PDA

View Full Version : Wat is het meest rotzakkerige dat je ooit deed?


Liederik
5 maart 2013, 09:27
Welke van je daden of streken staat in je geheugen gebrand als onwaardig en schaamtelijk?

eno2
5 maart 2013, 10:26
Bepaalde zattigheden en ik heb dan van sommige nog een genadiglijke black-out

Liederik
5 maart 2013, 10:44
Bepaalde zattigheden en ik heb dan van sommige nog een genadiglijke black-out

Details!

In iemands brievenbus gepist? In de facteur zijn brieventas gekotst? Een voituur aangereden en weggewaggeld? Darmen geleegd op het bankje van de bushalte? :-D

eno2
5 maart 2013, 10:49
Details!

In iemands brievenbus gepist? In de facteur zijn brieventas gekotst? Een voituur aangereden en weggewaggeld? Darmen geleegd op het bankje van de bushalte? :-D

Ja ik zal een beetje verklappen waar ik me het meeste voor schaam...

Ik ben wel gestopt met drinken...

Liederik
5 maart 2013, 10:57
Ja ik zal een beetje verklappen waar ik me het meeste voor schaam...



Vooruit, wat deed je ooit waarvan je dacht "Man, ik ben een klootzak." ?

Txiki
5 maart 2013, 10:57
Jamma, dat is niet juist he! Ik kan gerust schrijven wat het meest rotzakkerige is dat ik ooit gedaan heb, maar schaamtelijk was dat allesbehalve. En ik schaam me er dus ook niet voor. Lap, nu kan ik weer geen on-topic-antwoord geven... Dzju zeg, leer nu toch eens van de eerste keer een vraag volledig en juist te houden.

Liederik
5 maart 2013, 11:03
Jamma, dat is niet juist he! Ik kan gerust schrijven wat het meest rotzakkerige is dat ik ooit gedaan heb, maar schaamtelijk was dat allesbehalve. En ik schaam me er dus ook niet voor. Lap, nu kan ik weer geen on-topic-antwoord geven... Dzju zeg, leer nu toch eens van de eerste keer een vraag volledig en juist te houden.

Maak er een of-of vraag van. Of rotzakkerig, of schaamtelijk.

In ieder geval; in het wijwatervat van welke kerke heb je je volle blaas geledigd?

Nietzsche
5 maart 2013, 11:29
Ik heb redelijk veel dingen gedaan die niet door de beugel kunnen. Alleen ik heb daar niet echt spijt van. Wel zou ik die dingen nu anders doen, maar spijt?.... nah.

giserke
5 maart 2013, 11:34
Dat kan deugt doen, zo eens nen andere goed bij zijn ballen hebben als hij het verdient.

Nietzsche
5 maart 2013, 11:40
Dat kan deugt doen, zo eens nen andere goed bij zijn ballen hebben als hij het verdient.

Jij mag mij best bij mijn ballen pakken, als je het maar wel een beetje zachtjes doet.

Txiki
5 maart 2013, 11:47
Maak er een of-of vraag van. Of rotzakkerig, of schaamtelijk.

In ieder geval; in het wijwatervat van welke kerke heb je je volle blaas geledigd?

In dat van wijlen de Volksunie :twisted:

eno2
5 maart 2013, 11:48
Vooruit, wat deed je ooit waarvan je dacht "Man, ik ben een klootzak." ?
Ik zal mij haasten hier eens uit de doeken te doen waarom ik een klootzak ben

Overigens:

Moet ik mijn hele leven een klootzak blijven omdat ik die ooit eens een keer uitgehangen heb?

Nietzsche
5 maart 2013, 11:48
Moet ik mijn hele leven een klootzak blijven omdat ik die ooit eens een keer uitgehangen heb?

Je snapt toch wat hij bedoeld ofniet dan?

giserke
5 maart 2013, 11:50
Moet ik mijn hele leven een klootzak blijven omdat ik die ooit eens een keer uitgehangen heb?

Ik hang die zo een keer per dag uit.

eno2
5 maart 2013, 11:51
Ik zal mij haasten hier eens uit de doeken te doen waarom ik een klootzak ben

Derk de Tweede
5 maart 2013, 12:23
Meisjes bedriegen. 8-)

giserke
5 maart 2013, 12:25
Meisjes bedriegen. 8-)

Vuistjesdochter

Anna List
5 maart 2013, 13:48
Welke van je daden of streken staat in je geheugen gebrand als onwaardig en schaamtelijk?

logischerwijze zou je je dat niet herinneren, ttz als het schaamtelijk genoeg was toch.

