PDA

View Full Version : moreel verwerpelijke manier van betogen


cdekeule
24 februari 2013, 21:37
Dat beeld heb ik van de vakbond nu, vooral na de betoging van 21 februari. Er is reden genoeg om te protesteren, maar doe dat dan wel op een beschaafde en volwassen manier en niet als een bende losgeslagen hooligans na een voetbalmatch.

Blijkbaar het enige wat ze hier kunnen is voetzoekers opblazen om zoveel mogelijk lawaai te maken. Achteraf hoorde ik wel dat ze eerst aan de 'eigen mensen' oordopjes uitdelen. De voetzoekers werden ook opgeblazen binnen in het station (besloten ruimte). Veiligheidsmensen van de vakbond ? Laat me niet lachen. Geen waarschuwingen, niks. Er liepen daar ook kinderen rond ! Voor de reizigers die met de betoging niks te maken hebben is het regelrechte terreur. Hun gehoor wordt beschadigd, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling.

Voetzoekers kunnen onmiddellijk en permanent schade aan het gehoor teweeg brengen. De vakbondsmensen weten dat want ze delen vooraf oordopjes uit. Ze beschermen echter niet de rest van de bevolking. In mijn ogen is dat een daad van agressie die moreel verwerpelijk is.

Stingray
27 februari 2013, 10:07
Ben je nu klaargekomen ?

cdekeule
27 februari 2013, 18:49
Ben je nu klaargekomen ?

Ben jij zo'n smeerlap van de vakbond ?

Stingray
1 maart 2013, 16:23
Ben jij zo'n smeerlap van de vakbond ?

Nee

quercus
1 maart 2013, 16:35
Dat beeld heb ik van de vakbond nu, vooral na de betoging van 21 februari. Er is reden genoeg om te protesteren, maar doe dat dan wel op een beschaafde en volwassen manier en niet als een bende losgeslagen hooligans na een voetbalmatch.

Blijkbaar het enige wat ze hier kunnen is voetzoekers opblazen om zoveel mogelijk lawaai te maken. Achteraf hoorde ik wel dat ze eerst aan de 'eigen mensen' oordopjes uitdelen. De voetzoekers werden ook opgeblazen binnen in het station (besloten ruimte). Veiligheidsmensen van de vakbond ? Laat me niet lachen. Geen waarschuwingen, niks. Er liepen daar ook kinderen rond ! Voor de reizigers die met de betoging niks te maken hebben is het regelrechte terreur. Hun gehoor wordt beschadigd, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling.

Voetzoekers kunnen onmiddellijk en permanent schade aan het gehoor teweeg brengen. De vakbondsmensen weten dat want ze delen vooraf oordopjes uit. Ze beschermen echter niet de rest van de bevolking. In mijn ogen is dat een daad van agressie die moreel verwerpelijk is.

Om maar te zwijgen van hun smeerlapperij tijdens stakingen. Autobanden en paletten verbranden. Leuk!

http://s1.gva.be/ahimgpath/assets_img_gva/2011/06/30/1914391/actievoerders-brc-heffen-versperring-scheldelaan-op-id1859936-515x320.jpg

Gamla
2 maart 2013, 10:26
Om maar te zwijgen van hun smeerlapperij tijdens stakingen. Autobanden en paletten verbranden. Leuk!

http://s1.gva.be/ahimgpath/assets_img_gva/2011/06/30/1914391/actievoerders-brc-heffen-versperring-scheldelaan-op-id1859936-515x320.jpg

Als daarmee een antiblanke tyrannie wordt gedestabiliseerd mag het wat mij betreft wel veel verder gaan dat. Van autobanden en paletten verbranden ligt de wetstraatmaffia en haar trawanten uit het bedrijfsleven echt niet wakker.

Strandkruier
2 maart 2013, 15:48
Ik zou mij toch nog niet teveel zorgen maken over die voetzoekers, die brandende paletten of autobanden...
Als ooit de dag komt dat de délégués beginnen met machinegeweren met munitie en/of granaten uit te delen aan de stakers dan hebben we pas een probleem.

DeProf_eet
3 maart 2013, 01:04
Voetzoekers kunnen onmiddellijk en permanent schade aan het gehoor teweeg brengen. De vakbondsmensen weten dat want ze delen vooraf oordopjes uit. Ze beschermen echter niet de rest van de bevolking. In mijn ogen is dat een daad van agressie die moreel verwerpelijk is.Klopt volledig, zij die met voetzoekers rondlopen zouden moeten opgepakt worden en vervolgd worden wegens opzettelijke mishandeling want je kan er donder op zeggen dat daar een permanente hoorschade van overblijft bij degenen die onbeschermd zonder oordopjes erbij of zelfs nog maar in de buurt bij rondlopen.

