PDA

View Full Version : Femen in de moskee


Libro
1 juli 2013, 20:07
In Zweden durven ze nogal :cheer:

http://www.patheos.com/blogs/friendlyatheist/2013/06/30/swedish-women-drop-burkas-and-enter-stockholm-mosque-bare-breasted-pandemonium-ensues/

meneer
1 juli 2013, 22:38
In Zweden durven ze nogal :cheer:

http://www.patheos.com/blogs/friendlyatheist/2013/06/30/swedish-women-drop-burkas-and-enter-stockholm-mosque-bare-breasted-pandemonium-ensues/

Dit mag best in " Internationaal " of " Europa " staan. Of in " Maatschappij enz ".

BigF
2 juli 2013, 09:07
Klippet startar om 18 sekunder...

:-(

vlijmscherp
2 juli 2013, 09:11
Please do not click play if women’s breasts offend you
:-D

BigF
2 juli 2013, 09:15
Eindelijk eens een filmpje dat al leuk is nog voor het begonnen is!

:cheer:

Koenraad Noël
2 juli 2013, 09:51
Allemaal goed en wel, maar wat tracht men hiermee te bereiken? Provocatie gaat alle problemen oplossen?

Nietzsche
2 juli 2013, 09:53
Allemaal goed en wel, maar wat tracht men hiermee te bereiken? Provocatie gaat alle problemen oplossen?

Men gaat er helemaal niets mee bereiken. Het is gewoon provoceren om het provoceren..

Koenraad Noël
2 juli 2013, 09:58
Men gaat er helemaal niets mee bereiken. Het is gewoon provoceren om het provoceren..
Nee, Nietzsche, Femen meent hiermee de vrouwelijke rechten te verdedigen, dictaturen omver te werpen en religie te vernielen. Veel kabaal, weinig inhoud en geen resultaat. :|

Nietzsche
2 juli 2013, 10:00
Nee, Nietzsche, Femen meent hiermee de vrouwelijke rechten te verdedigen, dictaturen omver te werpen en religie te vernielen. Veel kabaal, weinig inhoud en geen resultaat. :|

Elke moslim is voor een islamitische staat ! Elke katholiek is een pedofiel !!! @@@@@

Koenraad Noël
2 juli 2013, 10:11
Elke moslim is voor een islamitische staat ! Elke katholiek is een pedofiel !!! @@@@@
Elke man is patriarchaal. En Poetin is een klootzaak want hij zette ons voor schut. (http://fullcomment.nationalpost.com/2013/04/11/matt-gurney-how-vladimir-putin-beat-femen/)

Nietzsche
2 juli 2013, 10:12
Elke man is patriarchaal. En Poetin is een klootzaak want hij zette ons voor schut. (http://fullcomment.nationalpost.com/2013/04/11/matt-gurney-how-vladimir-putin-beat-femen/)

Hehe..

Alhoewel ik Poetin ook daadwerkelijk een klootzak vind.

Koenraad Noël
2 juli 2013, 10:36
Hehe..

Alhoewel ik Poetin ook daadwerkelijk een klootzak vind.
Putin is niet zomaar een bastard, maar een magnificent bastard (http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/MagnificentBastard) op zo'n momenten.

Nietzsche
2 juli 2013, 10:37
Putin is niet zomaar een bastard, maar een magnificent bastard (http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/MagnificentBastard) op zo'n momenten.

Ja.. maar ook dat gelul over homo-propaganda.

Wtf is dat homo-propaganda? Iedereen oproepen om homo te worden?

Koenraad Noël
2 juli 2013, 10:41
Ja.. maar ook dat gelul over homo-propaganda.

Wtf is dat homo-propaganda? Iedereen oproepen om homo te worden?
Heterokoppels -> kinderen -> soldaten. Het hoeven geen gelukkige huwelijken te zijn, zolang ze maar kinderen voortbrengen.

In 2008 werd niet voor niets de Orde van de Glorie van het Ouderschap ingevoerd, die feitelijk teruggaat op de in 1991 afgeschafte Soviet-eretitel van Moeder-Heldin.

Nietzsche
2 juli 2013, 10:46
Heterokoppels -> kinderen -> soldaten. Het hoeven geen gelukkige huwelijken te zijn, zolang ze maar kinderen voortbrengen.

In 2008 werd niet voor niets de Orde van de Glorie van het Ouderschap ingevoerd, die feitelijk teruggaat op de in 1991 afgeschafte Soviet-eretitel van Moeder-Heldin.

Inderdaad.. dat slaat toch nergens op?

Koenraad Noël
2 juli 2013, 10:49
Inderdaad.. dat slaat toch nergens op?
Waarom slaat dat nergens op?

Zoals de Chant du Départ: Un Français doit vivre pour elle (de republiek, nvdr.). Pour elle un Français doit mourir.

Poetin wilt soldaten voor een sterk leger (http://www.dailymail.co.uk/news/article-2196528/Is-good-idea-Putin-orders-Stalinesque-upgrade-Russias-military-hardware.html).

Nietzsche
2 juli 2013, 10:50
Waarom slaat dat nergens op?

Zoals de Chant du Départ: Un Français doit vivre pour elle (de republiek, nvdr.). Pour elle un Français doit mourir.

Poetin wilt soldaten voor een sterk leger (http://www.dailymail.co.uk/news/article-2196528/Is-good-idea-Putin-orders-Stalinesque-upgrade-Russias-military-hardware.html).

1: Als je enkel en alleen goede soldaten wilt, dan ben je een bekrompen idioot.

En dat geeft je nog geen rede om homofoob te worden. Een goed leger staat immers los van homoseksualiteit.

2: Kan een homo per definitie geen goede soldaat zijn?

Koenraad Noël
2 juli 2013, 10:57
1: Als je enkel en alleen goede soldaten wilt, dan ben je een bekrompen idioot.

En dat geeft je nog geen rede om homofoob te worden. Een goed leger staat immers los van homoseksualiteit.

2: Kan een homo per definitie geen goede soldaat zijn?
Homokoppels brengen geen kinderen voort. Ongelukkige homoseksuele mannen in een geforceerd heterohuwelijk mogelijk wel.

Homoseksuelen passen ook niet in de machocultuur die Poetin kweken wilt.

Nietzsche
2 juli 2013, 10:58
Homokoppels brengen geen kinderen voort. Ongelukkige homoseksuele mannen in een geforceerd heterohuwelijk mogelijk wel.

Homoseksuelen passen ook niet in de machocultuur die Poetin kweken wilt.

Jaja... maar wat heeft dit allemaal met soldaten en het leger te maken?

Koenraad Noël
2 juli 2013, 11:00
Jaja... maar wat heeft dit allemaal met soldaten en het leger te maken?
Meer kinderen = meer soldaten.

Nietzsche
2 juli 2013, 11:03
Meer kinderen = meer soldaten.

Ahja?

Uit een groep van 50 kinderen kunnen er 40 zijn die graag soldaat willen worden. Terwijl er in een groep van 70 kinderen er maar 20 kunnen zijn.

Het aantal zegt weinig tot niets. Of is in Rusland soldaat worden verplicht ofzo?

Marie van de koster
2 juli 2013, 11:04
En wat heeft dat met Femen te maken?
Zou die moskee nu haram zijn? :-D

Nietzsche
2 juli 2013, 11:06
http://1.standaardcdn.be/Assets/Images_Upload/2013/04/04/e6b5649e-9d11-11e2-a283-b5e10fd15861_web.jpg?maxheight=600&maxwidth=950

"fuck your morals" in dat geval. Fuck vrouwenrechten.

Koenraad Noël
2 juli 2013, 11:31
Ahja?

Uit een groep van 50 kinderen kunnen er 40 zijn die graag soldaat willen worden. Terwijl er in een groep van 70 kinderen er maar 20 kunnen zijn.

Het aantal zegt weinig tot niets. Of is in Rusland soldaat worden verplicht ofzo?
Rusland heeft dienstplicht. Die kun je uitstellen als voltijdse student, of vermijden door meer dan twee kinderen te hebben.

Klojo eerste klas
2 juli 2013, 11:32
Nee, Nietzsche, Femen meent hiermee de vrouwelijke rechten te verdedigen, dictaturen omver te werpen en religie te vernielen. Veel kabaal, weinig inhoud en geen resultaat. :|

Héla, weinig inhoud ? 't Moeten niet altijd van die siliconenballonnen zijn, hé....

Nietzsche
2 juli 2013, 11:34
Rusland heeft dienstplicht. Die kun je uitstellen als voltijdse student, of vermijden door meer dan twee kinderen te hebben.

Kijk.. jij haalt nu telkens de feitelijke gegevens naar voren.

En dat zal allemaal wel kloppen. Jij hebt veel meer verstand van dit soort zaken dan ik. Alleen heb jij dan moreel gezien ook niets tegen het homofobe beleid van poetin?

Koenraad Noël
2 juli 2013, 11:35
Kijk.. jij haalt nu telkens de feitelijke gegevens naar voren.

"Declining birthrates since the fall of the Soviet Union have also led to concerns over the country's ability to meet manpower quotas."
Alleen heb jij dan moreel gezien ook niets tegen het homofobe beleid van poetin?
Natuurlijk heb ik moreel gezien iets tegen dat beleid, en zelfs ook praktische bezwaren.

Nietzsche
2 juli 2013, 11:49
"Declining birthrates since the fall of the Soviet Union have also led to concerns over the country's ability to meet manpower quotas."

Natuurlijk heb ik moreel gezien iets tegen dat beleid, en zelfs ook praktische bezwaren.

1: Je kunt toch perfect voor mankracht zorgen zonder de homofoob uit te hangen?

2: ;-)

Koenraad Noël
2 juli 2013, 11:50
1: Je kunt toch perfect voor mankracht zorgen zonder de homofoob uit te hangen?
Vandaar ook mijn praktische bezwaren.

Nietzsche
2 juli 2013, 11:52
Vandaar ook mijn praktische bezwaren.

Dus dan slaat dat homofobe gedoe toch nergens op?

Koenraad Noël
2 juli 2013, 12:02
Dus dan slaat dat homofobe gedoe toch nergens op?
Poetin wilt tevens de Kerk ondergeschikt houden aan de staat, rechts én oud-links tevreden houden en zich afzetten tegen het Westen.

Nietzsche
2 juli 2013, 12:09
Poetin wilt tevens de Kerk ondergeschikt houden aan de staat, rechts én oud-links tevreden houden en zich afzetten tegen het Westen.

Hij is dus eigenlijk gewoon tegen ontwikkeling.

Kameraad Mauser
2 juli 2013, 12:33
Putin doet gewoon aan realpolitiek. Zoveel mogelijk fracties in zijn invloedssfeer brengen om maximale machtsconcentratie te kunnen verkrijgen.

Vrolijk op Vrijdag
2 juli 2013, 12:35
Homokoppels brengen geen kinderen voort. Ongelukkige homoseksuele mannen in een geforceerd heterohuwelijk mogelijk wel.

Homoseksuelen passen ook niet in de machocultuur die Poetin kweken wilt.

Poetin beseft dat de kracht van een natie valt of staat met de omvang en de homogeniteit van haar bevolking.

Kameraad Mauser
2 juli 2013, 12:35
Homokoppels brengen geen kinderen voort. Ongelukkige homoseksuele mannen in een geforceerd heterohuwelijk mogelijk wel.

Homoseksuelen passen ook niet in de machocultuur die Poetin kweken wilt.

Nochthans moedigde Alexander de Grote relaties tussen zijn soldaten aan om de vechtlust en de drang om elkaar in leven te houden tijdens gevechten te bevorderen.



Of is dat een mythe?

Kameraad Mauser
2 juli 2013, 12:36
Poetin beseft dat de kracht van een natie valt of staat met de omvang en de homogeniteit van haar bevolking.

Ondanks de rechtse stelling die je inneemt, hecht je ook veel belang aan het collectief...

manta
2 juli 2013, 17:09
Doen die van Femen ook privé-optredens? Je weet wel, met paaldansen erbij, een lapdansje (eventueel mits bijbetaling)...
't Zou mss een goed alternatief zijn voor vrijgezellenfeestjes en zo, voor die panlatten zal je niet zoveel moeten betalen als voor playboy-bunny's.

parcifal
2 juli 2013, 17:20
Doen die van Femen ook privé-optredens? Je weet wel, met paaldansen erbij, een lapdansje (eventueel mits bijbetaling)...
't Zou mss een goed alternatief zijn voor vrijgezellenfeestjes en zo, voor die panlatten zal je niet zoveel moeten betalen als voor playboy-bunny's.

Aurore van Femen Belgie zou je wel kunnen strikken denk ik.
Ze heeft wel nog wat restanten van de gender-operatie die ze had, maar dat schminkt ze wel weg. :-D

Libro
2 juli 2013, 17:37
Please do not click play if women’s breasts offend you
:-D

:lol: Ik wist ook niet wat ik las.

AnarchoChristophe
2 juli 2013, 18:21
"fuck your morals" in dat geval. Fuck vrouwenrechten.

Als je amoralisme pretendeert voor te staan, is het inderdaad absurd om vrouwenrechten te eisen.

Nietzsche
2 juli 2013, 18:27
Als je amoralisme pretendeert voor te staan, is het inderdaad absurd om vrouwenrechten te eisen.

Inderdaad... al proef ik hier een beetje sarcasme is dat juist?

AnarchoChristophe
2 juli 2013, 18:33
Inderdaad... al proef ik hier een beetje sarcasme is dat juist?

Neen, dat meen ik.

Hebben die al eens amoralistische lectuur gelezen? De bekendste amoralisten zien de vrouw als bezit van van de man (enfin, eerder het gezin als bezit van de alfa-man).

Nietzsche
2 juli 2013, 18:37
Neen, dat meen ik.

Hebben die al eens amoralistische lectuur gelezen? De bekendste amoralisten zien de vrouw als bezit van van de man (enfin, eerder het gezin als bezit van de alfa-man).

Eigenlijk is het allemaal erg dubbel bij deze vrouwen.

Aan de ene kant willen ze vechten voor vrouwenrechten enz. Maar aan de andere kant hebben ze schijt aan moraliteit.

Het zijn dus amoralisten en moraal-prinsessen in een.

Kameraad Mauser
2 juli 2013, 18:53
Neen, dat meen ik.

Hebben die al eens amoralistische lectuur gelezen? De bekendste amoralisten zien de vrouw als bezit van van de man (enfin, eerder het gezin als bezit van de alfa-man).

Ik vermoed dat De Sade niet zo populair zal zijn in hun middens.

Koenraad Noël
2 juli 2013, 19:09
Nochthans moedigde Alexander de Grote relaties tussen zijn soldaten aan om de vechtlust en de drang om elkaar in leven te houden tijdens gevechten te bevorderen.



Of is dat een mythe?
De Antieke Oudheid ligt buiten mijn domein, maar ik kan me uit de lezingen nog de Heilige Schare van Thebe herinneren. Het idee dat je beschrijft was zeker en vast aanwezig, maar ik zou niet kunnen zeggen of dat onder Alexander ook zo was.

cookie monster
3 juli 2013, 02:25
Eigenlijk is het allemaal erg dubbel bij deze vrouwen.

Aan de ene kant willen ze vechten voor vrouwenrechten enz. Maar aan de andere kant hebben ze schijt aan moraliteit.

Het zijn dus amoralisten en moraal-prinsessen in een.
Ze protesteren tegen moraliteit die moslims hanteren !!
Niet iedereen hanteert dezelfde normen & waarden !!

cookie monster
3 juli 2013, 02:30
Eigenlijk is het allemaal erg dubbel bij deze vrouwen.

Aan de ene kant willen ze vechten voor vrouwenrechten enz. Maar aan de andere kant hebben ze schijt aan moraliteit.

Het zijn dus amoralisten en moraal-prinsessen in een.
Ze protesteren tegen de moraliteit die moslims hanteren !!
Niet iedereen hanteert dezelfde normen & waarden !!

BigF
3 juli 2013, 09:32
Zolang die femen-grieten geen dikkere tetten gaan inzetten en qua protest al eens wat aan elkaars tepels gaan lebberen hoeven ze op mijn sympathie niet te rekenen.

Libro
3 juli 2013, 09:36
Zolang die femen-grieten geen dikkere tetten gaan inzetten en qua protest al eens wat aan elkaars tepels gaan lebberen hoeven ze op mijn sympathie niet te rekenen.

Tijd voor zwaar geschut?

Marie van de koster
3 juli 2013, 10:14
Eigenlijk is het allemaal erg dubbel bij deze vrouwen.

Aan de ene kant willen ze vechten voor vrouwenrechten enz. Maar aan de andere kant hebben ze schijt aan moraliteit.

Het zijn dus amoralisten en moraal-prinsessen in een.

't Is weer eens bewezen : de mannen op dit forum snappen echt niks van vrouwen :>

Marie van de koster
3 juli 2013, 10:15
Ze protesteren tegen moraliteit die moslims hanteren !!
Niet iedereen hanteert dezelfde normen & waarden !!

Juist.

Nietzsche
3 juli 2013, 10:34
Ze protesteren tegen moraliteit die moslims hanteren !!
Niet iedereen hanteert dezelfde normen & waarden !!

Ze protesteren tegen de moraliteit van religieuzen door op hun buik te schrijven "fuck your morals".

Als je zoveel schijt hebt aan iemand anders zijn moraliteit, dan hoeft iemand anders ook geen rekening te houden met dat van jou.

Dus.. fuck vrouwenrechten.

Nietzsche
3 juli 2013, 10:36
't Is weer eens bewezen : de mannen op dit forum snappen echt niks van vrouwen :>

Alle vrouwen zijn hetzelfde?

Als jij denkt dat die vrouwen van Femen het toonbeeld zijn voor alle vrouwen dan heb ik al plaatsvervangende schaamte voor de leefomgeving waarin jij zit.

Klojo eerste klas
3 juli 2013, 11:29
't Is weer eens bewezen : de mannen op dit forum snappen echt niks van vrouwen :>

Allé, Kadulleke, daar IS nu eenmaal niks te snappen aan.....Eens je denkt dat je ze door hebt komt je al rap tot de vaststelling dat je verkeerd dacht.... :lol:

cookie monster
3 juli 2013, 19:22
Ze protesteren tegen de moraliteit van religieuzen door op hun buik te schrijven "fuck your morals".

Als je zoveel schijt hebt aan iemand anders zijn moraliteit, dan hoeft iemand anders ook geen rekening te houden met dat van jou.
Ik snap Femen hun punt !!
Minachting naar de vrouwen , daar protesteren ze tegen !!
Dat ze hun borsten vol verven met slogans , dat moeten zij weten !!
1 Feit is , ze slagen erin aandacht te trekken !!

Dus.. fuck vrouwenrechten.
Hoe moet een vrouw dan zijn ??

Alle vrouwen zijn hetzelfde?

