PDA

View Full Version : Behulpzame ik.


BigF
21 mei 2013, 14:20
Allez vooruit, ik zal mijn goed hart nog eens tonen.

Mensen die deze voormiddag per ongeluk een ticket voor Queens of the Stone Age hebben gekocht en daar nu een beetje mee gewrongen zitten: Ik help u er vanaf.
Ge moet zelfs niks laten vallen, ik betaal gewoon heel uw ticket terug.
Als dat niet lief is!
Zo moet ge zelf niet speciaal naar Brussel om naar die teringherrie te gaan luisteren en ge maakt ni eens verlies.

Geinteresseerden laten maar iets weten via pm.

Denk erom: eerst is eerst dus wees snel.
Desnoods neem ik er zelfs 2 over, maar dan moeten we wel effe over de prijs babbelen. Ik ben de sint niet eh.

Klojo eerste klas
21 mei 2013, 15:22
Toeme, daar heb ik er toch geen van zeker..... :twisted:
Voor een paar semi-antieke queenen en stenen heb je geen belangstelling, zeker ?

AnarchoChristophe
21 mei 2013, 15:35
Toeme, daar heb ik er toch geen van zeker..... :twisted:
Voor een paar semi-antieke queenen en stenen heb je geen belangstelling, zeker ?

Fabiola gaat op tournéé? 8O

Klojo eerste klas
21 mei 2013, 15:40
Fabiola gaat op tournéé? 8O
Zelfs met zijn/haar tweeën :lol:
http://nl.wikipedia.org/wiki/2_Fabiola

Vrijheideerst
21 mei 2013, 16:07
QOTSA heerscht.

manta
21 mei 2013, 17:08
Allez vooruit, ik zal mijn goed hart nog eens tonen.

Mensen die deze voormiddag per ongeluk een ticket voor Queens of the Stone Age hebben gekocht en daar nu een beetje mee gewrongen zitten: Ik help u er vanaf.
Ge moet zelfs niks laten vallen, ik betaal gewoon heel uw ticket terug.
Als dat niet lief is!
Zo moet ge zelf niet speciaal naar Brussel om naar die teringherrie te gaan luisteren en ge maakt ni eens verlies.

Geinteresseerden laten maar iets weten via pm.

Denk erom: eerst is eerst dus wees snel.
Desnoods neem ik er zelfs 2 over, maar dan moeten we wel effe over de prijs babbelen. Ik ben de sint niet eh.

Ah, gade gij ook? Ik heb er ook zes kaarten voor gekocht, een beetje voorbarig van me. Nu blijkt da'k op m'n eentje moet gaan. :-(
Hopelijk kan 'k ze aan de deuren nog kwijt aan mensen die er zonder kaartje staan, 'k moet er zelfs niets aan verdienen.
Da's natuurlijk ni waar en ik heb dus geen tickets van dat optreden maar dat weet gij niet voor ge dit quote en zo ziet dat het niet waar is... Gemeen hé...

vrijevlaming
21 mei 2013, 17:26
ik versta nog altijd niet waarom ze zo'n band programeren in een zaal van 1500man of zo. Die kerels moeten in vorst of het sportpaleis staan

Vrijheideerst
21 mei 2013, 18:49
ik versta nog altijd niet waarom ze zo'n band programeren in een zaal van 1500man of zo. Die kerels moeten in vorst of het sportpaleis staan

Of in de Lotto Arena. Of in de AB.

:magniet:

vrijevlaming
21 mei 2013, 21:04
ab is ook te klein. Er moet minstens 7000 man binnen kunnen of zo

Demper
21 mei 2013, 21:08
Bestaat daar geen app voor?

lombas
21 mei 2013, 21:34
QOTSA is de Mastodon van gisteren.

From_Vlaanderen
21 mei 2013, 22:47
ab is ook te klein. Er moet minstens 7000 man binnen kunnen of zo

Doe da is buiten.

Vrijheideerst
22 mei 2013, 09:24
QOTSA is de Mastodon van gisteren.

Qotsa bestaat al iets langer en hoewel ik een groot metalliefhebber vind, heb ik een hekel aan bands als Mastodon & Volbeat.

Vrijheideerst
22 mei 2013, 10:52
Qotsa bestaat al iets langer en hoewel ik een groot metalliefhebber vind, heb ik een hekel aan bands als Mastodon & Volbeat.

*Vind = ben!

BigF
22 mei 2013, 13:50
QOTSA is de Mastodon van gisteren.

Die vergelijking gaat totaaaal niet op.
Mastodon is gewoon een paar jaar terug zwaar gehypet bij het verschijnen van Crack The Sky. Voordien kende nauwelijks iemand Mastodon en dat het puur een hype was bewijst het feit dat je over hun laatste (The Hunter) nauwelijks nog iets hoort. Eerst niks, dan alles en daarna weer niks. Hype dus.

Qotsa heeft het tot nu toe nooit van hypes moeten hebben. Hun platen zijn allemaal gewoon goed en meer en hoe meer ze er uitbrengen, hoe meer mensen dat beseffen. Qotsa heeft het nog nooit van hypes moeten hebben. Bovendien heeft Qotsa een veel langere voorgeschiedenis (Kyuss, Masters of Reality) en hebben ze hun succes langzaam aan opgebouwd.

En geef toe: Josh Homme (spreek uit "Homie", daar ga ik 'em bij gelegenheid toch eens mee uitlachen) is momenteel gewoon the coolest man alive.

BigF
22 mei 2013, 13:52
Qotsa bestaat al iets langer en hoewel ik een groot metalliefhebber vind, heb ik een hekel aan bands als Mastodon & Volbeat.
2

Ben tot nu toe nog niemand tegengekomen die mij kan vertellen waaraan Volbeat hun succes te danken heeft. Zelfs niet degenen die er een t-shirt van aan hebben.
Van Mastodon ben ik ook geen fan maar dat zit muzikaal wel een pak beter in elkaar en daardoor kan ik wel begrijpen dat er mensen zijn die daar van houden.
Maar Volbeat...nee, geen idee.

BigF
22 mei 2013, 13:59
Ah, gade gij ook? Ik heb er ook zes kaarten voor gekocht, een beetje voorbarig van me. Nu blijkt da'k op m'n eentje moet gaan. :-(
Hopelijk kan 'k ze aan de deuren nog kwijt aan mensen die er zonder kaartje staan, 'k moet er zelfs niets aan verdienen.
Da's natuurlijk ni waar en ik heb dus geen tickets van dat optreden maar dat weet gij niet voor ge dit quote en zo ziet dat het niet waar is... Gemeen hé...

Geweldig!!
Laat je me je email ofzo even weten dan kunnen we afspreken en kan ik eens op uwe smikkel timmeren

:thumbsup:

Vrijheideerst
22 mei 2013, 14:22
2

Ben tot nu toe nog niemand tegengekomen die mij kan vertellen waaraan Volbeat hun succes te danken heeft. Zelfs niet degenen die er een t-shirt van aan hebben.
Van Mastodon ben ik ook geen fan maar dat zit muzikaal wel een pak beter in elkaar en daardoor kan ik wel begrijpen dat er mensen zijn die daar van houden.
Maar Volbeat...nee, geen idee.

Die zang is toch verschrikkelijk irritant?

Daarbij, muzikaal klinkt het als Metallica's Load & Reload, twee platen die je als "troo methulfan" niet mag goed vinden. Ik vind vooral Load eigenlijk nog ok, zeker de eerste helft. Nah. :p

lombas
22 mei 2013, 18:30
Qotsa bestaat al iets langer

Ja, dat zeg ik toch?

en hoewel ik een groot metalliefhebber vind, heb ik een hekel aan bands als Mastodon & Volbeat.

Ik had het even niet over Volbeat en ik zie niet in hoe je die fluffly-metal kunt vergelijken met de meer sludge/stoner ondergrond bij Mastodon.

manta
22 mei 2013, 18:32
Geweldig!!
Laat je me je email ofzo even weten dan kunnen we afspreken en kan ik eens op uwe smikkel timmeren

:thumbsup:

:-D

lombas
22 mei 2013, 18:33
Die vergelijking gaat totaaaal niet op.
Mastodon is gewoon een paar jaar terug zwaar gehypet bij het verschijnen van Crack The Sky. Voordien kende nauwelijks iemand Mastodon en dat het puur een hype was bewijst het feit dat je over hun laatste (The Hunter) nauwelijks nog iets hoort. Eerst niks, dan alles en daarna weer niks. Hype dus.

Qotsa heeft het tot nu toe nooit van hypes moeten hebben. Hun platen zijn allemaal gewoon goed en meer en hoe meer ze er uitbrengen, hoe meer mensen dat beseffen. Qotsa heeft het nog nooit van hypes moeten hebben. Bovendien heeft Qotsa een veel langere voorgeschiedenis (Kyuss, Masters of Reality) en hebben ze hun succes langzaam aan opgebouwd.

En geef toe: Josh Homme (spreek uit "Homie", daar ga ik 'em bij gelegenheid toch eens mee uitlachen) is momenteel gewoon the coolest man alive.

Je onderschat toch ietwat de weerslag van andere Mastodon-platen. Ik kende hen al van bij Leviathan. Ze leveren prima kwaliteit af, terwijl QOTSA toch iets meer op een flow (hehe) is terechtgekomen als populaire groep.

Daarom dat ik ook niet zeg dat QOTSA slecht is, maar dat het een band van gisteren aan het worden is. Binnenkort spelen ze hun vijfde keer Werchter...

Vrijheideerst
22 mei 2013, 19:12
Ja, dat zeg ik toch?



Ik had het even niet over Volbeat en ik zie niet in hoe je die fluffly-metal kunt vergelijken met de meer sludge/stoner ondergrond bij Mastodon.

:roll:

In mijn cd collectie (jaja, ook al gebruik ik Itunes) vind je van elk metalgenre iets. Ik vind Mastodon gewoon saai, ik weet nog goed hoe op Werchter Boutique niemand geïnteresseerd leek in hen.

Ik houd wél van bands als Monster Magnet en traditionele doom metal zoals bvb Orchid.

vrijevlaming
22 mei 2013, 19:46
en wat gezegd van dit metaal: http://www.youtube.com/watch?v=BUArxVOgJuc

lombas
22 mei 2013, 20:24
:roll:

In mijn cd collectie (jaja, ook al gebruik ik Itunes) vind je van elk metalgenre iets. Ik vind Mastodon gewoon saai, ik weet nog goed hoe op Werchter Boutique niemand geïnteresseerd leek in hen.

Ik houd wél van bands als Monster Magnet en traditionele doom metal zoals bvb Orchid.

Waarom die ogendraaier?