-Jo-
4 maart 2013, 09:47
Dat beeld heb ik van de vakbond nu, vooral na de betoging van 21 februari. Er is reden genoeg om te protesteren, maar doe dat dan wel op een beschaafde en volwassen manier en niet als een bende losgeslagen hooligans na een voetbalmatch.

Blijkbaar het enige wat ze hier kunnen is voetzoekers opblazen om zoveel mogelijk lawaai te maken. Achteraf hoorde ik wel dat ze eerst aan de 'eigen mensen' oordopjes uitdelen. De voetzoekers werden ook opgeblazen binnen in het station (besloten ruimte). Veiligheidsmensen van de vakbond ? Laat me niet lachen. Geen waarschuwingen, niks. Er liepen daar ook kinderen rond ! Voor de reizigers die met de betoging niks te maken hebben is het regelrechte terreur. Hun gehoor wordt beschadigd, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling.

Voetzoekers kunnen onmiddellijk en permanent schade aan het gehoor teweeg brengen. De vakbondsmensen weten dat want ze delen vooraf oordopjes uit. Ze beschermen echter niet de rest van de bevolking. In mijn ogen is dat een daad van agressie die moreel verwerpelijk is.

Kleinburgerlijke beuzelarij.
De stakingen en betogingen zijn hier vééél te braaf. Wat mij betreft trekt men gewapend de straat op. Dat de vakbonden maar wapens uitdelen aan hun militanten. Als steunpilaren van het regime zullen ze dat uiteraard nooit doen, maar alles wat schade kan toebrengen aan dit systeem is goed, hoe minimaal ook.

-Jo-
4 maart 2013, 09:47
Ben jij zo'n smeerlap van de vakbond ?

Ik wel. 8-)

-Jo-
4 maart 2013, 09:49
Klopt volledig, zij die met voetzoekers rondlopen zouden moeten opgepakt worden en vervolgd worden wegens opzettelijke mishandeling want je kan er donder op zeggen dat daar een permanente hoorschade van overblijft bij degenen die onbeschermd zonder oordopjes erbij of zelfs nog maar in de buurt bij rondlopen.

Eén van de belangrijkste resultaten van bijna 70 jaar vrede in Europa: seutenmentaliteit.

-Jo-
4 maart 2013, 09:50
Ik zou mij toch nog niet teveel zorgen maken over die voetzoekers, die brandende paletten of autobanden...
Als ooit de dag komt dat de délégués beginnen met machinegeweren met munitie en/of granaten uit te delen aan de stakers dan hebben we pas een probleem.

8-)

-Jo-
4 maart 2013, 09:51
Om maar te zwijgen van hun smeerlapperij tijdens stakingen. Autobanden en paletten verbranden. Leuk!

http://s1.gva.be/ahimgpath/assets_img_gva/2011/06/30/1914391/actievoerders-brc-heffen-versperring-scheldelaan-op-id1859936-515x320.jpg

Het kan inderdaad beter. Directiewagens en flikkencombi's bijvoorbeeld.

giserke
4 maart 2013, 10:40
Om maar te zwijgen van hun smeerlapperij tijdens stakingen. Autobanden en paletten verbranden. Leuk!

http://s1.gva.be/ahimgpath/assets_img_gva/2011/06/30/1914391/actievoerders-brc-heffen-versperring-scheldelaan-op-id1859936-515x320.jpg

:cheer: Autobanden en paletten verbranden. :cheer:

hollande
4 maart 2013, 10:46
Kleinburgerlijke beuzelarij.
De stakingen en betogingen zijn hier vééél te braaf. Wat mij betreft trekt men gewapend de straat op. Dat de vakbonden maar wapens uitdelen aan hun militanten. Als steunpilaren van het regime zullen ze dat uiteraard nooit doen, maar alles wat schade kan toebrengen aan dit systeem is goed, hoe minimaal ook.

2

Liederik
4 maart 2013, 11:42
Kleinburgerlijke beuzelarij.
De stakingen en betogingen zijn hier vééél te braaf. Wat mij betreft trekt men gewapend de straat op. Dat de vakbonden maar wapens uitdelen aan hun militanten. Als steunpilaren van het regime zullen ze dat uiteraard nooit doen, maar alles wat schade kan toebrengen aan dit systeem is goed, hoe minimaal ook.

De gesyndiceerde arbeiders die gaan staken zijn niks meer of minder dan de knokploegen van de zuilen. Betogingen zijn dan gewoon pure intimidatie van de burgers door de zuilen. Met als uniform een plastieken vuilzak.

Een betoging van de vakbond is dan te zien als koud, kil, harteloos, asociaal, egoïstisch en badend in de sfeer van de jaren dertig.