Als jij denkt dat die vrouwen van Femen het toonbeeld zijn voor alle vrouwen dan heb ik al plaatsvervangende schaamte voor de leefomgeving waarin jij zit.
Akkoord , en ik snap uw punt , maar toch een vraagje:
Mannen die vrouwen minachten , hoe denkt u daar over ??

Nietzsche
3 juli 2013, 19:52
Als je amoralisme pretendeert voor te staan, is het inderdaad absurd om vrouwenrechten te eisen.

Ik snap Femen hun punt !!
Minachting naar de vrouwen , daar protesteren ze tegen !!
Dat ze hun borsten vol verven met slogans , dat moeten zij weten !!
1 Feit is , ze slagen erin aandacht te trekken !!


Hoe moet een vrouw dan zijn ??


Akkoord , en ik snap uw punt , maar toch een vraagje:
Mannen die vrouwen minachten , hoe denkt u daar over ??

1: Het gaat om de ironie.

2: Lekker strak kontje, cup maat C, lange benen, huidskleur maakt voor mij weinig uit..

En ze moet goed kunnen koken.. en lief zijn natuurlijk.

3: Wat is minachten?

Mannen die vrouwen als minderwaardig zien of enkel en alleen als neukobject.. daar heb ik niet zo,n hoge pet van op.

cookie monster
3 juli 2013, 20:17
1: Het gaat om de ironie.
Leg uit , aub ??

2: Lekker strak kontje, cup maat C, lange benen, huidskleur maakt voor mij weinig uit..

En ze moet goed kunnen koken.. en lief zijn natuurlijk.
Een theoretische beschrijving van hoe uw toekomstige er uit moet zien ;
dit valt eigenlijk al onder de noemer van seksisme !!
Tot de dag dat je uw vlam tegenkomt:
Liefde is blind :)
Liefde kruipt waar het niet gaan kan !!


3: Wat is minachten?
http://www.encyclo.nl/begrip/MINACHTEN

Mannen die vrouwen als minderwaardig zien of enkel en alleen als neukobject.. daar heb ik niet zo,n hoge pet van op.
En u roept dan:
Dus.. fuck vrouwenrechten.

Marie van de koster
3 juli 2013, 20:28
Allé, Kadulleke, daar IS nu eenmaal niks te snappen aan.....Eens je denkt dat je ze door hebt komt je al rap tot de vaststelling dat je verkeerd dacht.... :lol:

Zo is dat. Wat is hier de juiste uitdrukking? QED of zoiets?

Nietzsche
3 juli 2013, 21:11
Leg uit , aub ??

Een theoretische beschrijving van hoe uw toekomstige er uit moet zien ;
dit valt eigenlijk al onder de noemer van seksisme !!
Tot de dag dat je uw vlam tegenkomt:
Liefde is blind :)
Liefde kruipt waar het niet gaan kan !!


http://www.encyclo.nl/begrip/MINACHTEN


En u roept dan:

Het is allemaal ironie...

Kijk.. deze vrouwen protesteren tegen de moraliteit van religieuze dogmatische figuren. En dan vooral omtrent vrouwenrechten.

Maar dat doen ze door naakt op straat te rennen en op hun buik te schrijven: "fuck your morals". Waarop ik dus zeg: Fuck vrouwenrechten (aangezien dat ook moralistisch is).

Het gaat dus nogmaals op de ironie en de dubbele standaard van die femen figuren.

Klojo eerste klas
3 juli 2013, 21:21
Zo is dat. Wat is hier de juiste uitdrukking? QED of zoiets?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Q.E.D. ;-)

cookie monster
3 juli 2013, 21:25
Kijk.. deze vrouwen protesteren tegen de moraliteit van religieuze dogmatische figuren. En dan vooral omtrent vrouwenrechten.
Niks mis mee !!

Maar dat doen ze door naakt op straat te rennen en op hun buik te schrijven: "fuck your morals". Waarop ik dus zeg: Fuck vrouwenrechten (aangezien dat ook moralistisch is).
Hoe moet het dan volgens u gebeuren ??

Het gaat dus nogmaals op de ironie en de dubbele standaard van die femen figuren.
Bedoelt u , baas over eigen lichaam ??

DeProf_eet
3 juli 2013, 21:28
http://1.standaardcdn.be/Assets/Images_Upload/2013/04/04/e6b5649e-9d11-11e2-a283-b5e10fd15861_web.jpg?maxheight=600&maxwidth=950
"fuck your morals" in dat geval. Fuck vrouwenrechten.Geen enkel paar knappe tieten, om nog maar niet over hun koppen te spreken. Echt niet mijn type babe. Kunnen beter reclame maken voor Michelin banden.

DeProf_eet
3 juli 2013, 21:32
Zolang die femen-grieten geen dikkere tetten gaan inzetten en qua protest al eens wat aan elkaars tepels gaan lebberen hoeven ze op mijn sympathie niet te rekenen.Voor mij mag er zelfs wat siliconengel bij.

Nick de Dubbel
4 juli 2013, 07:32
Zolang die femen-grieten geen dikkere tetten gaan inzetten en qua protest al eens wat aan elkaars tepels gaan lebberen hoeven ze op mijn sympathie niet te rekenen.

Ja de originele femen, dat was nog andere koek...

Nu lopen alle feministische manswijven topless

http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/333277/333277,1257961871,5/stock-photo-kiev-november-anti-stress-action-by-ukrainian-womens-movement-femen-activists-wearing-40716622.jpg

BigF
4 juli 2013, 15:43
Voila, in plaats van zoals laatst wat wijwater over ne pastoor zijne kop te gieten hadden ze beter voor die pastoor zijne neus een beetje met elkaars doos beginnen spelen.

De media-aandacht was veel groter en langduriger geweest want geef toe: natte pastoors rekken het meestal niet lang in het media-circus.

Kameraad Mauser
4 juli 2013, 15:56
Voila, in plaats van zoals laatst wat wijwater over ne pastoor zijne kop te gieten hadden ze beter voor die pastoor zijne neus een beetje met elkaars doos beginnen spelen.

De media-aandacht was veel groter en langduriger geweest want geef toe: natte pastoors rekken het meestal niet lang in het media-circus.

Ik geef grif toe: zo'n spektakel zie ik ook al eens graag. Maar de boodschap van Femen is net een aanklacht tegen de seksindustrie en toerisme naar Oekraine en andere voormalige Oostbloklanden.

'Het spelen met elkaars doos' zou wel eens verkeerdelijk opgevat kunnen worden door lieden die ze juist willen weren...

Nietzsche
4 juli 2013, 16:12
Niks mis mee !!


Hoe moet het dan volgens u gebeuren ??


Bedoelt u , baas over eigen lichaam ??

1: Beweer ik van wel?

2: Niet op deze ironische en goedkope manier in ieder geval.

3: Whuutt?

Wat heeft dat er nu weer mee te maken?

Nietzsche
4 juli 2013, 16:15
Geen enkel paar knappe tieten, om nog maar niet over hun koppen te spreken. Echt niet mijn type babe. Kunnen beter reclame maken voor Michelin banden.

Ik ken een necrofiel, misschien dat die ....

Kameraad Mauser
4 juli 2013, 16:27
Ik ken een necrofiel, misschien dat die ....


Altijd geweten dat er op Netlog bizarre snuiters rondhangen...

Nietzsche
4 juli 2013, 16:45
Altijd geweten dat er op Netlog bizarre snuiters rondhangen...

Bizarre snuiters?

Moeite met diversiteit misschien?

BigF
4 juli 2013, 16:57
Ik geef grif toe: zo'n spektakel zie ik ook al eens graag. Maar de boodschap van Femen is net een aanklacht tegen de seksindustrie en toerisme naar Oekraine en andere voormalige Oostbloklanden.

'Het spelen met elkaars doos' zou wel eens verkeerdelijk opgevat kunnen worden door lieden die ze juist willen weren...

Niet vergeten dat die grieten hun grote kenmerk hun blote tieten zijn.
Tegen de seksindustrie zijn maar wel wat met je blote tieten gaan staan schudden. Dat zou volgens mij ook wel eens verkeerdelijk opgevat kunnen worden, ni?

Vandaar: ze staan daar toch al met hun tieten te schudden, de overstap naar wat met mekaars doos gaan spelen is heus niet zo groot.

Kameraad Mauser
4 juli 2013, 17:44
Bizarre snuiters?

Moeite met diversiteit misschien?

Heb ik ergens beweerd dat ze hun hobby niet mogen uitoefenen?

Kameraad Mauser
4 juli 2013, 17:46
Niet vergeten dat die grieten hun grote kenmerk hun blote tieten zijn.
Tegen de seksindustrie zijn maar wel wat met je blote tieten gaan staan schudden. Dat zou volgens mij ook wel eens verkeerdelijk opgevat kunnen worden, ni?

Vandaar: ze staan daar toch al met hun tieten te schudden, de overstap naar wat met mekaars doos gaan spelen is heus niet zo groot.

Daarom dat ze hun standpunten beter op een andere manier formuleren i.p.v zich te manifesteren op een manier waarop de lui, die deel uitmaken van het probleem, het graag zien.

Nietzsche
4 juli 2013, 17:49
Heb ik ergens beweerd dat ze hun hobby niet mogen uitoefenen?

Hoe zie je dat in praktijk voor je?

Mag een necrofiel gewoon iemand opgraven op een begraafplaats? Of moet hij of zij eerst toestemming vragen aan de dierbare van de overledenen?

Kameraad Mauser
4 juli 2013, 17:50
Hoe zie je dat in praktijk voor je?

Mag een necrofiel gewoon iemand opgraven op een begraafplaats? Of moet hij of zij eerst toestemming vragen aan de dierbare van de overledenen?

