PDA

View Full Version : De te beleefde draad.


BigF
13 april 2013, 10:13
Mijne doorluchtigheid,

met diep respect vraag ik u nederig om een minuutje van uw kostbare tijd te spenderen aan mijn (schijnbaar) nietig schrijfsel. Mits uw goedkeuren uiteraard en zonder enige vorm van druk. Dank alvast. Diepe buiging.

Als u mij even zo vrij zou laten zou ik dankbaar van de vrijheid gebruik willen maken om een mening te deponeren die mij de laatste minuten mentaal bezighoudt. Mag ik u alvast danken voor deze vrijheid? Met uiting van mijn diepste respect. Dank u.

Indien mijn idee u kan behagen zou ik u willen verzoeken in deze draad een posting te plaatsen zodat andere forummers met hun goedkeuren nota kunnen nemen van uw ongetwijfeld hoogst interessante en doordachte reactie.

Laat u mij enkel nog toe te zeggen dat, mits uw goedkeuren uiteraard, het de bedoeling is deze draad te vullen met te beleefde reacties. Dank u. Als tegengewicht voor de iets minder beleefde reacties die u hier op dit forum ongetwijfeld regelmatig kan lezen, met uw goedkeuring uiteraard, dank u, tot genoegen.

Ik zou graag afsluiten met u duizendmaal te bedanken voor uw, mits uw goedkeuren en verheven bereidheid, eventuele medewerking. Dank u. Al mijn respect, bewondering en dankgevoelens gaan uw richting uit. Mits uw goedkeuren. Dank u.

Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,

Groet ik u,

Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,

BigF

Snerror
13 april 2013, 10:25
Belgicisten zijn echt tot alles in staat.

Hoogachtend,

Snerror

BigF
13 april 2013, 10:30
Belgicisten zijn echt tot alles in staat.

Hoogachtend,

Snerror

Geachte heer Snerror,

Mag ik, met alle respect uiteraard, toch mijn kleine teleurstelling ventileren aangaande uw korte doch beleefde reactie?
Het is voor mijn nog niet tot aan uw hielen reikend brein een te zware inspanning gebleken om uw, weliswaar ongetwijfeld zeer doordachte link met belgicisten te begrijpen.
Maar ik u, mits uw goedkeuren, met uiting van mijn diepste respect, dank u, vragen om enige duiding? Mits uw goedkeuren en tijd uiteraard.

Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,

Groet ik u,

Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,

BigF

Snerror
13 april 2013, 10:33
Waarde confrater,

De bedoeling van mijn stelling was om uw hersencellen te prikkelen zodat er een spontane glimlach op uw tronie zou verschijnen. Mijn oprechte excuses als dat anders is overgekomen.

Hoogachtend,

Snerror

BigF
13 april 2013, 10:39
Waarde confrater,

De bedoeling van mijn stelling was om uw hersencellen te prikkelen zodat er een spontane glimlach op uw tronie zou verschijnen. Mijn oprechte excuses als dat anders is overgekomen.

Hoogachtend,

Snerror

Uwe Doorluchtigheid,

Mag ik u met veel blijdschap mede delen dat uw, met diep respect, opzet geslaagd is? Dank. Het prikkelen van mijn nederige hersencellen houdt momenteel nog steeds aan. Waarvoor diep respect, dank en voldoening van mijnentwege.
Uw welgemeende excuses kan ik dus, met uw goedkeuren en mededogen, niet aanvaarden. Ze waren, als ik zo vrij mag zijn, zonder enige vorm van verwijt, niet geheel op zijn plaats. Als ik mij op deze openhartige wijze mag uitdrukken. Met dank.
Mijn oprechte excuses hiervoor. Dank. Met respect en diepe buiging.

Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,

Groet ik u,

Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,

BigF

Marie van de koster
13 april 2013, 10:59
Beste,
Het verheugt mij te lezen dat u een poging wilt doen het niveau van dit forum een weinig op te krikken.
Beleefdheid is helaas iets waarin onze maatschappij zeer tekort schiet. Immer hoffelijk en voornaam zou een mooie leidraad zijn voor ons allen!
Natuurlijk kan men in beide richtingen overdrijven. Voorbeelden voor gebrek aan beleefdheid hoef ik niet te geven. Doe de eerste de beste draad op dit forum open en ze slaan er mee rond uw oren. Anderzijds heb ik een vriendin die - ondanks het feit dat we elkaar ruim 10 jaar kennen - haar e-mails aan mij nog steeds begint met "Geachte". Dat is ook niet bepaald nodig hoewel verfrissend na het lezen van een 20-tal berichten beginnend met "Hi" of zelfs geen begroeting.
Laat mij toe u veel geluk te wensen met dit draadje dat wat mij betreft lang op de eerste pagina van "Koetjes en Kalfjes" van dit forum mag verderleven.
Ik groet u en gezien het uur waarop ik dit post, wens ik u meteen smakelijk eten.
Met hoogachting,
Marie van de Koster

Klojo eerste klas
13 april 2013, 11:45
Zeerweledelgeleerde medeforummers,
Het is met een diep gevoel van oprechte vreugde dat ik constateer dat er toch nog collega's zijn die de waarden bezitten van diepintermenselijke beleefdheid en etiquette.
Mag ik het mij dan ook veroorloven op deze plaats en met dit schrijven hen mijn complimenten hieraangaande over te maken. Mijn dag is hierdoor opgefleurd als nooit tevoren.
Nogmaals mijn hartelijkste dank.
Uw immer dankbare,
Klojo, eerste klas.

eno2
13 april 2013, 12:01
fiorituren en kruiperigheid:cry:

MirindaDr
13 april 2013, 12:09
Bij schrijven van dertien april des jaar twee duizend dertien,

Met een waar genoegen heb ik deze draad van u, weledergestrenge heer BigF, zien verschijnen en gelezen. U ben te vriendelijk voor uw nederige metgezellen. Helaas is men zeker een weinig belang beginnen hechten aan elementaire beleefdheid en eerbaarheid.

Als het u en ieder ander belieft, had ik graag kortstondigs willen peinzen betreffende het veranderende weer. Ik hoop ten stelligste dat de zonneschijn heden ten dage zal aanhouden om dit lentense bestaan te blijven verlichten. Alsnog lijken de weersvermoedens in deze richting te wijzen.

In de hopende verwachting dat u hier geen aanstoot aan zult nemen, verblijf ik nederig,

Universalia
13 april 2013, 12:15
Ik wil bij deze teksten gebruikmaken van een hulplijn en richt met met enige graagte tot eno2.

Maar ik u, mits uw goedkeuren, met uiting van mijn diepste respect, dank u, vragen om enige duiding? Mits uw goedkeuren en tijd uiteraard.

Klopt dat?

toch mijn kleine teleurstelling ventileren

Teleurstelling ventileren is dat een duistere vorm van broekhoesten?

Mea maxima culpa maar dat kon ik niet laten liggen. :rofl:

Mambo
13 april 2013, 12:52
Geachte heren,
Geachte dames,
Beste mede forummers,


Betreffende; de te beleefde draad.

Met enige vreugde stel ik vast dat menig forummer zich wenst uit te drukken in beleefde zinnen.
Ik kan alleen maar aanraden hier verder in te doen zodoende dat oefening kunst zal baren, want het lijkt mij ten zeerste dat we het een beetje verleerd zijn inmiddels.

Met collegiale groeten
Aanvaard geachte heer en mevrouw in afwachting, inmiddels mijn dank bij voorbaat voor uw aandacht.

Mambo
cel 9 nieuwe wandeling Gent

Txiki
13 april 2013, 13:03
Het is grappig te zien dat "beleefd" zijn blijkbaar een totaal ander taalgebruik in schriftelijke communicatie betekent. Plots hoogdravend en, zoals eno2 opmerkt, nogal kruiperig. Beleefd zijn kan ook in dagdagelijkse taal, hoor.

Wanneer ik dagelijks het gespuis groet, zonder kroketten weliswaar, ben ik zeer beleefd. Met kroketten nog meer.

Klojo eerste klas
13 april 2013, 13:16
Het is grappig te zien dat "beleefd" zijn blijkbaar een totaal ander taalgebruik in schriftelijke communicatie betekent. Plots hoogdravend en, zoals eno2 opmerkt, nogal kruiperig. Beleefd zijn kan ook in dagdagelijkse taal, hoor.

Wanneer ik dagelijks het gespuis groet, zonder kroketten weliswaar, ben ik zeer beleefd. Met kroketten nog meer.

Geachte Txiki,

Mag ik, met uw permissie, mij veroorloven U de suggestie te doen de titel van deze uitermate boeiende draad te bestuderen met gebruik van al uw, hoe kan het ook anders, verfijnde zintuigen ? Ik vermoed dat het U dan ook onmiddellijk zal opvallen dat het woordje 'te' hierin voorkomt ? Graag laat ik U het voorrecht te ontdekken welke finesse dit woord geeft aan de betekenis van de draad.

In de hoop U hierbij van enigerlei nut te zijn geweest,
verblijf ik intussen,
U groetende,
Hoogachtend,

Klojo, eerste klas.

P.s. Ook de aanwezigheid van het woordje 'al' geeft hier blijk van een ongeroemde taalkundige virutositeit. Maar neem het mij niet kwalijk dat ik dit voor een volgende boodschap hou.
Nogmaals, U eerbiedig groetende,
Klojo, eerste klas.

P.P.s. Ik schaam mij ten zeerste vergeten te zijn U uit het diepste van mijn nederigheid te bedanken voor uw dagelijkse groeten aan ons, nietswaardig spuis. Vergeeft U mij alstublieft deze vergetelheid. Het zal nooit meer gebeuren. Alvast bij voorbaat bedankt voor uw hopelijk gunstig antwoord op mijn smeekbede.
Nogmaals, U nog meer eerbiedig groetende,
Klojo, hopelijk nog steeds eerste klas na deze eigenlijk onvergeeflijke flater mijnentwege.

