PDA

View Full Version : De belastingsaangifte van 2013


Zucht
26 mei 2013, 15:59
Wie heeft de belastingaangifte 2013 en de bijhorende "toelichting" opgesteld ?

1. de Marquis de Sade
2. Satan
3. the Joker
4. Koning Minos
5. Jan Fabre

Wat is me dat voor een marteling zeg.

Schiftingsvraag.

Hoe vaak komt het woord "Opgelet !" voor in de toelichting. (Gevolgd door een uitleg die nog onbegrijpelijker is dan een forumboodschap van Txiki)

Demper
26 mei 2013, 16:02
Afdokken en zwijgen, kleine Vlaming!
De asielzoekerscentra hebben uw geld nodig.

Klojo eerste klas
26 mei 2013, 16:06
Aja,da's ook waar. Ik moet die nog invullen. Tegen wanneer moet die binnen zijn, en, veel belangrijker, waar heb ik die ook alweer gelegd ?

From_Vlaanderen
26 mei 2013, 17:16
Aja,da's ook waar. Ik moet die nog invullen. Tegen wanneer moet die binnen zijn, en, veel belangrijker, waar heb ik die ook alweer gelegd ?

Op mijn salon tafel! Der zit al een bierkring in van chimay maarja dat is collateral damage.

Marie van de koster
26 mei 2013, 17:46
Ik ben er ook nog niet aan begonnen, geen goesting, ik ben die belastingen zo beu als kou pap, zowel de brieven als het betalen. Ik staak! :twisted:

Txiki
26 mei 2013, 18:23
Ik ben er ook nog niet aan begonnen, geen goesting, ik ben die belastingen zo beu als kou pap, zowel de brieven als het betalen. Ik staak! :twisted:

Daar hebt ge het lef niet voor. :-D

Txiki
26 mei 2013, 18:23
Wie heeft de belastingaangifte 2013 en de bijhorende "toelichting" opgesteld ?

1. de Marquis de Sade
2. Satan
3. the Joker
4. Koning Minos
5. Jan Fabre

Wat is me dat voor een marteling zeg.

Schiftingsvraag.

Hoe vaak komt het woord "Opgelet !" voor in de toelichting. (Gevolgd door een uitleg die nog onbegrijpelijker is dan een forumboodschap van Txiki)

:-(

koe de poing
26 mei 2013, 18:40
zolang mijn boekhouder kan aftrekken ben ik content

From_Vlaanderen
26 mei 2013, 18:44
zolang mijn boekhouder kan aftrekken ben ik content
Doe je hem al zelf open, of doet de boekhouder dat ook?

koe de poing
26 mei 2013, 18:52
Doe je hem al zelf open, of doet de boekhouder dat ook?

dat doet hijzelf.
Ik raak dat ding niet aan

Zucht
26 mei 2013, 18:56
:-(
Moest ik nu gezegd hebben dat het begrijpelijker was, dan zou je pas reden hebben om te bleiten. :lol:

Ik had trouwens 100 € op de toog gegooid voor een tournée général, maar de fiscus heeft stante pede 95 € opgeraapt.

BigF
27 mei 2013, 08:48
Hier gaan alle papieren voor 'de belastingen' in de kast en die worden er rond het groot verlof eens uitgehaald en binnengegooid bij mijn verzekeringsagent die heel dat spel elektronisch invult.
'k Heb bij hem ooit eens moeten tekenen voor een volmacht ofzo en dat is de beste beslissing in jaren geweest.
Geen gedoe meer met aangiftes ed en als ik ergens geld laat liggen of iets van papierwerk vergeet laat hij me dat netjes weten.

Voordien deden ze dat bij mijn bank ook al gratis maar sinds die er eens 1000 euro naast zaten moeten die dat niet meer doen.

Ik heb nog nooit zelf een aangifte ingevuld. Ik krijg sinds mijn verzekeringsagent ze invult zelfs geen aanslagbiljet meer in de bus.
Dat is het enige nadeel. Je vergeet het wel eens omdat je die bruine envelop niet meer in de kast ziet liggen. Maar omdat dat via hem gaat heb ik tijd tot oktober ofzo.

Nooit begrepen waarom zoveel mensen daar zelf mee liggen te sukkelen. Ik heb altijd al meerdere mogelijkheden gehad om die dingen gratis te laten invullen. (bank, vakbond, verzekeringsagent, gemeente,...)