PDA

View Full Version : Snoepreisjes, erotiek en het Blok !

Brugge Veilig en Leefbaar
4 februari 2003, 17:34
:lol: Met plezier vertelde een lid van het VB-hoofdbestuur aan de redacteur van 't Scheldt (Antwerps internetkrantje) het erotisch verhaal van een snoepweekendje van een Vlaams Blok-fractie in het poepchique hotel van de gebroeders X. in Knokke- Heist. 8O De secretaresse waarop jacht werd gemaakt heeft ondertussen (gedwongen?) ontslag genomen. Tsa, wie neemt er nu zijn vrouw mee naar zo'n weekend ?
Zo gebeurde het dat de jacht op het secretaresje danig werd verstoord door de jaloerse echtgenote van een hooggeplaatst Blok-mandataris (boegbeeld voor "normen en waarden") die haar man -luid in gans het hotel hoorbaar- verbood om nog alleen de kamer te verlaten.
:roll: Een soort "cordon sanitaire" zou je kunnen zeggen.
Bron: 't Scheldt

Calle
4 februari 2003, 17:36
Wat interesseert mij het nu wat die venten doen met andere vrouwen ?

Ik vond Clinton ook een geweldige politicus, die sigaren hebben daar niks aan afgedaan.

Stop met op de man te spelen ...

4 februari 2003, 17:38
Maar Calle toch, ik speel niet op de man ! Het Blok bespeelt vrouwtjes !
Och ja, het hotel kreeg de naam " La belle Daniëlle" ! :lol:

Guderian
4 februari 2003, 17:49
Het niveau van Lucien Frustré gaat er weer met rasse schreden op vooruit... :roll:

4 februari 2003, 18:01
Het niveau van Lucien Frustré gaat er weer met rasse schreden op vooruit... :roll:

:lol: :lol: Hahaha, "niveau" zegt u ? Van wie ?
De boodschapper moet er weer aan geloven, bij de feiten blijven is moeilijk, nietwaar !?

Guderian
4 februari 2003, 18:08

De boodschapper moet er weer aan geloven, bij de feiten blijven is moeilijk, nietwaar !?

Dit is een POLITIEK forum, geen forum van roddelblaadjes. De Blokkers op dit forum beginnen toch ook niet te zagen over het naar verluid "eigenaardige" overlijden van uw moeder of jouw "relatie" met jouw 16 of 17 (half-)broers en -zussen?!? Over het druggebruik van jouw jongste (half-)broer, over het gedrag van jouw dochters (Am. en La.) enz... Discussieer over politiek ipv onnozel geroddel en lasterpraat!

LIER
4 februari 2003, 18:16
dat noemt men lik op stuk geven. bravo Guderian

4 februari 2003, 18:22
[quote="VlaanderenLeefbaar&Veilig"][quote=Guderian]

Dit is een POLITIEK forum, geen forum van roddelblaadjes. De Blokkers op dit forum beginnen toch ook niet te zagen over het naar verluid "eigenaardige" overlijden van uw moeder of jouw "relatie" met jouw 16 of 17 (half-)broers en -zussen?!? Over het druggebruik van jouw jongste (half-)broer, over het gedrag van jouw dochters (Am. en La.) enz... Discussieer over politiek ipv onnozel geroddel en lasterpraat!

:twisted: Mijn moeder leeft en verkeert in goede gezondheid, dank u wel.
Tot zover uw "persoonlijke" zever ...
Het gaat om heel wat anders: om snoepweekendjes op rekening van de fracties, om de hypocrisie van de PARTIJ van "normen en waarden" !
Ik citeerde uit een Blok-gezinde krant. Heb ik namen genoemd, roddelwijf ?

Luddo
4 februari 2003, 18:30

Mijn eerste gedacht toen ik jouw openbaringen las was: "Pas op, Lucien, subiet pakken ze jou nu ook op die keren dat je zelf al eens naast de pot gepist hebt!" en mijn gedachte was nog niet vertrokken of, lap, 't was al zo ver!
Misschien kunnen we hier een speciaal onderwerp openen met de verhalen die over alle politiekers de ronde doen? Doen, Lucien! Dat wordt een bestseller!

4 februari 2003, 18:44

Mijn eerste gedacht toen ik jouw openbaringen las was: "Pas op, Lucien, subiet pakken ze jou nu ook op die keren dat je zelf al eens naast de pot gepist hebt!" en mijn gedachte was nog niet vertrokken of, lap, 't was al zo ver!
Misschien kunnen we hier een speciaal onderwerp openen met de verhalen die over alle politiekers de ronde doen? Doen, Lucien! Dat wordt een bestseller!

:roll: Ge moet echt van slechte wil zijn om te zeggen dat ze mij "gepakt" hebben. Moet ik u mijn "in eigenaardige omstandigheden" gestorven moeder voorstellen ? Ze stond in 1994 nog op de verkiezingslijst van het Blok. Als vulling. De rest is navenant. En het gaat dan nog niet om wat IK zou hebben mispeuterd, maar om zogenaamde familie...
We hebben hier werkelijk te maken met het kruim van onze trieste samenleving. Wie zijn hier de vieze roddeltantes ? 8)

Luddo
4 februari 2003, 18:52

:roll: Ge moet echt van slechte wil zijn om te zeggen dat ze mij "gepakt" hebben. Moet ik u mijn "in eigenaardige omstandigheden" gestorven moeder voorstellen ? Ze stond in 1994 nog op de verkiezingslijst van het Blok. Als vulling. De rest is navenant. En het gaat dan nog niet om wat IK zou hebben mispeuterd, maar om zogenaamde familie...
We hebben hier werkelijk te maken met het kruim van onze trieste samenleving. Wie zijn hier de vieze roddeltantes ? 8)

Ik kijk echt uit naar de verkiezingen!!! 't Wordt een mediatieke hoogdag voor mij!

datri
4 februari 2003, 19:43
Gelieve zone zever op koetjes en kalveren te posten :evil:

Patriot!
4 februari 2003, 19:57
Voor één keer ga ik eens met Guderian en Datri akkoord.

Hoewel, gelieve ook koetjes en kalfjes van zo'n zever te sparen.

4 februari 2003, 20:03
Voor één keer ga ik eens met Guderian en Datri akkoord.

Hoewel, gelieve ook koetjes en kalfjes van zo'n zever te sparen.

Ben er zelf mee akkoord, kan het juist niet laten de "verdraagzame hypocrieten" een beetje te sarren. Waar blijft zagemeel 72 ? :lol:

Darwin
4 februari 2003, 21:17
En wie was het secretaresje waarop jacht werd gemaakt?

Toch niet ene A.C. zeker?

:lol:

maddox
4 februari 2003, 23:53
Wil je sappige verhalen?Wil je weten waarom ik zo anti democraat ben?

Ik heb genoeg gezien om te weten dat de mensen die hoog in de politiek geraken zo corrupt zijn als mijn uitwerpselen faeces genoemd worden.

Ik heb groene feestjes gezien waar de goudvissen gespiest waren op vorken.Ik heb een privee"feestje" meegemaakt waar 3 nu hoge politici 2 dames van plezier deelden.En neen ze zijn niet 1 partij.

Ik wil niet meer info hierover kwijt ,wat dat schaadt reputaties, en kan mij in effective problemen brengen.
Oftewel ,roddel is snel gemaakt, realiteit is veel harder.

5 februari 2003, 00:09

Ik heb genoeg gezien om te weten dat de mensen die hoog in de politiek geraken zo corrupt zijn als mijn uitwerpselen faeces genoemd worden.

Ik heb groene feestjes gezien waar de goudvissen gespiest waren op vorken.Ik heb een privee"feestje" meegemaakt waar 3 nu hoge politici 2 dames van plezier deelden.En neen ze zijn niet 1 partij.

Ik wil niet meer info hierover kwijt ,wat dat schaadt reputaties, en kan mij in effective problemen brengen.

Daar ik van de streek ben kan ik uiteraard veel meer details geven, wat ik niet doe ! Het gaat niet om roddels, en wie, wat of hoe speelt geen rol.
De boodschap is van gans andere aard: het Blok klaagt doorlopend alle andere partijen aan, alle middels worden aangegrepen om de verloedering, het gebrek aan opvoeding (de boem-boem van Vogels bv.)
en de promiscuïteit van de samenleving aan te klagen...
De toegevoegde poll is natuurlijk bedoeld als een grapje, om het vieze zaakje nog wat te accentueren. :wink:

GC
5 februari 2003, 09:16
Komaan Lucien, wie A zegt moet B zeggen. Ik wacht vol spanning op de vettige details ;-)

vlaanderen72
5 februari 2003, 13:02
De lucien se ,hier ben ik hoor. :wink:
Wat ben je nu weer aan het bekokstoven tegen het blok wederom laster en eerroof ,mja zo kennen we je weer.
Naar verluid heb jij een flutpartijtje, en weten je kiezers(die vijf man en een paardenkop) wat voor een onverdraagzaam en leugenachtig geval jij bent.
Zou het niet eens tijd worden om eens een pamfletje uit te brengen in jouw habitat om je kleurrijke verschijning eens in de verf te zetten ,dat word leuk . :wink: :lol:

thePiano
5 februari 2003, 13:20

Ahum, kom op maddox! Laat ne keer horen wat wij zo graag willen weten! :D

Darwin
5 februari 2003, 14:27
Ik heb groene feestjes gezien waar de goudvissen gespiest waren op vorken.

Ik heb een privee"feestje" meegemaakt waar 3 nu hoge politici 2 dames van plezier deelden. En neen ze zijn niet 1 partij.

1. "Groene" feestjes : dat waren dus allemaal ecologische jongens en meisjes of Agalevleden of mandatarissen?

Daar verschiet ik niets van dat die zulke gerechten wel lusten.

In de jaren '80 diende ik op een Agalevcongres eens een voorstel in om extra belasting te heffen op dierlijke producten waarbij de dieren vooraf mishandeld werden (kooivarkens, kistkalveren, foie gras, etc.). Het voorstel werd met een tweederde meerderheid door het voltallige congres weggestemd!!! 8O

2. Het privé-feestje, welke was daar uw rol in? Was u één van de drie? :oops: Of gewoon een helper? :P Of was u "hofleverancier"? 8)
En die partouze, was dat een "klassieke tripartite"?

:wink:

maddox
5 februari 2003, 15:53
In beide gevallen was ik loopjongen en manusje van alles.Het groene feestje was in een feestzaal, en ik was daar als afwasser/opruimer.
Anno 1991.Dat was een feestje omdat er een reeks nieuwe namen in de hoogste regionen van de desbetreffende partij kwamen.

Wat betreft de "tripartite", 2 van de Politici komen uit een conservatief nest.De derde is van een totaal ander signatuur waar niet over gesproken mag worden.Het was een "priveefeestje" om een afspraakje te bezegelen.
Daar was ik als traiteurhulp.

solidarnosc
5 februari 2003, 16:19
Komaan Lucien, wie A zegt moet B zeggen. Ik wacht vol spanning op de vettige details ;-)

Ik dacht dat we die al wisten. Jammer dat de foto's mislukt zijn. :lol:

GC
5 februari 2003, 16:30

Ik dacht dat we die al wisten. Jammer dat de foto's mislukt zijn. :lol:

Ik dacht dat wij geen gevoelige persoonsgegevens meer verwerkten? Of heb je de laatste partij-instructies nog niet gelezen ;-)

GC
5 februari 2003, 16:35
Solidarnosc, om alle mogelijke problemen te vermijden, wachten we beter de bevestiging door Lucien af. Ik zie intussen dat jij op dezelfde kandidaat gestemd hebt als diegene op wie ik gestemd heb :-)

solidarnosc
5 februari 2003, 16:42
Tja, ik dacht al dat ik die smoel ergens van herkende. Nu Blokkers zijn ook maar mensen hé met al hun zwakheden. Maar goed, voor een organisatie die het gezin hoog in het vaandel voert is het niet echt proper hé. :lol:

5 februari 2003, 18:11
Solidarnosc, om alle mogelijke problemen te vermijden, wachten we beter de bevestiging door Lucien af. Ik zie intussen dat jij op dezelfde kandidaat gestemd hebt als diegene op wie ik gestemd heb :-)

8O Hahaha, van mij zult u de naam niet horen. Kijk eens goed naar de spotcartoon in 't Scheldt, de figuur is zeer herkenbaar. Onmiddellijk zult u ook weten wie uit de partijtop "gelekt" heeft. :lol: Als je tenminste geen 72 gram zagemeel in uw hoofd hebt. :twisted:

solidarnosc
5 februari 2003, 19:09
Ik denk dat het vrij duidelijk is alleen vind ik dat we de kers op het verhaal missen. Nu, wij doen niet aan riooljournalistiek. Hoewel :wink:

vlaanderen72
5 februari 2003, 19:46
Mja, bij jou zit er enkel water in nietwaar lucien :lol: ,en dan nog te lang buiten gestaan met die laatste vrieskou,tja dat maakt het er ook niet beter op. :lol:
En inderdaad:solidarnosc:alhoewel.

