PDA

View Full Version : Imam verrot geslagen door "slecht gesluierde" vrouw


Antoon
24 september 2012, 21:23
Een welverdiende koek op zijn arrogantie

:lol::lol::lol:

Imam verrot geslagen door "slecht gesluierde" vrouw (http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1506149/2012/09/24/Imam-verrot-geslagen-door-slecht-gesluierde-vrouw.dhtml)

http://static3.hln.be/static/photo/2012/14/5/6/20120924173139/media_xll_5188116.jpg
De zwaar toegetakelde imam Hojatoleslam Ali Beheshti.

BRON (http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1506149/2012/09/24/Imam-verrot-geslagen-door-slecht-gesluierde-vrouw.dhtml)

-Jo-
24 september 2012, 21:52
Oei, ik dacht dat die vrouwen ginder o zo zwaar onderdrukte sloorkes waren?

:rofl:

Nietzsche
24 september 2012, 21:56
Hahah, heerlijk, hopelijk waren de klappen zo hard, dat hij hier zijn hele leven nog last van gaat krijgen.

Nietzsche
24 september 2012, 21:57
Wat een stumpertje ook, hoe hij daarbij ligt. Waarom is niet nog iemand, daar bovenop gesprongen?

Sjaax
24 september 2012, 22:08
Imam verrot geslagen door "slecht gesluierde" vrouwWanneer komen de Oekraïense Femen hun Iraanse zusters helpen?

Femen beginnen een internationaal trainingskamp (http://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/62443/topless-feministen-van-femen-beginnen-een-trainingskamp-in-parijs.html)

Lof der Zotheid
24 september 2012, 22:27
Was da zijn schoonmoeder?:lol:

maddox
24 september 2012, 23:02
Da komt ervan dat je de lokale karate transsexueel probeerd aan te randen.

Antoon
24 september 2012, 23:15
Hahah, heerlijk, hopelijk waren de klappen zo hard, dat hij hier zijn hele leven nog last van gaat krijgen.

't zal hem in ieder geval leren de vrouwen op een Middeleeuwse manier te behandelen.

lombas
25 september 2012, 08:15
De manier waarop vele Iraanse vrouwen hun sluier dragen, zou enkel op pure jaloezie kunnen rekenen in landen als Saoudi-Arabie...

Desalniettemin zijn er af en toe gevallen van politiegeweld tegen vrouwen die hun hijab "incorrect" dragen (lees: meer dan X streep haar of agent Y heeft een slechte dag). Zoiets is uiteraard ontoelaatbaar (net als de wet zelf overigens).

Hoe dan ook, ondanks het feit dat meneer Beheshti uiteraard niet zegt of hij zelf eerst (met) fysiek geweld (gedreigd of gebruikt) heeft: alle fysiek geweld valt af te keuren.

Verder is er geen klacht ingediend en zijn alle lippen in het stadje blijkbaar verzegeld volgens de procureur, dus het verhaal zal wel geen staartje krijgen.

Liederik
25 september 2012, 08:51
http://static3.hln.be/static/photo/2012/14/5/6/20120924173139/media_xll_5188116.jpg

Als je de na en voor foto zo ziet , vraag ik me toch af waarmee die vrouw sloeg. Een strijdvlegel? Een gepunte knots?

Kijk naar dat bloed. Dat krijg je niet door gewoon maar wat 'uit alle macht' te meppen.

Er staat ook niet bij of de vrouw opgepakt is of gestraft.

Dat verhaaltje klopt van geen kanten.

lombas
25 september 2012, 08:55
http://static3.hln.be/static/photo/2012/14/5/6/20120924173139/media_xll_5188116.jpg

Als je de na en voor foto zo ziet , vraag ik me toch af waarmee die vrouw sloeg. Een strijdvlegel? Een gepunte knots?

Kijk naar dat bloed. Dat krijg je niet door gewoon maar wat 'uit alle macht' te meppen.

Er staat ook niet bij of de vrouw opgepakt is of gestraft.

Dat verhaaltje klopt van geen kanten.

