PDA

View Full Version : Waarmee moet ik mijn tijd nu vullen ?


Pericles
5 juli 2013, 07:35
Ik heb mijn verzekeringsportefeuille verkocht alsmede het kantoorgebouw.
Ik zit nu al 14 dagen brochetten te bakken en trappist te drinken . Maar ik krijg er zo ondertussen het vliegend schijt van .
Wat zou ik nog kunnen doen ?

maddox
5 juli 2013, 07:40
Wat is je budget per dag/maand/jaar?

Maar als je goedkoop wil bezig blijven, ik vind de lokale bibliotheek een uitdaging.

Voor meer nuttige bezigheden, terug naar school?

Anna List
5 juli 2013, 07:41
immodium pakken.

2 als begindosis, en dan 1tje telkens je er nog last van hebt

ik stuur u mijn rekeningnummer in pm voor de 25 €

Pericles
5 juli 2013, 07:44
immodium pakken.

2 als begindosis, en dan 1tje telkens je er nog last van hebt

ik stuur u mijn rekeningnummer in pm voor de 25 €

Helpt dat tegen het vliegend schijt ?
Bovendien zit ik met een ander probleem .
Mijn kinderen willen geen brochetten en Trappist . Ze willen bloemkolen met patatten en worst. Nu kan ik nog beginnen te kokerellen ook.:twisted:

Anna List
5 juli 2013, 07:47
Helpt dat tegen het vliegend schijt ?
Bovendien zit ik met een ander probleem .
Mijn kinderen willen geen brochetten en Trappist . Ze willen bloemkolen met patatten en worst. Nu kan ik nog beginnen te kokerellen ook.:twisted:

tsss al dat vlees, da's echt ni goe ze ... ge allemaal beter eens een paar weken op vegetarisch, of bijna vegetarisch gaan, ge gaat u allemaal beter voelen.

met hoeveel zijn jullie ? ik stuur je subiet in pm dan x*40 € voor t voedingsadvies

Nick de Dubbel
5 juli 2013, 07:53
Verhuizen naar een zonnig zuiders eiland en dan dit forum komen verpesten met een dagdagelijkse portie trollerij...:)

Pericles
5 juli 2013, 07:53
tsss al dat vlees, da's echt ni goe ze ... ge allemaal beter eens een paar weken op vegetarisch, of bijna vegetarisch gaan, ge gaat u allemaal beter voelen.

met hoeveel zijn jullie ? ik stuur je subiet in pm dan x*40 € voor t voedingsadvies

We zijn met 5.
We zijn nu met 4 thuis .
Mijn vrouw is manager gaan spelen .
Ze is van s'morgens 7 uur weg en komt pas om 8 uur s"avonds thuis en dan verwacht ze nog dat ik eten voor haar maak. :twisted:
Ik denk dat ik seffes ne Westmalle trippel ga aftrekken. :twisted:

Pericles
5 juli 2013, 08:00
Wat is je budget per dag/maand/jaar?

Maar als je goedkoop wil bezig blijven, ik vind de lokale bibliotheek een uitdaging.

Voor meer nuttige bezigheden, terug naar school?

Ik moet aan mijn geld niet komen , mijn vrouw verdient genoeg . Als we geen zotte toeren doen moet ik nooit meer werken.

Knipp
5 juli 2013, 08:07
Sloterdijk lezen, de oudheid herontdekken.
Begin met zn antropotechniekboek, 'leven veranderen' , en ga meteen naar deel II, overdrijvingsprocedures.

En een kunstcollectie beginnen. Ik kan je adviseren uiteraard.

Pericles
5 juli 2013, 08:14
Sloterdijk lezen, de oudheid herontdekken.

En een kunstcollectie beginnen. Ik kan je adviseren uiteraard.

Zo rijk ben ik nu ook niet. Het was gewoon het feit dat mijn vrouw een lucratief werkaanbod kreeg en daarop in wilde gaan en dat ik geen zin meer had om opnieuw met personeel te werken . Het alternatief was dus verkopen, want alleen de zaak verder runnen was niet te doen.

