PDA

View Full Version : Een flikkertje ligt in een eindeloze modderpoel.


BigF
1 februari 2013, 16:30
Iemand al gehoord? "Lies" van de (denk ik) Schotse band Churches, wat je om een of andere duistere reden als Chvrches hoort te schrijven. Al heb ik dat ook maar van het internet dus pin me er niet op vast.

Soit, het gaat waarschijnlijk nooit een klassieker worden maar het is wel een verdomd fijn eigentijds songetje. En gezien mijn motto altijd is geweest "elk genre en elk decennia heeft nummers die gewoon goed zijn" is dit er zo eentje.
Ik weet nu al dat ik binnen tien jaar blij ga zijn als ik dit nummer nog eens op de radio hoor.

't Is enkel te hopen dat ze het niet te ver schoppen en compleet kapot gedraaid gaan worden. Laten we het bij dit nummer houden en laat de hype niet verder uitbreiden dan het internet.

En laat ons eerlijk zijn, als venten onder elkaar, er zijn minder leuke dingen te doen dan enkele minuten deze zangeres recht in de ogen te kijken en ondertussen te horen zingen. Geloof me: qua lekkerte (vocaal en visueel); koffiekoeken, pateekes, rijstpap met bruine suiker en fruitvlaai, zoiets.

Fris, nieuw, mooi, goed,... meer heeft een oude zak als ik niet nodig om nog eens gelukkig te worden van een plaatje. Een flikkertje licht in een eindeloze modderpoel.

Goeie zangeres die ook nog eens aangenaam om zien is, electronisch maar het heeft een beetje donker kantje en ik vind het behoorlijk swingen. En natuurlijk die zanglijn die in je hoofd blijft hangen als stond ze vol weerhaken. Iets halfweg tussen Editors en Garbage als je dan toch namen wilt horen,

En voor degenen die heel dit gelul nu gelezen hebben om de link te vinden naar 'dat verdomde kutnummer zodat ik het eens goed kan afkraken', je had toch kunnen weten dat die op't einde ging komen eh pummels?

Klikkerdeklik (http://www.youtube.com/watch?v=WUvJBD9MVI4)

(maar klikkerdeklik het vooral niet voort!)

Txiki
1 februari 2013, 16:35
:-d

Ke Nan
1 februari 2013, 16:38
Ge wordt oud, BigF. Er zijn wat leuke stukjes in maar voor de rest is het maar middelmatig. Met momenten dacht ik naar Avril Lavigne te luisteren. Van het zangeresje wil ik wel meer zien. Zoals haar tetten.

BigF
1 februari 2013, 16:46
Ge wordt oud, BigF. Er zijn wat leuke stukjes in maar voor de rest is het maar middelmatig. Met momenten dacht ik naar Avril Lavigne te luisteren. Van het zangeresje wil ik wel meer zien. Zoals haar tetten.
De essentie heb je toch maar mooi te pakken.
Ik ben hier dan toch blijkbaar niet de enige ouwe geile bok.
:-D

BigF
1 februari 2013, 16:49
Ge wordt oud, BigF. Er zijn wat leuke stukjes in maar voor de rest is het maar middelmatig. Met momenten dacht ik naar Avril Lavigne te luisteren. Van het zangeresje wil ik wel meer zien. Zoals haar tetten.
Die haar tetten wil ik ook wel eens zien.

Scherven A. Mok
1 februari 2013, 18:45
Ik heb het nooit gehad voor drum & bass en dus steekt al die 'alternatieve' muziek van tegenwoordig me nogal dik tegen. Als ik naar andere ritmes wil luisteren leg ik wel een schijf gamelan (http://www.youtube.com/watch?v=qIq8LNbYKT8) aan.