PDA

View Full Version : Laptop voor Marie: peiling.


Pagina's : [1] 2

NieuwNoors
14 november 2012, 20:44
Wie van de forummers zou bereid zijn om 10 euro bij te leggen zodat we Marie van de Koster een laptop kunnen schenken? Ik ben alvast kandidaat.
Veel kleintjes maken een groot toch?
Let wel: dit is alleen maar een vraag. Zou je wel/niet bereid zijn om 10 euro daarvoor samen te leggen?

Txiki
14 november 2012, 20:45
De enige laptop die Marie nodig heeft, is een toog.

Jasper
14 november 2012, 21:33
Ik zou wel willen uit pure solidariteit met de armen dezer aarde.
Maar gezien de pensioengerechtigde leeftijd moet ik daar wel 10 maand voor sparen.

kiko
14 november 2012, 21:57
In geen geval.

Vlanin
14 november 2012, 22:00
ok en we zullen em overhandigen in d

Vlanin
14 november 2012, 22:01
ok en we zullen em overhandigen in dat kaffee van jou

Munglik
14 november 2012, 22:01
Als zoiets anoniem kan gebeuren heb ik wel wat geld dat ik kan missen.

maddox
14 november 2012, 22:14
Dat moet wel enigzins goed geregeld worden.

De eerste vragen dringen zich op. Voor wat moet die dienen?

Voor wat licht surfwerk en wat Youtube filmkes kijgen aangevuld met Email kom je vandaag al een heel eind met een €100 tablet. Voor iets meer gebruiksgemak is een €300 notebook nie slecht.

Daarentegenover, als we spreken over high end gaming of beeldbewerking/3d rendering, dan vrees ik dat je met €1000+ over de brug mag komen

NieuwNoors
14 november 2012, 22:50
Dat moet wel enigzins goed geregeld worden.

De eerste vragen dringen zich op. Voor wat moet die dienen?

Voor wat licht surfwerk en wat Youtube filmkes kijgen aangevuld met Email kom je vandaag al een heel eind met een €100 tablet. Voor iets meer gebruiksgemak is een €300 notebook nie slecht.

Daarentegenover, als we spreken over high end gaming of beeldbewerking/3d rendering, dan vrees ik dat je met €1000+ over de brug mag komen

Eigenlijk was ik aanvankelijk wat aan't zwanzen in de "banmededelingen-draad" o.a. met Marie. Het ging erom dat iemand haar zgn. een laptop beloofde. Doch ik herinner mij dat Marie het er reeds eerder over had, dat ze graag een laptop zou aanschaffen maar momenteel niet over de nodige centjes beschikt. Daarom heb ik dit draadje opgestart: gewoon een PEILING. Om te kijken wie er evt. zou OVERWEGEN om 10 euro bij te leggen voor een laptop. Ik wil hier wel duidelijk stellen dat Marie zelf niet op de hoogte was van mijn vraag. En ik wil ook ZEKER NIET dat zij zich hier ongemakkelijk bij voelt. Het was gewoon nieuwsgierigheid van mij: wie zou er wel/niet willen bijleggen voor een laptop. Niks meer en niks minder. ;-)

eno2
14 november 2012, 22:54
Toen ik onder de armoedegrens zat, ben ik bijna tien jaar lang in de bib gaan internetten. Nu ik gratis wifi ter beschikking heb,kocht ik een laptop van 500€.

Wie gaat Marie's internet abo betalen?

Zit z etrouwens onder de armoedegrens (975€/maand?)

Zoniet, dan kan ze het zelf betalen...

Eberhard Leclerc
14 november 2012, 23:07
Wie van de forummers zou bereid zijn om 10 euro bij te leggen zodat we Marie van de Koster een laptop kunnen schenken?

Want mevrouw kan niet werken of zo?

Als je de hele dag op ''moslims'' en ''vreemdelingen-profiteurs'' kan schelden, kun zelf je eigen broek wel ophouden toch?

Aligator
14 november 2012, 23:29
Toen ik onder de armoedegrens zat, ben ik bijna tien jaar lang in de bib gaan internetten. Nu ik gratis wifi ter beschikking heb,kocht ik een laptop van 500€.

Wie gaat Marie's internet abo betalen?

Zit z etrouwens onder de armoedegrens (975€/maand?)

Zoniet, dan kan ze het zelf betalen...

Ik heb er zien staan, laptop's van 387 euro, afbetaalbaar 40 euro per maand gedurende 10 maanden...
Kan ze dat niet zo regelen ? Want ik weet helemaal niet hoe ik 10 euro zou kunnen kadoo doen aan iemand wiens echte naam ik niet eens ken...Of gaat ze haar bankrekeningnummer posten misschien ?

Aligator
14 november 2012, 23:30
Want mevrouw kan niet werken of zo?

Als je de hele dag op ''moslims'' en ''vreemdelingen-profiteurs'' kan schelden, kun zelf je eigen broek wel ophouden toch?

Zij draagt rokken.

eno2
14 november 2012, 23:54
Ik kreeg eens van een forumfan een PC, maar kon geen internetverbinding betalen...Maarrreeehhhh toch bedankt hé, forumfan...;-)

OP die manier ben ik een beetje PC-savvy geraakt

Vigilante VL
14 november 2012, 23:54
Fuck no.

Marie van de koster
15 november 2012, 09:36
De enige laptop die Marie nodig heeft, is een toog.

Alla schol!

Marie van de koster
15 november 2012, 09:37
In geen geval.

:cry: :cry: :cry:

Marie van de koster
15 november 2012, 09:38
Als zoiets anoniem kan gebeuren heb ik wel wat geld dat ik kan missen.

:hug::hug::hug:

Marie van de koster
15 november 2012, 09:46
Dat moet wel enigzins goed geregeld worden.

De eerste vragen dringen zich op. Voor wat moet die dienen?

Voor wat licht surfwerk en wat Youtube filmkes kijgen aangevuld met Email kom je vandaag al een heel eind met een €100 tablet. Voor iets meer gebruiksgemak is een €300 notebook nie slecht.

Daarentegenover, als we spreken over high end gaming of beeldbewerking/3d rendering, dan vrees ik dat je met €1000+ over de brug mag komen

Nee, ik zal u efkes vertellen hoe dat zit. Ik ben secretaris van een ouderlingenvereniging en doe al dat administratieve werk in mijn eentje omdat er niemand anders bij ons met een pc kan werken. Ik heb een onnoemelijk aantal documenten bij elkaar gekregen op de iets meer dan twee jaar dat ik dat doe, ook foto's. Nu vragen de mensen mij voortdurend alle mogelijke en onmogelijke zaken en verlangen direct antwoord. Een laptop zou ik kunnen gebruiken om al die documentjes op te zetten, mee te sleuren naar de vergaderingen en andere bijeenkomsten en als ze dan iets vragen het direct te kunnen opzoeken. Ook zou ik dan tijdens een bijeenkomst de foto's eens kunnen schijnen (een andere vereniging wil mij hun beamer lenen hebben ze beloofd). Ik werk ook aan de website en ik denk dat ik kan surfen via een hotspot in het lokaal waar we vergaderen en dan zou ik die mensen ook de website kunnen laten zien.
Verder wil ik mij voorbereiden op Windows 8 en Office 2013 zonder zelf aan mijn pc veel te veranderen want ik werk veel met de pc maar zelf iets installeren, downloaden en zo daar ben ik echt bang voor (een beetje belachelijk ik weet het).
Maar uiteindelijk is die vraag van NiNo heel lief en goedbedoeld maar u moet dat echt niet ernstig nemen :-)

Marie van de koster
15 november 2012, 09:50
Toen ik onder de armoedegrens zat, ben ik bijna tien jaar lang in de bib gaan internetten. Nu ik gratis wifi ter beschikking heb,kocht ik een laptop van 500€.

Wie gaat Marie's internet abo betalen?

Zit z etrouwens onder de armoedegrens (975€/maand?)

Zoniet, dan kan ze het zelf betalen...

Nee, ik zit nog niet onder de armoedegrens en ik heb de dikke chance dat mijn huishuur niet erg hoog is (al gaat ze in 2013 omhoog). Maar ik denk dat het er in de toekomst wel om zal spannen of ik mijn internetverbinding kan blijven betalen. Alhoewel het mogelijk is dat mijn pensioentje net iets hoger zal zijn dan het dopgeldje dat ik nu krijg :-)

Marie van de koster
15 november 2012, 09:56
Want mevrouw kan niet werken of zo?

Als je de hele dag op ''moslims'' en ''vreemdelingen-profiteurs'' kan schelden, kun zelf je eigen broek wel ophouden toch?

Mevrouw is in eerste instantie werkloos geworden ten gevolge van het vallen van het Ijzeren Gordijn. Mevrouw werkte nl voor Oost-Duitsland. Mevrouw heeft een herscholingscursus gevolgd en de gekste interims aangenomen om toch maar aan het werk te kunnen blijven. Mevrouw is dank zij haar inspanningen zo'n 7 jaar met tijdelijke contracten aan het werk kunnen blijven maar toen vond men mevrouw toch wat oud worden. Mevrouw is dan begonnen met vrijwilligerswerk en een PWA-job maar is toch blijven solliciteren. Mevrouw kreeg een interim van 3 weken en heeft op die korte tijd toch zo'n goede indruk gemaakt dat ze 2 jaar in dienst mocht blijven. Toen kwam de crisis die dat bedrijf zwaar getroffen heeft en mevrouw moest samen met vele anderen gaan. Mevrouw was toen al bijna 62 en heeft toch nog enkele korte interims kunnen versieren maar sinds haar 63ste lukt het echt niet meer.
Nu doet mevrouw 3 soorten vrijwilligerswerk waar ze druk mee bezig is en hoopt verder de lotto te winnen.
Bijkomend probleem is dat mevrouw in de jaren '70 meer dan 8 jaar thuisgebleven is (zonder te doppen!) om zelf haar kindjes groot te trekken en daardoor niet aan haar vereiste loopbaanjaren komt en dus moet wachten tot haar 65ste om met pensioen te kunnen.
De groetjes van mevrouw aan Eberhard!

Marie van de koster
15 november 2012, 09:59
Ik heb er zien staan, laptop's van 387 euro, afbetaalbaar 40 euro per maand gedurende 10 maanden...
Kan ze dat niet zo regelen ? Want ik weet helemaal niet hoe ik 10 euro zou kunnen kadoo doen aan iemand wiens echte naam ik niet eens ken...Of gaat ze haar bankrekeningnummer posten misschien ?

Ik ben absoluut tegen afbetalingen, ik vind dat men daar altijd financieel nadeel mee heeft en ik ben zo'n overdreven bezorgde moeder : stel u voor dat er iets met mij gebeurt voor dat afbetaald is, dan moeten mijn kinderen ervoor opdraaien. Dat wil ik dus niet.
Verder hebt u natuurlijk groot gelijk, ik zou u ook niet zomaar 10 euro cadeau doen, zulle :-)

Marie van de koster
15 november 2012, 09:59
Fuck no.

:lol:

Bobke
15 november 2012, 10:05
Wie van de forummers zou bereid zijn om 10 euro bij te leggen zodat we Marie van de Koster een laptop kunnen schenken? Ik ben alvast kandidaat.
Veel kleintjes maken een groot toch?
Let wel: dit is alleen maar een vraag. Zou je wel/niet bereid zijn om 10 euro daarvoor samen te leggen?
Kan de koster niet tussenkomen ?
Maar goed, haar bijdragen zijn mij wel 10 € waard.

Liederik
15 november 2012, 10:23
Ik begrijp de besogne van Marie.

Maar ik steun in hetzelfde genre al een project van 6 jonge vlamingen die laptops aankopen en deze naar studenten in azië en afrika sturen.

http://www.youbridge.org/

En ze op die manier de kans geven op moderne wijze te studeren en communiceren.

eno2
15 november 2012, 10:58
Nee, ik zit nog niet onder de armoedegrens en ik heb de dikke chance dat mijn huishuur niet erg hoog is (al gaat ze in 2013 omhoog). Maar ik denk dat het er in de toekomst wel om zal spannen of ik mijn internetverbinding kan blijven betalen. Alhoewel het mogelijk is dat mijn pensioentje net iets hoger zal zijn dan het dopgeldje dat ik nu krijg :-)

Mijn pensioen bleek 300€ hoger dan mijn dop. Zo ben ik uit de armoede geraakt...

Marie van de koster
15 november 2012, 16:53
Kan de koster niet tussenkomen ?
Maar goed, haar bijdragen zijn mij wel 10 € waard.

Ook een schat, ons Bobke :-)

Marie van de koster
15 november 2012, 16:54
Mijn pensioen bleek 300€ hoger dan mijn dop. Zo ben ik uit de armoede geraakt...

Dus toch nog goede vooruitzichten!

eno2
15 november 2012, 17:12
Dus toch nog goede vooruitzichten!;-)

Ja en ik heb mijn kosten merkbaar gedrukt door te emigreren

circe
15 november 2012, 17:18
Ik zou denken dat de leden van de oudervereniging misschien zèlf ieder hun eigen kleine bijdrage konden leveren?

Marie van de koster
15 november 2012, 17:30
Ik zou denken dat de leden van de oudervereniging misschien zèlf ieder hun eigen kleine bijdrage konden leveren?

Delicaat onderwerp, heel delicaat ... :?

Demper
15 november 2012, 17:43
Zou je wel/niet bereid zijn om 10 euro daarvoor samen te leggen?

Nog in geen miljoen jaar.

Eberhard Leclerc
15 november 2012, 17:43
Mevrouw was toen al bijna 62 en heeft toch nog enkele korte interims kunnen versieren maar sinds haar 63ste lukt het echt niet meer.



Je kunt morgen gewoon als schoonmaakster aan de slag. Vacatures genoeg. Wat is daar mis mee?

Kennelijk laat je dat werk aan ''moslims'' over en profiteer je liever van de belastingbetaler en besteed je je tijd aan het uitschelden van ''immigranten''.