Knipp
5 juli 2013, 08:16
En als je dan toch elke avond moet koken, mensen inviteren. Te beginnen met alle forummers, alfabetisch.

Another Jack
5 juli 2013, 08:23
Mosselen op de grill als aperitief, lamscarré, merguez en wat gemarineerd spek,
Een beendroge Tavel-rosé... Meer moet dat niet zijn.

Kan ik ineens die bak trappist oppikken die ik nog altijd van je moet....

Pericles
5 juli 2013, 08:23
En als je dan toch elke avond moet koken, mensen inviteren. Te beginnen met alle forummers, alfabetisch.

Gij kent mijn vrouw niet . Ze zou u vragen het onmiddellijk en cito presto af te bollen , zo niet gaat ze geweld gebruiken. Ik ben al tevreden dat ze niet teveel vragen stelt ontrent mijn consumptie van brochetten en Trappist.

Another Jack
5 juli 2013, 08:25
Gij kent mijn vrouw niet . Ze zou u vragen het onmiddellijk en cito presto af te bollen , zo niet gaat ze geweld gebruiken. Ik ben al tevreden dat ze niet teveel vragen stelt ontrent mijn consumptie van brochetten en Trappist.

Eén blik van Jack en ze begint te stotteren.

Pericles
5 juli 2013, 08:26
Mosselen op de grill als aperitief, lamscarré, merguez en wat gemarineerd spek,
Een beendroge Tavel-rosé... Meer moet dat niet zijn.

Kan ik ineens die bak trappist oppikken die ik nog altijd van je moet....

Jack , zijt ge niet slimmer dan dat ? Ik heb u toch al eens uitgelegd waarom je verzekeringsmakelaars niet mag geloven op kun woord. De truck is zo veel mogelijk beloven en zo weinig mogelijk op papier zetten. ;-)

Another Jack
5 juli 2013, 08:32
Jack , zijt ge niet slimmer dan dat ? Ik heb u toch al eens uitgelegd waarom je verzekeringsmakelaars niet mag geloven op kun woord. De truck is zo veel mogelijk beloven en zo weinig mogelijk op papier zetten. ;-)

Godverdomme, in de luren gelegd door een verzekeringsmakelaar.:evil:

Pericles
5 juli 2013, 08:32
Eén blik van Jack en ze begint te stotteren.

Er zijn er nog die dat gezegd hebben . Ze heeft ze de duvel aangedaan tot voorbij de poorten van de hel. :-D
Het is niet voor niets dat ze nu als job o.a. mensen ontslaan en mensen aanwerven heeft. Ze kan kappen als zot als het nodig is , zonder mededogen . ze kanaan de andere kant ook zalven en motiveren als het goede krachten betreft.

Knipp
5 juli 2013, 08:38
Zo rijk ben ik nu ook niet. Het was gewoon het feit dat mijn vrouw een lucratief werkaanbod kreeg en daarop in wilde gaan en dat ik geen zin meer had om opnieuw met personeel te werken . Het alternatief was dus verkopen, want alleen de zaak verder runnen was niet te doen.

Collectie zoals Knipp dan. Waslijst in de kop. :-)

Zoek je iets buitenhuis ? Of om het even ?

Pericles
5 juli 2013, 08:41
Collectie zoals Knipp dan. Waslijst in de kop. :-)

Zoek je iets buitenhuis ? Of om het even ?

Op termijn ga ik natuurlijk wel iets doen . Ik ben nog maar 47 . Niet omdat het per se moet , maar omdat ge anders zot wordt ,denk ik..

Pericles
5 juli 2013, 08:42
Godverdomme, in de luren gelegd door een verzekeringsmakelaar.:evil:

En dat op uwe leeftijd. Hoe is dat godverdomme mogelijk? :lol:

Anna List
5 juli 2013, 08:43
We zijn met 5.
We zijn nu met 4 thuis .
Mijn vrouw is manager gaan spelen .
Ze is van s'morgens 7 uur weg en komt pas om 8 uur s"avonds thuis en dan verwacht ze nog dat ik eten voor haar maak. :twisted:
Ik denk dat ik seffes ne Westmalle trippel ga aftrekken. :twisted:

da's dan 5*40 subiet in pm

ben je zeker dat ik je hierover ook advies moet geven ?? dat wordt psychiater tarief hoor ...

