PDA

View Full Version : Man Zijn Is Niet Simpel


Thor
4 augustus 2004, 03:14
Mag het eens gezegd worden?

MAN ZIJN IS EEN UITERMATE MOEILIJKE AANGELEGENHEID DIE HET UITERSTE VERGT VAN HET MENSELIJKE AANPASSINGSVERMOGEN

Oordeel zelf:

* Als een man een vrouw op een voetstuk plaatst en haar wil beschermen,dan is het een macho.
Anders is het een watje..........

*Als wij mannen veel en hard werken,dan voelt mevrouw zich verwaarloosd en is de passie weg uit de relatie.
Als we niet hard werken zijn we schooiers.......

*Als mannen vaak willen vrijen,zijn we overskst.
Zoniet is er duidelijk "een andere" in ons leven.......

*Als ZIJ vrijgezel wil blijven dan is het een sterke,onafhankelijk vrouw.
Als HIJ dat wilt,dan noemt het bindingsangst.......

*Als HIJ geile dingen zegt over de telefoon,dan is het een hijger.
Als ZIJ het doet dan kost het 1 Euro per minuut.Gelijke kansenbeleid noemen de dames dat!.....

*Als een man een vrouw een complimentje geeft en zegt dat ze er leuk uitziet,dan is dat een "ongewenste" intimiteit.
Als een man niets zegt,dan is hij onverschillig....

*Als een man huilt,is hij zwak.
Als een man niet huilt dan is hij ongevoelig.........

*Als je van grote borsten houd en sexy lingerie koopt voor haar verjaardag,dan ben je PERVERS.
Anders ben je HOMO.........

*Als we bloemen of parfum kopen voor onze halve trouwboek,dan hebben we gegarandeerd iets mispeutert,of we willen meer seks.
Als we geen bloemen of parfum kopen,dan is dat het officiele bewijs dat we niet aan haar denken.....


EN DURF NU NOG EENS ZEGGEN DAT HET EEN MANNENWERELD IS!

parcifal
4 augustus 2004, 09:18
Aah, waar is de tijd dat we de vrouwen naar onze grot sleepten
aan hun haar.....

Toen werd er als conversatie ook niet meer verwacht dan een
occasionele grom. Aahhhh.

Wie ooit het toneelstuk 'caveman' gezien heeft, weet dat de meeste mannen
in de grond nog altijd in dat stadium zitten.

Thor
4 augustus 2004, 12:49
Aah, waar is de tijd dat we de vrouwen naar onze grot sleepten
aan hun haar.....

Toen werd er als conversatie ook niet meer verwacht dan een
occasionele grom. Aahhhh.

Wie ooit het toneelstuk 'caveman' gezien heeft, weet dat de meeste mannen
in de grond nog altijd in dat stadium zitten.
Maar op nen Bin Laden of nen Saddam na zitten de meeste mannen dus wel bovengronds.....

TomB
4 augustus 2004, 15:12
Kijk eens aan, een thread voor mannen die niet met vrouwen kunnen omgaan en het dan maar op de vrouwen steken. ;)

parcifal
4 augustus 2004, 15:50
Kijk eens aan, een thread voor mannen die niet met vrouwen kunnen omgaan en het dan maar op de vrouwen steken. ;)


Bwa, dat valt toch nog mee.
Voor vrouwen die niet met mannen kunnen omgaan is zowaar een
hele industrie ontstaan : De Flair, den Elle, Goed Gevoel, kortom
alle vrouwenboekskes.
En raad eens : in al die boekskes steken ze de schuld op de mannen
en leggen ze uit 'hoe je hem kan veranderen' of 'hoe maak je
van hem een nieuwe man'.

Voor mannen die niet content zijn met hun vrouw is het antwoord
meestal vrij simpel : een facelift en een boob-job. 8)

jef
4 augustus 2004, 16:44
citaat, ik weet niet meer van wie:
vrouwen besteden de eerste helft van de tijd van hun huwelijk om hun man te veranderen, om de tweede helft te kunnen zagen dat hij veranderd is.

TomB
4 augustus 2004, 16:54
Bwa, dat valt toch nog mee.
Voor vrouwen die niet met mannen kunnen omgaan is zowaar een
hele industrie ontstaan : De Flair, den Elle, Goed Gevoel, kortom
alle vrouwenboekskes.
En raad eens : in al die boekskes steken ze de schuld op de mannen
en leggen ze uit 'hoe je hem kan veranderen' of 'hoe maak je
van hem een nieuwe man'.

Voor mannen die niet content zijn met hun vrouw is het antwoord
meestal vrij simpel : een facelift en een boob-job. 8)

Ik heb dat in afwachting van de volgende grote liefde waarover ik mijn hoofd verlies anders opgelost:
1) Een aantal vriendinnen met benefits om te daten en op stap te gaan.
2) Kuisvrouw die ook strijkt.
3) Een hond die niet zaagt voor gezelschap.

neruda
4 augustus 2004, 17:13
Sex is the price a woman must pay for marriage.
Marriage is the price a man must pay for sex.
...wie heeft dat nu weer gezegd ?

Mitgard
4 augustus 2004, 19:41
Kijk eens aan, een thread voor mannen die niet met vrouwen kunnen omgaan en het dan maar op de vrouwen steken. ;)
en iemand met 10.300 posts (gem. 18 per dag) kent vast alles van vrouwen en relaties.

TomB
4 augustus 2004, 20:03
en iemand met 10.300 posts (gem. 18 per dag) kent vast alles van vrouwen en relaties.

Wow, 18 posts per dag op een forum. Wat moet ik toch een kluizenaar zijn.

Ik heb genoeg ervaring met vrouwen om te weten dat ik geen moeite moet doen om ze te begrijpen. ;)

thePiano
4 augustus 2004, 20:40
Het ene cliché achter het andere in deze draad. Dan doe ik er nog maar eentje bovenop:

Vrouwen worden eerst verliefd en hebben dan sex.

Mannen hebben eerst sex en worden dan verliefd.

:)

Thor
5 augustus 2004, 03:53
en iemand met 10.300 posts (gem. 18 per dag) kent vast alles van vrouwen en relaties.
Nu dat je het zegt.......:-)

Thor
5 augustus 2004, 03:55
Wow, 18 posts per dag op een forum. Wat moet ik toch een kluizenaar zijn.

Ik heb genoeg ervaring met vrouwen om te weten dat ik geen moeite moet doen om ze te begrijpen. ;)Na Freud zijn 3 miljard mannen opgehouden met pogingen om vrouwen te begrijpen.
En nu gij ook .....

Thor
5 augustus 2004, 04:13
Het ene cliché achter het andere in deze draad. Dan doe ik er nog maar eentje bovenop:

Vrouwen worden eerst verliefd en hebben dan sex.

Mannen hebben eerst sex en worden dan verliefd.

:)
Ik vind sex alléén al ruimschoots voldoende.
Voor gezelschap heb ik nen Briard en nen Dobberman.

Die zagen niet,luisteren en zijn gehoorzaam,eten niet (te) veel, en als ik thuiskom zijn ze oprecht blij me te zien.....
En als ik die twee in den auto laat zitten mag ik hem desnoods in Molenbeek met de deuren open en draaiende motor gans de nacht laten staan:een moedig mens die zal proberen de wagen te stelen.....(of de laatste der idioten - dat kan ook)

Feitelijk is een man bijna altijd beter af met een hond dan met een vrouw.Moest het niet voor sex zijn......hadden we ze 250 geleden waarschijnlijk bij wet verboden.;-)

http://users.pandora.be/thor_be/Scorpio%20Cosworth%20+%20Boomerang.jpg


http://users.pandora.be/thor_be/B&Z.jpg

Dies
5 augustus 2004, 11:16
Het is gewoon een verkeerd uitgangspunt om een vrouw te wensen te begrijpen.
Een vrouw moet je niet begrijpen, een vrouw moet je beminnen. ;-)

TomB
5 augustus 2004, 14:36
Schoon hondjes, en zo'n tof winkelke, wat verkopen ze daar?

parcifal
5 augustus 2004, 16:20
Het is gewoon een verkeerd uitgangspunt om een vrouw te wensen te begrijpen.
Een vrouw moet je niet begrijpen, een vrouw moet je beminnen. ;-)
Woehoe, casanova!!