Kallikles
15 november 2012, 17:47
Want mevrouw kan niet werken of zo?

Als je de hele dag op ''moslims'' en ''vreemdelingen-profiteurs'' kan schelden, kun zelf je eigen broek wel ophouden toch?

²

Kallikles
15 november 2012, 17:47
Je kunt morgen gewoon als schoonmaakster aan de slag. Vacatures genoeg. Wat is daar mis mee?

Kennelijk laat je dat werk aan ''moslims'' over en profiteer je liever van de belastingbetaler en besteed je je tijd aan het uitschelden van ''immigranten''.

²

Groentje-18
15 november 2012, 18:12
Ik vind het zeer solidair en een idee dat ik alleen maar kan toejuichen, dat de armeren op dit forum geholpen worden om zo in hun levensbehoeften te voorzien.

Moest ik de middelen hebben, zou ik zeker bijleggen. Helaas moet ik zelf momenteel iedere eurocent zeven maal omdraaien en overal gaan aankloppen voor financiële hulp.

Succes Marie, ik hoop dat het goedkomt!

Zie ook mijn topic met spaartips en met vacatures als je wil, zodat we mekaar kunnen helpen en uit deze moeilijke situatie kunnen komen! :)

Groentje-18
15 november 2012, 18:13
Je kunt morgen gewoon als schoonmaakster aan de slag. Vacatures genoeg. Wat is daar mis mee?

Kennelijk laat je dat werk aan ''moslims'' over en profiteer je liever van de belastingbetaler en besteed je je tijd aan het uitschelden van ''immigranten''.

Mmm ... Dat werk mag niet geweigerd worden hoor.
Is mij ook aangeboden door het ocmw, als je daarop 'neen' zegt als uitkeringsgerechtigde verlies je je uitkering.
Punt is dat ik geen uitkering had, daarom konden ze mij niets afnemen. En dat ik moet studeren en dus geen tijd heb om in een stad 100km van mijn huis te gaan poetsen, al zou mijn lichaam dat aankunnen (ik mag geen staande jobs uitvoeren).

Groentje-18
15 november 2012, 18:17
Mevrouw is in eerste instantie werkloos geworden ten gevolge van het vallen van het Ijzeren Gordijn. Mevrouw werkte nl voor Oost-Duitsland. Mevrouw heeft een herscholingscursus gevolgd en de gekste interims aangenomen om toch maar aan het werk te kunnen blijven. Mevrouw is dank zij haar inspanningen zo'n 7 jaar met tijdelijke contracten aan het werk kunnen blijven maar toen vond men mevrouw toch wat oud worden. Mevrouw is dan begonnen met vrijwilligerswerk en een PWA-job maar is toch blijven solliciteren. Mevrouw kreeg een interim van 3 weken en heeft op die korte tijd toch zo'n goede indruk gemaakt dat ze 2 jaar in dienst mocht blijven. Toen kwam de crisis die dat bedrijf zwaar getroffen heeft en mevrouw moest samen met vele anderen gaan. Mevrouw was toen al bijna 62 en heeft toch nog enkele korte interims kunnen versieren maar sinds haar 63ste lukt het echt niet meer.
Nu doet mevrouw 3 soorten vrijwilligerswerk waar ze druk mee bezig is en hoopt verder de lotto te winnen.
Bijkomend probleem is dat mevrouw in de jaren '70 meer dan 8 jaar thuisgebleven is (zonder te doppen!) om zelf haar kindjes groot te trekken en daardoor niet aan haar vereiste loopbaanjaren komt en dus moet wachten tot haar 65ste om met pensioen te kunnen.
De groetjes van mevrouw aan Eberhard!


Ai. :(
Oudere mensen die kou of honger lijden vind ik heel ernstig. Zeker nadat ze een leven lang hebben bijgedragen. :?

Ben je niet uitkeringsgerechtigd nu dan? En het ocmw? Normaal moeten ze een menswaardig leven garanderen en zou je dus een leefloon kunnen krijgen. Het lijkt me dat ze er niet veel tegen in zouden kunnen brengen.

giserke
15 november 2012, 18:24
Mijn volkswagen T5 heeft 350.000km

Willen jullie ook bijleggen?

Kallikles
15 november 2012, 18:28
Ai. :(
Oudere mensen die kou of honger lijden vind ik heel ernstig.

... behalve als ze de verkeerde huidskleur of religie hebben. Dan mogen ze creperen.

Groentje-18
15 november 2012, 18:33
... behalve als ze de verkeerde huidskleur of religie hebben. Dan mogen ze creperen.

Neen iedere Afrikaan moet een pensioen krijgen, hier ooit bijgedragen of niet maakt niet uit, hier te lande of niet ook niet. Kallikles trakteert!

En als ze dat niet krijgen is het andere uiterste creperen, want volgens jou bestaat er dus geen andere mogelijkheid voor de mensen in andere sociale organisaties.

Waarom zit je niet al lang in het buitenland, de miserie en armoede daar wat verzachten om te voorkomen dat er sukkeltjes naar hier moeten komen van de ellende of daar verhongeren, omdat ze het zelfs niet tot hier halen.

Bobke
15 november 2012, 18:34
... behalve als ze de verkeerde huidskleur of religie hebben. Dan mogen ze creperen.
Die kunnen altijd naar moslimlanden gaan.
Daar worden ze wel opgevangen in sociale woningen .

Txiki
15 november 2012, 18:40
Een laptop is geen levensbehoefte, een pint bier is dat wel.

Klarekijk
15 november 2012, 18:41
Wie van de forummers zou bereid zijn om 10 euro bij te leggen zodat we Marie van de Koster een laptop kunnen schenken? Ik ben alvast kandidaat.
Veel kleintjes maken een groot toch?
Let wel: dit is alleen maar een vraag. Zou je wel/niet bereid zijn om 10 euro daarvoor samen te leggen?

Wat is het probleem met Marie ? heeft ze geen Pc meer ? en kan ze er geen kopen ?

Graag wat meer uitleg .

Marie van de koster
15 november 2012, 19:05
Je kunt morgen gewoon als schoonmaakster aan de slag. Vacatures genoeg. Wat is daar mis mee?

Kennelijk laat je dat werk aan ''moslims'' over en profiteer je liever van de belastingbetaler en besteed je je tijd aan het uitschelden van ''immigranten''.

Een 63-jarige vrouw die nog nooit in haar leven uit poetsen ging, zou zo opeens alle poetswerk (let wel, IK WEIGER IN HET ZWART TE WERKEN! Ik weiger te profiteren van achterdeurtjes en weet ik veel!) aangeboden krijgen terwijl zoveel jongere mensen dat zogezegd niet aangeboden krijgen. Wat een vreemde logica!

Marie van de koster
15 november 2012, 19:06
²

Mevrouw is in eerste instantie werkloos geworden ten gevolge van het vallen van het Ijzeren Gordijn. Mevrouw werkte nl voor Oost-Duitsland. Mevrouw heeft een herscholingscursus gevolgd en de gekste interims aangenomen om toch maar aan het werk te kunnen blijven. Mevrouw is dank zij haar inspanningen zo'n 7 jaar met tijdelijke contracten aan het werk kunnen blijven maar toen vond men mevrouw toch wat oud worden. Mevrouw is dan begonnen met vrijwilligerswerk en een PWA-job maar is toch blijven solliciteren. Mevrouw kreeg een interim van 3 weken en heeft op die korte tijd toch zo'n goede indruk gemaakt dat ze 2 jaar in dienst mocht blijven. Toen kwam de crisis die dat bedrijf zwaar getroffen heeft en mevrouw moest samen met vele anderen gaan. Mevrouw was toen al bijna 62 en heeft toch nog enkele korte interims kunnen versieren maar sinds haar 63ste lukt het echt niet meer.
Nu doet mevrouw 3 soorten vrijwilligerswerk waar ze druk mee bezig is en hoopt verder de lotto te winnen.
Bijkomend probleem is dat mevrouw in de jaren '70 meer dan 8 jaar thuisgebleven is (zonder te doppen!) om zelf haar kindjes groot te trekken en daardoor niet aan haar vereiste loopbaanjaren komt en dus moet wachten tot haar 65ste om met pensioen te kunnen.
De groetjes van mevrouw aan Eberhard!

Vriendelijk verzoek om deze post even te lezen voor u een laatdunkend 2-tje post.

Marie van de koster
15 november 2012, 19:07
²

Een 63-jarige vrouw die nog nooit in haar leven uit poetsen ging, zou zo opeens alle poetswerk (let wel, IK WEIGER IN HET ZWART TE WERKEN! Ik weiger te profiteren van achterdeurtjes en weet ik veel!) aangeboden krijgen terwijl zoveel jongere mensen dat zogezegd niet aangeboden krijgen. Wat een vreemde logica!

Vriendelijk verzoek ook deze post even te lezen voor u een laatdunkend 2-tje post.

Marie van de koster
15 november 2012, 19:08
@ Kallikles : u zou toch nooit meer op dit forum verschijnen? U hebt toch heel dramatisch afscheid genomen?
Een man van uw woord bent u beslist niet!

Nietzsche
15 november 2012, 19:08
Je kunt morgen gewoon als schoonmaakster aan de slag. Vacatures genoeg. Wat is daar mis mee?

Kennelijk laat je dat werk aan ''moslims'' over en profiteer je liever van de belastingbetaler en besteed je je tijd aan het uitschelden van ''immigranten''.

2

Marie van de koster
15 november 2012, 19:09
Ik vind het zeer solidair en een idee dat ik alleen maar kan toejuichen, dat de armeren op dit forum geholpen worden om zo in hun levensbehoeften te voorzien.

Moest ik de middelen hebben, zou ik zeker bijleggen. Helaas moet ik zelf momenteel iedere eurocent zeven maal omdraaien en overal gaan aankloppen voor financiële hulp.

Succes Marie, ik hoop dat het goedkomt!

Zie ook mijn topic met spaartips en met vacatures als je wil, zodat we mekaar kunnen helpen en uit deze moeilijke situatie kunnen komen! :)

Merci voor de lieve woorden, Groentje. Ik weet best dat u het veel zwaarder hebt dan ik. :-)

Marie van de koster
15 november 2012, 19:11
Ai. :(
Oudere mensen die kou of honger lijden vind ik heel ernstig. Zeker nadat ze een leven lang hebben bijgedragen. :?

Ben je niet uitkeringsgerechtigd nu dan? En het ocmw? Normaal moeten ze een menswaardig leven garanderen en zou je dus een leefloon kunnen krijgen. Het lijkt me dat ze er niet veel tegen in zouden kunnen brengen.

Nu ben ik inderdaad uitkeringsgerechtigd, gelukkig maar. ;-)

Nietzsche
15 november 2012, 19:11
Ik vind het zeer solidair en een idee dat ik alleen maar kan toejuichen, dat de armeren op dit forum geholpen worden om zo in hun levensbehoeften te voorzien.

Moest ik de middelen hebben, zou ik zeker bijleggen. Helaas moet ik zelf momenteel iedere eurocent zeven maal omdraaien en overal gaan aankloppen voor financiële hulp.

Succes Marie, ik hoop dat het goedkomt!

Zie ook mijn topic met spaartips en met vacatures als je wil, zodat we mekaar kunnen helpen en uit deze moeilijke situatie kunnen komen! :)

Ze wil alleen een nieuwe laptop, ze gaat niet dood aan hongersnood, hoor.

Marie van de koster
15 november 2012, 19:11
Mijn volkswagen T5 heeft 350.000km

Willen jullie ook bijleggen?

Met plezier, ik heb nog ergens 5 cent te veel ;-)

Marie van de koster
15 november 2012, 19:13
... behalve als ze de verkeerde huidskleur of religie hebben. Dan mogen ze creperen.

Zou u niet beter op het subforum over integratie en immigratie uw gal gaan spuwen. Problemen van gewone alledaagse Belgische autochtone burgers mogen echt niet meer besproken worden of de immigratieproblematiek wordt er met de haren bijgesleurd.
Denkt u nu echt dat enkel immigranten problemen hebben? Dan bent u nog kortzichtiger dan ik al dacht!

Marie van de koster
15 november 2012, 19:17
2

Mevrouw is in eerste instantie werkloos geworden ten gevolge van het vallen van het Ijzeren Gordijn. Mevrouw werkte nl voor Oost-Duitsland. Mevrouw heeft een herscholingscursus gevolgd en de gekste interims aangenomen om toch maar aan het werk te kunnen blijven. Mevrouw is dank zij haar inspanningen zo'n 7 jaar met tijdelijke contracten aan het werk kunnen blijven maar toen vond men mevrouw toch wat oud worden. Mevrouw is dan begonnen met vrijwilligerswerk en een PWA-job maar is toch blijven solliciteren. Mevrouw kreeg een interim van 3 weken en heeft op die korte tijd toch zo'n goede indruk gemaakt dat ze 2 jaar in dienst mocht blijven. Toen kwam de crisis die dat bedrijf zwaar getroffen heeft en mevrouw moest samen met vele anderen gaan. Mevrouw was toen al bijna 62 en heeft toch nog enkele korte interims kunnen versieren maar sinds haar 63ste lukt het echt niet meer.
Nu doet mevrouw 3 soorten vrijwilligerswerk waar ze druk mee bezig is en hoopt verder de lotto te winnen.
Bijkomend probleem is dat mevrouw in de jaren '70 meer dan 8 jaar thuisgebleven is (zonder te doppen!) om zelf haar kindjes groot te trekken en daardoor niet aan haar vereiste loopbaanjaren komt en dus moet wachten tot haar 65ste om met pensioen te kunnen.
De groetjes van mevrouw aan Eberhard!


Vriendelijk verzoek even deze post te lezen voor u een laatdunkend (en in uw geval weer erg naïef) 2-tje post.

Nietzsche
15 november 2012, 19:18
Vriendelijk verzoek even deze post te lezen voor u een laatdunkend (en in uw geval weer erg naïef) 2-tje post.

Dat had ik al gelezen.

