PDA

View Full Version : Delphine mist haar vader


jOOSt
21 juli 2004, 11:54
Delphine Boël, de buitenechtelijke dochter van koning Albert, mist haar vader. Ze komt daar openlijk voor uit in een interview met het weekblad Humo dat vandaag verschijnt.
De geboorte van haar dochter Josephine ruim acht maanden geleden heeft haar doen beseffen ,,hoe belangrijk het is om te weten waar je vandaan komt'', zegt ze. Maar sinds haar bestaan in 1999 onder de publieke aandacht kwam, voelt Delphine Boël zich afgewezen. ,,Iedereen denkt dat wij af en toe gezellig lunchen. Ik wil duidelijk maken dat dat n�*et zo is. Dat is normaal als je zo door je vader wordt afgewezen.''
Ze zegt dat ze het koningshuis niet wil ondergraven, maar vraagt om discreet contact achter gesloten deuren, ,,zoals het jarenlang is gegaan''.
Bron: HUMO

http://www.humo.be/DezeWeek/grafix/cover3333-big.jpg

George
21 juli 2004, 12:23
Ze zal wellicht niet de enige zijn die haar vader mist. Van de meesten hoort men er echter niets van.

jOOSt
21 juli 2004, 12:31
Maar de koning is toch een publiek figuur, hé. Al die mooie praatjes in zijn rede, en dan is hij zelf een slecht voorbeeld. Ik vind dit heel flauw van hem.

Olivier
21 juli 2004, 12:45
Bij een koning is dit niet zo simpel als bij jef met de klak.

Hij zal dit heus niet zelf beslist hebben, maar in samenspraak met zijn adviseurs.

jOOSt
21 juli 2004, 13:31
Dan wordt het tijd dat hij eens nieuwe adviseurs zoekt. Ik blijf erbij dat ik dit een totaal verkeerd voorbeeld vind. Akoord, misschien heeft hij, 35 jaar geleden een foutje begaan (hij is ook maar een mens), maar moet hij daarvoor zijn dochter afwijzen. Hallooooo Beeerrrtttt...we zijn in het jaar 2004! Of zit Paola hier misschien achter...?

Pietje
21 juli 2004, 13:38
8) Toch opmerkelijk, dat "onze blokkertjes" hier aanwezig, toch massaal HUMO lezen. Ik dacht nochtans, dat dit blad door "hen" beschouwd werd als een "verwerpelijk links modderblad" . 8)

jules
21 juli 2004, 14:14
zou ze die aandacht niet gewoon zoeken als marketingstunt om haar "kunst" te kunnen slijten ?

Philips Inc.
21 juli 2004, 14:29
Kunst is het wel: de Belgisch vlag gebruiken als panty's:twisted:

George
21 juli 2004, 14:31
Kunst is het wel: de Belgisch vlag gebruiken als panty's:twisted:Zolang ze de vlaamse vlag niet als maandverband gebuikt is dat toch zo erg niet hé.

jules
21 juli 2004, 14:33
Zolang ze de vlaamse vlag niet als maanverband gebuikt is dan nog zo erg niet hé.
als je de Vlaamse leeuw als maandverband gebruikt wordt het automatisch ook een Belgische vlag :oops:

Astenblieft mensen
21 juli 2004, 14:34
Zolang ze de vlaamse vlag niet als maandverband gebuikt is dat toch zo erg niet hé.
(nu had ik zo'n leuke post over je maan verband... heb je m aangepast. Grap weg, jammer jammer.)

George
21 juli 2004, 14:35
als je de Vlaamse leeuw als maandverband gebruikt wordt het automatisch ook een Belgische vlag :oops:
Heeft die dan geen blauw bloed??

jOOSt
21 juli 2004, 16:07
8) Toch opmerkelijk, dat "onze blokkertjes" hier aanwezig, toch massaal HUMO lezen. Ik dacht nochtans, dat dit blad door "hen" beschouwd werd als een "verwerpelijk links modderblad" . 8)
Wie is er hier blokkertje? 8O Ik ben het niet eens met de koning, dus ik ben ne vlaams blokker. Doe maar eens uw oogkleppen af, want ik heb helemaal niet op het blok gestemd.