PDA

View Full Version : Hoeveel personen heb jij op je 'Negeerlijst' staan?


thePiano
18 juli 2004, 17:34
Een poll uit nieuwsgierigheid, want ik het zo het gevoel dat het hier merkelijk stiller is geworden, en dat zowat iedereen zijn/haar eigen lijstje heeft aangelegd.

Ik heb nogal wat ervaring met killfilters vanop andere forums, en het nadeel is dat de discussies na verloop van tijd volledig stokken.

Vraag is dus: hoeveel personen heb jij op je negeerlijst staan?

doggy
18 juli 2004, 17:37
geen

Griffin
18 juli 2004, 17:39
...
Vraag is dus: hoeveel personen heb jij op je negeerlijst staan?
Ja hallo, "Vrienden/negeerlijst" als 1 geheel genomen: minder dan 5.
"Negeerlijst" afzonderlijk: geen enkele.

Rock Against Communism
18 juli 2004, 17:41
geen - ik gebruik die functie niet, het is een forum voor iets hé

thePiano
18 juli 2004, 17:43
geen
Ha ja, ik ben vergeten de optie 'geen' aan te geven. Ik vergeet altijd dat er nog newbies zijn op het net :-D

Het Skill Effect
18 juli 2004, 17:44
geen!

Negeren kan ik ook zonder een lijstje. :wink:

Bloxbuster
18 juli 2004, 17:46
Geen

Supe®Staaf
18 juli 2004, 17:54
geen!

Negeren kan ik ook zonder een lijstje. :wink:Voila.
Dat is het.
Ik post//lees al jaren zonder lijstjes.

doggy
18 juli 2004, 17:56
Ha ja, ik ben vergeten de optie 'geen' aan te geven. Ik vergeet altijd dat er nog newbies zijn op het net :-D
het is leuker te enerveren dan te negeren :mrgreen:

PollyCorrect
18 juli 2004, 18:01
ik heb er ééntje op ignore.

thePiano
18 juli 2004, 18:06
het is leuker te enerveren dan te negeren :mrgreen:
Dat is een forumwijsheid om U tegen te zeggen :-P

jules
18 juli 2004, 18:54
geen enkele
ik weet zelf wel wie ik negeren wil

Patriot!
18 juli 2004, 18:56
Nul, natuurlijk. Als ge niet tegen mensen met andere meningen kunt moet ge niet op een forum zitten.

Zeno!
18 juli 2004, 18:57
Nul, natuurlijk. Als ge niet tegen mensen met andere meningen kunt moet ge niet op een forum zitten.
....of men verwijdert die mening gewoon hé, Patriot? :twisted:

Patriot!
18 juli 2004, 18:58
....of men verwijdert die mening gewoon hé, Patriot? :twisted:

Als men bij ons thuis zou inbreken zou ik ook weinig interesse vertonen voor de mening van de inbreker...

PollyCorrect
18 juli 2004, 18:59
doe niet zo patrionalistisch, patriot. Soms is het geen kwestie van 'mening'. Ik ben erg fier dat ik iemand op ignore heb staan!

Patriot!
18 juli 2004, 19:00
doe niet zo patrionalistisch, patriot. Soms is het geen kwestie van 'mening'. Ik ben erg fier dat ik iemand op ignore heb staan!

Stalkers is een ander geval, maar die heb ik gelukkig niet.

Zeno!
18 juli 2004, 19:01
Als men bij ons thuis zou inbreken zou ik ook weinig interesse vertonen voor de mening van de inbreker...Inbreken? Ik heb nochtans geen deur moeten forceren! :wink:

bruut geweld
18 juli 2004, 19:27
Stalkers is een ander geval, maar die heb ik gelukkig niet.tja, als iemand aanzetten tot het doen van een strafbare uitspraak en mijn reactie/advies daarop om daar ZEKER niet op te antwoorden (was trouwens nog een moderator die men zo wou compromitteren)als stalking wordt aanzien , dan is dat maar zo he...

als je dan nog reageert op een post waarin men je uitscheldt, dan is dat eveneens stalking.:roll:

'k heb het begrepen : je moet je persoonlijk laten aanvallen en als je durft reageren ben je een stalker ! mijn visies over Israel zullen er wel voor niets tussen zitten :wink:

en patriot , hoeveel stemmen heb je nu ?