Anna List
5 juli 2013, 08:44
En als je dan toch elke avond moet koken, mensen inviteren. Te beginnen met alle forummers, alfabetisch.

alfabetisch is altijd goe :-)

Pericles
5 juli 2013, 08:45
da's dan 5*40 subiet in pm

ben je zeker dat ik je hierover ook advies moet geven ?? dat wordt psychiater tarief hoor ...

Ja zeg , tensolotte is zij het die per se manager wilde gaan spelen . Ik moet daar dan toch gene last van hebben . ;-)

Anna List
5 juli 2013, 08:46
Op termijn ga ik natuurlijk wel iets doen . Ik ben nog maar 47 . Niet omdat het per se moet , maar omdat ge anders zot wordt ,denk ik..

zwemmen, fietsen, lopen ... u know the drill :-)

Another Jack
5 juli 2013, 08:47
En dat op uwe leeftijd. Hoe is dat godverdomme mogelijk? :lol:

Voor alle zakelijke beslommeringen heb ik een vrouw.
Die doet dat goed.

Anna List
5 juli 2013, 08:49
hoe staat het met uw landbouwgronden ? verkoopt ge ni ? :p

Pericles
5 juli 2013, 08:50
zwemmen, fietsen, lopen ... u know the drill :-)

Ging jij ook niet op pensioen gaan Anna ?
Exotische vrouwen , met dikke of kleine tetten , brochetten , Trappist , mosselen friet enz... ;-)

Knipp
5 juli 2013, 08:51
Op termijn ga ik natuurlijk wel iets doen . Ik ben nog maar 47 . Niet omdat het per se moet , maar omdat ge anders zot wordt ,denk ik..

Doe iets in de marge v d politiek ?
Met als startpunt je eigen situatie. Waar je niet alleen in bent.
Er moeten tienduizenden mensen zn van jouw leeftijd met een identieke vraagstelling.

Soort netwerk van maken.
Overheidskraan achter zetten.

Pericles
5 juli 2013, 08:52
hoe staat het met uw landbouwgronden ? verkoopt ge ni ? :p

Nee , mijn schoonmoeder heeft daar nog zeggenschap in, en ze wil maar niet sterven. ;-)

Nick de Dubbel
5 juli 2013, 08:54
We zijn met 5.
We zijn nu met 4 thuis .
Mijn vrouw is manager gaan spelen .
Ze is van s'morgens 7 uur weg en komt pas om 8 uur s"avonds thuis en dan verwacht ze nog dat ik eten voor haar maak. :twisted:
Ik denk dat ik seffes ga aftrekken. :twisted:

foei...!

wacht nog een jaartje, dan val ik zonder werk en kunnen we samen iets doen...47'ers onder mekaar..;-)

Another Jack
5 juli 2013, 08:54
hoe staat het met uw landbouwgronden ? verkoopt ge ni ? :p

Landbouwgrond verkopen, lijkt me een heel slecht idee.
Daalt nooit in waarde + stel dat ze ooit van bestemming wijzigen...

Another Jack
5 juli 2013, 08:56
Pericles, vertel eens wat meer over die brochetten die je dagelijks op de grill gooit:
Je moet ondertussen een expert terzake zijn.

Welk vlees? Kant-en-klaar of zelf maken? Houtskool of kokos? Hoge grill of lage?

Knipp
5 juli 2013, 09:00
foei...!

wacht nog een jaartje, dan val ik zonder werk en kunnen we samen iets doen...47'ers onder mekaar..;-)

Ik zelfde leeftijd plusminus en ook op zoek nr meer activiteit.
We zijn al met drie dan.
Voor je 't weet heb je een clubje van 30.
Moet toch perspectieven openen ?

Pericles
5 juli 2013, 09:01
Landbouwgrond verkopen, lijkt me een heel slecht idee.
Daalt nooit in waarde + stel dat ze ooit van bestemming wijzigen...

