremisten onder hun bevolking en beide treffen schuld voor hun huidige situatie. De één proberen af te schilderen als onschuldig en de ander als een boeman is ronduit belachelijk. Maar het toont natuurlijk wel weer eens aan hoe bevooroordeeld je wel bent.

En je titel laat inderdaad geen twijfel toe, volgens u zijn ze vermoord door de Mossad ook al heb je daar geen enkel bewijs voor.

Je poll is belachelijk.

Johan Bollen
10 september 2012, 17:53
Inderdaad. Maar over Breivik horen we steeds minder. Maar dat was waarschijnlijk gericht mensen uit de weg ruimen. Ze waren allemaal sociaal-democraat, dus die mogen van de forumracisten "zonder pardon" uit de weg geruimd worden.Vanaf het moment dat het een blanke bleek te zijn werd het woord terrorist (een woord gebruikt zelfs door Obama vlak na de aanslag in Oslo) ook opgeborgen in de Westerse media en politiek. Dat woord dient enkel met moslims geassocieerd te worden blijkbaar.

Johan Bollen
10 september 2012, 17:58
Blijkbaar niet, want voortgaand op uw topic-titel is het al een bewezen feit.Ik ben geneigd je hierin gelijk te geven. Dat het mogelijk moet zijn de Mossad piste te onderzoeken is echter ook van belang.

Pietje
10 september 2012, 18:03
Ik ben geneigd je hierin gelijk te geven. Dat het mogelijk moet zijn de Mossad piste te onderzoeken is echter ook van belang.

Als daar aanwijzingen zouden zijn, heb ik daar geen probleem mee.
Maar wel iets meer aanwijzingen, dan Kallikles' loze en gratuite bewering (cfr.topictitel).

alfa16vjtd
10 september 2012, 18:12
Als daar aanwijzingen zouden zijn, heb ik daar geen probleem mee.
Maar wel iets meer aanwijzingen, dan Kallikles' loze en gratuite bewering (cfr.topictitel).

Even gratuite als uw onderschrift?

Pietje
10 september 2012, 18:15
Even gratuite als uw onderschrift?

in mijn onderschrift staat alleszins geen enkele leugen.

alfa16vjtd
10 september 2012, 18:38
in mijn onderschrift staat alleszins geen enkele leugen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationalisme

Volgens de defenitie van nationalisme wel. Vlaanderen is toch geen natie? Dus staat er weldegelijk minimum een leugen in.

quercus
10 september 2012, 18:58
Jij bent waarschijnlijk een van de drie die "Niets. De Mossad mag ongestraft Europese burgers vermoorden." antwoordden.

Je kan draaien en keren zoveel als je wil, jij hebt de schuld van het conflict in het Midden-Oosten gelegd bij een zogenaamd koppige Palestijnse bevolking i.p.v. bij de Israëlische bezetter. Dan kies je partij voor de bezetter en tegen de onderdrukte bevolking.

Als je zo hardvochtig kunt zijn tegen een onschuldige burgerbevolking en tegen kinderen die mishandeld en vemoord worden, dan verbaast het mij niets dat je ook tegen mij beledigingen en manipulaties in stelling brengt.

Alvast eerst dit: in het Knack artikel vind ik geen verwijzing naar iets dat met de Mossad zou te maken hebben. Waar haal jij dat uit? Of speelt je haat tegen de Joden en hun land Israël je hier weer parten?

Maar kijk, ik ga een eind mee met jouw op hol geslagen verbeelding. Wanneer in de 2e wereldoorlog een Joods commando ingenieurs en specialisten zou geliquideerd hebben, die ten behoeve van de Nazi's meewerkten aan de ontwikkeling van de V1 en V2, of aan het op punt stellen van geperfectioneerde crematieovens voor uitroeiingskampen, dan zou je dat normaal vinden. Maar pipo's uitschakelen die hand- en spandiensten verlenen aan de wapenprogramma's van islamitische regimes die het verdwijnen van de (door de UNO formeel erkende) Joodse staat op het oog hebben, dat mag dan weer niet. Sorry, uw logica volg ik niet.

Maar, nogmaals, waar haal jij het uit dat de moord op de Al-Hilli familie iets met Mossad te maken heeft? Wat is uw bron?

