PDA

View Full Version : Iphone 5 wanproduct en oplichting ?


Derk de Tweede
28 september 2012, 19:29
Navigatiesysteem dat niet deugt, nieuwe iphone's al met krassen.
Kostprijs 150 euro, wordt met dus met woekerwinst verkocht.
Ik hou het voorlopig op mijn jaren tachtig gettoblaster en mijn twee mobieltjes (of gsm's).

http://iphone5.nl/images/2011/01/iphone5.jpg

http://www.schoolvoorjournalistiek.com/campusblog/wp-content/uploads/2010/05/ghetto-blaster.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_VmQdhWOpQdU/TG-yyzNZD7I/AAAAAAAAEag/BC6d9aLUeIE/s1600/LOT+005+OLD+MOBILE+PHONES.JPG

Derk de Tweede
28 september 2012, 19:49
Hoeveel kost een ei of melk bij de boer? Hoeveel betaal jij? (neem iets willekeurig anders als je een moestuin met kippen hebt)

Ik ruik jaloezie.

Ik kan best zo'n hebbedingetje betalen.
Geef mij maar voor hetzelfde geld iets wat (in mijn ogen) wel leuk is.

Derk de Tweede
28 september 2012, 20:49
Waarom dan deze post over de i5? Nog meer reclame?
Doe maar, goed voor mijn aandelen. Heb er nog 200 over :-)

Ik zou maar even wachten met kopen tot de kinderziektes zijn opgelost!

Pietje
28 september 2012, 20:52
Navigatiesysteem dat niet deugt, nieuwe iphone's al met krassen.
Kostprijs 150 euro, wordt met dus met woekerwinst verkocht.
Ik hou het voorlopig op mijn jaren tachtig gettoblaster en mijn twee mobieltjes (of gsm's).



ik hou in het algemeen niet zo van dat smartphone systeem. Geef mij maar een zo klassiek mogelijke gsm, liefst zo compact mogelijk.

Nietzsche
28 september 2012, 20:55
ik hou in het algemeen niet zo van dat smartphone systeem. Geef mij maar een zo klassiek mogelijke gsm, liefst zo compact mogelijk.

Gefeliciteerd.

Libro
28 september 2012, 20:55
Navigatiesysteem dat niet deugt, nieuwe iphone's al met krassen.
Kostprijs 150 euro, wordt met dus met woekerwinst verkocht.
Ik hou het voorlopig op mijn jaren tachtig gettoblaster en mijn twee mobieltjes (of gsm's).

http://iphone5.nl/images/2011/01/iphone5.jpg

http://www.schoolvoorjournalistiek.com/campusblog/wp-content/uploads/2010/05/ghetto-blaster.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_VmQdhWOpQdU/TG-yyzNZD7I/AAAAAAAAEag/BC6d9aLUeIE/s1600/LOT+005+OLD+MOBILE+PHONES.JPG

En weer een kleine oorlog ontketend...;-)

het vingertje
28 september 2012, 21:03
Het schijnt dat een samsung s3 stukken beter is en zelfs niet veel duurder.

Koenraad Noël
28 september 2012, 21:06
Het schijnt dat een samsung s3 stukken beter is en zelfs niet veel duurder.Het draait op Android, hé. :-D

Derk de Tweede
28 september 2012, 21:13
Kopen? Ja hoor, zal er eens gaan bijkopen aan 600 terwijl ik ze kocht aan 86 :roll::roll:

Over woekerprijzen gesproken, verkoop jij geen treintjes aan +5X je inkoopprijs? :twisted:
Nee, niet meer!

Hoewel deze verocht ik met 100 euro winst aan een arme Belg!

http://img129.imageshack.us/img129/50/roco5408bolleneusju6.jpg

En deze kocht ik een maandje geleden, zoals wij dat noemen in epochte III (jaren '60).

http://lh6.ggpht.com/-vr8oijcuQIw/S-agVEGrR_I/AAAAAAAAM-U/oYErrW9xGKQ/Roco%252520Bolle%252520neus.jpg

kelt
29 september 2012, 07:45
ik hou in het algemeen niet zo van dat smartphone systeem. Geef mij maar een zo klassiek mogelijke gsm, liefst zo compact mogelijk.

