PDA

View Full Version : Geen fotoshoot in minirokjes voor moskee.


Klarekijk
8 november 2012, 10:01
Kandidaat missen , krijgen zware critiek omdat ze voor de moskee poseren in minirok voor een fotoshoot .

Godslaster / Heiligschennis / rechtstreekse aanval op hun gebedshuizen .


Waarom geven mensen in GODS NAAM nog één eurocent aan toerisme naar een moslimland met 7 de eeuwse idiote princiepes .

Minrok is godslaster . nog eens aan toe zeg .......

pantoffelheld
8 november 2012, 10:23
Waarom gaan ze naar die landen? omdat het goedkoop is :) en daarom pikken ze dat gedrag. Het feit dat wij hun economie zo steunen is daar niet van belang. Gasten moeten zich aanpassen aan de heersende cultuur en indien mogelijk zelfs een beetje de taal spreken. Ik ben dan ook van mening als men ergens op bezoek gaat dat men zich aanpast aan de gastheer en begrip heeft voor de geldende normen. Dat is niet meer dan een vorm van beleefdheid.

Klarekijk
8 november 2012, 10:53
Waarom gaan ze naar die landen? omdat het goedkoop is :) en daarom pikken ze dat gedrag. Het feit dat wij hun economie zo steunen is daar niet van belang. Gasten moeten zich aanpassen aan de heersende cultuur en indien mogelijk zelfs een beetje de taal spreken. Ik ben dan ook van mening als men ergens op bezoek gaat dat men zich aanpast aan de gastheer en begrip heeft voor de geldende normen. Dat is niet meer dan een vorm van beleefdheid.

Juist , ze moesten nog veel strenger zijn , dan zou iedereen het inzien dat ze er moeten wegblijven , ik hoop dat het zover komt voor het te laat is .


Een betje rare stelling nietwaar . wij moeten ons daar gedragen .

als zij naar hier komen mogen ze hun idiote levenswijze meebrengen .

Waar is jou vorm van beleefdheid ?

pantoffelheld
8 november 2012, 10:58
Uiteraard verwacht ik als gastheer dezelfde beleefdheid van mijn gasten ;-)

giserke
8 november 2012, 12:33
Wat kan mij dat schelen wat die missen daar uitsteken?

Desnoods spiezen ze die vleesgekeurde brokken op een stok.

Mahalingam
8 november 2012, 12:36
Wat is dat voor dom volk dat die missen naar Marokko aftransporteert?
Die hebben echt een cursus "Moslim Sensitivity Training" nodig.

Txiki
8 november 2012, 13:06
Er worden daar gewoon goedkope aanleidingen gezocht om die missen onder de aandacht te brengen. Meer is daar niet aan. Anders denkt geen kat er aan dat er zo'n miss-verkiezingen aankomen.

Mahalingam
8 november 2012, 13:14
Wat is dat voor dom volk dat die missen naar Marokko aftransporteert?
Die hebben echt een cursus "Moslim Sensitivity Training" nodig.
Misschien is toch geen cursus nodig:
Gecontacteerd door AFP, zegt de voorzitter van het nationale comité van Miss België, Darline Devos, de emoties "te begrijpen". "Ik bied mijn excuses aan. (...) het was niet onze bedoeling te choqueren. Het was spontaan", verklaarde ze.

Txiki
8 november 2012, 13:25
Misschien is toch geen cursus nodig:

Ze zijn te dom daarvoor, Mahalingam. Te dom. Doe geen moeite. Het is ook niet hun bedoeling. Dat is door de organisatoren bewust gedaan, puur en alleen om hen onder de aandacht te krijgen hier.

Goedkoop op kap van de mensen ginder.

Libro
8 november 2012, 15:10
Ik eis naakte missverkiezingen voor een moskee.

Rudy
8 november 2012, 16:31
Waarom geven mensen in GODS NAAM nog één eurocent aan toerisme naar een moslimland met 7 de eeuwse idiote princiepes .

Klarekijk.Omdat deze mensen iets minder kortzichtig en bekrompen zijn als de zelfverklaarde slachtoffers zoals u beste Klarekiek. Die mensen beschouwen u en zullen u uiteindelijk beschouwen als een curiositeit.

Doe rustig verder. Praat met je buren over hoe het vroeger was, en hoe goed en eenvoudig het vroeger was.

Ik heb medelijden met mensen zoals u, tenzij je geld genoeg hebt om je kindjes in een privéschool te steken. Ik vrees dat dit niet zo is en je een van de grootste bleiters op de eerste rij bent, en zo ook zal blijven, terwijl je steeds de schuld op een ander zal steken. Wedden ?

Klarekijk
8 november 2012, 22:26
Uiteraard verwacht ik als gastheer dezelfde beleefdheid van mijn gasten ;-)

Dus U bent een marokaan die van de toeristen verwacht dat ze beleefd zijn . dat vind ik normaal .

En mogen wij Belgen , ook verwachten dat de heethoofden zich hier gaan gedragen en beleefd zijn ?

pantoffelheld
8 november 2012, 22:30
Laatste keer dat ik keek naar mijn identiteitskaart stond daar duidelijk Belg en niet Marokkaan. Maar als gastheer verwacht ik wel dat de gasten zich aanpassen aan de geldende normen. In het uitgaansleven worden gasten die zich niet aanpassen geweerd.

Klarekijk
8 november 2012, 22:31
Wat is dat voor dom volk dat die missen naar Marokko aftransporteert?
Die hebben echt een cursus "Moslim Sensitivity Training" nodig.

Absoluut niet .

Ik vind het lovenswaardig dat die meisjes een speels en zonnig gekleed over straat lopen in Maroko .

Het moest alleen veel meer gebeuren .Enkel en alleen al omdat de marokaanse meisjes ook eens zouden kunnen zien hoe vrij en vrolijk onze meisjes wel mogen zijn en van de zon genieten .

Waarom mag het niet van jullie heethooden uit de 7 de eeuw ?

K'zal het U zeggen ..............

Omdat jullie achterbakse onderdrukkers zijn die niet willen dat de vrouwen zich uiten zoals ze zijn en jullie willen niet dat vrouwen vrij zijn en zich kunnen ontwikkelen en gelukkig zijn .

Vrouwen moeten volgen jullie nog onderdanig zijn en las individu gebukt gaan onder de man zijn arogante dominantie .

Klarekijk
8 november 2012, 22:37
Er worden daar gewoon goedkope aanleidingen gezocht om die missen onder de aandacht te brengen. Meer is daar niet aan. Anders denkt geen kat er aan dat er zo'n miss-verkiezingen aankomen.

U kan het gewoon niet hebben dat onze meisjes aan een schoonheidwetstrijd deelnemen en zich amuseren .

Er wordt hier een artikel geschreven in het laatste nieuws over hoe moslims onze meisjes veroordelen en godslaster verwijten omwille van een foto die ze willen nemen .

EN U , U draait de situatie om , blind voor eigen idiote stelling , en sugereerd dat dat artikel dient om aandacht te trekken voor de misverkiezing .

Hoe onderontwikkeld kan je staan in 2012 man .

Klarekijk
8 november 2012, 22:42
Klarekijk.Omdat deze mensen iets minder kortzichtig en bekrompen zijn als de zelfverklaarde slachtoffers zoals u beste Klarekiek. Die mensen beschouwen u en zullen u uiteindelijk beschouwen als een curiositeit.

Doe rustig verder. Praat met je buren over hoe het vroeger was, en hoe goed en eenvoudig het vroeger was.

Ik heb medelijden met mensen zoals u, tenzij je geld genoeg hebt om je kindjes in een privéschool te steken. Ik vrees dat dit niet zo is en je een van de grootste bleiters op de eerste rij bent, en zo ook zal blijven, terwijl je steeds de schuld op een ander zal steken. Wedden ?

Wat voor onzin kraam jij hier uit en wat haal jij hier allemaal door elkaar .

Ik ga naar landen waar ik mij mag tonen zoals ik ben , en uiteraard respecteer ik de locale bevolking .

Ik ga naar landen waar men mij en mijn vrouwtje niet uitmaakt voor het vuil van de straat en godslaster wanneer mijn vrouw en ik in een korte broek loop .

Pericles
8 november 2012, 22:43
U kan het gewoon niet hebben dat onze meisjes aan een schoonheidwetstrijd deelnemen en zich amuseren .

Er wordt hier een artikel geschreven in het laatste nieuws over hoe moslims onze meisjes veroordelen en godslaster verwijten omwille van een foto die ze willen nemen .

EN U , U draait de situatie om , blind voor eigen idiote stelling , en sugereerd dat dat artikel dient om aandacht te trekken voor de misverkiezing .

Hoe onderontwikkeld kan je staan in 2012 man .

Allemaal goed en wel , maar hadden ze een geschoren foef ? Daar kik ik op, een geschoren foef en dikke tetten. ;-)

Xenophon
8 november 2012, 22:44
Wat voor onzin kraam jij hier uit en wat haal jij hier allemaal door elkaar .

Ik ga naar landen waar ik mij mag tonen zoals ik ben , en uiteraard respecteer ik de locale bevolking .

Ik ga naar landen waar men mij en mijn vrouwtje niet uitmaakt voor het vuil van de straat en godslaster wanneer mijn vrouw en ik in een korte broek loop .

Jij speelt het goed, dat moet ik zeggen.

pantoffelheld
8 november 2012, 22:45
Wat voor onzin kraam jij hier uit en wat haal jij hier allemaal door elkaar .

Ik ga naar landen waar ik mij mag tonen zoals ik ben , en uiteraard respecteer ik de locale bevolking .

Ik ga naar landen waar men mij en mijn vrouwtje niet uitmaakt voor het vuil van de straat en godslaster wanneer mijn vrouw en ik in een korte broek loop .

Ik denk eerder dat de lokale bevolking vlucht van u korte broek.

Klarekijk
8 november 2012, 22:47
Laatste keer dat ik keek naar mijn identiteitskaart stond daar duidelijk Belg en niet Marokkaan. Maar als gastheer verwacht ik wel dat de gasten zich aanpassen aan de geldende normen. In het uitgaansleven worden gasten die zich niet aanpassen geweerd.

Ok , beken nu eens kleur man , wie ben jij ? een MarokKaan ?

Niet de letters in je pasport vertellen wie je bent , maar je afkomst .

en als je toch zo puntueel bent .

spoor dan je marokkaanse heethoofden een aan , dat je in Uw heilig land verwacht dat men zich naar uw normen gedraagt.

In Marokko wil je die regel doen gelden , in België mag je als een onderontwikkelde aap den boel op stelten zetten .

heuswel twee maten en twee gewichten he makker.

Klarekijk
8 november 2012, 22:50
Allemaal goed en wel , maar hadden ze een geschoren foef ? Daar kik ik op, een geschoren foef en dikke tetten. ;-)

Enn nen goeien diepen decolté . De profeet zal nogal met zijn dode wenkbrauwen gefronst hebben na al dat moois te zien in de straat .

Want met al dat ingepakt tentenwerk daar i er niet veel mooi te zien op straat .

pantoffelheld
8 november 2012, 22:53
wel leuk dat u van mening bent dat ik marokkaan ben :) vooral omdat ik Belgische gastheer ben. Ik ben hier geboren en getogen net zoals mijn voorouders voor zover ik weet (maar ik weet niet veel). Ik vind dat wij als Belgen ook het recht hebben respect te vragen aan onze bezoekers. Ik spreek me niet uit wie een bezoeker is en wie niet. Maar in een Belgische omgeving moet de Belgische cultuur en beleving zeker aanwezig zijn en niet aangepast worden om anderen ter wille te zijn. Is dit duidelijker? :-P

Klarekijk
8 november 2012, 22:55
Allemaal goed en wel , maar hadden ze een geschoren foef ? Daar kik ik op, een geschoren foef en dikke tetten. ;-)

Heb je de foto's van die meisjes niet gezien vandaag in het laatste nieuws op pagina 10 ?

K' moet zeggen die Mokee trekt op nie veel in vergelijking met die mooie grietjes op het voorfront .

pantoffelheld
8 november 2012, 22:57
ik heb meer intresse in die sportwagen die daar geparkeerd staat

Klarekijk
8 november 2012, 22:58
wel leuk dat u van mening bent dat ik marokkaan ben :) vooral omdat ik Belgische gastheer ben. Ik ben hier geboren en getogen net zoals mijn voorouders voor zover ik weet (maar ik weet niet veel). Ik vind dat wij als Belgen ook het recht hebben respect te vragen aan onze bezoekers. Ik spreek me niet uit wie een bezoeker is en wie niet. Maar in een Belgische omgeving moet de Belgische cultuur en beleving zeker aanwezig zijn en niet aangepast worden om anderen ter wille te zijn. Is dit duidelijker? :-P

oeffff , jep . nu is het duidelijker .

pantoffelheld
8 november 2012, 23:00
gaan we dan nu auto's in de fik steken :twisted:

lombas
8 november 2012, 23:26
Ik zou hen wel eens dezelfde pose willen zien aannemen in Vaticaanstad. Dat zal er wel iets meer dan verontwaardiging aan vasthangen, maar zal er binnen de paar minuten politie aanwezig zijn om - vriendelijk - te verzoeken wat meer kleren aan te doen, op te krassen, of een ritje te maken in hun auto.

Txiki
8 november 2012, 23:35
U kan het gewoon niet hebben dat onze meisjes aan een schoonheidwetstrijd deelnemen en zich amuseren .

Er wordt hier een artikel geschreven in het laatste nieuws over hoe moslims onze meisjes veroordelen en godslaster verwijten omwille van een foto die ze willen nemen .

EN U , U draait de situatie om , blind voor eigen idiote stelling , en sugereerd dat dat artikel dient om aandacht te trekken voor de misverkiezing .

Hoe onderontwikkeld kan je staan in 2012 man .

Ik ben nog altijd van mening dat als je ergens op "vakantie" gaat, je de normen en gewoonten van ter plaatse dient te respecteren.

Jij draait het om: de westerlingen moeten overal ter wereld zich kunnen "amuseren". Blind voor de eigen stelling en suggereert (juiste schrijfwijze!!) dat het artikel dient om aan te tonen hoezeer "onze meisjes" door een bende achtergestelde wilden zich in hun "amusement" gehinderd weten. Hoe onderontwikkeld kan je zijn (onderontwikkeld "staan" is geen juiste uitdrukking) in 2012, man...

Jouw "visie" geeft uitdrukking aan imperialisme en kolonialisme. Allemaal voor het "amusement" van "onze" meisjes. Maar meer nog dan dat, geeft jouw reactie gewoon weer hoezeer je gefocust bent op "islam versus anti-islam". Meer is er bij jou niet aan.

Txiki
8 november 2012, 23:36
Ik zou hen wel eens dezelfde pose willen zien aannemen in Vaticaanstad. Dat zal er wel iets meer dan verontwaardiging aan vasthangen, maar zal er binnen de paar minuten politie aanwezig zijn om - vriendelijk - te verzoeken wat meer kleren aan te doen, op te krassen, of een ritje te maken in hun auto.

Hoe onderontwikkeld kan je zijn in 2012??

'XIII'
8 november 2012, 23:43
Dat men dan die moskee eventjes verplaatst,hé!! :roll:
Hier eisen ze hoofddoeken te mogen dragen in publieke functies en daar mag je in je vrije momenten niet rondlopen in de kledij die je wilt. Waar is de logica? Of moeten hier die hoofddoeken en slaapkleden ook allemal weg uit het straatbeeld?

pantoffelheld
9 november 2012, 00:00
Ik zou hen wel eens dezelfde pose willen zien aannemen in Vaticaanstad. Dat zal er wel iets meer dan verontwaardiging aan vasthangen, maar zal er binnen de paar minuten politie aanwezig zijn om - vriendelijk - te verzoeken wat meer kleren aan te doen, op te krassen, of een ritje te maken in hun auto.

http://berichtenuithetverleden.files.wordpress.com/2011/10/vatikaanstad-een-wonderlijke-stad.jpg?w=640&h=480

en de geestelijke voorbijganger glimlachte tot achter zijn oren

lombas
9 november 2012, 00:00
Hoe onderontwikkeld kan je zijn in 2012??

Wat heeft dat nu met onderontwikkeling te maken? Ik vind het louter respect om je aan de kledingvoorschriften te houden als je in een moskee of een orthodoxe kerk bent - en om, wat die laatste betreft, niet openlijk foto's te trekken.

lombas
9 november 2012, 00:04
http://berichtenuithetverleden.files.wordpress.com/2011/10/vatikaanstad-een-wonderlijke-stad.jpg?w=640&h=480

en de geestelijke voorbijganger glimlachte tot achter zijn oren

Het is bij mijn weten een kledingvoorschrift voor vrouwen in Vaticaanstad dat de knieën en de schouders bedekt moet zijn, en dat mannen een lange broek moeten dragen.

Hoe dit in de praktijk zo precies wordt afgedwongen, daar heb ik wat het raden naar, maar ik zou op het Sint-Pietersplein niet al te lang in bikini blijven staan.

pantoffelheld
9 november 2012, 00:07
Er is inderdaad sedert 2010 een dress-code wat zeker een stap achteruit is maar ja geloof is goed en nodig anders zou er heel wat minder humor zijn

Txiki
9 november 2012, 07:30
Wat heeft dat nu met onderontwikkeling te maken? Ik vind het louter respect om je aan de kledingvoorschriften te houden als je in een moskee of een orthodoxe kerk bent - en om, wat die laatste betreft, niet openlijk foto's te trekken.

