PDA

View Full Version : Het rijpen der topics.


BigF
9 maart 2013, 12:29
Iets laten rijpen is altijd goed.
Vandaar dit wederom geniale voorstel:

Reageer voortaan enkel op topics van pagina 2,3,4,... maar niet van pagina 1.

Dan hebben de topics op pagina 1 een beetje de tijd om te rijpen.
Je gaat merken: het is maar 1 klik verder en het maakt een wereld van verschil.

Klojo eerste klas
9 maart 2013, 16:01
'k Zit hier al met genoeg schimmel....'k ga er mijn pc ook niet mee besmetten.....

Demper
9 maart 2013, 16:02
Ziezo. Ingevuld.

manta
9 maart 2013, 16:22
Ziezo. Ingevuld.

't Gaat nochtans niet over rijpe vrouwen hé Demper...

NieuwNoors
9 maart 2013, 17:11
Vwala, gestemd.

NieuwNoors
9 maart 2013, 17:12
't Gaat nochtans niet over rijpe vrouwen hé Demper...

Ik vind wel, als rijpere vrouw, da Demper ne goeie smaak heeft se! :-D

BigF
9 maart 2013, 17:39
Ok, niet iedereen doet mee maar ze vinden het toch allemaal een goei plan.
Dat doet me plezier.

manta
9 maart 2013, 18:37
Ik vind wel, als rijpere vrouw, da Demper ne goeie smaak heeft se! :-D

Hij is dol op rozijnen met mayonaise en hondebrokjes dus je zal nog eens moeten nadenken over zijne smaak..;-)

manta
9 maart 2013, 18:39
Ok, niet iedereen doet mee maar ze vinden het toch allemaal een goei plan.
Dat doet me plezier.

't Is een geweldig plan, en iedereen wou wel meedoen maar jij bumpte met je post deze draad weer bovenaan pagina 1...:-(
Zo geef je de anderen natuurlijk geen kans om je geweldige planning te volgen...:-D

Universalia
9 maart 2013, 20:50
Stel ik mij de vraag, hoe snel zal het rottingsverschijnsel/schimmelvorming optreden? http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/ziek/animaatjes-ziek-79390.gif

Demper
9 maart 2013, 23:31
Hij is dol op rozijnen met mayonaise en hondebrokjes dus je zal nog eens moeten nadenken over zijne smaak..;-)

Ik heb buikgriep en gij laat mij dit visueel voorstellen.
Slecht vel.

manta
10 maart 2013, 14:59
Nog effe en deze draad staat op de tweede pagina, denk er aan dat je vanaf dan terug hier mag posten om de draad te bumpen hé...

Marie van de koster
10 maart 2013, 16:47
'k Vind dat geen goei plan dus heb ik niet gestemd 8-)

Travis66
10 maart 2013, 16:49
Gij verveelt u steendood hé :)

Marie van de koster
10 maart 2013, 16:51
Gij verveelt u steendood hé :)

Is 't op mij?

manta
10 maart 2013, 17:53
Is 't op mij?

Ge mocht nog niet posten slimmeke, de draad was nog op de eerste pagina...:?
Wat gaat BigF daar van denken...:-(

vlijmscherp
10 maart 2013, 20:27
Genoeg gewacht.

Marie van de koster
10 maart 2013, 22:58
Ge mocht nog niet posten slimmeke, de draad was nog op de eerste pagina...:?
Wat gaat BigF daar van denken...:-(

En wat is dat tekstje van u dan ???

Marie van de koster
10 maart 2013, 22:58
Allemaal op Marie !!!!!

Au zeg!

Vlad
10 maart 2013, 23:00
Tescht 1 -2 tescht

Vlad
10 maart 2013, 23:00
mein antwordt

Marie van de koster
10 maart 2013, 23:02
Tescht 1 -2 tescht

Ha, de Vlad! Dag Vlad :)

Vlad
10 maart 2013, 23:06
Ha, de Vlad! Dag Vlad :)

Och gedag Marieken van den Koster. Hoe en gaatet leven U. Al naer wensch ?

