PDA

View Full Version : Tegen de muur!


Txiki
12 april 2013, 07:17
Voor sommigen is "tegen de muur" blijkbaar meteen een oproep tot moord. Ik link dat aan de juffrouwen en meesters in de lagere school, van wie we tegen de muur moesten gaan staan als we niet "braaf" genoeg waren.

Alé, wie heeft hier vroeger als kleine tegen de muur moeten gaan staan?

Enne: zijt ge nu dood? :mrgreen:

Another Jack
12 april 2013, 07:25
Ik zal het maar toegeven.
Ik heb vroeger tegen de muur gestaan...

Txiki
12 april 2013, 07:30
Ik zal het maar toegeven.
Ik heb vroeger tegen de muur gestaan...

Stemmen ook, he :-D

Another Jack
12 april 2013, 07:33
Stemmen ook, he :-D

Maar het was nooit mijn fout!

Another Jack
12 april 2013, 07:35
Ik me inbeelden dat jij heel stijlvol tegen die muur stond, Txiki...

Txiki
12 april 2013, 07:40
Ik me inbeelden dat jij heel stijlvol tegen die muur stond, Txiki...

Beteuterd, he. :-D
Afvragend wat ik nu weer misdaan heb om zo onrechtvaardig behandeld te worden.

jogo
12 april 2013, 07:43
ja,en toen stond mijn beroepskeuze vast ik word metser.

Another Jack
12 april 2013, 07:44
Beteuterd, he. :-D
Afvragend wat ik nu weer misdaan heb om zo onrechtvaardig behandeld te worden.

Met geschaafde knie en de helft van mijn hemd uit mijn broek, zinnend op wraak...

manta
12 april 2013, 07:47
Als ge goe zat zijt is ne muur soms best handig om tegen te leunen...

SDG
12 april 2013, 08:11
Ja, en zelfs op mijn knieën toe.

jogo
12 april 2013, 08:18
en dan maar studies doen , waarom er veel graffitispuiters zijn...

giserke
12 april 2013, 08:41
Ja in de tijd liepen we gebukt onder de tirannie van autoriteit, gezag orde en tucht in de kleuterklas. (erna ook) :evil:

1 2 3 4 hoedje van papier riepen ze dan. Dat interesseerde me geen zak.
Ik was toen al meer geïnteresseerd in de foef van Sofietje, 2 banken voor mij.

Ja dat heeft me redelijk wat muurmomenten opgeleverd. :evil:

Another Jack
12 april 2013, 08:42
Ja in de tijd liepen we gebukt onder de tirannie van autoriteit, gezag orde en tucht in de kleuterklas. (erna ook) :evil:

Hoedje van papier riepen ze dan. Dat interesseerde me geen zak.
Ik was toen al meer geïnteresseerd in de foef van Sofietje, 2 banken voor mij.

Ja dat heeft me redelijk wat muurmomenten opgeleverd. :evil:

Je had gewoon een bochel.

Libro
12 april 2013, 08:49
Maar het was nooit mijn fout!

Ik ken dat: ze pesten het bloed vanonder uw nagels maar als jij even durft een duwtje geven roepen ze moord en brand en krijg je zelf straf :evil:.

Another Jack
12 april 2013, 09:07
Ik ken dat: ze pesten het bloed vanonder uw nagels maar als jij even durft een duwtje geven roepen ze moord en brand en krijg je zelf straf :evil:.

Neen, zo was het niet, ik had een scherpe tong en snelle benen...
Twee zaken die de iets zwaardere, mond steeds halfopen, plomperikken moeilijk konden verdragen.

Marie van de koster
12 april 2013, 09:59
Ik heb nooit tegen de muur gestaan om de simpele reden dat wij nooit tegen de muur moesten maar in de hoek. En een hoek is niet hetzelfde als een muur.
In een klaslokaal heeft dat voordelen : er zijn maar 4 hoeken, dus konden er nooit meer dan 4 kindjes tegelijk stout zijn. Als er toch een 5de stout was, mocht nummer 1 de hoek uit en dat was dat :lol:

Marie van de koster
12 april 2013, 09:59
Maar het was nooit mijn fout!

D�*t zeggen ze allemaal :roll:

Another Jack
12 april 2013, 10:00
Ik heb nooit tegen de muur gestaan om de simpele reden dat wij nooit tegen de muur moesten maar in de hoek. En een hoek is niet hetzelfde als een muur.
In een klaslokaal heeft dat voordelen : er zijn maar 4 hoeken, dus konden er nooit meer dan 4 kindjes tegelijk stout zijn. Als er toch een 5de stout was, mocht nummer 1 de hoek uit en dat was dat :lol:

We hebben het over de speelplaats!

Marie toch!

Marie van de koster
12 april 2013, 10:00
Maar het was nooit mijn fout!

D�*t zeggen ze allemaal :roll:

Another Jack
12 april 2013, 10:00
Ik heb nooit tegen de muur gestaan om de simpele reden dat wij nooit tegen de muur moesten maar in de hoek. En een hoek is niet hetzelfde als een muur.
In een klaslokaal heeft dat voordelen : er zijn maar 4 hoeken, dus konden er nooit meer dan 4 kindjes tegelijk stout zijn. Als er toch een 5de stout was, mocht nummer 1 de hoek uit en dat was dat :lol:

We hebben het over de speelplaats!

Marie toch!

Another Jack
12 april 2013, 10:01
D�*t zeggen ze allemaal :roll:

Uiteraard, op die leeftijd toch.
Sommigen ontgroeien dat stadium nooit.;-)

Marie van de koster
12 april 2013, 10:02
We hebben het over de speelplaats!

Marie toch!

:oops: Verkeerd begrepen.
Maar ook op de speelplaats moesten wij nooit tegen de muur.
Wie stout was, moest in de buurt van de zuster blijven zodat die de ondeugd in de gaten kon houden!

Another Jack
12 april 2013, 10:05
:oops: Verkeerd begrepen.
Maar ook op de speelplaats moesten wij nooit tegen de muur.
Wie stout was, moest in de buurt van de zuster blijven zodat die de ondeugd in de gaten kon houden!

Mijn ouders zagen mij te graag om mij aan zusters toe te vertrouwen.

Marie van de koster
12 april 2013, 10:07
Mijn ouders zagen mij te graag om mij aan zusters toe te vertrouwen.

Ah! U hebt wat gemist in uw leven!

hollande
12 april 2013, 10:07
Maar het was nooit mijn fout!

oei, ik ken er nog zo Jack. ge weet wel die partij die alles op de andere steekt en die alles beter kan maar nooit geen oplossing heeft.

Txiki
12 april 2013, 10:14
oei, ik ken er nog zo Jack. ge weet wel die partij die alles op de andere steekt en die alles beter kan maar nooit geen oplossing heeft.

Alé, begint er hier ene of één over politiek te lullen, ze. :roll:

Ga maar een beetje tegen de muur staan om wat af te koelen. Hop!

hollande
12 april 2013, 10:15
Alé, begint er hier ene of één over politiek te lullen, ze. :roll:

:lol:

Another Jack
12 april 2013, 10:17
Ah! U hebt wat gemist in uw leven!

