PDA

View Full Version : bidroop: een nieuw soort referral systeem dat geld opbrengt


dat face soldier
17 juli 2013, 01:57
De uitleg staat hier beschreven:

http://pastebin.com/bxPUwQYV

http://www.youtube.com/watch?v=oN7v1CXnayc

Het is een soort pyramidesysteem waarmee geld te verdienen is door een groep te maken en iedereen naar iedereen door te verwijzen dmv een code die je per persoon ontvangt:

http://bidroop.com

hoe groter je groep wordt hoe groter dan je verdiensten

interessant is dat de site nog maar opgestart is sinds 1 juli, in beta-modus en invite-modus... met dergelijke schema's valt er maar iets te verdienen als je er vlug bij bent (zie bv ook Second Life e.d.)

Met een beta-code van iemand anders geraak je er dus in. je scrollt naar beneden en schrijft je zelf in, en je krijgt dan ook een paar codes, die je doorgeeft aan anderen, enzovoort.

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn om het eens te proberen, ik heb nog 5 invite-codes dus wees er snel bij ;)

NVjehym1

nKX0Jzzd

P5jfz6kk

KC4eMYQg

rDqhpgw9

Het kost niks en er hangen geen touwtjes aan vast, dus het is de moeite om te proberen.

zonbron
17 juli 2013, 03:07
Het is een soort pyramidesysteem - waarmee geld te verdienen is door een groep te maken en iedereen naar iedereen door te verwijzen dmv een code die je per persoon ontvangt:

http://bidroop.com


Hallo Face Soldier.

Mijn inziens is het eerder een verkoop van Uw prive-data en die van anderen dan een daadwerkelijk pyramidespel (het is namelijk 'gratis').

Ik verklaar nader...

hoe groter je groep wordt hoe groter dan je verdiensten

interessant is dat de site nog maar opgestart is sinds 1 juli, in beta-modus en invite-modus... met dergelijke schema's valt er maar iets te verdienen als je er vlug bij bent (zie bv ook Second Life e.d.)

Met een beta-code van iemand anders geraak je er dus in. je scrollt naar beneden en schrijft je zelf in, en je krijgt dan ook een paar codes, die je doorgeeft aan anderen, enzovoort.

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn om het eens te proberen, ik heb nog 5 invite-codes dus wees er snel bij ;)

NVjehym1

nKX0Jzzd

P5jfz6kk

KC4eMYQg

rDqhpgw9

Het kost niks en er hangen geen touwtjes aan vast, dus het is de moeite om te proberen.

Ik heb een van Uw codes aangewend. Men vraagt in feite te registreren met naam en voornaam, email (kan men aanmaken voor dit doeleind)...

Ik heb de indruk dat iemand op zeer snelle wijze data wil verzamelen over wie, hoe, wat, waar en met welke frekwentie contact mee heeft (zoals smoelboek dat langzaam maar zeker heeft opgebouwd). Men bouwt met deze dat dus een soort van overzicht van hoe data/vloeit via het IT of beter wie met wie contact heeft. (in de campagnevideo : "het vraagt geen geld, enkel tijd", dat betekent dus blijkbaar met regelmaat inloggen dus, net zoals Uw 'crowd' dat zal moeten doen. Men kan bvb. reclame aanbieden of te bekijken video's bvb., dit zelfs op basis van de interesses van Uw 'crowd')

U zegt, ach... de dat welke ik geef is zodanig beperkt...

Wel, deze databases kunnen eenvoudig aangewend worden in cross-references met andere databases. Men kan met deze data dus meer dan U denkt.

Vuistregel : Niets is gratis.


Misschien kan U met deze via een pyramidespel opgebouwde datamining (express pyramide-smoelboekstijl) met wat (veel) geluk wel eens euro opstrijken, maar ondertussen hebben U en Uw contacten zich meer zichtbaar gemaakt in de virtuele wereld dan verwacht.


Wilt U kans hebben op die euro en Uw contacten ook die kans geven? Ga ervoor! Een vorm van sociaal netwerk zonder het sociale is in handbereik en misschien wordt U er deze maal zelfs voor betaald.)

Ik heb alvast een valse account aangemaakt en ga via andere ip's mijn 'crowd' opbouwen (als ik er tijd voor heb, dus @face soldier, blijft ook U updates geven). :mrgreen:

Ik ben benieuwd, later meer.

No bad feelings @face soldier, integendeel! Bedankt voor de informatie rondom deze nieuwe vorm van datamining.

Knipp
17 juli 2013, 12:40
Virtuele accounts contra data miners. Oorlog van de toekomst.