Universalia
5 maart 2013, 18:38
Bwa, echt schaamtelijk was het eigenlijk niet, wel een ferme misser alhoewel.

Uiteraard wenst u meer tekst en uitleg niet?

Sfeerbeeld

Een avondje café in een vorig leven ... (zo omstreeks 1302)
Uiteraard toen mijn beste beentje voorgezet ...
De liefde voor enkele dames aldaar mocht niet ontbreken ...
Nu komt het!
Ik kom thuis en ik heb in plaats van de dochter de moeder bij.
Nu moest die moeder niet onderdoen voor haar dochter en ze was zelfs ietsje ronder. http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/lachen/animaatjes-lachen-80969.gif
Ik heb alvast goed geslapen toen ... http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/smiley-met-bordje/animaatjes-smiley-met-bordje-37896.gif

p.s. 's Anderendaags terug aangekomen in de café hebben die wel ferme ruzie gehad, ik was toen eensklaps vermist ... geen cafébezoek meer na dat voorval :-)

From_Vlaanderen
5 maart 2013, 18:45
Den douane een staal laten nemen van 7 tankcontainers vloeibare latex.
Dat was tof.

Libro
5 maart 2013, 19:04
Welke van je daden of streken staat in je geheugen gebrand als onwaardig en schaamtelijk?

Ben je een rotzak als uw geweten over die fratsen opspeelt?

eno2
5 maart 2013, 19:15
Te snel een bazooka afgeschoten, zodat de lader voor de rest van zijn leven halfdoof was

Belask0
5 maart 2013, 19:46
mij inschrijven op een forum

Another Jack
5 maart 2013, 19:55
Keurig met de wagen door diepe plassen rijden op plaatsen waar voetgangers staan te wachten.

From_Vlaanderen
5 maart 2013, 20:09
Haha, je laat me aan iets denken. Toen ik laadmeester was aan de NoordNatie newbie Denatonium (http://en.wikipedia.org/wiki/Denatonium) laten drinken.
Wordt gebruikt om antivries bitter te doen smaken. In pure vorm : beeldt je iets erg bitter in en vermenigvuldig X 1000 :twisted:

:rofl:
das eel goe me tonnic e :D

Henri1
5 maart 2013, 20:13
Welke van je daden of streken staat in je geheugen gebrand als onwaardig en schaamtelijk?

Nederlanders die de weg vroegen de verkeerde kant opsturen. ;-)

Libro
5 maart 2013, 20:16
2X2 rijstroken buiten bebouwde kom. Het is redelijk druk. Ik tuf rustig mee op de linker rijstrook. Achter mij doemt plots een reetkever (bumperklever) op die mij wil opjagen (claxonneren, met lichten flitsen, vlak achter mij rijden). Ik blijf echter gewoon de hoop volgen. Op een gegeven moment is er een gat op de rechterrijstrook. Die slimme schiet naar rechts om mij langs daar in te halen. Ik geef plankgas, die achter mij ook en zo zit onze reetkever vast in de trage file op de eerste rijstrook. Als apotheose komt hij mij nog geen twee minuten later toch nog voorbijgeflitst met een anonieme flikkenkar op zijn hielen.

http://lichtgevendeshirts.nl/image-files/panel-evil-smiley.gif

Another Jack
5 maart 2013, 20:35
Nederlanders die de weg vroegen de verkeerde kant opsturen. ;-)

Vanaf nu, stuur ze allemaal richting Tienen!;-)

Libro
5 maart 2013, 20:39
Hoeveel moet je drinken om zulke misser te maken ?

Dju, ik vind de sketch van Snelle Eddy die uitgaat op een overdosis drugs niet meer...:twisted:

Demper
5 maart 2013, 23:56
Een relatie van een vriend naar de kloten geholpen.

Libro
6 maart 2013, 00:00
Een relatie van een vriend naar de kloten geholpen.

Met de vriend of met het lief gaan lopen? ;-);-);-)

Demper
6 maart 2013, 00:03
Met de vriend of met het lief gaan lopen? ;-);-);-)

Met geen 1 v/d 2. ;-)

Stingray
6 maart 2013, 00:13
Als knaap van 12 waren ik en mijn kamaraad in een niet gebruikte schuur beland met een hele hoop gerief. Er stond daar een ton met daarin iets dat leek op gesmolten stront...het rook ook zo maar dan X 10. Toen vonden we een paar behangborstels....laten we zeggen dat we de schuur geredecoreerd hebben.

Ze hebben die schuur daarna moeten afbreken.

Stingray
6 maart 2013, 00:16
Mijn buur had eens een bezwaar ingediend tegen een bouwaanvraag van mij.

Plotseling begon er iets te rammelen aan zijn auto. Nadat ze half zijn auto afgebroken hadden, kwamen ze erachter dat er in zijn uitlaat een stalen kogeltje was gedropt.

Een paar weken later stond 's morgens zijn band plat toen hij naar zijn werk wou vertrekken. Hij wilde die vervangen, maar het lukte niet zo best omdat 1 bout niet wou loskomen...die bleek achteraf met epoxy vastgelijmd. Ze hebben hem eraf moeten branden.

Ik heb opnieuw een bouwaanvraag ingediend...voor hetzelfde.

Buitenwipper
6 maart 2013, 01:39
Op de to do list:

Siliconen spuitbus kopen en er de randen van ene zijn voordeur mee volspuiten. Een bijl door de klakker duwen, filmen en op youtube smijten.

Universalia
6 maart 2013, 06:15
Bij het nalezen van de posts kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat er veel stouterds zitten op dit forum. http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/lachen/animaatjes-lachen-88525.gif

Uiteraard heb ik mij de rol van: 'Is de braafheid zelve' weer even aangemeten.

Stingray
6 maart 2013, 18:23
Bij het nalezen van de posts kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat er veel stouterds zitten op dit forum. http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/lachen/animaatjes-lachen-88525.gif

Uiteraard heb ik mij de rol van: 'Is de braafheid zelve' weer even aangemeten.

Ik geef het toe, ik kan soms een klein/groot duiveltje zijn.:oops:

manta
6 maart 2013, 19:04
Den douane een staal laten nemen van 7 tankcontainers vloeibare latex.
Dat was tof.

:-D

Xenophon
6 maart 2013, 19:15
Ik zal mij haasten hier eens uit de doeken te doen waarom ik een klootzak ben

Overigens:

Moet ik mijn hele leven een klootzak blijven omdat ik die ooit eens een keer uitgehangen heb?

Je bent wel heel bescheiden.

Another Jack
6 maart 2013, 19:19
Je bent wel heel bescheiden.

Ik zou hem nooit als klootzak catalogeren.
Eerder als chagrijnige zielepoot of chronische loser.

Xenophon
6 maart 2013, 19:25
Ik zou hem nooit als klootzak catalogeren.
Eerder als chagrijnige zielepoot of chronische loser.

Allez man, hij zit daar op een eiland in de zon en hij heeft alles wat hij wil. Ik denk zo dat hij best gelukkig is.

Another Jack
6 maart 2013, 19:30
Allez man, hij zit daar op een eiland in de zon en hij heeft alles wat hij wil. Ik denk zo dat hij best gelukkig is.

En jij gelooft dat?
Een tijdje geleden viel zijn verhaal in diggelen nadat hij over "Den Delhaize" begon te knorren....

eno2
6 maart 2013, 19:32
Allez man, hij zit daar op een eiland in de zon en hij heeft alles wat hij wil. Ik denk zo dat hij best gelukkig is.
:cheer:
Om nog maar eens chagrijnig te doen:
Jammer dat ik al zo oud ben, ik moet straks naar de hel, het ultieme loserschap.:lol:

From_Vlaanderen
6 maart 2013, 21:29
:-D

De meundag derop had ik een zelf problemen met documenten, sloeg dat even tegen.

cookie monster
7 maart 2013, 06:55
Liften , vragen ze waar naartoe ??
100m verder , lift gekregen , veilig aangekomen :lol:

-Jo-
7 maart 2013, 09:26
Welke van je daden of streken staat in je geheugen gebrand als onwaardig en schaamtelijk?

Ik heb ooit een hand gegeven om goeiedag te zeggen aan een lokaal VLD-gemeenteraadslid in de gemeente waar ik vroeger woonde.

jogo
7 maart 2013, 10:52
Ik heb ooit een hand gegeven om goeiedag te zeggen aan een lokaal VLD-gemeenteraadslid in de gemeente waar ik vroeger woonde.

dat is niet rotzakkerig van dat gemeenteraadslid want hij heeft niet geweten dat ie rechts gespuis de hand drukte.

giserke
7 maart 2013, 10:54
Ik heb ooit een hand gegeven om goeiedag te zeggen aan een lokaal VLD-gemeenteraadslid in de gemeente waar ik vroeger woonde.

Dat gemeenteraadslid moet idd een rotzak zijn als hij aan figuren als jij een hand geeft.

The ace of spades
7 maart 2013, 21:18
Voor de SP.A gestemd.

Koenraad Noël
7 maart 2013, 22:10
Ik heb als kind ooit eens bruistabletten in de hele fles water gegooid.

Demper
7 maart 2013, 22:51
Ik heb als kind ooit eens bruistabletten in de hele fles water gegooid.

Wow!

http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/971/Sohardcore.jpg

Koenraad Noël
7 maart 2013, 22:53
Wow!

http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/971/Sohardcore.jpg
Ik weet het. Een hele fles water ondrinkbaar, wat een geldverspilling.

Ja, ik was toch een deugniet als jonge knaap.

Demper
7 maart 2013, 22:58
Ik weet het. Een hele fles water ondrinkbaar, wat een geldverspilling.

Ja, ik was toch een deugniet als jonge knaap.

Wat een wildeman ben jij zeg!
Wat een beest!
Echt brutaal.

eno2
7 maart 2013, 23:11
Ik heb ne keer in de gloeiende houtskool van een erotische sauna gepist

Koenraad Noël
7 maart 2013, 23:12
Wat een wildeman ben jij zeg!
Wat een beest!
Echt brutaal.
Ja, gaarne uitte ik me als belhamel, snoodaard en luiwammes! Desalniettemin ben ik mede dankzij een uitstekende educatie gegroeid van schorremorrie tot modelburger.

Demper
7 maart 2013, 23:13
Ik heb ne keer in de gloeiende houtskool van een erotische sauna gepist

Bedankt voor je onafgebroken getrol in de sauna.

giserke
7 maart 2013, 23:29
Ik heb ne keer in de gloeiende houtskool van een erotische sauna gepist

En je hebt gemist? Het waren verwarmingselementen op electriciteit of zo?

giserke
8 maart 2013, 09:21
:cheer:
Om nog maar eens chagrijnig te doen:
Jammer dat ik al zo oud ben, ik moet straks naar de hel, het ultieme loserschap.:lol:

1 of 2 persoonskamer?

Universalia
8 maart 2013, 09:40
ik moet straks naar de hel, het ultieme loserschap

Wat is er mis met de hel?
Ik denk dat daar veel meer ambiance is dan bij die rijstpapvreters boven in de zin van, het bier dat rijkelijk vloeit, het is er warm, welwillige vrouwen overal ter beschikking http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/duivel/animaatjes-duivel-16609.gif

Wie beweerde er trouwens ooit dat de genaamde "Den Duivel" de slechte was? http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/duivel/5e927e15ea26523fb3396bb338a97f4c.gif

http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/lol/animaatjes-lol-54628.gif

Scherven A. Mok
8 maart 2013, 15:57
┌∩┐(͡๏ ͜ʖ ͡๏)┌∩┐

NieuwNoors
8 maart 2013, 22:15
Ik schaam me er nu diep over, maar ik heb ooit het volgende "gedaan": Een persoon waarmee ik vlammende ruzie had gehad, maar mijne man niet, had ons uitgenodigd voor zijn verjaardag. Eigenlijk wou hij alleen mijne man inviteren, maar durfde blijkbaar niet anders dan mij mee te vragen. Het was op een winteravond. De gastheer had kaarsjes aangestoken, hetgeen wel een gezellig sfeertje creëerde. Op een bepaald ogenblik zag ik dat één van de kaarsen op zijn schouw het behangpapier begon zwart te blakeren. Omdat de "gastheer" met zijn rug naar de schouw zat en dit niet zag, besloot ik er niks van te zeggen. (vlammende ruzie nog steeds indachtig). Ik heb toen expres nog enkele minuten gewacht, tot zijn behangpapier een grote, zwarte plek vertoonde. Toen riep ik, alsof ik het pas opgemerkt had: Hé, oei-oei, die kaars, KIJK!!! Natuurlijk was de schade toen al aangericht en heeft "de gastheer" zijne living helemaal moeten her-behangen. Nu schaam ik mij daar echt voor. Ik wil er wel bij vermelden dat dit heeeeeel lang geleden is, ik was toen 20j ofzo.....en eigenlijk nog vrij onvolwassen. Bij deze: Sorry gastheer.

Belask0
8 maart 2013, 22:33
ik zou daar een kadertje overhangen

NieuwNoors
8 maart 2013, 22:42
ik zou daar een kadertje overhangen

Je bedoelt: nen hele grote kader dan? Dat was al een serieus grote schroeiplek hoor. :?

-Jo-
8 maart 2013, 23:03
Dat gemeenteraadslid moet idd een rotzak zijn als hij aan figuren als jij een hand geeft.

Tja, handig toch als je je als een kameleon kan gedragen in het politieke veld. 8-)

-Jo-
8 maart 2013, 23:04
dat is niet rotzakkerig van dat gemeenteraadslid want hij heeft niet geweten dat ie rechts gespuis de hand drukte.

Welk "rechts gespuis"?

Demper
8 maart 2013, 23:47
Mijn beklag gedaan bij Akira wat een rotzak Eno2 wel is. Met als resultaat dat ik een ban gekregen heb. Eno2 zijn tentakels zijn blijkbaar lang, a la CVP/Sp.a en Vld.

:rofl:

cookie monster
9 maart 2013, 03:13
Ik heb toen expres nog enkele minuten gewacht, tot zijn behangpapier een grote, zwarte plek vertoonde.
Ik vind dit leuk :thumbsup:

btw: Waarom niet wachten tot het papier aan't fikken was ??
(oesje 8O , ik ben rotslecht :icecream:)

The ace of spades
9 maart 2013, 09:32
Een seksboekske bij de nonnen in de brievenbus gaan steken.

NieuwNoors
9 maart 2013, 10:26
Ik vind dit leuk :thumbsup:

btw: Waarom niet wachten tot het papier aan't fikken was ??
(oesje 8O , ik ben rotslecht :icecream:)

Ik vond dat toen ook leuk maar achteraf gezien wel smerig.

BigF
9 maart 2013, 10:44
Niet echt rotzakkerig maar wel grappig;

Waar ik vroeger werkte maakten wij van het bezinksel in een lijmtank wel eens kwarktaart voor een intrimmer ofzo.

Het spul dat daar op de bodem aankoekte was identiek (behalve de smaak) aan kwarktaart. We sneden daar een paar mooie stukken 'taart' uit, een schijfje banaan erop en klaar. Dan op de tafel bij de machine een paar lege, 'gebruikte' borden met daartussen ons ene stuk 'dat nog over was'.

En dan was het wachten op de eerste toevallig voorbijwandelende intrimmer of jobstudent. Die kreeg dan vriendelijk dat stuk aangeboden.

De smaak was iets tussen petroleum, azijn en iets bitter maar belangrijker was dat die smaak tot de dag erna in je mond bleef hangen.

Niet gezond, niet leuk voor het slachtoffer dus daarom misschien net rotzakkerig genoeg.

BigF
9 maart 2013, 10:45
In dezelfde categorie, tijdspanne en werkgever; bouillon-blokjes in de douchekoppen steken.

eno2
9 maart 2013, 12:03
Akira heeft inderdaad zijn/haar favorietjes. Als je ziet wie die favorietjes zijn, dan kan je jezelf al een beeld maken van wat voor iemand Akira wel niet moet zijn.

@Stingray:

Moderatie heeft je al eens verzocht, geen persoonlijke vete met Eno2 uit te vechten. En dat was niet Akira, die dat vroeg, maar Pontifex.
Hij heeft mij ook gevraagd, jou met rust te laten, en dat doe ik. Maar jij niet.
Misschien tijd voor wat bp?

BigF
9 maart 2013, 12:17
Joepie!! Ruzie!!
Hoera!!
:cheer:

BigF
9 maart 2013, 13:37
Ace vraagt precies wel heel nadrukkelijk om het rode driehoekje.
Van mij zal't ni komen maar 't valt wel op hoor Ace.

Koenraad Noël
9 maart 2013, 13:39
Ace vraagt precies wel heel nadrukkelijk om het rode driehoekje.
Van mij zal't ni komen maar 't valt wel op hoor Ace.
Geen zorgen, ik heb het al gedaan. 8-)

BigF
9 maart 2013, 13:43
Geen zorgen, ik heb het al gedaan. 8-)
Waart gij ne politieker, ik zou zeggen dat gij uw verantwoordelijkheid hebt opgenomen.
;-)

eno2
9 maart 2013, 13:48
Daarmee weet ik wie Servais Verherstraeten is. Inderdaad een verachtelijk type, voorbeeld van al wat mis is met politiekers. Cumulards en lobbyisten.

cookie monster
10 maart 2013, 10:10
Ik vond dat toen ook leuk maar achteraf gezien wel smerig.
Bwaa , een beetje wraak mag best :)

meneer
10 maart 2013, 16:24
Welke van je daden of streken staat in je geheugen gebrand als onwaardig en schaamtelijk?

Je moet wel héél dom zijn om zulke zaken- als die gebeurd zijn- op internet aan de grote klok te hangen.Zélfs anoniem.

eno2
10 maart 2013, 17:21
Kan u me misschien de weg wijzen naar de kleine klok van het internet?

Ge zou beter een smeerlapperij van u verklappen.