PDA

View Full Version : Topmodel en miss Indië pleegt zelfmoord


Philips Inc.
31 juli 2004, 09:23
Topmodel en miss Indië pleegt zelfmoord

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_12273.jpg
Bloedmooi, rijk maar o zo ongelukkig. Nafsia Joseph heeft een einde gemaakt aan haar leven. Het topmodel werd in 1997 verkozen tot Miss Indië en was presentatrice bij de muziekzender MTV. Joseph is 25 geworden.

De ultieme aanleiding voor haar wanhoopsdaad zou de afwijzing zijn door haar verloofde Gautam Khanduja. De zakenman zou met Joseph huwen maar koos finaal opnieuw voor zijn ex-vrouw. Dat heeft Joseph niet kunnen verwerken. Het model heeft zich verhangen in haar slaapkamer. Haar moeder en een vriend hebben haar gevonden. (VSV)


foto: Nasfia Joseph heeft zich opgehangen in haar slaapkamer.

Wat een zonde! :-(

Raf
31 juli 2004, 09:33
Dat is nogal wat erger dan een dozijn brandweerlui die omkomen bij de uitoefening van hun functie, nietwaar...

De relevantie voor de Belgische binnenlandse politiek is ook bijzonder hoog...

Philips Inc.
31 juli 2004, 09:34
De ironie ontgaat u volledig. Spreekt boekdelen ...

Raf
31 juli 2004, 09:37
De ironie ontgaat u volledig. Spreekt boekdelen ...
Ah, de zelfmoord van een jonge vrouw noem jij "ironie"... Vreemd gevoel voor humor heb jij, een beetje ziekelijk zelfs :-(

En de relevantie voor de Belgische binnenlandse politiek is...?

Jan V.
31 juli 2004, 09:40
Gelieve na te denken voor u iets in een bepaald forumonderdeel post.

Raf
31 juli 2004, 09:42
Gelieve na te denken voor u iets in een bepaald forumonderdeel post.
Oei, Jan, is de "ironie" jou ook ontgaan?

Philips Inc.
31 juli 2004, 10:13
Iedereen vergist hem wel eens hé ... ik vond het tekenend dat dit wereldnieuws is in de meest gelezen krant van Vlaanderen.

Soit, je begrijpt het natuurlijk weer niet hé ... :twisted:

Griffin
31 juli 2004, 10:22
Iedereen vergist hem wel eens hé ... ik vond het tekenend dat dit wereldnieuws is in de meest gelezen krant van Vlaanderen.

Soit, je begrijpt het natuurlijk weer niet hé ... :twisted:
De meest gelezen krant in Vlaanderen: Het Laatste Nieuws? Dat die krant bol staat van de ongevallen/gebroken benen en armen is toch al lang duidelijk? :P
Je moet maar eens op tv1 teletekst de koppen op de voorpagina's van alle kranten gaan vergelijken op een doodnormale dag. Het zal je meteen opvallen dat sommige kranten veel belang hechten aan idiote items.
Ik moet wel toegeven dat ik de stukjes van de hoofdredacteur regelmatig van een heel ander niveau vind dan de rest van de krant (althans, die keren dat ik ze te zien krijg, ong. 1 �* 2 keer per week).

Pieterjan
31 juli 2004, 12:04
Ik snap wel dat het de mensen kan aanspreken. Wedden dat de redacteur het nog jammer vond dat ze geen kinderen nalaat...:roll:

Herman Desmedt ©HD
1 augustus 2004, 23:52
Ze zullen ze miss-en.

Yann
2 augustus 2004, 00:16
Topmodel en miss Indië pleegt zelfmoord

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_12273.jpg
Bloedmooi, rijk maar o zo ongelukkig. Nafsia Joseph heeft een einde gemaakt aan haar leven. Het topmodel werd in 1997 verkozen tot Miss Indië en was presentatrice bij de muziekzender MTV. Joseph is 25 geworden.

De ultieme aanleiding voor haar wanhoopsdaad zou de afwijzing zijn door haar verloofde Gautam Khanduja. De zakenman zou met Joseph huwen maar koos finaal opnieuw voor zijn ex-vrouw. Dat heeft Joseph niet kunnen verwerken. Het model heeft zich verhangen in haar slaapkamer. Haar moeder en een vriend hebben haar gevonden. (VSV)


foto: Nasfia Joseph heeft zich opgehangen in haar slaapkamer.

Wat een zonde! :-(
Wat een idioot, die verloofde. :roll:

jOOSt
2 augustus 2004, 17:01
Had ze mij maar gekend....:-(

C uit W
2 augustus 2004, 18:28
Had ze mij maar gekend....:-(Dan ging ze zorgen dat haar lijk verdwenen was :twisted:

Tzuvar Raemborr
2 augustus 2004, 20:27
Wat een idioot, die verloofde. :roll:
Bwah, 't zou bijvoorbeeld een echte tang geweest kunnen zijn he. Dan mag ze nog zo knap zijn (en ik ben eigenlijk niet onder de indruk), als er alle dagen heel de tijd een donderwolk bovenhangt kan ze de boom in he.

Lesane
4 augustus 2004, 02:11
Wat een idioot, die verloofde. :roll:Hierin kan ik Yann geen ongelijk geven, hoewel schoonheid natuurlijk niet alles is. En wie weet hoe zijn ex-vrouw eruit zag, en misschien hadden ze wel kineren enzo. Maar 't is en blijft natuurlijk wel zonde, net als zovele andere overlijdens van (jonge) mensen.