BigF
13 april 2013, 13:21
Het is grappig te zien dat "beleefd" zijn blijkbaar een totaal ander taalgebruik in schriftelijke communicatie betekent. Plots hoogdravend en, zoals eno2 opmerkt, nogal kruiperig. Beleefd zijn kan ook in dagdagelijkse taal, hoor.

Wanneer ik dagelijks het gespuis groet, zonder kroketten weliswaar, ben ik zeer beleefd. Met kroketten nog meer.
Geachte,

mag ik de zeer gegade vrijheid u snel even te wijzen op het, weliswaar korte maar desalnietemin zeer belangrijke woordje "te" in desbetreffende topictitel?

U hebt het wellicht over het hoofd gezien. Net zoals menig ander welgerespecteerd forumlid alhier.

Zonder dank.

Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,

Groet ik u,

Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,

BigF

Klojo eerste klas
13 april 2013, 13:27
Geachte,
mag ik de zeer gegade vrijheid u snel even te wijzen op het, weliswaar korte maar desalnietemin zeer belangrijke woordje "te" in desbetreffende topictitel?
U hebt het wellicht over het hoofd gezien. Net zoals menig ander welgerespecteerd forumlid alhier.
Zonder dank.
Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,
Groet ik u,
Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,
BigF
Geachte BigF,

Mag ik U vragen mij te vergeven voor het ongewild doorkruisen van uw uitleg zodat de heer Txiki, medeforummer, nu tweemaal dezelfde uitleg te degusteren krijgt, waarvoor mijn oprechte verontschuldigingen aan de heer Txiki.
Ik veroorloof mij de schuld hiervoor te steken op de materiële organisatie van dit forum dat mij niet toelaat te zien wat anderen, in dit geval U weldelgestrengheid, op hetzelfde moment van het scribleren van mijn teksten aan het epistelen zijn.

Met nognaals mijn dank voor het mij mogen mengen in uw draad,

Klojo, eerste klas.

Snerror
13 april 2013, 13:33
Beste edelachtbaren en hoogwaardigheidsbekleders,

Het is een eer om in jullie digitale aanwezigheid te mogen vertoeven. Ik wou jullie er desalniettemin, in alle nederigheid, op wijzen dat ikzelf maar een nietige worm ben.

Met het grootste respect,

Snerror

BigF
13 april 2013, 15:04
Geachte BigF,

Mag ik U vragen mij te vergeven voor het ongewild doorkruisen van uw uitleg zodat de heer Txiki, medeforummer, nu tweemaal dezelfde uitleg te degusteren krijgt, waarvoor mijn oprechte verontschuldigingen aan de heer Txiki.
Ik veroorloof mij de schuld hiervoor te steken op de materiële organisatie van dit forum dat mij niet toelaat te zien wat anderen, in dit geval U weldelgestrengheid, op hetzelfde moment van het scribleren van mijn teksten aan het epistelen zijn.

Met nognaals mijn dank voor het mij mogen mengen in uw draad,

Klojo, eerste klas.

Waarde medeforummer,

een toevalligheid zoals u ze beschrijft in uw brief van 14u27 kan ik u, met uw goeddunken, niet kwalijk nemen. Dank u.
Het mag voor iedere weldenkende toeschouwer duidelijk zijn dat hier een kruising van communicatie heeft plaatsgevonden. Buiten uw weledele wil om.

Toch wil ik u danken voor uw welgesmaakte bijdrage, waarin u mijn standpunt op een zeer aangename wijze weet weer te geven. Dank en mijn diepste respect.

En mag ik u tenslotte met een diepe buiging van nederigheid attent maken op het feit dat het weldegelijk Uwe Doorluchtigheid was die hier als eerste postte?
Een mea culpa van mijnentwege is hier dan ook meer dan op zijn plaats. Ik buig nederig mijn hoofd, ooh gij Uwe Welopgevoede Edelachtbare.

Mijne diepste verontschuldigingen.

Met de meeste aandacht om dergelijke vergissingen in de toekomst te vermijden.

Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,

Groet ik u,

Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,

BigF

Klojo eerste klas
13 april 2013, 15:46
Waarde medeforummer,
een toevalligheid zoals u ze beschrijft in uw brief van 14u27 kan ik u, met uw goeddunken, niet kwalijk nemen. Dank u.
Het mag voor iedere weldenkende toeschouwer duidelijk zijn dat hier een kruising van communicatie heeft plaatsgevonden. Buiten uw weledele wil om.
Toch wil ik u danken voor uw welgesmaakte bijdrage, waarin u mijn standpunt op een zeer aangename wijze weet weer te geven. Dank en mijn diepste respect.
En mag ik u tenslotte met een diepe buiging van nederigheid attent maken op het feit dat het weldegelijk Uwe Doorluchtigheid was die hier als eerste postte?
Een mea culpa van mijnentwege is hier dan ook meer dan op zijn plaats. Ik buig nederig mijn hoofd, ooh gij Uwe Welopgevoede Edelachtbare.
Mijne diepste verontschuldigingen.
Met de meeste aandacht om dergelijke vergissingen in de toekomst te vermijden.
Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,
Groet ik u,
Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,
BigF
Zeerweledelgeleerde, doch desalniettemin bovenalgewaardeerde Heer BigF,
Mijn hart loopt over van blijdschap bij het lezen van uw mij-prijzende aan mij persoonlijk gerichte boodschap. Ik buig nederig et ootmoedig het hoofd.
Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat ik U meld dat ik een mea culpa van uwentwege uit principe niet kan aanvaarden, een dienaar dient zijn meester te erkennen in alle omstandigheden.
Ik ga bij deze mij voor de rest van deze heuglijke dag in mijn kamers terugtrekken teneinde diep na te denken hoe ik deze bovenmatige en onverdiende blijk van waardering van uwentwege met inachtname van de gepaste formaliteiten kan retourneren.
Gelieve dan ook te aanvaarden, o hoogwaardigverhevene, mijn diepe uiting van respect.
Geheel de uwe,

Klojo, eerste klas (zolang dit U kan behagen).

Marie van de koster
13 april 2013, 15:52
Zeerweledelgeleerde medeforummers,
Het is met een diep gevoel van oprechte vreugde dat ik constateer dat er toch nog collega's zijn die de waarden bezitten van diepintermenselijke beleefdheid en etiquette.
Mag ik het mij dan ook veroorloven op deze plaats en met dit schrijven hen mijn complimenten hieraangaande over te maken. Mijn dag is hierdoor opgefleurd als nooit tevoren.
Nogmaals mijn hartelijkste dank.
Uw immer dankbare,
Klojo, eerste klas.

Geachte Heer Klojo eerste klas,
Om één of andere reden hecht ik weinig geloof aan uw bovenstaande mededeling. Ik heb een vermoeden dat u ons op ironische - mogelijk zelfs sarcastische - wijze diets wilt maken dat u helemaal geen waarde hecht aan beleefdheid en etiquette.
Verbeter mij gerust (wel beleefd als het kan) indien ik mij vergis.
Met de meeste hoogachting,
Marie van de koster

Scherven A. Mok
13 april 2013, 15:56
Mensen die "Mijne doorluchtigheid," gebruiken, verdienen een gas boete.

Marie van de koster
13 april 2013, 15:58
Het is grappig te zien dat "beleefd" zijn blijkbaar een totaal ander taalgebruik in schriftelijke communicatie betekent. Plots hoogdravend en, zoals eno2 opmerkt, nogal kruiperig. Beleefd zijn kan ook in dagdagelijkse taal, hoor.

Wanneer ik dagelijks het gespuis groet, zonder kroketten weliswaar, ben ik zeer beleefd. Met kroketten nog meer.

Geachte Heer Txiki,
Ook mij valt het op dat de beleefdheid probeersels tot het betere schrijfwerk veroorzaakt. Dit kan ik slechts toejuichen.
Ik verwijs naar de hedendaags zeer geliefde communicatie met sms-en.
Is het niet heerlijk om hier ook nog eens woorden te zien als "heer", "geachte" enzovoort?
Met beleefde groeten,
Marie van de koster

P.S. ik wacht nog op het woord "mevrouw" :-(

Klojo eerste klas
13 april 2013, 16:01
Geachte Heer Klojo eerste klas,
Om één of andere reden hecht ik weinig geloof aan uw bovenstaande mededeling. Ik heb een vermoeden dat u ons op ironische - mogelijk zelfs sarcastische - wijze diets wilt maken dat u helemaal geen waarde hecht aan beleefdheid en etiquette.
Verbeter mij gerust (wel beleefd als het kan) indien ik mij vergis.
Met de meeste hoogachting,
Marie van de koster
Ietsminder dan vroeger maar desalniettemin toch nog altijd redelijk zeerhooggeachte Mevrouw uffra M. vd K.,
Het doet mij leed langs deze weg te moeten vernemen dat U mij in staat acht tot het vuige, voze, kortweg laffe gedrag van het plaatsen van leugenachtige mededelingen op dit verheven forum. Ik sta paf. Ik heb hier geen woorden voor. Mij ontbreekt de fut om hierop te reageren. Ik ben totaal van de kaart. Ik zie het niet meer zitten. Ik ben tot niets meer in staat. Ik moet nu de heer Bigf teleurstellen omdat ik de aan hem voor vandaag beloofde elogie niet kan presenteren. Ik ben 8O

In de hoop dat uw epistel echter in een moment van totale verstandsverbijstering tot stand kwam,
groet ik U toch nog zo vriendelijk als in deze omstandigheden mogelijk is,
met pijn in het hart,
toch nog altijd de uwe,

Klojo, eerste klas, met moeite.

P.s. Het zou mij een eer zijn moest U mij de aard van 'één of andere reden' kunnen laten weten zodat ik mijn nederig gedrag aan dit euvel kan aanpassen.

Marie van de koster
13 april 2013, 16:03
Geachte,

mag ik de zeer gegade vrijheid u snel even te wijzen op het, weliswaar korte maar desalnietemin zeer belangrijke woordje "te" in desbetreffende topictitel?

U hebt het wellicht over het hoofd gezien. Net zoals menig ander welgerespecteerd forumlid alhier.

Zonder dank.

Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,

Groet ik u,

Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,

BigF

Zeer geëerde Heer BigF,
Vooreerst wens ik u te danken voor het openen van deze prachtige draad.
Verder vind ik dat het zelden voorkomt dat iemand "te" beleefd is. Dus houd ik met de woorden "te beleefd" in uw titel niet veel rekening.
Hiervoor bied ik u natuurlijk mijn verontschuldigingen aan.
Met diepe hoogachting,
Marie van de koster

Marie van de koster
13 april 2013, 16:05
Beste edelachtbaren en hoogwaardigheidsbekleders,

Het is een eer om in jullie digitale aanwezigheid te mogen vertoeven. Ik wou jullie er desalniettemin, in alle nederigheid, op wijzen dat ikzelf maar een nietige worm ben.

Met het grootste respect,

Snerror

Geachte heer Snerror,
Ik noteer uw zelfbeschrijving met vreugde.
Met beleefde groeten,
Marie van de koster

Klojo eerste klas
13 april 2013, 16:10
Beste edelachtbaren en hoogwaardigheidsbekleders,
Het is een eer om in jullie digitale aanwezigheid te mogen vertoeven. Ik wou jullie er desalniettemin, in alle nederigheid, op wijzen dat ikzelf maar een nietige worm ben.
Met het grootste respect,
Snerror
Geachte medeforummer,
Mag mij veroorloven U, als mede nietige worm, mijn humbleste groeten over te brengen zodat U weet dat U niet alleen op de laagste trap van de ladder in dit tranendal hoeft te vertoeven. Meer nog, de kans dat U mij onder U ziet staan op de bodem is groter dan dat U mij naast U ziet vertoeven.
Hopende uw dag toch ietwat te hebben kunnen opfleuren,
Groet ik U met het nodige respect,

Klojo, eerste klas (maar in het nederigste opzicht van het woord)

Marie van de koster
13 april 2013, 16:14
Ietsminder dan vroeger maar desalniettemin toch nog altijd redelijk zeerhooggeachte Mevrouw uffra M. vd K.,
Het doet mij leed langs deze weg te moeten vernemen dat U mij in staat acht tot het vuige, voze, kortweg laffe gedrag van het plaatsen van leugenachtige mededelingen op dit verheven forum. Ik sta paf. Ik heb hier geen woorden voor. Mij ontbreekt de fut om hierop te reageren. Ik ben totaal van de kaart. Ik zie het niet meer zitten. Ik ben tot niets meer in staat. Ik moet nu de heer Bigf teleurstellen omdat ik de aan hem voor vandaag beloofde elogie niet kan presenteren. Ik ben 8O

In de hoop dat uw epistel echter in een moment van totale verstandsverbijstering tot stand kwam,
groet ik U toch nog zo vriendelijk als in deze omstandigheden mogelijk is,
met pijn in het hart,
toch nog altijd de uwe,

Klojo, eerste klas, met moeite.

P.s. Het zou mij een eer zijn moest U mij de aard van 'één of andere reden' kunnen laten weten zodat ik mijn nederig gedrag aan dit euvel kan aanpassen.

Welgeëerde Heer Klojo eerste klas,
U zult zich herinneren dat ik in de vorige brief die ik aan u richtte, vermeldde dat u mij gerust mocht verbeteren indien ik mij vergis. Zou ik mij vergissen? Bent u dan toch recht-door-zee, hoffelijk, beleefd en voornaam? Bent u een heer die een deur opent voor een dame en nooit naar haar enkels kijkt op de trap?
Ik ben waarlijk geroerd door uw schrijfsel. Mijn gemoed loopt over. Uw prachtige kronkelzinnen treffen mij in het hart en de betekenis ervan nog meer maar dan in de lachspieren. Want ja, eerwaarde Heer Klojo e.k., u hebt een glimlach op mijn gezicht getoverd met uw overtuigend en rechtgeaard antwoord.
Het spijt me evenwel bijzonder dat u door mijn schuld niet meer toekomt tot het schrijven van een elogie voor de heer BigF. Ik begrijp dat onze voorname, welopgevoede vriend de heer BigF zich daardoor bijzonder verdrietig moet voelen. Aan hem en aan u mijn diepste verontschuldigingen hiervoor.
Met oprechte gevoelens van hoogachting,
Marie van de koster

Txiki
13 april 2013, 16:19
Weledele medeforummers, voorwaar ik groet u met zeer grote blijk van genoegen in uw midden te kunnen vertoeven, en alzo een bericht van genegenheid te mogen voorleggen aan uw aandachtige, scherpe ogen.

Sta me toe even speciaal Klojo, BigF en Marie te bedanken om zo vriendelijk en genereus te willen zijn van me te wijzen op het woordje te in de titel. Ze doen dit met de grootste respectbetuigingen mogelijk en dat doet me deugd.

Djiez dat is moeilijk... :-P

Demper
13 april 2013, 16:54
bwuuuurrpzz vrot

eno2
13 april 2013, 17:34
Te beleefd is ofwel beledigen ofwel belachelijk maken

vrijevlaming
13 april 2013, 17:43
http://www.youtube.com/watch?v=XlXg7CrrHfw

Zucht
13 april 2013, 17:48
Te beleefd is ofwel beledigen ofwel belachelijk maken
Daarom is het belangrijk om altijd een juist evenwicht te vinden. (http://www.youtube.com/watch?v=i1leDAwjtto)

NieuwNoors
13 april 2013, 17:53
bwuuuurrpzz vrot

Edelachtbare Demper, uw weledelgestrenge majesteit, monseigneur,
Mag ik er U beleefd op wijzen dat uwe tussenkomst getuigt van een zekere oneerbiedigheid in deze draad? Niet tegenstaande uw troetelgehalte, geeft u blijk van oneerbiedig gedachtengoed. Gelieve mij te verontschuldigen voor deze opmerking; ik hoop dat U zich niet gekwetst zult voelen na mijn goedbedoelde uitspraak. Zeer hoogachtend, NN

Buitenwipper
13 april 2013, 17:55
Mijne doorluchtigheid,

met diep respect vraag ik u nederig om een minuutje van uw kostbare tijd te spenderen aan mijn (schijnbaar) nietig schrijfsel. Mits uw goedkeuren uiteraard en zonder enige vorm van druk. Dank alvast. Diepe buiging.

Als u mij even zo vrij zou laten zou ik dankbaar van de vrijheid gebruik willen maken om een mening te deponeren die mij de laatste minuten mentaal bezighoudt. Mag ik u alvast danken voor deze vrijheid? Met uiting van mijn diepste respect. Dank u.

Indien mijn idee u kan behagen zou ik u willen verzoeken in deze draad een posting te plaatsen zodat andere forummers met hun goedkeuren nota kunnen nemen van uw ongetwijfeld hoogst interessante en doordachte reactie.

Laat u mij enkel nog toe te zeggen dat, mits uw goedkeuren uiteraard, het de bedoeling is deze draad te vullen met te beleefde reacties. Dank u. Als tegengewicht voor de iets minder beleefde reacties die u hier op dit forum ongetwijfeld regelmatig kan lezen, met uw goedkeuring uiteraard, dank u, tot genoegen.

Ik zou graag afsluiten met u duizendmaal te bedanken voor uw, mits uw goedkeuren en verheven bereidheid, eventuele medewerking. Dank u. Al mijn respect, bewondering en dankgevoelens gaan uw richting uit. Mits uw goedkeuren. Dank u.

Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,

Groet ik u,

Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,

BigF

Ik ga op uw muil slaan!

vrijevlaming
13 april 2013, 17:57
Daarom is het belangrijk om altijd een juist evenwicht te vinden. (http://www.youtube.com/watch?v=i1leDAwjtto)

schitterend!

Klojo eerste klas
13 april 2013, 17:58
http://www.youtube.com/watch?v=PmoB6b8gOl0

eno2
13 april 2013, 18:01
Daarom is het belangrijk om altijd een juist evenwicht te vinden. (http://www.youtube.com/watch?v=i1leDAwjtto):lol:

NieuwNoors
13 april 2013, 18:07
:lol:

Zeer geachte Heer Eno,
Spijtig U te moeten mededelen dat Uw emoticon heel ongepast overkomt in deze doorluchtige draad. Gelieve in de toekomst zulke uitspattingen te vermijden, aangezien een man met Uw allures zich dergelijke reacties niet kan veroorloven. Zeer hoogachtend, NN.

Klojo eerste klas
13 april 2013, 18:08
Welgeëerde Heer Klojo eerste klas,
U zult zich herinneren dat ik in de vorige brief die ik aan u richtte, vermeldde dat u mij gerust mocht verbeteren indien ik mij vergis. Zou ik mij vergissen? Bent u dan toch recht-door-zee, hoffelijk, beleefd en voornaam? Bent u een heer die een deur opent voor een dame en nooit naar haar enkels kijkt op de trap?
Ik ben waarlijk geroerd door uw schrijfsel. Mijn gemoed loopt over. Uw prachtige kronkelzinnen treffen mij in het hart en de betekenis ervan nog meer maar dan in de lachspieren. Want ja, eerwaarde Heer Klojo e.k., u hebt een glimlach op mijn gezicht getoverd met uw overtuigend en rechtgeaard antwoord.
Het spijt me evenwel bijzonder dat u door mijn schuld niet meer toekomt tot het schrijven van een elogie voor de heer BigF. Ik begrijp dat onze voorname, welopgevoede vriend de heer BigF zich daardoor bijzonder verdrietig moet voelen. Aan hem en aan u mijn diepste verontschuldigingen hiervoor.
Met oprechte gevoelens van hoogachting,
Marie van de koster
Nualveelmeerhooggeachte en zeerwellevendgeëerde Mevrouw M vd K.,
Dat ik het vandaag nog mocht smaken van uwentwegen dit welluidende en klare antwoord op mijn verzuchtingen te mogen ontvangen, doet mijn teder hartje meer deugd dan U ooit zou kunnen vermoeden. Ook mijn gemoed loopt over, mijn vrouw staat al klaar om het op te dweilen in mijn plaats omdat ik het nu echt niet aankan van ontroering, maar het kan natuurlijk niet zo nat blijven liggen, maar dit natuurlijk volledig terzijde.
Hoffelijkheid voor man én vrouw, zonder onderscheids des sexes, dus ook voor transgenders, bisexuelen, die van de andere kant, en aangelanden, d�*t is mij met de soep- en soms ook met de pollepel ingegeven, dus inderdaad, ik hou de deur dan ook open voor elke vrouw, en laat haar dan ook gezwind voor mij de trap opgaan, kwestie van haar zacht te laten landen op mijn lichaam dat toch minder hard is dan de traptreden, al moet ik toegeven dat mijn blikken af en toe onwillekeurig langs het lichaam van desbetreffende personen strijken, al was het maar om niet zelf met mijn klikken en klakken van de trap te donderen moest ik tegen het al of niet frêle lichaam van bedoeld vrouwspersoon aanlopen wegens een verschil in opstapsnelheid, maar ook dit hopelijk terzijde
Het feit dat uw zachtbesnaarde gezicht geroerd werd door mijn epistel door het laten openbloeien door het zeker en vast klokgeluidswijze gelach zal mij dit weekend tot in de eeuwigheid mijner dagen als een sprankelend lichtpunt laten herinneren. Waarvoor mijn oprechte dank.