Er staat bij dat de vrouw niet gekend is, en dat de man geen klacht heeft ingediend. Het incident gebeurde eind augustus, de foto "na" dateert van recent.

De man verklaarde dat de vrouw hem eerst op de grond duwde, en dan schopte. De hoeveelheid bloed kan wel degelijk komen van een hoofdletsel. Dat komt overeen met de hersenkneuzing die hij heeft opgelopen.

Desalniettemin denk ik niet dat de rechtse foto authentiek is. Ze komt in elk geval niet van het Iraanse persagentschap.

Esperanza
25 september 2012, 09:04
Hoe dan ook, ondanks het feit dat meneer Beheshti uiteraard niet zegt of hij zelf eerst (met) fysiek geweld (gedreigd of gebruikt) heeftMen hoeft niet persé letterlijk fysiek geweld te gebruik teneinde iemand, hetzij een persoon, hetzij het vrouwelijk gedeelte van een bevolkingsgroep, te terrorriseren.alle fysiek geweld valt af te keuren.Onzin uiteraard.

In bepaalde gevallen is het niet alleen aan te bevelen, het is soms ook het laatste redmiddel. En al zeker in dit geval.

Een dolgedraaide imam die een rammeling krijgt van een vrouw die het niet (langer) pikt. Ik kan het alleen maar toejuichen.

Welke andere opties had die vrouw dan? Een rationele discussie met een "godsgeleerde" beginnen? Ik denk het niet...

Kortom, wie niet wil horen, moet maar voelen.

Bon, voor zover dit verhaaltje op ware gronden berust, natuurlijk. Eerlijk gezegd, heb ik er mijn twijfels bij.

Yous
25 september 2012, 09:38
Kan ik haar een bos bloemen sturen?

Mahalingam
25 september 2012, 11:16
Volgens het bericht is de man een Hojatoleslam. Een soort ayatollah.
Dat zie je ook op de linker foto: daar heeft hij zijn jurk aan en zie je dat hij boeken heeft. Dus is die een geleerde.
Op de rechter foto heeft hij bepaald geen beroepskleding aan; normale standaard-westerse kleding. Tja en dan mis je een belangrijk deel van je autoriteit. De enige autoriteit die overblijft is die van het man-zijn.
Hij is dus niet het ziekenhuis ingeslagen als Hojatoleslam maar gewoon als een klootzak die klop kreeg.

In Teheran is het heel lastig voor een beroeps-moslim in ornaat om een taxi te krijgen. Als ze op pad moeten dan verkleden ze zich 'normaal'. En als ze dan (kunnen ze moeilijk laten) gaan zeuren tegen de taxi chauffeur over dat die een betere moslim moet worden, dan kan die gelijk uitstappen.
Dat volk is niet populair bij de taxis'. Daar komt nog bij dat ze altijd korting willen hebben vanwege hun verheven positie. Stelletje parasieten.

Bobke
25 september 2012, 11:26
http://static3.hln.be/static/photo/2012/14/5/6/20120924173139/media_xll_5188116.jpg

Als je de na en voor foto zo ziet , vraag ik me toch af waarmee die vrouw sloeg. Een strijdvlegel? Een gepunte knots?

Kijk naar dat bloed. Dat krijg je niet door gewoon maar wat 'uit alle macht' te meppen.

Er staat ook niet bij of de vrouw opgepakt is of gestraft.

Dat verhaaltje klopt van geen kanten.
Was het wel een vrouw ?
Onder zo een sluier kan van alles schuilgaan.

lombas
25 september 2012, 11:30
Was het wel een vrouw ?
Onder zo een sluier kan van alles schuilgaan.

Iran heeft inderdaad een zeer liberale politiek rond transseksualiteit.

Liederik
25 september 2012, 11:40
Er staat bij dat de vrouw niet gekend is, en dat de man geen klacht heeft ingediend. Het incident gebeurde eind augustus, de foto "na" dateert van recent.

De man verklaarde dat de vrouw hem eerst op de grond duwde, en dan schopte. De hoeveelheid bloed kan wel degelijk komen van een hoofdletsel. Dat komt overeen met de hersenkneuzing die hij heeft opgelopen.