O, ik weet dat wel...
Nu nog steeds wordt er neegekeken op vrijzinnigen.

hollande
12 april 2013, 10:55
Alé, begint er hier ene of één over politiek te lullen, ze. :roll:

Ga maar een beetje tegen de muur staan om wat af te koelen. Hop!

politiek is toch om te lachen de dag van vandaag.

giserke
12 april 2013, 11:01
:oops: Verkeerd begrepen.
Maar ook op de speelplaats moesten wij nooit tegen de muur.
Wie stout was, moest in de buurt van de zuster blijven zodat die de ondeugd in de gaten kon houden!

Tegenwoordig mag je daar een ander woord voor gebruiken hoor.

Clicquot
12 april 2013, 11:02
ja, met de handen in de lucht en op de knieën in met mais gevulde klompen: die délégués werden alsmaar meer bitch op den duur :-)

Klojo eerste klas
12 april 2013, 11:15
'k Had een abonnement. En ook op die hoek. Idem voor strafschrijven. Daar had ik op den duur al op voorhand een voorraadje van geschreven. Maar 'wisselgeld/wisselbladzijden', daar had de meester nooit van gehoord natuurlijk.... 8O

Txiki
12 april 2013, 11:29
politiek is toch om te lachen de dag van vandaag.

Nog commentaar ook? Blijf nog maar wat staan, dan. :lol:

hollande
12 april 2013, 12:11
Nog commentaar ook? Blijf nog maar wat staan, dan. :lol:

pfffffffffffffffff. :-(

Txiki
12 april 2013, 12:13
pfffffffffffffffff. :-(

Ge moogt ook wat geld op den toog leggen voor een rondje, als ge dat liever doet.

giserke
12 april 2013, 13:07
Ge moogt ook wat geld op den toog leggen voor een rondje, als ge dat liever doet.

We gaan doen gelijk den baron in den tijd: "we gaan er allemaal een beetje leggen dan moet niemand veel betalen" in plaats van zelf een volledige ronde te betalen.

manta
12 april 2013, 13:16
http://www.youtube.com/watch?v=fvPpAPIIZyo Pink Floyd -- The Wall


Nu ja, als je iedereen tegen de muur zet, wie bouwt dan het volgende muurtje...:-(

NieuwNoors
12 april 2013, 13:38
Ik heb nooit in den hoek/tegen de muur gestaan. Was een braaf kind. (toen nog wel...) maar heb er veel in den hoek/tegen de muur ZIEN staan in de nonnekensschool. Sommigen met ezelsoren, anderen met hun natte onderbroek op hun hoofd. De broekplassers dus. Dat is nu ondenkbaar en gelukkig! Ik heb wel 1 keer als straf een hele namiddag in het klooster geknield voor het kruisbeeld moeten zitten. Met mijn armen in de lucht en waarom???? Het was een heel warme zomerdag. Ik had het zo warm op de speelplaats dat ik mijn T-shirt omhooggetrokken had(ik was 6 of 7j, zat in't eerste leerjaar). Eén van de nonnen had mijn blote buik gezien en mij ruw het klooster ingetrokken. Alsof ik een moord gepleegd had, pppffff. Ik heb toen urenlang geknield moeten zitten. :-(

giserke
12 april 2013, 13:59
http://www.youtube.com/watch?v=fvPpAPIIZyo Pink Floyd -- The Wall


Nu ja, als je iedereen tegen de muur zet, wie bouwt dan het volgende muurtje...:-(

Mijn lijf lied. 8-)

Txiki
12 april 2013, 14:02
Ik heb nooit in den hoek/tegen de muur gestaan. Was een braaf kind. (toen nog wel...) maar heb er veel in den hoek/tegen de muur ZIEN staan in de nonnekensschool. Sommigen met ezelsoren, anderen met hun natte onderbroek op hun hoofd. De broekplassers dus. Dat is nu ondenkbaar en gelukkig! Ik heb wel 1 keer als straf een hele namiddag in het klooster geknield voor het kruisbeeld moeten zitten. Met mijn armen in de lucht en waarom???? Het was een heel warme zomerdag. Ik had het zo warm op de speelplaats dat ik mijn T-shirt omhooggetrokken had(ik was 6 of 7j, zat in't eerste leerjaar). Eén van de nonnen had mijn blote buik gezien en mij ruw het klooster ingetrokken. Alsof ik een moord gepleegd had, pppffff. Ik heb toen urenlang geknield moeten zitten. :-(

Dat zijn zo van die praktijken waarover veel Vlamingen vandaag zeggen dat ze heel barbaars toegepast worden in andere streken van de wereld.

Klojo eerste klas
12 april 2013, 14:06
Dat zijn zo van die praktijken waarover veel Vlamingen vandaag zeggen dat ze heel barbaars toegepast worden in andere streken van de wereld.
Al eens je oor tussen een 'brillekas' (brilledoos) genepen gekregen ? Bij de nonnekes in de kleuterklas courante praktijk indertijd.... :cry:
Op een regel moeten knielen, ook zo'n klassieker.
Hoe hebben wij onze jeugd toch kunnen overleven ? 8O

NieuwNoors
12 april 2013, 14:30
Al eens je oor tussen een 'brillekas' (brilledoos) genepen gekregen ? Bij de nonnekes in de kleuterklas courante praktijk indertijd.... :cry:
Op een regel moeten knielen, ook zo'n klassieker.
Hoe hebben wij onze jeugd toch kunnen overleven ? 8O

Dat van die brillekas heb ik nooit meegemaakt. Wel : aan de oren trekken, hard in de wangen van de kinderen knijpen, met de vuist hard over het hoofd wrijven, op uw handen geslagen worden met een ijzeren liniaal.....die nonnen waren echte barbaren. :evil:

manta
12 april 2013, 14:37
Dat van die brillekas heb ik nooit meegemaakt. Wel : aan de oren trekken, hard in de wangen van de kinderen knijpen, met de vuist hard over het hoofd wrijven, op uw handen geslagen worden met een ijzeren liniaal.....die nonnen waren echte barbaren. :evil:

't Heeft toch geholpen want ge zijt een brave geworden....:-P

hollande
12 april 2013, 14:43
Ge moogt ook wat geld op den toog leggen voor een rondje, als ge dat liever doet.

waar is die toog

NieuwNoors
12 april 2013, 14:50
't Heeft toch geholpen want ge zijt een brave geworden....:-P

:oops::oops::oops:

NieuwNoors
12 april 2013, 14:51
waar is die toog

In Txiki's bar natuurlijk. Ik zal er straks ook nog eens 250 euro opleggen; 't was lang geleden.

Klojo eerste klas
12 april 2013, 15:10
Dat van die brillekas heb ik nooit meegemaakt. Wel : aan de oren trekken, hard in de wangen van de kinderen knijpen, met de vuist hard over het hoofd wrijven, op uw handen geslagen wordeEn met een ijzeren liniaal.....die nonnen waren echte barbaren. :evil:
Hoe is 't ook alweer ? 'Zalig de zachtmoedigen van geest, want zij zullen de hemel zien' of zoiets ? Er zullen dan toch niet veel nonnen in die hemel zitten...barbaren daarentegen... :twisted:
Oei, nee, 't moet zijn 'de armen van geest'.....enfin, 't komt in dit geval toch op 't zelfde neer....

