PDA

View Full Version : Luc Alloo


pegasus6869
8 januari 2013, 12:41
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130108_00425614&_section=32343791&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=boekskes

Zulke programma's zouden verboden moeten worden.Als men die "smeerlappen" zo ziet en hoort zo gewoon ,braaf ,meelopend,eigenlijk niks aan de hand, men zou er compassie mee krijgen, en ze meteen vrijlaten !

Travis66
8 januari 2013, 12:46
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130108_00425614&_section=32343791&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=boekskes

Zulke programma's zouden verboden moeten worden.Als men die "smeerlappen" zo ziet en hoort zo gewoon ,braaf ,meelopend,eigenlijk niks aan de hand, men zou er compassie mee krijgen, en ze meteen vrijlaten !

I agree

Hypochonder
8 januari 2013, 13:00
Allo is wel degelijk een sensatiezoeker. Dat ziet iemand met een klein beetje mensenkennis al heel snel wanneer hij naar dat programma kijkt. Iemand met een beetje mensenkennis ziet ook al snel dat de meeste van die types die in Alloo's programma aan bod komen aan geen kanten deugen: praatjesmakers, amokmakers, criminelen tot in het graf, psychopaten, dieven tot in het graf, tuig van de richel, werkschuw tuig,... En dan zijn er nog van die moordenaars en andere misdadigers die verongelukt gaan doen omdat ze na 20 jaar cel niet voorwaardelijk vrij komen.

Vrolijk op Vrijdag
8 januari 2013, 13:08
Een gehaaid mediamannetje als Luc Alloo wil vooral scoren.
Authenticiteit en deontologie zijn bijzaak. En doorgaans simpelweg nefast voor de kijkcijfers.

Hypochonder
8 januari 2013, 13:13
ik schreef 'gebracht'
Een geoefend kijker ziet door de rest inderdaad door.

Ik had het niet specifiek op jou. De gemiddelde VTM kijker zal wel over iets minder mensenkennis beschikken en sommige van die criminelen wel als toffe pƩ's zien.

Travis66
8 januari 2013, 13:17
Dat verbaast me. :(

Voor een keer dat het eens niet sensationeel gebracht is

Ik begrijp u niet. Had je gedacht dat ik pas akkoord zou zijn als er spektakel zou zijn bij betrokken?
En waarop baseer je dat?

Travis66
8 januari 2013, 13:25
Neen, dat jij voor het verbieden van een programma bent.

Is het niet normaal dan?

Een programma dat mensen ophemelt alleen OMDAT ze slachtoffers hebben gemaakt. Want anders zit je niet in den bak.
Het is bijna aanmoediging van criminaliteit. Waarom zou ik daar voor zijn?

Travis66
8 januari 2013, 13:35
ik zie er weinig ophemeling in, maar dan nog.
We beslist op basis van wat welk programma wordt verboden?

Dat is een andere discussie. Ik beweer niet dat ik weet waar de grens moet liggen, alleen dat vind dit aan de verkeerde kant ervan ligt.

Maar dat beantwoord nog steeds niet waarom mijn standpunt jou verbaasd.

Travis66
8 januari 2013, 13:47
Think about it (hoe gaat het in de UK? Of waar zit je nu? ;) )

In Belgie, ik reis sinds september (voorlopig) niet meer.

Dat je een dubbelnick bent is duidelijk. Maar welk standpunt nam ik dan vroeger in dat vloekt met dit standpunt?
Ben er vrij zeker van dat je mijn vorige standpunt verkeerd interpreteerd :)

Travis66
8 januari 2013, 13:49
Omdat jij op andere gebieden nogal 'vrijzinnig' bent.
Of geldt dat alleen als je slaafjes moet straffen? :-P

Aah, ik moet jou in San Fransisco gaan zoeken :)

Ik ben erg vrijzinnig ja, maar ik trek de lijn bij het (effectief) benadelen van anderen. En dit gaat daar voorbij.
Ik maak me sterk dat ik in mijn andere vrije standpunten dezelfde regel hanteer.

Maar vraag me niet om begrip te hebben voor mensen die "ik ben beledigd" of "my eyes, my eyes" roepen.

Travis66
8 januari 2013, 14:04
Ik zie niet in hoe dit programma mensen (effectief) benadeelt.
or "what about our children" ?

https://www.youtube.com/watch?v=Qh2sWSVRrmo[/QUOTE]

Effectief benadeeld: ik heb het programma niet gezien, maar baseerde me op het krantenartikel dat pegasus had gepost.

Daarin schrijven ze: "En nu straalt hij in een tv-programma en grapt hij met al die camera's om hem heen."
Mening van een slachtoffer en zeker niet objectief. Maar in combinatie met: "Luk Alloo weigert in zijn programma te praten met daders van zedenfeiten."
Denk ik dat ze een punt heeft en dat die criminelen daar een voordeel uit halen.

Daarbij komt dat niet alleen zedenfeitenplegers slachtoffers maken. Ik ken slachtoffers van inbraak (die zelfs niet thuis waren op het moment) die de rest van hun leven met een onveiligheidsgevoel blijven zitten. Als Alloo een uitzondering maakt voor zedenfeitenplegers, dan moet hij dat doen voor alle criminelen die slachtoffers hebben gemaakt.

Think about the children: Geen begrip voor. Misbruikte uitspraak. Ja, kinderen moeten beschermd worden. Afschermen daarentegen is onnodig en hypocriet als de pest.
Het is toegelaten kinderen hun kop te vullen met geweld en agressie, ze te indoctrineren met een religie naar keuze, hun penis deels te amputeren of hun oren te doorboren.
Maar een tet (buiten degene die ze in hun mond krijgen geduwd), of een kut (buiten degene waarz e komen uitgezwommen) zou hun netvlies verbranden en hun fragile little minds corrumperen.
Pelease. :)

Travis66
8 januari 2013, 14:21
Ik zie niet in hoe dit programma mensen (effectief) benadeelt.
or "what about our children" ?

https://www.youtube.com/watch?v=Qh2sWSVRrmo[/QUOTE]

Denk dat ik jouw vorige nick gevonden heb. Maar ik wil hem niet opschrijven, want ik zie dat die gebanned is. :)

Uwe voornaam was "charles" :) denk ik

koe de poing
8 januari 2013, 14:38
Iemand met een beetje mensenkennis ziet ook al snel dat de meeste van die types die in Alloo's programma aan bod komen aan geen kanten deugen: praatjesmakers, amokmakers, criminelen tot in het graf, psychopaten, dieven tot in het graf, tuig van de richel, werkschuw tuig,...

en dat in een gevangenis :D

Liederik
8 januari 2013, 14:42
pagina 2 in een draad over 't gevang en geen Xeno :-o

Anna List
8 januari 2013, 14:47
pagina 2 in een draad over 't gevang en geen Xeno :-o

mss is zijne gsm afgepakt en heeft m nu geen internet meer

Anna List
8 januari 2013, 14:47
pagina 2 in een draad over 't gevang en geen Xeno :-o

mss is zijne gsm afgepakt en heeft m nu geen internet meer

Vrolijk op Vrijdag
8 januari 2013, 15:01
pagina 2 in een draad over 't gevang en geen Xeno :-o

Werkt die daar ofzo?

Xenophon
8 januari 2013, 15:54
Werkt die daar ofzo?

Ja, die was vroeger cipier.

Anna List
8 januari 2013, 16:06
Ja, die was vroeger cipier.

in dat geval hebben ze zijn gsm wsl niet afgepakt, maar heeft hij m verkocht.

geen probleem, morgen pakt hij m dan wel terug af

Xenophon
8 januari 2013, 16:15
in dat geval hebben ze zijn gsm wsl niet afgepakt, maar heeft hij m verkocht.

geen probleem, morgen pakt hij m dan wel terug af

Neen, het laatste dat ik hoorde was dat die zijn leven serieus gebeterd heeft.