DeProf_eet
4 maart 2013, 12:13
Eén van de belangrijkste resultaten van bijna 70 jaar vrede in Europa: seutenmentaliteit.Luister hé kip zonder kop. Mogelijk zijn de stakingen soms te braaf. Daar ben ik het mee eens.

Maar met stommiteiten en compleet debiele en achterlijke daden/acties, zoals met voetzoekers gooien en vandalisme en pesterijen tegen de eigen bevolking daar krijgt ge mee dat degenen die ge "mogelijk" aan uw kant zou kunnen krijgen, zich nu "ook" tegen u gaan keren. Can't you get that into your thick head ??

Om de haverklap stakingen die, toegegeven, bvb de directies van NMBS en DE LIJN treffen, maar evenzeer en misschien nog meer de gewone burger, daar tonen jullie stakers mee dat ge niet meer dan een hoopje domme en achterlijke hooligans en anarchisten zijt.

Dat alles in mijn ogen en in dat van veel andere mensen.

quercus
4 maart 2013, 12:56
De gesyndiceerde arbeiders die gaan staken zijn niks meer of minder dan de knokploegen van de zuilen. Betogingen zijn dan gewoon pure intimidatie van de burgers door de zuilen. Met als uniform een plastieken vuilzak.

Een betoging van de vakbond is dan te zien als koud, kil, harteloos, asociaal, egoïstisch en badend in de sfeer van de jaren dertig.



2³!!!

quercus
4 maart 2013, 12:59
2

Je zou er beter aan doen de vlag in uw logo 90° te draaien, dan kun je schijten op de vlag van het door jou zo bewonderde "la France".

Stingray
4 maart 2013, 15:04
De gesyndiceerde arbeiders die gaan staken zijn niks meer of minder dan de knokploegen van de zuilen. Betogingen zijn dan gewoon pure intimidatie van de burgers door de zuilen. Met als uniform een plastieken vuilzak.

Een betoging van de vakbond is dan te zien als koud, kil, harteloos, asociaal, egoïstisch en badend in de sfeer van de jaren dertig.

Nu dacht ik echt dat je een beschrijving van jezelf aan het geven was.

Liederik
4 maart 2013, 16:03
Nu dacht ik echt dat je een beschrijving van jezelf aan het geven was.

Ben je nu klaargekomen?

Stingray
4 maart 2013, 16:39
Ben je nu klaargekomen?

nu ik dit lees wel :rofl:

-Jo-
7 maart 2013, 21:35
Luister hé kip zonder kop. Mogelijk zijn de stakingen soms te braaf. Daar ben ik het mee eens.

Maar met stommiteiten en compleet debiele en achterlijke daden/acties, zoals met voetzoekers gooien en vandalisme en pesterijen tegen de eigen bevolking daar krijgt ge mee dat degenen die ge "mogelijk" aan uw kant zou kunnen krijgen, zich nu "ook" tegen u gaan keren. Can't you get that into your thick head ??


:lol: Laat dat gescheld eens achterwege domme vetkwab. Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in het overtuigen van de kuddedieren, de massa schapen.


Om de haverklap stakingen die, toegegeven, bvb de directies van NMBS en DE LIJN treffen, maar evenzeer en misschien nog meer de gewone burger, daar tonen jullie stakers mee dat ge niet meer dan een hoopje domme en achterlijke hooligans en anarchisten zijt.

:-D De gewone burger is niet van belang. Die is het gewoon braafjes te werken en te zwijgen, om op tijd z'n leningetje te kunnen afbetalen.



Dat alles in mijn ogen en in dat van veel andere mensen.

Ge kent uw plaats, mooi zo. ;-)

DeProf_eet
7 maart 2013, 22:29
De kuddedieren, de massa schapen.? Dat zijn juist die domme betogers, die geen greintje slimmer zijn dan de hooligans.

Bobke
7 maart 2013, 22:47
:-D De gewone burger is niet van belang. Die is het gewoon braafjes te werken en te zwijgen, om op tijd z'n leningetje te kunnen afbetalen.

Ik begrijp u.
Jij wilt bepalen wat ge wilt doen en wat je wilt verdienen en de burger is verplicht dat te betalen.
Noemt men zoiets geen dictatuur ?

cdekeule
8 maart 2013, 21:35
De gesyndiceerde arbeiders die gaan staken zijn niks meer of minder dan de knokploegen van de zuilen. Betogingen zijn dan gewoon pure intimidatie van de burgers door de zuilen. Met als uniform een plastieken vuilzak.

Een betoging van de vakbond is dan te zien als koud, kil, harteloos, asociaal, egoïstisch en badend in de sfeer van de jaren dertig.

En bovendien laf. Het blijken in de eerste plaats lafaards te zijn. Jezelf eerst beschermen om daarna anderen in gevaar te brengen is achterbaks en laf.

