PDA

View Full Version : Webstek Van The Piano


muishond
9 augustus 2004, 17:05
Het webstek van THE PIANO vind ik zeer interessant.

Het maakt mij nog sterker in mijn opinie dat Belgie moet verdwijnen als ik lees
hoe deze onstaat toegelaten heeft dat er zo met onze mensen gehandeld werd.

De wandaden van de Belgische patriotten mogen wij nooit vergeten.
De aanslag op onze mensen, omdat ze nationalisten waren was wreed en menselijk niet te verdedigen.

En dat allemaal ongestraft!

Lezen aub.

Cyperken
9 augustus 2004, 17:23
Lezen aub.
Ik zal mijn best doen. Het feit dat Thepiano steeds een beetje denigrerend was tegenover het Vlaams Blok heeft me steeds tegengehouden de website te bezoeken.

PAJOT
9 augustus 2004, 17:44
Het is weinig geloofwaardig. Zijn tekst over het VNV werd destijds - door mij en anderen - in grote lijnen als leugenachtig weerlegd. Er werden daar toen verschillende topics over opgestart, met interessante bijdragen van Johan en JvdB, maar helaas vind ik ze niet meer terug. De oorzaak is het nieuwe forum, geloof ik. Ook over tot het Verdinaso, waar nog niet teveel aandacht aan is besteed, wil hij niet verder discussiëren.

De kleine verwijzing naar de repressie is slechts bedoeld om een schijn van objectiviteit in het leven te roepen. Heb je de rubriek 'De nieuwe Hitlertjes' al eens bekeken, Muishond?

Hoewel je er allemaal weinig geloof aan moet hechten, is het wel interessant om er enkele zaken te lezen. Al is het maar om ze te ontkrachten.

muishond
9 augustus 2004, 19:47
Het is weinig geloofwaardig. Zijn tekst over het VNV werd destijds - door mij en anderen - in grote lijnen als leugenachtig weerlegd. Er werden daar toen verschillende topics over opgestart, met interessante bijdragen van Johan en JvdB, maar helaas vind ik ze niet meer terug. De oorzaak is het nieuwe forum, geloof ik. Ook over tot het Verdinaso, waar nog niet teveel aandacht aan is besteed, wil hij niet verder discussiëren.

De kleine verwijzing naar de repressie is slechts bedoeld om een schijn van objectiviteit in het leven te roepen. Heb je de rubriek 'De nieuwe Hitlertjes' al eens bekeken, Muishond?

Hoewel je er allemaal weinig geloof aan moet hechten, is het wel interessant om er enkele zaken te lezen. Al is het maar om ze te ontkrachten.

Ik had het eigenlijk over wat er tijdens de zogenaamde bevrijding gebeurd is.

Ik was toen zeven. Mijn vader was hoofdonderwijzer in een klein Westvlaams dorp. Hij was afdelingsleider van het VNV. Hij hielp iedereen in het dorp. Maar toch is hij zwaar veroordeeld omdat hij een echte Vlaamse nationalist. Hij zou zelfs geen vlieg doodgemaakt hebben.

Mijn moeder heeft een fortuin betaald om te vermijden dat hij gemarteld zou worden als dit het goede woord is. In Avelgem werden de "zwarten" met zwepen geslagen en daarna in het zout gerold. In Harelbeke is een baby van een van zijn kollega in hun afbrandend huis gegooid met de woorden" Nog een
Duits zwijn minder" enz enz enz

Ik ben daarna in de zwarte kringen groot geworden en ik ben dikwijls in kontakt gekomen met mensen _meestal Vlaams nationalisten en ook veel
Waalse rexisten (wij woonden in Elsene) - die het ook allemaal beleefd hebben,

Moorden, verkrachtingen, plundering en afbranden van huizen. Als ge ooit in Breendonk komt vraag dan eventjes rond wat er met de kinderen van de brouwer Moortgat gebeurd is?

Dat kan ik en vele anderen niet vergeten en ook niet vergeven.

En dit allemaal omdat het Vlaams nationalisme eens en voor altijd uitgeroeid moest worden en wij allen Belgen moesten worden.

Laat ons dit toch allemaal niet vergeten!

Betweter
10 augustus 2004, 09:40
Ik had het eigenlijk over wat er tijdens de zogenaamde bevrijding gebeurd is.

Ik was toen zeven. Mijn vader was hoofdonderwijzer in een klein Westvlaams dorp. Hij was afdelingsleider van het VNV. Hij hielp iedereen in het dorp. Maar toch is hij zwaar veroordeeld omdat hij een echte Vlaamse nationalist. Hij zou zelfs geen vlieg doodgemaakt hebben.

Mijn moeder heeft een fortuin betaald om te vermijden dat hij gemarteld zou worden als dit het goede woord is. In Avelgem werden de "zwarten" met zwepen geslagen en daarna in het zout gerold. In Harelbeke is een baby van een van zijn kollega in hun afbrandend huis gegooid met de woorden" Nog een
Duits zwijn minder" enz enz enz

Ik ben daarna in de zwarte kringen groot geworden en ik ben dikwijls in kontakt gekomen met mensen _meestal Vlaams nationalisten en ook veel
Waalse rexisten (wij woonden in Elsene) - die het ook allemaal beleefd hebben,

Moorden, verkrachtingen, plundering en afbranden van huizen. Als ge ooit in Breendonk komt vraag dan eventjes rond wat er met de kinderen van de brouwer Moortgat gebeurd is?

Dat kan ik en vele anderen niet vergeten en ook niet vergeven.

En dit allemaal omdat het Vlaams nationalisme eens en voor altijd uitgeroeid moest worden en wij allen Belgen moesten worden.

Laat ons dit toch allemaal niet vergeten!
Groot gelijk hebt ge!!

In mijn familie is hetzelfde gebeurd. Ik kan en zal dit nooit vergeten! On-mo-ge-lijk!!!

Ik kan nog zo uren verhalen vertellen over de laffe repressie, het zijn er stuk voor stuk om van te kotsen.

Rock Against Communism
26 augustus 2004, 19:58
The Piano is even erg als diegenen die dachten in de naam van de vrijheid hier een repressie uit te kunnen voeren. Idealistische Vlaamsnationalisten gelijkstellen aan nazi monsters die alleen maar joden kunnen vergassen, is grosso modo waar het op neerkomt op zijn webstekje.

Tzuvar Raemborr
27 augustus 2004, 00:25
Pfff, Piano heeft zelf alle schijn van objectiviteit betreffende zijn websiteje ontkracht door een persoonlijke avatar (van Tömmchen) voor te stellen als "het" NJSV logo omdat daar nu een toevallige gelijkenis met het SS symbool in school, en dan ondanks herhaalde verzoeken van de gebruiker met dat logo bleef weigeren het te verwijderen.

Met andere woorden : hij grijpt gewoon álles aan om het blok zwart te maken en bekommert zich niet om de juistheid van wat hij gebruikt.

Betweter
27 augustus 2004, 08:13
De waarheid betreffende de repressie, te lezen op Vlaamse Jongeren Dilbeek (http://vlaamsejongerendilbeek.skynetblogs.be)

Rock Against Communism
28 augustus 2004, 19:35
Pfff, Piano heeft zelf alle schijn van objectiviteit betreffende zijn websiteje ontkracht door een persoonlijke avatar (van Tömmchen) voor te stellen als "het" NJSV logo omdat daar nu een toevallige gelijkenis met het SS symbool in school, en dan ondanks herhaalde verzoeken van de gebruiker met dat logo bleef weigeren het te verwijderen.

Met andere woorden : hij grijpt gewoon álles aan om het blok zwart te maken en bekommert zich niet om de juistheid van wat hij gebruikt. Een gelijkaardige situatie deed zich voor bij mij. Ik had ooit eens een logootje ontworpen:
http://users.telenet.be/am/rock_against_communism/avatars/KK_VL_120.jpg
En wat zie ik op deze ( http://www.dezwerfkat.be/vlbl3.htm ) site onderaan... Precies of dit stelt een organisatie of beweging voor, echte misleiding en amateurisme noem ik het.