Kallikles
15 november 2012, 19:20
Ze wil alleen een nieuwe laptop, ze gaat niet dood aan hongersnood, hoor.

Best wel gappig, anders. Eerst ons de huid volschelden en dan bij ons komen bedelen om een nieuwe laptop. Er zijn hier bedelaars die geen eten hebben, maar mevrouw wil een laptop. En daar moeten wij daar nog voor opdraaien, terwijl zij de mensen die het wel verdienen de hele tijd uitscheldt.

Er zijn toch echt wel mensen zonder enige schaamte of eergevoel.

Munglik
15 november 2012, 19:22
Best wel gappig, anders. Eerst ons de huid volschelden en dan bij ons komen bedelen om een nieuwe laptop. Er zijn hier bedelaars die geen eten hebben, maar mevrouw wil een laptop. En daar moeten wij daar nog voor opdraaien, terwijl zij de mensen die het wel verdienen de hele tijd uitscheldt.

Er zijn toch echt wel mensen zonder enige schaamte of eergevoel.

Het was NieuwNoors die de draad gestart heeft, niet Marie.

Eigenzinnig
15 november 2012, 19:24
Best wel gappig, anders. Eerst ons de huid volschelden en dan bij ons komen bedelen om een nieuwe laptop. Er zijn hier bedelaars die geen eten hebben, maar mevrouw wil een laptop. En daar moeten wij daar nog voor opdraaien, terwijl zij de mensen die het wel verdienen de hele tijd uitscheldt.

Er zijn toch echt wel mensen zonder enige schaamte of eergevoel.

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid...meneerke-ik-ga-weg-en-kom-nooit-meer-terug..:lol:

Marie van de koster
15 november 2012, 19:24
Wat is het probleem met Marie ? heeft ze geen Pc meer ? en kan ze er geen kopen ?

Graag wat meer uitleg .

Nee, ik zal u efkes vertellen hoe dat zit. Ik ben secretaris van een ouderlingenvereniging en doe al dat administratieve werk in mijn eentje omdat er niemand anders bij ons met een pc kan werken. Ik heb een onnoemelijk aantal documenten bij elkaar gekregen op de iets meer dan twee jaar dat ik dat doe, ook foto's. Nu vragen de mensen mij voortdurend alle mogelijke en onmogelijke zaken en verlangen direct antwoord. Een laptop zou ik kunnen gebruiken om al die documentjes op te zetten, mee te sleuren naar de vergaderingen en andere bijeenkomsten en als ze dan iets vragen het direct te kunnen opzoeken. Ook zou ik dan tijdens een bijeenkomst de foto's eens kunnen schijnen (een andere vereniging wil mij hun beamer lenen hebben ze beloofd). Ik werk ook aan de website en ik denk dat ik kan surfen via een hotspot in het lokaal waar we vergaderen en dan zou ik die mensen ook de website kunnen laten zien.
Verder wil ik mij voorbereiden op Windows 8 en Office 2013 zonder zelf aan mijn pc veel te veranderen want ik werk veel met de pc maar zelf iets installeren, downloaden en zo daar ben ik echt bang voor (een beetje belachelijk ik weet het).
Maar uiteindelijk is die vraag van NiNo heel lief en goedbedoeld maar u moet dat echt niet ernstig nemen :-)

Deze historie begon eigenlijk als een grapje in de draad over voornamen van Forummers, we zouden een prijs winnen als we juist raden. Toen besloot NieuwNoors om eens te testen wat voor reacties er op zouden komen als ze deze vraag stelde in een ander forum.
De eigenlijke reden waarom ik een nieuwe laptop erg zou kunnen gebruiken, leest u in de post hierboven.
Het is wel vreemd dat op een goedbedoelde luchthartige vraag van NiNo door sommige mensen (en geloof me daarmee bedoel ik u echt niet! maar lees even de reacties van Eberhard, Kallikles en Nietzsche) zo haatdragend wordt gereageerd. Forummers die beweren zelf sociaal en weet ik veel wat allemaal te zijn, beschuldigen mij ervan een profiteur te zijn, te schelden op migranten en moslims enzovoort. Merkwaardig!

Marie van de koster
15 november 2012, 19:26
Best wel gappig, anders. Eerst ons de huid volschelden en dan bij ons komen bedelen om een nieuwe laptop. Er zijn hier bedelaars die geen eten hebben, maar mevrouw wil een laptop. En daar moeten wij daar nog voor opdraaien, terwijl zij de mensen die het wel verdienen de hele tijd uitscheldt.

Er zijn toch echt wel mensen zonder enige schaamte of eergevoel.

En vertel me nu eens even waar ik gebedeld heb ????????????????????????

Eigenzinnig
15 november 2012, 19:26
Het was NieuwNoors die de draad gestart heeft, niet Marie.

Best wel grappig..u laten bekeren..en preken over een barmhartige religie en dan minderbedeelden vierkant uitlachen..

Ik geef met plezier 10 euro en ik ben een werkloze-in-wording...

Nietzsche
15 november 2012, 19:26
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid...meneerke-ik-ga-weg-en-kom-nooit-meer-terug..:lol:

*mensen die dat geloofde*. :cry::?:lol:

Marie van de koster
15 november 2012, 19:30
Best wel grappig..u laten bekeren..en preken over een barmhartige religie en dan minderbedeelden vierkant uitlachen..

Ik geef met plezier 10 euro en ik ben een werkloze-in-wording...

Dan wens ik u veel goede moed. Niet enkel omdat u hoogstwaarschijnlijk ook een moeilijke financiële tijd tegemoet gaat maar vooral omdat u hier goed kunt lezen wat voor lelijke, gemene, beledigende reacties een werkloze te slikken krijgt als hij/zij toegeeft niet het geld te hebben om zich iets bepaalds te kunnen permitteren.
Verder vriendelijk bedankt voor de intentie ;-)

alfa16vjtd
15 november 2012, 19:33
@ Kallikles : u zou toch nooit meer op dit forum verschijnen? U hebt toch heel dramatisch afscheid genomen?
Een man van uw woord bent u beslist niet!

Waarom zou men een nieuwe laptop kopen? Met een goedkope pc van een 20 euro kan je al ver komen. Zet daar een linux op (bijvoorbeeld slitaz) en je pc werkt vlotter dan de doorsnee windows pc.

Munglik
15 november 2012, 19:36
Waarom zou men een nieuwe laptop kopen? Met een goedkope pc van een 20 euro kan je al ver komen. Zet daar een linux op (bijvoorbeeld slitaz) en je pc werkt vlotter dan de doorsnee windows pc.

Nee, ik zal u efkes vertellen hoe dat zit. Ik ben secretaris van een ouderlingenvereniging en doe al dat administratieve werk in mijn eentje omdat er niemand anders bij ons met een pc kan werken. Ik heb een onnoemelijk aantal documenten bij elkaar gekregen op de iets meer dan twee jaar dat ik dat doe, ook foto's. Nu vragen de mensen mij voortdurend alle mogelijke en onmogelijke zaken en verlangen direct antwoord. Een laptop zou ik kunnen gebruiken om al die documentjes op te zetten, mee te sleuren naar de vergaderingen en andere bijeenkomsten en als ze dan iets vragen het direct te kunnen opzoeken. Ook zou ik dan tijdens een bijeenkomst de foto's eens kunnen schijnen (een andere vereniging wil mij hun beamer lenen hebben ze beloofd). Ik werk ook aan de website en ik denk dat ik kan surfen via een hotspot in het lokaal waar we vergaderen en dan zou ik die mensen ook de website kunnen laten zien.
Verder wil ik mij voorbereiden op Windows 8 en Office 2013 zonder zelf aan mijn pc veel te veranderen want ik werk veel met de pc maar zelf iets installeren, downloaden en zo daar ben ik echt bang voor (een beetje belachelijk ik weet het).
Maar uiteindelijk is die vraag van NiNo heel lief en goedbedoeld maar u moet dat echt niet ernstig nemen

NieuwNoors
15 november 2012, 19:38
Triestig te zien welke reacties hier verschijnen. :-(
Ik stel daarom nogmaals het volgende duidelijk: Marie heeft niet gevraagd naar een nieuwe laptop. Ik startte gewoon deze draad op, na wat zwanzen. EN om te peilen, wie er evt ZOU bereid zijn om 10 euro bij te leggen. Nu wordt hier al beweerd dat Marie "bedelt" om een nieuwe laptop. Zeg mannen, leer eens begrijpend lezen eh!:evil:
En om helemaal zeker te zijn dat het doordringt zal ik het nogmaals in het VET schrijven: MARIE HEEFT NOOIT GEBEDELD om een laptop.
En wie dit niet kan begrijpen blijft hier beter weg. Onnozelaars!

NieuwNoors
15 november 2012, 19:39
En vertel me nu eens even waar ik gebedeld heb ????????????????????????

Och Marie, niet aantrekken meiske.

Nietzsche
15 november 2012, 19:41
Het is wel triest dat Marie maar blijft bedelen om een laptop.

Munglik
15 november 2012, 19:43
Het is wel triest dat Marie maar blijft bedelen om een laptop.

Het is wel triest dat je niet beters te doen hebt dan op een forum te komen trollen.

Nietzsche
15 november 2012, 19:45
Het is wel triest dat je niet beters te doen hebt dan op een forum te komen trollen.

*koetjes en kalfjes*.

Marie van de koster
15 november 2012, 19:45
Och Marie, niet aantrekken meiske.

:-)

Munglik
15 november 2012, 19:47
*koetjes en kalfjes*.

En dan?

NieuwNoors
15 november 2012, 19:47
Het is wel triest dat Marie maar blijft bedelen om een laptop.

Was je mijn zoon, je kreeg een "goei lap" rond je oren. Stop nu eens om hier iedereen tegen elkaar op te zetten. En neen, geen PB'tje dit keer. Ik ben het grondig beu. Eens een grapje, ok. Maar jij doet hier elke draad in't honderd lopen en zet steeds iedereen tegen elkaar op. Want ja: "het is toch K&K". Maar intussen kwets je wel mensen. Het lijkt dat je daar een kick van krijgt. Ik vind dat je excuses moet aanbieden. Aan Marie. Zo'n lieve, medevoelende en lieve forumster.

Nietzsche
15 november 2012, 19:49
Was je mijn zoon, je kreeg een "goei lap" rond je oren. Stop nu eens om hier iedereen tegen elkaar op te zetten. En neen, geen PB'tje dit keer. Ik ben het grondig beu. Eens een grapje, ok. Maar jij doet hier elke draad in't honderd lopen en zet steeds iedereen tegen elkaar op. Want ja: "het is toch K&K". Maar intussen kwets je wel mensen. Het lijkt dat je daar een kick van krijgt. Ik vind dat je excuses moet aanbieden. Aan Marie. Zo'n lieve, medevoelende en lieve forumster.

Toch blijft het triest dat ze aan het bedelen is voor een laptop.

Nietzsche
15 november 2012, 19:50
En dan?

Koetjes en kalfjes is er voor bedoeld, om niet al te serieus te zijn.

Jij snappen? :-D;-)

eno2
15 november 2012, 19:50
Was je mijn zoon, je kreeg een "goei lap" rond je oren. Stop nu eens om hier iedereen tegen elkaar op te zetten. En neen, geen PB'tje dit keer. Ik ben het grondig beu. Eens een grapje, ok. Maar jij doet hier elke draad in't honderd lopen en zet steeds iedereen tegen elkaar op. Want ja: "het is toch K&K". Maar intussen kwets je wel mensen. Het lijkt dat je daar een kick van krijgt. Ik vind dat je excuses moet aanbieden. Aan Marie. Zo'n lieve, medevoelende en lieve forumster.

Ik vind dat openbaar gebedel ook maar niks, en dan nog plaatsvervangend.

Marie zit niet op die manier in de misère

Nietske is natuurlijk wel een zeer vervelend ventje

Nietzsche
15 november 2012, 19:51
Ik vind dat openbaar gebedel ook maar niks, en dan nog plaatsvervangend.

Marie zit niet op die manier in de misère

8-)

Nietzsche
15 november 2012, 19:52
Ik vind dat openbaar gebedel ook maar niks, en dan nog plaatsvervangend.

Marie zit niet op die manier in de misère

Nietske is natuurlijk wel een barloefke

8-)8-)

Aldus de vuilnisbakkenvreter.

Munglik
15 november 2012, 19:52
Koetjes en kalfjes is er voor bedoeld, om niet al te serieus te zijn.

Jij snappen? :-D;-)

Wat een fantastisch karakter heb je toch.

NieuwNoors
15 november 2012, 19:53
Het is wel triest dat je niet beters te doen hebt dan op een forum te komen trollen.

Toch nog één forummer met gezond verstand. Dank Munglik! :angel:

Klojo eerste klas
15 november 2012, 19:53
En dan?

2

P.S. groetjes voor Marie, Nieuwnoors en al die anderen die wel aanvoelen dat ook in K&K soms iets ernstigs kan zijn ;-)

Nietzsche
15 november 2012, 19:54
Wat een fantastisch karakter heb je toch.

;-)

Marie van de koster
15 november 2012, 19:55
Ik vind dat openbaar gebedel ook maar niks, en dan nog plaatsvervangend.

Marie zit niet op die manier in de misère

Nietske is natuurlijk wel een vervelend ventje

Ik heb dikwijls de indruk dat u nooit de moeite doet om mijn posts ook eens even te lezen, Eno!

NieuwNoors
15 november 2012, 19:56
Ik vind dat openbaar gebedel ook maar niks, en dan nog plaatsvervangend.

Marie zit niet op die manier in de misère

Nietske is natuurlijk wel een barloefke

Eno, wat zit gij nu bezig over gebedel??? TOON eens WAAR Marie zou gebedeld hebben!! En indien je het over "plaatsvervangend gebedel" hebt: ik heb hier reeds 2-3 keer uitgelegd dat het om een PEILING gaat. Begrijp je dat dan niet?
:roll::roll::roll::roll::roll:

Marie van de koster
15 november 2012, 19:57
2

P.S. groetjes voor Marie, Nieuwnoors en al die anderen die wel aanvoelen dat ook in K&K soms iets ernstigs kan zijn ;-)

Groetjes terug :-)

eno2
15 november 2012, 19:59
Ik heb dikwijls de indruk dat u nooit de moeite doet om mijn posts ook eens even te lezen, Eno!

Zei ik iets dat niet klopte? Je zit gelukkig boven de armoedegrens. OOk is het niet aan NN om hier voor jou om een laptop te komen vragen

Nietzsche
15 november 2012, 20:00
:rofl:

NieuwNoors, leer eens een beetje relativeren, serieus.

Marie van de koster
15 november 2012, 20:01
Zei ik iets dat niet klopte? Je zit gelukkig boven de armoedegrens. OOk is het niet aan NN om hier voor jou om een laptop te komen vragen

Joehoe!!!!! NiNo heeft GEEN laptop GEVRAAGD!!!!!!!!
Lees toch eens wat er staat!!!!!!!

NieuwNoors
15 november 2012, 20:01
Ik heb dikwijls de indruk dat u nooit de moeite doet om mijn posts ook eens even te lezen, Eno!

Och, laat die onnozelaars maar begaan. Ze beseffen niet half hoe dom ze zijn; gewoon omdat ze niet snappen waarover het eigenlijk gaat. Ik probeerde het reeds 3 keer uit te leggen Marie, maar 1tje beleeft plezier aan het pesten, trollen en verzieken van dit forum, en anderen zijn te dom om het te snappen. :-)

Marie van de koster
15 november 2012, 20:02
:rofl:

NieuwNoors, leer eens een beetje relativeren, serieus.

Opeens - omdat u met de neus op de feiten wordt gedrukt - schakelt u om van mensen beledigen naar mensen uitlachen en ze de les te spellen?
Vreemd ...

Nietzsche
15 november 2012, 20:03
NieuwNoors, waarom koop jij die laptop niet voor Marie?

NieuwNoors
15 november 2012, 20:04
Zei ik iets dat niet klopte? Je zit gelukkig boven de armoedegrens. OOk is het niet aan NN om hier voor jou om een laptop te komen vragen

Eno; totnogtoe beschouwde ik jou als een intelligente mens. Nu begin ik daar serieus aan te twijfelen hoor. Je begrijpt gewoon niet waarover het gaat man!

eno2
15 november 2012, 20:04
Eno, wat zit gij nu bezig over gebedel??? TOON eens WAAR Marie zou gebedeld hebben!! En indien je het over "plaatsvervangend gebedel" hebt: ik heb hier reeds 2-3 keer uitgelegd dat het om een PEILING gaat. Begrijp je dat dan niet?
:roll::roll::roll::roll::roll:


Ik zei nergens dat Marie bedelt. Dat laat ik aan Nietske over

Jouw draad kan niet anders overkomen dan als gebedel

Het is wel een primeur in zijn genre maar ik vind de primeur ongepast.

Nietzsche
15 november 2012, 20:05
Opeens - omdat u met de neus op de feiten wordt gedrukt - schakelt u om van mensen beledigen naar mensen uitlachen en ze de les te spellen?
Vreemd ...

Waar heb jij het nu weer over?

eno2
15 november 2012, 20:05
Eno; totnogtoe beschouwde ik jou als een intelligente mens. Nu begin ik daar serieus aan te twijfelen hoor. Je begrijpt gewoon niet waarover het gaat man!

Omdat ik je een beetje terechte tegenwind geef?

NieuwNoors
15 november 2012, 20:07
NieuwNoors, waarom koop jij die laptop niet voor Marie?

BEGRIJP JIJ DAN ECHT NIKS? Het was een PEILING schat!!!
En ja, moest het echt nodig zijn koop ik een laptop voor Marie. Jaloers?

Nietzsche
15 november 2012, 20:07
NieuwNoors, kan niet zo goed tegen kritiek en meningsverschillen.

Ze is tegen andersdenkende, ze zou de perfecte dictator kunnen zijn.

Marie van de koster
15 november 2012, 20:07
Ik zei nergens dat Marie bedelt. Dat laat ik aan Nietske over

Jouw draad kan niet anders overkomen dan als gebedel

Het is wel een primeur in zijn genre maar ik vind de primeur ongepast.

Gaat u nu op het rode driehoekje drukken?

eno2
15 november 2012, 20:07
Och, laat die onnozelaars maar begaan. Ze beseffen niet half hoe dom ze zijn; gewoon omdat ze niet snappen waarover het eigenlijk gaat. Ik probeerde het reeds 3 keer uit te leggen Marie, maar 1tje beleeft plezier aan het pesten, trollen en verzieken van dit forum, en anderen zijn te dom om het te snappen. :-)

Wat valt er te snappen?

Je vraagt geld voor Marie

Ik vraag me zelfs af of dat toelaatbaar is

Nietzsche
15 november 2012, 20:08
BEGRIJP JIJ DAN ECHT NIKS? Het was een PEILING schat!!!
En ja, moest het echt nodig zijn koop ik een laptop voor Marie. Jaloers?

:rofl:

Vergeet je je pilletjes niet?

eno2
15 november 2012, 20:09
Gaat u nu op het rode driehoekje drukken?

Voor schooien om geld?

Marie van de koster
15 november 2012, 20:09
Waar heb jij het nu weer over?

Wel beste jongen, als u dat niet snapt, dan bent u niet alleen naïef (zoals ik al eerder vermoedde) maar ook nog gewoon dom. Doe eens moeite en herlees uw posts in deze draad aandachtig, het kan namelijk ook zijn dat u niet eens begrijpt wat u zelf schrijft :roll:

Nietzsche
15 november 2012, 20:10
Wel beste jongen, als u dat niet snapt, dan bent u niet alleen naïef (zoals ik al eerder vermoedde) maar ook nog gewoon dom. Doe eens moeite en herlees uw posts in deze draad aandachtig, het kan namelijk ook zijn dat u niet eens begrijpt wat u zelf schrijft :roll:

Hahah, jij hebt het echt niet door eh?

Marie van de koster
15 november 2012, 20:10
Voor schooien om geld?

Kom, bewijzen wat u zegt in plaats van wat in het ijle te praten.
W�*�*r wordt er hier geschooid?

eno2
15 november 2012, 20:11
Och, laat die onnozelaars maar begaan. Ze beseffen niet half hoe dom ze zijn; gewoon omdat ze niet snappen waarover het eigenlijk gaat. Ik probeerde het reeds 3 keer uit te leggen Marie, maar 1tje beleeft plezier aan het pesten, trollen en verzieken van dit forum, en anderen zijn te dom om het te snappen. :-)

Voor wat Nietske betreft, klopt dat

eno2
15 november 2012, 20:13
Kom, bewijzen wat u zegt in plaats van wat in het ijle te praten.
W�*�*r wordt er hier geschooid?

In de openingsdraad, door de draadopener.

Het verwondert me, dat je daar gelukkig mee bent.

In jouw plaats zou ik daar zeer ongelukkig mee zijn.

NieuwNoors
15 november 2012, 20:13
Wat valt er te snappen?

Je vraagt geld voor Marie

Ik vraag me zelfs af of dat toelaatbaar is

Toon aan waar ik geld gevraagd heb voor Marie. Komaan, ik wacht. Er is een groot verschil tussen vragen : zou je BEREID zijn om 10 euro te schenken OF; ik doe een oproep aan iedereen om 10 euro te schenken . Begrijp je het nog steeds niet????

Marie van de koster
15 november 2012, 20:13
Hahah, jij hebt het echt niet door eh?

Ik heb het door maar u kan het niet. U denkt dat u ironisch of sarcastisch bent maar u hebt er absoluut geen verstand van om ironie of sarcasme te gebruiken met als gevolg dat uw opmerkingen als grove beledigingen overkomen. Mogelijk bent u gewoon te jong. Leer eens nadenken voor u iets schrijft!

NieuwNoors
15 november 2012, 20:15
Voor wat Nietske betreft, klopt dat

Dat zijn jouw woorden, Eno2. En ik ontken ze ook niet.

eno2
15 november 2012, 20:15
Toon aan waar ik geld gevraagd heb voor Marie. Komaan, ik wacht. Er is een groot verschil tussen vragen : zou je BEREID zijn om 10 euro te schenken OF; ik doe een oproep aan iedereen om 10 euro te schenken . Begrijp je het nog steeds niet????

Dat komt op hetzelfde neer en iedereen heeft het zo begrepen

Nietzsche
15 november 2012, 20:15
Ik heb het door maar u kan het niet. U denkt dat u ironisch of sarcastisch bent maar u hebt er absoluut geen verstand van om ironie of sarcasme te gebruiken met als gevolg dat uw opmerkingen als grove beledigingen overkomen. Mogelijk bent u gewoon te jong. Leer eens nadenken voor u iets schrijft!

Ik doe dit allemaal expres, dit is koetjes en kalfjes en daar mag je wat trollen. Het feit dat jij dat niet doorhebt, komt misschien omdat je gewoon wat te oud bent.

Leer eens relativeren voor jij iets schrijft.

Marie van de koster
15 november 2012, 20:16
Wie van de forummers zou bereid zijn om 10 euro bij te leggen zodat we Marie van de Koster een laptop kunnen schenken? Ik ben alvast kandidaat.
Veel kleintjes maken een groot toch?
Let wel: dit is alleen maar een vraag. Zou je wel/niet bereid zijn om 10 euro daarvoor samen te leggen?

Toon aan waar ik geld gevraagd heb voor Marie. Komaan, ik wacht. Er is een groot verschil tussen vragen : zou je BEREID zijn om 10 euro te schenken OF; ik doe een oproep aan iedereen om 10 euro te schenken . Begrijp je het nog steeds niet????

Ik quote uw openingspost nog eens. Misschien doen ze de moeite om hem even te lezen ... De voorwaardelijke wijze kennen ze hier duidelijk niet!

eno2
15 november 2012, 20:17
@ NN

Als je werkelijk een peiling doet, moet je er ook een openen.

NieuwNoors
15 november 2012, 20:17
Dat komt op hetzelfde neer en iedereen heeft het zo begrepen

Dan zijn jullie allemaal dom. In mijn tijd leerden wij nog BEGRIJPEND lezen op school.

Nietzsche
15 november 2012, 20:18
Ik quote uw openingspost nog eens. Misschien doen ze de moeite om hem even te lezen ... De voorwaardelijke wijze kennen ze hier duidelijk niet!

Bedelen dus.

NieuwNoors
15 november 2012, 20:18
@ NN

Als je werkelijk een peiling doet, moet je er ook een openen.

Ik moet niks, mijn TroetelEno!

Marie van de koster
15 november 2012, 20:18
Ik doe dit allemaal expres, dit is koetjes en kalfjes en daar mag je wat trollen. Het feit dat jij dat niet doorhebt, komt misschien omdat je gewoon wat te oud bent.

Leer eens relativeren voor jij iets schrijft.

Trol als u niets beters te doen hebt. Het feit dat u mensen beledigt, schijnt u zelf niet door te hebben. Droevig ...

eno2
15 november 2012, 20:19
Ik quote uw openingspost nog eens. Misschien doen ze de moeite om hem even te lezen ... De voorwaardelijke wijze kennen ze hier duidelijk niet!

Het is een pure oproep je een laptop te schenken. Als je beneden de armoedegrens zat, zou ik daaraan meedoen. Verder vind ik, dat zo'n oproep of peiling, noem het wat je wil, niet kan.

eno2
15 november 2012, 20:20
Trol als u niets beters te doen hebt. Het feit dat u mensen beledigt, schijnt u zelf niet door te hebben. Droevig ...
Het is een scheldorgeltje, dat is een sport voor hem.

NieuwNoors
15 november 2012, 20:20
Ik doe dit allemaal expres, dit is koetjes en kalfjes en daar mag je wat trollen. Het feit dat jij dat niet doorhebt, komt misschien omdat je gewoon wat te oud bent.

Leer eens relativeren voor jij iets schrijft.

Er is een groot verschil tussen "wat trollen" en mensen diep beledigen.
En jouw opmerking over "te oud" is er ook over.

Nietzsche
15 november 2012, 20:21
Trol als u niets beters te doen hebt. Het feit dat u mensen beledigt, schijnt u zelf niet door te hebben. Droevig ...

Ik heb maar al te goed door dat ik mensen beledig.

eno2
15 november 2012, 20:22
Dan zijn jullie allemaal dom. In mijn tijd leerden wij nog BEGRIJPEND lezen op school.

Ik kan hier enkel begrijpend schreien

Nietzsche
15 november 2012, 20:22
Er is een groot verschil tussen "wat trollen" en mensen diep beledigen.
En jouw opmerking over "te oud" is er ook over.

Jij bent ook weer lekker selectief bezig eh?

Marie verteld mij dat ik te jong ben, en daar zeg jij niets over.

NieuwNoors
15 november 2012, 20:23
Ik heb maar al te goed door dat ik mensen beledig.

Schaam je.

NieuwNoors
15 november 2012, 20:24
Jij bent ook weer lekker selectief bezig eh?

Marie verteld mij dat ik te jong ben, en daar zeg jij niets over.

Ok; zoals je wil. Bij deze verklaar ik , NieuwNoors: "Nietzsche, je bent te jong".
Ok nu ik er wel iets over gezegd heb?

Nietzsche
15 november 2012, 20:25
Schaam je.

Als ik mij er voor zou schamen, dan deed ik het niet.

Nooit een cursus basis-logica gevolgd?

NieuwNoors
15 november 2012, 20:25
Jij bent ook weer lekker selectief bezig eh?

Marie verteld mij dat ik te jong ben, en daar zeg jij niets over.

vertelT

NieuwNoors
15 november 2012, 20:26
Als ik mij er voor zou schamen, dan deed ik het niet.

Nooit een cursus basis-logica gevolgd?

Neen, waarom zou ik? Jij nooit een cursus elementaire beleefdheid?

Nietzsche
15 november 2012, 20:26
Ok; zoals je wil. Bij deze verklaar ik , NieuwNoors: "Nietzsche, je bent te jong".
Ok nu ik er wel iets over gezegd heb?

Ben jij spastisch?

Marie van de koster
15 november 2012, 20:27
Ik heb maar al te goed door dat ik mensen beledig.

En bent u daar fier op ??????? Is dat iets om fier op te zijn ?????? Weet u echt niet wat menslievendheid, vriendelijkheid en sociaalvoelendheid betekenen????? Gaat u zich straks beter voelen omdat u toch lekker iemand aan het beledigen geweest bent????
Bent u zo een klein mens???

Nietzsche
15 november 2012, 20:27
Neen, waarom zou ik? Jij nooit een cursus elementaire beleefdheid?

Op dit forum kun je zelf kiezen wanneer je die beleefdheid gaat gebruiken. Dat hoeft niet in koetjes en kalfjes, dat is juist zo leuk aan dit forum.

Al dat serieuze gedoe.:?

NieuwNoors
15 november 2012, 20:29
Ben jij spastisch?

Ik niet, neen. Heb jij mss WEL een spierziekte, Nietzsche?

Nietzsche
15 november 2012, 20:29
En bent u daar fier op ??????? Is dat iets om fier op te zijn ?????? Weet u echt niet wat menslievendheid, vriendelijkheid en sociaalvoelendheid betekenen????? Gaat u zich straks beter voelen omdat u toch lekker iemand aan het beledigen geweest bent????
Bent u zo een klein mens???

1: Ja.

2: Mwau, vind het gewoon leuk.

3: Jawel, maar dit is koetjes en kalfjes.

4: Nee.

5: Nah, heb een bovengemiddelde lengte. :-D;-)

NieuwNoors
15 november 2012, 20:30
Op dit forum kun je zelf kiezen wanneer je die beleefdheid gaat gebruiken. Dat hoeft niet in koetjes en kalfjes, dat is juist zo leuk aan dit forum.

Al dat serieuze gedoe.:?

Beleefdheid geldt altijd en overal. Ook op een forum. Indien je dit niet kunt opbrengen: ophoepelen. (en dit is beleefd uitgedrukt, geef toe).

Nietzsche
15 november 2012, 20:32
Beleefdheid geldt altijd en overal. Ook op een forum. Indien je dit niet kunt opbrengen: ophoepelen. (en dit is beleefd uitgedrukt, geef toe).

Op dit forum hoor je beleefd te zijn, alleen koetjes en kalfjes is daar een uitzondering op.

En ik hoepel voor helemaal niemand op. :-D;-)

NieuwNoors
15 november 2012, 20:33
En bent u daar fier op ??????? Is dat iets om fier op te zijn ?????? Weet u echt niet wat menslievendheid, vriendelijkheid en sociaalvoelendheid betekenen????? Gaat u zich straks beter voelen omdat u toch lekker iemand aan het beledigen geweest bent????
Bent u zo een klein mens???

Ik krijg meer en meer de indruk dat Nietzsche "Super-Louis" is. Je weet wel: perfecte gevechtshouding en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaage deurklinken. :-)

Groentje-18
15 november 2012, 20:33
Een 63-jarige vrouw die nog nooit in haar leven uit poetsen ging, zou zo opeens alle poetswerk (let wel, IK WEIGER IN HET ZWART TE WERKEN! Ik weiger te profiteren van achterdeurtjes en weet ik veel!) aangeboden krijgen terwijl zoveel jongere mensen dat zogezegd niet aangeboden krijgen. Wat een vreemde logica!

Jongere mensen krijgen dat aangeboden, maar niet de categorie die dit werk eigenlijk het meest overeenkomt met dat profiel : de jonge, on- of laaggeschoolde werkkracht (en deze categorie is tegenwoordig meer gekleurd, ja).
Die wordt vriendelijk gevraagd wat hij of zij wil doen met zijn leven, om dan vervolgens een cursus aan te bieden conform die wensen tijdens de welke de personen op kosten van de overheid kunnen leven, of al genoteerd als "werkbereid maar vindt geen job wegens discriminatie", nog voor er één sollicitatie gebeurd is.

eno2
15 november 2012, 20:33
Er is een groot verschil tussen "wat trollen" en mensen diep beledigen.
En jouw opmerking over "te oud" is er ook over.

Met die vent valt niet te communiceren, en als je het wel doet, gaat dat ten koste van jezelf

Ze gaan hem na verloop van tijd wel buitensmijten

NieuwNoors
15 november 2012, 20:34
Ik niet, neen. Heb jij mss WEL een spierziekte, Nietzsche?

Antwoord, Superlowieke?

Marie van de koster
15 november 2012, 20:35
Op dit forum kun je zelf kiezen wanneer je die beleefdheid gaat gebruiken. Dat hoeft niet in koetjes en kalfjes, dat is juist zo leuk aan dit forum.

Al dat serieuze gedoe.:?

Oh, dus uw 2-tje als antwoord op de post van Eberhard was niet serieus bedoeld? Jamaar, dan moet u dat duidelijker maken, hé en vooral aan Eberhard laten weten dat die 2 eigenlijk het omgekeerde betekende. Die mens denkt nu dat u zijn groupie bent!
Dus niets van wat u hier al gepost hebt in deze draad of in het hele "koetjes en kalfjes" - gebeuren mogen we geloven want het is allemaal even leuk bedoeld! :?

NieuwNoors
15 november 2012, 20:36
Met die vent valt niet te communiceren, en als je het wel doet, gaat dat ten koste van jezelf

Met jou valt ook niet echt te communiceren eh Eno? Je liet hier ook uitschijnen dat Marie "bedelt" om een laptop. Terwijl dit - VOOR DE 100ste keer- een peiling van mij was. :roll:

eno2
15 november 2012, 20:36
Die gast komt gewoon K&K wat verpesten met zijn kloterijen

Marie van de koster
15 november 2012, 20:36
1: Ja.

2: Mwau, vind het gewoon leuk.

3: Jawel, maar dit is koetjes en kalfjes.

4: Nee.

5: Nah, heb een bovengemiddelde lengte. :-D;-)

Nee hoor, u bent werkelijk een geestelijk klein mens. Ik hoop van harte dat u er ooit uit groeit!

Groentje-18
15 november 2012, 20:37
Zou u niet beter op het subforum over integratie en immigratie uw gal gaan spuwen. Problemen van gewone alledaagse Belgische autochtone burgers mogen echt niet meer besproken worden of de immigratieproblematiek wordt er met de haren bijgesleurd.
Denkt u nu echt dat enkel immigranten problemen hebben? Dan bent u nog kortzichtiger dan ik al dacht!

Blijkbaar is Kallikles zo onracistisch, dat als het gaat over armere mensen het volgens hem om religieuzen - laten we eerlijk doen, allicht bedoeld de brave man geen Christenen - of gekleurden moét gaan.
Deze mensen zouden wel eens ernstig geschoffeerd kunnen raken door die opvatting zou ik denken. Er zijn genoeg heel succesvolle religieuzen en "gekleurden" zoals hij ze noemt. Vandaag toen ik het nieuws keek bv. nog, heb ik geen niet-witte politicus aan het woord gezien. Ik ken ook genoeg andere allochtonen die het ver geschopt hebben of aan het schoppen zijn dus ik denk niet dat die geholpen worden met Kallikles' paternalistische pamperdrang in extremum, maar integendeel vinden dat Kallikles hun volk ontzettend beledigt en denigrerend behandeld, net alsof ze niet in staat zijn om voor zichzelf te zorgen. :?

Nochtans zullen deze mensen daar een pak meer ervaring in hebben dan hij!

eno2
15 november 2012, 20:38
Met jou valt ook niet echt te communiceren eh Eno? Je liet hier ook uitschijnen dat Marie "bedelt" om een laptop. Terwijl dit - VOOR DE 100ste keer- een peiling van mij was. :roll:


Je zet graag de zaken op zijn kop hé NN-ke

Jij bedelt hier in naam van Marie. Een schande is dat

Marie van de koster
15 november 2012, 20:38
Jongere mensen krijgen dat aangeboden, maar niet de categorie die dit werk eigenlijk het meest overeenkomt met dat profiel : de jonge, on- of laaggeschoolde werkkracht (en deze categorie is tegenwoordig meer gekleurd, ja).
Die wordt vriendelijk gevraagd wat hij of zij wil doen met zijn leven, om dan vervolgens een cursus aan te bieden conform die wensen tijdens de welke de personen op kosten van de overheid kunnen leven, of al genoteerd als "werkbereid maar vindt geen job wegens discriminatie", nog voor er één sollicitatie gebeurd is.

Tja ... :roll:

NieuwNoors
15 november 2012, 20:39
Nee hoor, u bent werkelijk een geestelijk klein mens. Ik hoop van harte dat u er ooit uit groeit!

Oei Marie, SuperLouis meet reeds 2,19m!!!!!!! En gij wilt die nog doen groeien? :lol:

eno2
15 november 2012, 20:39
Nee hoor, u bent werkelijk een geestelijk klein mens. Ik hoop van harte dat u er ooit uit groeit!

Klein is te zacht uitgedrukt. Gehandicapt, zeg maar

Groentje-18
15 november 2012, 20:39
Best wel gappig, anders. Eerst ons de huid volschelden en dan bij ons komen bedelen om een nieuwe laptop. Er zijn hier bedelaars die geen eten hebben, maar mevrouw wil een laptop. En daar moeten wij daar nog voor opdraaien, terwijl zij de mensen die het wel verdienen de hele tijd uitscheldt.

Er zijn toch echt wel mensen zonder enige schaamte of eergevoel.

Als u zich specifiek aangesproken voelt door de vraag van een forumvriend van haar om haar vrijwillig bij te staan, en u dan nog weigert, bent u wel extreem gehard tegen leed en armoede onder blanken moet ik zeggen. :|

Indien u zich niet specifiek aangesproken voelt, zwijg dan en laat deze liefdadigheidsactie bestaan zonder er je verzuurde gal te komen spuwen. Het is bijna Kerst, wil je daar rekening mee houden aub?

NieuwNoors
15 november 2012, 20:40
Je zet graag de zaken op zijn kop hé NN-ke

Jij bedelt hier in naam van Marie. Een schande is dat

Sebiet een schande om uw oren si!!! Gij kent mij nog ni.

Marie van de koster
15 november 2012, 20:41
Blijkbaar is Kallikles zo onracistisch, dat als het gaat over armere mensen het volgens hem om religieuzen - laten we eerlijk doen, allicht bedoeld de brave man geen Christenen - of gekleurden moét gaan.
Deze mensen zouden wel eens ernstig geschoffeerd kunnen raken door die opvatting zou ik denken. Er zijn genoeg heel succesvolle religieuzen en "gekleurden" zoals hij ze noemt. Vandaag toen ik het nieuws keek bv. nog, heb ik geen niet-witte politicus aan het woord gezien. Ik ken ook genoeg andere allochtonen die het ver geschopt hebben of aan het schoppen zijn dus ik denk niet dat die geholpen worden met Kallikles' paternalistische pamperdrang in extremum, maar integendeel vinden dat Kallikles hun volk ontzettend beledigt en denigrerend behandeld, net alsof ze niet in staat zijn om voor zichzelf te zorgen. :?

Nochtans zullen deze mensen daar een pak meer ervaring in hebben dan hij!

Inderdaad.

NieuwNoors
15 november 2012, 20:41
Merçie Groentje -18!

eno2
15 november 2012, 20:41
Schaam je.

Trollen schamen zich niet

Marie van de koster
15 november 2012, 20:42
Je zet graag de zaken op zijn kop hé NN-ke

Jij bedelt hier in naam van Marie. Een schande is dat

Asjeblieft, Eno, NiNo bedelt niet en al zeker niet in mijn naam. Doe eens normaal, zeg!

eno2
15 november 2012, 20:42
Sebiet een schande om uw oren si!!! Gij kent mij nog ni.

Nog niet helemaal

Marie van de koster
15 november 2012, 20:43
Oei Marie, SuperLouis meet reeds 2,19m!!!!!!! En gij wilt die nog doen groeien? :lol:

:lol:

NieuwNoors
15 november 2012, 20:45
Nog niet helemaal

Geluk voor u.

NieuwNoors
15 november 2012, 20:46
Asjeblieft, Eno, NiNo bedelt niet en al zeker niet in mijn naam. Doe eens normaal, zeg!

:lol::lol::lol::lol:Er zijn er hier die zeggen dat GIJ bedelt, en er zijn er die zeggen dat IK bedel. :lol::lol:
Allee Marie: wij bedelen dus samen. Da's wel nen troost.

Nietzsche
15 november 2012, 20:48
Oh, dus uw 2-tje als antwoord op de post van Eberhard was niet serieus bedoeld? Jamaar, dan moet u dat duidelijker maken, hé en vooral aan Eberhard laten weten dat die 2 eigenlijk het omgekeerde betekende. Die mens denkt nu dat u zijn groupie bent!
Dus niets van wat u hier al gepost hebt in deze draad of in het hele "koetjes en kalfjes" - gebeuren mogen we geloven want het is allemaal even leuk bedoeld! :?

Je begint het te snappen. :-D

eno2
15 november 2012, 20:50
Geluk voor u.

Eens

eno2
15 november 2012, 20:51
Gezien je het voor de hand liggende ontkent: wat was dan de bedoeling van deze draad en komt er wat van?

NieuwNoors
15 november 2012, 20:57
Gezien je het voor de hand liggende ontkent: wat was dan de bedoeling van deze draad en komt er wat van?

Ik antwoord niet meer op de vraag van de bedoeling: ik heb het hier tot in den treure proberen uit te leggen. En of er wat van komt zal ik hier niet aan de grote klok hangen. Is tussen Marie en mij. Je hebt mij wel teleurgesteld. Meeheulen met "de vijand", als je dit keer WEL begrijpt wat ik bedoel.....het lijkt mij dat uw hersencelletjes langzaam aan't afsterven zijn. :roll:

Groentje-18
15 november 2012, 20:57
Amai, deze draad was ontzettend leerrijk. Een aantal maskers zijn zeer hard afgevallen.

1. Onze meester-pamperaars (die overigens zelf in veel gevallen allochtoon zijn, of mag de ware aard van het beestje niet vermeld worden ;) ) menen dat enkel (andere) allochtonen arm kunnen zijn en voelen een diepe haat en nijd jegens de echte Belgen, ze steigeren als deze iets dreigen te krijgen.
Platter racisme heb ik hier zelden gezien, en dan nog tegenover de zwaksten der groep en mensen die quasi levenslang hebben bijgedragen of zoveel als mogelijk!!

2. Bepaalde armen (of mensen die zich arm noemen, eno2, jij bent degene die het meeste pronkt met de term "armoede" hier op het forum) zijn extreem jaloers op andere armen als die iets dreigen te verkrijgen...


Marie, ik hoop van harte dat je de laptop krijgt, deels gesponsord door dit forum - en waarom zou je mensen die een bijdrage willen geven geld weigeren? en wie weet kunnen de meer kapitaalkrachtigen wat meer in het zakje doen dan 10 euro wat voor veel mensen toch peanuts moet zijn- en wie weet wil de vereniging waarvoor je werkt ook een duit in het zakje doen. Ze zijn zich allicht niet bewust van het probleem. Daarbij is er misschien wel een budget voor materiaal nodig voor de vrijwilliger (de onkostenvergoeding), het kan toch niet dat je naast je werk ook nog daarin moet investeren?
Chapeau overigens voor je maatschappelijke inzet als vrijwilliger en als werkende mens, om zo mee onze welvaart op te bouwen.
Ik hoop dat je er nog lang mee van kan (en mag ~dat is blijkbaar het grootste probleem als ik sommige mag geloven waarvan ik tot mijn shock vaststel dat ze een ander het licht niet in de ogen gunnen) genieten!!

Herr Oberst
15 november 2012, 20:57
Jij bent ook weer lekker selectief bezig eh?

Marie verteld mij dat ik te jong ben, en daar zeg jij niets over.

Dat is ook gewoon zo. Het enige wat u op dit forum hebt gepresteerd was het achterna praten van Flanelcondoom, sinds hij gebannen is hebt u geen enkele nuttige bijdrage meer geleverd, enkel wat kinderachtig gezever en getrol in de marge. Heeft iemand van uw leeftijd dan niets beters te doen met zijn tijd? Ga eens op café, zoek u wat vrienden, in plaats van de godganse dag zo'n 40 nutteloze posts op dit forum neer te poten.

Marie van de koster
15 november 2012, 20:57
Je kunt morgen gewoon als schoonmaakster aan de slag. Vacatures genoeg. Wat is daar mis mee?

Kennelijk laat je dat werk aan ''moslims'' over en profiteer je liever van de belastingbetaler en besteed je je tijd aan het uitschelden van ''immigranten''.

Je begint het te snappen. :-D

Dus u bent het volledig oneens met bovenstaande poster van Eberhard.

@ Eberhard Leclerc : Nietzsche had voorheen een "2" geplaatst na het quoten van uw bovenstaande post. Hij heeft nu verschillende malen verklaard dat hij niets van wat hij in deze draad post, ook werkelijk meent. Gelieve daarom te noteren dat Nietzsche het niet eens is met u en die 2 te negeren.

NieuwNoors
15 november 2012, 21:01
Dus u bent het volledig oneens met bovenstaande poster van Eberhard.

@ Eberhard Leclerc : Nietzsche had voorheen een "2" geplaatst na het quoten van uw bovenstaande post. Hij heeft nu verschillende malen verklaard dat hij niets van wat hij in deze draad post, ook werkelijk meent. Gelieve daarom te noteren dat Nietzsche het niet eens is met u en die 2 te negeren.

Ge trekt het u aan eh? :-(
Luister Marie, die gasten zijn het ni waard. Stel u daar gewoon boven, ik doe dat ook. Ze gunnen een ander het daglicht in hun ogen niet en dat zegt voor mij genoeg. Laat ze maar; ze zijn uw tijd en uw reacties niet waard.

eno2
15 november 2012, 21:01
Ik antwoord niet meer op de vraag van de bedoeling: ik heb het hier tot in den treure proberen uit te leggen. En of er wat van komt zal ik hier niet aan de grote klok hangen. Is tussen Marie en mij. Je hebt mij wel teleurgesteld. Meeheulen met "de vijand", als je dit keer WEL begrijpt wat ik bedoel.....het lijkt mij dat uw hersencelletjes langzaam aan't afsterven zijn. :roll:

De brutaliteit...

Een draad als deze getuigt ook niet van een overmatig bezit aan hersencelletjes:lol:

Een openbare oproep doen en dan de zaakjes achter de schermen afwerken...:roll:

Nog veel succes met de collecte :cheer:

NieuwNoors
15 november 2012, 21:03
Amai, deze draad was ontzettend leerrijk. Een aantal maskers zijn zeer hard afgevallen.

1. Onze meester-pamperaars (die overigens zelf in veel gevallen allochtoon zijn, of mag de ware aard van het beestje niet vermeld worden ;) ) menen dat enkel (andere) allochtonen arm kunnen zijn en voelen een diepe haat en nijd jegens de echte Belgen, ze steigeren als deze iets dreigen te krijgen.
Platter racisme heb ik hier zelden gezien, en dan nog tegenover de zwaksten der groep en mensen die quasi levenslang hebben bijgedragen of zoveel als mogelijk!!

2. Bepaalde armen (of mensen die zich arm noemen, eno2, jij bent degene die het meeste pronkt met de term "armoede" hier op het forum) zijn extreem jaloers op andere armen als die iets dreigen te verkrijgen...


Marie, ik hoop van harte dat je de laptop krijgt, deels gesponsord door dit forum - en waarom zou je mensen die een bijdrage willen geven geld weigeren? en wie weet kunnen de meer kapitaalkrachtigen wat meer in het zakje doen dan 10 euro wat voor veel mensen toch peanuts moet zijn- en wie weet wil de vereniging waarvoor je werkt ook een duit in het zakje doen. Ze zijn zich allicht niet bewust van het probleem. Daarbij is er misschien wel een budget voor materiaal nodig voor de vrijwilliger (de onkostenvergoeding), het kan toch niet dat je naast je werk ook nog daarin moet investeren?
Chapeau overigens voor je maatschappelijke inzet als vrijwilliger en als werkende mens, om zo mee onze welvaart op te bouwen.
Ik hoop dat je er nog lang mee van kan (en mag ~dat is blijkbaar het grootste probleem als ik sommige mag geloven waarvan ik tot mijn shock vaststel dat ze een ander het licht niet in de ogen gunnen) genieten!!

En of de maskers van sommigen afgevallen zijn!!!!!!

NieuwNoors
15 november 2012, 21:04
De brutaliteit...

Een draad als deze getuigt ook niet van een overmatig bezit aan hersencelletjes:lol:

Een openbare oproep doen en dan de zaakjes achter de schermen afwerken...:roll:

Nog veel succes met de collecte :cheer:

Welke collecte??? Heb ik iets vermeld over een collecte? Zo ja, ik hoop dat je ook 10 euro bijlegt dan. Of neen: 5 euro is ook goed.

Marie van de koster
15 november 2012, 21:07
Amai, deze draad was ontzettend leerrijk. Een aantal maskers zijn zeer hard afgevallen.

1. Onze meester-pamperaars (die overigens zelf in veel gevallen allochtoon zijn, of mag de ware aard van het beestje niet vermeld worden ;) ) menen dat enkel (andere) allochtonen arm kunnen zijn en voelen een diepe haat en nijd jegens de echte Belgen, ze steigeren als deze iets dreigen te krijgen.
Platter racisme heb ik hier zelden gezien, en dan nog tegenover de zwaksten der groep en mensen die quasi levenslang hebben bijgedragen of zoveel als mogelijk!!

2. Bepaalde armen (of mensen die zich arm noemen, eno2, jij bent degene die het meeste pronkt met de term "armoede" hier op het forum) zijn extreem jaloers op andere armen als die iets dreigen te verkrijgen...


Marie, ik hoop van harte dat je de laptop krijgt, deels gesponsord door dit forum - en waarom zou je mensen die een bijdrage willen geven geld weigeren? en wie weet kunnen de meer kapitaalkrachtigen wat meer in het zakje doen dan 10 euro wat voor veel mensen toch peanuts moet zijn- en wie weet wil de vereniging waarvoor je werkt ook een duit in het zakje doen. Ze zijn zich allicht niet bewust van het probleem. Daarbij is er misschien wel een budget voor materiaal nodig voor de vrijwilliger (de onkostenvergoeding), het kan toch niet dat je naast je werk ook nog daarin moet investeren?
Chapeau overigens voor je maatschappelijke inzet als vrijwilliger en als werkende mens, om zo mee onze welvaart op te bouwen.
Ik hoop dat je er nog lang mee van kan (en mag ~dat is blijkbaar het grootste probleem als ik sommige mag geloven waarvan ik tot mijn shock vaststel dat ze een ander het licht niet in de ogen gunnen) genieten!!

Hartelijk dank voor deze duidelijke interpretatie, Groentje.
Maar het forum moet mij niet sponsoren, hoor! Ik trek mijn plan en als het zonder laptop moet, dan is dat maar zo.
Wat de vereniging betreft, die betalen mijn cartridges terug, da's ook al iets, nietwaar.
Verder wil ik naar aanleiding van uw post even opmerken dat vrijwilligers nu meer dan ooit tevoren nodig zijn en dat onze samenleving zonder het werk dat die vrijwilligers doen, een ferme stap achteruit zouden gaan. Ik denk hier bijvoorbeeld aan vrijwillige chauffeurs die ouderen naar ziekenhuizen e.d. voeren, aan mensen die in rusthuizen bejaarden gaan helpen bij het eten, aan de mensen van een gekende vereniging die vrijwillig zieken en eenzamen gaan bezoeken. En God alleen weet hoeveel eenzamen er zijn en als die door ziekte of ouderdom niet goed meer kunnen zijn die van Ziekenzorg ware engelen! (nee, ik ben niet bij Ziekenzorg ;-) maar ik vind die vereniging heel bewonderenswaardig.)

eno2
15 november 2012, 21:08
En of de maskers van sommigen afgevallen zijn!!!!!!

Arm zijn is constant onder de armoedegrens zitten. Bij Marie is dat niet het geval. Een collecte voor een laptop is dan ook onnodig

NieuwNoors
15 november 2012, 21:11
Ik denk dat ik toch min of meer een conclusie kan trekken uit mijn peiling. (zogezegd was dit bedelen:roll:): Slechts heel weinig mensen zouden bereid zijn een medeforummer te helpen. Erger nog: zowel ik als de medeforummer werden uitgescholden voor het vuil van de straat. Ik zal mijn conclusies hieruit trekken. Triestig. Triestige mensen, triestige mentaliteit.

eno2
15 november 2012, 21:12
Welke collecte??? Heb ik iets vermeld over een collecte? Zo ja, ik hoop dat je ook 10 euro bijlegt dan. Of neen: 5 euro is ook goed.

Ik heb mijn positie al omstandig uitgelegd

Laptop njet maar Marie trakteren wel

Kallikles
15 november 2012, 21:19
Aan Marie. Zo'n lieve, medevoelende en lieve forumster.

Lief en medevoelend? Vol haat, rancune & racisme ja. En na al haar racistische beledigingen aan mijn adres komt ze bij mij bedelen en dan moet ik haar nog een laptop kopen ook.

Er zijn echt wel mensen zonder schaamte en eergevoel.

eno2
15 november 2012, 21:19
Groentje -18
2. Bepaalde armen (of mensen die zich arm noemen, eno2, jij bent degene die het meeste pronkt met de term "armoede" hier op het forum) zijn extreem jaloers op andere armen als die iets dreigen te verkrijgen...

De grap van de dag:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

NieuwNoors
15 november 2012, 21:20
Arm zijn is constant onder de armoedegrens zitten. Bij Marie is dat niet het geval. Een collecte voor een laptop is dan ook onnodig

Eno, echt eh man: ik probeer mij hier in te houden en beleefd en wellevend tegenover u en iedereen te blijven, maar potverdekke, mijn bloed begint serieus te koken. Chance voor u dat ge op uw eiland zit!

eno2
15 november 2012, 21:21
Lief en medevoelend? Vol haat, rancune & racisme ja. En na al haar racistische beledigingen aan mijn adres komt ze bij mij bedelen en dan moet ik haar nog een laptop kopen ook.

Er zijn echt wel mensen zonder schaamte en eergevoel.

Ze bedelt niet

Welke racistische beledigingen? Is ze ooit bestraft?

NieuwNoors
15 november 2012, 21:22
De grap van de dag:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Groentje -18 slaat WEL de nagel op de kop.

eno2
15 november 2012, 21:22
Eno, echt eh man: ik probeer mij hier in te houden en beleefd en wellevend tegenover u en iedereen te blijven, maar potverdekke, mijn bloed begint serieus te koken. Chance voor u dat ge op uw eiland zit!

Je zo opwinden

't is niet goed voor jouw hersencellekes :lol:

eno2
15 november 2012, 21:23
Groentje -18 slaat WEL de nagel op de kop.


Meer van dat , goed lachen:lol::lol::lol::lol::lol:

Kallikles
15 november 2012, 21:23
Meer van dat , goed lachen:lol::lol::lol::lol::lol:

²

Marie van de koster
15 november 2012, 21:24
Lief en medevoelend? Vol haat, rancune & racisme ja. En na al haar racistische beledigingen aan mijn adres komt ze bij mij bedelen en dan moet ik haar nog een laptop kopen ook.

Er zijn echt wel mensen zonder schaamte en eergevoel.

Inderdaad, kijk maar eens in de spiegel!

NieuwNoors
15 november 2012, 21:25
Lief en medevoelend? Vol haat, rancune & racisme ja. En na al haar racistische beledigingen aan mijn adres komt ze bij mij bedelen en dan moet ik haar nog een laptop kopen ook.

Er zijn echt wel mensen zonder schaamte en eergevoel.

Graag een verwijzing waar Marie BIJ JOU kwam bedelen. En ook verwijzing van de vraag aan JOU om haar een laptop te kopen. Dank.

eno2
15 november 2012, 21:27
Nog een geluk dat we zo een grappige draad hebben hier, want anders is het weer niet veel soeps

Kallikles
15 november 2012, 21:29
Nog een geluk dat we zo een grappige draad hebben hier, want anders is het weer niet veel soeps

;-)

NieuwNoors
15 november 2012, 21:30
Je zo opwinden

't is niet goed voor jouw hersencellekes :lol:

Van mijn hersencellekes moet gij u niks aantrekken hoor. Kijk maar of uwen bloeddruk en uwe prostaat het aankunnen.

maddox
15 november 2012, 21:31
1) NieuwNoors gaf aan in haar eerste posting dat het een testballonnetje was.

2) Ebertje en Nietzsche* waren weer heel snel om op de vrouw te spelen, en Kallikles trok weer eens zijn calimerokaart.

3) Enkelen waren wel bereid bij te leggen.

4) Er zijn andere oplossingen. Maar daar werd niet over nagedacht of gesproken.
Ik ben er zelfs van verbaasd dat niemand hier een 2 of 3de hands laptop aanbood na het horen van wat eigenlijk de bedoeling is.

*Onze forumpsych geeft wel aan op zijn unieke manier dat hij niet serieus genomen mag worden.

NieuwNoors
15 november 2012, 21:31
Inderdaad, kijk maar eens in de spiegel!

Denk dat die spiegel in 1000 splinters uiteen valt dan.:-)

Groentje-18
15 november 2012, 21:37
Hartelijk dank voor deze duidelijke interpretatie, Groentje.
Maar het forum moet mij niet sponsoren, hoor! Ik trek mijn plan en als het zonder laptop moet, dan is dat maar zo.
Wat de vereniging betreft, die betalen mijn cartridges terug, da's ook al iets, nietwaar.
Verder wil ik naar aanleiding van uw post even opmerken dat vrijwilligers nu meer dan ooit tevoren nodig zijn en dat onze samenleving zonder het werk dat die vrijwilligers doen, een ferme stap achteruit zouden gaan. Ik denk hier bijvoorbeeld aan vrijwillige chauffeurs die ouderen naar ziekenhuizen e.d. voeren, aan mensen die in rusthuizen bejaarden gaan helpen bij het eten, aan de mensen van een gekende vereniging die vrijwillig zieken en eenzamen gaan bezoeken. En God alleen weet hoeveel eenzamen er zijn en als die door ziekte of ouderdom niet goed meer kunnen zijn die van Ziekenzorg ware engelen! (nee, ik ben niet bij Ziekenzorg ;-) maar ik vind die vereniging heel bewonderenswaardig.)

Een dikke vette 2! :)

Xenophon
15 november 2012, 21:38
Nog een geluk dat we zo een grappige draad hebben hier, want anders is het weer niet veel soeps

Er zit een beetje teveel haat in om nog als grappig te kunnen gelden.

Kallikles
15 november 2012, 21:38
:rofl:

Vergeet je je pilletjes niet?

Best wel grappig, de cyclus schelden - bedelen - schelden: eerst schelden ze, dan zijn ze verbaasd dat hun bedelen niet werkt, om dan uit pure frustratie weer te schelden.

:-D

Demper
15 november 2012, 21:41
Nee, ik zal u efkes vertellen hoe dat zit. Ik ben secretaris van een ouderlingenvereniging en doe al dat administratieve werk in mijn eentje omdat er niemand anders bij ons met een pc kan werken. Ik heb een onnoemelijk aantal documenten bij elkaar gekregen op de iets meer dan twee jaar dat ik dat doe, ook foto's. Nu vragen de mensen mij voortdurend alle mogelijke en onmogelijke zaken en verlangen direct antwoord. Een laptop zou ik kunnen gebruiken om al die documentjes op te zetten, mee te sleuren naar de vergaderingen en andere bijeenkomsten en als ze dan iets vragen het direct te kunnen opzoeken. Ook zou ik dan tijdens een bijeenkomst de foto's eens kunnen schijnen (een andere vereniging wil mij hun beamer lenen hebben ze beloofd). Ik werk ook aan de website en ik denk dat ik kan surfen via een hotspot in het lokaal waar we vergaderen en dan zou ik die mensen ook de website kunnen laten zien.
Verder wil ik mij voorbereiden op Windows 8 en Office 2013 zonder zelf aan mijn pc veel te veranderen want ik werk veel met de pc maar zelf iets installeren, downloaden en zo daar ben ik echt bang voor (een beetje belachelijk ik weet het).
Maar uiteindelijk is die vraag van NiNo heel lief en goedbedoeld maar u moet dat echt niet ernstig nemen :-)

Je kan niet een "zogezegde" collecte houden om dan gebruik te maken van peperdure gloednieuwe software als Windows 8 en Office 2013. Nu krijg je zeker geen rotte cent van mij, dit is waanzin. Zeg aan de ouderlingenvereniging dat ze enkele trappisten minder drinken en dat zij uw laptop betalen. En ja ik weet dat dit niet ernstig is.

Ik zou u en NieuwNoors willen vragen om te kalmeren.
Wie laat zich nu provoceren door gedrochten als eno, eberhard, nietzsche en kalliklesje?

eno2
15 november 2012, 21:41
Er zit een beetje teveel haat in om nog als grappig te kunnen gelden.
Waar? In de post van Groentje? Dat kan, maar dan blijft het nog grappig.

Of in deze draad?

Ik hoef trouwens aan jouw niet te vragen wat ik grappig vind

Haar schrijfsel is echt meer dan hilarisch

NieuwNoors is hier trouwens het NieuwNoorden kwijt

Demper
15 november 2012, 21:44
Waar? In de post van Groentje? Dat kan, maar dan blijft het nog grappig.

Ik hoef trouwens aan jouw niet te vragen wat ik grappig vind

Haar schrijfsel is echt meer dan hilarisch

NieuwNoors is hier trouwens het NieuwNoorden kwijt

Elke keer als het hier uit de hand loopt ben jij met je lege berichten van de partij. Je zou beter je mond houden over het forumreglement.

Eberhard Leclerc
15 november 2012, 21:46
Ik stel droog vast dat we nu nog steeds niet weten of Marietje morgen naar het uitzendbureau gaat om schoonmaakwerk te accepteren (om dan tussen de moslims laagbetaald vieze-handen werk te verrichten), of dat ze zich daarvoor te goed voelt en ze blijft doorprofiteren.

Demper
15 november 2012, 21:46
Ik stel droog vast dat we nu nog steeds niet weten of Marietje morgen naar het uitzendbureau gaat om schoonmaakwerk te accepteren (om dan tussen de moslims laagbetaald vieze-handen werk te verrichten), of dat ze blijft doorprofiteren.

:lol:

Tegen oude vrouwen kan je het wel halen he.
Stoer man.

NieuwNoors
15 november 2012, 21:50
Waar? In de post van Groentje? Dat kan, maar dan blijft het nog grappig.

Ik hoef trouwens aan jouw niet te vragen wat ik grappig vind

Haar schrijfsel is echt meer dan hilarisch

NieuwNoors is hier trouwens het NieuwNoorden kwijt

Eno is hier enorm en onbeschoft

eno2
15 november 2012, 21:52
Ik stel droog vast dat we nu nog steeds niet weten of Marietje morgen naar het uitzendbureau gaat om schoonmaakwerk te accepteren (om dan tussen de moslims laagbetaald vieze-handen werk te verrichten), of dat ze zich daarvoor te goed voelt en ze blijft doorprofiteren.

Werkloos zijn op 63 noem jij profiteren? Dat is totaal zwakzinnig, als het geen pesterij was

eno2
15 november 2012, 21:54
Eno is hier enorm en onbeschoft
Maar nee

Kallikles
15 november 2012, 21:54
Ik stel droog vast dat we nu nog steeds niet weten of Marietje morgen naar het uitzendbureau gaat om schoonmaakwerk te accepteren (om dan tussen de moslims laagbetaald vieze-handen werk te verrichten), of dat ze zich daarvoor te goed voelt en ze blijft doorprofiteren.

We moeten haar een laptop schenken, zodat ze verder zedenpreken kan afsteken tegen de "profiteurs" en andere kansarme groepen.

NieuwNoors
15 november 2012, 21:55
Ik stel droog vast dat we nu nog steeds niet weten of Marietje morgen naar het uitzendbureau gaat om schoonmaakwerk te accepteren (om dan tussen de moslims laagbetaald vieze-handen werk te verrichten), of dat ze zich daarvoor te goed voelt en ze blijft doorprofiteren.

Waarom zou een dame die zoveel gepresteerd/gewerkt heeft in haar leven in godsnaam moeten gaan schoonmaken? Ik veronderstel dat die moslims waarover jij het steeds maar hebt, gemakkelijk 30j jonger zijn.

NieuwNoors
15 november 2012, 21:59
Ik stel droog vast dat we nu nog steeds niet weten of Marietje morgen naar het uitzendbureau gaat om schoonmaakwerk te accepteren (om dan tussen de moslims laagbetaald vieze-handen werk te verrichten), of dat ze zich daarvoor te goed voelt en ze blijft doorprofiteren.

Ik veronderstel dat jij een 20- er bent? Makkelijk en goedkoop om dan op ouderen af te geven. En uw onnozele praatjes over uw arme vriendjes, hou die maar voor uzelf.

Vigilante VL
15 november 2012, 22:00
2de hands:

€ 100

http://www.2dehands.be/computer-game-consoles/computersystemen/laptops-notebooks/laptop-hp-nc6000-137143402.html?list_cat=laptops-notebooks

LOL

Demper
15 november 2012, 22:01
(om dan tussen de moslims laagbetaald vieze-handen werk te verrichten)

Moslims die werken?

:?

NieuwNoors
15 november 2012, 22:02
Moslims die werken?

:?

:lol:

Demper
15 november 2012, 22:05
:lol:

Alsof Ebertjeuh en zijn doppende gangstertjes ooit al een dag gewerkt hebben.

eno2
15 november 2012, 22:06
Dat wordt hier een anti-moslim draadje

Demper
15 november 2012, 22:07
Dat wordt hier een anti-moslim draadje

Een scherpe waarneming.
Jij moet nogal een diploma hebben sherlock.

SDX
15 november 2012, 22:07
Alsof Ebertjeuh en zijn doppende gangstertjes ooit al een dag gewerkt hebben.

Ze doen wel (c)r�*ppen, d�*t is pas verrijkend!

Vigilante VL
15 november 2012, 22:10
Alsof Ebertjeuh en zijn doppende gangstertjes ooit al een dag gewerkt hebben.

Hij is wss. manager van de ASBL Titres Services in Craeynem.

Eberhard Leclerc
15 november 2012, 22:11
Werkloos zijn op 63 noem jij profiteren? ...

Nee, of iemand op die leeftijd wil werken moet degene vooral zelf weten.

Profiteren is wél een uitkering uit de staatsruif aanpakken, terwijl je gewoon kunt werken, en ondertussen voortdurend op de allerlaagste manier lopen te kakken op mensen die wél bereid zijn om smorgensvroeg vies en laagbetaald werk te verrichten, omdat die niet de goede God zouden aanbidden.


Waarom zou een dame die zoveel gepresteerd/gewerkt ....

Veel gepresteerd? *kuch*

Ik snap dat het een beetje moeilijk is voor degeen die in het land der 50jarige brugpensioeners om te begrijpen, maar in echte landen als Dld en NL verwacht men dat je werkt tot 67.

Waarom zou een witte autochtoon uit Vlaanderen zich daar te goed voor moeten voelen?

... in godsnaam moeten gaan schoonmaken? Ik ....

Iets mis met schoonmaken?

Ik veronderstel dat die moslims waarover jij het steeds maar hebt, gemakkelijk 30j jonger zijn.

Dus moslims mogen van jou ook stoppen op 62?

Genoteerd.

SDX
15 november 2012, 22:13
Dus moslims mogen van jou ook stoppen op 62?

Genoteerd.

Als ze al eens ergens aan zouden begìnnen!

Demper
15 november 2012, 22:14
Hij is wss. manager van de ASBL Titres Services in Craeynem.

Een beetje bakmeel dealen onder autisten die varkensgeluiden produceren.
Ik ben er niet echt van onder de indruk.

eno2
15 november 2012, 22:18
De waarheid is dat baasjes geen werkloze ouderen aannemen
Dus vrijwilligerwerkt Marie, zeer lovenswaardig

Nietzsche
15 november 2012, 22:18
Dat is ook gewoon zo. Het enige wat u op dit forum hebt gepresteerd was het achterna praten van Flanelcondoom, sinds hij gebannen is hebt u geen enkele nuttige bijdrage meer geleverd, enkel wat kinderachtig gezever en getrol in de marge. Heeft iemand van uw leeftijd dan niets beters te doen met zijn tijd? Ga eens op café, zoek u wat vrienden, in plaats van de godganse dag zo'n 40 nutteloze posts op dit forum neer te poten.

Ik beslis zelf wel wat ik met mijn leven doe. Daarbij, zijn die dingen makkelijk beide te doen.

Of zit jij elke dag dronken op cafe.

Daarbij, wie ben jij eigenlijk?

Demper
15 november 2012, 22:23
Ik beslis zelf wel wat ik met mijn leven doe. Daarbij, zijn die dingen makkelijk beide te doen.

Of zit jij elke dag dronken op cafe.

Daarbij, wie ben jij eigenlijk?