Anna List
8 januari 2013, 16:23
Neen, het laatste dat ik hoorde was dat die zijn leven serieus gebeterd heeft.

wie gelooft nu zoiets ?! eens cipier, altijd cipier !

Nietzsche
8 januari 2013, 16:24
Waarom zou Luc Alloo niet dit soort programma,s mogen maken?

Xenophon
8 januari 2013, 16:30
wie gelooft nu zoiets ?! eens cipier, altijd cipier !

- lol -

kiko
8 januari 2013, 19:45
Waarom zou Luc Alloo niet dit soort programma,s mogen maken?
Ik zie ook het probleem niet in. Het weinige dat ik ervan gezien heb, leek mij vrij sereen.

OMGClayAiken
9 januari 2013, 19:11
Ophemelen van criminelen. Hebben sommigen deze reeks wel gezien?

Another Jack
9 januari 2013, 19:39
Ophemelen van criminelen. Hebben sommigen deze reeks wel gezien?

Ja.
Het slaat het Disneybeeld van herkenbaar Goed en Kwaad danig aan diggelen dat "Verbieden!!" het enige is wat onze Disneyknderen kunnen roepen...

Xenophon
9 januari 2013, 20:00
Ik vond die ene wel goed die na twaalf jaar bak er nog altijd niet van over kon dat er geen enkel bewijs was tegen hem.

Hij begrijpt nog altijd niet dat er geen bewijs nodig is op Assisen.

Vigilante VL
9 januari 2013, 21:10
Ja.
Het slaat het Disneybeeld van herkenbaar Goed en Kwaad danig aan diggelen dat "Verbieden!!" het enige is wat onze Disneyknderen kunnen roepen...

Ja, droom jij maar rustig verder, Captain Nemo ...

Dat is nu net waar de psychopaten op kicken: al die "narcissistic supply", gratis en voor de niks! Doe er nog een schepke bovenop, quoi ...

Ik durf te wedden dat de slachtoffers (vermoorde vrouwen o.a) ook hebben geprobeerd om de "parel" in het "zwijn" te zien. En ze hebben het daarna bekocht met hun leven.

Vind gij het normaal dat die psycho daar zit te janken over zijn kinderen, terwijl hij voor hun ogen hun bloedeigen moeder de strot afkneep?
Dat die vanger nog luidop droomt van een enigszins normale verstandhouding achteraf met die gasten, dat is op zich al een indicatie van een zeer labiele geest.

Platte, voyeuristische reality tv voor bureaulosers zonder leven, uitgemolken door Luc Laag-Allooi de ambetante vragenwringer.

Als Luc ze zo graag ziet, dat hij die spekslager/beenhouwer binnenpakt die zijn zakenpartner fileerde, totdat die mens weer gelanceerd is in de Disneymaatschappij...

Figy
10 januari 2013, 03:54
Ik zie "Alloo in de gevangenis" niet meer in men programmagids. Is het programma afgevoerd of was de reeks ten einde?

Ik vond het programma nochthans interessant.

Wie dacht dat men in Leuven Centraal achter tralies zit heeft het goed mis, open celdeuren van 's morgens tot 's avonds. En dan zeggen ze dat er geen plaats meer is in de gevangenis? Vervang die desk met TV toch door een stapelbed en het probleem is opgelost. :-)

Zoals een gevangene zelf zei "Eigenlijk kan je een Belgische gevangenis beter vergelijken met een soort rusthuis dan met een gevangenis."

Anna List
10 januari 2013, 08:31
Ik vond die ene wel goed die na twaalf jaar bak er nog altijd niet van over kon dat er geen enkel bewijs was tegen hem.

Hij begrijpt nog altijd niet dat er geen bewijs nodig is op Assisen.

heb die ook gezien

ik heb er toch al geloofwaardiger weten vertellen dat ze onschuldig zijn ze ...

soit, kritiek blijft wel staan natuurlijk ... het kan zonder bewijs.