Tzuvar Raemborr
18 juli 2004, 19:34
Geen, en dat blijft zo.

A priori weigeren iemand's posts te lezen is wat mij betreft een kinderachtige en zielige tactiek. Struisvogelpolitiek.

straddle
18 juli 2004, 20:16
Geen, en dat zal nooit veranderen!
Zelfde mening daaromtrent als Tzuvar Raemborr.

Percalion
18 juli 2004, 20:24
niemand in de negeerlijst, maar ik heb wel een lijst met mensen van wie ik weet dat ze onvoorstelbaar domme dingen zeggen.
Tot nu toe nog maar één naam: Der Spiegel.
In het nieuwe reich is geen plaats in Antwerpen voor deze losbandigheden !

IEDERE MAN OF VROUW, JONGEN OF MEISJE DIE SEXUELE GEMEENSCHAP HEEFT MET EEN ANDER DAN ZIJN / HAAR VROUW OF MAN IS EEN HOEREERDER. In 1. KORINTHE 6:9-10 zegt God weer dat GEEN HOEREERDER HET KONINKRIJK GODS ZAL BEËRVEN.
Gij zult niet spotten met Gods woord, ex-VMO ' er Pianola

Iedere vorm van geslachtsgemeenschap tussen twee mannen is ook een GRUWEL.
Zie LEVITICUS 18:22 and 20:13.

skaldis
18 juli 2004, 22:39
geen

piano speelde op :


Ha ja, ik ben vergeten de optie 'geen' aan te geven. Ik vergeet altijd dat er nog newbies zijn op het net
Ik begrijp niet wat je daarmee wil zeggen. Of bedoel je dat jij de mening van sommigen gewoon niet meer wil horen omdat je er niet meer tegen kan?

illwill
19 juli 2004, 05:30
Geen natuurlijk, ik doe niet mee zoals de belgische politiek dat doet, mensen negeren. Cordonne sanitair is niet nodig om je gelijk te halen of om je mening te geven.

George
19 juli 2004, 08:11
4695 voor de moment, ik lees toch enkel m'n eigen posts ;-)

circe
19 juli 2004, 08:26
Ik lees gewoonlijk enkel van Piano Himself dat hij mensen op zijn negeerlijst plaatst. Dan is het niet moeilijk om te vinden dat er weinig activiteit plaatsvindt op het forum!

Spelev
19 juli 2004, 10:45
Geen

Spetsnaz
19 juli 2004, 10:59
Geen.

Pelgrim
19 juli 2004, 11:08
Ik wist zelfs niet dat dat bestond

Tzuvar Raemborr
19 juli 2004, 11:23
niemand in de negeerlijst, maar ik heb wel een lijst met mensen van wie ik weet dat ze onvoorstelbaar domme dingen zeggen.
Tot nu toe nog maar één naam: Der Spiegel.
Volgens mij doet ie het erom en meent ie dat niet echt hoor.

Tegendradigaard
19 juli 2004, 11:52
Geen mensen die ik neger.. of negeer..

circe
19 juli 2004, 11:55
Volgens mij doet ie het erom en meent ie dat niet echt hoor.
Der Spiegel is toch Guderian? Hij had het nog zelf aangekondigd? Of zou het Honnecker zijn? of zijn Honnecker en Guderian en Der Spiegel dezelfden?

Godfried staat ook nog op mijn lijstje, maar ik denk dat die het écht meende.

Distel
19 juli 2004, 12:05
Er staat niemand op mijn negeerlijstje. En dat blijft zo.

Maus
19 juli 2004, 12:44
Ik wist niet eens van het bestaan van dat ding ... laat staan dat ik het ding zou gebruiken ...

Ben er trouwens in sé tegen ... onderwerpen die mij niet interesseren die lees ik gewoon niet en mensen die mij niet aanstaan daar lees ik verticaal over. Daar heb ik geen "negeer"knopke voor nodig.

George
19 juli 2004, 12:50
4695 voor de moment, ik lees toch enkel m'n eigen posts ;-)4696 inmiddels

thePiano
19 juli 2004, 12:51
Ik wist zelfs niet dat dat bestond
Dit nieuwe forum heeft nog wel meer interessante gadgets dan dit alleen. Maar daarvoor moet je wel eerst de gebruiksaanwijzing lezen. :-)

Persoonlijk vind ik het gebruik van een killfilter (=negeerlijst) een goede zaak op het internet. Het is tenslotte een publiek forum en als je in real life met bepaalde mensen niet wenst te communiceren, klap je toch ook gewoon de deur toe?

Het is hier tenslotte geen parlement waar we verplicht worden om met elkaar aan tafel te zitten en de problemen of meningsverschillen uit te praten. Een groot deel van de gebruikers komt ook niet met die bedoeling naar de forums, maar veeleer om te verhinderen dat bepaalde meningen kunnen geuit worden.

Bovendien hoef je zoiets ook niet als definitiefs te beschouwen. Je kan ten allen tijde mensen opnieuw uit je negeerlijst halen. Als ze na een tijdje merken dat je niet antwoord op hun gebash of oeverloos gezwets, laten ze het afweten en kan je ze opnieuw zichtbaar maken.

de Vexille
19 juli 2004, 12:56
Ik negeer die negeerlijst... als er écht spammers op het forum zouden verschijnen die de discussie onmogelijk maken, dan doen de mods daar wel iets aan.

En wat is de zin van een forum waar we met z'n allen niks anders doen dat over mekaars koppeke aaien onderwijl mummelend hoe goed / spitsvondig we elkaar wel vinden... Ik hou niet zo van collectieve intellectuele masturbatiefeestjes.

Pietje
19 juli 2004, 12:57
8) Ik negeer niemand. 8)

thePiano
19 juli 2004, 13:08
Ik negeer die negeerlijst... als er écht spammers op het forum zouden verschijnen die de discussie onmogelijk maken, dan doen de mods daar wel iets aan.

En wat is de zin van een forum waar we met z'n allen niks anders doen dat over mekaars koppeke aaien onderwijl mummelend hoe goed / spitsvondig we elkaar wel vinden... Ik hou niet zo van collectieve intellectuele masturbatiefeestjes.Ieder moet dat maar voor zich zelf uitmaken. Het is ook niet zo dat je iemand waar je het niet mee eens bent, dat je die in de killfilter moet plaatsen. De bedoeling is helemaal niet om discussies te neutraliseren maar wel om dat eindeloos getwist en persoonlijke aanvallen een eind aan te maken. Als je de gave hebt om daar allemaal naast of over te kijken, heb je zeker geen killfilter nodig. Ik kan iedereen het gebruik of het experimenteren met die negeerlijst stevig aanraden. Mijns inziens zal dit de kwaliteit van het forum en de discussies alleen maar ten goede komen.

neruda
19 juli 2004, 13:19
Een poll uit nieuwsgierigheid, want ik het zo het gevoel dat het hier merkelijk stiller is geworden, en dat zowat iedereen zijn/haar eigen lijstje heeft aangelegd.

Ik heb nogal wat ervaring met killfilters vanop andere forums, en het nadeel is dat de discussies na verloop van tijd volledig stokken.

Vraag is dus: hoeveel personen heb jij op je negeerlijst staan?
none

thePiano
19 juli 2004, 13:30
none
Prima :-)

Ik durf gerust zeggen dat ik die killfilter wèl gebruik, en diegenen die mij al jaren bashen en pesten, laster en zeverderij verkopen op de verschillende forums, die zullen zich spoedig realiseren dat het op dit forum verloren moeite is. Wat mij betreft vind ik dit forum opeens een heel stuk aangenamer ogen 8)

Distel
19 juli 2004, 13:31
Dit nieuwe forum heeft nog wel meer interessante gadgets dan dit alleen. Maar daarvoor moet je wel eerst de gebruiksaanwijzing lezen. :-)

Persoonlijk vind ik het gebruik van een killfilter (=negeerlijst) een goede zaak op het internet. Het is tenslotte een publiek forum en als je in real life met bepaalde mensen niet wenst te communiceren, klap je toch ook gewoon de deur toe?

Het is hier tenslotte geen parlement waar we verplicht worden om met elkaar aan tafel te zitten en de problemen of meningsverschillen uit te praten. Een groot deel van de gebruikers komt ook niet met die bedoeling naar de forums, maar veeleer om te verhinderen dat bepaalde meningen kunnen geuit worden.