:-D

eno2
15 november 2012, 22:26
Dat is ook gewoon zo. Het enige wat u op dit forum hebt gepresteerd was het achterna praten van Flanelcondoom, sinds hij gebannen is hebt u geen enkele nuttige bijdrage meer geleverd, enkel wat kinderachtig gezever en getrol in de marge. Heeft iemand van uw leeftijd dan niets beters te doen met zijn tijd? Ga eens op café, zoek u wat vrienden, in plaats van de godganse dag zo'n 40 nutteloze posts op dit forum neer te poten.

40 Nietske -zeggende berichten per dag. 8O

Dat moet een grootverslaafde zijn:-(

manta
15 november 2012, 22:27
Een laptop is geen levensbehoefte, een pint bier is dat wel.

Sorry hoor, maar hoe ga je anders ne pizza bestellen als ge uwe gsm kwijt zijt? Eten is ook een levensbehoefte...

manta
15 november 2012, 22:29
Mijn volkswagen T5 heeft 350.000km

Willen jullie ook bijleggen?

Bijleggen???
Zoude da oud versleten krél ni beter doneren aan den één of andere sportieveling die er mee kan gaan crossen...:-D

Xenophon
15 november 2012, 22:30
40 Nietske -zeggende berichten per dag. 8O

Dat moet een grootverslaafde zijn:-(

Dat is de jeugd he.

Nietzsche
15 november 2012, 22:32
Haha, denken dat je een verslaafde bent omdat je 40 berichten per dag post. :rofl:

Demper
15 november 2012, 22:33
Sorry hoor, maar hoe ga je anders ne pizza bestellen als ge uwe gsm kwijt zijt? Eten is ook een levensbehoefte...

Pizza is duur....
Zeker de rommel die ze brengen met den brommer.

manta
15 november 2012, 22:34
Groentje -18 slaat WEL de nagel op de kop.

:cheer:

manta
15 november 2012, 22:35
Pizza is duur....
Zeker de rommel die ze brengen met den brommer.

Mja, maar als ge ne gsm en ne laptop hebt zal er wel ne pizza afkunnen ook hé...:-D

eno2
15 november 2012, 22:53
Groentje -18 slaat WEL de nagel op de kop.

Ze kan nog geen hamer opheffen

manta
15 november 2012, 22:58
Ze kan nog geen hamer opheffen

En gij hebt gene nagel...8-)

eno2
15 november 2012, 23:00
En gij hebt gene nagel...8-)

Ik heb alles wat ik nodig heb, zelfs een laptop

manta
15 november 2012, 23:01
Ik heb alles wat ik nodig heb, zelfs een laptop

Maar gene nagel...8-)

eno2
15 november 2012, 23:09
Maar gene nagel...8-)

Toet

Kallikles
15 november 2012, 23:18
Ik heb alles wat ik nodig heb, zelfs een laptop

:-D

manta
15 november 2012, 23:20
:-D

Met gratis wifi op nen berg ergens 15 kilometer weg van de bewoonde wereld...:|

maddox
15 november 2012, 23:22
Werkloos zijn op 63 noem jij profiteren? Dat is totaal zwakzinnig, als het geen pesterij was

Als je Ebertjes muzieksmaak kent, dan weet U dat het geen moedwillige pesterij was.

Nietzsche
15 november 2012, 23:25
Als je Ebertjes muzieksmaak kent, dan weet U dat het geen moedwillige pesterij was.

Want?

Txiki
15 november 2012, 23:27
Alé, draadje naar de kloten. :cheer:

eno2
15 november 2012, 23:36
Alé, draadje naar de kloten. :cheer:
Bij jou kan er ook geen 10€ vanaf hé, net zoals bij Manta...

Eberhard Leclerc
16 november 2012, 00:00
Waar is ''Alice'' als je haar nodig hebt....

Kallikles
16 november 2012, 00:05
Waar is ''Alice'' als je haar nodig hebt....

Die is gespot in de Caraïben:
http://www.youtube.com/watch?v=LMtRh08nZ1w

maddox
16 november 2012, 00:36
Want?

Omdat het gewoon waanzinnig goed is wat die man leuk vind van muziek.

daiwa
16 november 2012, 01:16
Als ze al eens ergens aan zouden begìnnen!

:lol:

daiwa
16 november 2012, 01:22
Zou u niet beter op het subforum over integratie en immigratie uw gal gaan spuwen. Problemen van gewone alledaagse Belgische autochtone burgers mogen echt niet meer besproken worden of de immigratieproblematiek wordt er met de haren bijgesleurd.
Denkt u nu echt dat enkel immigranten problemen hebben? Dan bent u nog kortzichtiger dan ik al dacht!

Correctie - selectief kortzichtig.

Txiki
16 november 2012, 07:20
Bij jou kan er ook geen 10€ vanaf hé, net zoals bij Manta...

Ik geef geen 10 euro voor een luxeproduct, ongeacht voor wie het zou moeten zijn.

Voor de rest geef ik elke maand in totaal 110 euro aan maatschappelijk relevante organisaties. Alé, aan organisaties die ik maatschappelijk relevant vind.

manta
16 november 2012, 08:17
Bij jou kan er ook geen 10€ vanaf hé, net zoals bij Manta...

Waar ziede gij da staan?:?

manta
16 november 2012, 08:18
Ik geef geen 10 euro voor een luxeproduct, ongeacht voor wie het zou moeten zijn.

Voor de rest geef ik elke maand in totaal 110 euro aan maatschappelijk relevante organisaties. Alé, aan organisaties die ik maatschappelijk relevant vind.

Beetje weinig maar alle beetjes helpen... ;-)
:cheer: Leve de maatschappelijk relevante vrije brouwerijen :cheer:

Liederik
16 november 2012, 09:30
Ik geef geen 10 euro voor een luxeproduct, ongeacht voor wie het zou moeten zijn.

Voor de rest geef ik elke maand in totaal 110 euro aan maatschappelijk relevante organisaties. Alé, aan organisaties die ik maatschappelijk relevant vind.

Cafés? :-)

Txiki
16 november 2012, 09:50
Cafés? :-)

:lol: Nee, toch niet.

Txiki
16 november 2012, 09:50
Beetje weinig maar alle beetjes helpen... ;-)
:cheer: Leve de maatschappelijk relevante vrije brouwerijen :cheer:

Ik moet ook nog leven, he. ;-)

Groentje-18
16 november 2012, 10:10
Er zit een beetje teveel haat in om nog als grappig te kunnen gelden.

Echtwaar, ik denk dat ik nooit voorheen een topic heb gezien met zoveel interpersoonlijke haat, nijd, afgunst en jaloezie tussen forummers, als dit. :?


Nu kan ik overigens ergens wel de opmerking over de software van Demper begrijpen. Ik doe het zelf ook met software uit de jaren stilletjes (windows vista, office 2000) waardoor ik veel tijd verlies als ik om studieredenen op de pc's van de univ moet werken (want mijn laptop kan niet alles draaien), waar ze veel modernere software gebruiken maar waar ik wel 7x zo lang doe om diezelfde gegevens zoals ik wil in word te krijgen.

En hoe dan ook ik vermoed dat de leeftijd ed van de laptop niet uitmaakt om zulke software te kunnen draaien. Windows vista is de zwaarste windows ooit gemaakt heb ik toch altijd gehoord dus?

Waar? In de post van Groentje? Dat kan, maar dan blijft het nog grappig.

Of in deze draad?

Ik hoef trouwens aan jouw niet te vragen wat ik grappig vind

Haar schrijfsel is echt meer dan hilarisch

NieuwNoors is hier trouwens het NieuwNoorden kwijt

Pardon?

Je ziet de dingen soms wel vanuit een heel ander perspectief eno2.

Ik begrijp dat je boos bent omdat je deze draad ten eerste bloedserieus nam en verkeerd interpreteerde en ten tweede omdat je vindt dat, als het serieus zou zijn, Marie geen recht heeft op een gratis laptop omdat haar inkomen volgens jou te hoog ligt om daar aanspraak op te maken.
Dat snap ik en haar inkomen ligt nu ook hoger dan het mijne (niet moeilijk ;) ) maar ze heeft duidelijk aangegeven
En het kan dat er mensen zijn die wel een inkomen hebben maar zoveel vaste uitgaven hebben dat de broek net te hard spant om er nog iets extra te kopen wat het leven nèt zoveel gemakkelijker en aangenamer zou maken.
Moesten jullie dat in mijn geval willen doen, daar was geen beginnen aan. ;) (In jouw geval denk ik ook niet eerlijk gezegd ... want als ik jouw posts lees vraag ik me soms af waarmee je ooit content bent terwijl je volgens mij hier in de meest luxueuze posities zit van ons allemaal (meneer woont op een lekker warm eiland, werkt niet of is gepensioneerd en heeft geen of minder geldzorgen, zeker als je dit vergelijkt met de huidige toestand in jouw nieuwe land of in je oude land, is dat een luxe om u tegen te zeggen. Dan hebben we het nog niet over de schoonheid, pracht en rustgevendheid van de natuur die onbetaalbaar is. :) De zon, de zee die je daar zoveel moois geeft, de kwaliteit van het eten die door het klimaat veel beter is!!! Gezondere lucht, ...
Ik zou zo willen ruilen qua omgeving, maar mijn studies of de mogelijkheid op werk krijg je wel niet, want ik popel om actief bij te dragen en kan mijn dag niet overleven als ik niets te doen heb denk ik.

Groentje-18
16 november 2012, 10:19
Ik stel droog vast dat we nu nog steeds niet weten of Marietje morgen naar het uitzendbureau gaat om schoonmaakwerk te accepteren (om dan tussen de moslims laagbetaald vieze-handen werk te verrichten), of dat ze zich daarvoor te goed voelt en ze blijft doorprofiteren.

Witte mensen mogen geen werk weigeren, want ze krijgen zogenaamd alle kansen en worden niet gediscrimineerd, nooit, op geen enkele basis. Dus werk weigeren zal zwaar besanctioneerd worden (want vrijwillige werkloosheid is nogmaals, onmogelijk).

Ik heb toevallig recent eens gekeken bij de meeste onderzoekers in zowat de gehele alfa-wetenschappen (de bèta heb ik niet bekeken omdat dit niet nodig is, dus daar weet ik niets over). Resultaat: er zijn bijna evenveel allochtone onderzoekers als autochtone onderzoekers!!
Hoe komt dat? Een afspiegeling van de samenleving? Neen, want procentueel zijn er, nog veel meer autochtonen dan allochtonen en is de verhouding zowat 1/10!
Studeren er meer allochtonen af dan autochtonen in die richtingen? Neen, absoluut niet. Het aantal allochtonen in die richtingen moet je zoeken met een vergrootglas ... En dan nog heb je kans dat je er geen vindt.
Dit desondanks de inspanningen van vele universiteiten om ongelijke kansen te bieden in het voordeel van allochtonen, bv. gratis individuele (!!) lessen studiebegeleiding. Hoe studeer ik e.d. meer wordt geleerd, aan de univ, alsjeblieft. Witjes kunnen deze lessen ook volgen, maar enkel in groep (!) en ze betalen daarvoor fikse sommen!

Wat is dan wel de reden, denk jij Uber-hard De Klere?
Inderdaad, hun studie-onderwerpen wierpen een licht op de zaak. Dat had �*ltijd iets te maken met vergelijkingen tussen autochtonen of allochtonen of zelfs enkel besprekingen van allochtone minderheidsgroepen (die van hun origine dan nog alleen, dus bv. enkel Turken of enkel Marokkanen, of enkel Grieken)!! Daaraan spendeert onze overheid blijkbaar meer bakken geld dan ik er benul over had, of onze universiteiten doen dat alvast... :?

En blijkbaar wordt er blind van uitgegaan dat (enkel) allochtonen geacht (beter) in staat te zijn om objectieve vergelijkingen te maken tussen allochtonen en autochtonen, blijkbaar kunnen enkel zij weten hoe hun groep eruit ziet en daar iets op basis van objectief wetenschappelijk onderzoek over zeggen en er strikt wetenschappelijke conclusies uittrekken...
Daarmee zijn ook alle vragen rond hoe het komt dat onderzoeken zo gebias'd zijn en er constant gesproken wordt over onrechtvaardigheid, ongelijke kansen, discriminatie, te weinig betutteling, een te harde stoute rijke westerse maatschappij die die arme allochtoontjes geen kansen geeft, ... waardoor we in dit land op vlak van beleid rond integratie geen enkele vordering maken, meteen opgelost.
En dat met overheidsgeld ...

Begrijpen wie begrijpen kan, iig ik hoop dat U niet blank bent, want anders is de kans dat u de graad van doctor ooit kan behalen na een succesvolle universitaire veel kleiner dan de kans dat iemand die gekleurd of van vreemde origine is na het behalen van het diploma haar of zijn carrière aan de universiteit zal verderzetten om een doctoraat te behalen, dit met de nodige zin voor positieve discriminatie en het negeren van taal-en grammaticale fouten en kromme zinnen (goddank is de onderzoeks-voertaal Engels!!).

En wat dan met de blanke alfa-wetenschapstertjes (dus met universitair diploma) die na zes maanden nog geen job hebben gevonden (daar ze met 1000den afstuderen per jaar)?
Die moéten gaan poetsen van de VDAB-consulente, of afwassen mag ook, anders geraken ze hun recht op een uitkering kwijt! Een uitkering die ze overigens pas krijgen na een wachttijd van een jaar op droog zaad te leven!
Dit is ook anders bij allochtone nieuwkomertjes, die via bilaterale akkoorden geen enkele wachttijd hebben maar vanaf ademhaling één op Belgisch territoriaal gebied (zelfs mogelijk al voor het vliegtuig geland is!) aan de uitkeringspotten mogen zitten.


Is het wat naar je zin hier, Uber-hart? 8-)

eno2
16 november 2012, 10:27
[QUOTE=Txiki;6419131]Ik geef geen 10 euro voor een luxeproduct, ongeacht voor wie het zou moeten zijn.


Begrijpelijk. Marie heeft een pc en internet. Een laptop erbij is dus volop luxe. Dat de groepen voor wie ze gratis werkt, dat betalen, zoals iemand al zei.
Toen ik 20 jaar arm was had ik noch PC noch internetverbinding.