PDA

View Full Version : Femen-militant in elkaar geslagen om te intimideren


peter1962
25 juli 2013, 15:26
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1675267/2013/07/25/Femen-militant-in-elkaar-geslagen-Pure-intimidatie.dhtml

Erg, dat een regime zich ertoe verlaagt om een militant door zware jongens zo te laten mishandelen met enkel maar één doel : intimidatie en de dames waarschuwen dat zij de volgende zijn. Die foto is duidelijk : hij is echt bewust tot moes geslagen.
Alsof een paar dames met blote borsten ook maar enige bedreiging kunnen vormen voor het regime van Poetin.
Dit zal enkel sympathie doen groeien voor die beweging.
http://static3.hln.be/static/photo/2013/13/13/4/20130725161408/media_xll_6011689.jpg

zonbron
25 juli 2013, 15:52
Zware verwondingen...

Op welke manier staat dit naar Uw mening mogelijks in verband met meneer Poetin?

Wat is Uw komplottheorie?

peter1962
25 juli 2013, 15:59
Lees het artikel zonbron, men verwijst duidelijk naar het verband met het bezoek van Poetin aan Oekraine. (Toegegeven, het zouden dus ook zware jongens van het regime van Oekraine kunnen zijn)

parcifal
25 juli 2013, 16:04
Lees het artikel zonbron, men verwijst duidelijk naar het verband met het bezoek van Poetin aan Oekraine. (Toegegeven, het zouden dus ook zware jongens van het regime van Oekraine kunnen zijn)

Veel en veel waarschijnlijker, de huidige president yanukovich was zelf een kleine crimineel die mensen in elkaar timmerde toen hij jong was,hij heeft daarvoor zelfs in de gevangenis gezeten en ook voor diefstal meen ik.

Nu is hij dus gewoon een grotere crimineel.

zonbron
25 juli 2013, 16:08
Lees het artikel zonbron, men verwijst duidelijk naar het verband met het bezoek van Poetin aan Oekraine. (Toegegeven, het zouden dus ook zware jongens van het regime van Oekraine kunnen zijn)

Ik had het gelezen hoor @peter1962, daarom dat ik U die vraagstelling formuleerde.

Maar juist, zoal U zegt, "het zouden dus ook zware jongens van het regime van Oekraine kunnen zijn".

Jammer voor die kerel, het lijkt me wel uiterst pijnlijk.

Antoon
25 juli 2013, 16:58
Zware verwondingen...

Op welke manier staat dit naar Uw mening mogelijks in verband met meneer Poetin?

Wat is Uw komplottheorie?

Was dit gebeurd met één of andere anti-VS betoger in Washington, u had hier al twintig berichten geplaatst met een ellenlange uitleg en een veelvoud aan links om te 'bewijzen' hoe erg de Angelsaksisch-zionistisch-kapitalistische samenzwering wel was ... :lol:

meneer
25 juli 2013, 22:27
Veel en veel waarschijnlijker, de huidige president yanukovich was zelf een kleine crimineel die mensen in elkaar timmerde toen hij jong was,hij heeft daarvoor zelfs in de gevangenis gezeten en ook voor diefstal meen ik.

Nu is hij dus gewoon een grotere crimineel.

Bewijzen ? Nee zeker...
Niet dat ik die man sympatiek vind, maar hem zomaar beschuldigen ? Dat is er ver over, nietwaar ?

Nr.10
25 juli 2013, 23:33
Lees het artikel zonbron, men verwijst duidelijk naar het verband met het bezoek van Poetin aan Oekraine. (Toegegeven, het zouden dus ook zware jongens van het regime van Oekraine kunnen zijn)
Zolang de twee daders niet zijn gearresteerd en hun beweegredenen hebben bekend gemaakt valt er weinig over te melden.

Nexer
26 juli 2013, 00:53
Het eerste dat ik dacht toen ik de titel zag was: "Waar ergens?"

En dan blijkt het in een stukje Rusland te zijn dat eigenlijk geen Rusland is maar in de praktijk dansen ze naar Rusland hun pijpen.

Moeten ze kunnen, de Russen voeren de doodstraf in op homoseksualiteit. Het is alleszins al een crimineel misdrijf om kinderen in Rusland er van op de hoogte te stellen dat er zoiets bestaat als homoseksualiteit.

Nr.10
26 juli 2013, 01:03
Ruptly TV met beelden van de betrokkene:
Ukraine: FEMEN 'political consultant' brutally beaten (http://www.youtube.com/watch?v=cyt0Vly1n0o)
upload 25 juli 2013

Nr.10
26 juli 2013, 01:07
Viktor Svyatskiy werd toegetakeld nabij het hoofdkwartier van Femen in Kiev, eergisteren 24 juli 2013.
The group did not provide evidence for their accusations, but said Svyatskiy was attacked as a warning to Femen activists not to go ahead with plans to protest at an event over the weekend marking the 1,025th anniversary of the Kievan Rus adopting Christianity. BRON (http://www.rferl.org/content/ukraine-femen-activist-beaten/25056646.html)
Femen duidt zonder onderzoek een schuldige aan, uiteraard voorbarig. Zolang je niet weet wie erachter zit zwijg je beter.