Tamam
10 september 2012, 19:47
Kailllikles heb ik nog nooit iets tegen joden zien posten, wel tegen het regime van Israel. groot verschil.

Iemand voor jodenhater uitmaken zonder reden is een beetje déj�* vu in dit soort discussies.

Nietzsche
10 september 2012, 19:50
Kailllikles heb ik nog nooit iets tegen joden zien posten, wel tegen het regime van Israel. groot verschil.

Iemand voor jodenhater uitmaken zonder reden is een beetje déj�* vu in dit soort discussies.

Antizionisme gaat nu eenmaal snel over naar antisemitisme.

Bobke
10 september 2012, 19:57
Daar vergis je je. Het is een propositie waarvan de modaliteit (mogelijkheid, waarschijnlijkheid, zekerheid) niet is gepreciseerd. Er staat NIET: "Israëlische geheime dienst vermoordt ZEKER opnieuw ingenieur".

Popper heeft de grote verdienste gehad waarheid van zekerheid te scheiden.
Er staat evenmin: "Israëlische geheime dienst vermoordt MOGELIJKS opnieuw ingenieur".

Tamam
10 september 2012, 20:08
Antizionisme gaat nu eenmaal snel over naar antisemitisme.

Da´s dan jammer want zionisme heeft niks te maken met Judaïsme.

Nietzsche
10 september 2012, 20:12
Da´s dan jammer want zionisme heeft niks te maken met Judaïsme.

Dat maakt niet uit, het is gewoon zo dat antizionisme vaak overgaat naar antisemitisme.

Kallikles
10 september 2012, 20:20
Er staat evenmin: "Israëlische geheime dienst vermoordt MOGELIJKS opnieuw ingenieur".

Dat klopt. Er is geen enkele modaliteit vermeld. Het is dan ook een misleidende titel om de aandacht te trekken.

In de grond had Pietje in zijn reactie trouwens gelijk; maar hij had het ongelijk van het te hebben over zekerheid, terwijl ik waarheid had geclaimd. En op dat foutje heb ik hem dan ook kunnen pakken. Als hij het over het onterecht geclaimde waarheidsgehalte had gehad, had ik hem gewoon gelijk gegeven.

Kallikles
10 september 2012, 20:24
Dat maakt niet uit, het is gewoon zo dat antizionisme vaak overgaat naar antisemitisme.

Dat blijkt toch niet uit dit forum. Je hebt hier wel degelijk Antizionistische antisemieten, maar daarbij komt hun antizionisme voort uit hun antisemitisme niet omgekeerd. Talrijker zijn hier de Zionistische antisemieten, die Israël steunen om de Joden vooral in het Midden-Oosten en uit Europa te houden.

Aangezien mijn anti-Zionisme nooit wat met antisemitisme heeft te maken gehad, maar eerder met tiersmondisme, zie je dat mijn steun voor de Palestijnen mij helemaal niet belet van op de bres te staan voor de rechten van Joden in Europa, mijn plaats af te staan op bus of tram als ik een oude man met hoed en pijpekrullen tegenkom, op vrijdagavond shabat shalom te zeggen tegen Joden die ik op mijn weg kruis, enzovoort.

Nietzsche
10 september 2012, 20:30
Dat blijkt toch niet uit dit forum. Je hebt hier wel degelijk Antizionistische antisemieten, maar daarbij komt hun antizionisme voort uit hun antisemitisme niet omgekeerd. Talrijker zijn hier de Zionistische antisemieten, die Israël steunen om de Joden vooral in het Midden-Oosten en uit Europa te houden.

Aangezien mijn anti-Zionisme nooit wat met antisemitisme heeft te maken gehad, maar eerder met tiersmondisme, zie je dat mijn steun voor de Palestijnen mij helemaal niet belet van op de bres te staan voor de rechten van Joden in Europa, mijn plaats af te staan op bus of tram als ik een oude man met hoed en pijpekrullen tegenkom, op vrijdagavond shabat shalom te zeggen tegen Joden die ik op mijn weg kruis, enzovoort.

Natuurlijk, laat het duidelijk zijn dat ik dit ook nergens ontken. Maar het omgekeerde is ook gewoon waar, stormfronters beweren ook antizionisten te zijn eh (als je snapt wat ik bedoel).