Desalniettemin denk ik niet dat de rechtse foto authentiek is. Ze komt in elk geval niet van het Iraanse persagentschap.

Da's toch bizar; dat er zelfs geen klacht ingediend wordt? Zelfs al kwam de man abrupt tot inkeer en zag hij in dat hij een misogyne religieuze pezewever is , dan nog is de reactie van de vrouw te disproportioneel agressief en verstrekkend. Een klacht tegen onbekenden, een veroordeling (makkie vanuit zijn positie, en islam is vrede),... De man wordt vakkundig in elkaar getrimd (door een vrouw?), verweert zich niet en doet vervolgens... niks?

Ofwel is de rechtse foto fake, (rechterman lijkt dikker, heeft een ronder hoofd en onderlip-baard is anders) en/ of heeft onze imam andere dingen mispeuterd waarvoor een koek op zijn oog het gevolg was en heeft hij een femme fatale uitgevonden.

Liederik
25 september 2012, 11:41
Straks word ik nog een troofer. :-)

quercus
25 september 2012, 11:46
Een welverdiende koek op zijn arrogantie

:lol::lol::lol:

Het valt nu nog te zien wat de gevolgen hiervan kunnen zijn voor deze Iraanse dame. Het zou me niet verbazen dat de betrokken mollah het voor de rechtbank brengt en dat deze potige lady tot een aantal zweepslagen wordt veroordeeld.

lombas
25 september 2012, 11:54
Da's toch bizar; dat er zelfs geen klacht ingediend wordt? Zelfs al kwam de man abrupt tot inkeer en zag hij in dat hij een misogyne religieuze pezewever is , dan nog is de reactie van de vrouw te disproportioneel agressief en verstrekkend. Een klacht tegen onbekenden, een veroordeling (makkie vanuit zijn positie, en islam is vrede),... De man wordt vakkundig in elkaar getrimd (door een vrouw?), verweert zich niet en doet vervolgens... niks?

Ofwel is de rechtse foto fake, (rechterman lijkt dikker, heeft een ronder hoofd en onderlip-baard is anders) en/ of heeft onze imam andere dingen mispeuterd waarvoor een koek op zijn oog het gevolg was en heeft hij een femme fatale uitgevonden.

Dat hij zich niet heeft verweerd, is niet zo heel verwonderlijk indien hij verkeerd valt en zijn hoofd zwaar bezeerd. Hij kan even KO zijn geweest.

Soit - als, als, als... &c.

;-)

Antoon
25 september 2012, 12:57
Het valt nu nog te zien wat de gevolgen hiervan kunnen zijn voor deze Iraanse dame. Het zou me niet verbazen dat de betrokken mollah het voor de rechtbank brengt en dat deze potige lady tot een aantal zweepslagen wordt veroordeeld.

Of aan een boom hangen, dat gebeurt daar ook regelmatig.

Infowarrior
25 september 2012, 14:42
Een welverdiende koek op zijn arrogantie

:lol::lol::lol:

Indien dit verhaal klopt...bien fait pour ça geule!:twisted:

Aligator
25 september 2012, 15:29
Een welverdiende koek op zijn arrogantie

:lol::lol::lol:

Een reuzengroot BRAVO voor deze moedige vrouw !:clapping::clapping::clapping::clapping::clapping ::clapping::clapping::clapping::clapping::clapping ::clapping::clapping::clapping::thumbsup::thumbsup ::thumbsup::thumbsup:

Aligator
25 september 2012, 15:32
Oei, ik dacht dat die vrouwen ginder o zo zwaar onderdrukte sloorkes waren?

:rofl:

Wel niet vergeten : haar stoppen sloegen door ! Die vrouw is waarschijnlijk jarenlang moegetergd geweest, en ik weet evenmin wat haar na deze waarachtige verzetsdaad zal overkomen ?
Die worden daar wel degelijk onderdrukt. En de meesten slaan niet terug als onnozele pipo's zoals deze godsdienstwaanzinnige hun bevelen geven, en stomme opmerkingen maken.

