PDA

View Full Version : Obama maakt er een potje van


Frankenstein
5 juli 2013, 13:15
Even de stand van zaken opsommen:

In een heel groot deel van het MO heeft Obama het verbruikt, zie de recente protesten in Eqypte, waarbij de bevolking tevens hun woede tegen Obama getuigden.

Latijns Amerika is woedend omdat het vliegtuig van Morales gedwongen is te landen.

Europa en China is woedend wegens het PRISM schandaal.

Tijdens zijn rondreis in Afrika zou men verwachten dat hij als een god wordt binnengehaald. Niets is minder waar, er zijn zelfs betogingen tegen hem.


Of ik heb niet opgelet, maar volgens mij is dit momenteel de meest verfoeide Amerikaanse president ooit.



Wanneer gaat er serieus een impeachmentprocedure tegen hem aanvangen vraag ik me af.

Of gaat dat niet gebeuren, nml omdat Obama een neger is.

Ik vrees het laatste..

Frankenstein
5 juli 2013, 13:21
Probleem van Obama is dat hij niet van 2 walletjes maar van 3 walletjes wil eten, dat moet resulteren dat iedereen zich vroeg of laat tegen hem gaat keren.


En oh ja, ik ben nog een punt vergeten; in Israel en Rusland lusten ze hem ook rauw.

Nr.10
5 juli 2013, 18:24
Latijns Amerika is woedend omdat het vliegtuig van Morales gedwongen is te landen.
Frankrijk
Spanje
Portugal
Italië
Sloten hun luchtruim af voor een vliegtuig met president Morales van Bolivië aan boord. Daardoor moest een landing gemaakt worden in Wenen. Waarom traden Frankrijk, Spanje, Portugal en Italië zo op? Vreemde houding vanwege deze landen.

President Morales dreigt met sluiting van de VS-ambassade in Bolivië.

zonbron
6 juli 2013, 15:11
En vergeet niet, dit en meer in volgende topic...

Kleptocratische VS: De dood van ambassadeur Stevens, Obama gooit Hillary onder de bus (http://forum.politics.be/showthread.php?p=6653582)

Ondertussen hopen de schandalen zich op, zelf vooral op eigen grondgebied.

De Amerikaan zelf loopt gevaar.

http://img.wonkette.com/wp-content/uploads/2013/06/photo-9.jpg

http://images.sodahead.com/polls/001749689/465683068_obama_toasting_xlarge.jpeg

NO INDEPENDENCE!


Obama is nog 1000x corrupter dan John the Corzine en zijn Mother Fuxking Global.

Impeachment NU!

Johan Bollen
6 juli 2013, 16:47
Alsof wat na Obama komt een haar rechtvaardiger zal zijn. De situatie is hopeloos in de VS. Het proces dat gaande is is weg van de republiek van de founding fathers en richting een inhumaan imperium.

Degenen die dit proces ondersteunen dienen geïdentificeerd. De president is maar het gelaat om de bevolking te doen slikken en geloven in een verloren gegaan systeem. Geen wonder dat minder dan de helft van de amerikanen nog gaat stemmen.

Af en toe is er nog een glimp van democratie te merken. Maar meestal gaat het om een misdadige politiek die de mensenrechten systematisch schaadt en de wereldvrede in gevaar brengt. Ongeacht wie er op de troon zit, achter de schermen zitten steeds dezelfde machthebbers. Dat is de VS heden ten dage.

We kunnen beter.

Frankenstein
7 juli 2013, 02:07
Die Benghazi gate is als een nachtkaars uitgegaan, tenminste dat doven van de kaars gebeurde exact nadat Obama had besloten de rebellen in Syrie te steunen.

De democraten zullen Obama niet impeachen omdat het hun president betreft - dan blijven de republikeinen over, echter die chanteren hem telkens o.a. door het bovengenoemde feit, en duwen zo telkens hun zin door.

Mijn inziens is Obama een waardeloze slapjanus die gedreven is door zijn eigen ego.

Ofwel typisch neger eigen, allemaal mooie praatjes, echter er komt niets van terecht. Desalniettemin is deze neger oh zo trots op zichzelf, want hij heeft het toch maar tot president van Amerika geschopt.

Gamla
7 juli 2013, 02:42
Een Afrikaanse dictator afzetten kan niet. Dat zou racistisch zijn, nietwaar?
En, oh, denk toch aan de negerslaven van toen! Terwijl de meesten van hen het in de VS, over het algemeen, veel beter hadden dan in de Afrikaanse jungle.
Ja, ik stel onomwonden dat de slavernij een weldaad voor de negers is geweest. Hun vrijlating dan weer niet.

Frankenstein
7 juli 2013, 02:45
oh wat is deze man toch goed (!)

http://www.ronpaul.com/

Frankenstein
7 juli 2013, 02:53
Het proces dat gaande is is weg van de republiek van de founding fathers en richting een inhumaan imperium.



Ik las op de site van foxnews, en tot mijn verbazing werd Snowden niet afgeknald,

maar werd inzake dit onderwerp George Washington erbij gehaald:


http://www.foxnews.com/opinion/2013/07/04/what-george-washington-would-say-about-usa-on-july-4-2013/

Gamla
7 juli 2013, 02:54
oh wat is deze man toch goed (!)

http://www.ronpaul.com/

Niemand is goed. Maar toch, Ron Paul for President! Vooral omdat hij de macht van de Federal Reserve wil kortwieken.

Obama is een marionet van die dievenbende.

Frankenstein
7 juli 2013, 03:01
Niemand is goed. Maar toch, Ron Paul for President! Vooral omdat hij de macht van de Federal Reserve wil kortwieken.

Obama is een marionet van die dievenbende.

RP, is geen slapjanus, geen religieuze gek, geen familie van Bush, geen egotripper, daarentegen is hij consequent in wat hij zegt.


Zijn gedachtengang inzake Patriot act, Prism, en dergelijke weet zo nu en dan bij Foxnews door te dringen, wat mij enigszins verbaast eerlijk gezegd.

Gamla
7 juli 2013, 03:27
Zijn gedachtengang inzake Patriot act, Prism, en dergelijke weet zo nu en dan bij Foxnews door te dringen, wat mij enigszins verbaast eerlijk gezegd.

Dat stel hypocrieten van Foxnews heeft een 'republican' imago hoog te houden.
Ze willen dat de stemmen naar de zoveelste pop van een buikspreker gaat.

Ron Paul maakt geen schijn van kans. Dat weten ze best.

Frankenstein
7 juli 2013, 03:34
.

Frankenstein
7 juli 2013, 03:40
Maar toch opvallend mild tegen Snowden zijn ze, niets van verrader waar te nemen, althans voor vandaag als ik hun site lees. Ik dacht dat de dreiging van terreur en het patriottisme om daar collectief offers en vrijheden voor over te hebben, wel het mannetje zou slaan bij FOXNEWS, maar niet dus.

Rare tijd leven we

Johan Bollen
7 juli 2013, 03:57
Maar toch opvallend mild tegen Snowden zijn ze, niets van verrader waar te nemen, althans voor vandaag als ik hun site lees. Ik dacht dat de dreiging van terreur en het patriottisme om daar collectief offers en vrijheden voor over te hebben, wel het mannetje zou slaan bij FOXNEWS, maar niet dus.

Rare tijd leven weMogelijks willen ze Snowden naar de VS lokken. Hij zou sowieso komen moest hij een congressional hearing krijgen in plaats van naakt opgesloten te worden in een eenzame cel zoals Manning moest ondergaan. De VS halen alles uit de kast om Snowden onder controle te krijgen. Paaien zou daar bij kunnen horen. Eens in de VS echter zal men een voorbeeld van hem proberen te maken om andere wistleblowers af te schrikken.

Gamla
7 juli 2013, 04:04
Johan, wie is Manning? Je hoeft niets uit te leggen. Een link volstaat.

Johan Bollen
7 juli 2013, 04:08
Johan, wie is Manning? Je hoeft niets uit te leggen. Een link volstaat.http://es.wikipedia.org/wiki/Bradley_Manning

Frankenstein
7 juli 2013, 04:27
Eens in de VS echter zal men een voorbeeld van hem proberen te maken om andere wistleblowers af te schrikken.

Nope, juist om andere wistleblowers niet dezelfde fout te laten begaan als Snowden en dus lekker in Bejing of La Paz - met een asiel op zak - gaan settelen, ipv een Snowden die het in zijn hoofd heeft gehaald om huiswaarts af te reizen met het idee dat er een grote pizza op hem wacht.

Sterker nog, gaat Foxnews op deze tour door en zal de stem van Ron Paul doorklinken, dan is dat juist een aanmoediging voor andere wistleblowers om zich vereeuwigd te zien tussen de patriotten.

Frankenstein
10 juli 2013, 08:39
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3472730/2013/07/09/100-duizend-doden-zijn-voor-Obama-kennelijk-een-detail.dhtml

Thematisch weergegeven; Obama is een praatjesmaker, zoveel is afgelopen jaar wel duidelijk geworden.

circe
10 juli 2013, 08:54
Een Afrikaanse dictator afzetten kan niet. Dat zou racistisch zijn, nietwaar?
En, oh, denk toch aan de negerslaven van toen! Terwijl de meesten van hen het in de VS, over het algemeen, veel beter hadden dan in de Afrikaanse jungle.
Ja, ik stel onomwonden dat de slavernij een weldaad voor de negers is geweest. Hun vrijlating dan weer niet.

Obama heeft helemaal NIKS NADA te maken met de Amerikaanse negerslaven: langs (blanke) moederskant waren zijn voorouders slavenHOUDERS
langs (zwarte - Keniaanse) vaderskant waren zijn voorouders slavenJAGERS.

Degenen die op hem stemden "omwille van het kleurtje" zijn eraan voor de moeite, maar dat is allang vergeten.