PDA

View Full Version : juicht, broeders en zusters!


vrijevlaming
17 december 2012, 10:41
... want vandaag vervallen mijn laatste nog uitstaande banpunten! :cheer: :cheer:

Acht stuks, gekregen van Akira, zo'n jaar terug omwille van aanzetten tot geweld.

Als ik mij goed herinner ging het over een van de algemene stakingen. Ik had gevraagd of iedereen al zijn wapen had gekozen om de vakbondslieden te gaan afrossen of zoiets.

:lol:


Vanaf vandaag kan ik dus weer meer risico's gaan nemen om mensen te trollen, hoewel ik meer ben gaan opletten in wat ik zei sindsdien, om niet te veel extra banpunten op te lopen (met succes trouwens!)

Travis66
17 december 2012, 10:42
... want vandaag vervallen mijn laatste nog uitstaande banpunten! :cheer: :cheer:

Acht stuks, gekregen van Akira, zo'n jaar terug omwille van aanzetten tot geweld.

Als ik mij goed herinner ging het over een van de algemene stakingen. Ik had gevraagd of iedereen al zijn wapen had gekozen om de vakbondslieden te gaan afrossen of zoiets.

:lol:


Vanaf vandaag kan ik dus weer meer risico's gaan nemen om mensen te trollen, hoewel ik meer ben gaan opletten in wat ik zei sindsdien, om niet te veel extra banpunten op te lopen (met succes trouwens!)

Waar zie je die banpunten eigelijk? Ik voel mee een beetje genegeerd want ik krijg er percies geen. Of heb ik al een stapel klaarstaan en is mijn volgende sneer naar tommm er eentje teveel?

PS: proficiat btw :)

vrijevlaming
17 december 2012, 10:52
dat kan je zien bij uw persoonlijk profiel.

Koenraad Noël
17 december 2012, 11:18
Volgende maand. :cheer:

Ach, het forumlid in kwestie dat ik zwaar uitschold is ook al héééééél lang verbannen! 8-)

vlijmscherp
17 december 2012, 11:24
Ik heb ooit een waarschuwing gekregen voor reclame. Die is al lang vervallen maar het blijft wel op mijn profiel staan, schandalig!

SDG
17 december 2012, 11:32
... want vandaag vervallen mijn laatste nog uitstaande banpunten! :cheer: :cheer:

Acht stuks, gekregen van Akira, zo'n jaar terug omwille van aanzetten tot geweld.

Als ik mij goed herinner ging het over een van de algemene stakingen. Ik had gevraagd of iedereen al zijn wapen had gekozen om de vakbondslieden te gaan afrossen of zoiets.

:lol:


Vanaf vandaag kan ik dus weer meer risico's gaan nemen om mensen te trollen, hoewel ik meer ben gaan opletten in wat ik zei sindsdien, om niet te veel extra banpunten op te lopen (met succes trouwens!)

Wacht, we zullen direct eens zien hoe stressbestendig je bent. ;-)

'Vive la Belgique! Vive le roi!'

'Alle Vlaemsch-nazionalisten op een bootje!'

:belgievl:

vrijevlaming
17 december 2012, 11:37
Wacht, we zullen direct eens zien hoe stressbestendig je bent. ;-)

'Vive la Belgique! Vive le roi!'

'Alle Vlaemsch-nazionalisten op een bootje!'

:belgievl:

als water van een eend ;)

Koenraad Noël
17 december 2012, 11:37
Wacht, we zullen direct eens zien hoe stressbestendig je bent. ;-)

'Vive la Belgique! Vive le roi!'

'Alle Vlaemsch-nazionalisten op een bootje!'

:belgievl:

Vive La Republique! Vive La France!!!!

http://www.gifs.net/Animation11/Geography_and_History/International_Flags/france.gif

http://filebox.vt.edu/users/bgilkers/digitaltimeline/napoleon.gif

Travis66
17 december 2012, 11:39
Vive La Republique! Vive La France!!!!

http://www.gifs.net/Animation11/Geography_and_History/International_Flags/france.gif

http://filebox.vt.edu/users/bgilkers/digitaltimeline/napoleon.gif

Ge zijt louisiana en quebec vergeten. Zo de Fransen tekort doen zeg! Ik word er nijdig van :)

Marie van de koster
17 december 2012, 12:00
Ik juich, ik juich, ik juich :lol:

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
:multi:
:rainbowa:
:clapping::clapping::clapping::clapping::clapping:

vrijevlaming
17 december 2012, 13:15
het is gewoon opletten dat eno2 of Raf hun nerveuze rodedriehoekklikvinger niet uithalen :lol:

quercus
17 december 2012, 13:43
... want vandaag vervallen mijn laatste nog uitstaande banpunten! :cheer: :cheer:

Acht stuks, gekregen van Akira, zo'n jaar terug omwille van aanzetten tot geweld.

Als ik mij goed herinner ging het over een van de algemene stakingen. Ik had gevraagd of iedereen al zijn wapen had gekozen om de vakbondslieden te gaan afrossen of zoiets.

:lol:


Vanaf vandaag kan ik dus weer meer risico's gaan nemen om mensen te trollen, hoewel ik meer ben gaan opletten in wat ik zei sindsdien, om niet te veel extra banpunten op te lopen (met succes trouwens!)

8O8O8O

Ik wist niet dat u zo gevaarlijk was!

En hoe zit dat met "berispingen"? Vervallen die ook op een gegeven ogenblik?

vrijevlaming
17 december 2012, 14:15
8O8O8O

Ik wist niet dat u zo gevaarlijk was!

En hoe zit dat met "berispingen"? Vervallen die ook op een gegeven ogenblik?

ik ben doorgaans een zeer vredelievend en kalm persoon, die zich enkel bedient van het woord om verbale steekspelen te doen.

Alleen als de vakbonden weer beginnen staken kan ik wel eens beserk gaan. Toen ze wilden staken op mijn eerste werk een paar jaar terug, had ik de nodige maatregelen getroffen indien ze mij wilden tegenhouden aan de bedrijfspoort. Ik moest en zou binnen geraken, ten koste van alles en iedereen :lol:
Gelukkig voor de arbeiders hebben ze op tijd ingezien dat ze beter niet staakten. 't Was trouwens enkel , u raadt het al, den ABVV die per sé wou staken.

hurricane
17 december 2012, 14:20
het is gewoon opletten dat eno2 of Raf hun nerveuze rodedriehoekklikvinger niet uithalen :lol:

Bij Raf is dat een geprogrammeerde toets.
F12 = rode driehoek ;-)

vrijevlaming
17 december 2012, 14:20
http://forum.politics.be/showpost.php?p=5877817&postcount=359

hier zo, dit was de bewuste thread

BigF
17 december 2012, 18:42
Proficiat!
Terug strafpuntloos.
Voelt toch altijd een beetje aan alsof je dan nog een joker hebt eh?
Veel vrijer forummen is dat.

BigF
17 december 2012, 18:45
Ik heb ooit, totaal onverdiend trouwens, strafpunten gekregen omdat ik een persoonlijke topic had geopend. Over dat Hollands stuk potloodventer in zijn fietspakje met zijn gevechtshouding waar je met 3 bosmaaiers nog niet doorheen raakt en wiens naam ik nu uitdrukkelijk dus ook niet noem.

Waarna mijn oproep door de moderatie werd gevolgd (ban en foto's verwijderd) maar ik toch strafpunten aan mijn broek kreeg.
Voor de goeie raad allicht.

Koenraad Noël
17 december 2012, 18:53
Ge zijt louisiana en quebec vergeten. Zo de Fransen tekort doen zeg! Ik word er nijdig van :)

8-)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ce/French_Empire_17th_century-20th_century.png

vrijevlaming
17 december 2012, 20:22
Ik heb ooit, totaal onverdiend trouwens, strafpunten gekregen omdat ik een persoonlijke topic had geopend. Over dat Hollands stuk potloodventer in zijn fietspakje met zijn gevechtshouding waar je met 3 bosmaaiers nog niet doorheen raakt en wiens naam ik nu uitdrukkelijk dus ook niet noem.

Waarna mijn oproep door de moderatie werd gevolgd (ban en foto's verwijderd) maar ik toch strafpunten aan mijn broek kreeg.
Voor de goeie raad allicht.

' zit je rustig op café en opeens:vechtpartij !'

mkb
17 december 2012, 20:28
Ik heb ooit, totaal onverdiend trouwens, strafpunten gekregen omdat ik een persoonlijke topic had geopend. Over dat Hollands stuk potloodventer in zijn fietspakje met zijn gevechtshouding waar je met 3 bosmaaiers nog niet doorheen raakt en wiens naam ik nu uitdrukkelijk dus ook niet noem.
Perfecte gevechtshouding.

Koenraad Noël
17 december 2012, 21:00
Perfecte gevechtshouding.Voor straatgevechten. Op café.

Zucht
17 december 2012, 21:26
Perfecte gevechtshouding.

Ik dacht dat de juiste term "onverslaanbaar" was.

mkb
17 december 2012, 22:01
Ik dacht dat de juiste term "onverslaanbaar" was.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=160477
We zijn allemaal 2mtr18 vergeten vermelden. :oops:

mkb
17 december 2012, 22:21
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=82841&d=1316266314

Demper
17 december 2012, 22:30
Bij mij zal het nog veel langer duren.
Het toonbeeld van neutraliteit, Akira, heeft mij graag.

cookie monster
17 december 2012, 22:33
Demper , wa's dan het probleem ??

Demper
17 december 2012, 22:35
Demper , wa's dan het probleem ??

Akira ziet overal persoonlijke vetes, complotten en virtuele knokpartijen.
En telkens blijk ik betrokken te zijn.

vrijevlaming
17 december 2012, 22:38
Akira ziet overal persoonlijke vetes, complotten en virtuele knokpartijen.
En telkens blijk ik betrokken te zijn.

:lol:

van Maerlant
17 december 2012, 22:39
Net ingelogd, krijg ik dit bericht.

Dear van Maerlant,

You have received a warning at Politics.be.

Reason:
-------
Kopiëren van iets strijdig met forumreglement

Gelieve overtredingen van het forumreglement niet te citeren.

:lol:
Bizar dat "Akira" mij niet meteen strafpunten heeft gegeven.

Demper
17 december 2012, 22:40
Bizar dat "Akira" mij niet meteen strafpunten heeft gegeven.

Gij zijt bij de goei.
Ik had direct 8 strafpunten gekregen.

van Maerlant
17 december 2012, 22:42
Gij zijt bij de goei.
Ik had direct 8 strafpunten gekregen.

Nah, Akira vindt mij ook niet zo leuk, hoor. Ik heb het wel steeds vermeden in discussie te treden met haar dubbelnick.

Demper
17 december 2012, 22:47
Nah, Akira vindt mij ook niet zo leuk, hoor. Ik heb het wel steeds vermeden in discussie te treden met haar dubbelnick.

Ja, ik heb daar eens ferm op Groen en hun stemvee zitten kakken.
Toen kwam die dubbelnick ook op de proppen, serieus geagiteerd.
Sindsdien is een windje genoeg om mij banpunten aan te smeren.

vrijevlaming
17 december 2012, 23:12
Lap, daarnet weer een waarschuwing gekregen. Tommy was weer op zijn tenen getrapt :lol:

Demper
17 december 2012, 23:14
Lap, daarnet weer een waarschuwing gekregen. Tommy was weer op zijn tenen getrapt :lol:

:cheer:

vrijevlaming
17 december 2012, 23:15
Trolololo

Demper
17 december 2012, 23:19
:cheer: De Zwoerd :cheer:

Lof der Zotheid
17 december 2012, 23:32
Akira ziet overal persoonlijke vetes, complotten en virtuele knokpartijen.
En telkens blijk ik betrokken te zijn.

Ge zijt dan ook een echte vechtersbaas:twisted:

Demper
17 december 2012, 23:33
Ge zijt dan ook een echte vechtersbaas:twisted:

Nee, ik ben veel te braaf.

Lof der Zotheid
17 december 2012, 23:34
als water van een eend ;)

Allez, nog is: Fief la Pelsjiek! Vlaanderen achteruit!:lol:

vrijevlaming
18 december 2012, 09:39
neh!

Marie van de koster
18 december 2012, 11:21
Ik heb ook ooit strafpunten gehad. Dat was te wijten aan dat kreng van een Artisjok (mag men een ex-forummer wel uitschelden?). In de loop van een discussie bracht ze me ertoe om iets te schrijven dat zij als racisme interpreteerde (ik vond dat niet) waarna ze direct op het RD-tje klikte en ik strafpunten kreeg aangesmeerd.
Als men dan weet wat dat mens intussen allemaal bekokstoofde, is het wel raar dat de moderators haar nooit eerder op haar plaats zetten.
Ik ben daar nog altijd een beetje kwaad om al is het al enkele jaren geleden. 'k Zou het fijn vinden als één of andere moderator me nu eens heel lief kwam zeggen dat het echt zo niet bedoeld was :lol:

Xenophon
18 december 2012, 14:36
Ik heb 8 punten, waarvan er vier vervallen op 20 december.

Ik kan dus bijna weer iemand uitschelden.

quercus
18 december 2012, 15:19
Allez, nog is: Fief la Pelsjiek! Vlaanderen achteruit!:lol:

Sè! Da finnekik nu es plezierig sè, mekaar eens goe uitschelden!:lol:

Marie van de koster
18 december 2012, 15:42
Sè! Da finnekik nu es plezierig sè, mekaar eens goe uitschelden!:lol:

Ik zal er eens mee beginnen zie : Quercus, producent van stomme eikels ;-)

Lof der Zotheid
18 december 2012, 18:21
Sè! Da finnekik nu es plezierig sè, mekaar eens goe uitschelden!:lol:

Allez ja, da's zo ontspannend.

quercus
18 december 2012, 22:13
Ik zal er eens mee beginnen zie : Quercus, producent van stomme eikels ;-)

Ja, maar dank zij mij overleven de eekhorentjes en de Vlaamse gaaien. Nèh! :hug:

Demper
19 december 2012, 00:05
Trololo!