Dacht ik tot recent ook.

Tot ik een Samsung Ghio in dienst nam(uiteraard met aangepast contractje....) ,en dat is eigenlijk maar een soort "basis" smartphone.
Het oude gsmmeke ligt waarschijnlijk definitief in het archief :oops:

Pietje
29 september 2012, 11:28
Dacht ik tot recent ook.

Tot ik een Samsung Ghio in dienst nam(uiteraard met aangepast contractje....) ,en dat is eigenlijk maar een soort "basis" smartphone.
Het oude gsmmeke ligt waarschijnlijk definitief in het archief :oops:

wel, ik heb ook zo'n Gio. Geef mij toch maar mijn meer handige (en meer compacte) Samsung C3050 (http://www.google.be/search?hl=nl&cp=11&gs_id=w&xhr=t&q=samsung+c3050&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1405&bih=828&wrapid=tljp1348914295917020&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=xMxmUMuUE8LX0QW92oDwBg)

Henri1
29 september 2012, 11:41
De iPhone is gewoon zalig.

Ik ga ook overstappen van een 4s naar een 5.

Pietje
29 september 2012, 11:55
De iPhone is gewoon zalig.

Ik ga ook overstappen van een 4s naar een 5.

Snob ! 8-)

Henri1
29 september 2012, 12:51
voor die paar mm meer scherm?

Mijn htc is al 3 jaar ondertussen en nog steeds groter :-P

Heeft niets daarmee te maken.

De A6 is véél sneller.

Henri1
29 september 2012, 12:52
Snob ! 8-)

De ene drinkt dagelijks pinten, anderen gaan dan weer naar VB bijeenkomsten, ik koop af en toe een nieuwe iPhone. :roll:

Sfax
29 september 2012, 13:35
Navigatiesysteem dat niet deugt, nieuwe iphone's al met krassen.
Kostprijs 150 euro, wordt met dus met woekerwinst verkocht.
Ik hou het voorlopig op mijn jaren tachtig gettoblaster en mijn twee mobieltjes (of gsm's).


Er is geen woekerwinst, er is enkel wat iemand er voor wil geven of niet. Jij geeft het er niet aan, miljoenen wereldwijd wel.

(en nee, geen iphone gebruiker hier - BB Torch 9800 dot hier prima zijn ding - zou zo'n iphone enkel overwegen om te integreren met ons domotica/entertainment-systeem)

Tavek
29 september 2012, 13:44
Bij verkopen van luxe producten kan er geen sprake zijn van woekerwinsten.

Tavek
29 september 2012, 14:33
hoeveel kost een liter melk bij de boer? Ik dacht 4 CENT.
1eur in de winkel = X 25 :evil:

Gij betaalt voor het gemak van ze in literverpakkingen te kopen in een supermarkt. Overigens weet ik niet waar gij uw melk haalt, maar ik koop een liter melk tegen 45 cent.

manta
29 september 2012, 14:53
Ik heb wel een samsung smartiesfoon met internet en 7423 extra's die ik nooit gebruik (de gps kwam al wel eens van pas)
Maar toch mis ik soms de simpele nokia van vroeger...

Derk de Tweede
30 september 2012, 11:46
1. Nieuwe aluminium achterzijde snel vol krassen
De achterzijde van de iPhone 5 is van aluminium, waar de iPhone 4S een achterzijde had van krasbestendig glas. Deze aluminum achterzijde zou bijzonder snel vol krassen zitten - vooral goed zichtbaar bij de zwarte editie. Apple zegt echter dat de krassen "normaal" zijn voor een aluminium product, maar dat is toch niet wat je verwacht als je veel geld uitgeeft voor de nieuwe iPhone.

2. WiFi-problemen
Verschillende vroege iPhone 5-gebruikers klagen over WiFi-problemen. Het toestel zou geen verbinding kunnen maken met WiFi-netwerken of de verbinding zou heel traag zijn. Dit zou aan de hardware liggen en niet aan de software, omdat oude iPhones met de iOS 6-update dit probleem niet hebben. Apple heeft nog niet gereageerd op deze klachten.

