PDA

View Full Version : Nogmaals over dit forum...


FMisplon
1 augustus 2004, 00:09
Ok, jullie lijken het niet te snappen hé. Het bulkt hier van de topics die eigenlijk in een ander forum thuishoren. Ik verwijs naar het vorige bericht... "discussies over de Europese instellingen, de uitbreiding van de EU,... ".
Voorbeelden van onderwerpen zijn dan bijv.
"Is de Europese Unie democratisch?"
"De verhouding tussen het Europees Parlement" en de "Europese Commissie"
"Hoe moet de Unie evolueren? Naar een VS-model?"
"Hoe ver kunnen we gaan met de uitbreiding?"
"Economische unie of politieke unie?"
...

Dit zijn voorbeelden van topics die hier wel thuishoren! Topics over jodenhaat in bijv. Frankrijk horen hier dus niet thuis... dat is voor politiek: internationaal.

Om het onderscheid nog wat duidelijker te maken heb ik politiek: europees een nieuwe naam gegeven met name "Europese instellingen" en het forum onder de "thema-fora" gecatalogeerd.

Gelieve rekening te houden met wat er wel en niet thuishoort in dit forum dus...
Indien jullie dat niet doen zal ik dit forum - dat er op verzoek van jullie zelf is gekomen - weer dienen te sluiten en wordt alles terug overgeheveld naar internationaal. Dat zou jammer zijn want ik was akkoord toen men stelde dat de Europese Unie een eigen forumplekje verdiende...

BigF
22 januari 2005, 01:52
Een forum te erg opsplitsen is ook geen goed idee. Het overzicht wordt er niet altijd beter op en het is een helletocht door al die sub-fora om een bepaalde topic te vinden. En je kan wel hopen dat de forumgangers in het juiste forum gaan posten, maar zoals je zelf dus al wel merkt is dat meestal ijle hoop.
En daar zullen ook 100 sticky's niets aan verhelpen.
Elk forum heeft daar last van, leer er mee leven of blijf er u aan ergeren voor de rest van uw leven. 't Zal niet veel verschil maken.

Pelgrim
22 januari 2005, 13:38
Ik vind het nochtans een goed idee om er toch wat scheiding in te houden. De zoveelste topic over het Belang of over de Islam interesseert me geen bal, ik ben dan ook blij dat die in aparte cathegorieën zitten waar ik zelden kom.

Ik ga trouwens mijn steentje bijdragen in het er voor zorgen dat onderwerpen in de juiste cathegorie terechtkomen.

the sum off al fears
2 augustus 2005, 23:39
meschien begrijpt u het niet?u kan een forum aanbieden maar dan moet elk nog zijn ei8) gen mening kunnen zeggen?