Met de meest oprechte groeten,
Nog altijd uw Klojo, eerste klas.

Klojo eerste klas
13 april 2013, 18:18
Zeer geachte Heer Eno,
Spijtig U te moeten mededelen dat Uw emoticon heel ongepast overkomt in deze doorluchtige draad. Gelieve in de toekomst zulke uitspattingen te vermijden, aangezien een man met Uw allures zich dergelijke reacties niet kan veroorloven. Zeer hoogachtend, NN.
Zeer hooggeachte Mevrouw Nieuwnoors,
Mag ik het mij veroorloven U, bij wijze van verdediging van onze collega, de weledelgeleerde Heer Eno, 2, de volgende spreuk in herinnering te brengen, een spreuk die U zeker en vast wel kent, maar misschien wegens een tijdelijk teveel aan geestelijke spitswerkzaamheden uit het oog is verloren, namelijk 'In het land der blinden is Eenoog koning'. Ik meen, maar wie ben ik natuurlijk, maar als ik mij dit toch mag aanmatigen, ik meen dus begrepen te hebben dat waar de Heer Eno, 2, hedendaags verblijf houdt, de rekken voor het overgrote deel van de tijd leeg staan. Ik vermoed dan ook dat dit emoticon het dichtst komt bij wat de Heer Eno, 2, ons wou mededeelzaam aan maken. Ik hou er dan ook aan te hopen dat dit de verklaring is voor deze sympathieke vergissing.
Aan beiden, Mevrouw NieuwNoors en Mijnheer Eno, 2, hierbij mijn eerbiedige groeten,
Hopende op een bevestiging van mijn vermoeden door de Heer Eno, 2,
verblijf ik ondertussen op de bekende plaats,

Klojo, eerste klas.

NieuwNoors
13 april 2013, 18:25
Nualveelmeerhooggeachte en zeerwellevendgeëerde Mevrouw M vd K.,
Dat ik het vandaag nog mocht smaken van uwentwegen dit welluidende en klare antwoord op mijn verzuchtingen te mogen ontvangen, doet mijn teder hartje meer deugd dan U ooit zou kunnen vermoeden. Ook mijn gemoed loopt over, mijn vrouw staat al klaar om het op te dweilen in mijn plaats omdat ik het nu echt niet aankan van ontroering, maar het kan natuurlijk niet zo nat blijven liggen, maar dit natuurlijk volledig terzijde.
Hoffelijkheid voor man én vrouw, zonder onderscheids des sexes, dus ook voor transgenders, bisexuelen, die van de andere kant, en aangelanden, d�*t is mij met de soep- en soms ook met de pollepel ingegeven, dus inderdaad, ik hou de deur dan ook open voor elke vrouw, en laat haar dan ook gezwind voor mij de trap opgaan, kwestie van haar zacht te laten landen op mijn lichaam dat toch minder hard is dan de traptreden, al moet ik toegeven dat mijn blikken af en toe onwillekeurig langs het lichaam van desbetreffende personen strijken, al was het maar om niet zelf met mijn klikken en klakken van de trap te donderen moest ik tegen het al of niet frêle lichaam van bedoeld vrouwspersoon aanlopen wegens een verschil in opstapsnelheid, maar ook dit hopelijk terzijde
Het feit dat uw zachtbesnaarde gezicht geroerd werd door mijn epistel door het laten openbloeien door het zeker en vast klokgeluidswijze gelach zal mij dit weekend tot in de eeuwigheid mijner dagen als een sprankelend lichtpunt laten herinneren. Waarvoor mijn oprechte dank.

Met de meest oprechte groeten,
Nog altijd uw Klojo, eerste klas.

Zeer geachte, hooggeprezen Heer Klojo,
Mag ik U mededelen dat Uwe uiterst galante en doorluchtige reactie mijn ziel ontroerd heeft? U geeft blijk van uiterste galantie. Wellicht wordt Mevrouw M v de K evenzeer beroerd door Uw oprechte, zeer welgemeende reactie. Hare zachtbesnaarde gezicht zal stralen na Uw complimenteuze tussenkomst. Uw epistel getuigt immers van een zeer hoogstaande en oprechte bezorgdheid voor deze dame. Dit siert U. Nogmaals mijn complimenten Geachte Heer en dank voor de mooie , ontroerende en diepmenselijke tekst die U schreef.

NieuwNoors
13 april 2013, 18:32
Zeer hooggeachte Mevrouw Nieuwnoors,
Mag ik het mij veroorloven U, bij wijze van verdediging van onze collega, de weledelgeleerde Heer Eno, 2, de volgende spreuk in herinnering te brengen, een spreuk die U zeker en vast wel kent, maar misschien wegens een tijdelijk teveel aan geestelijke spitswerkzaamheden uit het oog is verloren, namelijk 'In het land der blinden is Eenoog koning'. Ik meen, maar wie ben ik natuurlijk, maar als ik mij dit toch mag aanmatigen, ik meen dus begrepen te hebben dat waar de Heer Eno, 2, hedendaags verblijf houdt, de rekken voor het overgrote deel van de tijd leeg staan. Ik vermoed dan ook dat dit emoticon het dichtst komt bij wat de Heer Eno, 2, ons wou mededeelzaam aan maken. Ik hou er dan ook aan te hopen dat dit de verklaring is voor deze sympathieke vergissing.
Aan beiden, Mevrouw NieuwNoors en Mijnheer Eno, 2, hierbij mijn eerbiedige groeten,
Hopende op een bevestiging van mijn vermoeden door de Heer Eno, 2,
verblijf ik ondertussen op de bekende plaats,

Klojo, eerste klas.

Zeer Hoogstaande, weledelgestrenge Heer Klojo,
Ik had zeker niet de bedoeling de eerwaarde Heer Eno te beledigen. Dit heerschap behoort namelijk tot mijn verfijnde, uitgelezen virtuele vriendenkring. Het spijt mij heel diep dat ik hem een opmerking wou geven over de emoticon die hij plaatste. Mijn nederige excuses hiervoor aan de Heer Eno zelf. Mag ik misschien voorstellen, als teken van spijt, dat ik eigenhandig de ledige winkelrekken ga opvullen alwaar de Heer Eno verblijft? Met de meeste Hoogachting, NN.

Klojo eerste klas
13 april 2013, 18:39
Zeer geachte, hooggeprezen Heer Klojo,
Mag ik U mededelen dat Uwe uiterst galante en doorluchtige reactie mijn ziel ontroerd heeft? U geeft blijk van uiterste galantie. Wellicht wordt Mevrouw M v de K evenzeer beroerd door Uw oprechte, zeer welgemeende reactie. Hare zachtbesnaarde gezicht zal stralen na Uw complimenteuze tussenkomst. Uw epistel getuigt immers van een zeer hoogstaande en oprechte bezorgdheid voor deze dame. Dit siert U. Nogmaals mijn complimenten Geachte Heer en dank voor de mooie , ontroerende en diepmenselijke tekst die U schreef.
in de rapte iets niet-al-te-beleefds: Mijn vrouw zegt dat ik voor vandaag moet stoppen met posten in deze draad omdat ik zodanig gloei van contentement dat de kans bestaat dat ik vannacht in de zetel zal mogen slapen wegens teveel licht in de slaapkamer 8O MVg, Klojo.)

NieuwNoors
13 april 2013, 18:44
in de rapte iets niet-al-te-beleefds: Mijn vrouw zegt dat ik voor vandaag moet stoppen met posten in deze draad omdat ik zodanig gloei van contentement dat de kans bestaat dat ik vannacht in de zetel zal mogen slapen wegens teveel licht in de slaapkamer 8O MVg, Klojo.)

Zeer geachte Heer,
Gelieve te noteren dat Uwe Jonkvrouwe wellicht gelijk heeft in hare uitspraken. Verontschuldigt U mij alstublieft indien dit niet zo zou zijn. Mag ik U desondanks nog een hele fijne avond toewensen? Met de meeste en oprechte hoogachting. NN.

manta
13 april 2013, 19:38
Zeer geachte Heer,
Gelieve te noteren dat Uwe Jonkvrouwe wellicht gelijk heeft in hare uitspraken. Verontschuldigt U mij alstublieft indien dit niet zo zou zijn. Mag ik U desondanks nog een hele fijne avond toewensen? Met de meeste en oprechte hoogachting. NN.



De onbeleefdheid zelve... 8O
Wat gaat er nog volgen mevrouw NieuwNoors, begint u zodadelijk over zijn jongeheer of zo? 8O

Demper
13 april 2013, 20:32
Niet tegenstaande uw troetelgehalte, geeft u blijk van oneerbiedig gedachtengoed.

:rofl:

MaGNiFiCaT
13 april 2013, 20:36
:rofl:

Best meneer Demper,

mag ik u vriendelijk verzoeken uit deze draad te blijven, dit is namelijk de te beleefde draad. U vindt hier voorzeker uw gading niet terug.;-)


MaGNiFiCaT.