Bovendien hoef je zoiets ook niet als definitiefs te beschouwen. Je kan ten allen tijde mensen opnieuw uit je negeerlijst halen. Als ze na een tijdje merken dat je niet antwoord op hun gebash of oeverloos gezwets, laten ze het afweten en kan je ze opnieuw zichtbaar maken.
Het is inderdaad een prachtige tool als je niet wilt lezen wat niet in je kraam past. (Niet dat deze opmerking enig nut heeft aangezien ik wellicht toch een hoofdrol in Piano's "ik discussieer niet graag met jullie"-lijstje speel.)

Distel
19 juli 2004, 13:37
Prima :-)

Ik durf gerust zeggen dat ik die killfilter wèl gebruik, en diegenen die mij al jaren bashen en pesten, laster en zeverderij verkopen op de verschillende forums, die zullen zich spoedig realiseren dat het op dit forum verloren moeite is. Wat mij betreft vind ik dit forum opeens een heel stuk aangenamer ogen 8)
M.a.w.: Diegenen die Piano's stellingen keer op keer onderuit halen, zullen dat blijven doen, maar nu laat Piano zelfs het doorzichtige "Ik heb wel wat beters te doen, dada"-argument vallen en volgt er helemaal geen antwoord meer. Cool. Geen betere manier om een argument te winnen dan dat de andere niet antwoordt (en daar dus blijkbaar met zijn mond vol tanden staat). 8)

George
19 juli 2004, 15:37
4696 inmiddelsYeps weer een erbij 4697.

't is hier wel hel stil hé :?

thePiano
19 juli 2004, 15:51
Yeps weer een erbij 4697.

't is hier wel hel stil hé :?Zeg dat wel :-D

[/url]
[url="http://forum.politics.be/member.php?u=1349"]Distel (http://forum.politics.be/profile.php?userlist=ignore&do=removelist&u=1349) Dit bericht is verborgen omdat Distel is op jouw negeerlijst: Ja/Neen ?

Griffin
19 juli 2004, 15:56
Zeg dat wel :-D





Distel (http://forum.politics.be/member.php?u=1349) Dit bericht is verborgen omdat Distel is op jouw negeerlijst: Ja/Neen ?

:rofl: redelijk irritant zeker, zo'n melding? :P

thePiano
19 juli 2004, 16:01
Yeps weer een erbij 4697.

't is hier wel hel stil hé :?
Zeg George, een vraagje.

Wie is dat poesje op jouw avatar? Het is mijn rosse kater Tsiko die dat vraagt ;)

neruda
19 juli 2004, 16:05
M.a.w.: Diegenen die Piano's stellingen keer op keer onderuit halen, zullen dat blijven doen, maar nu laat Piano zelfs het doorzichtige "Ik heb wel wat beters te doen, dada"-argument vallen en volgt er helemaal geen antwoord meer. Cool. Geen betere manier om een argument te winnen dan dat de andere niet antwoordt (en daar dus blijkbaar met zijn mond vol tanden staat). 8)
Laps , daar hebt ge Mr. Argument dan weer , het heeft niet lang geduurd deze keer hé Distel ? :-)
Nu begint het echt op te vallen...

Distel
19 juli 2004, 16:11
Zeg dat wel :-D

[/url]
[url="http://forum.politics.be/member.php?u=1349"]Distel (http://forum.politics.be/profile.php?userlist=ignore&do=removelist&u=1349) Dit bericht is verborgen omdat Distel is op jouw negeerlijst: Ja/Neen ?


Prachtig toch. De mensen op Piano's negeerlijstje kunnen rustig verder doen met het onderuithalen van Piano's berichtjes, maar hij zelf kan zich niet verweren omdat hij dat niet leest. :lol:

George
19 juli 2004, 16:11
Zeg George, een vraagje.

Wie is dat poesje op jouw avatar? Het is mijn rosse kater Tsiko die dat vraagt ;)Als uwen Tsiko homo is kan dit wel interessant zijn voor hem. Over enkele maanden dan toch want nu vindt ik de Slisse nog wat jong.

Distel
19 juli 2004, 16:12
Laps , daar hebt ge Mr. Argument dan weer , het heeft niet lang geduurd deze keer hé Distel ? :-)
Nu begint het echt op te vallen...

Laps , daar hebt ge Mr. Argument dan weer , het heeft niet lang geduurd deze keer hé neruda ? :-)
Nu begint het echt op te vallen...

thePiano
19 juli 2004, 16:16
Als uwen Tsiko homo is kan dit wel interessant zijn voor hem. Over enkele maanden dan toch want nu vindt ik de Slisse nog wat jong.
Slisse? Haha, schone naam :)

http://users.pandora.be/amarcord/selys/efx/tsiko_gun.jpg

Tzuvar Raemborr
19 juli 2004, 17:20
Prima :-)

Ik durf gerust zeggen dat ik die killfilter wèl gebruik, en diegenen die mij al jaren bashen en pesten, laster en zeverderij verkopen op de verschillende forums, die zullen zich spoedig realiseren dat het op dit forum verloren moeite is. Wat mij betreft vind ik dit forum opeens een heel stuk aangenamer ogen 8)
Piano wentelt zich weer lustig in zijn slachtofferrol :lol:

Groot Bakkes
19 juli 2004, 17:46
Seg wat gebeurt er eigenlijk als je iemand in de ignore-lijst zet?
En wat als je iemand in je vriendenlijst zet?

thePiano
19 juli 2004, 17:53
Seg wat gebeurt er eigenlijk als je iemand in de ignore-lijst zet?
En wat als je iemand in je vriendenlijst zet?
Met en negeerlijst krijg je enkel zoiets als dit te zien:

Dit bericht is verborgen omdat <nicknaam> is op jouw negeerlijst.

Je kan wel zien dat die 'genegeerde' geantwoord heeft, maar niet het bericht lezen.

Tzuvar Raemborr
19 juli 2004, 17:54
Met en negeerlijst krijg je enkel zoiets als dit te zien:

Dit bericht is verborgen omdat <nicknaam> is op jouw negeerlijst.

Je kan wel zien dat die 'genegeerde' geantwoord heeft, maar niet het bericht lezen.
Wat trouwens wél prachtig Nederlands is.

Herman Desmedt ©HD
19 juli 2004, 17:57
Niemand genegeerd.

Zelfs als je niet akkoord gaat met iemand kan je er toch nog iets van opsteken.

Het is perfect mogelijk dat iemand anders enkel de andere kant van dezelfde medaille voor ogen heeft.

Herman Desmedt ©HD
19 juli 2004, 18:36
Kan je eigenlijk jezelf negeren ? (Misschien een tip voor bepaalde gefrustreerden?)

George
19 juli 2004, 19:32
Kan je eigenlijk jezelf negeren ? (Misschien een tip voor bepaalde gefrustreerden?)Ik zou het niet weten Herman, probeer het eens voor en week en vraag dan aan je zieleknijper of ie enige verbetering merkt.
Succes ermee en word maar snel beter.

Herman Desmedt ©HD
19 juli 2004, 19:37
En dan nog :

"negeren" is dat niet racistisch ?

George
19 juli 2004, 19:38
Slisse? Haha, schone naam :)

http://users.pandora.be/amarcord/selys/efx/tsiko_gun.jpgHad al een 9-jarige kater die Cesar noemt. ( l:jjjj)*

* eerste bijdrage van Slisse op dit forum. En ja hoor, zal jullie maar voor zijn. Z'n antwoord is veel inteligenter als die van mij.

George
19 juli 2004, 19:41
En dan nog :

"negeren" is dat niet racististisch ?
is dat een kampspel van de KKK broeders?

Herman Desmedt ©HD
19 juli 2004, 19:48
is dat een kampspel van de KKK broeders?
'k Weet het niet. Ik ben geen expert terzake.

KKK ? Dit is wèl K&K en géén K3 !

George
19 juli 2004, 20:27
'k Weet het niet. Ik ben geen expert terzake.

KKK ? Dit is wèl K&K en géén K3 !Achzo, ik dacht wel dat er iets louche was aan die meiden.

George
19 juli 2004, 20:28
Alle kleuren van de regenboog, zolang het maar wit is zekers :evil:

Lincoln
20 juli 2004, 13:03
Negeren ,waarom ?

C uit W
20 juli 2004, 13:29
Als je nu een moderator op uw negeerlijstje staan hebt, zie je dan zijn aanpassingen? :mrgreen: