PDA

View Full Version : Tom Staal trekt rioolput EU open


Clicquot
25 juni 2013, 19:59
Toffe job, de EU vertegenwoordigen ;-)

Straatsburg (http://www.youtube.com/watch?v=iK8ue7-Shpc)

Brussel (http://www.youtube.com/watch?v=MPbNF1q_6tg)

Txiki
25 juni 2013, 20:02
Wie is Tom Staal, misschien? En, waarom een rioolput 'opentrekken' terwijl die al zeer lang open ligt? Wil Stalen Tom een open deur intrappen ofzo?

Bolleke Wol
25 juni 2013, 20:12
Wie is Tom Staal, misschien? En, waarom een rioolput 'opentrekken' terwijl die al zeer lang open ligt? Wil Stalen Tom een open deur intrappen ofzo?

Who cares, iedereen die dit in de aandacht brengt doet daar goed mee. Voor mijn part doet de wc madam van het parlement dat, misshien weet die ook wel wat te vertellen :)

Clicquot
25 juni 2013, 20:13
Wie is Tom Staal, misschien? En, waarom een rioolput 'opentrekken' terwijl die al zeer lang open ligt? Wil Stalen Tom een open deur intrappen ofzo?

ach, velen weten het gewoon niet dat het daar stinkt, of van horen zeggen... nu eens een filmpje en het wordt duidelijker misschien...

Demper
25 juni 2013, 21:19
Ik word er gewoon slecht van als ik die filmpjes zie.

AnarchoChristophe
25 juni 2013, 21:27
Onteigenen en opknopen. Opgelost.

Txiki
25 juni 2013, 21:33
Ik word er gewoon slecht van als ik die filmpjes zie.

Is't echt? Niet veel gewoon, precies.

Demper
25 juni 2013, 21:38
Is't echt? Niet veel gewoon, precies.

Daar moeten ze geen geld op den toog smijten.
Den toog smijt geld naar hun.

Txiki
25 juni 2013, 21:42
Daar moeten ze geen geld op den toog smijten.
Den toog smijt geld naar hun.

Zeg nu zelf: toffe job toch!

Demper
25 juni 2013, 21:45
Zeg nu zelf: toffe job toch!

Nee, niet als ze dat doen op onze kosten.

Kameraad Mauser
25 juni 2013, 21:47
Je weet wat je te doen staat bij de volgende verkiezingen.

Txiki
25 juni 2013, 21:47
Nee, niet als ze dat doen op onze kosten.

:lolabove:

Txiki
25 juni 2013, 21:47
Je weet wat je te doen staat bij de volgende verkiezingen.

Wat dan?

Demper
25 juni 2013, 21:49
:lolabove:

Wa ist, menneke?

Demper
25 juni 2013, 21:51
Je weet wat je te doen staat bij de volgende verkiezingen.

http://vlaamsbelang.be/fotos/thumbs/thumb_campagnefront_20130527geefonsgeldterugcampag ne.jpg

Kameraad Mauser
25 juni 2013, 21:51
Wat dan?

Niet gaan. In uw nest blijven liggen. Of indien u een ochtendmens bent: doe een mooie wandeling. Haal verse boterkoeken of pistolets bij de bakker en ontbijt uitgebreid met uw partner.

Of schenk uzelf een lekker speciaalbier. Maar blijf ver weg van die stemhokjes.

AnarchoChristophe
25 juni 2013, 21:53
Met de voeten stemmen. Idealiter naar Brussel, een Revolutionair Volkstribunaal oprichten en alle EU parlementariërs terechtstellen wegens 1) Volksverraad 2) Volksverlakkerij en 3) Het verkopen van de soeveriniteit van de Europese volkeren. De straf is onteigening en verbanning naar een onbewoond eiland met een zak rijst.

Kameraad Mauser
25 juni 2013, 21:53
http://vlaamsbelang.be/fotos/thumbs/thumb_campagnefront_20130527geefonsgeldterugcampag ne.jpg

Er is nog werk aan de winkel bij jou.

En dan klagen over repressie enzo. Terwijl je zelf die teringlijers aan de macht stemt.

Kameraad Mauser
25 juni 2013, 21:55
Met de voeten stemmen. Idealiter naar Brussel, een Revolutionair Volkstribunaal oprichten en alle EU parlementariërs terechtstellen wegens 1) Volksverraad 2) Volksverlakkerij en 3) Het verkopen van de soeveriniteit van de Europese volkeren. De straf is onteigening en verbanning naar een onbewoond eiland met een zak rijst.

Indien er genoeg lieden zijn die bereid zijn om iets dergelijk te organiseren dan geef ik voorkeur aan zoiets.

AnarchoChristophe
25 juni 2013, 21:55
Een zak rijst extra voor wie namen klikt van lobbyisten aan wie men onze soeveriniteit verkocht heeft.

Kameraad Mauser
25 juni 2013, 21:56
Da's lekker makkelijk. Vlug iedereen die deel uit maakt van het politieke spectrum op een lijst zetten.

Demper
25 juni 2013, 22:01
Met de voeten stemmen. Idealiter naar Brussel, een Revolutionair Volkstribunaal oprichten en alle EU parlementariërs terechtstellen wegens 1) Volksverraad 2) Volksverlakkerij en 3) Het verkopen van de soeveriniteit van de Europese volkeren. De straf is onteigening en verbanning naar een onbewoond eiland met een zak rijst.

Ik hoor het graag maar dit is luidop dromen.

Kameraad Mauser
25 juni 2013, 22:04
Ik hoor het graag maar dit is luidop dromen.

Dan blijf je best thuis en ga je niet stemmen. Dat doe ik namelijk ook.

Demper
25 juni 2013, 22:04
Dan blijf je best thuis en ga je niet stemmen. Dat doe ik namelijk ook.

Krijg je daar geen problemen mee?

Kameraad Mauser
25 juni 2013, 22:07
Krijg je daar geen problemen mee?

Nee.

Verleden keer niet geweest. Geen gevolg werd eraan gegeven.

Demper
25 juni 2013, 22:13
Nee.

Verleden keer niet geweest. Geen gevolg werd eraan gegeven.

Moesten veel mensen dit voorbeeld volgen, er zouden snel boetes volgen.
Het klootjesvolk is gewoon niet in staat om dit boeltje op te lossen.

Eberhard Leclerc
25 juni 2013, 22:20
Het klootjesvolk is gewoon niet in staat om dit boeltje op te lossen.

Alsof jij daar enig belang bij hebt...

Als we dit soort fraudeurs masaal zouden opsluiten (tis gewoon diefstal nietwaar?), zou jij niet meer kunnen toeteren dat het grootste deel van de gevangenispopulatie ''vreemdeling'' is.


Als jij denkt dat witmang graaiwitmang gaat aanpakken ben je zeer naief...

Kameraad Mauser
25 juni 2013, 22:21
Het klootjesvolk hoeft dit niet op te lossen. Ze moeten wegblijven van stemhokjes.

Demper
25 juni 2013, 22:22
Alsof jij daar enig belang bij hebt...

Als we dit soort fraudeurs masaal zouden opsluiten (tis gewoon diefstal nietwaar?), zou jij niet meer kunnen toeteren dat het grootste deel van de gevangenispopulatie ''vreemdeling'' is.

Als jij denkt dat witmang graaiwitmang gaat aanpakken ben je zeer naief...

Het is tijd om je pillen te pakken.

Kameraad Mauser
25 juni 2013, 22:23
Moesten veel mensen dit voorbeeld volgen, er zouden snel boetes volgen.
Het klootjesvolk is gewoon niet in staat om dit boeltje op te lossen.

Dus de staat gaat vb een derde van de bevolking beboeten?

Kameraad Mauser
25 juni 2013, 22:24
Het is tijd om je pillen te pakken.

Je snapt er weer de ballen van. Straks krijgt Another Jack nog gelijk wat betreft je opleiding...

Nietzsche
25 juni 2013, 22:25
Het is tijd om je pillen te pakken.

Hij probeert je iets duidelijk te maken.

Demper
25 juni 2013, 22:26
Dus de staat gaat vb een derde van de bevolking beboeten?

Ze gaan iets ondernemen, of wat dacht je?

Je snapt er weer de ballen van. Straks krijgt Another Jack nog gelijk wat betreft je opleiding...

Hij moet het niet laten uitschijnen dat ik niets wil doen aan "graaiwitmang".

Demper
25 juni 2013, 22:33
Hij probeert je iets duidelijk te maken.

Ja, en het is onzin.
Het is niet mijn schuld dat vreemdelingen als koopwaar naar hier gehaald worden om tegen een hongerloon stront te scheppen.

Kameraad Mauser
25 juni 2013, 22:34
Ze gaan iets ondernemen, of wat dacht je?



Hij moet het niet laten uitschijnen dat ik niets wil doen aan "graaiwitmang".

Door te stemmen op het Belang doe je inderdaad niks aan 'graaiwitmang'.

Demper
25 juni 2013, 22:38
Door te stemmen op het Belang doe je inderdaad niks aan 'graaiwitmang'.

VB hoort niet bij graaiwitmang.
Zij zijn de luis in de pels van de graaiwitmang.

BigF
26 juni 2013, 08:35
Krijg je daar geen problemen mee?

Schijtluis.

BigF
26 juni 2013, 08:35
http://vlaamsbelang.be/fotos/thumbs/thumb_campagnefront_20130527geefonsgeldterugcampag ne.jpg

Wel tof dat het vb eindelijk doorheeft dat hun kiezers een stel runderen zijn.

pegasus6869
26 juni 2013, 10:43
Toffe job, de EU vertegenwoordigen ;-)

Straatsburg (http://www.youtube.com/watch?v=iK8ue7-Shpc)

Brussel (http://www.youtube.com/watch?v=MPbNF1q_6tg)

Vette profiteurs (Dieven) die europarlementsleden,en een grote bek opzetten is al wat ze kunnen.....Een vuist recht op hun muil ja!!

BigF
26 juni 2013, 10:55
Degenen die hier nu zo verontwaardigd reageren, hebben die een heel kort geheugen ofzo?
Die info is al jaar en dag bekend.

En telkens er een journalist in de komkommertijd opspringt ontstaat er even grote verontwaardiging waarna die weer even vrolijk wegslibt tot de volgende journalist zonder inspiratie zit.
Waarna er weer even grote verontwaardiging ontstaat die dan weer stilletjes verdwijnt tot er weer...

plakker
26 juni 2013, 10:57
Degenen die hier nu zo verontwaardigd reageren, hebben die een heel kort geheugen ofzo?
Die info is al jaar en dag bekend.

En telkens er een journalist in de komkommertijd opspringt ontstaat er even grote verontwaardiging waarna die weer even vrolijk wegslibt tot de volgende journalist zonder inspiratie zit.
Waarna er weer even grote verontwaardiging ontstaat die dan weer stilletjes verdwijnt tot er weer...

Liever zo dan dat er nooit niemand meer over kraait, "want het is al eens aangekaart"

BigF
26 juni 2013, 11:07
Liever zo dan dat er nooit niemand meer over kraait, "want het is al eens aangekaart"
Als er toch niks aan gedaan wordt heb ik al even graag dat er idd niemand meer over kraait. Elk jaar weer datzelfde gezeik moeten lezen/horen zonder dat er iets gebeurt wordt je ook wel beu.
We weten dat het gebeurt, ipv ons dat elk jaar weer eens te komen vertellen zouden die journalisten beter dan verantwoordelijken elk jaar duchtig aan de broek gaan trekken tot er iets gebeurt.

Maar ja, dat vergt wat meer werk en opvolging enzo en dat is niet wat we in de komkommertijd nodig hebben. Beetje verontwaardiging zaaien is veeel gemakkelijker en zorgt voor instant succes.

BigF
26 juni 2013, 11:10
Het probleem is natuurlijk dat wanneer er wel iets gebeurt aan die wantoestanden we niks meer hebben om ons druk over te maken. En dat is vanuit journalisten-oogpunt ook niet goed.

BigF
26 juni 2013, 11:14
Wisten jullie trouwens dat heel dat Europees parlement geld door ramen en deuren gooit (http://www.europa-nu.nl/id/viskia0kgeve/nieuws/toelichting_op_maandelijks_verhuizen_van?ctx=vh9w9 l2qtnwn) door 12 keer per jaar te verhuizen?
Dat is ook alweer een jaartje geleden dat ik daar iets over las dus velen zijn het ondertussen alweer vergeten vrees ik.
Misschien dat er in de nasleep van bovenstaand artikel een dezer dagen nog wel eens een journalist opspringt.

Klojo eerste klas
26 juni 2013, 12:16
Net het weerwerk gelezen van zo'n profiteur :
"""Op ons loon betalen wij niet alleen Europese maar ook nationale belastingen en bovendien gaat een deel ervan naar onze partij. In mijn geval is dat 10 procent van het loon’, """
Wij, daarentegen, betalen geen belastingen.
En dat hij een stuk van zijn riante wedde afdraagt aan zijn partij......er heeft toch ook niemand zaken met wat ik met mijn salaris doe ? Meer nog, wij betalen dus onrechtstreeks nog eens voor de politieke partijen ????? :roll:

Bolleke Wol
26 juni 2013, 13:39
Met de voeten stemmen. Idealiter naar Brussel, een Revolutionair Volkstribunaal oprichten en alle EU parlementariërs terechtstellen wegens 1) Volksverraad 2) Volksverlakkerij en 3) Het verkopen van de soeveriniteit van de Europese volkeren. De straf is onteigening en verbanning naar een onbewoond eiland met een zak rijst.

Aangezien terreurbewegingen steunen tegenwoordig niet meer politiek incorrect is, denk ik dat er geen probleem mag zijn met het steunen van gewapende organisaties die - ik theoretiseer maar luidop - het Europees Parlement opblazen, niet? :mrgreen:

Demper
26 juni 2013, 20:37
Wel tof dat het vb eindelijk doorheeft dat hun kiezers een stel runderen zijn.

Johan Segers.

Derk de Tweede
26 juni 2013, 20:44
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/terzake/EP_130626_Terzake?video=1.1663139

BigF
27 juni 2013, 08:11
Johan Segers.

Nee, het vb.

Another Jack
27 juni 2013, 08:14
Nee, het vb.

Zien die er allemaal niet een beetje uit als Johan Segers?

BigF
27 juni 2013, 09:08
Zien die er allemaal niet een beetje uit als Johan Segers?

Dat wel ja, vies, vettig en onsmakelijk.

Demper
27 juni 2013, 21:39
Dat wel ja, vies, vettig en onsmakelijk.

Racist.

Derk de Tweede
27 juni 2013, 21:43
Kleurplaat voor de liefhebbers.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/EUkleurplaat.jpeg

BigF
28 juni 2013, 06:50
Racist.

:-D
Wil je nu zeggen dat vb'ers een ander ras zijn?
Wat dan?

Belgisch wit-blauw?

Demper
29 juni 2013, 22:32
:-D
Wil je nu zeggen dat vb'ers een ander ras zijn?
Wat dan?

Belgisch wit-blauw?

U maakt discriminerende generalisaties over VB'ers.
U zegt namelijk dat ze allemaal een "vies, vettig en onsmakelijk" uiterlijk hebben.
Het zogenaamde "Johan Segers" syndroom.

Ik wil er u dan ook attent op maken dat discriminatie en racisme bij wet verboden zijn.

BigF
30 juni 2013, 11:55
U maakt discriminerende generalisaties over VB'ers.
U hebt dat heel goed opgemerkt.
U zegt namelijk dat ze allemaal een "vies, vettig en onsmakelijk" uiterlijk hebben.
Jij kan dus toch lezen?
Of heeft de mama het voorgelezen?

Het zogenaamde "Johan Segers" syndroom.
Zuiver om u een plezier te doen.

Ik wil er u dan ook attent op maken dat discriminatie en racisme bij wet verboden zijn.
Ik wil er u dan ook attent op maken dat VB'ers vieze, vettige en onsmakelijke mensen vinden niet bij wet verboden is.

Demper
30 juni 2013, 14:22
U hebt dat heel goed opgemerkt.

Jij kan dus toch lezen?
Of heeft de mama het voorgelezen?

Zuiver om u een plezier te doen.

Ik wil er u dan ook attent op maken dat VB'ers vieze, vettige en onsmakelijke mensen vinden niet bij wet verboden is.

http://static-c.telenet.be/telenet.be/sites/default/files/02_telenet.be_homepage_mainimage_logo-final.png

whoooooooo

ppaaaaaaaaaaaaaaaa

BigF
30 juni 2013, 14:44
http://static-c.telenet.be/telenet.be/sites/default/files/02_telenet.be_homepage_mainimage_logo-final.png

whoooooooo

ppaaaaaaaaaaaaaaaa
Wadist?
Heeft Johan Segers afgedaan op momenten dat de ware aard bovenkomt?

Demper
30 juni 2013, 14:50
Wadist?
Heeft Johan Segers afgedaan op momenten dat de ware aard bovenkomt?

http://stream1.gifsoup.com/view/154519/piledriver-o.gif

BigF
30 juni 2013, 14:51
http://stream1.gifsoup.com/view/154519/piledriver-o.gif

Ja dus...

:-(

BigF
30 juni 2013, 14:52
Ja dus...

:-(

Verdorie eh, voor ik het weet zit ik alweer op mijn paard...

Hoe doet dien bengel dat toch?

Demper
30 juni 2013, 16:17
Verdorie eh, voor ik het weet zit ik alweer op mijn paard...

Hoe doet dien bengel dat toch?

Rustig blijven ademen.