3. Paarse waas over foto's
Sommige iPhone 5-gebruikers klagen over een paarse waas over foto's die zij met het toestel nemen. Dit probleem zou bij de iPhone 4S ook al aanwezig zijn geweest, maar bij de iPhone 5 nog duidelijker naar voren komen. Mogelijk ontstaat dit probleem door overbelichting van de sensor. Apple heeft ook op deze klachten nog niet gereageerd.

4. Apple Maps-navigatie-app is gebrekkig en incompleet
Op de iPhone 5 heeft Apple de keuze gemaakt om de Google Maps-app te vervangen voor een eigen Apple Maps-app (met kaarten van TomTom). De nieuwe Maps-app is echter nog verre van compleet, werkt nog niet soepel en kent verschillende lege plekken. TomTom zegt dat de Maps-problemen bij Apple liggen en niet bij TomTom. Apple zegt dat de Maps-app beter zal functioneren naarmate meer mensen het gaan gebruiken. Helaas is er ook (nog) geen nieuwe Google Maps-app beschikbaar in de iTunes App Store. Google Maps is nog wel te raadplegen via de Safari-browser.

5. Zwarte randen rond apps
De iPhone 5 is het eerste iPhone-model met een 4-inch display. Alle voorgaande modellen hadden een 3,5-inch display. Daardoor zijn de meeste apps in de iTunes App Store geoptimaliseerd voor een 3,5-inch display. Als je deze apps op het grotere 4-inch display draait, krijg je daardoor vaak een zwarte rand om je apps te zien waarmee het scherm opgevuld wordt. De meeste app-ontwikkelaars zijn echter al druk bezig om hun apps te optimaliseren voor het nieuwe 4-inch display.

6. Kleinere Lighting-connector
De bekende de 30-pin connector (die brede aansluiting onder het toestel voor in een docking station of iPhone radio-dock) van alle voorgaande iPhones is op de iPhone 5 vervangen door een kleinere Lighting-connector, die volgens Apple "kleiner, beter en steviger is". Daardoor past de iPhone 5 zonder adapter niet meer in al je docking stations die je al in huis hebt. Apple introduceert wel een "Lightning-to-30-pin"-adapter, zodat je accessoires toch nog compatibel zijn met de iPhone 5 en toekomstige Apple-producten met een Lighting-connector. In Europa komt er ook een "Lighting-to-microUSB"-adapter beschikbaar, omdat van de Europese Unie alle Europese smartphones een microUSB-aansluiting moeten hebben. Helaas zijn zowel de "Lightning-to-30-pin"-adapter (€ 29,-) als de microUSB-adapter (€ 19,-) niet inbegrepen en moet je ze tegen een meerprijs aanschaffen.

7. nanoSIM-kaart
De iPhone 5 is de eerste smartphone die gebruik maakt van een nanoSIM-kaart. Je microSIM-kaart van je iPhone 4S past daardoor niet in de iPhone 5. Je microSIM is ook niet heel eenvoudig bij te werken tot een nanoSIM-kaart. Het beste is om bij je provider een nieuwe nanoSIM-kaart te bestellen, wat extra administratieve rompslomp oplevert. Bij een abonnement krijg je een nanoSIM-kaart vaak gratis, als je er eentje los wil aanschaffen kost dat tussen de 10 en 20 euro (afhankelijk van de provider).

8. Prijs
De iPhone 5 is met een prijs van minimaal € 659,- (16GB) en maximaal € 859,- (64GB) één van de allerduurste smartphones op de markt. Ook de abonnementstarieven bij de Nederlandse providers liegen er niet op. De productiekosten van het toestel zouden ongeveer 150 euro bedragen. De marge voor Apple is dus zeer riant. Niet voor niks is Apple een van de rijkste bedrijven ter wereld.

http://www.portablegear.nl/nieuws/13900/iPhone_5:_problemen_en_minpunten.htm

Derk de Tweede
30 september 2012, 12:24
Iemand lichtjes gefrustreerd?
:|

Henri1
30 september 2012, 13:10
1. Nieuwe aluminium achterzijde snel vol krassen
De achterzijde van de iPhone 5 is van aluminium, waar de iPhone 4S een achterzijde had van krasbestendig glas. Deze aluminum achterzijde zou bijzonder snel vol krassen zitten - vooral goed zichtbaar bij de zwarte editie. Apple zegt echter dat de krassen "normaal" zijn voor een aluminium product, maar dat is toch niet wat je verwacht als je veel geld uitgeeft voor de nieuwe iPhone.

2. WiFi-problemen
Verschillende vroege iPhone 5-gebruikers klagen over WiFi-problemen. Het toestel zou geen verbinding kunnen maken met WiFi-netwerken of de verbinding zou heel traag zijn. Dit zou aan de hardware liggen en niet aan de software, omdat oude iPhones met de iOS 6-update dit probleem niet hebben. Apple heeft nog niet gereageerd op deze klachten.

3. Paarse waas over foto's
Sommige iPhone 5-gebruikers klagen over een paarse waas over foto's die zij met het toestel nemen. Dit probleem zou bij de iPhone 4S ook al aanwezig zijn geweest, maar bij de iPhone 5 nog duidelijker naar voren komen. Mogelijk ontstaat dit probleem door overbelichting van de sensor. Apple heeft ook op deze klachten nog niet gereageerd.

4. Apple Maps-navigatie-app is gebrekkig en incompleet
Op de iPhone 5 heeft Apple de keuze gemaakt om de Google Maps-app te vervangen voor een eigen Apple Maps-app (met kaarten van TomTom). De nieuwe Maps-app is echter nog verre van compleet, werkt nog niet soepel en kent verschillende lege plekken. TomTom zegt dat de Maps-problemen bij Apple liggen en niet bij TomTom. Apple zegt dat de Maps-app beter zal functioneren naarmate meer mensen het gaan gebruiken. Helaas is er ook (nog) geen nieuwe Google Maps-app beschikbaar in de iTunes App Store. Google Maps is nog wel te raadplegen via de Safari-browser.

5. Zwarte randen rond apps
De iPhone 5 is het eerste iPhone-model met een 4-inch display. Alle voorgaande modellen hadden een 3,5-inch display. Daardoor zijn de meeste apps in de iTunes App Store geoptimaliseerd voor een 3,5-inch display. Als je deze apps op het grotere 4-inch display draait, krijg je daardoor vaak een zwarte rand om je apps te zien waarmee het scherm opgevuld wordt. De meeste app-ontwikkelaars zijn echter al druk bezig om hun apps te optimaliseren voor het nieuwe 4-inch display.

6. Kleinere Lighting-connector
De bekende de 30-pin connector (die brede aansluiting onder het toestel voor in een docking station of iPhone radio-dock) van alle voorgaande iPhones is op de iPhone 5 vervangen door een kleinere Lighting-connector, die volgens Apple "kleiner, beter en steviger is". Daardoor past de iPhone 5 zonder adapter niet meer in al je docking stations die je al in huis hebt. Apple introduceert wel een "Lightning-to-30-pin"-adapter, zodat je accessoires toch nog compatibel zijn met de iPhone 5 en toekomstige Apple-producten met een Lighting-connector. In Europa komt er ook een "Lighting-to-microUSB"-adapter beschikbaar, omdat van de Europese Unie alle Europese smartphones een microUSB-aansluiting moeten hebben. Helaas zijn zowel de "Lightning-to-30-pin"-adapter (€ 29,-) als de microUSB-adapter (€ 19,-) niet inbegrepen en moet je ze tegen een meerprijs aanschaffen.

7. nanoSIM-kaart
De iPhone 5 is de eerste smartphone die gebruik maakt van een nanoSIM-kaart. Je microSIM-kaart van je iPhone 4S past daardoor niet in de iPhone 5. Je microSIM is ook niet heel eenvoudig bij te werken tot een nanoSIM-kaart. Het beste is om bij je provider een nieuwe nanoSIM-kaart te bestellen, wat extra administratieve rompslomp oplevert. Bij een abonnement krijg je een nanoSIM-kaart vaak gratis, als je er eentje los wil aanschaffen kost dat tussen de 10 en 20 euro (afhankelijk van de provider).

