PDA

View Full Version : Quoten!


thePiano
19 juli 2004, 15:26
Het is verdomd lastig om postings te beantwoorden als je slechts het laatste antwoord kan quoten. Voor inloggers wordt het ook erg moeilijk om nog een discussie te volgen als je de vorige quote niet automatisch opneemt in de volgende.

Kan dit niet opgelost worden? Ik doe het nu voorlopig met copy and paste.

Griffin
19 juli 2004, 15:29
function doIt()
{
doIt();
}

dit zou een qoute zijn (dit lijkt nog niet te werken om het weer te geven als code zonder dat het ook echt een kwoot wordt) tags kun je manueel invoeren, c/p lijkt me niet zo moeilijk, toch?

Jeroen
19 juli 2004, 15:37
Ik ben op de hoogte van het probleem, ik zal één van de komende dagen eens een kijkje nemen in de source om te zien waar het zich precies ophoudt die beperking, is geen admin optie namelijk.

Griffin
19 juli 2004, 15:44
Ik ben op de hoogte van het probleem, ik zal één van de komende dagen eens een kijkje nemen in de source om te zien waar het zich precies ophoudt die beperking, is geen admin optie namelijk.
Al eens naar mijn probleem hierboven gekeken? Ik kan geen code meer weergeven blijkbaar.

Jeroen
19 juli 2004, 15:49
Al eens naar mijn probleem hierboven gekeken? Ik kan geen code meer weergeven blijkbaar.Toch wel, maar niet als er vB tags instaan, aangezien die gewoon meegeparsed worden.

thePiano
19 juli 2004, 15:56
Ik ben op de hoogte van het probleem, ik zal één van de komende dagen eens een kijkje nemen in de source om te zien waar het zich precies ophoudt die beperking, is geen admin optie namelijk.
Prima, bedankt!

Nog eens gezegd: puik werk van jullie!

Het was even wennen, maar de opties en gadgets had ik nogal snel door en het ziet er elke dag beter en gemakkelijker uit. Ik krijg er weer zin in ;)

Griffin
19 juli 2004, 16:00
... ;)
Ik zaag prolly, maar ik zou die ;) graag weer gelinkt zien aan :wink:

:P

FMisplon
19 juli 2004, 16:01
smileys worden nog in orde gebracht dacht ik

circe
19 juli 2004, 16:12
zelf vind ik het best dat slechts de laatst quote wordt meegenomen. Iedereen die interesse heeft kan dan zelf de thread volgen en zien waar de vorige persoon op reageerde. Anders krijg je weer van die ellenlange scrolltoestanden omdat je alles al gelezen hebt.

mensen die de helft van de posters op hun negeerlijst hebben staan, kunnen uiteraard nooit goed volgen, dus zie ik niet in waarom ze speciaal zouden moeten gevolg worden, terwijl ze zelf de oorzaak zijn van hun probleem.

Astenblieft mensen
19 juli 2004, 16:16
ik heb ook iets: ik krijg nog altijd mails binnen als er reacties zijn gekomen op threads waar ik ook iets heb geschreven. Ik weet het, ik moet mijn abonnement opheffen, maar meerdere malen in de e-mail van politics afgemeld hebbende en zelfs in mijn CP alle abonnementten opgeheven hebbende blijf ik die mails ontvangen. Wat kan ik hieraan doen?
dank alvast.

thePiano
19 juli 2004, 16:18
Ik zaag prolly, maar ik zou die ;) graag weer gelinkt zien aan :wink:

:P
Inderdaad, die knipogende smiley moet er zeker weer terug in. :wink:

circe
19 juli 2004, 16:19
ik heb ook iets: ik krijg nog altijd mails binnen als er reacties zijn gekomen op threads waar ik ook iets heb geschreven. Ik weet het, ik moet mijn abonnement opheffen, maar meerdere malen in de e-mail van politics afgemeld hebbende en zelfs in mijn CP alle abonnementten opgeheven hebbende blijf ik die mails ontvangen. Wat kan ik hieraan doen?
dank alvast.ik heb juist iets gedaan... ik denk directe links en dan "wijzig opties" en dan kan je aanduiden dat je geen emails wilt ontvangen.

Zien of het helpt, zat met exact hetzelfde probleem als jij

Astenblieft mensen
19 juli 2004, 16:22
ik heb juist iets gedaan... ik denk directe links en dan "wijzig opties" en dan kan je aanduiden dat je geen emails wilt ontvangen.

Zien of het helpt, zat met exact hetzelfde probleem als jij
ha nee, je kan bij abonnementen in diezelfde links de optie geen abonnementen aanzetten, ik denk dat dat m is... Maar bedankt in ieder geval.

Astenblieft mensen
19 juli 2004, 16:24
knip

circe
19 juli 2004, 16:31
Dit stond er Astenblieft: "Standaard onderwerpen abonnement modeWanneer u een nieuw onderwerp plaatst, of reageert op een onderwerp, dan kunt u er voor kiezen om automatisch deze forum toe te voegen aan uw lijst van geabonneerde onderwerpen, met de optie om een email notificatie te ontvangen bij nieuwe reacties op dat onderwerp.
Niet abonneren
Geen e-mail notificatie
Direct e-mail notificatie
Dagelijkse e-mail notificatie
Wekelijkse e-mail notificatie
Standaard onderwerpen abonnement mode: -----

Jeroen
19 juli 2004, 16:42
Voor die notificaties, zie http://forum.politics.be/showthread.php?p=582120#post582120
Dit schijnt te helpen :-)