Moet er feitelijk rekening gehouden worden met zo'n lieden?

Nietzsche
4 juli 2013, 18:06
Moet er feitelijk rekening gehouden worden met zo'n lieden?

Met necrofielen?

Tja.. waarom niet? Het zijn ook mensen he.

Libro
4 juli 2013, 21:25
Met necrofielen?

Tja.. waarom niet? Het zijn ook mensen he.

Ik zou niet graag het lief zijn van één...

Nietzsche
4 juli 2013, 21:53
Ik zou niet graag het lief zijn van één...

Niet?

Kameraad Mauser
4 juli 2013, 23:41
Met necrofielen?

Tja.. waarom niet? Het zijn ook mensen he.

Wel, als ze geen toestemming moeten hebben om hun gang te gaan met een lijk naar keuze, dan kunnen ze dat nog steeds niet want dan zouden ze een graf moeten openbreken.
Grafschennis. Gaat ook niet.

Dus veel andere opties zijn er niet.

Geen rekening mee houden.

Nietzsche
5 juli 2013, 00:05
Wel, als ze geen toestemming moeten hebben om hun gang te gaan met een lijk naar keuze, dan kunnen ze dat nog steeds niet want dan zouden ze een graf moeten openbreken.
Grafschennis. Gaat ook niet.

Dus veel andere opties zijn er niet.

Geen rekening mee houden.

Dat is inderdaad de makkelijkste weg.....

Kameraad Mauser
5 juli 2013, 00:21
Dat is inderdaad de makkelijkste weg.....

Heb je zelf nog andere opties?

Nietzsche
5 juli 2013, 00:26
Heb je zelf nog andere opties?

Waarom moet een graf openbreken strafbaar zijn?

Kameraad Mauser
5 juli 2013, 00:28
Het behoort toe aan de nabestaanden. Het gaat hem niet om het stoffelijk overschot.

Maar het is een laatste referentie aan de overledene die er nog is. Als je daaraan raakt raak je aan de nabestaanden.

Indien dat allemaal maar onzin is, waarom zijn mensen dan zo gegriefd wanneer er gevallen van grafschennis zijn?

Nietzsche
5 juli 2013, 00:33
Het behoort toe aan de nabestaanden. Het gaat hem niet om het stoffelijk overschot.

Maar het is een laatste referentie aan de overledene die er nog is. Als je daaraan raakt raak je aan de nabestaanden.

Indien dat allemaal maar onzin is, waarom zijn mensen dan zo gegriefd wanneer er gevallen van grafschennis zijn?

Omdat de meerderheid van de mensheid een stel emotionele zijn.

Wat maakt het nu uit of iemand over je overleden zus is heen gegaan. Je zus merkt er toch niets meer van.

Nietzsche
5 juli 2013, 00:40
http://cdn2.planetminecraft.com/files/resource_media/screenshot/1228/TROLOLOL_2660140_2876108.jpg

Kameraad Mauser
5 juli 2013, 00:42
Het plaatje zegt genoeg.

Nietzsche
5 juli 2013, 00:47
Het plaatje zegt genoeg.

Serieus kill?

1: Het is hier koetjes & Kalfjes.

2: Ik ben over grafschending aan het praten alsof het over de teletubie,s gaat...

Er ging echt geen belletje bij je rinkelen?

Kameraad Mauser
5 juli 2013, 00:50
Maar ik kan vrij gemakkelijk switchen van ongein naar ernstige discussie. En omgekeerd. Soms vergeet ik dan ook dat het K&K is...

Nietzsche
5 juli 2013, 00:54
Maar ik kan vrij gemakkelijk switchen van ongein naar ernstige discussie. En omgekeerd. Soms vergeet ik dan ook dat het K&K is...

Maar toen je dat allemaal las had je ook niet zoiets van "laat ik even kijken in wat voor sub-forum ik zit"?

"mensen zijn een stel emotionele, omdat ze niet willen dat er iemand neukt met hun overleden dierbare". :rofl: pahaha....

Nietzsche
5 juli 2013, 00:58
En trouwens (wel serieus).. je kunt toch best het mortuarium opengooien voor die mensen?

Kameraad Mauser
5 juli 2013, 01:02
Hoeveel necrofielen zijn er zo? Is dat geen verwaarloosbaar aantal?

Nietzsche
5 juli 2013, 01:04
Hoeveel necrofielen zijn er zo? Is dat geen verwaarloosbaar aantal?

Daar heb ik de cijfers niet van...

En ik denk dat jij nog gaat schrikken hoeveel dat er nog zijn.

Kameraad Mauser
5 juli 2013, 01:08
Daar heb ik de cijfers niet van...

En ik denk dat jij nog gaat schrikken hoeveel dat er nog zijn.

Laten uitsterven.

Nietzsche
5 juli 2013, 01:10
Laten uitsterven.

Mwau.. necrofielen zijn niet echt een gevaar voor de ontwikkeling.

Ik zit erg te hopen dat die religieuze figuren die inentingen niet nemen hier in Nederland.

cookie monster
5 juli 2013, 01:15
1: Beweer ik van wel?

2: Niet op deze ironische en goedkope manier in ieder geval.

3: Whuutt?

Wat heeft dat er nu weer mee te maken?
1: Ik zeg niet dat jij tegen vrouwenrechten bent ,
maar waarom zeg je dan toch fuck tegen vrouwenrechten ??
m.a.w. , lees 2:
2: Hoe moet het dan volgens u gebeuren ??

3: Ze verdedigen de rechten van de vrouw (op hun manier) !!

cookie monster
5 juli 2013, 01:15
Waarom moet een graf openbreken strafbaar zijn?
Respekt voor de doden ??
Of het moet zijn dat het om een gerechtelijk onderzoek gaan !!

Nietzsche
5 juli 2013, 01:20
1: Ik zeg niet dat jij tegen vrouwenrechten bent ,
maar waarom zeg je dan toch fuck tegen vrouwenrechten ??
m.a.w. , lees 2:
2: Hoe moet het dan volgens u gebeuren ??

3: Ze verdedigen de rechten van de vrouw (op hun manier) !!

Heb jij moeite met lezen of moeite met het begrip ironie?

Ik zal het nogmaals voor de 4de keer uitleggen: Deze vrouwen vechten tegen een bepaalde ethiek/moraal. En dat is voornamelijk het moraal van religieuze. Dat doen deze vrouwen omdat ze vinden dat in de religieuze ethiek geen vrouwenrechten zijn..

Allemaal leuk en aardig van deze dames om daar tegen te protesteren. Maar wanneer je dan op je buik gaat schrijven "fuck your morals" dan laat je amorele houding zien en hoeft een ander ook geen rekening te houden met jouw ethiek en morele-visie,s.

Vandaar mijn "fuck vrouwenrechten".

Nietzsche
5 juli 2013, 01:20
Respekt voor de doden ??
Of het moet zijn dat het om een gerechtelijk onderzoek gaan !!

Respect moet je verdienen..

cookie monster
5 juli 2013, 01:30
Dus: No respect for Hitler or Stalin or the pope , enz .... !!
Mij gaat het om , laat een graf met rust , laat uw lusten er niet botvieren !!

Verder:
Ja , ik snap de ironie:
Er zijn er die vrouw niet respekteren , zij protesteren daar tegen op hun manier !!
Jij zegt feitelijk dat ze de vrouw zelf niet respekteren door hun manier van protesteren !!
Hoe moet het dan wel gebeuren ??

Kameraad Mauser
5 juli 2013, 01:32
Ik zit erg te hopen dat die religieuze figuren die inentingen niet nemen hier in Nederland.

Enige nadere uitleg?

Nick de Dubbel
5 juli 2013, 05:11
jongens toch..een beetje onserieus blijven a.u.b.

http://cryptome.org/info/femen/pict54.jpg

http://static1.demotix.com/sites/default/files/imagecache/a_scale_large/500-5/photos/590465.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7a/FEMEN_Swine_Flu_Panic_Protest-3.jpg

Klojo eerste klas
5 juli 2013, 06:44
Over necrofielen gesproken : voor wanneer een facebookpagina of zoiets tegen crematie ? ;-)

Marie van de koster
5 juli 2013, 10:22
Waarom moet een graf openbreken strafbaar zijn?

Waarom mag men niet in een huis binnenbreken?
Dat is hetzelfde.

Marie van de koster
5 juli 2013, 10:24
Omdat de meerderheid van de mensheid een stel emotionele zijn.

Wat maakt het nu uit of iemand over je overleden zus is heen gegaan. Je zus merkt er toch niets meer van.

Emoties is één van de dingen die ons onderscheidt van de dieren, zo niet het belangrijkste. Misschien dat u zich op het niveau van een gier of andere aaseter bevindt, maar ik - en de meeste andere mensen - sta daar toch een beetje boven!

Marie van de koster
5 juli 2013, 10:26
Heb jij moeite met lezen of moeite met het begrip ironie?

Ik zal het nogmaals voor de 4de keer uitleggen: Deze vrouwen vechten tegen een bepaalde ethiek/moraal. En dat is voornamelijk het moraal van religieuze. Dat doen deze vrouwen omdat ze vinden dat in de religieuze ethiek geen vrouwenrechten zijn..

Allemaal leuk en aardig van deze dames om daar tegen te protesteren. Maar wanneer je dan op je buik gaat schrijven "fuck your morals" dan laat je amorele houding zien en hoeft een ander ook geen rekening te houden met jouw ethiek en morele-visie,s.

Vandaar mijn "fuck vrouwenrechten".

Ze vechten tegen een bepaalde ethiek/moraal en zeggen dus "fuck your morals". Waar is de tegenstrijdigheid?

Marie van de koster
5 juli 2013, 10:27
Respect moet je verdienen..

Inderdaad, en respect wordt niet verdiend door zelf geen respect te tonen!

Nietzsche
5 juli 2013, 10:58
Dus: No respect for Hitler or Stalin or the pope , enz .... !!
Mij gaat het om , laat een graf met rust , laat uw lusten er niet botvieren !!

Verder:
Ja , ik snap de ironie:
Er zijn er die vrouw niet respekteren , zij protesteren daar tegen op hun manier !!
Jij zegt feitelijk dat ze de vrouw zelf niet respekteren door hun manier van protesteren !!
Hoe moet het dan wel gebeuren ??

Oh boy oh boy, je begrijpt er echt helemaal niets is het wel? :lol:

Nietzsche
5 juli 2013, 11:01
Enige nadere uitleg?

http://www.nrc.nl/nieuws/2013/07/05/gereformeerde-kinderen-krijgen-stiekem-inenting-tegen-mazelen/

Het is al te laat.

Nietzsche
5 juli 2013, 11:01
Waarom mag men niet in een huis binnenbreken?
Dat is hetzelfde.

Nee.. dat is niet hetzelfde.

Een huis is iemands eigendom een graf is dat niet.

Nietzsche
5 juli 2013, 11:05
Emoties is één van de dingen die ons onderscheidt van de dieren, zo niet het belangrijkste. Misschien dat u zich op het niveau van een gier of andere aaseter bevindt, maar ik - en de meeste andere mensen - sta daar toch een beetje boven!

Welnee...

http://www.nu.nl/wetenschap/2532560/olifanten-bijna-zo-sociaal-en-slim-als-mensen.html

Nietzsche
5 juli 2013, 11:06
Ze vechten tegen een bepaalde ethiek/moraal en zeggen dus "fuck your morals". Waar is de tegenstrijdigheid?

Je spreekt jezelf wel er tegen in deze discussie.

Je beweert dat je geen respect krijgt als je die zelf niet toont. Maar dat geld dan toch ook voor moraliteit?

Deze vrouwen tonen geen respect voor de moraliteit van religieuzen, dus waarom zouden deze vrouw wel het respect van de religieuzen en andere mensen verdienen?

Nietzsche
5 juli 2013, 11:07
Inderdaad, en respect wordt niet verdiend door zelf geen respect te tonen!

Respect is een arbitrair begrip.

Nick de Dubbel
5 juli 2013, 11:07
Nee.. dat is niet hetzelfde.

Een huis is iemands eigendom een graf is dat niet.

oh jawel hoor...het heet niet voor niets een consessie...

Art. 484
Braak bestaat in het openbreken, stukbreken, beschadigen, afbreken of wegnemen van om het even welke
in- of uitwendige sluiting van enig huis, gebouw, bouwwerk of aanhorigheden, van een vaartuig, een wagon,
een voertuig; in het openbreken van gesloten kasten of meubels, bestemd om ter plaatse te blijven en om
de daarin besloten voorwerpen te beveiligen.
Afdeling III. Vernieling of beschadiging van graven, monumenten,
kunstvoorwerpen, titels, bescheiden of andere papieren
Art. 526
Met gevangenisstraf van acht dagen tot een jaar en met geldboete van zesentwintig [euro] tot vijfhonderd
[euro] wordt gestraft hij die vernielt, neerhaalt, verminkt of beschadigt:
Grafsteden, gedenktekens of grafstenen;
Monumenten, standbeelden of andere voorwerpen die tot algemeen nut of tot openbare versiering
bestemd zijn en door de bevoegde overheid of met haar machtiging zijn opgericht;
Monumenten, standbeelden, schilderijen of welke kunstvoorwerpen ook, die in kerken, tempels of
andere openbare gebouwen zijn geplaatst

Nietzsche
5 juli 2013, 11:11
oh jawel hoor...het heet niet voor niets een consessie...

Je kijkt veel teveel naar de definitie,s en niet naar wat er in praktijk daadwerkelijk gebeurd. Graven worden ontruimt omdat de familie/dierbare een deel bijvoorbeeld nog niet hebben betaald .

Nounou.. wat een eigendomsrecht...

Nick de Dubbel
5 juli 2013, 11:16
Je kijkt veel teveel naar de definitie,s en niet naar wat er in praktijk daadwerkelijk gebeurd. Graven worden ontruimt omdat de familie/dierbare een deel bijvoorbeeld nog niet hebben betaald .

Nounou.. wat een eigendomsrecht...

de huurwetten gelden dus ook voor een graf...

Nietzsche
5 juli 2013, 11:40
de huurwetten gelden dus ook voor een graf...

conclusie: het is enkel en alleen je eigendom als je genoeg geld hebt.

Schijn eigendomsrecht noem je dat. Kapitalistische perverse honden, en dan huilie huilie doen om de grafschending van necrofielen.

Nick de Dubbel
5 juli 2013, 11:47
conclusie: het is enkel en alleen je eigendom als je genoeg geld hebt.

Schijn eigendomsrecht noem je dat. Kapitalistische perverse honden, en dan huilie huilie doen om de grafschending van necrofielen.

Omdat de andere partij geen toestemming (kan) geven voor het sexuele contact valt dit zowiezo onder verkrachting..

Nietzsche
5 juli 2013, 11:57
Omdat de andere partij geen toestemming (kan) geven voor het sexuele contact valt dit zowiezo onder verkrachting..

Waarom?

Je kan dat ook omdraaien he. Omdat de andere partij geen toestemming kan geven voor het sexuele contact valt dit sowieso onder vrijwillig.

Nick de Dubbel
5 juli 2013, 12:01
Waarom?

Je kan dat ook omdraaien he. Omdat de andere partij geen toestemming kan geven voor het sexuele contact valt dit sowieso onder vrijwillig.

de verkoop van rohipnol gaat weer bomen dan..

Nietzsche
5 juli 2013, 12:03
de verkoop van rohipnol gaat weer bomen dan..

Hehehe.

Kameraad Mauser
5 juli 2013, 14:12
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/07/05/gereformeerde-kinderen-krijgen-stiekem-inenting-tegen-mazelen/

Het is al te laat.

'Van een kentering zou nog lang geen sprake zijn. "Voorlopig praten we over een paar procent van de reformatorische gemeenschap", zegt de arts.'

Nietzsche
5 juli 2013, 14:55
'Van een kentering zou nog lang geen sprake zijn. "Voorlopig praten we over een paar procent van de reformatorische gemeenschap", zegt de arts.'

Dus?

Paar procent teveel.

Kameraad Mauser
5 juli 2013, 16:34
Dus?

Paar procent teveel.

Tsss...moreel relativisme...

Ke Nan
5 juli 2013, 17:10
Ik vind toch dat er meer tetten in deze draad moeten. Of foefen.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR8iiy-XIdewLDPhwTh4uscwXb2YTgZcPOUc2EgE5QuvgDsLMxpHA

Nietzsche
5 juli 2013, 17:34
Tsss...moreel relativisme...

Wat heeft dit met moreel relativisme te maken?

Nietzsche
5 juli 2013, 17:35
Ik vind toch dat er meer tetten in deze draad moeten. Of foefen.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR8iiy-XIdewLDPhwTh4uscwXb2YTgZcPOUc2EgE5QuvgDsLMxpHA

Post dan een foto met normaal tot goed uitziende vrouwen..

Marie van de koster
5 juli 2013, 18:59
Nee.. dat is niet hetzelfde.

Een huis is iemands eigendom een graf is dat niet.

Oh nee? Waarom moet men dan zo ongelooflijk veel geld betalen voor een graf? En dan nog maar voor een bepaalde termijn!

Marie van de koster
5 juli 2013, 19:06
Je spreekt jezelf wel er tegen in deze discussie.

Je beweert dat je geen respect krijgt als je die zelf niet toont. Maar dat geld dan toch ook voor moraliteit?

Deze vrouwen tonen geen respect voor de moraliteit van religieuzen, dus waarom zouden deze vrouw wel het respect van de religieuzen en andere mensen verdienen?

Nee jongen, ù spreekt uzelf tegen. Als iemand vecht tegen een bepaalde moraal (zoals u zegt : Ze vechten tegen een bepaalde ethiek/moraal) is het toch normaal dat hij die moraal aanvecht op allerlei manieren o.a. met behulp van die slogan.
Betoont die "godsdienst" respect voor vrouwen? Vrouwen worden uitgehuwelijkt, krijgen maar de helft van de erfenis van hun broers, krijgen kledingvoorschriften opgelegd enzovoort. Moet die "godsdienst" zelf niet eerst al die problemen aanpakken door haar morele houding t.o.v. vrouwen te veranderen?

(�* propos : dat geldt )

Marie van de koster
5 juli 2013, 19:07
Respect is een arbitrair begrip.

Dat is uw arbitraire mening :lol:

Marie van de koster
5 juli 2013, 19:10
Waarom?

Je kan dat ook omdraaien he. Omdat de andere partij geen toestemming kan geven voor het sexuele contact valt dit sowieso onder vrijwillig.

Dat is nu echt de grootste onzin die ik hier sinds lang heb gelezen.
Ik weet dat u al die nonsens neerschrijft in de hoop de mensen te shockeren en om toch maar stoer over te komen. Maar het blijft nonsens!

Marie van de koster
5 juli 2013, 19:12
Post dan een foto met normaal tot goed uitziende vrouwen..

Vrouwen die niet aan uw opgefokt schoonheidsideaal voldoen, moeten hun mond houden ???????

Ke Nan
5 juli 2013, 19:25
Post dan een foto met normaal tot goed uitziende vrouwen..

Die vrouwen zien er toch goed uit? Trouwens er bestaan geen lelijke vrouwen.

Nietzsche
5 juli 2013, 19:39
Oh nee? Waarom moet men dan zo ongelooflijk veel geld betalen voor een graf? En dan nog maar voor een bepaalde termijn!

Dat toont juist aan dat het iemand zijn eigendom niet is. Ahja.. eigenlijk geld dan hetzelfde principe voor een huis maar goed.

Het is enkel en alleen je eigendom als je er genoeg geld voor hebt.

Nietzsche
5 juli 2013, 19:43
Nee jongen, ù spreekt uzelf tegen. Als iemand vecht tegen een bepaalde moraal (zoals u zegt : Ze vechten tegen een bepaalde ethiek/moraal) is het toch normaal dat hij die moraal aanvecht op allerlei manieren o.a. met behulp van die slogan.
Betoont die "godsdienst" respect voor vrouwen? Vrouwen worden uitgehuwelijkt, krijgen maar de helft van de erfenis van hun broers, krijgen kledingvoorschriften opgelegd enzovoort. Moet die "godsdienst" zelf niet eerst al die problemen aanpakken door haar morele houding t.o.v. vrouwen te veranderen?

(�* propos : dat geldt )

Natuurlijk moeten die religieuze dogmatische figuren hun houding veranderen tegenover vrouwen. Maar daar heb ik het niet over.

Een ethiek moet je niet bestrijden met de slogan "fuck your moral".

1: Omdat het goedkoop en ordinair is, je hebt het hier over volwassen vrouwen. Moet je voorstellen dat je moeder daar staat te schreeuwen en te krijsen .

2: Met "fuck your moral" toon je geen respect voor iemand anders zijn moraal (in dit geval met religieuze figuren). Waarom zouden die religieuze figuren dan wel rekening moeten houden met het moraal van deze vrouwen?

Nietzsche
5 juli 2013, 19:44
Dat is uw arbitraire mening :lol:

Nee... respect is gewoonweg arbitrair.

Wat voor de een respectvol is is dat voor de ander niet.

Nietzsche
5 juli 2013, 19:46
Dat is nu echt de grootste onzin die ik hier sinds lang heb gelezen.
Ik weet dat u al die nonsens neerschrijft in de hoop de mensen te shockeren en om toch maar stoer over te komen. Maar het blijft nonsens!

Ik schrijf dit niet neer om andere te choqueren.

En het is helemaal geen onzin. Een lijk is volkomen neutraal in zijn "wil". Je kan dus niet zeggen dat het per definitie verkrachting is, en andersom ook niet. Het is simpelweg allebei mogelijk.

Nietzsche
5 juli 2013, 19:47
Vrouwen die niet aan uw opgefokt schoonheidsideaal voldoen, moeten hun mond houden ???????

Natuurlijk niet..

Vrouwen die ordinair lopen te schreeuwen en te krijsen daarentegen wel.

Jij hebt serieus niet door dat deze domme wijven die religieuze figuren alleen maar hun zin geven? Die kunnen nu zeggen: "zie je wel, als die vrouwen ook maar een beetje vrijheid krijgen laten ze hun tieten."

Nietzsche
5 juli 2013, 19:49
Die vrouwen zien er toch goed uit? Trouwens er bestaan geen lelijke vrouwen.

Over smaak valt niet te twisten uiteraard.

Maar toch moet je een iets wat aparte fetisj hebben om deze vrouw knap te vinden.

http://www.freewebs.com/brughia/lelijke%20vrouw.jpg

Libro
5 juli 2013, 19:57
Over smaak valt niet te twisten uiteraard.

Maar toch moet je een iets wat aparte fetisj hebben om deze vrouw knap te vinden.


Een fetish voor levende vrouwen? :mrgreen:

Nietzsche
5 juli 2013, 20:07
Een fetish voor levende vrouwen? :mrgreen:

Een fetisj voor gedrochten.

Weyland
5 juli 2013, 20:07
Die vrouwen zien er toch goed uit? Trouwens er bestaan geen lelijke vrouwen.

Mijn enige klacht is de kleinschaligheid van de foto.

Ke Nan
5 juli 2013, 20:08
Over smaak valt niet te twisten uiteraard.

Maar toch moet je een iets wat aparte fetisj hebben om deze vrouw knap te vinden.

http://www.freewebs.com/brughia/lelijke%20vrouw.jpg

Je oordeelt op basis van een foto? Een vrouw is echt meer dan haar uiterlijk.

Ke Nan
5 juli 2013, 20:09
Mijn enige klacht is de kleinschaligheid van de foto.

De originele is groter. :;

Nietzsche
5 juli 2013, 20:10
Je oordeelt op basis van een foto? Een vrouw is echt meer dan haar uiterlijk.

Ooh.. jij bent er zo een.

Libro
6 juli 2013, 00:40
Een fetisj voor gedrochten.

Necrofilie kan je niet schelen maar je lacht met iemand die op lelijke vrouwen valt?

Nietzsche
6 juli 2013, 00:58
Necrofilie kan je niet schelen maar je lacht met iemand die op lelijke vrouwen valt?

Close verry close..

cookie monster
6 juli 2013, 01:30
Oh boy oh boy, je begrijpt er echt helemaal niets is het wel? :lol:
Wilt u me alles eens verduidelijken , aub , want me dunkt:
Ze vechten tegen een bepaalde ethiek/moraal en zeggen dus "fuck your morals". Waar is de tegenstrijdigheid?
dit is wat ik ook schreef , maar met andere woorden !!

En Nietzsche , heb jij een oplossing hoe femen zou moeten protesteren ??


Verder , stel dat iemand het graf van uw grootouders of ouders vernielt ,
en jij hebt betaald voor het graf ??

Nietzsche
6 juli 2013, 09:32
Wilt u me alles eens verduidelijken , aub , want me dunkt:

dit is wat ik ook schreef , maar met andere woorden !!

En Nietzsche , heb jij een oplossing hoe femen zou moeten protesteren ??


Verder , stel dat iemand het graf van uw grootouders of ouders vernielt ,
en jij hebt betaald voor het graf ??

1: Ik ga niet zeggen hoe iemand moet protesteren. Ik zeg dan ook nergens dat ze het niet op deze manier mogen doen.

Ze moeten alleen geen respect van andere roepen als ze zelf ook geen respect hebben naar andere toe.

2: Als iemand het graf vernielt van mijn ouders dan vind ik dat niet leuk. Maja.. er zijn zoveel dingen niet leuk, shit happens.

Marie van de koster
6 juli 2013, 10:15
1: Ik ga niet zeggen hoe iemand moet protesteren. Ik zeg dan ook nergens dat ze het niet op deze manier mogen doen.

Ze moeten alleen geen respect van andere roepen als ze zelf ook geen respect hebben naar andere toe.

2: Als iemand het graf vernielt van mijn ouders dan vind ik dat niet leuk. Maja.. er zijn zoveel dingen niet leuk, shit happens.

Wat een kinderlijke manier om alle problemen eventjes "op te lossen"! :roll:

Nietzsche
6 juli 2013, 10:22
Wat een kinderlijke manier om alle problemen eventjes "op te lossen"! :roll:

Wat moet ik precies oplossen?

Cookiemonster vraagt aan mij hoe ik het zou vinden als het graf van mijn ouders vernielt zou zijn. Waarop ik dus zeg dat ik dat op het begin niet leuk zou vinden, maar verder zou ik gewoon relativeren met het motto: shit happens.

BigF
6 juli 2013, 11:20
Je oordeelt op basis van een foto? Een vrouw is echt meer dan haar uiterlijk.
Idd, je hebt bv ook nog haar gebit...

cookie monster
6 juli 2013, 16:23
Wat moet ik precies oplossen?
Hoe moet u correct protesteren ??

Cookiemonster vraagt aan mij hoe ik het zou vinden als het graf van mijn ouders vernielt zou zijn. Waarop ik dus zeg dat ik dat op het begin niet leuk zou vinden, maar verder zou ik gewoon relativeren met het motto: shit happens.
Totdat het echt gebeurt (en jij bent in de buurt) !!
Of stel dat ze inbreken in uw huis , bankrekening leegpikken ,
uw vrouw verkrachten , uw huis in de fik steken , uw post pikken
uw kind ontvoeren of vermoorden , en dan het graf ervan vernielen !!
Relativatie = Shit Happens , of toch niet ??

Marie van de koster
6 juli 2013, 16:46
Close verry close..

Wordt u graag enkel op uw uiterlijk beoordeeld?

Marie van de koster
6 juli 2013, 16:50
1: Ik ga niet zeggen hoe iemand moet protesteren. Ik zeg dan ook nergens dat ze het niet op deze manier mogen doen.

Ze moeten alleen geen respect van andere roepen als ze zelf ook geen respect hebben naar andere toe.

2: Als iemand het graf vernielt van mijn ouders dan vind ik dat niet leuk. Maja.. er zijn zoveel dingen niet leuk, shit happens.

In de islam is er weinig of geen respect voor de vrouwen. Vrouwen moeten luisteren naar de mannen. Vrouwen hebben minder rechten op verschillende vlakken (zie mijn post hierboven). Toch moeten wat u betreft vrouwen respect opbrengen voor een groep die absoluut geen respect betoont voor hen en hen enkel wil doen gehoorzamen?
U komt mij - ondanks uw jeugd en uw "vrijgevochten" :roll: houding - hoe langer hoe meer voor als een conservatief paternalistisch manneke.
De slaven in vroegere eeuwen moesten volgens u ook respect opbrengen voor de meesters die hen verkochten, uitbuitten, mishandelden ... ?

Marie van de koster
6 juli 2013, 16:54
Wat moet ik precies oplossen?

Cookiemonster vraagt aan mij hoe ik het zou vinden als het graf van mijn ouders vernielt zou zijn. Waarop ik dus zeg dat ik dat op het begin niet leuk zou vinden, maar verder zou ik gewoon relativeren met het motto: shit happens.

U schermt nogal gemakkelijk met die uitdrukking "sh.. happens".
Mogelijk bent u dus totaal onverschillig voor alles wat u niet direct raakt en hebt u geen enkel empathisch gevoel. Ten minste, zo wilt u het laten uitschijnen, maar zoals ze bij ons zeggen : grote mond, klein hartje.

Kameraad Mauser
6 juli 2013, 17:25
In de islam is er weinig of geen respect voor de vrouwen. Vrouwen moeten luisteren naar de mannen. Vrouwen hebben minder rechten op verschillende vlakken (zie mijn post hierboven). Toch moeten wat u betreft vrouwen respect opbrengen voor een groep die absoluut geen respect betoont voor hen en hen enkel wil doen gehoorzamen?
U komt mij - ondanks uw jeugd en uw "vrijgevochten" :roll: houding - hoe langer hoe meer voor als een conservatief paternalistisch manneke.
De slaven in vroegere eeuwen moesten volgens u ook respect opbrengen voor de meesters die hen verkochten, uitbuitten, mishandelden ... ?

Nee hoor. Maar wanneer die slaven de kans zagen om zich te ontdoen van hun ketenen dan deden ze dat niet op een manier waarop Femen zich bedient...

Nietzsche
6 juli 2013, 17:35
Hoe moet u correct protesteren ??


Totdat het echt gebeurt (en jij bent in de buurt) !!
Of stel dat ze inbreken in uw huis , bankrekening leegpikken ,
uw vrouw verkrachten , uw huis in de fik steken , uw post pikken
uw kind ontvoeren of vermoorden , en dan het graf ervan vernielen !!
Relativatie = Shit Happens , of toch niet ??

1: Ik protesteer niet. Ik zit achter mijn pc op dit moment.

2: Je komt een beetje hysterisch over, hoe komt dat zo?

Om dan toch maar te antwoorden op je hysterische geneuzel. Ik vind het stukken erger als iemand mijn vrouw verkracht, dan dat iemand het graf van een dierbare van mij vernield.

Nietzsche
6 juli 2013, 17:36
Wordt u graag enkel op uw uiterlijk beoordeeld?

Nee.. is een beetje oppervlakkig.

Maar met enkel en alleen een foto heb je weinig keus hé. Tja.. je kunt ervoor kiezen om volkomen neutraal te blijven, maar dat is saai.

Nietzsche
6 juli 2013, 17:40
In de islam is er weinig of geen respect voor de vrouwen. Vrouwen moeten luisteren naar de mannen. Vrouwen hebben minder rechten op verschillende vlakken (zie mijn post hierboven). Toch moeten wat u betreft vrouwen respect opbrengen voor een groep die absoluut geen respect betoont voor hen en hen enkel wil doen gehoorzamen?
U komt mij - ondanks uw jeugd en uw "vrijgevochten" :roll: houding - hoe langer hoe meer voor als een conservatief paternalistisch manneke.
De slaven in vroegere eeuwen moesten volgens u ook respect opbrengen voor de meesters die hen verkochten, uitbuitten, mishandelden ... ?

Jij bent nogal van de irrationele en vage vergelijkingen is het niet?

De slaven moesten uiteraard geen respect hebben voor hun meesters. Omdat die meesters direct verantwoordelijk waren voor datgene wat de slaven moesten meemaken.

Zijn deze vrouwen die protesteren verkracht, vernedert door religieuzen?

Daarbij: Ik ben op bepaalde vlakken conservatief maar op andere vlakken ben ik weer erg progressief enz.

Ik houd niet zo van labels. Maja.. jij mag er van maken wat je wilt. :-D

Nietzsche
6 juli 2013, 17:42
U schermt nogal gemakkelijk met die uitdrukking "sh.. happens".
Mogelijk bent u dus totaal onverschillig voor alles wat u niet direct raakt en hebt u geen enkel empathisch gevoel. Ten minste, zo wilt u het laten uitschijnen, maar zoals ze bij ons zeggen : grote mond, klein hartje.

"mogelijk bent u dus totaal onverschillig voor alles wat u niet direct raakt"....

Het ging over het graf van een van mijn dierbare... logica is niet je beste vak is het wel? :-D

cookie monster
7 juli 2013, 02:30
Ik vind het stukken erger als iemand mijn vrouw verkracht, dan dat iemand het graf van een dierbare van mij vernield.
Wat maakt het verschil ??

Marie van de koster
7 juli 2013, 10:14
Nee.. is een beetje oppervlakkig.

Maar met enkel en alleen een foto heb je weinig keus hé. Tja.. je kunt ervoor kiezen om volkomen neutraal te blijven, maar dat is saai.

Zelf oordeelt u echter wel op uiterlijk. Zie uw reactie op de hiervoor geplaatste foto. Ik merk het ook wel eens aan uw reacties op andere foto's

Nietzsche
7 juli 2013, 10:16
Wat maakt het verschil ??

Ik vind het gewoon erger wanneer iemand mijn vrouw verkracht dan wanneer iemand haar graf vernield.

Nietzsche
7 juli 2013, 10:17
Zelf oordeelt u echter wel op uiterlijk. Zie uw reactie op de hiervoor geplaatste foto. Ik merk het ook wel eens aan uw reacties op andere foto's

Uhu... ik heb weinig keus als ik enkel en alleen een foto heb.

Ik heb dan eigenlijk twee keuze.

1: Oordelen op zijn of haar uiterlijk.

2: Volkomen neutraal blijven. Maar dat vind ik saai.

Marie van de koster
7 juli 2013, 10:25
Jij bent nogal van de irrationele en vage vergelijkingen is het niet?

De slaven moesten uiteraard geen respect hebben voor hun meesters. Omdat die meesters direct verantwoordelijk waren voor datgene wat de slaven moesten meemaken.

Zijn deze vrouwen die protesteren verkracht, vernedert door religieuzen?

Daarbij: Ik ben op bepaalde vlakken conservatief maar op andere vlakken ben ik weer erg progressief enz.

Ik houd niet zo van labels. Maja.. jij mag er van maken wat je wilt. :-D

Deze vrouwen die protesteren, zijn (voor zover ik weet) niet persoonlijk verkracht door religieuzen. Zij zijn de spreekbuis van vrouwen die wel verkracht en vernederd worden en die geen rechten hebben. Mogen zij niet opkomen voor hun zusters die zelf geen kans hebben om zich te ontdoen van een juk dat heel goed met slavernij te vergelijken is?
De slaven moesten geen respect hebben voor hun meesters, ik - en u en met ons vele anderen - hebben ook geen respect voor die meesters. Waarom moet ik dan wel respect hebben voor mannen die heersen over vrouwen die hen zelfs als hun eigendom beschouwen en tot in het extreme durven gaan.
Herinner u enkele jaren geleden die brand in een meisjesschool in Pakistan waar de meisjes niet mochten gered worden omdat ze dan in hun nachtkledij buiten kwamen en gezien zouden worden door mannen!!! Nee, zo extreem zijn gelukkig alle moslims niet maar de mannen in die godsdienst hebben wel de mentaliteit van : vrouwen verstoppen, vrouwen controleren.
Ik als vrouw heb er moeite mee dat er in de 21ste eeuw nog altijd plaatsen en gemeenschappen zijn waar een dergelijke mentaliteit gehandhaafd wordt en ik kan voor degenen die deze mentaliteit normaal vinden geen respect opbrengen. Daarom heb ik begrip voor de dames van Femen.

Marie van de koster
7 juli 2013, 10:27
"mogelijk bent u dus totaal onverschillig voor alles wat u niet direct raakt"....

Het ging over het graf van een van mijn dierbare... logica is niet je beste vak is het wel? :-D

Net daarom! Het is bij u nog allemaal hypothetisch en daarom denkt u niet ver genoeg door en schrijft u zulke onzin als "sh.. happens". Of u hebt echt geen enkel medegevoel zelfs niet bij het overlijden van een dierbare.

Nietzsche
7 juli 2013, 10:31
Deze vrouwen die protesteren, zijn (voor zover ik weet) niet persoonlijk verkracht door religieuzen. Zij zijn de spreekbuis van vrouwen die wel verkracht en vernederd worden en die geen rechten hebben. Mogen zij niet opkomen voor hun zusters die zelf geen kans hebben om zich te ontdoen van een juk dat heel goed met slavernij te vergelijken is?
De slaven moesten geen respect hebben voor hun meesters, ik - en u en met ons vele anderen - hebben ook geen respect voor die meesters. Waarom moet ik dan wel respect hebben voor mannen die heersen over vrouwen die hen zelfs als hun eigendom beschouwen en tot in het extreme durven gaan.
Herinner u enkele jaren geleden die brand in een meisjesschool in Pakistan waar de meisjes niet mochten gered worden omdat ze dan in hun nachtkledij buiten kwamen en gezien zouden worden door mannen!!! Nee, zo extreem zijn gelukkig alle moslims niet maar de mannen in die godsdienst hebben wel de mentaliteit van : vrouwen verstoppen, vrouwen controleren.
Ik als vrouw heb er moeite mee dat er in de 21ste eeuw nog altijd plaatsen en gemeenschappen zijn waar een dergelijke mentaliteit gehandhaafd wordt en ik kan voor degenen die deze mentaliteit normaal vinden geen respect opbrengen. Daarom heb ik begrip voor de dames van Femen.

Ik heb daar net zoveel moeite mee als jij .

Ik vind alleen de manier hoe die vrouwen van Femen protesteren niet de goede manier. Hiermee gaan ze hun idealen nooit realiteit maken.

Nu kunnen die religieuzen namelijk zeggen "we moeten vrouwen gewoon binnenhouden want wanneer we dat niet doen gaan ze naakt op straat protesteren". In mijn ogen geven de vrouwen van Femen die religieuzen nu indirect en onbedoeld gelijk.

Nietzsche
7 juli 2013, 10:31
Net daarom! Het is bij u nog allemaal hypothetisch en daarom denkt u niet ver genoeg door en schrijft u zulke onzin als "sh.. happens". Of u hebt echt geen enkel medegevoel zelfs niet bij het overlijden van een dierbare.

Je bent paranormaalbegaafd? Hoe weet jij nu of iets hypothetisch voor mij is of niet?

Mahalingam
7 juli 2013, 15:29
Een moskee vol met Boze Moslims omdat die vrouwen hun schoenen niet hadden uitgetrokken.

cookie monster
7 juli 2013, 17:30
Ik vind het gewoon erger wanneer iemand mijn vrouw verkracht dan wanneer iemand haar graf vernield.
Beide zijn misdaden & anti-respekt !!
Mag ik vragen in welke zin verkrachting erger is dan grafschennis ??
En wat indien , stel uw vrouw ligt daar dus begraven ,
ze halen haar lichaam er uit , en doen vervolgens aan necrofilie ??

Nietzsche
7 juli 2013, 17:39
Beide zijn misdaden & anti-respekt !!
Mag ik vragen in welke zin verkrachting erger is dan grafschennis ??
En wat indien , stel uw vrouw ligt daar dus begraven ,
ze halen haar lichaam er uit , en doen vervolgens aan necrofilie ??

Shit happens.

cookie monster
7 juli 2013, 17:42
Wat indien ze u verkrachten ??

Nietzsche
7 juli 2013, 17:57
Wat indien ze u verkrachten ??

Dan ben ik verkracht.

cookie monster
7 juli 2013, 18:20
Nietzsche , jij geeft dus niet om uzelf ?? Hoe komt dit ??

Nietzsche
7 juli 2013, 18:36
Nietzsche , jij geeft dus niet om uzelf ?? Hoe komt dit ??

Ik geef heel veel om mijzelf, alleen ik kan ook goed relativeren.

cookie monster
7 juli 2013, 18:40
http://filesforum.politics.be/showpost.php?p=6709808&postcount=173
Relativatie , leg eens uit , aub ??

Nietzsche
7 juli 2013, 18:44
http://filesforum.politics.be/showpost.php?p=6709808&postcount=173
Relativatie , leg eens uit , aub ??

" wat indien ze u verkrachten".

Waaruit ik de relatief objectieve conclusie trek dat ik dan verkracht ben. Wat voor antwoord had je dan willen horen? Dat ik dan aan het vliegen ben ofzo?

cookie monster
7 juli 2013, 18:52
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat u zich echt van niks iets aantrekt !!
Het interesseert u allemaal geen moer , incluis uzelf , waarom ??
Wat is er verkeerd aan om van iemand te houden of iets te geven ??
Heeft u echt niemand die om u geeft ??

Nietzsche
7 juli 2013, 20:30
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat u zich echt van niks iets aantrekt !!
Het interesseert u allemaal geen moer , incluis uzelf , waarom ??
Wat is er verkeerd aan om van iemand te houden of iets te geven ??
Heeft u echt niemand die om u geeft ??

Ik heb erg veel mensen die om mij geven, maar andersom is het een ander verhaal. ;-)

Marie van de koster
7 juli 2013, 21:05
Wat indien ze u verkrachten ??

Ik geef heel veel om mijzelf, alleen ik kan ook goed relativeren.

Dat "relativeren" zal u dan wel serieus afgeleerd zijn nadat u verkracht werd!
Overigens heeft het voortdurend herhalen "sh.. happens" weinig te maken met relativeren, het lijkt me meer voortdurende ontkenning.

Nietzsche
7 juli 2013, 21:07
Dat "relativeren" zal u dan wel serieus afgeleerd zijn nadat u verkracht werd!
Overigens heeft het voortdurend herhalen "sh.. happens" weinig te maken met relativeren, het lijkt me meer voortdurende ontkenning.

Relativeren - ontkenning, hetzelfde gedoe in een ander jasje.

Boeiend.

cookie monster
7 juli 2013, 22:20
Ik heb erg veel mensen die om mij geven, maar andersom is het een ander verhaal. ;-)
Leg eens uit , aub ??

Nietzsche
7 juli 2013, 22:24
Leg eens uit , aub ??

Wat is er aan uit te leggen?

Veel mensen geven om mij , maar ik geef weinig tot niets om andere mensen. De enige mensen die echt belangrijk voor mij zijn zijn mijn ouders , broertjes en zusje + mijn hond + goede vrienden.

En de mensen die relatief belangrijk zijn zijn mijn opa, oma enz.

Voor de rest mag van mij iedereen de .... krijgen.

NieuwNoors
7 juli 2013, 22:28
Wat is er aan uit te leggen?

Veel mensen geven om mij , maar ik geef weinig tot niets om andere mensen. De enige mensen die echt belangrijk voor mij zijn zijn mijn ouders , broertjes en zusje + mijn hond.

En de mensen die relatief belangrijk zijn zijn mijn opa, oma enz.

Voor de rest mag van mij iedereen de .... krijgen.

Al eens bij stilgestaan dat die 'iedereen" ook een mama, een papa, een broer, een zus, een grootouder van iemand zijn????? Of een hond:roll: ?

Nietzsche
7 juli 2013, 22:31
Al eens bij stilgestaan dat die 'iedereen" ook een mama, een papa, een broer, een zus, een grootouder van iemand zijn????? Of een hond:roll: ?

Uhu.. het zijn alleen mijn mama, papa, broer, zus, grootouder of hond niet.

NieuwNoors
7 juli 2013, 22:32
Uhu.. het zijn alleen mijn mama, papa, broer, zus, grootouder of hond niet.

Maar mss wel de mijne.....................................

Nietzsche
7 juli 2013, 22:32
Maar mss wel de mijne.....................................

I dont care?

Ik ken ze niet, dus ik heb er ook geen emotionele band mee.

NieuwNoors
7 juli 2013, 22:36
Uhu.. het zijn alleen mijn mama, papa, broer, zus, grootouder of hond niet.

Waow!!! Bravo hoor. Niveau van een 7-jarige............en ik kan het vergelijken: ik werk dagelijks met kindjes.

Nietzsche
7 juli 2013, 22:38
Waow!!! Bravo hoor. Niveau van een 7-jarige............en ik kan het vergelijken: ik werk dagelijks met kindjes.

;-)

Love you 2

NieuwNoors
8 juli 2013, 10:43
;-)

Love you 2

Da's heel lief, braaaaaaaaaaaaaaaaf manneke ben jij! "Mijn" kindertjes zeggen dat ook. Vooral de 4-5 jarige jongetjes! :-D

Nietzsche
8 juli 2013, 10:47
Da's heel lief, braaaaaaaaaaaaaaaaf manneke ben jij! "Mijn" kindertjes zeggen dat ook. Vooral de 4-5 jarige jongetjes! :-D

Dank je wel lieve oppas mevrouw !!

NieuwNoors
8 juli 2013, 11:31
Dank je wel lieve oppas mevrouw !!

Wel heel lief dat je mij "oppas-mevrouw" noemt....:-D
MAAR mijn werk houdt toch wat meer in hoor!
Maar toch bedankt hoor brave jongen.....

Nietzsche
8 juli 2013, 11:35
Wel heel lief dat je mij "oppas-mevrouw" noemt....:-D
MAAR mijn werk houdt toch wat meer in hoor!
Maar toch bedankt hoor brave jongen.....

Wat voor werk doe je?

NieuwNoors
8 juli 2013, 11:42
Wat voor werk doe je?

Werken met kinderen, dat zei ik toch?? Verdere info geef ik niet; je zou dat toch niet snappen. Mss later als je groot bent. Ok?

Nietzsche
8 juli 2013, 11:49
Werken met kinderen, dat zei ik toch?? Verdere info geef ik niet; je zou dat toch niet snappen. Mss later als je groot bent. Ok?

Aww.. het oppasmevrouwtje is boos?

NieuwNoors
8 juli 2013, 13:13
Aww.. het oppasmevrouwtje is boos?

Jouw niveau van communiceren is NOG gedaald......momenteel schat ik naar leeftijdscategorie 5-6 jaar. Indien je goed je best doet, mag je binnen een goed jaartje naar het 1ste leerjaar lager onderwijs. (Voor 'Ollanders: groep 3)!

Nietzsche
8 juli 2013, 13:15
Jouw niveau van communiceren is NOG gedaald......momenteel schat ik naar leeftijdscategorie 5-6 jaar. Indien je goed je best doet, mag je binnen een goed jaartje naar het 1ste leerjaar lager onderwijs. (Voor 'Ollanders: groep 3)!

Communiceer jij om deze manier met kinderen van 5 - 6 jaar?

Geestelijke mishandeling.