-Jo-
8 maart 2013, 22:47
Ik begrijp u.
Ik denk het niet.

Jij wilt bepalen wat ge wilt doen en wat je wilt verdienen en de burger is verplicht dat te betalen.
Ik? Helemaal niet. Ik wens enkel bij te dragen aan het einde van het bestaande politieke, financiële en economische systeem en ook bij te dragen tot een deftig alternatief. Hoe klein m'n bijdragen vanuit alle bescheidenheid ook mogen zijn...


Noemt men zoiets geen dictatuur ?

Elke politieke organisatie bestaat uit een hiërarchische bevelstructuur. Het etiketje "dictatuur" wordt enkel gekleefd op die politieke systemen die men liever niet ziet.

DeProf_eet
9 maart 2013, 00:22
Helemaal niet. Ik wens enkel bij te dragen aan het einde van het bestaande politieke, financiële en economische systeem en ook bij te dragen tot een deftig alternatief.Aha ! Een anarchist met een toekomstvisie. Ik wens daar ook toe bij te dragen, maar ga de gewone burgers daarom niet maximum pesten. Het doel wettigt de middelen ?? Is het dat ?

Stingray
9 maart 2013, 00:39
En bovendien laf. Het blijken in de eerste plaats lafaards te zijn. Jezelf eerst beschermen om daarna anderen in gevaar te brengen is achterbaks en laf.

Was dat voor of nadat je jezelf beschermd hebt ?

cdekeule
9 maart 2013, 00:51
Was dat voor of nadat je jezelf beschermd hebt ?

Gelieve eerst Nederlands te leren.

neutron
10 maart 2013, 02:39
Dat beeld heb ik van de vakbond nu, vooral na de betoging van 21 februari. Er is reden genoeg om te protesteren, maar doe dat dan wel op een beschaafde en volwassen manier en niet als een bende losgeslagen hooligans na een voetbalmatch.

Blijkbaar het enige wat ze hier kunnen is voetzoekers opblazen om zoveel mogelijk lawaai te maken. Achteraf hoorde ik wel dat ze eerst aan de 'eigen mensen' oordopjes uitdelen. De voetzoekers werden ook opgeblazen binnen in het station (besloten ruimte). Veiligheidsmensen van de vakbond ? Laat me niet lachen. Geen waarschuwingen, niks. Er liepen daar ook kinderen rond ! Voor de reizigers die met de betoging niks te maken hebben is het regelrechte terreur. Hun gehoor wordt beschadigd, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling.

Voetzoekers kunnen onmiddellijk en permanent schade aan het gehoor teweeg brengen. De vakbondsmensen weten dat want ze delen vooraf oordopjes uit. Ze beschermen echter niet de rest van de bevolking. In mijn ogen is dat een daad van agressie die moreel verwerpelijk is.



En wat vind je dan van de witteboordcriminelen uit de bankensector, of van de grote bedrijven die miljarden uit het land wegpompen naar het buitenland of naar hun eigen zakken?

Bobke
10 maart 2013, 11:02
En wat vind je dan van de witteboordcriminelen uit de bankensector, of van de grote bedrijven die miljarden uit het land wegpompen naar het buitenland of naar hun eigen zakken?
Dat ze geluk hebben dat gij de wet niet maakt.
Weigeren zich te laten bestelen is gelukkig nog niet strafbaar.

Boduo
13 maart 2013, 16:05
En wat vind je dan van de witteboordcriminelen uit de bankensector, of van de grote bedrijven die miljarden uit het land wegpompen naar het buitenland of naar hun eigen zakken?

Witteboordcriminelen moeten we schaakmat zetten.
Dat is wel gemakkelijker gezegd dan gedaan...

cdekeule
15 maart 2013, 19:33
En wat vind je dan van de witteboordcriminelen uit de bankensector, of van de grote bedrijven die miljarden uit het land wegpompen naar het buitenland of naar hun eigen zakken?

Dat ze zeker niet de trein nemen in een oubollig station als Brussel Zuid.

Dus waarom opzettelijk het gehoor van gewone mensen, die zich op dat moment in het station bevinden, permanent beschadigen ?

Calvinist
8 juni 2013, 12:15
Ben jij zo'n smeerlap van de vakbond ?

Jij bent een eurofiel. Zowat de meest smerige en verwerpelijke mensen die er rondlopen in de politiek. Erger dan nazi,s neem dat van mij aan....

cdekeule
20 juli 2013, 18:48
Jij bent een eurofiel. Zowat de meest smerige en verwerpelijke mensen die er rondlopen in de politiek. Erger dan nazi,s neem dat van mij aan....

Neen, ik ben geen eurofiel voor alle duidelijkheid. Maar jij bent blijkbaar wel een vakbondsmeerlap, anders had je niet gereageerd :-)