Ik kan ook niet verkopen . Het is een schenking die herroepbaar is , als wij niet braaf zijn en luisteren naar de oma. Het mens is zot , maar zo zot ook weer niet. ;-)

Libro
5 juli 2013, 09:01
Ik heb mijn verzekeringsportefeuille verkocht alsmede het kantoorgebouw.
Ik zit nu al 14 dagen brochetten te bakken en trappist te drinken . Maar ik krijg er zo ondertussen het vliegend schijt van .
Wat zou ik nog kunnen doen ?

Zwemmen, fietsen, mountainbiken, fitnessen, leren zeilen, leren surfen, leren vliegen, leren motorijden, boeken verslinden, iedere dag ochtendsex, in een opwelling de trein naar het zuiden van Frankrijk nemen, dagje Londen, talen leren, terug gaan werken...

Another Jack
5 juli 2013, 09:02
Zwemmen, fietsen, mountainbiken, fitnessen, leren zeilen, leren surfen, leren vliegen, leren motorijden, boeken verslinden, iedere dag ochtendsex, in een opwelling de trein naar het zuiden van Frankrijk nemen, dagje Londen, talen leren, terug gaan werken...

Als hij terug gaat werken, kan hij de rest allemaal schrappen...

Pericles
5 juli 2013, 09:03
Pericles, vertel eens wat meer over die brochetten die je dagelijks op de grill gooit:
Je moet ondertussen een expert terzake zijn.

Welk vlees? Kant-en-klaar of zelf maken? Houtskool of kokos? Hoge grill of lage?

Brochetten van bij den Hans op de markt in Leuven . Op houtskool op relatief lage grill. Vlees nog rood vanbinnen dus niet te lang laten liggen . Hemels. ;-)

Pericles
5 juli 2013, 09:05
Zwemmen, fietsen, mountainbiken, fitnessen, leren zeilen, leren surfen, leren vliegen, leren motorijden, boeken verslinden, iedere dag ochtendsex, in een opwelling de trein naar het zuiden van Frankrijk nemen, dagje Londen, talen leren, terug gaan werken...

Dat van die ochtendseks ben ik al aan het proberen , maar dat lukt niet zo goed . ze zegt altijd het zal voor morgen zijn. :-(

giserke
5 juli 2013, 09:08
Bij ons is de vleesconsumptie vrij laag, omdat mijn vrouw vegetarisch is.

Waar woon jij precies in Leuven?
Kan ik in den duik eens passeren om een stuk vlees mee te bikken.

Knipp
5 juli 2013, 09:09
Het land rondtoeren met lezingen over ochtendseks en brochetten van Hans ?

Pericles
5 juli 2013, 09:15
Bij ons is de vleesconsumptie vrij laag, omdat mijn vrouw vegetarisch is.

Waar woon jij precies in Leuven?
Kan ik in den duik eens passeren om een stuk vlees mee te bikken.

Ik woon niet echt in Leuven zelf . Maar den Hans , beenhouwer van Aalst die de vrijdag op de markt staat op het Ladeuzeplein aan de kant van die madam die hamburgers verkoopt heeft de beste rundsbrochetten ter wereld . 16 euro de kilo , maar ik kom er zoveel dat ik altijd ene gratis krijg. Ook zijn lamsbascotten zijn van olympisch niveau. ;-)

Knipp
5 juli 2013, 09:15
Voila. Je bent er al. Brochetten in den duik voor alle leuvense mannen die thuis geen vlees krijgen.

Pericles
5 juli 2013, 09:17
Het land rondtoeren met lezingen over ochtendseks en brochetten van Hans ?

Als ik er in slaag om één keer per week s"ochtens een "quikkie" te doen ben ik tevreden. ;-)

Ke Nan
5 juli 2013, 09:19
Uw tijd vullen? Probeer eens een zandloper.

Txiki
5 juli 2013, 09:20
Ik heb mijn verzekeringsportefeuille verkocht alsmede het kantoorgebouw.
Ik zit nu al 14 dagen brochetten te bakken en trappist te drinken . Maar ik krijg er zo ondertussen het vliegend schijt van .
Wat zou ik nog kunnen doen ?

Waarom heb je dat gedaan?

Pericles
5 juli 2013, 09:28
Waarom heb je dat gedaan?

Ik kon de zaak niet alleen verder zetten , we zouden eigenlijk met 3 moeten zijn , met 2 was al om zot te worden en als mijn vrouw een aanbod krijgt dat meer dan behoorlijk is , moet je je conclusie trekken.
Verkopen dus , met personeel heb ik in het verleden redelijk wat last gehad. Daar wou ik niet meer aan beginnen.

BigF
5 juli 2013, 09:31
Dingen doen die je graag doet tiens.

Je hoort dat van veel mensen, dat ze niet weten wat doen als ze plotseling niet meer (moeten gaan) werken.
Ik begrijp dat niet.

Is er dan echt niks wat je graag doet?
Toch zeker als geld niet echt een probleem is.

Dat mensen zich beter amuseren op hun werk dan thuis heb ik altijd raar gevonden.
En mocht je dat thuis zitten toch niks vinden kan je nog altijd een verzekeringskantoor beginnen...

;-)

circe
5 juli 2013, 09:33
wandelclub, tennisclub, voetbalclub enfin... clubben dus.

of creatief bakken? tapijtknopen, kuisen, wassen, strijken....

Another Jack
5 juli 2013, 09:34
Wat is er in de eerste plaats eigenlijk mis met trappist drinken en brochetten bakken?

Knipp
5 juli 2013, 09:35
Trappistenkloosters gaan wijsmaken dat ze moeten diversifieren nr brochetten toe.

Een speciale lijn bierbakken ontwikkelen, bvb wegwerpbierbakken die ge op hun kop kunt zetten om eenmalig brochetten op te grillen.

giserke
5 juli 2013, 09:39
Je zou ook kunnen de paterkers van Orval gaan helpen, zodat het wat rapper vooruit gaat.
We kunnen verdoeme amper 6 flesjes per keer kopen.

Another Jack
5 juli 2013, 09:43
Ga op reis!
Laat iemand anders brochetten voor u bakken.

Probleem is dikwijls het vinden van trappist in het buitenland...

Knipp
5 juli 2013, 09:44
NamaakOrval verkopen ? In parkeergarages van de Wetstraat.

Another Jack
5 juli 2013, 09:50
Je zou ook kunnen de paterkers van Orval gaan helpen, zodat het wat rapper vooruit gaat.
We kunnen verdoeme amper 6 flesjes per keer kopen.

Kap jij er meer dan 6 achterover?

Zipper
5 juli 2013, 09:51
Petanque gaan spelen met de lokale seniorenclub.

Weezer
5 juli 2013, 09:52
Subforum internationaal openen en een van de discussies lezen waaraan Illwill meedoet. Na twee pagina's maximum heb je zoveel zin om keihard met je hoofd tegen de muur te bonken dat je weer een paar weken zoet bent :)

Anna List
5 juli 2013, 09:52
Ging jij ook niet op pensioen gaan Anna ?
Exotische vrouwen , met dikke of kleine tetten , brochetten , Trappist , mosselen friet enz... ;-)

genen drank en geen vlees meer voor mij hé Peri

volgende is de koffie :-)

vrouwen, tja, dat zal wel altijd mijn zwak blijven, k zie trouwens ook geen enkele reden om daaraan af te bouwen :p

en ik werk nog minstens 20 jaar door. :-)

Knipp
5 juli 2013, 09:52
Vlees van Hans in bierflesvorm ?
Moet kunnen met 3d printer ?

Plasmagrill ontwikkelen, plasma wordt dr magneten in de juiste bierflesvorm gebracht.

Geplasmagrillde bierflesbrochette.

Voor de 65 miljoen chinezen die europa gaan bereizen.
Exclusief in de hoogste bol v h atomium.
Met tomberries en witloof.

Anna List
5 juli 2013, 09:54
Nee , mijn schoonmoeder heeft daar nog zeggenschap in, en ze wil maar niet sterven. ;-)

overal t zelfde ;-)

laat mij iets weten wanneer daar verandering in komt he,

geen zwans.