Klojo eerste klas
12 april 2013, 15:12
't Heeft toch geholpen want ge zijt een brave geworden....:-P

zegt ze.....zegt ze..... :twisted:

NieuwNoors
12 april 2013, 15:19
zegt ze.....zegt ze..... :twisted:

Neeje-neeje, Manta zegt dat. Leve Manta dus!!:-D

giserke
12 april 2013, 15:22
Dat van die brillekas heb ik nooit meegemaakt. Wel : aan de oren trekken, hard in de wangen van de kinderen knijpen, met de vuist hard over het hoofd wrijven, op uw handen geslagen worden met een ijzeren liniaal.....die nonnen waren echte barbaren. :evil:

En als de paters passeerden, dan nog eens anaal geneukt worden enzo...

Klojo eerste klas
12 april 2013, 15:57
Neeje-neeje, Manta zegt dat. Leve Manta dus!!:-D
maar ik zie je het niet ontkennen !!!! :lol:

Marie van de koster
12 april 2013, 16:17
Tegenwoordig mag je daar een ander woord voor gebruiken hoor.

U hebt daar 17 woorden vetjes gezet. Welk van de 17 mag vervangen worden door een ander woord?

Marie van de koster
12 april 2013, 16:24
Dat van die brillekas heb ik nooit meegemaakt. Wel : aan de oren trekken, hard in de wangen van de kinderen knijpen, met de vuist hard over het hoofd wrijven, op uw handen geslagen worden met een ijzeren liniaal.....die nonnen waren echte barbaren. :evil:

Heel mijn leven bij de nonnen op school geweest en nooit zo'n toestanden meegemaakt.
De enige waar ik last mee had (dat ik 's avonds in mijn bed lag te bibberen van de schrik als ik aan het mens dacht) was de lerares LO die wij in het laatste jaar van de lagere school kregen. Wat een heks was dat, anders nog een jonge vrouw en geen non!
Het zusterke en de andere juffrouw die ons voor haar komst wat gymnastiek hadden laten doen, hadden met mij nooit geen last en hielden er rekening mee dat ik hoogtevrees had.
Die nieuwe die lachte mij voor de andere kinderen uit als ik niet op het klimrek durfde en brulde altijd tegen mij. Zelfs de andere meisjes herinneren zich dat nu nog. Nooit begrepen waarom dat mens zo een pik op mij had :-(

giserke
12 april 2013, 17:02
Heel mijn leven bij de nonnen op school geweest en nooit zo'n toestanden meegemaakt.
De enige waar ik last mee had (dat ik 's avonds in mijn bed lag te bibberen van de schrik als ik aan het mens dacht) was de lerares LO die wij in het laatste jaar van de lagere school kregen. Wat een heks was dat, anders nog een jonge vrouw en geen non!
Het zusterke en de andere juffrouw die ons voor haar komst wat gymnastiek hadden laten doen, hadden met mij nooit geen last en hielden er rekening mee dat ik hoogtevrees had.
Die nieuwe die lachte mij voor de andere kinderen uit als ik niet op het klimrek durfde en brulde altijd tegen mij. Zelfs de andere meisjes herinneren zich dat nu nog. Nooit begrepen waarom dat mens zo een pik op mij had :-(

Waarom? Omdat je hoogtevrees had tjens. :-)

NieuwNoors
12 april 2013, 18:45
Heel mijn leven bij de nonnen op school geweest en nooit zo'n toestanden meegemaakt.
De enige waar ik last mee had (dat ik 's avonds in mijn bed lag te bibberen van de schrik als ik aan het mens dacht) was de lerares LO die wij in het laatste jaar van de lagere school kregen. Wat een heks was dat, anders nog een jonge vrouw en geen non!
Het zusterke en de andere juffrouw die ons voor haar komst wat gymnastiek hadden laten doen, hadden met mij nooit geen last en hielden er rekening mee dat ik hoogtevrees had.
Die nieuwe die lachte mij voor de andere kinderen uit als ik niet op het klimrek durfde en brulde altijd tegen mij. Zelfs de andere meisjes herinneren zich dat nu nog. Nooit begrepen waarom dat mens zo een pik op mij had :-(

Prijs u gelukkig! Bij ons op de kleuter-en lagere school was er slechts 1 aardige non. Eén. Zuster Marie-Paule van het eerste leerjaar. Al die andere waren sadisten. Ik herinner mij een meisje van mijn klas met een eetstoornis. Dat kind gaf elke keer over na slechts enkele scheppen gegeten te hebben. Wat deden die nonnen ? Haar met haar hoofd in haar bord duwen, en dwingen om haar eigen braaksel op te eten. Dat beeld zie ik nu nog steeds voor mijn ogen. Mocht zo'n non zulks met één van mijn kleinkinderen doen, ik krab haar de ogen uit haar hoofd, ik trek al haar haren uit haar mottige kop EN ik zou niet rusten vooraleer ze achter slot en grendel zit. (oei Marie, klink ik nu zelf sadistisch)? JAAAAAAAA. :lol:

eno2
12 april 2013, 18:46
Prijs u gelukkig! Bij ons op de kleuter-en lagere school was er slechts 1 aardige non. Eén. Zuster Marie-Paule van het eerste leerjaar. Al die andere waren sadisten. Ik herinner mij een meisje van mijn klas met een eetstoornis. Dat kind gaf elke keer over na slechts enkele scheppen gegeten te hebben. Wat deden die nonnen ? Haar met haar hoofd in haar bord duwen, en dwingen om haar eigen braaksel op te eten. Dat beeld zie ik nu nog steeds voor mijn ogen. Mocht zo'n non zulks met één van mijn kleinkinderen doen, ik krab haar de ogen uit haar hoofd, ik trek al haar haren uit haar mottige kop EN ik zou niet rusten vooraleer ze achter slot en grendel zit. (oei Marie, klink ik nu zelf sadistisch)? JAAAAAAAA. :lol:

Bij de zwartrokken was het nog veel erger. Hebben die met mijn kloten gespeeld. Zelfs letterlijk...

4x10E6
12 april 2013, 18:49
Voor sommigen is "tegen de muur" blijkbaar meteen een oproep tot moord. Ik link dat aan de juffrouwen en meesters in de lagere school, van wie we tegen de muur moesten gaan staan als we niet "braaf" genoeg waren.

Alé, wie heeft hier vroeger als kleine tegen de muur moeten gaan staan?

Enne: zijt ge nu dood? :mrgreen:


http://www.memorialmuseums.org/img/cache/077245eaccb11d43853f90b974b05c8c_w982_h600.jpg

Tegen de muur! Verzuipen in hun Stella! :evil:

.. en waaraan link je "Verzuipen in hun Stella!:evil:" ?

NieuwNoors
12 april 2013, 18:49
Bij de zwartrokken was het nog veel erger. Hebben die met mijn kloten gespeeld. Zelfs letterlijk...

