PDA

View Full Version : "Debat club"


Lincoln
20 juli 2004, 13:55
Bij "debat club" zie ik de volgende partijen of een ander "politiek groep" zoals :

DEBATCLUB

LINKS

RECHTS

Vlaams-N FORUM GROEN

BELGISCHE-N FORUM

CD&V N_VA

sp.a spirit

VLD Vivant

Vlaams Blok

mijn vraag is aan ombudsman (patriot & spetznaz een verantwoordelijke moderatoren )kan de partij "MDP" van aboe Jah Jah ook daarbij aan toegevoegd worden ???

Rock Against Communism
20 juli 2004, 13:58
de partij moet daarvoor in het parlement zitten, zo is het toch?

FMisplon
20 juli 2004, 14:05
Dit klopt... we moeten ergens een lijn trekken en daarom hebben we beslist een forum te openen per partij/kartel die in het Vlaams parlement vertegenwoordigd is. Even het succes daarvan afwachten...

Lincoln
20 juli 2004, 14:05
de partij moet daarvoor in het parlement zitten, zo is het toch?
Ja maar bv B.U.B zit toch niet in het parlement !! ook nog vergeten te zeggen :
de PVDA is een linkse partij behoort dan "MDP" tot het rechtse ??

Patriot!
20 juli 2004, 14:07
Wij hebben dan ook geen subforum op politics.be. :-)

FMisplon
20 juli 2004, 14:08
Er is ook geen partijforum voor de bub... er is wel een vlaams-nationalistisch & een belgisch-nationaal forum... maar die zijn er al een tijdje en staan open voor meer dan alleen BUB

Lincoln
20 juli 2004, 14:10
Er is ook geen partijforum voor de bub... er is wel een vlaams-nationalistisch & een belgisch-nationaal forum... maar die zijn er al een tijdje en staan open voor meer dan alleen BUB

Waar behoort dan de MDP in het debat club ??

FMisplon
20 juli 2004, 14:12
Ik denk dat je het beetje verkeerd begrijpt. In de categorie "debatgroepen" bevinden zich een aantal privé-fora waarvoor je apart toegang moet vragen zoals de partijfora van elke partij in het vlaams parlement, een forum voor belgisch-nationalisten, een forum voor vlaams-nationalisten, links & rechts.
Misschien kan jij het best in links terecht?

Lincoln
20 juli 2004, 14:24
Ik denk dat je het beetje verkeerd begrijpt. In de categorie "debatgroepen" bevinden zich een aantal privé-fora waarvoor je apart toegang moet vragen zoals de partijfora van elke partij in het vlaams parlement, een forum voor belgisch-nationalisten, een forum voor vlaams-nationalisten, links & rechts.
Misschien kan jij het best in links terecht?
Het is maar een vraag die ik stelde of dat kan aangezien dat het niet in het parlement staat heb ik begrip voor de zaak , anderzijds of ik in een linkse forum terecht zou staan , zou ik me beter niet met de politiek bemoeien , politiek is mijn zaak niet een zal dat ook niet zijn !!!

Eternity
20 juli 2004, 16:34
Het is maar een vraag die ik stelde of dat kan aangezien dat het niet in het parlement staat heb ik begrip voor de zaak , anderzijds of ik in een linkse forum terecht zou staan , zou ik me beter niet met de politiek bemoeien , politiek is mijn zaak niet een zal dat ook niet zijn !!!Iemand die op forum.politics.be komt, 494 posts heeft in een POLITIEK forum, vraagt of er een subforum voor "zijn ?" partij kan geopend worden, en dan zegt dat hij zich niet met politiek bemoeit? :?

strange :eating:

Lincoln
20 juli 2004, 17:56
Iemand die op forum.politics.be komt, 494 posts heeft in een POLITIEK forum, vraagt of er een subforum voor "zijn ?" partij kan geopend worden, en dan zegt dat hij zich niet met politiek bemoeit? :?

strange :eating:
:lol: :lol: :lol: