PDA

View Full Version : Favoriete App?


Travis66
25 januari 2013, 09:21
Ik heb net SoundHound geinstalleerd op mijn android en kan mijn geluk niet op. Veruit mijn favoriet.
Beschrijving: De app luistert mee naar de radio en geeft na een tiental seconden de uitvoerder en naam van het gespeelde liedje weer. Werkt zelfs met een hoop achtergrondlawaai en geroezemoes. Ik heb het gevoel dat ik op deze app al heel mijn leven zat te wachten.

Mijn vrouw is ook fan van de "Antwerp tax App". Je bestelt er een taxi mee en vanaf dan kan je op een kaart volgen waar de jouw toegewezen taxi is en wanneer je juist aan je voordeur hoort te staan.

Er moeten er nog zijn die extreem nuttig zijn. Iemand tips?

Liederik
25 januari 2013, 09:28
TuneIn Radio - voor je eigenste diepe muziekfetish die ze anders nooit draaien

De app van Touring mobilis

Skype

Travis66
25 januari 2013, 09:36
TuneIn Radio - voor je eigenste diepe muziekfetish die ze anders nooit draaien

De app van Touring mobilis

Skype

Betaal jij voor de Touring Mobilis app?

Karel Martel B
25 januari 2013, 09:37
Betaal jij voor de Touring Mobilis app?

Rijd jij zwart op de bus?

Liederik
25 januari 2013, 09:42
Betaal jij voor de Touring Mobilis app?

Ik gebruik die alleen voor een blik op de kaart (toestand op de E19, A12, Ringen Brussel en Antwerpen en de E40). De betalende opties als speedtraps optie gebruik ik niet.
Ik heb een coyote, maar ik heb intussen mijn rijstijl aangepast want het ding irriteert me mateloos. Ironie.

Liederik
25 januari 2013, 09:43
Rijd jij zwart op de bus?

Als je dat aan een neger vraagt ben je racist.

Travis66
25 januari 2013, 09:44
Ik gebruik die alleen voor een blik op de kaart (toestand op de E19, A12, Ringen Brussel en Antwerpen en de E40). De betalende opties als speedtraps optie gebruik ik niet.
Ik heb een coyote, maar ik heb intussen mijn rijstijl aangepast want het ding irriteert me mateloos. Ironie.

Thanks for the tip :) Ik ga die ook installeren dan.

Travis66
25 januari 2013, 09:45
Rijd jij zwart op de bus?

Nooit!
Maar als ik kan kiezen tussen een gratis bus en een betalende, dan kies ik voor de gratis bus.
En als de betalende te duur is en de afstand klein, kies ik wel eens voor de benenwagen.