PDA

View Full Version : Heldhaftige hond redde leven baby die niet meer ademde


cookie monster
16 oktober 2012, 10:05
http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren/article/detail/1517890/2012/10/16/Heldhaftige-hond-redde-leven-baby-die-niet-meer-ademde.dhtml

Deze hond is een held !!


Iedereen die beweert dat honden slecht zijn voor de mens ,
den boom er mee in !!

NieuwNoors
16 oktober 2012, 15:10
Bullshit verhaal.
Die hond moest gewoon kakken. Helden zijn mensen die bewust hun eigen leven in gevaar brengen voor een ander te redden.

Ik zou dit niet zomaar afdoen als bullshit. Dieren hebben een veel sterker instinct dan de mens. Zij voelen het meestal wanneer er iets niet ok is. Ook bij brand ofzo is het dikwijls de kat/hond die alarm slaat wanneer de baasjes slapen. Zelf heb ik een heel levendige kater. Toen ik vorige week met hoge koorts bijna dag en nacht in bed/de zetel lag, sliep die naast mij, urenlang. Hij miauwde zelfs niet om buiten gelaten te worden, noch om gevoederd te worden. Dit is voor mij een bewijs dat hij aanvoelde, instinctief, dat ik niet voor hem kon zorgen, toch? Inmiddels is hij weer de speelse, ondeugende en zeer actieve kater zoals hij altijd al was.

Liederik
16 oktober 2012, 15:22
Inderdaad; toen ik als student eens serieuze diarree had na een avond zwijnerij vond mijn buurman diezelfde dag ook zijn goudvis met de buik omhoog terug.

Ik weet zeker dat mijn ongemak het visje geaffecteerd had en dat het door die stress gestorven is.





(andere oorzaken zoals voorgaand aangegeven zijn uitgesloten. Ook zo het feit dat mijn kotgenoot de wc niet gehaald had en in zijn visbokaal gekotst had.)

NieuwNoors
16 oktober 2012, 15:24
Inderdaad; toen ik als student eens serieuze diarree had na een avond zwijnerij vond mijn buurman diezelfde dag ook zijn goudvis met de buik omhoog terug.

Ik weet zeker dat mijn ongemak het visje geaffecteerd had en dat het door die stress gestorven is.





(andere oorzaken zoals voorgaand aangegeven zijn uitgesloten. Ook zo het feit dat mijn kotgenoot de wc niet gehaald had en in zijn visbokaal gekotst had.)

Je bedoelt: geïnfecteerd? :-)

NieuwNoors
16 oktober 2012, 15:26
Wat dacht je van een betere neus?

Altijd dat debiele emo gedoe in artikels over dieren.
Bullshit dus

Waarom zou dat " debiel emo-gedoe" zijn?
Zelfs al komt het door een beter reukvermogen, beter gehoor....er zijn al veel mensen gered daardoor. En dat is wat telt.

NieuwNoors
16 oktober 2012, 15:27
Wat dacht je van een betere neus?

Altijd dat debiele emo gedoe in artikels over dieren.
Bullshit dus en jouw kater was gewoon tevreden met een extra warm plekje. Ik zou ook niet buiten willen dan.

Dacht je dat die anders buiten in de regen en de kou moet verblijven?:-)

NieuwNoors
16 oktober 2012, 15:39
Heldhaftige hond, sterker instinct, ...
Die ouders kunnen vertellen wat ze willen.

Jij toch ook? Draai het of keer het hoe je wilt: dieren hebben een instinct dat veel sterker ontwikkeld is als het menselijke. WIJ denken teveel. ZIJ voelen.