Meent ge dat echt??8O

eno2
12 april 2013, 19:29
Meent ge dat echt??8O

Tuurlijk, letterlijk, op mijn negen jaar, door de surveilllant Nevejan, ook eerwaarde heer genoemd, op zijn kamer.

Ik heb dat al eens verteld op forum, en RAF juichtte dat kindermisbruik toe...omdat ik het was.

cookie monster
12 april 2013, 20:45
Ik heb ooit gepist in den hoek !!
Ik heb ooit de wc vol met stront gesmeerd , ik was 5 !!
Ik had het vliegend stinkschijt aan alles !!!!

cookie monster
12 april 2013, 22:56
Ik heb ooit gepist in den hoek !!
Ik heb ooit de wc vol met stront gesmeerd , ik was 5 !!
Ik had het vliegend stinkschijt aan alles !!!!
Ik heb ooit het wc-kot vol met stront gesmeerd , ik was 5 !!

Txiki
13 april 2013, 07:27
http://www.memorialmuseums.org/img/cache/077245eaccb11d43853f90b974b05c8c_w982_h600.jpg



.. en waaraan link je "Verzuipen in hun Stella!:evil:" ?

:cheer: volharden in de starheid :cheer:

Kom eens wat meer in k&k, dan verstaat ge dat. En ga nu maar wat tegen de muur staan, met uw klein paardje.

Txiki
13 april 2013, 07:27
Ik heb ooit het wc-kot vol met stront gesmeerd , ik was 5 !!

En dan?

Scherven A. Mok
13 april 2013, 07:43
Tegen de muur, in de hoek, op de gang, in de materiaalkast, op mijn kamer, ... :zucht: ik was en ben al mijn hele leven onhandelbaar ...

Marie van de koster
13 april 2013, 08:36
Tegen de muur, in de hoek, op de gang, in de materiaalkast, op mijn kamer, ... :zucht: ik was en ben al mijn hele leven onhandelbaar ...

m.a.w. u werd graag gestraft (masochistisch trekje waarschijnlijk ;-) )

jogo
13 april 2013, 10:16
cookie , was weer eens op de muur een mannetje aan 't tekenen, de directeur vraagt streng 'zijt ge mij aan 't tekenen ?' heb 'k nie genoeg stront voor, antwoorde het monstertje.

Universalia
13 april 2013, 12:28
Link (http://nl.wikipedia.org/wiki/Straf)

Daar ik vroeger, schoolperiode, de braafheid zelve was heb ik nooit straf gekregen.

Mocht men mij tegen een muurtje terugvinden, dan was het meestal in gezelschap van een klasgenote die ik echt graag zag.

Ook in het ouderlijk huis was men niet te vinden voor het toedienen van lijfstraffen of hoektoestanden.

Gooit wat geld op den toog voor Txiki kwestie van te kunnen voortzuipen weet je wel. :cheer:

4x10E6
13 april 2013, 12:49
:cheer: volharden in de starheid :cheer:

Kom eens wat meer in k&k, dan verstaat ge dat. En ga nu maar wat tegen de muur staan, met uw klein paardje.

Delegé's drinken Stella.

Tegen de muur! Verzuipen in hun Stella! :evil:

Mijn waarde Txiki, van volharding gesproken. U kronkelt en draait om een zin die overduidelijk aanzet tot moord te vergoelijken. U heeft er zelfs een aparte thread én poll voor over. Een ballerina wordt haast duizelig van uw pirouettes. Wat moet die ongelukkige uitspraak u toch dwarszitten. En met recht en reden. Men moet zich schamen voor dergelijke uitspraken. Ik vind dat u ook maar rekenschap moet geven voor deze uitspraak. Het valt namelijk niet te ontkennen dat uw uitspraak hatelijk, bedreigend en gewelddadig is. Kan u een plausibele verklaring geven hoe de 2de zin uit dezelfde post "verzuipen in hun Stella :evil: !" anders geïnterpreteerd moet worden dan aanzetten tot moord? Let vooral op het uitroepteken en de leuke smiley. Voor ik het vergeet. U deed de uitspraak niet in K&K, doch in de groep "Binnenland". Vaker hoef ik dus helemaal niet in K&K te komen. Wat een bochtenwerk getroost u zich toch.
Ik kijk ernaar uit hoe u dit keer zal wentelen, draaien en twisten. Omgekeerd, u hoeft zich natuurlijk ook niet in te houden om uw verontschuldigingen aan te bieden aan de door u geviseerde délégués.

eno2
13 april 2013, 12:58
cookie , was weer eens op de muur een mannetje aan 't tekenen, de directeur vraagt streng 'zijt ge mij aan 't tekenen ?' heb 'k nie genoeg stront voor, antwoorde het monstertje.
:lol:

Txiki
13 april 2013, 12:59
Mijn waarde Txiki, van volharding gesproken. U kronkelt en draait om een zin die overduidelijk aanzet tot moord te vergoelijken. U heeft er zelfs een aparte thread én poll voor over. Een ballerina wordt haast duizelig van uw pirouettes. Wat moet die ongelukkige uitspraak u toch dwarszitten. En met recht en reden. Men moet zich schamen voor dergelijke uitspraken. Ik vind dat u ook maar rekenschap moet geven voor deze uitspraak. Het valt namelijk niet te ontkennen dat uw uitspraak hatelijk, bedreigend en gewelddadig is. Kan u een plausibele verklaring geven hoe de 2de zin uit dezelfde post "verzuipen in hun Stella!:evil:" anders geïnterpreteerd moet worden dan aanzetten tot moord? Voor ik het vergeet. U deed de uitspraak niet in K&K, doch in de groep "Binnenland". Vaker hoef ik dus helemaal niet in K&K te komen. Wat een bochtenwerk getroost u zich toch.
Ik kijk ernaar uit hoe u dit keer zal wentelen, draaien en twisten. Omgekeerd, u hoeft zich natuurlijk ook niet in te houden om uw verontschuldigingen aan te bieden aan de door u geviseerde délégués.

Flauwekul. Ge zoekt het veel te ver. Ge doet maar, het zal mij niet tegenhouden. Trek er dus gewoon uw plan mee.

4x10E6
13 april 2013, 13:01
Flauwekul. Ge zoekt het veel te ver. Ge doet maar, het zal mij niet tegenhouden. Trek er dus gewoon uw plan mee.

Mijn waarde Txiki. U vergist zich, dit is uw probleem én een wezenlijk zelfs. Voor de derde keer vraag ik u om een zinnige verklaring te leveren voor de uitspraak "Verzuipen in hun Stella :evil: !". Gaat u vooral niet te ver zoeken om een verklaring hiervoor te bieden. Tegenhouden om wat te doen, mijn waarde Txiki?

Delegé's drinken Stella.Tegen de muur! Verzuipen in hun Stella! :evil:

Txiki
13 april 2013, 13:05
Mijn waarde Txiki. U vergist zich, dit is uw probleem, én een wezenlijk zelfs. Voor de derde keer vraag ik u om een zinnige verklaring te leveren voor de uitspraak "Verzuipen in hun Stella :evil: !". Gaat u vooral niet te ver zoeken om een verklaring hiervoor te bieden.