NieuwNoors
13 april 2013, 20:40
:rofl:

Mijn extreme beleefdheid verbiedt mij Uw Smiley met een andere te beantwoorden, oh hoogaangeschreven Heerschap, weledele jongeman.

MaGNiFiCaT
13 april 2013, 20:42
Mijn extreme beleefdheid verbiedt mij Uw Smiley met een andere te beantwoorden, oh hoogaangeschreven Heerschap, weledele jongeman.

:-o
Kom kom mevrouw NieuwNoors, niet overdrijven he. Laat beter die zware alcohol-intoxicatie even uitwerken voordat u zich met uw vingers aan het klavier begeeft.

Demper
13 april 2013, 20:42
Best meneer Demper,

mag ik u vriendelijk verzoeken uit deze draad te blijven, dit is namelijk de te beleefde draad. U vindt hier voorzeker uw gading niet terug.;-)


MaGNiFiCaT.

ge zijt ferm aant zagen ze menneke

Mijn extreme beleefdheid verbiedt mij Uw Smiley met een andere te beantwoorden, oh hoogaangeschreven Heerschap, weledele jongeman.

:>

MirindaDr
13 april 2013, 22:18
Zeer geëerde dartele schriftgeleerden,

De zintuigen zijn overmate verheugd en voldaan om het geping-pong van weluiterst hoffelijke manieren tussen de welschapen jongeheren en van inborst goede jonkvrouwen waar te nemen.
Dat deze aangename houding zich hier mag vermenigvuldigen naar alle onderwerpen, op voorwaarde dat er geen bezwaren hiertegen zijn, anders zou ik zoiets niet durven wensen uw welgeaarde gerespecteerden.

Met dank voor uw aandacht en tijd, doch deze durf ik amper vragen van u, verblijf ik nog steeds nederig,

Marie van de koster
13 april 2013, 22:49
Edelachtbare Demper, uw weledelgestrenge majesteit, monseigneur,
Mag ik er U beleefd op wijzen dat uwe tussenkomst getuigt van een zekere oneerbiedigheid in deze draad? Niet tegenstaande uw troetelgehalte, geeft u blijk van oneerbiedig gedachtengoed. Gelieve mij te verontschuldigen voor deze opmerking; ik hoop dat U zich niet gekwetst zult voelen na mijn goedbedoelde uitspraak. Zeer hoogachtend, NN

Waarde mevrouw,
Ik ben bijzonder verheugd te mogen vernemen dat ook u belangstelling heeft voor deze respectabele draad.
Ik verblijf met hoogachting,
Marie van de koster

Marie van de koster
13 april 2013, 22:56
Nualveelmeerhooggeachte en zeerwellevendgeëerde Mevrouw M vd K.,
Dat ik het vandaag nog mocht smaken van uwentwegen dit welluidende en klare antwoord op mijn verzuchtingen te mogen ontvangen, doet mijn teder hartje meer deugd dan U ooit zou kunnen vermoeden. Ook mijn gemoed loopt over, mijn vrouw staat al klaar om het op te dweilen in mijn plaats omdat ik het nu echt niet aankan van ontroering, maar het kan natuurlijk niet zo nat blijven liggen, maar dit natuurlijk volledig terzijde.
Hoffelijkheid voor man én vrouw, zonder onderscheids des sexes, dus ook voor transgenders, bisexuelen, die van de andere kant, en aangelanden, d�*t is mij met de soep- en soms ook met de pollepel ingegeven, dus inderdaad, ik hou de deur dan ook open voor elke vrouw, en laat haar dan ook gezwind voor mij de trap opgaan, kwestie van haar zacht te laten landen op mijn lichaam dat toch minder hard is dan de traptreden, al moet ik toegeven dat mijn blikken af en toe onwillekeurig langs het lichaam van desbetreffende personen strijken, al was het maar om niet zelf met mijn klikken en klakken van de trap te donderen moest ik tegen het al of niet frêle lichaam van bedoeld vrouwspersoon aanlopen wegens een verschil in opstapsnelheid, maar ook dit hopelijk terzijde
Het feit dat uw zachtbesnaarde gezicht geroerd werd door mijn epistel door het laten openbloeien door het zeker en vast klokgeluidswijze gelach zal mij dit weekend tot in de eeuwigheid mijner dagen als een sprankelend lichtpunt laten herinneren. Waarvoor mijn oprechte dank.

Met de meest oprechte groeten,
Nog altijd uw Klojo, eerste klas.

Zeer gewaardeerde vriend,
Mag ik zelfs eventjes beste Klojo schrijven?
Hoe heerlijk en zoetgevooisd stromen de woorden uit uw toetsenbord. Uw eerste zinnen waren een streling voor mijn zinnen.
Helaas voelde ik toch enige teleurstelling bij het lezen van uw trap-escapades, het spijt me bijzonder dat u tijdens deze gelegenheden niet de juiste etiquette volgt.
Maar indien u dit wenst en indien u een trap op overschot hebt, zal ik met plezier een weinig tijd voor u vrijmaken om met behulp van de voornoemde trap u aan te leren hoe u in het gezelschap van een dame op correcte wijze naar boven en naar beneden gaat. Ik weet zeker dat deze lesstonde de laatste ruwe kantjes van uw overigens zeer edel gemoed zal afschaven.
Met gewaardeerde hoogachting,
verblijf ik,
Marie van de koster

Marie van de koster
13 april 2013, 23:05
Zeer geëerde dartele schriftgeleerden,

De zintuigen zijn overmate verheugd en voldaan om het geping-pong van weluiterst hoffelijke manieren tussen de welschapen jongeheren en van inborst goede jonkvrouwen waar te nemen.
Dat deze aangename houding zich hier mag vermenigvuldigen naar alle onderwerpen, op voorwaarde dat er geen bezwaren hiertegen zijn, anders zou ik zoiets niet durven wensen uw welgeaarde gerespecteerden.

Met dank voor uw aandacht en tijd, doch deze durf ik amper vragen van u, verblijf ik nog steeds nederig,

Zeer geachte, hoewel mij onbekende Mevrouw (Mijnheer?) MirindaDr,
Mijn koontjes blozen bij het lezen van uw opmerking over de welschapen jongeheren! Inderdaad, dergelijke zaken verheugen de zintuigen.
Ik ga echter rustig en bedaard verder op het reeds vroeger ingeslagen pad van beleefdheid, hoffelijkheid en voornaamheid en verblijf,
met de expressie van mijn oprechte gevoelens van vriendschap,
Marie van de koster

vrijevlaming
13 april 2013, 23:14
ze zouden dat hier beter de "farizeeërsdraad" noemen

eno2
13 april 2013, 23:55
Er bestaat geen te beleefde manier om mensen te vertellen dat ze een stinkende adem hebben.

Mambo
14 april 2013, 00:13
Zeer geachte hoog edele welgeborenen heren en dames,

Bij deze wil ik u allen inlichten over het feit dat ik voortaan voordrachten wil organiseren over het leven in detentie.
Een voordracht van 1 uur aangevuld door mijn gastsprekers welke het eerste half en het laatste half uur voor hun rekening nemen kost u slechts 1500€ op voorhand te betalen.
Uiteraard kan u nadien een gesigneerde versie van mijn boek "leven in detentie" ter plaatse kopen voor 250€ en zakdoekjes met een stempel "p9" uit de gevangenis voor 50€ per set van 2 origineel gesnuite zakdoekjes met certificaat van echtheid.
Een kookboek van "eten in detentie" is in opmaak.
Deze poëzie is een ode aan uw weledele delen en geborenen die houden van literaire kunst met kleine hoofdletters doorspekt met pikante details zoals "orgie onder de douche" en "bubba de impotente neger" en de dagelijkse teeltbal-lifting voor voyeurs zoals cipiers en mature dames in de overgang.

Mambo
cel 9 nieuwe wandeling Gent.

NieuwNoors
14 april 2013, 12:59
Waarde mevrouw,
Ik ben bijzonder verheugd te mogen vernemen dat ook u belangstelling heeft voor deze respectabele draad.
Ik verblijf met hoogachting,
Marie van de koster

Waarde Dame Marie,
Uw reactie is bijzonder hartverwarmend.
U getuigt van een zeer wijze kijk op de dingen.
Met de meest respectabele Hoogachting,
NN.

Universalia
14 april 2013, 14:30
Weledelgeborenen des Aardkloots dezes ...

Iets beter dan Yo! de manne. :rofl:

Onzer aller professionele afscheidsnemer ... (http://www.youtube.com/watch?v=PmoB6b8gOl0)

:cheer:

NieuwNoors
14 april 2013, 15:08
Weledelgeborenen des Aardkloots dezes ...

Iets beter dan Yo! de manne. :rofl:

Onzer aller professionele afscheidsnemer ... (http://www.youtube.com/watch?v=PmoB6b8gOl0)

:cheer:

Daaaaank u voor uw aaaaaaaaaaaaaaaaaandacht! :lol:
De Xavier......waar is de tijd?

Universalia
14 april 2013, 16:00
De Xavier......waar is de tijd?

Geen idee met wat hij bezig is op het ogenblik maar ik dacht dat hij een nieuwe rol had in één of andere film/serie.

Dank U voor uw aaaaaaaandacht was Herman Brusselmans op het laatste, mee platgelachen toen. :rofl:

Reuze uitzendingen waren dat.