Thor
6 augustus 2004, 04:51
Schoon hondjes, en zo'n tof winkelke, wat verkopen ze daar?
Niks.
Ik vond het een goed idee om een woning te kopen met een winkelruimte.
Op langere termijn maximaliseer ik daarmee de kans om mijn huis met grotere winst te verkopen.

neruda
6 augustus 2004, 05:26
Het is gewoon een verkeerd uitgangspunt om een vrouw te wensen te begrijpen.
Een vrouw moet je niet begrijpen, een vrouw moet je beminnen. ;-)Ladies ! We have a winner !! Braaaavoooo !!:thumbsup:;-)

Mitgard
6 augustus 2004, 09:53
het is erg politiek correct en trendy om de overtuiging te koesteren dat vrouwen 'beter' zijn of het 'sterke geslacht' zouden zijn. er worden idd tegenstrijdige verwachtingen opgelegd aan de man. maar erger is de overspoeling van de arbeidsmarkt door vrouwen, waardoor er veel mannen werkloos zijn (het aantal vacatures steeg namelijk niet evenredig) en zich waardeloos, onzeker en mislukt voelen. de grondverhoudingen tussen man en vrouw die eeuwenlang stabiel bleven zijn veranderd ten nadele van de man.

nochtans heeft de wereld haar huidig beschavingspeil te danken aan niemand anders dan de blanke man.
zonder de blanke man zou er nu niet eens electriciteit zijn.
of auto's. of computers. of geneeskunde.
just imagine.

Vlaanderen Boven
6 augustus 2004, 10:17
Mitgard, heb jij auto's, computers of geneeskunde (:roll: ) uitgevonden?

Ik dacht het niet.

Mitgard
6 augustus 2004, 10:31
Mitgard, heb jij auto's, computers of geneeskunde (:roll: ) uitgevonden?

Ik dacht het niet.
neen, dat bestond al voor mijn geboorte.
en uw punt is?

Vlaanderen Boven
6 augustus 2004, 10:36
neen, dat bestond al voor mijn geboorte.
en uw punt is?
Dat we niet trots moeten zijn dat we toevallig als blanke mannen geboren zijn.

Waar haal je die 'groep'sgedachte vandaan?

Brabo
6 augustus 2004, 10:47
Waar haal je die 'groep'sgedachte vandaan?

Dat soort groepsgedachten zijn typisch voor nutteloze zwakkelingen: ze definiëren groepen zodanig dat ze zich tot dezelfde "groep" kunnen rekenen als succesvolle individuen. Hierna beginnen ze met spierballengerol tegen iedereen die niet tot "hun" succesvolle "groep" behoort. De enige manier om van dit soort parasieten af te geraken is uiteraard het consequent toepassen van eugenitica, waarbij men vooral zal moeten zorgen voor een goede rasvermenging om dit soort inteeltslachtoffers te voorkomen. ( ;-) )

Mitgard
6 augustus 2004, 10:51
Dat we niet trots moeten zijn dat we toevallig als blanke mannen geboren zijn.

Waar haal je die 'groep'sgedachte vandaan?

het heeft niets met trots te maken, het is gewoon een feit dat de blanke man aan de basis ligt van de moderne beschaving.
en wanneer de blanke man door het slijk wordt gehaald, gepest, getergd moeten we dan ook zwijgen zeker omdat we niet 'trots' mogen zijn?
moeten we ons dan schamen misschien?
en ik denk dat een 'groepsgedachte' geen misdaad is.
groepsgedachte op basis van gemeenschappelijke kenmerken is normaal.
elk ras heeft dan ook een sterk ontwikkeld groepsgevoel. enkel bij het blanke schijnt dat niet echt te mogen.