8. Prijs
De iPhone 5 is met een prijs van minimaal € 659,- (16GB) en maximaal € 859,- (64GB) één van de allerduurste smartphones op de markt. Ook de abonnementstarieven bij de Nederlandse providers liegen er niet op. De productiekosten van het toestel zouden ongeveer 150 euro bedragen. De marge voor Apple is dus zeer riant. Niet voor niks is Apple een van de rijkste bedrijven ter wereld.

http://www.portablegear.nl/nieuws/13900/iPhone_5:_problemen_en_minpunten.htm

Werk jij voor Samsung misschien ? ;-)

hurricane
30 september 2012, 13:17
Ik heb m'n 4s nu al bijna een jaar en zou hem voor geen geld willen missen.
Snelle software en het synchroniseren met de rest van m'n Apple spullen gaat geruisloos en bliksemsnel.
Voor mijn part mogen er tegenstanders zijn maar mijn ervaring met Apple producten is alleen maar positief.
Betaal graag iets meer voor degelijke dingen.

Tavek
30 september 2012, 16:12
Ik heb geen behoefte aan die dingen. 500-600 euro voor een telefoon....

Artificieel gecreeerde behoeften. Slimme marketing van Apple.

Niemand heeft een smartphone nodig. Maar door marketing denkt iedereen dat hij of zij een smartphone nodig heeft.

Nietzsche
30 september 2012, 16:14
Ik heb geen behoefte aan die dingen. 500-600 euro voor een telefoon....

Artificieel gecreeerde behoeften. Slimme marketing van Apple.

Niemand heeft een smartphone nodig. Maar door marketing denkt iedereen dat hij of zij een smartphone nodig heeft.

Mensen zijn nu eenmaal erg irrationeel.

From_Vlaanderen
30 september 2012, 16:30
Ik heb geen behoefte aan die dingen. 500-600 euro voor een telefoon....

Artificieel gecreeerde behoeften. Slimme marketing van Apple.

Niemand heeft een smartphone nodig. Maar door marketing denkt iedereen dat hij of zij een smartphone nodig heeft.

Het ergste is dat ge gelijk hebt.

Zeno!
30 september 2012, 17:01
Al dat gehaat op Apple/iPhone komt mij eerlijk gezegd de strot uit.

Staat het je niet aan? Koop het dan niet en stop met zeuren.

hurricane
30 september 2012, 17:32
Al dat gehaat op Apple/iPhone komt mij eerlijk gezegd de strot uit.

Staat het je niet aan? Koop het dan niet en stop met zeuren.

Voila. Kort en bondig.

Derk de Tweede
30 september 2012, 17:40
Al dat gehaat op Apple/iPhone komt mij eerlijk gezegd de strot uit.

Staat het je niet aan? Koop het dan niet en stop met zeuren.

Af en toe zeuren lucht zo op.

Henri1
30 september 2012, 18:08
Ik heb geen behoefte aan die dingen. 500-600 euro voor een telefoon....

Artificieel gecreeerde behoeften. Slimme marketing van Apple.

Niemand heeft een smartphone nodig. Maar door marketing denkt iedereen dat hij of zij een smartphone nodig heeft.

Niemand heeft Heineken nodig, maar ondertussen slaagt de marketing er wel in mensen te doen geloven dat het bier is.

kiko
30 september 2012, 18:18
Al dat gehaat op Apple/iPhone komt mij eerlijk gezegd de strot uit.

Staat het je niet aan? Koop het dan niet en stop met zeuren.
Da's gesproken.

Vanaf nu enkel positieve zaken vermelden inzake Apple/iPhone !

Nietzsche
30 september 2012, 18:20
Apple zuigt echt.

manta
30 september 2012, 18:33
Apple zuigt echt.

Ah , 't heeft ne stofzuiger-app ?

manta
30 september 2012, 18:34
Da's gesproken.

Vanaf nu enkel positieve zaken vermelden inzake Apple/iPhone !

Hij brandt zo goed?

Nietzsche
30 september 2012, 18:35
Ah , 't heeft ne stofzuiger-app ?

Nee, het heeft wel zoeloe lippen.

manta
30 september 2012, 18:38
Nee, het heeft wel zoeloe lippen.
Bamboelippen?

Pertang... Er blijkt zelfs al een app te zijn die er voor zorgt dat je hem als waterpas kan gebruiken en zo. Hoog tijd dat ik eens ga snollen op de app-markt...

Nietzsche
30 september 2012, 18:39
Bamboelippen?

Pertang... Er blijkt zelfs al een app te zijn die er voor zorgt dat je hem als waterpas kan gebruiken en zo. Hoog tijd dat ik eens ga snollen op de app-markt...

;-):-D

koe de poing
30 september 2012, 18:40
Niemand heeft een smartphone nodig. Maar door marketing denkt iedereen dat hij of zij een smartphone nodig heeft.

Wat is nodig ?
Ik ben erg vaak op de baan, en vind in zo'n geval de smartphone (maar dat hoeft heus geen Apple te zijn) heus wel een nuttig ding: ik kan indien nodig een relevante mail ontvangen of versturen, mijn contacten bijwerken, notities maken, een foto nemen met GPS coördinaten erbij (het gaat om foto's voor professionele doeleinden, dat hoeft geen topkwaliteit te zijn), indien nodig iets opzoeken op internet, kan onderweg naar muziek luisteren, tijdens het wachten de krant lezen, indien nodig google maps gebruiken om de weg te vinden, kan presentaties meenemen, etc.

En dat allemaal in één toestel van een zakdoek groot. Vind ik toch wel lekker handig.

Tavek
1 oktober 2012, 19:34
Ik ben ook veel op de baan maar ik vind dat toch allemaal niet handig.

Misschien ben ik ouderwets....

From_Vlaanderen
1 oktober 2012, 19:37
Bamboelippen?

Pertang... Er blijkt zelfs al een app te zijn die er voor zorgt dat je hem als waterpas kan gebruiken en zo. Hoog tijd dat ik eens ga snollen op de app-markt...

http://www.youtube.com/watch?v=qwLuLjv6V0g

From_Vlaanderen
1 oktober 2012, 19:39
Wat is nodig ?
Ik ben erg vaak op de baan, en vind in zo'n geval de smartphone (maar dat hoeft heus geen Apple te zijn) heus wel een nuttig ding: ik kan indien nodig een relevante mail ontvangen of versturen, mijn contacten bijwerken, notities maken, een foto nemen met GPS coördinaten erbij (het gaat om foto's voor professionele doeleinden, dat hoeft geen topkwaliteit te zijn), indien nodig iets opzoeken op internet, kan onderweg naar muziek luisteren, tijdens het wachten de krant lezen, indien nodig google maps gebruiken om de weg te vinden, kan presentaties meenemen, etc.

En dat allemaal in één toestel van een zakdoek groot. Vind ik toch wel lekker handig.

Ik ben ook veel op de baan en ik snap ergens wel wat ge wilt zeggen maar ik zit ook graag met wat muziek op en de blik op oneindig :).

Esperanza
2 oktober 2012, 06:27
Ik heb geen behoefte aan die dingen. 500-600 euro voor een telefoon....

Artificieel gecreeerde behoeften. Slimme marketing van Apple.

Niemand heeft een smartphone nodig. Maar door marketing denkt iedereen dat hij of zij een smartphone nodig heeft.
Klopt uiteraard als een bus.

fox
2 oktober 2012, 07:40
Er is geen woekerwinst, er is enkel wat iemand er voor wil geven of niet. Jij geeft het er niet aan, miljoenen wereldwijd wel.