Klojo eerste klas
14 april 2013, 17:05
Zeer gewaardeerde vriend,
Mag ik zelfs eventjes beste Klojo schrijven?
Hoe heerlijk en zoetgevooisd stromen de woorden uit uw toetsenbord. Uw eerste zinnen waren een streling voor mijn zinnen.
Helaas voelde ik toch enige teleurstelling bij het lezen van uw trap-escapades, het spijt me bijzonder dat u tijdens deze gelegenheden niet de juiste etiquette volgt.
Maar indien u dit wenst en indien u een trap op overschot hebt, zal ik met plezier een weinig tijd voor u vrijmaken om met behulp van de voornoemde trap u aan te leren hoe u in het gezelschap van een dame op correcte wijze naar boven en naar beneden gaat. Ik weet zeker dat deze lesstonde de laatste ruwe kantjes van uw overigens zeer edel gemoed zal afschaven.
Met gewaardeerde hoogachting,
verblijf ik,
Marie van de koster
Zeerwelvoeglijke en uitermate lieflijkgevooisde Mevrouw Marie van de Koster, (hopelijk weet uw ega welk prachtexemplaar hij de zijne mag noemen en weet hij dit heuglijke feit ook gepast te appreciëren),
Tot mijn diepe schaamte moet ik vaststellen dat ik niet de gepaste etiquetteregels ken in trapverband. Ik smeek U dan ook vanuit de diepste krochten van die hel mij hiervan op de hoogte te brengen teneinde de schande die dit met zich moet meebrengen, maar die mij door de deernen die door mijn abominabel gedrag totnogtoe hiervan het onschuldige slachtoffer waren, waarschijnlijk uit pure compassie, nooit werd kond gemaakt, in de komende tijden niet meer over hen te moeten uitstorten.
Door het mij ontbreken aan een trap ten optelle, geef ik heden mijn persoonlijke houtbewerker opdracht mij een geschikt exemplaar te leveren. Ik laat die dan door mijn persoonlijke stoffeerder zodanig aanpassen dat jonk- en andere vrouwen zich er op thuis zouden mogen voelen.
In de tussentijd verblijf ik,
Nog altijd deemoedig de uwe,
Klojo, eerste klas.

cookie monster
14 april 2013, 22:05
Mijn welgemeende welgemeende gemeende excuses om mij te excuseren voor welgemeende welgemeende excuses waarvan ik me welgemeend excuseer om mij te excuseren omdat ik welgemeende gemeende exuses uit beleefdheid hier welgemeend aanbiedt uit welgemeende beleefdheid !!

http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=185348

Uwe welgemeemde nederigheid: CM

lombas
14 april 2013, 22:13
In de middeleeuwen stonden nog wel eens bijster strenge straffen op het aanspreken van gewone lieden met epiteta die voorbehouden waren voor de mensen van hogere stand. Buiten de occasionele groep komieken of acteurs, niet zelden van betere komaf, werd daar niet mee gelachen.

In Duitsland kunnen ze nog steeds niet lachen met ministers die zich al te wellustig "Herr Doktor" laten noemen.

MirindaDr
14 april 2013, 22:31
Zeer geachte, hoewel mij onbekende Mevrouw (Mijnheer?) MirindaDr,
Mijn koontjes blozen bij het lezen van uw opmerking over de welschapen jongeheren! Inderdaad, dergelijke zaken verheugen de zintuigen.
Ik ga echter rustig en bedaard verder op het reeds vroeger ingeslagen pad van beleefdheid, hoffelijkheid en voornaamheid en verblijf,
met de expressie van mijn oprechte gevoelens van vriendschap,
Marie van de koster
Hoogwaardig lid van Het Genootschap vrouwe Marie van de Koster,

Uwe opmerkzaamheid heeft het helemaal bij het recht eind, zoals immer en altijd, het tegenovergestelde is geheel onmogelijk en alleen dat te denken zou een grove vergissing zijn voor een nietige persoonlijkheid als de mijne.
Edoch, ben ik wel een mevrouw, een kleinere mevrouw dan u uiteraard, en u mag me ook met mijnheer aanspreken, als u dit beter acht. Dank u hartelijk.

Met de cordiaalste groeten ooit aan iemand gewenst,
MDr

MirindaDr
14 april 2013, 22:40
In de middeleeuwen stonden nog wel eens bijster strenge straffen op het aanspreken van gewone lieden met epiteta die voorbehouden waren voor de mensen van hogere stand. Buiten de occasionele groep komieken of acteurs, niet zelden van betere komaf, werd daar niet mee gelachen.

In Duitsland kunnen ze nog steeds niet lachen met ministers die zich al te wellustig "Herr Doktor" laten noemen.
Weledele geleerde lombas,

Mag ik me richten tot uwe grootse persoon? Indien niet, vergeeft u het me als het u belieft, maar ik zou u een pluim willen overhandigen voor het posten van meer dan interessante wetenschappelijkheden.
Als u het goed acht, zou ik uwe genialiteit iets willen vragen. Wat is uw weldoordachte positie met betrekking tot de titel Frau Doctor?

Bij voorbaat zeer hartelijke dank voor uw tijd en aandacht tot dit nietig schepsel,

BigF
15 april 2013, 08:35
Geachte,

ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat ik u ten zeerste zou teleurstellen wanneer ik volgende informatie niet met u zou delen.

Vandaar dat ik u even op de hoogte wil stellen, mits uw goeddunken, waarvoor dank, dat ik mij momenteel in een staat van verhoogde sexuele opwinding bevind en ik in de hoopvolle verwachting ben van de thuiskomst van mijn wettelijke echtgenote in de hoop dat zij mij de vrijheid zal verlenen haar vrouwelijk geslachtsorgaan eens duchtig te mishandelen. Waarvoor dank. Met vriendelijke groeten.

Hopende dat ik u hieromtrent voldoende heb ingelicht.

Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,

Groet ik u,

Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,

BigF

Anna List
15 april 2013, 09:16
Geachte,

ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat ik u ten zeerste zou teleurstellen wanneer ik volgende informatie niet met u zou delen.

Vandaar dat ik u even op de hoogte wil stellen, mits uw goeddunken, waarvoor dank, dat ik mij momenteel in een staat van verhoogde sexuele opwinding bevind en ik in de hoopvolle verwachting ben van de thuiskomst van mijn wettelijke echtgenote in de hoop dat zij mij de vrijheid zal verlenen haar vrouwelijk geslachtsorgaan eens duchtig te mishandelen. Waarvoor dank. Met vriendelijke groeten.

Hopende dat ik u hieromtrent voldoende heb ingelicht.

Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,

Groet ik u,

Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,

BigF

Geachte, naar ik begrijp strakgespannen, BigF,

gelieve ons op de hoogte te houden van de verdere verwikkelingen in deze, en dan met name over de verleende toelatingen door uw wettelijke wederhelft. U zal begrijpen dat het in het bijzonder deze kleine wetenswaardigheden zijn die mijn al te drukke dag vandaag een beetje kleur zou kunnen bijbrengen, wie weet, zelfs een spaarzame glimlach op mijn verder gespannen gezichtsuitdrukking zou kunnen bewerkstelligen.

Met de meeste hoogachting,

Anna

Marie van de koster
15 april 2013, 10:07
Zeerwelvoeglijke en uitermate lieflijkgevooisde Mevrouw Marie van de Koster, (hopelijk weet uw ega welk prachtexemplaar hij de zijne mag noemen en weet hij dit heuglijke feit ook gepast te appreciëren),
Tot mijn diepe schaamte moet ik vaststellen dat ik niet de gepaste etiquetteregels ken in trapverband. Ik smeek U dan ook vanuit de diepste krochten van die hel mij hiervan op de hoogte te brengen teneinde de schande die dit met zich moet meebrengen, maar die mij door de deernen die door mijn abominabel gedrag totnogtoe hiervan het onschuldige slachtoffer waren, waarschijnlijk uit pure compassie, nooit werd kond gemaakt, in de komende tijden niet meer over hen te moeten uitstorten.
Door het mij ontbreken aan een trap ten optelle, geef ik heden mijn persoonlijke houtbewerker opdracht mij een geschikt exemplaar te leveren. Ik laat die dan door mijn persoonlijke stoffeerder zodanig aanpassen dat jonk- en andere vrouwen zich er op thuis zouden mogen voelen.
In de tussentijd verblijf ik,
Nog altijd deemoedig de uwe,
Klojo, eerste klas.

Mijn zeer gewaardeerde heer Klojo eerste klas,
Mijn gemoed loopt over bij het lezen van uw zo oprechte ontboezemingen.
Wat een vreugde dat u het belang van de etiquetteregels in verband met het traplopen inziet en bereid bent er zoveel moeite voor te doen uw leven dienaangaande te beteren.
Houdt u niet teveel op met deernen van lichte zeden en tracht u te beperken tot één aanbedene.
Mag ik even meedelen dat er in mijn huis tot mijn grote vreugde geen eega aanwezig is.
In het heerlijke vooruitzicht van u weder een antwoord te mogen ontvangen,
verblijf ik, met allerhoogste achting,
Marie van de koster

Marie van de koster
15 april 2013, 10:11
Hoogwaardig lid van Het Genootschap vrouwe Marie van de Koster,

Uwe opmerkzaamheid heeft het helemaal bij het recht eind, zoals immer en altijd, het tegenovergestelde is geheel onmogelijk en alleen dat te denken zou een grove vergissing zijn voor een nietige persoonlijkheid als de mijne.
Edoch, ben ik wel een mevrouw, een kleinere mevrouw dan u uiteraard, en u mag me ook met mijnheer aanspreken, als u dit beter acht. Dank u hartelijk.

Met de cordiaalste groeten ooit aan iemand gewenst,
MDr

Zeer geëerde mevrouw MirindaDr,
Mag ik u in eerste instantie bedanken voor het wegnemen van mijn domme onzekerheid aangaande uw geslacht.
Verder verheug ik mij bij voorbaat op het lezen van meerdere zielsroerselen van uw hand.
Zeer beleefd groet ik u,
Marie van de koster

eno2
15 april 2013, 10:36
Mag ik de doorluchtige deelnemers erop wijzen dat deelname aan deze draad
onverenigbaar is met een frisse adem? Bah!

