PDA

View Full Version : Met welke hedendaagse trends of snufjes zijn jullie niet 'mee'?


SDG
24 januari 2013, 10:53
Ik persoonlijk met Skype. Nog nooit gebruikt en ik heb er zelfs geen flauw benul van hoe dat precies werkt.

Hebben jullie ook zulke dingen?

eno2
24 januari 2013, 10:55
Ik persoonlijk met Skype. Nog nooit gebruikt en ik heb er zelfs geen flauw benul van hoe dat precies werkt.

Hebben jullie ook zulke dingen?

Al die androïd-toestanden
En bleu tooth

Liederik
24 januari 2013, 11:29
Twitter. En de google bril.

Aan de andere kant ben ik wel benieuwd naar de introductie van 3D-printing apparaten in dagelijkse leven.

Firestone
24 januari 2013, 11:33
Twitter, Instagram.

Skype is zalig.

Klarekijk
24 januari 2013, 11:38
Met welke hedendaagse trends of snufjes zijn jullie niet 'mee'?

Euhhh , hoe moet je een wortel zaaien of pattaten planten .

zodoende dat ik nog iets te eten kan hebben als mijn PC vastloopt .


Toch heb ik een probleem .

Ik slaag er bv niet in om hier een foto uit mijn persoonlijk fotoalbum te plaatsen of om een foto van iets interessant van internet te halen en hier te posten .

Kan iemand mij helpen , of was deze draad enkel gepost om na het bekennen van iets wat je niet onder de knie hebt , je daarmee uit te lachen ?

Vrolijk op Vrijdag
24 januari 2013, 11:39
Met welke hedendaagse trends of snufjes zijn jullie niet 'mee'?

Slechte muziek, consumentisme, feminisme, materialisme, white guilt, blanke zelfhaat, egoïsme, zinloos geweld, politieke correctheid, algehele verdwazing.

Firestone
24 januari 2013, 11:43
Ik slaag er bv niet in om hier een foto uit mijn persoonlijk fotoalbum te plaatsen of om een foto van iets interessant van internet te halen en hier te posten .

Kan iemand mij helpen , ...

http://forum.politics.be/showpost.php?p=3106404&postcount=97056

vlijmscherp
24 januari 2013, 11:44
wifi-hot spot maken van mijn gsm, ken ik niets van.

fox
24 januari 2013, 11:44
Twitter, daar ben ik echt niet mee. Ik heb een account, maar ik snap het niet. Het interesseert me gewoon niet om te weten wie er al dan niet een drol kan leggen in de vorm van een hartje.

Gamla
24 januari 2013, 11:47
Ik slaag er bv niet in om hier een foto uit mijn persoonlijk fotoalbum te plaatsen of om een foto van iets interessant van internet te halen en hier te posten .

Kan iemand mij helpen , of was deze draad enkel gepost om na het bekennen van iets wat je niet onder de knie hebt , je daarmee uit te lachen ?

Google 'tinypic'. Beetje rare naam maar zo zou het moeten lukken.

Gamla
24 januari 2013, 11:48
Slechte muziek, consumentisme, feminisme, materialisme, white guilt, blanke zelfhaat, egoïsme, zinloos geweld, politieke correctheid, algehele verdwazing.

Je was me voor. Niets aan toe te voegen.

koe de poing
24 januari 2013, 12:04
Instagram, groepsverkrachten, internetdating, Skrillextoestanden, het gaat allemaal aan me voorbij

backfire
24 januari 2013, 12:08
Instagram. Maar ik volhard.

Foursquare en die shit.Maar dat is vooral omdat ik de helft van de tijd niet wens dat mijn vrouw weet waar ik ben.

Klojo eerste klas
24 januari 2013, 12:11
, of was deze draad enkel gepost om na het bekennen van iets wat je niet onder de knie hebt , je daarmee uit te lachen ?

Ja, maar gelukkig voor jou zijn er nog andere forummers die dat niet doorhadden... :twisted: :lol:

Hypochonder
24 januari 2013, 12:21
Ik doe niet mee met de sociale netwerk hype. Ik heb er geen behoefte aan om een profiel van mezelf te hebben op Facebook, ik heb er geen behoefte aan om mezelf te etaleren. De onbenullige persoonlijke zaken van iemand anders interesseren mij geen moer. Als er iets interessants is dan kom ik het wel op een andere manier te weten.

Ik zou dus niet stellen dat ik niet mee ben, ik doe er gewoon niet aan mee.

koe de poing
24 januari 2013, 12:40
Ik doe niet mee met de sociale netwerk hype. Ik heb er geen behoefte aan om een profiel van mezelf te hebben op Facebook, ik heb er geen behoefte aan om mezelf te etaleren. De onbenullige persoonlijke zaken van iemand anders interesseren mij geen moer. Als er iets interessants is dan kom ik het wel op een andere manier te weten.

Ik zou dus niet stellen dat ik niet mee ben, ik doe er gewoon niet aan mee.

facebook kan je heus wel voor andere dingen gebruiken dan om foto's van je ontbijt te posten.
Mijn vrienden zijn stuk voor stuk lieve mensen die geen onzin posten.

Anna List
24 januari 2013, 12:48
twitter, instagram, pinterest, linkedin ...

Travis66
24 januari 2013, 12:50
Planking, baguetting.

Al vind ik dat laatste minder belachelijk (eigelijk wel cool) dan dat eerste.

Verder weet ik het niet, het is dank zij deze thread dat ik nu weet dat er zoiets als Instagram bestaat :) Dus met hoeveel nieuwigheden ben ik niet mee omdat ik gewoon niet weet dat ze bestaan?

parcifal
24 januari 2013, 13:51
Sociale media in het algemeen, zwaar overroepen, geen zin in en geen tijd voor.
Mijn Klout-score is bedroevend, chance dat ik geen werk moet zoeken in die sector. :)

backfire
24 januari 2013, 13:56
Sociale media in het algemeen, zwaar overroepen, geen zin in en geen tijd voor.
Mijn Klout-score is bedroevend, chance dat ik geen werk moet zoeken in die sector. :)

Lol. Zou anders wel duidelijk zijn op je CV: 'Kloutervaring: basiskennis'

From_Vlaanderen
24 januari 2013, 13:56
Anale seks.

Anna List
24 januari 2013, 13:57
Sociale media in het algemeen, zwaar overroepen, geen zin in en geen tijd voor.
Mijn Klout-score is bedroevend, chance dat ik geen werk moet zoeken in die sector. :)

idd al die dingen zijn voor mensen met tijd, mensen die niet zo p.be verslaafd zijn quoi ;-)

backfire
24 januari 2013, 13:58
Anale seks.

Als trend of als snufje?

eno2
24 januari 2013, 14:05
Twitter en facebook

Hypochonder
24 januari 2013, 14:26
facebook kan je heus wel voor andere dingen gebruiken dan om foto's van je ontbijt te posten.
Mijn vrienden zijn stuk voor stuk lieve mensen die geen onzin posten.


Jij vind dat misschien geen onzin maar iemand anders denkt daar misschien anders over. Ik heb nog maar weinig nuttigs kunnen ontdekken aan sociale media.

backfire
24 januari 2013, 14:29
Jij vind dat misschien geen onzin maar iemand anders denkt daar misschien anders over. Ik heb nog maar weinig nuttigs kunnen ontdekken aan sociale media.

Bij Facebook deel ik soms die mening, maar ondertussen is het een leuke bezigheid 'aside'.
Mbt Twitter ben ik een late volgeling. Maar ik volg nu allerlei Twitteraccounts van kranten, magazines etc, en automatisch bouw je een netwerk uit van twitteraccounts die interessante praat verkopen of alleszins vaak verwijzen naar interessante zaken op het net.

Met LinkedIn ben ik niet mee. Dat lijkt me vooral een sociaal medium om uit te pakken met je functietitels.

backfire
24 januari 2013, 14:29
forummen

Firestone
24 januari 2013, 14:56
Hoe langer deze thread wordt, hoe meer blijkt dat ik met nogal wat "hedendaagse trends of snufjes" niet 'mee' ben.

Vigilante VL
24 januari 2013, 15:09
Bepaalde kennis/ervaring vergaar je beter niet, wegens te triviaal of te nutteloos.

Heel die celebrityscène van BV's over charmezangers tot Hollywoodsterren, ik kan er geen nanoseconde aandacht aan besteden.

Ben ik nu de enige die stenen kloten krijgt van liedjes op de radio als "We're gonna die young" (!) of "beautiful like diamonds in the sky" (?), laat staan de afkooksels en misbaksels die onze lokale aandachtshoeren produceren?

Als die artistieke degeneratie nog lang doorgaat, dan zal dat zware gevolgen hebben voor de mensheid in het algemeen. Nihilistischer, minimalistischer en meer monotoon moeten ze het nu ook echt niet meer maken.

vlijmscherp
24 januari 2013, 15:12
Hoe langer deze thread wordt, hoe meer blijkt dat ik met nogal wat "hedendaagse trends of snufjes" niet 'mee' ben.

2

Xenophon
24 januari 2013, 15:20
Hier in de straat, als de PMD zakken buiten staan, zijn er een paar mensen die die allemaal aflopen en er sommigen opendoen om er wat uit te halen.

Derk de Tweede
24 januari 2013, 15:29
ei-foon en dat soort zaken.

Xenophon
24 januari 2013, 15:30
Is dat waar jij je dope in verstopt? :-P

Dope? Dat is lang geleden, ik rook nog geen wiet meer tegenwoordig.

Ik wordt oud. :c

Derk de Tweede
24 januari 2013, 15:37
http://www.powned.tv/images/other/oeps_01.jpg

Mambo
24 januari 2013, 22:06
Smartphone. De mijne geeft geen melding van nieuwe berichten of gemiste oproepen. Je moet constant zelf in de hoop gaan zoeken of je iets gemist hebt.
Tegen zoveel onzorgvuldigheid kan ik niet op.
Maar nu heb ik wel ontdekt waarom jonge gasten doorlopend op hun telefoontjes zitten te kijken. Ze kijken of ze niks gemist hebben.
De mijne ga ik weer verkopen, android brol.

-Jo-
24 januari 2013, 23:39
IPhone, SmartPhone, tablets en meer van dat gezever. Het interesseert me geen moer. Ik loop al tegen m'n zin met een gsm rond, goedkoopste basismodelletje dat zo lang mogelijk moet meegaan, zonder fotoapp. Mensen in m'n omgeving die zich daar vaak mee bezighouden (zoals 1 bepaalde collega) irriteren me al snel mateloos.

Mambo
25 januari 2013, 00:42
Al eens geprobeerd uw instellingen aan te passen?
Mijn HTC geeft van alles verschillende meldingen en ik kan voor elke toepassing geluidje kiezen.

Waarschijnlijk ligt het dus aan't menneke ;)

't is ééntje van de "solden" he.
Soit, ik gebruik terug mijn ouderwetse. Veel en veel "smarter".

Mijn yahoo mail krijg ik ook niet meer open, ik weet de bijkomende vraag niet.
Waar zijn die mee bezig zeg?
Bepaalde andere accounts krijg ik ook niet meer open, te lang geleden of zo en mijn paswoord is niet meer herkenbaar of weet ik veel wat ze uitvreten allemaal.
Ja zeg...dat ze naar de maan lopen hé.

Universalia
25 januari 2013, 07:51
IPhone, SmartPhone, tablets en meer van dat gezever.

Ik noem dat de, in veel gevallen dan nog veeeeeel te dure, gadgets van deze tijd.
Iedereen moet het hebben maar na een tijdje vliegen die dingen de kast in en zien geen daglicht meer.

Het enige waar ik nog steeds niet goed hoogte kan van halen zijn vrouwen.
Ik zie ze graag maar soms kan ik er geen touw aan vastknopen. (gelieve mijn zin niet verkeerd te begrijpen, het heeft niets met sm te maken)
Het zou ook best kunnen dat het aan mijn smetvrees lag, geen idee.

:rofl:

Klojo eerste klas
25 januari 2013, 08:00
Alles vanaf zjust voor de gsm.... :twisted:

maddox
25 januari 2013, 08:45
Sociale media. Niet omdat ik het gebruik er niet van zou kunnen beheersen, maar gewoon omdat ik geen exobitionist ben. En eigenlijk een vrij associaal gevalleke.

schaduw
23 juli 2013, 19:49
De eerste die ik hiermee (http://www.express.be/business/nl/technology/google-wil-meer-dan-2-miljoen-glassbrillen-per-jaar-verkopen/193432.htm) zie rondlopen kost me jaren beroving van m'n vrijheid. :evil:

kiko
23 juli 2013, 19:53
Ik persoonlijk met Skype. Nog nooit gebruikt en ik heb er zelfs geen flauw benul van hoe dat precies werkt.

Skype suckt tegen 500 km per uur. Hatelijk programma, brrrr.

Zipper
23 juli 2013, 20:04
twitter, facebook, tablet

Demper
23 juli 2013, 20:09
twitter, facebook, tablet

²

DewareJakob
23 juli 2013, 21:11
B M W

Maikel Joosten
23 juli 2013, 21:42
Smartphones, veel te duur in aankoop, idem voor de abonnementen, zeker als je kijkt hoeveel ze je aanrekenen voor het internetgebruik op zo'n ding.

Everytime
23 juli 2013, 21:57
MP3, IPhone, IPad.

Everytime
23 juli 2013, 21:59
twitter, facebook, tablet

Niet "fitter van getwitter"?
http://www.youtube.com/watch?v=K5J16301rIk

Stingray
23 juli 2013, 22:44
Smartphones, veel te duur in aankoop, idem voor de abonnementen, zeker als je kijkt hoeveel ze je aanrekenen voor het internetgebruik op zo'n ding.

X2 en dan nog onafgezien van het feit dat ik mensen tijdens een vergadering meer op zo'n dingen zie tokkelen dan naar de gesprekspartners te luisteren.

Ik heb zelfs al een hekel aan het feit dat ik met GSM constant bereikbaar (wordt verondersteld te zijn) ben.

From_Vlaanderen
23 juli 2013, 23:54
Ik ben redelijk mee, behalve met aanstekers op gas.
En de airco van mijnen auto, godverdoeme.
En de rest van die elektronica, heb hem eens afgebroken door gewoon te starten met startkabels (verkeerd aangesloten)

Johan217
24 juli 2013, 07:38
Van de helft van de dingen die hier genoemd worden heb ik zelfs nog nooit gehoord.

Universalia
24 juli 2013, 08:17
Op zich kan ik de meeste van die dingen wel begrijpen maar of ik ze mij daarvoor ook gelijk ga aanschaffen lijkt mij dan weer wreed twijfelachtig.

Op zich zijn het bijna allemaal 'gadgets' die misschien voor een tijdje 'plezier' zorgen en daarna de kast invliegen en geen daglicht meer zien.

Zonde van de meestal dure aankoop dan.

U best de vraag stellen voor één of andere aankoop, heb ik dat wel echt nodig of is het juist maar om de rest van de wereld te laten zien/weten dat ik het ook heb ...

Iedereen doet ermee wat hij/zij wil maar hier komt er op geen enkele PC diensten als skype, twitter, facebook, cloud diensten te staan.

Cookies uitschakelen, browser InPrivate zetten, ze hebben het niet graag weet je wel :rofl:

Ok, misschien is het wel mijn paranoia, ik lees alle dagen beveiliginssites door. :cheer:

Uiteindelijk hebben die 'diensten' en nieuwe gadgets maar één doel en dat is: Big bro is watching U!!!http://coupledumb.zippykid.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2010/04/uncle-sam-watching-u-250x300.jpg