Anna List
5 juli 2013, 09:58
Ik zelfde leeftijd plusminus en ook op zoek nr meer activiteit.
We zijn al met drie dan.
Voor je 't weet heb je een clubje van 30.
Moet toch perspectieven openen ?

mannekes, stopt eens met zo gefrustreerd rond te lopen, en gaat eens een paar uur sporten per week ... laat ons zeggen een uurke of 20 :D

Knipp
5 juli 2013, 09:58
Deal maken met Hans. Gedaan met markten en pleinen.
Rechtstreeks op de golfcourt die brochetten !
32 € / kg

En passant de caddy reviseren : integreren : koelvak, champagne emmer, plasmagrill, afwasmachine.

Anna List
5 juli 2013, 09:58
Zwemmen, fietsen, mountainbiken, fitnessen, leren zeilen, leren surfen, leren vliegen, leren motorijden, boeken verslinden, iedere dag ochtendsex, in een opwelling de trein naar het zuiden van Frankrijk nemen, dagje Londen, talen leren, terug gaan werken...

en dat allemaal voor 10u 's morgends hé Peri ! da's den truuk ! :-)

Anna List
5 juli 2013, 09:59
Dat van die ochtendseks ben ik al aan het proberen , maar dat lukt niet zo goed . ze zegt altijd het zal voor morgen zijn. :-(

daar kan je maar één conclusie uit trekken ... ge probeert bij de verkeerde.

Libro
5 juli 2013, 09:59
Petanque gaan spelen met de lokale seniorenclub.

Zou ik niet doen: stel dat hij Albert tegenkomt.

Anna List
5 juli 2013, 10:01
Het land rondtoeren met lezingen over ochtendseks en brochetten van Hans ?

ochtendsex met de brochetten van Hans ...


dat gaat altijd beter zijn door Hans van Teeuwen zelf hoor.

Libro
5 juli 2013, 10:01
mannekes, stopt eens met zo gefrustreerd rond te lopen, en gaat eens een paar uur sporten per week ... laat ons zeggen een uurke of 20 :D

In de Men's Health van deze maand staan dirty workouts: ochtendsex en sport combineren?

Knipp
5 juli 2013, 10:05
daar kan je maar één conclusie uit trekken ... ge probeert bij de verkeerde.

Zou toch eerst denken aan hormonen in die brochetten.
Godweet welke additieven ook.
Verslaafd aan brochetten, daar steekt iets achter eh !

Anna List
5 juli 2013, 10:10
Zou toch eerst denken aan hormonen in die brochetten.
Godweet welke additieven ook.
Verslaafd aan brochetten, daar steekt iets achter eh !

ik moet mezelf corrigeren ...

tweede mogelijke conclusie is idd : ge probeert met de verkeerde brochet :p

eno2
5 juli 2013, 10:29
Ik heb mijn verzekeringsportefeuille verkocht alsmede het kantoorgebouw.
Ik zit nu al 14 dagen brochetten te bakken en trappist te drinken . Maar ik krijg er zo ondertussen het vliegend schijt van .
Wat zou ik nog kunnen doen ?

Duiven melken.

Marie van de koster
5 juli 2013, 10:36
Ik heb mijn verzekeringsportefeuille verkocht alsmede het kantoorgebouw.
Ik zit nu al 14 dagen brochetten te bakken en trappist te drinken . Maar ik krijg er zo ondertussen het vliegend schijt van .
Wat zou ik nog kunnen doen ?

Vrijwilligerswerk!
Er is zo ongelooflijk veel werk en echt niet alleen maar oude en/of zieke mensen gaan helpen. Vrijwilligerswerk is veel uitgebreider en gebeurt in alle takken van de maatschappij. In het begin denken de meesten dat het gewoon een tijdverdrijf is om nog wat menselijk contact te hebben. Maar het is niet te geloven hoeveel men er door terugkrijgt.
Dat klinkt als één groot cliché maar clichés zijn gewoonlijk waar.

Marie van de koster
5 juli 2013, 10:38
En als je dan toch elke avond moet koken, mensen inviteren. Te beginnen met alle forummers, alfabetisch.

Nee, volgens leeftijd de oudsten eerst :-D Anders schiet ik er misschien nog over ! :lol:

Knipp
5 juli 2013, 10:42
Duiven melken.

Trappist met duivenmelkextracten.
Per drie flessen maximum.
Bingo !

Bye bye tigerbones !

circe
5 juli 2013, 10:52
Tuinman worden! heel veel (werkende) mensen zoeken een tuinman (gras maaien, snoeien). Gezond werk, nooit in de winter, nooit als het regent. Gewoon easy going! en een trappist achteraf.

Knipp
5 juli 2013, 12:56
mannekes, stopt eens met zo gefrustreerd rond te lopen, en gaat eens een paar uur sporten per week ... laat ons zeggen een uurke of 20 :D


Hmm.
Begrijp niet waarom je mijn oproep tot gecoordineerde politiek handelen leest als frustratie ?

En wat ik nog minder begrijp is dat je in 'sporten' de oplossing ziet.

Txiki
5 juli 2013, 13:04
:cheer: met bier brouwen, natuurlijk :cheer:

Anna List
5 juli 2013, 13:11
Hmm.
Begrijp niet waarom je mijn oproep tot gecoordineerde politiek handelen leest als frustratie ?

En wat ik nog minder begrijp is dat je in 'sporten' de oplossing ziet.

zal aan mij liggen, ik interpreteer het vormen van clubjes over t algemeen als het verwerken van een frustratie, merk ik nu :p

Anna List
5 juli 2013, 13:12
:cheer: met bier brouwen, natuurlijk :cheer:

hebde ook NA ?

Txiki
5 juli 2013, 13:16
hebde ook NA ?

Hij moet nog beginnen met brouwen en gij vraagt al naar NA.. :roll:

;-)

Pericles
6 juli 2013, 06:18
:cheer: met bier brouwen, natuurlijk :cheer:

Daar had ik ook al aan gedacht . Maar dan moet ik eerst zythologie (of iets in die aard ) gaan studeren.
Ik kon vroeger redelijk goed studeren , maar gaat dat mij nu , met mijn verkalkte hersenen nog lukken ? ;-)

Knipp
6 juli 2013, 07:20
Daar had ik ook al aan gedacht . Maar dan moet ik eerst zythologie (of iets in die aard ) gaan studeren.
Ik kon vroeger redelijk goed studeren , maar gaat dat mij nu , met mijn verkalkte hersenen nog lukken ? ;-)


O tempora o mores :(

Die vrijgelaten slafen in de oudheid begonnen een filosofische school op jouw leeftijd.
Jij spreekt van studeren :(

Pericles
6 juli 2013, 07:27
O tempora o mores :(

Die vrijgelaten slafen in de oudheid begonnen een filosofische school op jouw leeftijd.
Jij spreekt van studeren :(

Dat is nu eens een goed gedacht . Ik kan goed drinken en ik kan goed klappen (beroepsmisvorming) .
Ik word toogfilosoof. :-D

Knipp
6 juli 2013, 09:23
Dat is nu eens een goed gedacht . Ik kan goed drinken en ik kan goed klappen (beroepsmisvorming) .
Ik word toogfilosoof. :-D

In toga ?

vindingrijk
6 juli 2013, 09:39
Dat is nu eens een goed gedacht . Ik kan goed drinken en ik kan goed klappen (beroepsmisvorming) .
Ik word toogfilosoof. :-D


Verkoop verzekeringen van thuis uit, als tijdvulling, geef aandacht aan de kids, doe er iets leuks mee. Boek een leuke reis. Volg één of andere cursus.
Maar stop met elke dag te drinken als tijdverdrijf en je te vullen met brochetten, je wordt er alleen maar verslaafd van, aan allebei en je eindigt als een nutteloos wrak.
In september herbeginnen de cursussen, zoek er al eentje uit. Hul je niet in eenzaamheid en geniet van alles wat je doet. Zie jezelf niet als een slachtoffer dat eten moet maken, maar mag en kan maken, er tijd voor heeft.

cookie monster
6 juli 2013, 16:23
Ik word toogfilosoof. :-D
Beroep met toekomst :cheer:

Klojo eerste klas
6 juli 2013, 17:42
Daar had ik ook al aan gedacht . Maar dan moet ik eerst zythologie (of iets in die aard ) gaan studeren.
Ik kon vroeger redelijk goed studeren , maar gaat dat mij nu , met mijn verkalkte hersenen nog lukken ? ;-)

hersenchirurgie....dan kan je je eigen hersenen ontkalken ?

Xenophon
6 juli 2013, 17:49
Stap in de politiek, de N-VA is op weg naar de top, spring op de kar.

Je stapt daar binnen en je roept, zal ik het hier eens komen zeggen se!

Pericles
6 juli 2013, 20:17
Stap in de politiek, de N-VA is op weg naar de top, spring op de kar.

Je stapt daar binnen en je roept, zal ik het hier eens komen zeggen se!

Bwa Xeno gij weet beter.
Ik wil leven , ik heb dat jaren niet gedaan.
Nu de woensdag ga ik met ne maat, 49 en ook geld genoeg, te voet naar Scherpenheuvel en eens daar gaan we steppegras met steak eten in de Leeuw van Vlaanderen .
Ik moet niet per se 95 worden , 70 en met een beetje geluk 75 is meer dan voldoende .

Demper
6 juli 2013, 20:18
Ge kunt de eedaflegging van de Fluppe verstoren.

Pericles
6 juli 2013, 20:25
Ge kunt de eedaflegging van de Fluppe verstoren.

Wordt er eten en drank voorzien ?

Klojo eerste klas
6 juli 2013, 20:33
Wordt er eten en drank voorzien ?

Ja, maar niet voor jou en mij... :roll:

Pericles
6 juli 2013, 20:40
Ja, maar niet voor jou en mij... :roll:

shit , dan ga ik niet .
Het zal mosselen friet worden of ribbekes in looksaus. ;-)

8Ѭ8
6 juli 2013, 21:01
Iedereen verveelt zich kenbaar te pleuris tegenwoordig. Men zou voor minder eigenlijk. Al die zure, afgunstige en debiele smoelen overal, een mens zoekt al gelijk de rust van de eenzaamheid op.

Dat ... Of lekkere wijven natuurlijk. Ge zit er toch goed in, waarom geen maitresse nemen?

Marie van de koster
7 juli 2013, 08:44
Ik wou dat ik tijd had om me te vervelen ...

Anna List
8 juli 2013, 07:20
Dat is nu eens een goed gedacht . Ik kan goed drinken en ik kan goed klappen (beroepsmisvorming) .
Ik word toogfilosoof. :-D

die 'word' ... die slaagt hier toch compleet op niks hé :p

Anna List
8 juli 2013, 07:22
Bwa Xeno gij weet beter.
Ik wil leven , ik heb dat jaren niet gedaan.
Nu de woensdag ga ik met ne maat, 49 en ook geld genoeg, te voet naar Scherpenheuvel en eens daar gaan we steppegras met steak eten in de Leeuw van Vlaanderen .
Ik moet niet per se 95 worden , 70 en met een beetje geluk 75 is meer dan voldoende .

schoon wandeling, ge hebt dan tijd om samen nen echten tocht te plannen.

stapt eens naar Compostella :-)

Pericles
8 juli 2013, 08:34
schoon wandeling, ge hebt dan tijd om samen nen echten tocht te plannen.

stapt eens naar Compostella :-)

Ik zou te snel zonder trappist vallen. ;-)

Pericles
8 juli 2013, 08:37
die 'word' ... die slaagt hier toch compleet op niks hé :p

Ja maar , nu heb ik de tijd de stiel te ontwikkelen tot op olympisch niveau. Ge gaat geen enkele kans meer maken Anna. :-D

Txiki
8 juli 2013, 09:12
Oef, de werkweek is weer begonnen. Rust tussen 2 weekends door :-D