(en nee, geen iphone gebruiker hier - BB Torch 9800 dot hier prima zijn ding - zou zo'n iphone enkel overwegen om te integreren met ons domotica/entertainment-systeem)

Ik heb daar een Ipad 1 voor gekocht. Behalve de apps die er standaard op staan, staat daar alleen de Niko Home control applicatie op :)

Wordt voorlopig gebruikt voor verlichting, verwarming en screens. Hebben we dat nodig? Uiteraard niet. Maar het voelt toch zo goed dat je gewoon de ipad van de salontafel moet pakken als je weer eens het licht in de keuken bent vergeten uitdoen. Leve de luiheid :)

BigF
2 oktober 2012, 10:55
Klopt uiteraard als een bus.
tsja, maar dat gaat voor veel dingen op natuurlijk.
Een tv, niet echt nodig. Een afwasmachine, niet echt nodig. Een auto, niet echt nodig...

't Is maar wat de koper er voor wil betalen eh?
En waarom zou Apple zijn telefoons voor 200 euro verkopen als ze weten dat ze voor 500-600-700 euro ook de deur uitvliegen?

Vooralsnog is er niemand verplicht om een iPhone (of een vergelijkbaar Android toestel) te kopen.

parcifal
2 oktober 2012, 11:10
Men kan zelfs vanuit een café op de server van uw bedrijf werken.
Kortom, het is een wonderbaarlijk apparaat.

T'is raar maar dat heb ik nu nooit, zo die goesting om op café op de server van mijn werkgever te beginnen werken. :?

Distel
2 oktober 2012, 11:50
iPhone hier, Samsung daar. Je gaat met je collega's iets eten en het eerste dat ze doen - amper 5 minuten nadat ze nog aan hun PC zaten - is zo'n ding bovenhalen en hun mails checken. En dan effe later rond een bureau gaan drummen om de eerste beelden van de nieuwe iPhone 34345634564756756 te kunnen bekijken. En verrassing: het is een rechthoekig bakje met een schermpje in! Revolutie! Was het al maar sinterklaas, dan kan ik mijn ander rechthoekig bakje met schermpje dat nog perfect werkt vervangen door de nieuwe versie die toch wel minstens 3 gram lichter is en een hele milimeter dunner. En dan weer een paar maand over en weer lullen over hoe geweldig hij is... tot de nieuwe uitkomt. En plots is ook deze weer een verouderd stuk rommel.

Djiezes kraaist wat een hype toch. :roll:

maddox
2 oktober 2012, 12:18
Bof, mijn Galaxy Tab doet alles wat ik wil. En nog veel meer.

IPV dat ik met een Mobieltje, Ebookreader, notebook, GPS en een waterpas alswel wetenschappelijke rekenmachine op zak loop, zit het allemaal in 1 apparaat.
Ander voordeel, ge vergeet uw GPS niet uit de wagen te nemen.

Nu, die Iphone 5 die kan dat ook allemaal. Maar ik voel geen behoefte om voor een uitgebeten appel 30% meer te betalen.
En als het op't geweten moet spelen. Zowel de Apple spullen als de Samsung meuk, dat wordt toch voor 90% in elkaar gestoken door Chinese slaafjes.

Tavek
2 oktober 2012, 21:09
iPhone hier, Samsung daar. Je gaat met je collega's iets eten en het eerste dat ze doen - amper 5 minuten nadat ze nog aan hun PC zaten - is zo'n ding bovenhalen en hun mails checken. En dan effe later rond een bureau gaan drummen om de eerste beelden van de nieuwe iPhone 34345634564756756 te kunnen bekijken. En verrassing: het is een rechthoekig bakje met een schermpje in! Revolutie! Was het al maar sinterklaas, dan kan ik mijn ander rechthoekig bakje met schermpje dat nog perfect werkt vervangen door de nieuwe versie die toch wel minstens 3 gram lichter is en een hele milimeter dunner. En dan weer een paar maand over en weer lullen over hoe geweldig hij is... tot de nieuwe uitkomt. En plots is ook deze weer een verouderd stuk rommel.

Djiezes kraaist wat een hype toch. :roll:

Exactly.

Apple is koning marketing, en veel mensen laten zich erdoor vangen :)