Nee het is niet mijn probleem. Het is een prul waar jij een probleem van maakt. Dit gezegd zijnde, is de kous voor mij af en doe er mee wat je wil.

4x10E6
13 april 2013, 13:07
Nee het is niet mijn probleem. Het is een prul waar jij een probleem van maakt. Dit gezegd zijnde, is de kous voor mij af en doe er mee wat je wil.

Welke kous is af, mijn waarde Txiki? Meent u nu werkelijk dat u onverholen doodsbedreigingen kan uiten en daarna fluitend afdruipen ? Probeert u maar eerst eens om uw these als zou ik onderstaande misbegrepen hebben redelijk en overtuigend te onderbouwen. U kan ook overwegen om u te verontschuldigen.

Delegé's drinken Stella.

Tegen de muur! Verzuipen in hun Stella! :evil:

Klojo eerste klas
13 april 2013, 13:10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon
Delegé's drinken Stella.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki
Tegen de muur! Verzuipen in hun Stella!
Wie hier iets 'serieus' in ziet moet volgens mij wreed veel gezopen hebben, en geen Stella.....of graag trollen, kan ook, natuurlijk :twisted: :roll:

4x10E6
13 april 2013, 13:12
Citaat:

Citaat:

Wie hier iets 'serieus' in ziet moet volgens mij wreed veel gezopen hebben, en geen Stella.....of graag trollen, kan ook, natuurlijk :twisted: :roll:

Altijd leuk: "het was maar om te lachen". Vanuit een minder of niet serieus standpunt gezien dan : hoe moet men onderstaande interpreteren.


Delegé's drinken Stella.Tegen de muur! Verzuipen in hun Stella! :evil:

Txiki
13 april 2013, 13:14
Welke kous is af, mijn waarde Txiki? Meent u nu werkelijk dat u onverholen doodsbedreigingen kan uiten en daarna fluitend afdruipen ? Probeert u maar eerst eens om uw these als zou ik onderstaande misbegrepen hebben redelijk en overtuigend te onderbouwen. U kan ook overwegen om u te verontschuldigen.

Ik zie niet in waarom ik dat zou proberen, dan ga ik mee in jou these en die klopt dus niet. En dit is nu werkelijk het laatste dat ik daarover schrijf.

4x10E6
13 april 2013, 13:20
Ik zie niet in waarom ik dat zou proberen, dan ga ik mee in jou these en die klopt dus niet. En dit is nu werkelijk het laatste dat ik daarover schrijf.

Ach Txiki; het laatste woord is deze is het mijne : draai en keer zoveel je wil. Onderstaande uitspraak uwentwege valt helemaal niet mis te verstaan. Druipt u nu maar met de staart tussen de benen af. Tot de volgende keer, mijn waarde Txiki.


Opdat u het zou afleren :

Delegé's drinken Stella.Tegen de muur! Verzuipen in hun Stella! :evil:

Klojo eerste klas
13 april 2013, 13:31
Altijd leuk: "het was maar om te lachen". Vanuit een minder of niet serieus standpunt gezien dan : hoe moet men onderstaande interpreteren.

Wat we hier al gans de tijd aan 't eksplikeren zijn, natuurlijk.....Stella drinken ?? Tegen de muur, verzuipen in de Stella, want da's 't enige waarvoor zoiets dient....voor water......wie drinkt er nu zo'n brol ?????

4x10E6
13 april 2013, 14:04
Wat we hier al gans de tijd aan 't eksplikeren zijn, natuurlijk.....Stella drinken ?? Tegen de muur, verzuipen in de Stella, want da's 't enige waarvoor zoiets dient....voor water......wie drinkt er nu zo'n brol ?????

Ik zie dat u het aan het 't eksplikeren bent, doch legt u mij eens uit hoe ik onderstaande moet verstaan. 't Eksplikeren hoeft niet, mocht u een plausibele uitleg hebben zou ik het wel appreciëren om die te mogen krijgen van u.


Tegen de muur! Verzuipen in hun Stella ! :evil:

Klojo eerste klas
13 april 2013, 15:38
Ik zie dat u het aan het 't eksplikeren bent, doch legt u mij eens uit hoe ik onderstaande moet verstaan. 't Eksplikeren hoeft niet, mocht u een plausibele uitleg hebben zou ik het wel appreciëren om die te mogen krijgen van u.
Het is dan ook onmogelijk om iets uit te leggen aan een trol.... Iets bij wijze van spreken 10 keer uitleggen en het dan moedwillig niet willen begrijpen. Tot in de pruimentijd dan maar.... :roll:

Marie van de koster
13 april 2013, 15:45
Ik zie dat u het aan het 't eksplikeren bent, doch legt u mij eens uit hoe ik onderstaande moet verstaan. 't Eksplikeren hoeft niet, mocht u een plausibele uitleg hebben zou ik het wel appreciëren om die te mogen krijgen van u.

Ik zal een poging wagen :
"Tegen de muur" verwijst naar een straf die men als kind in de school kan oplopen, is dus vergoelijkend. Als een grote mens een straf oploopt, is die meestal wat zwaarder dan efkes tegen een muurtje te gaan staan.
"Verzuipen in de Stella" is een dysfemisme (wat een woord!), Txiki gebruikt een grovere uitdrukking met de bedoeling te shockeren. Bij u schijnt dat te lukken :-) maar natuurlijk doet u ook maar alsof.
Het forum stelt smiley-tjes ter beschikking, als u die niet graag ziet, moet u bij de moderatoren reclameren :-D

manta
13 april 2013, 17:15
Welke kous is af, mijn waarde Txiki? Meent u nu werkelijk dat u onverholen doodsbedreigingen kan uiten en daarna fluitend afdruipen ? Probeert u maar eerst eens om uw these als zou ik onderstaande misbegrepen hebben redelijk en overtuigend te onderbouwen. U kan ook overwegen om u te verontschuldigen.

Sebiet gade gij in de stella zenne...:roll:

vrijevlaming
13 april 2013, 17:20
ik zie dat onze "gecertifieerde trol" ook dit topic naar de kloten aan het helpen is

manta
13 april 2013, 17:21
ik zie dat onze "gecertifieerde trol" ook dit topic naar de kloten aan het helpen is

Zet'em tegen de muur...8-)

Klojo eerste klas
13 april 2013, 17:52
Zet'em tegen de muur...8-)

'k zou er geen muur aan verspillen, Stella daarentegen....

4x10E6
13 april 2013, 18:21
Ik zal een poging wagen :
"Tegen de muur" verwijst naar een straf die men als kind in de school kan oplopen, is dus vergoelijkend. Als een grote mens een straf oploopt, is die meestal wat zwaarder dan efkes tegen een muurtje te gaan staan.
"Verzuipen in de Stella" is een dysfemisme (wat een woord!), Txiki gebruikt een grovere uitdrukking met de bedoeling te shockeren. Bij u schijnt dat te lukken :-) maar natuurlijk doet u ook maar alsof.
Het forum stelt smiley-tjes ter beschikking, als u die niet graag ziet, moet u bij de moderatoren reclameren :-D

Mijn waarde Marie, kijk wat uw poging tot het verlenen van een verklaring bij de uitdrukking "Verzuipen in Stella :evil: !" kan losweken.
Volgens u is dit een dysfemisme, wat staat voor een "grove uitdrukking met het doel te shockeren". Laat ik voor de leut van het argument, eens meegaan in uw redenering en u daarom de volgende vragen ter zelfreflexie voorleggen.
a) Wat is er grof aan "verzuipen in Stella" ?
b) Op welke wijze denkt Txiki te kunnen shockeren?

De uitleg dat dit shockerend is omdat AmBev paardepis brouwt, nemen u en ik vanzelfsprekend niet ernstig.

Laat ik aansluitend voor de leut ook eens grasduinen in wat mij nog rest aan taaltheorie. Amplificatie, daar zocht ik naar. Hetzelfde zeggen, maar dan ietske anders, met het doel de boodschap te versterken. Bijvoorbeeld : drie keer "voor de leut" in dezelfde post gebruiken, maar ook "tegen de muur zetten" laten volgen door "verzuipen in Stella" en afsluiten met een :evil smilely.

Wat denk je Marie, hoe baanvast is die verklaring van u? Hoezeer doe ik alsof? Zou het kunnen dat ook trollen, zelfs gecerticeerden, ergens de grens trekken ?

vrijevlaming
13 april 2013, 18:23
Mijn waarde Marie, kijk wat uw poging tot het verlenen van een verklaring bij de uitdrukking "Verzuipen in Stella :evil: !" kan losweken.
Volgens u is dit een dysfemisme, wat staat voor een "grove uitdrukking met het doel te shockeren". Laat ik voor de leut van het argument, eens meegaan in uw redenering en u daarom de volgende vragen ter zelfreflexie voorleggen.
a) Wat is er grof aan "verzuipen in Stella" ?
b) Op welke wijze denkt Txiki te kunnen shockeren?

Laat ik voor de leut eens grasduinen in wat mij nog rest aan taalkunde theorie. Amplificatie. Hetzelfde zeggen, maar dan anders, met het doel de boodschap te versterken. Bijvoorbeeld : drie keer "voor de leut" in dezelfde post gebruiken, maar ook "tegen de muur zetten" laten volgen door "verzuipen in Stella" en afsluiten met een :evil smilely.

Wat denk je Marie, hoe baanvast is die verklaring van u? Hoezeer doe ik alsof? Zou het kunnen dat ook trollen, zelfs gecerticeerden, ergens de grens trekken ?
http://www.youtube.com/watch?v=XlXg7CrrHfw

4x10E6
13 april 2013, 18:27
http://www.youtube.com/watch?v=XlXg7CrrHfw

Ochgotteke, heb ik u en de uwen zo ongemakkelijk gemaakt door uw neus te wrijven in de haatboodschappen die hier gepleegd worden, dat u zonder argumenten komt e vallen om mijn ongelijk aan te tonen? U mag draaien, keren, wringen en twisten wat u wilt. "Tegen de muur. Verzuipen in Stella" is aanzetten tot moord. Weerleg mij gerust.

4x10E6
13 april 2013, 18:28
'k zou er geen muur aan verspillen, Stella daarentegen....

wmbw (http://nl.wikipedia.org/wiki/Quod_erat_demonstrandum)

vrijevlaming
13 april 2013, 18:29
Ochgotteke, heb ik u en de uwen zo ongemakkelijk gemaakt door uw neus te wrijven in de haatboodschappen die hier gepleegd worden ? U mag draaien, keren, wringen en twisten wat u wilt. "Tegen de muur. Verzuipen in Stella" is aanzetten tot moord. Weerleg mij gerust.

waarom zou ik moeite doen? Ge wilt toch niet overtuigd worden. :lol: Enkel razen en schuimbekken, daar zijt ge goed in.


Als ik mij goed herinner ging het origineel over de vraag of deleges nu stella of guinness dronken. Als gij daar al spel van maakt, dan zijt ge een serieus zielige mens zenne :lol:

4x10E6
13 april 2013, 18:31
waarom zou ik moeite doen? Ge wilt toch niet overtuigd worden. :lol: Enkel razen en schuimbekken, daar zijt ge goed in.


Als ik mij goed herinner ging het origineel over de vraag of deleges nu stella of guinness dronken. Als gij daar al spel van maakt, dan zijt ge een serieus zielige mens zenne :lol:

Mijn waarde vrije vlaming, na het draaien en keren: het terugkrabbelen ('t was zo niet bedoeld). Laat ik u vooral niet stoppen nu.

vrijevlaming
13 april 2013, 18:33
Mijn waarde vrije vlaming, na het draaien en keren: het terugkrabbelen. Laat ik u vooral niet stoppen nu.

terugkrabbelen? Nogal moeilijk gezien ik mij totaal niet gemoeid heb in de ganse situatie, niet?

QED

4x10E6
13 april 2013, 18:38
terugkrabbelen? Nogal moeilijk gezien ik mij totaal niet gemoeid heb in de ganse situatie, niet?

QED

Nee-nee-neen mijn waarde vrije vlaming. Uw argumentatie (in een discussie waarin u beweert zich bovendien niet te moeien) is dat de olijke post "tegen de muur. verschuipen in Stella" onmogelijk misbegrepen worden doordat dit over de vraag gaat of vakbondsafgevaardigden Stella, dan wel Guiness verkiezen. U probeert te verklaren aan de hand wat vooraf ging. U krabbelt dus terug.

vrijevlaming
13 april 2013, 18:40
nee, nee, neen mijn waarde vrijde vlaming. Uw argumentatie (in een discussie waarin u zich niet te moeien) is dat olijke post "tegen de muur. verschuipen in Stella" onmogelijk misbegrepen worden doordat dit over de vraag gaat of vakbondsafgevaardigden Stella, dan wel Guiness verkiezen. U krabbelt terug.

amaai das straf: een eerste post rond het thema doen maar onmiddellijk al terugkrabbelen tov van eerder ingenomen standpunten. Te zot om los te lopen en van het strafste dat ik hier al heb mogen lezen. En dat is heel wat, wetende dat we hier een paar BUB'ers hebben rondtjoolen :rofl:

U doet uw onderschrift alvast alle eer aan: u bent niet meer dan een ordinaire trol :lol:

4x10E6
13 april 2013, 18:44
amaai das straf: een eerste post rond het thema doen maar onmiddellijk al terugkrabbelen tov van eerder ingenomen standpunten. Te zot om los te lopen en van het strafste dat ik hier al heb mogen lezen. En dat is heel wat, wetende dat we hier een paar BUB'ers hebben rondtjoolen :rofl:

U doet uw onderschrift alvast alle eer aan: u bent niet meer dan een ordinaire trol :lol:

ach mijn waarde vrije vlaming, er is niets zo makkelijk als de argumenten van een ander afdoen als nonsensikaal gebral te wijten aan de sub-ordinaire status van die ander (dixit. nog erger dan een BUBber. Ik moet er een xanaxje van nemen). Goede poging, doch u zal toch wat redelijker argumentatie moeten aanslepen. Verzoop u onlangs nog iemand in Stella ? Zette u recentelijk nog iemand tegen de muur ? Naar men verhopen mag niet. Kan u aangeven waarom ik men dit verhopen mag ? Probeert u nog maar eens.

vrijevlaming
13 april 2013, 18:47
ach mijn waarde vrije vlaming, er is niets zo makkelijk als de argumenten van een ander afdoen als nonsensikaal gebral te wijten aan de sub-ordinaire status van die ander (nog erger dan een BUBber). Goede poging, doch u zal toch wat redelijker argumentatie moeten aanslepen. Verzoop u onlangs nog iemand in Stella ? Zette u recentelijk nog iemand tegen de muur ? Naar men verhopen mag niet. Kan u aangeven waarom ik men dit verhopen mag ? Probeert u nog maar eens.

http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM


leuk dat je probeert uw onzekerheid weg te steken met hoogdravendheid. Alleen dan opletten op de taalfoutjes hé :lol:
Maar je kan natuurlijk weer uw post snel aanpassen, net zoals uw vorige post in dit topic :rofl:

4x10E6
13 april 2013, 18:48
http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM


leuk dat je probeert uw onzekerheid weg te steken met hoogdravendheid. Alleen dan opletten op de taalfoutjes hé :lol:
Maar je kan natuurlijk weer uw post snel aanpassen, net zoals uw vorige post in dit topic :rofl:

mijn waarde vrije vlaming. wat worden uw argumenten spitser en spitser: taalfoutjes passeren nu de revue. Hey ik beken, ik kan niet schrijven, noch typen. So what ? Maakt dat mijn gelijk minder. Probeer harder, vrije man, probeer nog maar eens.

vrijevlaming
13 april 2013, 18:50
http://3.bp.blogspot.com/-YU01hXcvVi0/TZlx1vADJsI/AAAAAAAABhU/_SYRoevaEMY/s1600/8306.LolCat%252520Fail.jpg

minder is nogal moeilijk hé

4x10E6
13 april 2013, 18:54
http://3.bp.blogspot.com/-YU01hXcvVi0/TZlx1vADJsI/AAAAAAAABhU/_SYRoevaEMY/s1600/8306.LolCat%252520Fail.jpg

minder is nogal moeilijk hé

mijn beste vrije vlaming, na de truuk met de BUBber, de taalfoutjes, nu de truuk met de anglofiele poezen. U bent allesbehalve vrij, u zit vernesteld in uw eigen strikken.
Vertel eens. Zette u onlangs nog een délégé tegen de muur ? Verzoop u er onlangs nog één in de Stella? Waarom vindt u die vraag zo onaangenaam om te beantwoorden? Dit zijn toch slechts dysfemismes.

vrijevlaming
13 april 2013, 18:56
mijn beste vrije vlaming, na de truuk met de BUBber, de taalfoutjes, nu de truuk met de anglofiele poezen. U bent allesbehalve vrij, u zit vernesteld.
Vertel eens. Zette u onlangs nog een délégé tegen de muur ? Verzoop u er onlangs nog één in de Stella? Waarom vind u die vraag zo onaangenaam om te beantwoorden?

http://media.tumblr.com/tumblr_llux1e7EaL1qfvlb8.gif

ik zit helemaal niet vast. Ik ben net bezig aan het doen wat jij meestal doet met andere mensen op dit forum: trollen tot ze er kwaad van worden. Te zien aan uw posts lijkt het me aardig te lukken. :lol:

u mad bro?

4x10E6
13 april 2013, 18:57
http://media.tumblr.com/tumblr_llux1e7EaL1qfvlb8.gif

ik zit helemaal niet vast. Ik ben net bezig aan het doen wat jij meestal doet met andere mensen op dit forum: trollen tot ze er kwaad van worden. Te zien aan uw posts lijkt het me aardig te lukken. :lol:

u mad bro?

Projectie. Hadden we nog niet gehad. Probeert u vooral verder en harder (om uw gelijk te halen in een discussie waarin u zich denkt niet te moeien bovendien).

vrijevlaming
13 april 2013, 19:03
Projectie. Hadden we nog niet gehad. Probeert u vooral verder en harder.

weer een foutje moeten verbeteren hé. :lol: Maar ik heb het wel gezien hoor.


Trouwens, proberen, wat zou ik moeten proberen? Ik moet helemaal niets, en zeker niet omdat iemand van uw allooi mij dat zou proberen op te leggen.


Nee hoor, ik trol u gewoon verder om u te ambeteren
http://www.youtube.com/watch?v=i3My4MHr51c

4x10E6
13 april 2013, 19:10
weer een foutje moeten verbeteren hé. :lol: Maar ik heb het wel gezien hoor.


Trouwens, proberen, wat zou ik moeten proberen? Ik moet helemaal niets, en zeker niet omdat iemand van uw allooi mij dat zou proberen op te leggen.


Nee hoor, ik trol u gewoon verder om u te ambeteren
http://www.youtube.com/watch?v=i3My4MHr51c

u trolt? We doorlopen echt wel alle stadia. Om de discussie te beslechten plaatst u zich nu in een onderdanige rol .. jegens een andere trol. Waarlijk mijn beste man.

vrijevlaming
13 april 2013, 19:13
u trolt? We doorlopen echt wel alle stadia. Om de discussie te beslechten plaatst u zich nu in een onderdanige rol .. jegens een andere trol. Waarlijk mijn beste man.

http://petsbestrx.com/pet-health/wp-content/uploads/2011/05/dog-foaming-300x213.jpg

opletten met dat schuimbekken hé ventie, als dat van uw bek op uw klavier drupt kan het wel eens slecht gaan werken :lol:

manta
13 april 2013, 19:15
Wat een onzin, en dat allemaal omdat een eenzame gefrustreerde wacko iets tegen muren heeft...:?

vrijevlaming
13 april 2013, 19:17
Wat een onzin, en dat allemaal omdat een eenzame gefrustreerde wacko iets tegen muren heeft...:?

hilarisch hé :lol:

manta
13 april 2013, 19:18
hilarisch hé :lol:

Verzuipen in de Jupiler en daarna tegen de muur...:-D

manta
13 april 2013, 19:25
http://www.memorialmuseums.org/img/cache/077245eaccb11d43853f90b974b05c8c_w982_h600.jpg



Tja...

vrijevlaming
13 april 2013, 19:30
http://www.vvbeetgum.nl/pivot/images/tn_voetbal_3010_056.jpg

Kallikles
13 april 2013, 19:31
u trolt? We doorlopen echt wel alle stadia. Om de discussie te beslechten plaatst u zich nu in een onderdanige rol .. jegens een andere trol. Waarlijk mijn beste man.

Game, set en match voor 4x10E6.

manta
13 april 2013, 19:40
Game, set en match voor 4x10E6.

Ik denk eerder dat uw idool de match gemist heeft maar het nog niet doorheeft...