Mitgard
6 augustus 2004, 10:59
Dat soort groepsgedachten zijn typisch voor nutteloze zwakkelingen: ze definiëren groepen zodanig dat ze zich tot dezelfde "groep" kunnen rekenen als succesvolle individuen. Hierna beginnen ze met spierballengerol tegen iedereen die niet tot "hun" succesvolle "groep" behoort. De enige manier om van dit soort parasieten af te geraken is uiteraard het consequent toepassen van eugenitica, waarbij men vooral zal moeten zorgen voor een goede rasvermenging om dit soort inteeltslachtoffers te voorkomen. ( ;-) )ben je boos?
kijk, andere volkeren hebben toch ook veel bereikt? zoals euh... dinges... rennen... en basketbal.
en rappen enzo.
en acupunctuur.
das toch ook mooi?

jules
6 augustus 2004, 11:06
ben je boos?
kijk, andere volkeren hebben toch ook veel bereikt? zoals euh... dinges... rennen... en basketbal.
en rappen enzo.
en acupunctuur.
das toch ook mooi?
Je beseft toch wel dat Einstein een Jood was ?

Brabo
6 augustus 2004, 11:11
ben je boos?

Op jou?
Ben je mal!
Kusje.


kijk, andere volkeren hebben toch ook veel bereikt? zoals euh... dinges... rennen... en basketbal.
en rappen enzo.
en acupunctuur.
das toch ook mooi?

Fan-tas-tisch! Vind je het zelf niet een béétje stom om trots te zijn op zaken die andere individuen x-aantal jaren geleden gepresteerd hebben?

Brabo
6 augustus 2004, 11:14
Je beseft toch wel dat Einstein een Jood was ?
:-)

Dat wilde ik oorspronkelijk ook typen.

parcifal
6 augustus 2004, 13:28
Je beseft toch wel dat Einstein een Jood was ?
Ja, maar wél een die opgroeide in Duitsland en Zwitserland
en dus van kindsafaan de duitse Gründlichheit en de zwitserse
punctualiteit ingelepeld kreeg.

Ik ben niet tegen uw argumentatie op zich maar met dit specifieke voorbeeld
slaat u jammer genoeg de nagel niet op de kop.

dejohan
6 augustus 2004, 13:29
ben je boos?
kijk, andere volkeren hebben toch ook veel bereikt? zoals euh... dinges... rennen... en basketbal.
en rappen enzo.
en acupunctuur.
das toch ook mooi?
Enkel Rap? De hele 20e eeuwse muziekgeschiedenis werd bepaald door zwarten!

oriana
6 augustus 2004, 14:12
het is erg politiek correct en trendy om de overtuiging te koesteren dat vrouwen 'beter' zijn of het 'sterke geslacht' zouden zijn. er worden idd tegenstrijdige verwachtingen opgelegd aan de man. maar erger is de overspoeling van de arbeidsmarkt door vrouwen, waardoor er veel mannen werkloos zijn (het aantal vacatures steeg namelijk niet evenredig) en zich waardeloos, onzeker en mislukt voelen. de grondverhoudingen tussen man en vrouw die eeuwenlang stabiel bleven zijn veranderd ten nadele van de man.

nochtans heeft de wereld haar huidig beschavingspeil te danken aan niemand anders dan de blanke man.
zonder de blanke man zou er nu niet eens electriciteit zijn.
of auto's. of computers. of geneeskunde.
just imagine.
De enige reden dat "de" man zoveel kon verwezenlijken is omdat hij er de tijd voor had.
De vrouw mag naast haar job nog het huishouden doen, de kindjes baren en grotendeels alleen opvoeden, poetsen, de zaakjes thuis regelen, wassen, plassen en strijken en manlief kan rustig carriere maken, vergaderingen mogen uitlopen, zakenreizen geen probleem, vrouw zal de koffers nog pakken.

Me dunkt dat de grondverhoudingen die bestonden ten nadele van de vrouw waren, en dat het beschavingspeil er enkel gekomen is dankzij de steun van de vrouw.

jules
6 augustus 2004, 14:17
Ja, maar wél een die opgroeide in Duitsland en Zwitserland
en dus van kindsafaan de duitse Gründlichheit en de zwitserse
punctualiteit ingelepeld kreeg.

Ik ben niet tegen uw argumentatie op zich maar met dit specifieke voorbeeld
slaat u jammer genoeg de nagel niet op de kop.
dus een kindje dat uit de brousse geplukt wordt kan ons beschavingniveau bereiken ? Ik ken er op dit forum die het daar niet eens mee zijn ... :hitler:

nou nou
6 augustus 2004, 14:19
Bwa, dat valt toch nog mee.
Voor vrouwen die niet met mannen kunnen omgaan is zowaar een
hele industrie ontstaan : De Flair, den Elle, Goed Gevoel, kortom
alle vrouwenboekskes.
En raad eens : in al die boekskes steken ze de schuld op de mannen
en leggen ze uit 'hoe je hem kan veranderen' of 'hoe maak je
van hem een nieuwe man'.

Eigenlijk zijn die boekskes niet geschreven voor vrouwen, maar voor mannen gelijk gulle :lol:

Hup! Naar het kakhuis en lezen!

nou nou
6 augustus 2004, 14:25
het heeft niets met trots te maken, het is gewoon een feit dat de blanke man aan de basis ligt van de moderne beschaving.

Vanaf wanneer begint voor u de "moderne beschaving", manneke?

Hier, leest dit eens en bekijk het allemaal eens wat ruimer, het is nodig.

http://www.ecotao.com/holism/hu_mod.htm

Starlight
6 augustus 2004, 14:32
De enige reden dat "de" man zoveel kon verwezenlijken is omdat hij er de tijd voor had.
De vrouw mag naast haar job nog het huishouden doen, de kindjes baren en grotendeels alleen opvoeden, poetsen, de zaakjes thuis regelen, wassen, plassen en strijken en manlief kan rustig carriere maken, vergaderingen mogen uitlopen, zakenreizen geen probleem, vrouw zal de koffers nog pakken.

Me dunkt dat de grondverhoudingen die bestonden ten nadele van de vrouw waren, en dat het beschavingspeil er enkel gekomen is dankzij de steun van de vrouw.

Dat wou ik ook net zeggen!
GO GIRL! 8)

nou nou
6 augustus 2004, 14:34
Dat wou ik ook net zeggen!
GO GIRL! 8)Kijk, zo begint het, en voor ge het weet moeten onze kloten eraf! :lol:;-)

nou nou
6 augustus 2004, 14:35
http://www.dma.be/p/kiekeboe/pic/cov28.jpgGe weet het eh, voor ge naar de schaar grijpt... ;-)

Starlight
6 augustus 2004, 14:36
Kijk, zo begint het, en voor ge het weet moeten onze kloten eraf! :lol:;-)

Don't worry, nounou. Die kloten mogen blijven. Dat komt nog wel eens van pas. ;-)

nou nou
6 augustus 2004, 14:37
Don't worry, nounou. Die kloten mogen blijven. Dat komt nog wel eens van pas. ;-)
En dan dat functioneel denken de hele tijd... nou nou :roll:;-)

Starlight
6 augustus 2004, 14:59
En dan dat functioneel denken de hele tijd... nou nou :roll:;-)

Een vrouw is toch iets praktisch hè. ;-)

parcifal
6 augustus 2004, 15:28
Een vrouw is toch iets praktisch hè. ;-)

Hmm, inderdaad eens ge de manual kent en ge weet op welke
knopjes ge moet (moogt) drukken is een vrouw zeer praktisch
en handig in huis, keuken en bed-gebruik.

Spijtig genoeg hebben ze veel last van mankementen en
zijn ze zeer vaak duur in onderhoud.

Moest het niet voor de carosserie zijn, zocht ik mij liever
een vriend. :|

nou nou
6 augustus 2004, 15:29
Hmm, inderdaad eens ge de manual kent en ge weet op welke
knopjes ge moet (moogt) drukken is een vrouw zeer praktisch
en handig in huis, keuken en bed-gebruik.

Spijtig genoeg hebben ze veel last van mankementen en
zijn ze zeer vaak duur in onderhoud.

Moest het niet voor de carosserie zijn, zocht ik mij liever
een vriend. :|
Tja, onbekend is onbemind eh manneke ;-)

Manuals genoeg zelle, ge moet ze wel willen leren eh hahahah :-)

parcifal
6 augustus 2004, 15:29
oeps.

Thor
7 augustus 2004, 02:50
het is erg politiek correct en trendy om de overtuiging te koesteren dat vrouwen 'beter' zijn of het 'sterke geslacht' zouden zijn. er worden idd tegenstrijdige verwachtingen opgelegd aan de man. maar erger is de overspoeling van de arbeidsmarkt door vrouwen, waardoor er veel mannen werkloos zijn (het aantal vacatures steeg namelijk niet evenredig) en zich waardeloos, onzeker en mislukt voelen. de grondverhoudingen tussen man en vrouw die eeuwenlang stabiel bleven zijn veranderd ten nadele van de man.

nochtans heeft de wereld haar huidig beschavingspeil te danken aan niemand anders dan de blanke man.
zonder de blanke man zou er nu niet eens electriciteit zijn.
of auto's. of computers. of geneeskunde.
just imagine.
Eventje verduidelijken:

Ik heb de eerste post van deze thread bedoeld ALS GRAP

Gewoon,in een poging om de feministes wat op stang te jagen - en om ze uit te lokken en ze belachlijk te maken:twisted: .
Blijkbaar heb ik niet echt het doel bereikt..................
Maar voor alle duidelijkheid ,mitgard:het was als grap bedoeld.
Wat jij zegt is het hopelijk ook.Anders ben je maar pas echt te beklagen.

En ik heb het niet over PC bullshit of andere zever:Gelijkwaardigheid is een noodzaak,geen optie!
( en probeer maar eens om MIJ te beschuldigen van politieke correctheid of ander linkiewinkie gedrag....)
'T is anders simpel genoeg:Belgie heeft gaan andere grondstoffen dan de hersenen van de Belgen.Wie de helft van de bevolking uitsluit,verminderd dus de kansen van België met 50%.
Simpele recht-door-zee cijfermatig onderbouwde logika.Is dat niet iets waar wij mannen zo goed in zijn?

En wat de vooruitgang dankzij mannen betreft:
Je had het over geneeskunde? (en dus tengronde scheikunde):MARIE CURRIE
Wiskunde en computers? PATTIE MAES
(werkt aan het MIT en wordt wereldwijd erkend als één van de grootste expertes in het veld van AI.
Hieronder een samenvatting van de erkenning die ze kreeg voor haar werk:
http://web.media.mit.edu/~pattie/ )

Moest ik half zo slim zijn als die zus,dan was ik dubbel zo slim als ik nu ben.....

En het zijn heus niet de enige vrouwen die ik kan noemen.

Mijn post was een grap.Ik hoop dat de jouwe het ook was.
Mischien had ik beter moeten weten......:oops:

ingenious
7 augustus 2004, 03:09
het is erg politiek correct en trendy om de overtuiging te koesteren dat vrouwen 'beter' zijn of het 'sterke geslacht' zouden zijn. er worden idd tegenstrijdige verwachtingen opgelegd aan de man. maar erger is de overspoeling van de arbeidsmarkt door vrouwen, waardoor er veel mannen werkloos zijn (het aantal vacatures steeg namelijk niet evenredig) en zich waardeloos, onzeker en mislukt voelen. de grondverhoudingen tussen man en vrouw die eeuwenlang stabiel bleven zijn veranderd ten nadele van de man.

nochtans heeft de wereld haar huidig beschavingspeil te danken aan niemand anders dan de blanke man.
zonder de blanke man zou er nu niet eens electriciteit zijn.
of auto's. of computers. of geneeskunde.
just imagine.
ow boy 8O

ni moeilijk da die zijn afscheid van het forum heeft aangekondigd, na zo'n afgang zou ik het ook aftrappen. :-D