PDA

View Full Version : Post probeleem


Rock Against Communism
19 juli 2004, 08:57
beste mod/admin,
Als ik een nieuw onderwerp wil maken, verschijnt er dit:

-----------------------
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 40 bytes) in /home/politics/web/forum.politics.be/includes/functions_search.php on line 195

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 46 bytes) in /home/politics/web/forum.politics.be/includes/functions.php on line 479
-------------------------

Het was niet zó een grote tekst, dus daar zal het niet aan liggen denk ik.
Alvast bedankt,
RAC

edit: het was uiteraard een veel grotere tekst dan dit hier, anders zou ik dees hier niet kunnen posten8)

giserke
19 juli 2004, 08:59
en ik heb nog een probleem, enkel een deel van mijn tekt wordt opgenomen. Derest wordt gewist

De Knut
19 juli 2004, 09:10
Heb zelfde probleem. En de titel van mijn topic is weggevallen, en ik kan die er niet meer aan toevoegen

Jan V.
19 juli 2004, 09:19
Heb zelfde probleem. En de titel van mijn topic is weggevallen, en ik kan die er niet meer aan toevoegen
Ik heb de titel van uw post aangepast. Ik heb geen idee naar de oorzaak van dit probleem, ik ben geen techneut.

De Knut
19 juli 2004, 09:22
OK.. vriendelijk bedankt !!

Dies
19 juli 2004, 11:10
Wat is een "Super Moderator"? Wie is hij, waar komt hij vandaan en wat doet hij hier?

FMisplon
19 juli 2004, 11:22
De supermoderators zijn moderators die over alle fora heen kunnen modereren. Ze staan net een trapje lager dan de site admins (jeroen, ikzelf, maarten, david, mathy). Jan V is een nieuwe maar die gaat dat goed doen :-)

Spetsnaz
19 juli 2004, 11:37
Ik heb ook dat probleem.

Dies
19 juli 2004, 11:48
Ik had dat gisteren ook, toen ik het opnieuw probeerde ging het echter zonder probleem. Gewoon even opnieuw proberen dus.

@ FMisplon, bedankt voor de info en dat Jan V dat goed gaat doen daar twijfel ik zelfs niet aan. ;-)

FMisplon
19 juli 2004, 11:50
Ik heb dat post-probleem zelf nog niet voorgehad, maar 'k zal het straks nog eens voorleggen aan jeroen, maar 'k denk dat die momenteel wat aan het bijslapen is...

Spetsnaz
19 juli 2004, 11:52
Jan V. = Jan Van den berghe ?

Lekker Links!
19 juli 2004, 11:55
Jan V. = Jan Van den berghe ?

8O 8O 8O 8O 8O 8O

FMisplon
19 juli 2004, 11:55
Nee hoor

Jeroen
19 juli 2004, 13:49
maar 'k denk dat die momenteel wat aan het bijslapen is...Idd :P

Ik weet niet meteen de oorzaak, ik ga het straks naderbij bekijken als de herindexatie van de zoekmachine afgelopen is (e.e.a. kan misschien verband houden).

Jeroen
19 juli 2004, 14:55
beste mod/admin,
Als ik een nieuw onderwerp wil maken, verschijnt er dit:

-----------------------
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 40 bytes) in /home/politics/web/forum.politics.be/includes/functions_search.php on line 195

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 46 bytes) in /home/politics/web/forum.politics.be/includes/functions.php on line 479
-------------------------

Het was niet zó een grote tekst, dus daar zal het niet aan liggen denk ik.
Alvast bedankt,
RAC

edit: het was uiteraard een veel grotere tekst dan dit hier, anders zou ik dees hier niet kunnen posten8)Ok, er is nu wat meer geheugen gegeven aan php, zou moeten opgelost zijn.
Als dit niet het geval is hoor ik het graag :-)

Jeroen
19 juli 2004, 15:04
Is ni opgelost dus :-(
Ik zal het nakijken.

Distel
19 juli 2004, 15:08
Is ni opgelost dus :-(
Ik zal het nakijken.

Nu duurt het wellicht gewoon wat langer eer die allocated memory volloopt. Wellicht zit er ergens een loop ofzo die de value van een variabele steeds langer maakt tot ze te groot wordt.

Jeroen
19 juli 2004, 15:13
Nu duurt het wellicht gewoon wat langer eer die allocated memory volloopt. Wellicht zit er ergens een loop ofzo die de value van een variabele steeds langer maakt tot ze te groot wordt.Idd, maar zou niet mogen gebeuren :-)
Ik heb nog niks veranderd aan de source hiervan, dus heb de support gecontacteerd, daarvoor worden ze tenslotte betaald :-)

Kon evt. wel liggen aan het maximum geheugen omdat het steeds gebeurt met grote posts, maar waarschijnlijk worden er idd wat acties op uitgevoerd die enkel bij grote posts tot dit effect leiden

Jan V.
19 juli 2004, 15:15
@ FMisplon, Dies: Dank je :wink:

@ Jeroen: succes, techneut :wink:

Jan V. = Jan Van den berghe ?
Er zijn nog koeien die Blaare heten. Moet ik dit als een compliment beschouwen of niet?

Spetsnaz
19 juli 2004, 15:17
@ FMisplon, Dies: Dank je :wink:

@ Jeroen: succes, techneut :wink:


Er zijn nog koeien die Blaare heten. Moet ik dit als een compliment beschouwen of niet?
Dat hangt er vanaf hoe je jezelf ziet ;-)

Ben je een Jan Hyoens: dan vind je dit een compliment
Ben je een DaBlacky: dan vind je dit geen compliment

;-)

giserke
19 juli 2004, 15:19
Idd, maar zou niet mogen gebeuren :-)
Ik heb nog niks veranderd aan de source hiervan, dus heb de support gecontacteerd, daarvoor worden ze tenslotte betaald :-)

Kon evt. wel liggen aan het maximum geheugen omdat het steeds gebeurt met grote posts, maar waarschijnlijk worden er idd wat acties op uitgevoerd die enkel bij grote posts tot dit effect leidenik nog altijd problemen met geposte teksten die niet volledig opgenomen worden.

Jeroen
19 juli 2004, 15:32
ik nog altijd problemen met geposte teksten die niet volledig opgenomen worden.Wordt afgekapt na 5000 tekens, is je post langer dan 5000 tekens?

Jeroen
19 juli 2004, 15:33
beste mod/admin,
Als ik een nieuw onderwerp wil maken, verschijnt er dit:

-----------------------
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 40 bytes) in /home/politics/web/forum.politics.be/includes/functions_search.php on line 195

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 46 bytes) in /home/politics/web/forum.politics.be/includes/functions.php on line 479
-------------------------

Het was niet zó een grote tekst, dus daar zal het niet aan liggen denk ik.
Alvast bedankt,
RAC

edit: het was uiteraard een veel grotere tekst dan dit hier, anders zou ik dees hier niet kunnen posten8)
Nu is het probleem wel opgelost, bleek te liggen aan de similar thread search.
Bij een lange post gaat die ieder woord door de search trekken, het spreekt voor zich dat dit ff duurt ;-)

Spetsnaz
19 juli 2004, 15:34
Nu is het probleem wel opgelost, bleek te liggen aan de similar thread search.
Bij een lange post gaat die ieder woord door de search trekken, het spreekt voor zich dat dit ff duurt ;-)
ouch ! ;-)