Klojo eerste klas
15 april 2013, 11:28
In de middeleeuwen stonden nog wel eens bijster strenge straffen op het aanspreken van gewone lieden met epiteta die voorbehouden waren voor de mensen van hogere stand. Buiten de occasionele groep komieken of acteurs, niet zelden van betere komaf, werd daar niet mee gelachen.
In Duitsland kunnen ze nog steeds niet lachen met ministers die zich al te wellustig "Herr Doktor" laten noemen.
""Buiten de occasionele groep komieken of acteurs, niet zelden van betere komaf""
Wie anders denk je eigenlijk die hier aan 't forummen zijn ???? :lol:

Klojo eerste klas
15 april 2013, 11:34
Mijn zeer gewaardeerde heer Klojo eerste klas,
Mijn gemoed loopt over bij het lezen van uw zo oprechte ontboezemingen.
Wat een vreugde dat u het belang van de etiquetteregels in verband met het traplopen inziet en bereid bent er zoveel moeite voor te doen uw leven dienaangaande te beteren.
Houdt u niet teveel op met deernen van lichte zeden en tracht u te beperken tot één aanbedene.
Mag ik even meedelen dat er in mijn huis tot mijn grote vreugde geen eega aanwezig is.
In het heerlijke vooruitzicht van u weder een antwoord te mogen ontvangen,
verblijf ik, met allerhoogste achting,
Marie van de koster
Bovenallesuittorende etiquetterende Marie van de Koster,
Het valt mij zwaar te moede U bij deze er van op de hoogte te moeten brengen dat dit nietig wezen zich wegens dringende ambtelijke zaken vandaag zal moeten onthouden van verdere conterfeitsels ofte wederschrijfsels aangaande het trapgebeuren.
Inmiddels nog altijd verblijvende, en ik hoop van U hetzelfde,
Klojo, eerste klas.

Lof der Zotheid
15 april 2013, 13:18
Beste edelachtbaren en hoogwaardigheidsbekleders,

Het is een eer om in jullie digitale aanwezigheid te mogen vertoeven. Ik wou jullie er desalniettemin, in alle nederigheid, op wijzen dat ikzelf maar een nietige worm ben.

Met het grootste respect,

Snerror

Geachte Kwiet,

Dit is geen beleefdheid meer, maar een edelachtbaar en weledelgeboren minderwaardigheidscomplex.

Hoogachtend,

Lof der Zotheid

Klojo eerste klas
15 april 2013, 14:52
Geachte Kwiet,
Dit is geen beleefdheid meer, maar een edelachtbaar en weledelgeboren minderwaardigheidscomplex.
Hoogachtend,
Lof der Zotheid

Of zelfkennis tot in de perfectie.... :twisted:

Marie van de koster
15 april 2013, 16:28
Bovenallesuittorende etiquetterende Marie van de Koster,
Het valt mij zwaar te moede U bij deze er van op de hoogte te moeten brengen dat dit nietig wezen zich wegens dringende ambtelijke zaken vandaag zal moeten onthouden van verdere conterfeitsels ofte wederschrijfsels aangaande het trapgebeuren.
Inmiddels nog altijd verblijvende, en ik hoop van U hetzelfde,
Klojo, eerste klas.

Gezevende en geachte heer Klojo eerste klas,
Ik heb alle begrip voor uw zwaarmoedigheid en - hoe droevig ik het ook vind - ik zal mijn best doen begrip op te brengen voor het niet meer zien verschijnen van uw conterfeitsels ende ofte wederschrijfsels.
Niettemin neem ik goede nota van uw oprechte bedoelingen en verblijf,
met innige genegenheid en goedertierende achting,
Marie van de koster

Demper
15 april 2013, 16:31
Gezevende en geachte heer Klojo eerste klas,
Ik heb alle begrip voor uw zwaarmoedigheid en - hoe droevig ik het ook vind - ik zal mijn best doen begrip op te brengen voor het niet meer zien verschijnen van uw conterfeitsels ende ofte wederschrijfsels.
Niettemin neem ik goede nota van uw oprechte bedoelingen en verblijf,
met innige genegenheid en goedertierende achting,
Marie van de koster

Geachte edele vrouwe Van de Koster,

Ik bemerk in uw adem het edele aroma van een buidelrat die rondhuppelt in het groene zomerse gras.

Met de meeste hoogachting,

Demper

BigF
15 april 2013, 17:37
Geachte, naar ik begrijp strakgespannen, BigF,

gelieve ons op de hoogte te houden van de verdere verwikkelingen in deze, en dan met name over de verleende toelatingen door uw wettelijke wederhelft. U zal begrijpen dat het in het bijzonder deze kleine wetenswaardigheden zijn die mijn al te drukke dag vandaag een beetje kleur zou kunnen bijbrengen, wie weet, zelfs een spaarzame glimlach op mijn verder gespannen gezichtsuitdrukking zou kunnen bewerkstelligen.

Met de meeste hoogachting,

Anna

Geachte toehoorders,
Beste Anna,

het verheugt mij u hier officieel te kunnen vertellen dat mijn sexuele opwinding van eerder vandaag via de natuurlijke weg een uitlaatklep heeft gevonden. Dank u. Het was dankzij de welwillende en zeer geapprecieerde medewerking van mijn echtgenote dat het mishandelen der vrouwelijk geslachtsorgaan (en voor een korte tijdsspanne ook de nabijgelegen endeldarm) ons beiden enige momenten van gelukzaligheid kon brengen. Met uw goedkeuren uiteraard. Dank u.
Als ik zo vrij mag zijn wil ik u nog uitermate danken voor uw intresse in onze uitwisseling van lichaamssappen en wil u, geheel vrijblijvend natuurlijk, met uw goedkeuren, graag op de hoogte houden mochten er op dit vlak verdere verwikkelingen optreden. Dank u. Met het diepste respect. Geheel vrijblijvend uiteraard.

Hopende dat ik u hieromtrent voldoende heb ingelicht.

Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,

Groet ik u,

Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,

BigF

Klojo eerste klas
15 april 2013, 19:12
Geachte toehoorders,
Beste Anna,

het verheugt mij u hier officieel te kunnen vertellen dat mijn sexuele opwinding van eerder vandaag via de natuurlijke weg een uitlaatklep heeft gevonden. Dank u. Het was dankzij de welwillende en zeer geapprecieerde medewerking van mijn echtgenote dat het mishandelen der vrouwelijk geslachtsorgaan (en voor een korte tijdsspanne ook de nabijgelegen endeldarm) ons beiden enige momenten van gelukzaligheid kon brengen. Met uw goedkeuren uiteraard. Dank u.
Als ik zo vrij mag zijn wil ik u nog uitermate danken voor uw intresse in onze uitwisseling van lichaamssappen en wil u, geheel vrijblijvend natuurlijk, met uw goedkeuren, graag op de hoogte houden mochten er op dit vlak verdere verwikkelingen optreden. Dank u. Met het diepste respect. Geheel vrijblijvend uiteraard.
Hopende dat ik u hieromtrent voldoende heb ingelicht.
Steeds tot meer uitleg en/of antwoorden bereid,
Groet ik u,
Met de meeste hoogachting, respect en de diepste buiging,
BigF
Ik moge de weledele jonk- en andere vrouwen beden deze post niet tot zich te nemen, teneinde niet in verlegenheid gebracht te worden.
Indien echter deze waarschuwing niet ter harte wordt genomen en exemplaren van de andere sexe zich blozend van verontwaardiging over hun klavier menen te moeten buigen teneinde een epistel ter meerdere eer en glorie van het zedige op te stellen, verontschuldig ik mij hierbij al op voorhand.

Zeerwelgewaardeerde, vermits draadstartend, BigF,
Ondanks mijn drukke ambtelijke besognes wil ik, voor dit hersenkronkeltje in de vergetelput mijner brein tot de nietigheid verzinkt, U weledele Heer BigF, het volgende kond maken.
Ooit mocht ik de wondere wereld van de lichtplatenfotographie meemaken, ik zou zelfs meer durven zeggen, ooit heb ik in mijn lichtzinnige jeugdjaren mijzelf verstout tot het mij aanmatigen enkele proeven dezer kunst te beproeven. Nu is mijn nederige vraag of er misschien niet per ongeluk, of zo, lichtafdrukken van uwes prestaties ter beschikking zouden kunnen worden gesteld in de desbetreffende draad 'vrouwelijke vormen'.
Hopende dat voorgaande suggestie niet leidde tot het bolwassen der oren van ondergetekende,
Verblijf ik met de meeste hoogachting voor uw prestatie, en ook die van uw wederhelft, lieflijk, daarvan ben ik zeker,
Klojo, eerste klas, tijdelijk pauzenemend van de ambtelijke plichtplegingen.

Erratum 1
Geachte Heer Bigf.
Hopelijk is het posten van die foto niet een reactie op mijn bovenstaand epistel, want moest ik in de plaats zijn van uw ega....ik zou er niet mee kunnen lachen. :lol:
Erratum 2
'k heb het over de tekst, hé....de foto mag er wel zijn.... :oops:

Marie van de koster
16 april 2013, 10:14
Ik moge de weledele jonk- en andere vrouwen beden deze post niet tot zich te nemen, teneinde niet in verlegenheid gebracht te worden.
Indien echter deze waarschuwing niet ter harte wordt genomen en exemplaren van de andere sexe zich blozend van verontwaardiging over hun klavier menen te moeten buigen teneinde een epistel ter meerdere eer en glorie van het zedige op te stellen, verontschuldig ik mij hierbij al op voorhand.

......................:

Zeer geëerde en bijzonder gewaardeerde heer Klojo eerste klas,
Ik dank u voor uw weloverwogen en maar net op tijd komende waarschuwing die mij behoed heeft voor het krijgen van blozende koontjes en ongemakkelijke gevoelens.
Zoals steeds bid ik u te aanvaarden de expressie van mijn welgemeende gevoelens van hoogachting,
Marie van de koster

Klojo eerste klas
27 mei 2013, 15:16
Zeerweledelgeleerde, maar desalniettemin toch hooggeachte, medeforummers en –forumessers,
Ik neem de digitale pen ter hand om Uwes kond te doen van de dieptriestige mare van de ontvreemding van mijn fiere stalen ros, tweewieler die mij sinds onheuglijke tijden trouw ten naaste stond om mij onverdroten, door weder ende wind, van mijner huisstede naar het alomgekende klein stationnetje, ‘s morgens in de vroegte, alwaar mij, weliswaar niet al te klokkevast, het vroegere fiere dampende ros, nu helaas omgebouwd tot een moedeloos sjokkend ellentrieken gruwel, ophaalt om mij naar mijn dagelijkse staatsbezigheden te brengen. ‘s Avonds staat deze trouwe kameraad mij dan altijd onvermoeid op te wachten teneinde mij na de nodige vermoeidende handelingen in de armen van mijne jonkvrouwe te doen belanden.
Horreur was echter mijn deel toen ik vrijdags, op den late namiddag, mijn trouwe ros nergens ontwaren kon. Geen slot dat ik kon ontsleutelen, geen zadel dat ik kon bestijgen, geen pedalen die ik kon beroeren. Een vuige snoodaard had zich aan mijn velocipede vergrepen.
Nee, ik moet hier stoppen met het relaas, de smarten zijn nog te vers, de krop in de keel nog niet weg bij de gedachte aan de onzeggelijke schandelijkheden die dit onschuldig slachtoffer moet ondergaan.
R.I.P. :cry::-(

Marie van de koster
28 mei 2013, 10:37
Beste ontroostbare heer Klojo eerste klas,
Geschokt ben ik van binnen, doorwond mijn hart zo zeer bij het lezen van de tragische gebeurtenis waarvan u het hulpeloze slachtoffer werd. Ach, wat verdriet het mij te weten dat uw goede, trouwe vervoermiddel in handen gevallen is van wie weet welke onverlaat zonder schaamtegevoel en zonder enig respect voor andermans eigendom.
Ik bied u van harte mijn diepste gevoelens van medeleven aan bij dit treurige verlies en hoop dat zulks u nooit meer overkomen mag.
Met welgemeende genegenheid verblijf ik,
Marie van de koster

BigF
28 mei 2013, 21:03
Zeerweledelgeleerde, maar desalniettemin toch hooggeachte, medeforummers en –forumessers,
Ik neem de digitale pen ter hand om Uwes kond te doen van de dieptriestige mare van de ontvreemding van mijn fiere stalen ros, tweewieler die mij sinds onheuglijke tijden trouw ten naaste stond om mij onverdroten, door weder ende wind, van mijner huisstede naar het alomgekende klein stationnetje, ‘s morgens in de vroegte, alwaar mij, weliswaar niet al te klokkevast, het vroegere fiere dampende ros, nu helaas omgebouwd tot een moedeloos sjokkend ellentrieken gruwel, ophaalt om mij naar mijn dagelijkse staatsbezigheden te brengen. ‘s Avonds staat deze trouwe kameraad mij dan altijd onvermoeid op te wachten teneinde mij na de nodige vermoeidende handelingen in de armen van mijne jonkvrouwe te doen belanden.
Horreur was echter mijn deel toen ik vrijdags, op den late namiddag, mijn trouwe ros nergens ontwaren kon. Geen slot dat ik kon ontsleutelen, geen zadel dat ik kon bestijgen, geen pedalen die ik kon beroeren. Een vuige snoodaard had zich aan mijn velocipede vergrepen.
Nee, ik moet hier stoppen met het relaas, de smarten zijn nog te vers, de krop in de keel nog niet weg bij de gedachte aan de onzeggelijke schandelijkheden die dit onschuldig slachtoffer moet ondergaan.
R.I.P. :cry::-(
Zeer weledele, hooggeachte, bewonderenswaardige medeforummer onder de naam van Klojo eerste klas,

zo u mij toelaat zou ik hier heden graag mijn diepste gevoelens van medeleven u laten geworden, mits uw goedkeuren en toestemmen uiteraard.

Gelieve mijn excuses te aanvaarden en aannemen die ik u graag, indien gewenst, zou maken wegens het terug onder de aandacht brengen van de ongetwijfeld diep chockerende gebeurtenissen die u onlangs hebt moeten ondergaan.

Onthoud daarom vooral, met uw goedkeuren en welbevinden, mijn diepste gevoelens van medeleven aangaande het illegaal onteigenen van uw geliefde vervoermiddel.

Met de meeste hoogachting, diepe buiging en alle respect,

Uw dienaar,

bigf

Klojo eerste klas
29 mei 2013, 11:23
Zeerweltederbeminde, maar dan in de hoogverheven geestelijke betekenis van het woord natuurlijk, met mijn diepbetreurd rijwiel en zijn nog steeds diepbedroefde ex-eigenaar meevoelenden,
Met pijn in het hart en nog meer in bepaalde lichaamsdelen moet ik uwes meedelen dat dit een iets korter woordje van dank is dan ik in het vooruitzicht gezien had, maar omdat ik met mijn klikken ende klakken van mijn nieuwe, weliswaar tweedehandse, fiets ben gedonderd.....
Bedankt.

Uw toegenegen,

Klojo, eerste klas,
Nog steeds verblijvende.

Marie van de koster
29 mei 2013, 15:31
Ach lieve Klojo,
't Is niet om te lachen, 't is om te schateren. Sta me toe de prettraantjes uit mijn ogen te wrijven mijn nobel gezicht een ernstige trek te geven en dan mijn medeleven aan te bieden in de hoop dat u geen belangrijke lichaamsdelen beschadigd hebt.
Uw zeer toegenegen,
Marie van de koster

Klojo eerste klas
16 september 2013, 12:26
Zeerweledelgeleerde Dames, Heren en andersgegaarden,
Het is mij een onmetelijke eer en een overeenkomstig genoegen mij met dit epistel tot U te mogen richten teneinde volgende mededeling tot meerdere eer en glorie van dit forumrijk te kunnen overmaken.
Heden ochtend vermocht ik van de “Vereniging ter Bescherming van Mystieke Creaturen en Aanverwante Schepsels-Afdeling Trollen” een klachtpleging te ontvangen aangaande het oneigenlijk gebruik van de bestempeling ‘Trol’ als zijnde een forumdiscipel die niets onverlet laat om het genoeglijk gebeuren, zijnde het forummen, in een onaangename sfeer onder te dompelen.
Op een speciale vergadering van voorvermelde vereniging werd door een meerderheid van de stemgerechtigde aanwezigen op de hen eigen wijze gebeukt voor het formuleren van voorvermelde klacht, welke dienachtervolgend aan ondergetekende werd betekend.
“De Vereniging ter Bescherming van Mystieke Creaturen en Aanverwante Schepsels-Afdeling Trollen, VBMCASAT, deelt hierbij mede dat zij, overeenkomstig en volgend op de stemming tijdens de speciale vergadering inzake het oneigenlijk gebruik van het woord ‘trol’, met volstrekte afkeuring afkeurt dat de benaming ‘trollen’ nog verder in een negatief dag- en nachtlicht wordt gesteld door het forumsgewijze gebruik van voormeld woord.”
Hopende dat uwes weledelgeleerden de gepaste maatregelen ter hand zal nemen teneinde deze achtenswaardige vereniging ter wille te zijn,

Verblijf ik nog steeds terplekke,

Klojo, eerste klas.
P.S. tot mijn grote spijt vermocht ik van deze vereniging geen antwoord te krijgen op de vraag wat in de plaats van 'trol' zou moeten worden gebruikt. Ik laat dit dan ook over aan de geachte medeforummers....

Marie van de koster
16 september 2013, 16:10
Beste heer Klojo eerste klas,
Ik zou hier niet te zwaar aan tillen. Ikzelf gebruik het woord dat door de VBMCASAT werd afgekeurd nooit. Ik weet nauwelijks wat het betekent.
Volgens mij kan u rustig verder interessante en leerrijke schrijfselen plaatsen in deze aangename draad zonder het gewraakte woord te bezigen.
Wat de andere draden betreft, raad ik u aan uw fantasie te laten werken. Voor een man met uitgebreide verbeeldingscapaciteiten zoals u kan dat niet moeilijk zijn.
Met welgemeende groeten,
Marie van de koster

Elio di Supo
29 december 2020, 03:11
:sleeping:

BigF
29 december 2020, 09:13
Geachte,

midden in een conversatie een dutje doen wordt over het algemeen niet beschouwd als beleefd gedrag.
Zo u mij toelaat.

Hoogachtend.

kelt
29 december 2020, 09:34
Geachte toehoorders;

Het schijnt mij toe dat verschillende der originele deelnemers aan deze conversatie,gezien het reeds jarenlange gebrek aan uitingen van hunnentwege,gemummificeerd achter hun dataverwerkend apparaat moeten zitten.

Vrijheideerst
29 december 2020, 09:58
Mensen die water verkiezen boven alcohol moeten we koesteren.

Pandareus
29 december 2020, 10:09
Mensen die water verkiezen boven alcohol moeten we koesteren.



...behalve in he virtueel cafe van Eduard :x

Vrijheideerst
29 december 2020, 10:13
...behalve in he virtueel cafe van Eduard :x

Beleefd blijven hier :magniet:


:-D

Marie van de koster
29 december 2020, 11:20
Geachte heren,

Het spijt me te moeten opmerken dat de standaard van dit eens zo verheven huis steeds weer verder zakt, verder en verder de modderige dieperik in.
Daarom hierbij een dringende oproep tot u allen om voortaan met respect te praten en schrijven over uw medeburgers.

In de hoop uw aandacht te hebben kunnen trekken, verblijf ik, met beleefde en zelfs vriendelijke hoogachting,

Marie van de koster

Vrijheideerst
29 december 2020, 11:33
Geachte heren,

Het spijt me te moeten opmerken dat de standaard van dit eens zo verheven huis steeds weer verder zakt, verder en verder de modderige dieperik in.
Daarom hierbij een dringende oproep tot u allen om voortaan met respect te praten en schrijven over uw medeburgers.

In de hoop uw aandacht te hebben kunnen trekken, verblijf ik, met beleefde en zelfs vriendelijke hoogachting,

Marie van de koster

:roll:

Eduard Khil
29 december 2020, 11:47
in wiens bak moet ik hier eens schijten?

Eduard Khil
29 december 2020, 12:09
de raggende mannen

cookie monster
29 december 2020, 19:30
in wiens bak moet ik hier eens schijten?
Geachte Meneer Eduard , U hoort te schrijven ,
in wiens bak moet ik hier eens een verse lading chocomousse achterlaten ??

Demper
29 december 2020, 23:37
geachte kak,

kak
kak kak
kak
kak kak kak

met vriendelijke kak,

kak