Kallikles
10 september 2012, 20:33
Natuurlijk, laat het duidelijk zijn dat ik dit ook nergens ontken. Maar het omgekeerde is ook gewoon waar, stormfronters beweren ook antizionisten te zijn eh (als je snapt wat ik bedoel).

Ja, dat klopt, en soms zijn ze dat ook, alleen komt hun antizionisme voort uit antisemitisme. Dat is echter een zeer slechte motivatie: ik steun de Palestijnse semieten omdat ik de Joodse semieten nog meer haat.

En dan die ellenlange discussies of Berbers en Arabieren "white" zijn, in hun visie van "white power world-wide". Vaak gaat het er dan over dat het ooit witte naties waren die door rassenvermenging ten onder zijn gegaan... Wat een losers! :-D

Nietzsche
10 september 2012, 20:36
Ja, dat klopt, en soms zijn ze dat ook, alleen komt hun antizionisme voort uit antisemitisme. Dat is echter een zeer slechte motivatie: ik steun de Palestijnse semieten omdat ik de Joodse semieten nog meer haat.

En dan die ellenlange discussies of Berbers en Arabieren "white" zijn, in hun visie van "white power world-wide". Vaak gaat het er dan over dat het ooit witte naties waren die door rassenvermenging ten onder zijn gegaan... Wat een losers! :-D

Het zijn zeker losers, maar niet altijd domme losers, er zit soms best intressant spul tussen.

Kallikles
10 september 2012, 20:38
Het zijn zeker losers, maar niet altijd domme losers, er zit soms best intressant spul tussen.

Ja, ja, er zitten er erg intelligente bij. Spijtig dat ze hun intelligentie verspillen aan dat soort zinloze zaken. Daar is echt wel meer onderzoek naar nodig, intelligente onzin, intelligente dwaasheid.

Pietje
10 september 2012, 20:39
Daar vergis je je. Het is een propositie waarvan de modaliteit (mogelijkheid, waarschijnlijkheid, zekerheid) niet is gepreciseerd. Er staat NIET: "Israëlische geheime dienst vermoordt ZEKER opnieuw ingenieur".

Popper heeft de grote verdienste gehad waarheid van zekerheid te scheiden.

Nee, ik vergis mij niet. Het is je zoveelste tendentieuze, leugenachtige post met een even leugenachtige beschuldiging die je nergens hard maakt. Dat soort leugenachtige posts (en dan zwijg ik nog even over die tendentieuze poll) zijn trouwens stilaan jouw handelsmerk geworden. En dat is niet enkel mijn overtuiging hier.

Nietzsche
10 september 2012, 20:39
Ja, ja, er zitten er erg intelligente bij. Spijtig dat ze hun intelligentie verspillen aan dat soort zinloze zaken. Daar is echt wel meer onderzoek naar nodig, intelligente onzin, intelligente dwaasheid.

Hoe bedoel je dat precies? wat voor onderzoek?

Kallikles
10 september 2012, 20:40
Nee, ik vergis mij niet. Het is je zoveelste tendentieuze, leugenachtige post met een even leugenachtige beschuldiging die je nergens hard maakt. Dat soort leugenachtige posts (en dan zwijg ik nog even over die tendentieuze poll) zijn trouwens stilaan jouw handelsmerk geworden. En dat is niet enkel mijn overtuiging hier.

Inderdaad: Circe, jij en heel de VB-kliek. :-D

Je komt steeds gefrustreerder en verzuurder over... net als je vriendjes hier.

Kallikles
10 september 2012, 20:42
Hoe bedoel je dat precies? wat voor onderzoek?

Onderzoek naar kwaliteitsvolle morosofie.

Nietzsche
10 september 2012, 20:45
Onderzoek naar kwaliteitsvolle morosofie.

Hoe mensen er helemaal van overtuigt kunnen zijn, dat de holocaust niet is gebeurd, is mij echt een raadsel.

Pietje
10 september 2012, 20:46
Inderdaad: Circe, jij en heel de VB-kliek. :-D

Je komt steeds gefrustreerder en verzuurder over... net als je vriendjes hier.

Jij bent het die hier met opzet om de haverklap leugenachtige en tendentieuze rommel rondstrooit, om ergens je gelijk proberen te halen. Dat lijkt mij eerder van een gefrustreerd iemand te komen.

Kallikles
10 september 2012, 20:48
Jij bent het die hier met opzet om de haverklap leugenachtige en tendentieuze rommel rondstrooit, om ergens je gelijk proberen te halen. Dat lijkt mij eerder van een gefrustreerd iemand te komen.

Als jij het zegt. ;-)

Dixie
10 september 2012, 21:15
Jij bent het die hier met opzet om de haverklap leugenachtige en tendentieuze rommel rondstrooit, om ergens je gelijk proberen te halen. Dat lijkt mij eerder van een gefrustreerd iemand te komen.

waarom zijn die allahtonen toch zo'n Jodenhaters?

Tamam
10 september 2012, 21:16
Ik vind een hypothese geen rommel. Je moet maar eens de waslijst opzoeken van bewezen moorden door de Mossad, deze persoon zou er best bij passen met zijn profiel.

Piero
10 september 2012, 21:31
Blijkbaar niet, want voortgaand op uw topic-titel is het al een bewezen feit.

Het ligt iets ingewikkelder. Want het gaat niet alleen om het willen kennen van de feiten, het gaat ook om de politieke gevoeligheid van de kwestie. Als men namelijk de Mossad zijn gang wil laten gaan dan moet men geen onderzoek doen naar de toedracht van een moord die mogelijk door de Mossad is gepleegd. Na geheim diplomatiek overleg zal de zaak dan in de doofpot gelegd moeten worden. Hier ziet u hoe belangrijk het is van welke politieke partij de hoofden van de geheime dienst en binnenlandse veiligheid zijn. Indien de Mossad hier de hand in heeft gehad dan zal ze wellicht uitgenodigd worden een bepaalde prijs te betalen (dienst te verrichten) ter compensatie, ofwel ze heeft in het verleden al een recht verworven voor een dergelijke actie.

Dixie
10 september 2012, 22:07
Ik vind een hypothese geen rommel.

tuurlijk allahtonen moeten het voor elkaar opnemen zeker als het over Joden bashen gaat...

Tamam
10 september 2012, 23:04
tuurlijk allahtonen moeten het voor elkaar opnemen zeker als het over Joden bashen gaat...

mooie woordspeling. lang over moeten nadenken?

Beleepok
10 september 2012, 23:05
ongeveer 5 jaar , ik was er nog ni op gekomen

Chillius Caesar
10 september 2012, 23:06
Er zijn precies toch enkele elementen die tegen de Mossad-theorie spelen.

Mossad-commando's hebben niet meteen de gewoonte om een heel gezin uit te roeien. En dan die onschuldige voorbijganger... Zo'n commando verdwijnt even snel als ze zijn gekomen, en Israël levert geen staatsburgers uit. Waarom dan de moeite doen om die man in één moeite uit te weg te ruimen?

En het belangrijkste: het is allemaal heel spectaculair, maar niet zo professioneel als het op het eerste zicht lijkt. Als het een Mossad-commando was denk ik niet dat er 2 overlevenden waren geweest.

Ik sluit het zeker niet uit, maar vind het toch een bizarre situatie. Lijkt wel voer voor een Bond-film...

Francientje
11 september 2012, 00:44
Heeft niets met Israel of Mossad te maken.

maddox
11 september 2012, 05:51
Inderdaad: Circe, jij en heel de VB-kliek. :-D

Je komt steeds gefrustreerder en verzuurder over... net als je vriendjes hier.
U bent een groffe leugenaar Kallikles.

Als U mij bij de VB kliek rekend, da's dan spijtig voor U. Ik ben namelijk veel extremer dan die kwispels. Het VB probeert nog onder de noemer democratie te werken. Ik heb die pretentie niet.

Maar dat U Pietje die stempel opdrukt, da's een groffe belediging voor Pietje. Kwa politieke strekking staan we kwasie lijnrecht tegenover elkaar. Maar in deze topic ben ik het volledig met hem eens.

Distel
11 september 2012, 06:32
Dat klopt. Er is geen enkele modaliteit vermeld. Het is dan ook een misleidende titel om de aandacht te trekken.

In de grond had Pietje in zijn reactie trouwens gelijk; maar hij had het ongelijk van het te hebben over zekerheid, terwijl ik waarheid had geclaimd. En op dat foutje heb ik hem dan ook kunnen pakken. Als hij het over het onterecht geclaimde waarheidsgehalte had gehad, had ik hem gewoon gelijk gegeven.

M.a.w.: eerst bewust een misleidende titel plaatsen, om vervolgens te gaan mierenneuken over semantiek. Het is dus niet jouw bedoeling om discussie te voeren of om iets aan te tonen, maar puur om te provoceren. Zeg dat dan gewoon.

Terwijl de titel van deze topic overigens nog steeds betekent dat het voor jou al een uitgemaakte zaak is dat de Mossad die moord heeft gepleegd.

Liederik
11 september 2012, 09:07
Dat klopt. Er is geen enkele modaliteit vermeld. Het is dan ook een misleidende titel om de aandacht te trekken.

In de grond had Pietje in zijn reactie trouwens gelijk; maar hij had het ongelijk van het te hebben over zekerheid, terwijl ik waarheid had geclaimd. En op dat foutje heb ik hem dan ook kunnen pakken. Als hij het over het onterecht geclaimde waarheidsgehalte had gehad, had ik hem gewoon gelijk gegeven.

:lol:

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRGRe7MRINbujHfP-W-rHjLzd0pZ03GO0xw4PiOsEPFS7xLZJ6rpPgppsLkkA

Lof der Zotheid
11 september 2012, 11:03
²

3

Dixie
11 september 2012, 17:39
76,92% steunt de Mossad!:lol:

Tamam
11 september 2012, 21:32
het is niet omdat de meerderheid zo denkt dat het slim is. de meerderheid steunde Hitler indertijd ook.

Dixie
11 september 2012, 22:09
het is niet omdat de meerderheid zo denkt dat het slim is. de meerderheid steunde Hitler indertijd ook.

Hitler heeft nooit zo'n cijfer gehaald hoor:-D

DeProf_eet
11 september 2012, 22:25
Dat is er eentje voor het quote-archief. Of hoe de zogenaamde nazionalisten eigenlijk de schoothondjes van de Zionisten zijn.Mossad en Israel zijn betrokken in de 9/11 moorden. Daar zijn genoeg bewijzen voor. Ik beschouw ze nochtans minder gevaarlijk dan de moslims. Op hun eigen grondgebied en ver van mijn huis mogen ze zoveel moorden als ze willen. Als ze in Europa iets mispeuteren mogen en moeten ze voor mijn part als terroristen beschouwd worden.

Tamam
11 september 2012, 22:52
Mossad en Israel zijn betrokken in de 9/11 moorden. Daar zijn genoeg bewijzen voor. Ik beschouw ze nochtans minder gevaarlijk dan de moslims. Op hun eigen grondgebied en ver van mijn huis mogen ze zoveel moorden als ze willen. Als ze in Europa iets mispeuteren mogen en moeten ze voor mijn part als terroristen beschouwd worden.

bron wikipedia.

Europe
[edit]Austria
The Mossad gathered information on Austrian politician Jörg Haider using a mole.[11]
[edit]Belgium
The Mossad is alleged to be responsible for the killing of Canadian engineer and ballistics expert Gerald Bull on March 22, 1990. He was shot multiple times in the head outside his Brussels apartment.[12] Bull was at the time working for Iraq on the Project Babylon supergun.[13] Others, including Bull's son, believe that the Mossad is taking credit for an act they did not commit to scare off others who may try to help enemy regimes. The alternative theory is that Bull was killed by the CIA. Iraq and Iran are also candidates for suspicion.[14]
[edit]Bosnia and Herzegovina
Assisted in air and overland evacuations of Bosnian Jews from war-torn Sarajevo to Israel in 1992 and 1993.[citation needed]
[edit]Cyprus
The killing of Hussein Al Bashir in Nicosia, Cyprus, in 1973 in relation to the Munich massacre. [15]
[edit]France
Cherbourg Project - Operation Noa, the 1969 smuggling of Israel Navy boats out of Cherbourg.
The alleged killing of Zuheir Mohsen, a pro-Syrian member of the PLO in 1979.[16]
The alleged killing of Atef Bseiso, a top intelligence officer of the PLO in Paris in 1992. French police believe that a team of assassins followed Atef Bseiso from Berlin, where that first team connected with another team to close in on him in front of a Left Bank hotel, where he received three head-shots at point blank range.[17]
The killing of Yehia El-Mashad, the head of the Iraq nuclear weapons program, in 1980.[18]
The killing of Dr. Mahmoud Hamshari, coordinator of the Munich massacre with an exploding telephone in his Paris apartment in 1972.[15]
The killing of Dr. Basil Al-Kubaissi, who was involved in the Munich massacre, in Paris in 1973.[15]
The killing of Mohammad Boudia, member of the PFLP, in Paris in 1973.[15]
On April 5, 1979, Mossad agents are believed to have triggered an explosion which destroyed 60 percent of components being built in Toulouse for an Iraqi reactor. Although an environmental organization, Groupe des écologistes français, unheard of before this incident, claimed credit for the blast,[19] most French officials discount the claim. The reactor itself was subsequently destroyed by an Israeli air strike in 1981.[19][20]
The Mossad allegedly assisted Morocco's domestic security service in the disappearance of dissident politician Mehdi Ben Barka in 1965.[21]
[edit]Germany
Operation Plumbat (1968) was an operation by Lekem-Mossad to further Israel's nuclear program. The German freighter "Scheersberg A", disappeared on its way from Antwerp to Genoa along with its cargo of 200 tons of yellowcake, after supposedly being transferred to an Israeli ship.[22]
The sending of letter bombs during the Operation Wrath of God campaign. Some of these attacks were not fatal. Their purpose might not have been to kill the receiver. Some of the more famous examples of the Mossad letter bombs were those sent to Nazi war-criminal Alois Brunner.[23]
The alleged targeted killing of Dr Wadie Haddad, using poisoned chocolate, in 1978. The PFLP-EO movement dissolved after his killing.[citation needed]
The Mossad discovered that Hezbollah had recruited a German national named Steven Smyrek, and that he was travelling to Israel. In an operation conducted by the Mossad, the CIA, the German Internal Security agency Bundesamt für Verfassungsschutz (BFD), and the Israeli Internal Security agency Shin Bet, Smyrek was kept under constant surveillance, and arrested as soon as he landed in Israel.[24]
Mossad is alleged to have been involved in industrial espionage in Germany. In the late 1990s, the head of the BFD reportedly warned his department chiefs that Mossad remained a prime threat in stealing the country's latest computer secrets.[25]
[edit]Greece
The killing of Zaiad Muchasi, Fatah representative to Cyprus, by an explosion in his Athens hotel room in 1973.[15]
[edit]Italy
The killing of Wael Zwaiter, thought to be a member of Black September. [26][27]
In 1986, Mossad used an undercover agent to lure nuclear whistleblower Mordechai Vanunu from the United Kingdom to Italy in a honey trap style operation where he was abducted and transported to Israel where he was tried and found guilty of treason because of his role in exposing Israel's nuclear programme.[28]
[edit]Malta
The killing of Fathi Shiqaqi. Shiqaqi a leader of the Palestinian Islamic Jihad, was shot several times in the head in 1995 in front of the Diplomat Hotel in Sliema, Malta.[29]
[edit]Norway
Main article: Lillehammer affair
On July 21, 1973, Ahmed Bouchiki, a Moroccan waiter in Lillehammer, Norway, was killed by Mossad agents. He had been mistaken for Ali Hassan Salameh, one of the leaders of Black September, the Palestinian group responsible for the Munich massacre, who had been given shelter in Norway. The Mossad agents had used fake Canadian passports, which angered the Canadian government. Six Mossad agents were arrested, and the incident became known as the Lillehammer affair. Israel subsequently paid compensation to Bouchiki's family.[30][31][28]
[edit]United Kingdom
Mossad assisted the UK Intelligence organisation MI5 following the 7/7 bombings in London. According to the 2007 edition of a book about the Mossad titled Gideon’s Spies, shortly after the 7/7 London underground bombings, MI5 gathered evidence that a senior al-Qaeda operative known only by the alias Mustafa travelled in and out of Britain shortly before the 7/7 bombings. For months, the real identity of Mustafa remained unknown, but in early October 2005, Mossad told MI5 that this person was, in fact, Azhari Husin, a bomb-making expert with Jemaah Islamiyah, the main al-Qaeda affiliate in Southeast Asia. Husin studied in Britain and reports claim that he met the main 7/7 bomber, Mohammad Sidique Khan, in late 2001 in a militant training camp in the Philippines (see Late 2001). Meir Dagan, the then head of Mossad, apparently also told MI5 that Husin helped plan and recruit volunteers for the bombings. Mossad claimed that Husin may have been in London at the time of the bombings, and then fled to al-Qaeda’s principal haven in the tribal area of Pakistan, where he sometimes hid after bombings. Husin was killed in a shootout in Indonesia in November 2005.[32] Later official British government reports about the 7/7 bombings did not mention Husin.[33]
[edit]Switzerland
In February 1998, five Mossad agents were caught wiretapping the home of a Hezbollah agent in a Bern suburb. Four agents were freed, but the fifth was tried, found guilty, sentenced to one year in prison, and following his release was banned from entering Switzerland for five years.[34]
[edit]

Antoon
11 september 2012, 23:17
76,92% steunt de Mossad!:lol:

:lol:

Gwylan
11 september 2012, 23:26
Beste forummers,

Een Britse ingenieur komt in uiterst verdachte omstandigheden om in Frankrijk:
http://www.knack.be/nieuws/buitenland/moord-in-alpen-al-hilli-werkte-mee-aan-geheim-contract-van-satellietbouwer-sstl/article-4000174823975.htm

Dit doet denken aan Gerard Bull die op klaarlichte dag in Brussel door de Israëlische geheime dienst Mossad werd vermoord:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gerald_Bull

Moet er een speciale onderzoekscommissie en/of een speciale anti-terreur-eenheid komen om de terroristische activiteiten van de Mossad en paramilitaire groepen als Betar tegen te gaan?

Met vriendelijke groet,
Kallikles

Aan de titel van uw beginpost "Israëlische geheime dienst Mossad vermoordt opnieuw ingenieur" te zien is elk verder onderzoek in bedoelde moordzaak volstrekt overbodig : u weet al hoe de steel in de vork zit en wie de daders zijn.

Nochtans is dat onderzoek pas begonnen, en voor zover geweten wijst niets – maar dan ook helemaal niets – er op dat welkdanige "geheime dienst" iets met deze zaak zou te maken hebben. Wel integendeel : alleen al het kennelijk gebruik van één enkel wapen, en dan nog van het volstrekt verouderd kaliber 7,65 mm, wijst totaal niet in de richting van een “professionele job”.

Trouwens, en zeer terzijde : mocht u zich even verdiepen in de identiteit, de afkomst, en het persoonlijk parcours van de slachtoffers, dan zou u bij de door u voorgehouden betrokkenheid van een “geheime dienst” al zeker niet in de richting van Mossad denken.

Ik mag dan ook redelijkerwijs aannemen dat deze moordzaak voor u slechts een excuusje is om wat lasterlijke desinformatie te ventileren.

zonbron
12 september 2012, 02:08
76,92% steunt de Mossad!:lol:

WOW !!! 8O, een forum verzadigt met bloeddorstige zionisten die met moord, zonder recht op recht, parmantig en met duidelijk afwezige humane empatie voor de slachtoffers instemmen. Sommigen verheugen zich er zelfs op een bijzonder kenmerkende infantiele manier over.

INDRUKWEKKEND en weerom veelzeggend ! :twisted:

Echter niets nieuws onder de zon...

...76,92% hier roept dus eigenlijk indirect op tot moord.

Mooi zo. :clapping:

Mooi clubje trouwens...

DeProf_eet
12 september 2012, 02:25
waarom zijn die allahtonen toch zo'n Jodenhaters?Niet alleen allahtonen. En dat weet je best genoeg. Moslim is geen scheldwoord. Jood wel. En met reden. En het is niet omdat ik een afkeer van moslims heb dat ik daarom geen afkeer van Joden zou hebben. Het een sluit het ander niet uit.

zonbron
12 september 2012, 03:16
Hitler heeft nooit zo'n cijfer gehaald hoor:-D

De door Hitler behaalde cijfers overtreffen is dus jullie doelstelling. :roll:

Opmerkelijk en goed dat Meneer dit hier herbevestigt met zijn beperkt communicatief postje aka "oneliner", dit feit verrast mij echter niet. Het openbaar maken van deze doelstelling is echter weerom indrukwekkend.

maddox
12 september 2012, 06:18
WOW !!! 8O, een forum verzadigt met bloeddorstige zionisten die met moord, zonder recht op recht, parmantig en met duidelijk afwezige humane empatie voor de slachtoffers instemmen. Sommigen verheugen zich er zelfs op een bijzonder kenmerkende infantiele manier over.

INDRUKWEKKEND en weerom veelzeggend ! :twisted:

Echter niets nieuws onder de zon...

...76,92% hier roept dus eigenlijk indirect op tot moord.

Mooi zo. :clapping:

Mooi clubje trouwens...

Ik roep niet op tot moord. Ik maak alleen de vergelijking.

Ik heb liever de mossad die gericht moorden pleegt, dan een stel moslims die naar willekeur verderf zaaien.

(nu is het zo dat het een keuze is tussen de spaanse griep en aids)

Bobke
12 september 2012, 10:50
WOW !!! 8O, een forum verzadigt met bloeddorstige zionisten die met moord, zonder recht op recht, parmantig en met duidelijk afwezige humane empatie voor de slachtoffers instemmen. Sommigen verheugen zich er zelfs op een bijzonder kenmerkende infantiele manier over.

INDRUKWEKKEND en weerom veelzeggend ! :twisted:

Echter niets nieuws onder de zon...

...76,92% hier roept dus eigenlijk indirect op tot moord.

Mooi zo. :clapping:

Mooi clubje trouwens...
Iemand die beschuldigt zonder onderzoek en het slachtoffer vrijspreekt omdat hij tot zijn volk behoort heeft weinig recht op spreken.

Dixie
12 september 2012, 10:56
Mossad en Israel zijn betrokken in de 9/11 moorden. Daar zijn genoeg bewijzen voor.

geef dan maar eens bewijzen ipv hoog van de toren te blazen we wachten al 11 jaar...

Dixie
12 september 2012, 10:58
WOW !!! 8O, een forum verzadigt met bloeddorstige zionisten die met moord, zonder recht op recht, parmantig en met duidelijk afwezige humane empatie voor de slachtoffers instemmen. Sommigen verheugen zich er zelfs op een bijzonder kenmerkende infantiele manier over.

INDRUKWEKKEND en weerom veelzeggend ! :twisted:

Echter niets nieuws onder de zon...

...76,92% hier roept dus eigenlijk indirect op tot moord.

Mooi zo. :clapping:

Mooi clubje trouwens...

nope je moet het anders lezen namelijk 76,92% is NIET antisemiet!

Dixie
12 september 2012, 10:59
Niet alleen allahtonen.

nope een deeltje autochtonen ook zoals neo nazi's...

DeProf_eet
13 september 2012, 00:24
nope een deeltje autochtonen ook zoals neo nazi's...Je draagt in elk geval goed je steentje bij om hun aantal te doen stijgen. Kom dus later niet klagen.

Kasumi
13 september 2012, 00:42
Mossad en Israel zijn betrokken in de 9/11 moorden. Daar zijn genoeg bewijzen voor. Ik beschouw ze nochtans minder gevaarlijk dan de moslims. Op hun eigen grondgebied en ver van mijn huis mogen ze zoveel moorden als ze willen. Als ze in Europa iets mispeuteren mogen en moeten ze voor mijn part als terroristen beschouwd worden.

Even uw simplistisch denken analyseren...

Degene die op wereld volledig om de tuin kunnen leiden en in oorlog storten, voor eigen gewin, naar een wereldoorlog zelfs, want mede dankzij dit event stevenen we daar op af, acht je niet gevaarlijker dan een paar opgefote moslims? :lol:

Bovendien zijn daar helemaal geen bewijzen voor zoals je pretendeert alsof het de waarheid is.

Dixie
13 september 2012, 02:45
Je draagt in elk geval goed je steentje bij om hun aantal te doen stijgen. Kom dus later niet klagen.

als jij neo nazi wil worden dan doe je dat maar ik zal er alvast geen slaap voor laten:-D