Aligator
25 september 2012, 15:49
De manier waarop vele Iraanse vrouwen hun sluier dragen, zou enkel op pure jaloezie kunnen rekenen in landen als Saoudi-Arabie...

Desalniettemin zijn er af en toe gevallen van politiegeweld tegen vrouwen die hun hijab "incorrect" dragen (lees: meer dan X streep haar of agent Y heeft een slechte dag). Zoiets is uiteraard ontoelaatbaar (net als de wet zelf overigens).

Hoe dan ook, ondanks het feit dat meneer Beheshti uiteraard niet zegt of hij zelf eerst (met) fysiek geweld (gedreigd of gebruikt) heeft: alle fysiek geweld valt af te keuren.

Verder is er geen klacht ingediend en zijn alle lippen in het stadje blijkbaar verzegeld volgens de procureur, dus het verhaal zal wel geen staartje krijgen.

Er is niets mis mee om geweld te gebruiken om u uit de wurggreep van een verdrukker los te werken.
Zulke mensen verstaan - en verdienen - niets anders.

Aligator
25 september 2012, 15:53
http://static3.hln.be/static/photo/2012/14/5/6/20120924173139/media_xll_5188116.jpg

Als je de na en voor foto zo ziet , vraag ik me toch af waarmee die vrouw sloeg. Een strijdvlegel? Een gepunte knots?

Kijk naar dat bloed. Dat krijg je niet door gewoon maar wat 'uit alle macht' te meppen.

Er staat ook niet bij of de vrouw opgepakt is of gestraft.

Dat verhaaltje klopt van geen kanten.

Als je bovenop iemand zit, met je handen zijn hoofd vasthebt, en dit hoofd tegen de straatstenen mept gedurende een minuut of twee ( een stuk of 100 meppen dus ) dan krijg je wél zulk resultaat.
Je kan op die manier iemand doodslagen zelfs. Dus die vrouwenverdrukkende haatbaard heeft eigenlijk geluk gehad.
Wat dat bloed betreft, da's misschien indrukwekkend, maar het minste of geringste gat in je hoofd en het bloed gutst eruit alsof je zou leegbloedden. Wat niet gebeurt dus meestal.
Hopelijk is die vrouw ongehinderd kunnen vluchtten. Zodat ze kan herbeginnen !:-)

Aligator
25 september 2012, 15:58
Was het wel een vrouw ?
Onder zo een sluier kan van alles schuilgaan.

ja zeg, wie weet was het Rambo, in geheime opdracht van Obama.:-)

Aligator
25 september 2012, 16:00
Dat hij zich niet heeft verweerd, is niet zo heel verwonderlijk indien hij verkeerd valt en zijn hoofd zwaar bezeerd. Hij kan even KO zijn geweest.

Soit - als, als, als... &c.

;-)

Hij was zo verbaasd dat hij enkele fatale ogenblikken met lamheid geslagen was. Zelfs den allah was te verrast om er tussen te komen, en zijn slaaf te helpen.

Max van Dietschland
25 september 2012, 22:01
Een welverdiende koek op zijn arrogantie

:lol::lol::lol:

Hopelijk gaan de autoriteiten deze hoer streng vervolgen.

Max van Dietschland
25 september 2012, 22:02
Of aan een boom hangen, dat gebeurt daar ook regelmatig.

Ze zouden dat wicht beter op de brandstapel gooien.

lombas
25 september 2012, 22:07
Hopelijk gaan de autoriteiten deze hoer streng vervolgen.

Een hoer is iemand die haar (of zijn) lichaam verkoopt, het verschil zou jij toch wel moeten weten?

Nietzsche
25 september 2012, 22:09
Hopelijk gaan de autoriteiten deze hoer streng vervolgen.

Och gossie gossie, niet huilen eh.

Aligator
25 september 2012, 23:28
Ze zouden dat wicht beter op de brandstapel gooien.

Al die ayatollah's ja .

Antoon
26 september 2012, 14:40
Al die ayatollah's ja .