Boduo
10 maart 2013, 23:08
Ha, de Vlad! Dag Vlad :)

Je bedoelt "Avond" Vlad ?
Vlad is een avondmens. In het weekend zelfs nachtmens.
Marie, wil je daar een beetje rekening mee houden ? Een aantal forummers zal je écht dankbaar zijn.

Vlad
10 maart 2013, 23:13
sucked any virgins lately?

Ick en drink geen bloed of slechts zhere sporadisch ende zekeren niet van kinders.

Marie van de koster
11 maart 2013, 11:53
Och gedag Marieken van den Koster. Hoe en gaatet leven U. Al naer wensch ?

Ach Vlad, ick claghe u met droevigher herten mijn ghevaernis, dat ic ontboden bin, alsoot claer is, een verre pelgrimagie te gaen, daer nemmermeer en is wederkeeren aen ... over enigen jaehren.

Marie van de koster
11 maart 2013, 11:53
Je bedoelt "Avond" Vlad ?
Vlad is een avondmens. In het weekend zelfs nachtmens.
Marie, wil je daar een beetje rekening mee houden ? Een aantal forummers zal je écht dankbaar zijn.

't Is waar, 't is waar. Mijn excuses!

pixelpower
11 maart 2013, 12:34
Ik heb gewacht met reageren tot we op pg 2 zaten. Al diegenen voor mij zijn losers!

Klojo eerste klas
11 maart 2013, 13:05
Iets laten rijpen is altijd goed.
Vandaar dit wederom geniale voorstel:
Reageer voortaan enkel op topics van pagina 2,3,4,... maar niet van pagina 1.
Dan hebben de topics op pagina 1 een beetje de tijd om te rijpen.
Je gaat merken: het is maar 1 klik verder en het maakt een wereld van verschil.
Ik merk zjust een logicafout :
Waarschijnlijk bedoel je dat je niet moet reageren op de posts op de laatste pagina, maar wel op die van de pagina's voor die laatste pagina. Want als je niet mag reageren op de posts van pagina 1, dan komt er nooit een pagina 2, 3, 4 enz.....én dan moet je ook vanaf 't begin het zo regelen dat je zélf na de benodigde rijpingstijd de eerste pagina volpent zodat er een 2e pagina voorradig is om aan het spel te beginnen....behalve als er forummers het spel niet meespelen natuurlijk....wat natuurlijk is gebeurd....
Het moest dus, volgens mij, zijn : "Reageer enkel op posts van de voorlaatste pagina en eerder, vanaf de (datum zelf te bepalen), dan hebben de topics op de laatste pagina een beetje de tijd om te rijpen."
In de hoop Klojogewijs van dienst te zijn geweest....
Hoogachtend,
Klojo eerste klas

cookie monster
11 maart 2013, 14:45
Iets laten rijpen is altijd goed.
Vandaar dit wederom geniale voorstel:

Reageer voortaan enkel op topics van pagina 2,3,4,... maar niet van pagina 1.

Dan hebben de topics op pagina 1 een beetje de tijd om te rijpen.
Je gaat merken: het is maar 1 klik verder en het maakt een wereld van verschil.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=112
ça ne marche pas :oops: :cry:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=1

Vlad
11 maart 2013, 16:21
Ach Vlad, ick claghe u met droevigher herten mijn ghevaernis, dat ic ontboden bin, alsoot claer is, een verre pelgrimagie te gaen, daer nemmermeer en is wederkeeren aen ... over enigen jaehren.


Lieve Marieken. Alsendan ik moghe beroeren uwen blankener halze, en ghij mij van den polze drinken wilt, hoevet ghij niet die reise aan ten vanghen, en kundet ghij nog langhe vertoeven, op deze raren ronden steen tot die zonne implodere ghit.

Marie van de koster
12 maart 2013, 11:31
Ik merk zjust een logicafout :
Waarschijnlijk bedoel je dat je niet moet reageren op de posts op de laatste pagina, maar wel op die van de pagina's voor die laatste pagina. Want als je niet mag reageren op de posts van pagina 1, dan komt er nooit een pagina 2, 3, 4 enz.....én dan moet je ook vanaf 't begin het zo regelen dat je zélf na de benodigde rijpingstijd de eerste pagina volpent zodat er een 2e pagina voorradig is om aan het spel te beginnen....behalve als er forummers het spel niet meespelen natuurlijk....wat natuurlijk is gebeurd....
Het moest dus, volgens mij, zijn : "Reageer enkel op posts van de voorlaatste pagina en eerder, vanaf de (datum zelf te bepalen), dan hebben de topics op de laatste pagina een beetje de tijd om te rijpen."
In de hoop Klojogewijs van dienst te zijn geweest....
Hoogachtend,
Klojo eerste klas

Ik heb geprobeerd dat te lezen en te begrijpen maar sorry ... ik snap het niet!

Marie van de koster
12 maart 2013, 11:32
Lieve Marieken. Alsendan ik moghe beroeren uwen blankener halze, en ghij mij van den polze drinken wilt, hoevet ghij niet die reise aan ten vanghen, en kundet ghij nog langhe vertoeven, op deze raren ronden steen tot die zonne implodere ghit.

Oei :oops: euh nee, danke ...

Vlad
12 maart 2013, 11:43
Oei :oops: euh nee, danke ...

Ghij en vreescht toch niet het eeuwigen leven ? Het hoevet niet aan mijne zijde te wezen hoor. Vrijlincks ghedet ghij beschikken, ghaen ende staen kunten tot de zonne ons aller nehmt ten langhe leste.

Klojo eerste klas
12 maart 2013, 12:33
Ik heb geprobeerd dat te lezen en te begrijpen maar sorry ... ik snap het niet!

Als je niet mag reageren op blz 1, dan geraak je (normaal gezien toch) niet aan een 2e blz. Als je door wel te posten met nietterzakedoende posts toch aan blz 2 komt kan je dan reageren op blz 1 en dat komt op blz 2....en aangezien er niet staat dat je niet mag reageren op blz 2, is het een normale draad geworden...... :)
Er wordt volgens mij bedoeld dat je pas mag reageren op post X als er ondertussen een volle blz tussen die post X en jouw 'moment van reactie' is gekomen, dus een volle blz posts van reacties op de andere posts op de blz voor die post X.....
Ja, 't wordt inderdaad ingewikkeld :twisted:

Klojo eerste klas
12 maart 2013, 12:34
Oei :oops: euh nee, danke ...

Uwen blanke halze is toch proper ? Welke badzeep was 't ook alweer ? :lol:

BigF
12 maart 2013, 15:33
Ik merk zjust een logicafout :
Waarschijnlijk bedoel je dat je niet moet reageren op de posts op de laatste pagina, maar wel op die van de pagina's voor die laatste pagina. Want als je niet mag reageren op de posts van pagina 1, dan komt er nooit een pagina 2, 3, 4 enz.....én dan moet je ook vanaf 't begin het zo regelen dat je zélf na de benodigde rijpingstijd de eerste pagina volpent zodat er een 2e pagina voorradig is om aan het spel te beginnen....behalve als er forummers het spel niet meespelen natuurlijk....wat natuurlijk is gebeurd....
Het moest dus, volgens mij, zijn : "Reageer enkel op posts van de voorlaatste pagina en eerder, vanaf de (datum zelf te bepalen), dan hebben de topics op de laatste pagina een beetje de tijd om te rijpen."
In de hoop Klojogewijs van dienst te zijn geweest....
Hoogachtend,
Klojo eerste klas
Beste Klojo,

wij hebben uw opmerking in goede orde ontvangen.

Helaas moeten wij u meededelen dat wij besloten hebben niets aan de statuten van deze draad te veranderen.
Het staat natuurlijk u ten alle tijde vrij een draad naar uw voorkeur te starten.
Indien gewenst kan ons kantoor u ten alle tijde bijstaan in het ontwerpen van de nodige statuten hiervoor.

Hopende u voldoende van antwoord geweest te zijn,

Hoogachtend,
BigF

Klojo eerste klas
12 maart 2013, 16:14
Beste Klojo,
wij hebben uw opmerking in goede orde ontvangen.
Helaas moeten wij u meededelen dat wij besloten hebben niets aan de statuten van deze draad te veranderen.
Het staat natuurlijk u ten alle tijde vrij een draad naar uw voorkeur te starten.
Indien gewenst kan ons kantoor u ten alle tijde bijstaan in het ontwerpen van de nodige statuten hiervoor.
Hopende u voldoende van antwoord geweest te zijn,
Hoogachtend,
BigF

Beste BigF,
Hartelijk dank voor uw antwoord.
Het staat U natuurlijk vrij om al of niet rekening te houden met al of niet zinnige opmerkingen in verband met uw, ik moet het toegeven, inderdaad weeral opmerkelijke draad.
Kan uw kantoor mij een offerte bezorgen voor de aangeboden bijstand bij het ontwerpen van de statuten van een mogelijke eigen draad ?
Bij voorbaat bedankt,
Mvg
Klojo eerste klas
(godver, had ik uit gewoonte hier toch wel mijn werkelijke naam gezet, zekerst...... :oops: )

Marie van de koster
12 maart 2013, 17:15
Als je niet mag reageren op blz 1, dan geraak je (normaal gezien toch) niet aan een 2e blz. Als je door wel te posten met nietterzakedoende posts toch aan blz 2 komt kan je dan reageren op blz 1 en dat komt op blz 2....en aangezien er niet staat dat je niet mag reageren op blz 2, is het een normale draad geworden...... :)
Er wordt volgens mij bedoeld dat je pas mag reageren op post X als er ondertussen een volle blz tussen die post X en jouw 'moment van reactie' is gekomen, dus een volle blz posts van reacties op de andere posts op de blz voor die post X.....
Ja, 't wordt inderdaad ingewikkeld :twisted:

De eerste zin is duidelijk. Dus lees ik de rest al niet meer. We zitten sowieso aan pagina 2 dus trek ik het mij niet meer aan :)

NieuwNoors
12 maart 2013, 20:55
Uwen blanke halze is toch proper ? Welke badzeep was 't ook alweer ? :lol:

:lol::lol::lol::lol:

Vlad
13 maart 2013, 08:46
Uwen blanke halze is toch proper ? Welke badzeep was 't ook alweer ? :lol:

Dat en wensch ik edoch evenkens te benadrukken. Ick en trecke dezen uitnodiginck in alze in deze het en betreft het gebruick van Dempers droebelder badwaterbokalen. 8O

Marie van de koster
13 maart 2013, 11:50
Dat en wensch ik edoch evenkens te benadrukken. Ick en trecke dezen uitnodiginck in alze in deze het en betreft het gebruick van Dempers droebelder badwaterbokalen. 8O

Demper's badwater gebruik ik niet, zeg. Die man heeft daar wel met zijn zweetvoeten ingezeten, hé! Beuh!

Klojo eerste klas
13 maart 2013, 11:59
Demper's badwater gebruik ik niet, zeg. Die man heeft daar wel met zijn zweetvoeten ingezeten, hé! Beuh!

Je denkt toch niet dat die zweetvoeten 't ergste zijn ? 8O

Marie van de koster
13 maart 2013, 16:41
Je denkt toch niet dat die zweetvoeten 't ergste zijn ? 8O

Het beeld van Demper in bad heb ik bewust geblokkeerd vanaf net boven de navel. ;-)

Klojo eerste klas
13 maart 2013, 20:11
Het beeld van Demper in bad heb ik bewust geblokkeerd vanaf net boven de navel. ;-)
naar beneden of naar boven ? :twisted:

koe de poing
14 maart 2013, 00:38
Iets laten rijpen is altijd goed.
Vandaar dit wederom geniale voorstel:

Reageer voortaan enkel op topics van pagina 2,3,4,... maar niet van pagina 1.

Dan hebben de topics op pagina 1 een beetje de tijd om te rijpen.
Je gaat merken: het is maar 1 klik verder en het maakt een wereld van verschil.

mensen die ervoor pleiten de borsten en billendraad te laten afzakken naar pagina 4 verdienen ... eh... rijpe borsten en billen. En een permban?

http://ladiesandfetish.com/wp-content/uploads/2011/12/Granny-cleaning-the-kitchen-with-her-big-white-naked-ass-12.jpg

Marie van de koster
14 maart 2013, 10:25
naar beneden of naar boven ? :twisted:

De onderkant volledig geblokkeerd :)

Klojo eerste klas
14 maart 2013, 12:16
De onderkant volledig geblokkeerd :)
't Is pertanks daar dat 't enige dat nog redelijk werkt te vinden is.....('k zal maar extra voorzichtig zijn en hier bijzetten : bij de meeste mannen toch, naar het schijnt....) :twisted:

Marie van de koster
14 maart 2013, 16:06
't Is pertanks daar dat 't enige dat nog redelijk werkt te vinden is.....('k zal maar extra voorzichtig zijn en hier bijzetten : bij de meeste mannen toch, naar het schijnt....) :twisted:

't Verstand boven de navel is van 't niveau van "sois beau et tais toi".
't Verstand onder de navel is bij de mannen het enige "denk"vermogen dus bijlange na gèèn gezond verstand, maar werken doet het inderdaad.

cookie monster
14 maart 2013, 20:50
http://ladiesandfetish.com/wp-content/uploads/2011/12/Granny-cleaning-the-kitchen-with-her-big-white-naked-ass-12.jpg
http://www.captionite.com/templates/fap_scream.jpg

Demper
15 maart 2013, 23:51
Demper's badwater gebruik ik niet, zeg. Die man heeft daar wel met zijn zweetvoeten ingezeten, hé! Beuh!

Ik heb geen zweetvoeten.
Je zou maar al te graag eens aan mijn tenen likken.
Geef het gewoon toe. ;-)

Het beeld van Demper in bad heb ik bewust geblokkeerd vanaf net boven de navel. ;-)

Vrouwen die dat zeggen, bedoelen eerder het tegenovergestelde. :-D

CLAESSENS Joris
16 maart 2013, 00:43
Ok, niet iedereen doet mee maar ze vinden het toch allemaal een goei plan.
Dat doet me plezier.

Tja, als je niet slecht plan kan stemmen zal je altijd wel gelijk hebben... :lol:

Slecht plan en ik doe zeker niet mee!
Om de simpele reden dat ik zelf wel zal uitmaken of een draad de moeite is om er al dan niet aan deel te nemen en ik mijn reacties niet ga uitstellen om dan enkel deel te nemen aan die draden die volgetrold worden...8-)
Your name says it all...:lol:

Belask0
16 maart 2013, 01:02
rijpe onderwerpen worden niet gesmaakt
kheb er enkele bovengehaald van 2006 en 1tje van 2004 maar werden ni echt gewaardeerd

Klojo eerste klas
16 maart 2013, 16:39
rijpe onderwerpen worden niet gesmaakt
kheb er enkele bovengehaald van 2006 en 1tje van 2004 maar werden ni echt gewaardeerd
Dat zijn dan wel overrijpe onderwerpen....

Marie van de koster
16 maart 2013, 16:47
Ik heb geen zweetvoeten.
Je zou maar al te graag eens aan mijn tenen likken.
Geef het gewoon toe. ;-)



Vrouwen die dat zeggen, bedoelen eerder het tegenovergestelde. :-D

Tenenlikken? Bah!

Zeg eens eerst hoeveel vrouwen dat al tegen u gezegd hebben :lol:

Demper
16 maart 2013, 17:07
Tenenlikken? Bah!

Zeg eens eerst hoeveel vrouwen dat al tegen u gezegd hebben :lol:

Zijn er dan geen vrouwen met een tenenfetisj? :-D

Ach Marie, ik ken dat wel ze, dat geflirt.
Zo van "Brrr, ik zou nooit met u seks hebben, hihihi".
Het feit dat ze erover giechelen en erover denken om met die persoon seks te hebben zegt genoeg. Giet er 2 wijntjes in en ze scheuren de broek van u lijf.