Lombas, ik verwees daarmee eigenlijk naar de reactie van Klarekijk.

suqar_7loe
9 november 2012, 07:47
Wat heeft dat nu met onderontwikkeling te maken? Ik vind het louter respect om je aan de kledingvoorschriften te houden als je in een moskee of een orthodoxe kerk bent - en om, wat die laatste betreft, niet openlijk foto's te trekken.

²

Mahalingam
9 november 2012, 16:53
Je moet als man niet net zo bloot hiernaar gaan kijken.

http://www.abc.net.au/radionational/image/3884056-3x2-340x227.jpg

Het ene is functioneel stilstaand bloot en het andere niet.

Klarekijk
10 november 2012, 21:42
http://berichtenuithetverleden.files.wordpress.com/2011/10/vatikaanstad-een-wonderlijke-stad.jpg?w=640&h=480

en de geestelijke voorbijganger glimlachte tot achter zijn oren

Als ze sensueel voorbij marcheerd , ongegeneerd . Dar gaat ze .........

Klarekijk
10 november 2012, 21:45
Wat heeft dat nu met onderontwikkeling te maken? Ik vind het louter respect om je aan de kledingvoorschriften te houden als je in een moskee of een orthodoxe kerk bent - en om, wat die laatste betreft, niet openlijk foto's te trekken.

In een moskee , of in een kerk , dar kan de orde haar eisen stellen , en met respect .


Op de straat , en zelfs voor een moskee , is dat de openbare weg , daar mag je vb geen zedenschennis plegen , maar in een short of minirok op de straat een foto maken . kom zeg .

Het westen had van dag één hun slaapkleden en hun heksekappen ook moeten verbieden in de straat .

Aligator
11 november 2012, 10:57
Kandidaat missen , krijgen zware critiek omdat ze voor de moskee poseren in minirok voor een fotoshoot .

Godslaster / Heiligschennis / rechtstreekse aanval op hun gebedshuizen .


Waarom geven mensen in GODS NAAM nog één eurocent aan toerisme naar een moslimland met 7 de eeuwse idiote princiepes .

Minrok is godslaster . nog eens aan toe zeg .......

t'Is daar goedkoop, zelfs de hoeren en de hasjisj. Verder moet je niet zoeken.

Aligator
11 november 2012, 11:02
Waarom gaan ze naar die landen? omdat het goedkoop is :) en daarom pikken ze dat gedrag. Het feit dat wij hun economie zo steunen is daar niet van belang. Gasten moeten zich aanpassen aan de heersende cultuur en indien mogelijk zelfs een beetje de taal spreken. Ik ben dan ook van mening als men ergens op bezoek gaat dat men zich aanpast aan de gastheer en begrip heeft voor de geldende normen. Dat is niet meer dan een vorm van beleefdheid.

Moesten wij ons gedragen zoals zij doen als ze naar hier komen, d�*t zou pas grappig zijn. Da's nog wat anders als in een minishort showen voor een paar foto's.
Stel je voor : Bvb : Vlaming betrapt op sjakossentrekken van oude Marrokkaanse vrouwtjes in Casablanca. Een oudje ligt in de coma vanwege de brutale slagen die ze in haar aangezicht kreeg...
Zulke zaken...Het zouden nogal krantekoppen worden , en de straf !!! Veertig jaar in een ondergrondse kerker en dagelijks zweepslagen of zoiets.
In België : 3 uur werkstraf voorwaardelijk en een boete van één symbolische euro.:roll:

Aligator
11 november 2012, 11:06
Laatste keer dat ik keek naar mijn identiteitskaart stond daar duidelijk Belg en niet Marokkaan. Maar als gastheer verwacht ik wel dat de gasten zich aanpassen aan de geldende normen. In het uitgaansleven worden gasten die zich niet aanpassen geweerd.

Je zou de eerste Marrokkaan niet zijn die " Belg " leest als hij naar zijn identiteitsbewijs kijkt...Het is dan ook maar een stuk plastiek met wat letters op, dat nog weinig met de biologische & culturele realiteit te maken heeft.

lombas
11 november 2012, 14:51
In een moskee , of in een kerk , dar kan de orde haar eisen stellen , en met respect .


Op de straat , en zelfs voor een moskee , is dat de openbare weg , daar mag je vb geen zedenschennis plegen , maar in een short of minirok op de straat een foto maken . kom zeg .

Het westen had van dag één hun slaapkleden en hun heksekappen ook moeten verbieden in de straat .

Het is hun straat. Hier op straat mag je niet naakt rondlopen, in Marokko zijn ze blijkbaar op bepaalde plekken nog wat strenger.

Ik zie je probleem niet.