2

Travis66
26 september 2012, 14:53
Als je bovenop iemand zit, met je handen zijn hoofd vasthebt, en dit hoofd tegen de straatstenen mept gedurende een minuut of twee ( een stuk of 100 meppen dus ) dan krijg je wél zulk resultaat.
Je kan op die manier iemand doodslagen zelfs. Dus die vrouwenverdrukkende haatbaard heeft eigenlijk geluk gehad.
Wat dat bloed betreft, da's misschien indrukwekkend, maar het minste of geringste gat in je hoofd en het bloed gutst eruit alsof je zou leegbloedden. Wat niet gebeurt dus meestal.
Hopelijk is die vrouw ongehinderd kunnen vluchtten. Zodat ze kan herbeginnen !:-)

Een hersenschudding zal hij er wel niet aan overgehouden hebben :)

Aligator
26 september 2012, 16:06
Een hersenschudding zal hij er wel niet aan overgehouden hebben :)

Ja, dat is het voordeel als je geen hersens hebt, hé.:lol:

Antoon
27 september 2012, 08:47
Ja, dat is het voordeel als je geen hersens hebt, hé.:lol:

:lol::lol::lol:

lombas
27 september 2012, 09:44
Een hersenschudding zal hij er wel niet aan overgehouden hebben :)

Het Iraanse persagentschap sprak van een hersenkneuzing en een rugletsel.

Travis66
27 september 2012, 10:02
Het Iraanse persagentschap sprak van een hersenkneuzing en een rugletsel.

Dat zijn geruchten :)

Twigmuntus
27 september 2012, 10:17
Dat zie je ook op de linker foto: daar heeft hij zijn jurk aan en zie je dat hij boeken heeft. Dus is die een geleerde.


:?

(ik kon het niet laten ;-))

lombas
27 september 2012, 11:18
Dat zijn geruchten :)

Geruchten? Een interview met de man zelf in het ziekenhuis?

K.Alf
27 september 2012, 11:21
Een hoer is iemand die haar (of zijn) lichaam verkoopt, het verschil zou jij toch wel moeten weten?

Alles is anders voor Allawieten, ook deze definitie.

Piero
27 september 2012, 11:30
Als je bovenop iemand zit, met je handen zijn hoofd vasthebt, en dit hoofd tegen de straatstenen mept gedurende een minuut of twee ( een stuk of 100 meppen dus ) dan krijg je wél zulk resultaat.
Je kan op die manier iemand doodslagen zelfs. Dus die vrouwenverdrukkende haatbaard heeft eigenlijk geluk gehad.
Wat dat bloed betreft, da's misschien indrukwekkend, maar het minste of geringste gat in je hoofd en het bloed gutst eruit alsof je zou leegbloedden. Wat niet gebeurt dus meestal.
Hopelijk is die vrouw ongehinderd kunnen vluchtten. Zodat ze kan herbeginnen !:-)

En dat zou hem op de openbare weg overkomen zijn zonder dat iemand het opmerkte en hem te hulp schoot? Zou hij niet per ongeluk op het erf van die bewuste dame terecht gekomen zijn en misschien was haar man thuis? De imam weigert in elk geval om aangifte tegen 'haar' te doen. ;-)

Antoon
27 september 2012, 13:19
Alles is anders voor Allawieten, ook deze definitie.

:lol:

Travis66
27 september 2012, 13:36
Geruchten? Een interview met de man zelf in het ziekenhuis?

Ooh, geruchten door hem zelf gestart dan.
Let one slip once in a while Lombas. Of moet ik op zijn Sheldons mijn sarcasmebordje bovenhalen? :)

Antoon
27 september 2012, 23:34
Ooh, geruchten door hem zelf gestart dan.
Let one slip once in a while Lombas. Of moet ik op zijn Sheldons mijn sarcasmebordje bovenhalen? :)

En wat zou het motief zijn?

peter1962
28 september 2012, 06:05
Alles is anders voor Allawieten, ook deze definitie.

Is Max nu een Allawiet ?