Ke Nan
13 april 2013, 20:31
.

Demper
13 april 2013, 20:34
Er is rel tussen niveanen en linkse trollen?
En ik weet van niks?

manta
13 april 2013, 20:36
Er is rel tussen niveanen en linkse trollen?
En ik weet van niks?

:cheer: Weg met niveanen :cheer:
:cheer: Weg met linkse trollen :cheer:


:cheer: Leve Harriechristus want de muur bestaat uit microwezentjes :cheer:

Belask0
13 april 2013, 20:36
ik kan mij geen muurbidden herinneren dus het zal miniem gewist zen

Demper
13 april 2013, 20:37
:cheer: Weg met niveanen :cheer:
:cheer: Weg met linkse trollen :cheer:


:cheer: Leve Harriechristus want de muur bestaat uit microwezentjes :cheer:

:cheer: Weg met PBL-RKT :cheer:

vrijevlaming
13 april 2013, 20:37
Er is rel tussen niveanen en linkse trollen?
En ik weet van niks?

:lol:

txiki had ergens iets gezegd over muren en stelladrinkende delegés en iemand ging bezerk

Demper
13 april 2013, 20:39
:lol:

txiki had ergens iets gezegd over muren en stelladrinkende delegés en iemand ging bezerk

Geeft is ne link trollemans :lol:

MaGNiFiCaT
13 april 2013, 20:39
Met héél veel schroom heb ik in de enquête aangegeven dat ik ooit in de hoek tegen de muur stond. Maar ik haast me meteen om te verduidelijken dat dit geheel onterecht was!

vrijevlaming
13 april 2013, 20:45
Geeft is ne link trollemans :lol:

:lol: hierzo http://forum.politics.be/showthread.php?t=185234

Demper
13 april 2013, 20:46
Voor sommigen is "tegen de muur" blijkbaar meteen een oproep tot moord. Ik link dat aan de juffrouwen en meesters in de lagere school, van wie we tegen de muur moesten gaan staan als we niet "braaf" genoeg waren.

Alé, wie heeft hier vroeger als kleine tegen de muur moeten gaan staan?

Enne: zijt ge nu dood? :mrgreen:

Ik had eens een spuitbuske stinkgas in de WC's gespoten. Ik ben toen verklikt geweest door een meiske. Ik protesteerde door te zeggen dat het sowieso stinkt in de toiletten en dat het niet erg was naar mijn mening. 10 blz. :(

manta
13 april 2013, 20:47
Met héél veel schroom heb ik in de enquête aangegeven dat ik ooit in de hoek tegen de muur stond. Maar ik haast me meteen om te verduidelijken dat dit geheel onterecht was!

Tja, je doet het jezelf aan hoor... 8-)

Huppekee, vertel maar al wat er aan de hand was, hoe lang je moest muurstaren en waarom het onterecht was. Let op, details zijn belangrijk in dit subforum, geef je er te weinig dan maken we er zelf wel bij... 8-)

manta
13 april 2013, 20:49
Ik had eens een spuitbuske stinkgas in de WC's gespoten. Ik ben toen verklikt geweest door een meiske. Ik protesteerde door te zeggen dat het sowieso stinkt in de toiletten en dat het niet erg was naar mijn mening. 10 blz. :(

Pfff, ik maakte op school een keer het bord proper en kreeg daar al straf voor... :-(
't Was wel met azijn gewassen maar toch met de beste bedoelingen... :-D

Demper
13 april 2013, 20:52
Pfff, ik maakte op school een keer het bord proper en kreeg daar al straf voor... :-(
't Was wel met azijn gewassen maar toch met de beste bedoelingen... :-D

Geniaal :-D

Demper
13 april 2013, 21:02
:lol: hierzo http://forum.politics.be/showthread.php?t=185234

Bwa, kvind het nog meevallen.
Ik moet er eens over nadenken hoe ik olie op het vuur kan gooien.

Txiki
13 april 2013, 21:04
Nu durf ik al niks meer schrijven, se.

Klojo eerste klas
13 april 2013, 21:33
Nu durf ik al niks meer schrijven, se.
Ik en durven het bijna niet te vragen nie, maar 'se', is dat niet met een aksent ? :oops:

vrijevlaming
13 april 2013, 22:06
Bwa, kvind het nog meevallen.
Ik moet er eens over nadenken hoe ik olie op het vuur kan gooien.

:lol:

Kallikles
14 april 2013, 10:49
Nu durf ik al niks meer schrijven, se.

Het voordeel van verbrand te zijn, is dat je mag schrijven wat je wil; het maakt toch niet meer uit.

Ik zie dat zelfs een Vlaamse regeringsleider nu al tegen de muur wordt gezet:
http://static0.hln.be/static/photo/2012/12/2/3/20120604194007/media_xll_4876248.jpg

Txiki
14 april 2013, 12:24
Het voordeel van verbrand te zijn, is dat je mag schrijven wat je wil; het maakt toch niet meer uit.

Ik zie dat zelfs een Vlaamse regeringsleider nu al tegen de muur wordt gezet:
http://static0.hln.be/static/photo/2012/12/2/3/20120604194007/media_xll_4876248.jpg

:-D

cookie monster
14 april 2013, 22:03
En dan?
http://www.youtube.com/watch?v=9cZZx2meMC4 :lol:
cookie , was weer eens op de muur een mannetje aan 't tekenen, de directeur vraagt streng 'zijt ge mij aan 't tekenen ?' heb 'k nie genoeg stront voor, antwoorde het monstertje.
http://hetwokpanmonster.be/smiley-11.JPG

jogo
18 april 2013, 08:02
Welke kous is af, mijn waarde Txiki? Meent u nu werkelijk dat u onverholen doodsbedreigingen kan uiten en daarna fluitend afdruipen ?

idd. ik zou die mensen die ooit gewurgt zijn door een kous niet te eten willen geven.

SDG
18 april 2013, 08:18
idd. ik zou die mensen die ooit gewurgt zijn door een kous niet te eten willen geven.

Die hebben geen eten meer nodig, dacht ik.

Txiki
18 april 2013, 09:07
Alé zeg, toch vier doetjes onder de forumbevolking.

Klojo eerste klas
18 april 2013, 11:14
Die muur is dringend aan herstellingswerken toe.....

Txiki
18 april 2013, 11:25
idd. ik zou die mensen die ooit gewurgt zijn door een kous niet te eten willen geven.

:lol:

Klojo eerste klas
18 april 2013, 11:27
idd. ik zou die mensen die ooit gewurgt zijn door een kous niet te eten willen geven.

'door' een kous ? 8O

jogo
18 april 2013, 11:45
'door' een kous ? 8O

idd. het is 'met' dr. Watson.

Boduo
18 april 2013, 14:26
Ja, en zelfs op mijn knieën toe.

Niet alleen op school maar ook thuis: met m'n knieën in een oud paar kloefen !!! Man, om zot te worden !!!

hollande
18 april 2013, 15:30
Niet alleen op school maar ook thuis: met m'n knieën in een oud paar kloefen !!! Man, om zot te worden !!!

t'is te lezen. :lol: