PDA

View Full Version : zionistisch terrorisme in beeld


Tamam
3 maart 2013, 16:29
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/559853_10151466260507138_1827565785_n.jpg

het Israelisch leger en de kolonisten, hand hand, om Palestijnen systematisch weg te pesten..

soms zegt een beeld meer dan woorden.

maddox
3 maart 2013, 16:48
Beter weggepest dan wegontploft zou ik durven denken.

Daarentegenover, de Palestijntjes zijn niet zo denderend in het laten wegontploffen zonder zichzelf mee weg te vagen, richting 75 hoeries in't paradijs.

Tamam
3 maart 2013, 17:10
Artikel over deze foto:

http://972mag.com/why-is-a-border-policeman-shaking-hands-with-a-masked-settler/67027/

"The photo below was taken by an Israeli Ta’ayush activist on Saturday March 2 at 10:30a.m, in Umm al Amad, a Palestinian village in the South Hebron Hills close to the Otniel settlement. Shepherds from the village were trying to graze their sheep when according to the activist, Border Police officers showed up and simply expelled them. Masked settlers then came around to join in the intimidation and harassment. They were not questioned by the security forces or asked to identify themselves, but rather made nice."

En een paar dagen eerder:
http://972mag.com/wp-content/uploads/2013/02/DSC02941.jpg

"A settler (in white shirt) pointing a gun at Palestinians on the plantations of Qusra, February 23 2013 (photo: Saad Al-Wadi)"

D'ARTOIS
3 maart 2013, 17:24
Zit de Ku Klux Klan in Israël?

Dixie
3 maart 2013, 22:58
Zionistisch terrorisme = mannen die elkaar een hand geven :cheer:

zonbron
3 maart 2013, 23:59
http://www.masonicdictionary.com/racism.html

Tamam
4 maart 2013, 06:13
Zionistisch terrorisme = mannen die elkaar een hand geven :cheer:

Je hebt het niet door of snapt niet waarover dit gaat... maar dat is geen verrasing

maddox
4 maart 2013, 06:46
Je hebt het niet door of snapt niet waarover dit gaat... maar dat is geen verrasing

Nope het is geen verrasing.

Ik blijf het een stomme stunt vinden, dat de Israëlische overheid weinig doet om de uitdagende "kolonisten" te stoppen.

Langs de andere kant. Zelfs al zouden alle "nederzettingen" verdwijnen, dat gaat de Palestijnen niet stoppen nog achterlijker te doen. Integendeel, de Palestijnen en meer bloeddorstingen in de buurlanden zouden het zien als een glorieuze overwinning en een teken van Allah om verder te doen.

zonbron
4 maart 2013, 06:49
Nope het is geen verrasing.

Ik blijf het een stomme stunt vinden, dat de Israëlische overheid weinig doet om de uitdagende "kolonisten" te stoppen.

Langs de andere kant. Zelfs al zouden alle "nederzettingen" verdwijnen, dat gaat de Palestijnen niet stoppen nog achterlijker te doen. Integendeel, de Palestijnen en meer bloeddorstingen in de buurlanden zouden het zien als een glorieuze overwinning en een teken van Allah om verder te doen.

Ach, de anderen denken datzelfde maar vervangen de snackbar met GD of G-d ofzo. In feite is dat de 'same deal'.

maddox
4 maart 2013, 06:57
Ach, de anderen denken datzelfde maar vervangen de snackbar met GD of G-d ofzo. In feite is dat de 'same deal'.

Oftewel, omdat de partijen ginder denken dat hun onzichtbaar vriendje de beste is, willen ze niet stoppen met elkaar uit te dagen en af te maken.

Awel, dat ze maar doen, zolang ik er maar geen last van heb.

zonbron
4 maart 2013, 07:06
Oftewel, omdat de partijen ginder denken dat hun onzichtbaar vriendje de beste is, willen ze niet stoppen met elkaar uit te dagen en af te maken.

Awel, dat ze maar doen, zolang ik er maar geen last van heb.

Inderdaad, dat ze maar doen. Beter zaken te doen dan dat. Het zal vrede zijn of elkaar wat opblazen in naam van... Dat ze het zelf eens oplossen, nuff is nuff.

Euhm... pfff. (punt)

edit : nodeloze moeite, het houdt gewoonweg niet op. Onbegrijpelijk anno 2013.

Tamam
4 maart 2013, 14:25
Een paar dagen geleden dook er dus deze foto op, met een paar dagen ervoor de foto van een kolonist die zijn geweer mikte op dezelfde Palestijnse boeren.

Een paar dagen ervoor dook de foto op van een Israelische soldaat die op zijn instagram een foto plaatste met daarin het beeld van een Palestijns kind door zijn vizier van zijn sniper.

En alhier nog heel recent geval waarvan foto's bestaan van hoe verdraagzaam en "shaloom" men er is tegenover een ieder die niet past, in de enigste apartheidsstaat die het westen nog kent. Opmerking van de Israelische politie agent op zijn facebook: "it's a shame that the arab whore didn't die".

Foto's van de racistische aanval , en artikel:

http://occupiedpalestine.wordpress.com/2013/02/28/palestinian-woman-attacked-israeli-police-officer-ariel-shapiro-posts-on-fb-its-a-shame-that-the-arab-whore-didnt-die/

Francientje
4 maart 2013, 15:20
Gossie. ik wilde maar dat diverse Palestijnse terroristen sorry vrijheidsstrijders nooit wat
meer deden dan hun geweer op iemand te richten.
Dit gezegd zijnde: gelijk wie kan wat uit hun contekst gerukte en als het even kan gefoto-shopte foto's produceren over gelijk wat.
Eerlijk nu, hoeveel verdient jouw ong aan de
hele zaak? Fortuinen, denk ik...

atmosphere
5 maart 2013, 03:32
Beter weggepest dan wegontploft zou ik durven denken.


Beide gebeuren !!

atmosphere
5 maart 2013, 03:35
Oftewel, omdat de partijen ginder denken dat hun onzichtbaar vriendje de beste is, willen ze niet stoppen met elkaar uit te dagen en af te maken.

.

Alleen daarom ? Er is verder niets aan de hand ?

Langs de andere kant. Zelfs al zouden alle "nederzettingen" verdwijnen, dat gaat de Palestijnen niet stoppen nog achterlijker te doen. Integendeel, de Palestijnen en meer bloeddorstingen in de buurlanden zouden het zien als een glorieuze overwinning en een teken van Allah om verder te doen.

Totale ontkenning van het effect dat de misstanden/daden van Israël veroorzaakt. En natuurlijk zal men het als overwinning opvatten als ze na 60 jaar eindelijk eens af zijn van de kolonisten en de sloop van hun huizen voor nieuwe nederzettingen, daar hebben ze Allah echt niet voor nodig.

atmosphere
5 maart 2013, 03:38
Gossie. ik wilde maar dat diverse Palestijnse terroristen sorry vrijheidsstrijders nooit wat
meer deden dan hun geweer op iemand te richten.
Dit gezegd zijnde: gelijk wie kan wat uit hun contekst gerukte en als het even kan gefoto-shopte foto's produceren over gelijk wat.
Eerlijk nu, hoeveel verdient jouw ong aan de
hele zaak? Fortuinen, denk ik...

U noemt alle denkbare foto's van gruwelijkheden die Israël aanricht ge-fotoshopt, maakt niet uit wat de bronnen van die foto's zijn. Dat is toch wel het toppunt van naïviteit.

maddox
5 maart 2013, 06:46
Beide gebeuren !!

Is het dan geen tijd van 1 van beide eens deftig uit te voeren en van't gezeik af te zijn?

maddox
5 maart 2013, 06:48
Alleen daarom ? Er is verder niets aan de hand ?
Natuurlijk niet, die onzichtbare vriendjes dienen alleen maar om de echte redenen te camoufleren, de machtswellust en geldwolverij van de partijbonzen. Maar het oproepen van onzichtbare vriendjes helpt de massa in de "juiste" richting te laten kwijlen.



Totale ontkenning van het effect dat de misstanden/daden van Israël veroorzaakt. En natuurlijk zal men het als overwinning opvatten als ze na 60 jaar eindelijk eens af zijn van de kolonisten en de sloop van hun huizen voor nieuwe nederzettingen, daar hebben ze Allah echt niet voor nodig.
Ik schrijf toch dat ik het niet eens ben met de huidige nederzettingenpolitiek van Israël.

Nietzsche
5 maart 2013, 11:27
Lekker makkelijk, oordelen vanuit je luie luxe westerse leventje over dit soort complexe zaken.

Zowel mensen die Pro Palestina als Pro Israël zijn, zouden ze verplicht daarheen moeten sturen.

Francientje
5 maart 2013, 13:20
Natuurlijk niet, die onzichtbare vriendjes dienen alleen maar om de echte redenen te camoufleren, de machtswellust en geldwolverij van de partijbonzen. Maar het oproepen van onzichtbare vriendjes helpt de massa in de "juiste" richting te laten kwijlen.




Ik schrijf toch dat ik het niet eens ben met de huidige nederzettingenpolitiek van Israël.

Maar als het puntje bij het paaltje komt gaat het daar dus niet over.
Zo lang de 'Palestijnen' en iedereen die daar voor wil doorgaan NIET VERZAKEN (mondeling, schriftelijk, ondertekend) aan een stek in Israel binnen de internationaal erkende Israelische grenzen heeft Israel er alle voordeel bij zoveel mogelijk gebied te blijven controleren.

smiley
5 maart 2013, 13:26
Moslims hebben eigenlijk geen recht om te zagen. Die gebieden (Israel) werden eerlijk heroverd.

http://www.youtube.com/watch?v=C9sYgqRtZGg
http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y

Francientje
5 maart 2013, 13:42
Meanwhile...

The United Nations' aid agency for the Palestinians, the UN Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East (UNRWA) has announced the cancellation of the 3rd annual Gaza Marathon, set to take place on April 10, after authorities in Gaza insisted on a ban on women participating.

"UNRWA regrets to announce that it has had to cancel the third UNRWA marathon which was to be held on 10 April. This disappointing decision follows discussions with the authorities in Gaza who have insisted that no women should participate," said a statement from the agency.'

Dixie
5 maart 2013, 23:59
maar dat is geen verrasing

:lol: dat is duidelijk GEEN VERRASSING :lol:

Dixie
6 maart 2013, 00:01
U noemt alle denkbare foto's van gruwelijkheden die Israël aanricht ge-fotoshopt, maakt niet uit wat de bronnen van die foto's zijn. Dat is toch wel het toppunt van naïviteit.

nooit gehoord van pallywood das duidelijk :-D

Tamam
6 maart 2013, 14:54
:lol: dat is duidelijk GEEN VERRASSING :lol:

Groot nieuws: meneer heeft eens een typfoutje gevonden. ...nu misschien eens proberen de discussie inhoudelijk aan te gaan ?

maddox
6 maart 2013, 20:44
Groot nieuws: meneer heeft eens een typfoutje gevonden. ...nu misschien eens proberen de discussie inhoudelijk aan te gaan ?

Ik probeer nog steeds inhoud te vinden in uw postings.

Dixie
7 maart 2013, 00:23
Groot nieuws: meneer heeft eens een typfoutje gevonden. ...nu misschien eens proberen de discussie inhoudelijk aan te gaan ?

welke discussie :-D over die foto waar Israëli elkaar de hand schudden dat jij Zionistisch terrorisme noemt hilarisch:-(

Dixie
7 maart 2013, 00:24
Ik probeer nog steeds inhoud te vinden in uw postings.

enkel Jodenhaat niets meer of minder zal je vinden:lol:

Tamam
8 maart 2013, 17:34
Beste Dixie, er staat hier een artikel over gepost. Je kan die lezen door met uw linkermuisknop te klikken op de titel. Succes met de info.

atmosphere
8 maart 2013, 18:25
nooit gehoord van pallywood das duidelijk :-D

Zijn fotografen van mensenrechten organisaties en de VN ook onderdeel van Pallywood?

Als er ergens veel geregisseerd word met betrekking tot nieuws is het trouwens wel in Israel, veel meer nog dan aan de andere kant.

atmosphere
8 maart 2013, 18:26
Meanwhile...

The United Nations' aid agency for the Palestinians, the UN Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East (UNRWA) has announced the cancellation of the 3rd annual Gaza Marathon, set to take place on April 10, after authorities in Gaza insisted on a ban on women participating.

"UNRWA regrets to announce that it has had to cancel the third UNRWA marathon which was to be held on 10 April. This disappointing decision follows discussions with the authorities in Gaza who have insisted that no women should participate," said a statement from the agency.'

E wat wilt u daarmee zeggen ?

atmosphere
8 maart 2013, 18:30
Moslims hebben eigenlijk geen recht om te zagen. Die gebieden (Israel) werden eerlijk heroverd.

http://www.youtube.com/watch?v=C9sYgqRtZGg
http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y


Dr paranoia filmpjes

atmosphere
8 maart 2013, 18:33
Maar als het puntje bij het paaltje komt gaat het daar dus niet over.
Zo lang de 'Palestijnen' en iedereen die daar voor wil doorgaan NIET VERZAKEN (mondeling, schriftelijk, ondertekend) aan een stek in Israel binnen de internationaal erkende Israelische grenzen heeft Israel er alle voordeel bij zoveel mogelijk gebied te blijven controleren.

Klein probleempje : Israel zelf neemt helemaal geen genoegen met haar internationaal erkende grenzen.

Dat u uitsluitend naar de voordelen voor Israël kijkt is onderhand wel heel duidelijk.

Dixie
9 maart 2013, 02:59
Beste Dixie, er staat hier een artikel over gepost. Je kan die lezen door met uw linkermuisknop te klikken op de titel. Succes met de info.

ik heb het gelezen en vind er niets terroristisch aan:-D
wat stenen gooien pfff zelfs als de palestijnen met stenen gooien vind ik dit niet terroristisch laat dat duidelijk zijn

Dixie
9 maart 2013, 03:01
Zijn fotografen van mensenrechten organisaties en de VN ook onderdeel van Pallywood?



tuurlijk niet :roll: het best vind ik nog steeds de 'dode' die terug op de brancard kruipt na er af te zijn gevallen welke vind jij de beste pallywood productie?:lol:

Dixie
9 maart 2013, 03:02
Klein probleempje : Israel zelf neemt helemaal geen genoegen met haar internationaal erkende grenzen.



de moslims ook niet vandaar de 3 oorlogen die ze zijn begonnen tegen Israël