PDA

View Full Version : Man wat kunnen sommige forumleden slecht "klinken"


D.J.G.
6 mei 2013, 22:52
.. m, ja ja, het is dus om te zeggen dat door sommige forum leden ik impressies heb op gedaan waar ik wel eens last van heb sinds ik op het forum gebruiker ben geworden.

Namelijk na een "marathon" met doping, heb ik wel eens neven effecten. Namelijk stemmen horen. Doorgaans zijn het schatjes of al bij al gasten met goede bedoelingen, Maar er waren momenten dat ik zware morbide sadisten hoorden mijn welzijn ondermijnen.

Dus al bij al is lief zijn een basis wat ik goed zou vinden. En professioneel nadenken voor een oplossingen i.p.v. iets in de grond te boren / erop neer kijken.

Kameraad Mauser
6 mei 2013, 22:59
.. m, ja ja, het is dus om te zeggen dat door sommige forum leden ik impressies heb op gedaan waar ik wel eens last van heb sinds ik op het forum gebruiker ben geworden.

Namelijk na een "marathon" met doping, heb ik wel eens neven effecten. Namelijk stemmen horen. Doorgaans zijn het schatjes of al bij al gasten met goede bedoelingen, Maar er waren momenten dat ik zware morbide sadisten hoorden mijn welzijn ondermijnen.

Dus al bij al is lief zijn een basis wat ik goed zou vinden. En professioneel nadenken voor een oplossingen i.p.v. iets in de grond te boren / erop neer kijken.

Euh...wat moeten we daaronder verstaan?

Xenophon
6 mei 2013, 23:01
Euh...wat moeten we daaronder verstaan?

Hij rookt zichzelf in een psychose. Of moet ik zeggen, basen?

Kameraad Mauser
6 mei 2013, 23:06
Geen Orange Bud of Northern light voor deze jongen dus...

Boyke
6 mei 2013, 23:14
Euh ik kan niet volgen hoor!

:infinity:

Boyke
6 mei 2013, 23:14
.. m, ja ja, het is dus om te zeggen dat door sommige forum leden ik impressies heb op gedaan waar ik wel eens last van heb sinds ik op het forum gebruiker ben geworden.

Namelijk na een "marathon" met doping, heb ik wel eens neven effecten. Namelijk stemmen horen. Doorgaans zijn het schatjes of al bij al gasten met goede bedoelingen, Maar er waren momenten dat ik zware morbide sadisten hoorden mijn welzijn ondermijnen.

Dus al bij al is lief zijn een basis wat ik goed zou vinden. En professioneel nadenken voor een oplossingen i.p.v. iets in de grond te boren / erop neer kijken.

Alles OK voor de rest makker ?
:flasings:

Scherven A. Mok
7 mei 2013, 05:23
.. m, ja ja, het is dus om te zeggen dat door sommige forum leden ik impressies heb op gedaan waar ik wel eens last van heb sinds ik op het forum gebruiker ben geworden.

Namelijk na een "marathon" met doping, heb ik wel eens neven effecten. Namelijk stemmen horen. Doorgaans zijn het schatjes of al bij al gasten met goede bedoelingen, Maar er waren momenten dat ik zware morbide sadisten hoorden mijn welzijn ondermijnen.

Dus al bij al is lief zijn een basis wat ik goed zou vinden. En professioneel nadenken voor een oplossingen i.p.v. iets in de grond te boren / erop neer kijken.


piep piep
piep piep piep
piep

Knipp
7 mei 2013, 09:37
Zolang mijn stem er niet bij is, zit je nog wel safe.

Knipp
7 mei 2013, 09:46
Hij rookt zichzelf in een psychose. Of moet ik zeggen, basen?

Yuk, roken, hoe primitief.

Met lezen surfen en hyperlinken lukt het even snel ;-)

En zonder stemmen en neveneffecten.

Hooguit insomnia en prikkelbaarheid en wat imaginaire overkill verbaal.

Belask0
13 mei 2013, 02:49
http://album.hbvl.be/imgpath/000/000/569/325/id569325-960x700-n.jpg

BigF
13 mei 2013, 08:25
.. m, ja ja, het is dus om te zeggen dat door sommige forum leden ik impressies heb op gedaan waar ik wel eens last van heb sinds ik op het forum gebruiker ben geworden.

Namelijk na een "marathon" met doping, heb ik wel eens neven effecten. Namelijk stemmen horen. Doorgaans zijn het schatjes of al bij al gasten met goede bedoelingen, Maar er waren momenten dat ik zware morbide sadisten hoorden mijn welzijn ondermijnen.

Dus al bij al is lief zijn een basis wat ik goed zou vinden. En professioneel nadenken voor een oplossingen i.p.v. iets in de grond te boren / erop neer kijken.
Als ik het goed begrijp spreken de stemmen in jou hoofd regelmatig met de stem van forumgebruikers alhier?

Ge zult het maar voorhebben ja...

Scherven A. Mok
13 mei 2013, 08:59
http://forum.politics.be/showthread.php?t=158550

D.J.G.
14 mei 2013, 17:25
Ik ben een mens dat dat wel nodig heeft om regelmatig wat meer energie te geven omdat dat de belangen die ik behartig klaar maak en helpen ,maar, stilletjes aan, overheidsdienst in de buitel laten tasten, en dan voel ik me al gauw oftewel de stresserende met negatieve antwoorden, hoog begaafde en hoog potentiële toekomst conceptualisten weer maar eens uitgesteld, maar echt, als het niet van dit heilig huisje Wetenschapsbeleid, dan wezen ze me voor hun imago toch liefst het beste adres ervoor, ik een nieuw online decor zie en is mijn geduld en mijn zenuwen zowat 'geld uit de ramen gooien van hun dienst aan op wie ze verliefd worden dan mogen ze zeker niet naast mij en het mijne kiezen'. Ik wil niet moeten uitleggen dat een blonde zingende ordinair, tonnen krijgt alsof zo'n show niet strikt na het serieuze werk pas mag besteed worden, na mijn gedeelde studie document, ik-en, de serieuze welzijnsproblemen aankunnen en we brengen dan ook mogelijke voorspoed op gang terwijl de mannen braaf, braver, om ter braafst. pf, 30K/50K en voor een groeiende zelfredzaamheid en er iets van maken met onze plannen in kannen en kruiken 'wat doet een overheidsdienst anders dan idealen het beste van zichzelf geven ter voorbereidingen.

Eindelijk eens een hemelse job, en ik ben niet de enige dat zijn talenten gretig wil laten functioneren, mijn begeerde fee, voor och jom die stoppe toch

kiko
14 mei 2013, 17:44
Heeft wat weg van de zgn. stream of consciousness, voornamelijk toegepast door James Joyce.

lombas
14 mei 2013, 17:47
Je moet eens wat aan zelfrelativering doen...

Boyke
14 mei 2013, 17:50
Ik ben een mens dat dat wel nodig heeft om regelmatig wat meer energie te geven omdat dat de belangen die ik behartig klaar maak en helpen ,maar, stilletjes aan, overheidsdienst in de buitel laten tasten, en dan voel ik me al gauw oftewel de stresserende met negatieve antwoorden, hoog begaafde en hoog potentiële toekomst conceptualisten weer maar eens uitgesteld, maar echt, als het niet van dit heilig huisje Wetenschapsbeleid, dan wezen ze me voor hun imago toch liefst het beste adres ervoor ik een nieuw online decor zie en is mijn geduld en zenuwen zowat geld uit de ramen gooien van hun dienst aan op wie ze verliefd worden. Ik wil niet moeten uitleggen dat een blonde zingende ordinair tonnen krijgt alsof zo'n show niet strikt na het serieuze werk, mijn gedeelde studie, de serieuze welzijnszaken aankan. pf, 30K/50K en voor een groeiende zelfredzaamheid en er iets van maken. Eindelijk eens een hemelse job, en ik ben niet te enige dat 's talenten gretig functioneren tot orde, klaarheid, mijlpalen, mijn begeerde naar talent, voor och jom die stoppe toch

Ja ! Ja !
Zotten moogt ge niet tegenspreken natuurlijk.
Gebruikt gij een vertaalmachine ?
Zijt gij een Arabier ?
Een moslim ??? !!!

lombas
14 mei 2013, 17:52
Heeft wat weg van de zgn. stream of consciousness, voornamelijk toegepast door James Joyce.

In Vlaanderen ook prima toegepast door de halve Fransman Ivo Michiels... :-)

D.J.G.
14 mei 2013, 19:12
Ok, ik relativeer, ik alles blijkbaar alleen. Dus misschien nog een beetje toekomst nodig om het misschien nog proberen naar de kassa te krijgen. Ze antwoorden niet snel, is in ieder geval geen niet geïnteresseerd. Bescheidenheid is gepast, , vanavond was de avond van eenheid, maar ik ronde de welzijnsinnovaties naar overal naar boven af, hemels, veel, succes, maar in het echt is het nu slechts de vruchten voorbode van wat heel duidelijk nog niet simpel is.
Simpel is toevallig mijn tweede naam, mensen zoals ik denken simpel en veelvuldig en hoeven niet eens dikwijls pal in de roos te schieten. Het is hopen werk om zoveel precies goed te krijgen in research- en ontwikkelingsfase, en de eenvoudigere implementatie, , ik ben feitelijk maar een ervaren "klusjesman" dat lampen indraait zodat er blijdschap is en orde moet (kunnen) ontstaan.

Geknutsel typen, mensen salut ik zit er helemaal in vandaag, sorry, zal wel lastig lezen en bijdrage wel bescheiden maar pluspunten krijg ik op een avond als deze er niet uit.

manta
14 mei 2013, 19:57
Ok, ik relativeer, ik alles blijkbaar alleen. Dus misschien nog een beetje toekomst nodig om het misschien nog proberen naar de kassa te krijgen. Ze antwoorden niet snel, is in ieder geval geen niet geïnteresseerd. Bescheidenheid is gepast, , vanavond was de avond van eenheid, maar ik ronde de welzijnsinnovaties naar overal naar boven af, hemels, veel, succes, maar in het echt is het nu slechts de vruchten voorbode van wat heel duidelijk nog niet simpel is.
Simpel is toevallig mijn tweede naam, mensen zoals ik denken simpel en veelvuldig en hoeven niet eens dikwijls pal in de roos te schieten. Het is hopen werk om zoveel precies goed te krijgen in research- en ontwikkelingsfase, en de eenvoudigere implementatie, , ik ben feitelijk maar een ervaren "klusjesman" dat lampen indraait zodat er blijdschap is en orde moet (kunnen) ontstaan.

Geknutsel typen, mensen salut ik zit er helemaal in vandaag, sorry, zal wel lastig lezen en bijdrage wel bescheiden maar pluspunten krijg ik op een avond als deze er niet uit.

Broer van revoletto zijn gij ???

Bobke
14 mei 2013, 20:06
Broer van revoletto zijn gij ???
Dacht net hetzelfde. ;-)