Godfried
5 februari 2003, 20:35

De politieke relevantie van uw posting ontgaat mij geheel. Wilt ge dat ik u nog wat verhaaltjes vertel over de sexuele uitspattingen van Patrick Dewael in New York? Of moet ik u vertellen met wie Verhofstadt zijn vrouw zoal allemaal bedrogen heeft?

vlaanderen72
5 februari 2003, 22:10
Oja ,godfried hou je vooral niet in hoor . :D

dinges
5 februari 2003, 22:54
De politieke relevantie van uw posting ontgaat mij geheel. Wilt ge dat ik u nog wat verhaaltjes vertel over de sexuele uitspattingen van Patrick Dewael in New York? Of moet ik u vertellen met wie Verhofstadt zijn vrouw zoal allemaal bedrogen heeft?

Ik zie wel een politieke relevantie. Ik hoor het Vlaams Blok het ethisch reveil prediken. Ja, dan mag je natuurlijk niet naast de pot plassen.

Even een vergelijking:
Stel nu dat er batterijen gevonden worden in de vuilniszak van Mieke Vogels. Dan zouden we een schandaal hebben. Batterijen in de vuilniszak van een politicus van om het even welke andere partij is geen schandaal.

Vergelijken is in dit geval dus niet terzake.

5 februari 2003, 23:07

Ik zie wel een politieke relevantie. Ik hoor het Vlaams Blok het ethisch reveil prediken. Ja, dan mag je natuurlijk niet naast de pot plassen.

Even een vergelijking:
Stel nu dat er batterijen gevonden worden in de vuilniszak van Mieke Vogels. Dan zouden we een schandaal hebben. Batterijen in de vuilniszak van een politicus van om het even welke andere partij is geen schandaal.

Vergelijken is in dit geval dus niet terzake.

:wink: Oef... Toch nog lui met een normaal reflex op dit net. Spijtig genoeg houden mensen met gezond verstand het niet lang uit op een politiek forum. De ondermaatse reacties en onverdraagzaamheid...

vlaanderen72
5 februari 2003, 23:42
De lucien se :lol: dus jij denkt nu echt dat jij in die categorie valt van iemand met een normale reflex en gezond verstand whoehahaha nog een betere?! :lol:
Ja hoor nog zo een en het regent bananen. :D

GC
6 februari 2003, 10:54
Kan iemand die cartoon eens posten? Ik vind die niet op de website van 'T Scheldt (enkel het artikel wordt vermeld, maar zonder link naar het volledige artikel)

Guderian
6 februari 2003, 12:17
Door hun gebrek aan degelijke argumenten tegen het Vlaams Blok, moeten de tegenstanders (Lucien Frustré, Coolov,...) zich blijkbaar meer en meer gaan toeleggen op laster en roddelpraat. Wat een zielige bedoening. :(

Decoorne, je hoeft de "eigenaardige" zaken in jouw privéleven die ik vernoemde niet gaan afliegen. De agressie zit er Ik wens daar hoegenaamd niet verder op in tegaan, daar dit een politiek forum is, dat best niet wordt verlaagd tot het niveau van Dag Allemaal, Story en Blik.

Ipv te zeveren en uw haat jegens het Blok te ventileren met dwaze praat, zou je beter eens ingaan op jouw eigen politiek project. Of heeft VL&V geen specifieke inhoud?

7 februari 2003, 09:34
Door hun gebrek aan degelijke argumenten tegen het Vlaams Blok, moeten de tegenstanders (Lucien Frustré, Coolov,...) zich blijkbaar meer en meer gaan toeleggen op laster en roddelpraat. Wat een zielige bedoening. :(

Decoorne, je hoeft de "eigenaardige" zaken in jouw privéleven die ik vernoemde niet gaan afliegen. De agressie zit er Ik wens daar hoegenaamd niet verder op in tegaan, daar dit een politiek forum is, dat best niet wordt verlaagd tot het niveau van Dag Allemaal, Story en Blik.

:lol: Heb met opzet uw "persoonlijk" gerichte roddels laten staan. Dit tekent u met uw Blok-mentaliteit ten voeten uit...

8) Gebrek aan argumenten zegt u ? De feiten zijn wat ze zijn maar ze maken twee zaken duidelijk:
-De grenzeloze hypocrisie van het Vlaams Blok. Als ze het even nauw nemen met hun visie over 'de maatschappelijke problemen' als met de zogenaamde "normen en waarden"... De secretaresse kreegt de bons, wat een sinistere grap !
-De afrekening aan de partijtop. Dit is meer dan een beetje gerommel over details, dit is bloedige ernst. Dit wordt vergeven noch vergeten...

Bakoenin
7 februari 2003, 09:58
We moeten eindelijk eens het puriteins cordon die we ons zelf opleggen doorbreken! Liefde, geestelijk en lichamelijk, is zo mooi, waarom het dan niet delen met zoveel mogelijke mensen?

GC
9 februari 2003, 01:28
Misschien even vermelden dat 'De Morgen' dit weekend wel namen noemt. Het zou gaan om Gerolf Annemans.

9 februari 2003, 08:55
Misschien even vermelden dat 'De Morgen' dit weekend wel namen noemt. Het zou gaan om Gerolf Annemans.

:?: Vraagje: waarom "verdween" dit belangrijk thema (de hypocrisie van de partij die de absolute zuiverheid claimt) naar 'koetjes en kalfjes' ?
Zie ook het belangrijk signaal van het "lekken" van de informatie.

Luddo
9 februari 2003, 09:25
De persoon in kwestie is toch niet die Lamine van Antwerpen, of een van zijn commissarissen, of misschien wel PvK???

11 februari 2003, 00:00
:( Wat ik niet begrijp is waarom dit belangrijk item (meer dan 500 keer bekeken en 40 antwoorden, en vooral politiek zeer gevoelig) naar het verdomhoekje van de koetjes en kalfjes werd verwezen. De zaak werd nog eens met naam en toenaam toegelicht in De Morgen van zaterdag 8 februari. Is dit de zachte vorm van censuur ?

Henri1
16 juni 2018, 19:07
:lol: Met plezier vertelde een lid van het VB-hoofdbestuur aan de redacteur van 't Scheldt (Antwerps internetkrantje) het erotisch verhaal van een snoepweekendje van een Vlaams Blok-fractie in het poepchique hotel van de gebroeders X. in Knokke- Heist. 8O De secretaresse waarop jacht werd gemaakt heeft ondertussen (gedwongen?) ontslag genomen. Tsa, wie neemt er nu zijn vrouw mee naar zo'n weekend ?
Zo gebeurde het dat de jacht op het secretaresje danig werd verstoord door de jaloerse echtgenote van een hooggeplaatst Blok-mandataris (boegbeeld voor "normen en waarden") die haar man -luid in gans het hotel hoorbaar- verbood om nog alleen de kamer te verlaten.
:roll: Een soort "cordon sanitaire" zou je kunnen zeggen.
Bron: 't Scheldt

Is er ondertussen véél veranderd ?

Eduard Khil
16 juni 2018, 19:12

ze zijn bij het blok nu vooral met minder dan vroeger :lol:

Henri1
16 juni 2018, 20:49
ze zijn bij het blok nu vooral met minder dan vroeger :lol:

1,80 onder het maaiveld?

Marie van de koster
17 juni 2018, 14:27

Ja. Nu zou die secretaresse zeggen metoo, een fotootje nemen van de heren in kwestie met haar smartphone, alle kranten en tijdschriften verwittigen en hen voor het gerecht dagen en tenslotte excuses en een dikke schadevergoeding innen.
Heren, het lukt niet meer :lol:

Dadeemelee
17 juni 2018, 18:44
Het was hier vroeger veel plezanter me dunkt :lol::lol:

Lof der Zotheid
18 juni 2018, 10:15
Ja. Nu zou die secretaresse zeggen metoo, een fotootje nemen van de heren in kwestie met haar smartphone, alle kranten en tijdschriften verwittigen en hen voor het gerecht dagen en tenslotte excuses en een dikke schadevergoeding innen.
Heren, het lukt niet meer :lol:

Nu is die secretaresse misschien niet meer zo interessant als vijftien jaar geleden...

IJsboer
18 juni 2018, 11:25
http://static.comicvine.com/uploads/original/12/128032/4591847-2983506525-bump-.jpg

Marie van de koster
18 juni 2018, 15:15
Nu is die secretaresse misschien niet meer zo interessant als vijftien jaar geleden...

En die mannen zijn op pensioen.

Lof der Zotheid
18 juni 2018, 15:46

Dat weerhoudt die mannen er niet noodzakelijk van de beest uit te hangen...

Vrijheideerst
18 juni 2018, 17:04
Ah een draadje van het ontplofte frietkot.

:rofl:

Henri1
18 juni 2018, 17:25

Aderverkalking in hun penis ?

Knuppel
19 juni 2018, 12:56
Bruhhe veilig en leefbaar, is dat niet de sloeber die BUBbel werd?

Dat zou alleszins een en ander verklaren, o.a. draden over de snoepreisjes, erotiek en het Blok. Bij andere partijen komen die smeerlapperijen immers niet voor.

Knuppel
19 juni 2018, 12:58
Aderverkalking in hun penis ?
Hoe kan jij dat weten? Uit ervaring?

Vrijheideerst
19 juni 2018, 14:46
Hoe kan jij dat weten? Uit ervaring?

:rofl: