PDA

View Full Version : Kan ik niet gewoon ergens stroom in pakjes kopen?


BigF
11 januari 2013, 23:26
Want ik weet het eerlijk gezegd niet meer.

Eerst moet ik (als Electrabel-klant) dringend overstappen want Electrabel zijn afzetters en peperduur. Heel de wereld is boos op Electrabel en ik ben een idioot als ik niet overstap.
Ik zou (al naargelang de bron, of de zattigheid van de bron) tussen de 100 en 4000.000 euro besparen per jaar.
Er is keus zat, maar 1 ding is zeker; ik moet weg bij Electrabel.

Nu ben ik van het principe; hoe minder aan mijn hoofd hoe beter dus ik heb me nooit zorgen gemaakt over dat overstappen en ben dus nog steeds klant bij Electrabel.

Wat lees ik nu vandaag? (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130111_00430297)

Ik ga tot 200 euro besparen als ik NIET overstap naar een andere leverancier...

Hebben ze nu de laatste tijd gewoon in mijn oren geblazen dat ik moet overstappen of is het de bedoeling dat ik voortaan mijn vrije tijd vul met het vergelijken van leveranciers en elke 14 dagen overstap?

In ieder geval; de eerste die nog tegen mij komt zeiken over elektriciteitsleveranciers en overstappen krijgt mijn 46 onder zijn kloten.

Shweta
11 januari 2013, 23:30
Je moet echt bij Electrabel weg, want Lampiris is de goedkoopste energieleverancier. Hoeveel zou je daar wel niet nog meer kunnen besparen?

Klarekijk
11 januari 2013, 23:37
Dat hoeft niet .

Stroom kan je veel makkelijker grotis en voor nieks aftappen als je dat wil .

juist voor de meter . een vaste hand , wat durf , een klem en een stanlymes in een donker hoekje en bingo .

Niet op uw blote voeten in een vochtige kelder . dat is af te raden .

In de stad en in oude huizen is het heel makkelijk en komt het ilegaal aftakken vaker voor dan je denkt .

Er zijn zelfs heel leuke trukjes in een nieuwbouw woning om je betalend verbruik echt te herleiden tot het minimum , Vloerverwarming inclus .

Klarekijk
11 januari 2013, 23:40
Je moet echt bij Electrabel weg, want Lampiris is de goedkoopste energieleverancier. Hoeveel zou je daar wel niet nog meer kunnen besparen?

met de vennootschap hebben we diverse panden in beheer , en bij diverse leveranciers .

Ik kan U vertellen dat het een pot nat is en dikke bedrieg den boer .
Je ziet door de bomen het bos niet meer .

Ieder bedrijfheeft zijn kantoren , zijn medewerkers zijn administratie en vaste kosten en wierwar aan administratie , leg mij eens uit waarom het goedkoper zou kunnen zijn , ze tappen allen uit het zelfde vat .

djimi
11 januari 2013, 23:40
Kan ik niet gewoon ergens stroom in pakjes kopen?


Ja.

In de vorm van batterijen.

manta
12 januari 2013, 11:43
Een stroom als de Schelde zal u niet lukken, maar als ge al uw kranen in huis openzet krijgt ga wel een stevige beek. Toch ook al de moeite...;-)