PDA

View Full Version : Huil je vaak ?


Knipp
4 augustus 2013, 12:42
Gisteren , ik zweer het, drie keer gehuild.

Eerst bij het lezen over de Jezuieten. Dat was raar.
Een soort tranen van pijn.
Dat men jonge mensen verfrommelt tot soldaten van God.
En zoiets voorstelt als 'mentale oefeningen'
Tranen van ongeloof en pijn, maar ook vreugde.
Dat dit soort mentale verminking z'n tijd heeft gehad.

Dan bij ... Barbra Streisand. Avinu malkeinu.

En finaal bij het Stabat Mater van Pergolesi.

Smeken en jammeren.
Trillingen en tranen.
Muzikale theorie. Affektenlehre.
Maar heel geheimzinnig toch hoe een cultuur of een mens die snaren verwerft.

DewareJakob
4 augustus 2013, 12:44
Een uur voor we ajuinsoep kunnen eten.

Nietzsche
4 augustus 2013, 12:47
Nee, ik huil vrijwel nooit.

Ook bij de dood van een dierbare laat ik enkel en alleen een traantje. Maar echt huilen doe ik niet, helaas.

Vrolijk op Vrijdag
4 augustus 2013, 12:54
Ein deutscher Junge weint nicht.

eno2
4 augustus 2013, 13:17
Nooit.

Maar ik had wel veel zin toen ik twee weken aan de faro de orchilla (een totaal verlaten gebied) in panne viel met de auto.

circe
4 augustus 2013, 13:55
Ik huilde heel veel tijdens mijn huwelijk.
Eigen schuld waarschijnlijk, want mijn collega's wisten me te vertellen dat ik ook al heel veel huilde tijdens onze verkering. had ik maar niet zo lijdzaam moeten ondergaan.

Na mijn scheiding huilde ik niet meer (of amper, bij een film of zo).... na zijn dood nog minder.

cookie monster
4 augustus 2013, 14:15
Niet huilen = stoer !!!!!!!!!!!!!!!!

Demper
4 augustus 2013, 15:00
Ik huilde heel veel tijdens mijn huwelijk.
Eigen schuld waarschijnlijk, want mijn collega's wisten me te vertellen dat ik ook al heel veel huilde tijdens onze verkering. had ik maar niet zo lijdzaam moeten ondergaan.

Na mijn scheiding huilde ik niet meer (of amper, bij een film of zo).... na zijn dood nog minder.

Mijn beeld over u begint sterk te veranderen.
Ik wist niet dat je "zo een vrouw" bent.

Xenophon
4 augustus 2013, 15:34
Vroeger huilde ik alle dagen, zelfs tot krijsen toe.

Natuurlijk, dat had alles te maken met het feit dat mijn vader me regelmatig verbrande als een soort van hobby, hij scheen dat grappig te vinden. Zo liet hij me ook regelmatig bijten door zijn hond, op dat gebied was vaderlief redelijk vindingrijk.

Xenophon
4 augustus 2013, 15:34
Ik huilde heel veel tijdens mijn huwelijk.
Eigen schuld waarschijnlijk, want mijn collega's wisten me te vertellen dat ik ook al heel veel huilde tijdens onze verkering. had ik maar niet zo lijdzaam moeten ondergaan.

Na mijn scheiding huilde ik niet meer (of amper, bij een film of zo).... na zijn dood nog minder.

Ik voel uw pijn meisje.

Demper
4 augustus 2013, 15:36
Vroeger huilde ik alle dagen, zelfs tot krijsen toe.

Natuurlijk, dat had alles te maken met het feit dat mijn vader me regelmatig verbrande als een soort van hobby, hij scheen dat grappig te vinden. Zo liet hij me ook regelmatig bijten door zijn hond, op dat gebied was vaderlief redelijk vindingrijk.

Meen je dat nu? :?

Xenophon
4 augustus 2013, 15:50
Meen je dat nu? :?

Oh, ik zou je verhalen kunnen vertellen over mijn jeugd, maar ik vrees dat je ze toch niet gaat geloven als je hier al aan twijfelt.

Mij fysiek en mentaal martelen, daar had hij plezier in.

Toen ik elf jaar was, hij lag strontzat in zijn bed, ik stond ernaast met een keukenmes om het door zijn strot te steken, maar ik vond de moed niet.

Laynee
4 augustus 2013, 15:52
Ik huilde heel veel tijdens mijn huwelijk.
Eigen schuld waarschijnlijk, want mijn collega's wisten me te vertellen dat ik ook al heel veel huilde tijdens onze verkering. had ik maar niet zo lijdzaam moeten ondergaan.

Na mijn scheiding huilde ik niet meer (of amper, bij een film of zo).... na zijn dood nog minder.
Heeft uw ventje ook taleq, taleq, taleq gedaan?

Demper
4 augustus 2013, 15:53
Oh, ik zou je verhalen kunnen vertellen over mijn jeugd, maar ik vrees dat je ze toch niet gaat geloven als je hier al aan twijfelt.

Mij fysiek en mentaal martelen, daar had hij plezier in.

Toen ik elf jaar was, hij lag strontzat in zijn bed, ik stond ernaast met een keukenmes om het door zijn strot te steken, maar ik vond de moed niet.

Wat was de reden van zijn gedrag?

En heb je hem dan nooit een pak slaag gegeven?

Xenophon
4 augustus 2013, 16:00
Wat was de reden van zijn gedrag?

En heb je hem dan nooit een pak slaag gegeven?

De reden van zijn gedrag,, ik heb een vermoeden, maar dat is een tamelijk lang verhaal en ik heb helemaal geen zekerheid daaromtrent.

Erg normaal was/is hij niet, zover ik weet leeft hij nog, hij was iemand die me afranselde omdat mijn schoenen te klein waren geworden toen ik een jaar of zeven was, "want hij deed vijf jaar met een paar schoenen, dus ik moest dat ook maar doen."

Demper
4 augustus 2013, 16:02
De reden van zijn gedrag,, ik heb een vermoeden, maar dat is een tamelijk lang verhaal en ik heb helemaal geen zekerheid daaromtrent.

Erg normaal was/is hij niet, zover ik weet leeft hij nog, hij was iemand die me afranselde omdat mijn schoenen te klein waren geworden toen ik een jaar of zeven was, "want hij deed vijf jaar met een paar schoenen, dus ik moest dat ook maar doen."

Hij zal wsl je echte vader niet zijn.
Het blijft hoe dan ook onbegrijpelijk dat je hem nooit kreupel sloeg.

Xenophon
4 augustus 2013, 16:16
Hij zal wsl je echte vader niet zijn.
Het blijft hoe dan ook onbegrijpelijk dat je hem nooit kreupel sloeg.

Dat het mijn vader is is niet aan twijfel onderhevig, als ik in de spiegel zie, dan zie ik hem. Soms als ik mijn stem hoor dan hoor ik hem, ik schrik daar dan van.

Toen ik 15 was ben ik het afgetrapt, heb dan een tijd op straat gewoond, op mijn 17 ben ik bij het leger gegaan, die me dan meerderjarig verklaard hebben, omdat ik anders niet naar Duitsland kon wegens men jeugdige leeftijd, meerderjarig in die tijd was nog op 21.

En over hem rammel geven, een opluchting zou het waarschijnlijk wel zijn, maar ik probeer de razernij en het geweld in mezelf te houden omdat, ja, als dit zou losbreken, ik betwijfel ofdat ik het onder controle kan houden.

Nietzsche
4 augustus 2013, 16:16
Vroeger huilde ik alle dagen, zelfs tot krijsen toe.

Natuurlijk, dat had alles te maken met het feit dat mijn vader me regelmatig verbrande als een soort van hobby, hij scheen dat grappig te vinden. Zo liet hij me ook regelmatig bijten door zijn hond, op dat gebied was vaderlief redelijk vindingrijk.

Serieus?

Was je vader psychopaat?

Ofja, zou de diagnose nu bij hem gemaakt worden?

Xenophon
4 augustus 2013, 16:19
Serieus?

Was je vader psychopaat?

Ofja, zou de diagnose nu bij hem gemaakt worden?

Ik denk dat "sadistische gek" een juistere benaming is.

Nietzsche
4 augustus 2013, 16:20
Ik denk dat "sadistische gek" een juistere benaming is.

Wow man, verschrikkelijk dat je dat hebt moeten meemaken .

Derk de Tweede
4 augustus 2013, 17:34
Bij zielige films soms.

cookie monster
4 augustus 2013, 18:13
Niet huilen = stoer !!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=wxdyXtlVtk8

DewareJakob
4 augustus 2013, 19:44
Ik denk dat "sadistische gek" een juistere benaming is.

Je kan veel van je ouders leren, hoe het moet, maar al te vaak ook : hoe het niet moet. Daaraan heb je veel om betere ouder te zijn.

DewareJakob
4 augustus 2013, 19:47
Bertje Anciaux zit duidelijk niet op dit forum. :clapping:

cookie monster
4 augustus 2013, 20:14
http://www.forumsmilies.nl/Huilen/AddEmoticons04219.gifhttp://www.forumsmilies.nl/Lachen/AddEmoticons04228.gifhttp://www.forumsmilies.nl/Huilen/AddEmoticons04219.gifhttp://www.forumsmilies.nl/Lachen/AddEmoticons04228.gifhttp://www.forumsmilies.nl/Huilen/AddEmoticons04219.gif

http://www.bikepower.nl/forum/Smileys/Bikepower/cheer.gifhttp://www.bikepower.nl/forum/Smileys/Bikepower/nocheer.gifhttp://www.bikepower.nl/forum/Smileys/Bikepower/cheer.gifhttp://www.bikepower.nl/forum/Smileys/Bikepower/nocheer.gifhttp://www.bikepower.nl/forum/Smileys/Bikepower/cheer.gifhttp://www.bikepower.nl/forum/Smileys/Bikepower/nocheer.gifhttp://www.bikepower.nl/forum/Smileys/Bikepower/cheer.gifhttp://www.bikepower.nl/forum/Smileys/Bikepower/nocheer.gifhttp://www.bikepower.nl/forum/Smileys/Bikepower/cheer.gif

Supe®Staaf
4 augustus 2013, 20:24
Huil je vaak ?Ja: met de pet op.

cookie monster
4 augustus 2013, 20:32
:lol:

Derk de Tweede
4 augustus 2013, 21:00
Bertje Anciaux zit duidelijk niet op dit forum. :clapping:


Are you sure ?

Mambo
4 augustus 2013, 23:03
Ik merk steeds vaker op dat jongeren staan te huilen en dat nog leuk vinden ook.
Zo kan je geen feestje binnengaan van een verjaardag of wat dan ook of iemand vind het broodnodig om een speechke te doen en iedereen te laten snotteren.
En hoe meer ze snotteren hoe beter ze het vinden.

Ik begrijp dat niet, meestal sta ik zo alleen droog raar te kijken naar al die natte gevallen.
En dat vinden ze dan ook weer raar.
Dat ik droog blijf.

t' is toch iets tegenwoordig hoor met die jongeren.
Huilen, elkander kussen, emo zever, knuffelen, altijd elkander maar vastpakken...straks draaien ze elkander een tong bij het binnenkomen.

Demper
4 augustus 2013, 23:04
Ik merk steeds vaker op dat jongeren staan te huilen en dat nog leuk vinden ook.
Zo kan je geen feestje binnengaan van een verjaardag of wat dan ook of iemand vind het broodnodig om een speechke te doen en iedereen te laten snotteren.
En hoe meer ze snotteren hoe beter ze het vinden.

Ik begrijp dat niet, meestal sta ik zo alleen droog raar te kijken naar al die natte gevallen.
En dat vinden ze dan ook weer raar.
Dat ik droog blijf.

t' is toch iets tegenwoordig hoor met die jongeren.
Huilen, elkander kussen, emo zever...straks draaien ze elkander een tong bij het binnenkomen.

Blijf dan weg van attention whore feestjes.

Mambo
4 augustus 2013, 23:06
Blijf dan weg van attention whore feestjes.

Ik probeer weg te blijven van alle feestjes. Maar ja soms moet men wel eens.
Om geld te gaan geven of zo. Wat dan ook de enige reden is dat ze mensen vragen natuurlijk.

Nietzsche
4 augustus 2013, 23:16
Ik merk steeds vaker op dat jongeren staan te huilen en dat nog leuk vinden ook.
Zo kan je geen feestje binnengaan van een verjaardag of wat dan ook of iemand vind het broodnodig om een speechke te doen en iedereen te laten snotteren.
En hoe meer ze snotteren hoe beter ze het vinden.

Ik begrijp dat niet, meestal sta ik zo alleen droog raar te kijken naar al die natte gevallen.
En dat vinden ze dan ook weer raar.
Dat ik droog blijf.

t' is toch iets tegenwoordig hoor met die jongeren.
Huilen, elkander kussen, emo zever, knuffelen, altijd elkander maar vastpakken...straks draaien ze elkander een tong bij het binnenkomen.

Met wat voor mensen ga jij om?

Nietzsche
4 augustus 2013, 23:17
Ik probeer weg te blijven van alle feestjes. Maar ja soms moet men wel eens.
Om geld te gaan geven of zo. Wat dan ook de enige reden is dat ze mensen vragen natuurlijk.

Je MOET mee naar een feestje?

Je moet al zoveel, belasting betalen enz.

Mambo
4 augustus 2013, 23:20
Met wat voor mensen ga jij om?

Ik stel me die vraag ook regelmatig.

Demper
4 augustus 2013, 23:22
Het zijn gewoon gestoorde trutjes. Typisch voor deze tijd.

Nietzsche
4 augustus 2013, 23:24
Ik stel me die vraag ook regelmatig.

Verander dat dan.

Neem afscheid van dit soort proleten, en verander je sociale leven.

Het maakt geen donder uit hoe oud je bent het is mogelijk.

Mambo
4 augustus 2013, 23:28
Verander dat dan.

Neem afscheid van dit soort proleten, en verander je sociale leven.

Het maakt geen donder uit hoe oud je bent het is mogelijk.

ha ja rapper gezegd dan gedaan met een halve trouwboek.
De mensen waar ik zo met rondhing die zijn niet zo welkom.
Enfin degenen die nog leven of niet in een ander land zitten te wachten op een verjaring van één en ander.
Dat sociaal leven van mij is niet meer wat het geweest is. Vanavond weer om 10.30 thuisgekomen recht van het werk.
Nog geen gentse feesten gezien en zelfs nog geen terras deze zomer, en de vorige ook al niet.

Nietzsche
4 augustus 2013, 23:32
ha ja rapper gezegd dan gedaan met een halve trouwboek.
De mensen waar ik zo met rondhing die zijn niet zo welkom.
Enfin degenen die nog leven of niet in een ander land zitten te wachten op een verjaring van één en ander.
Dat sociaal leven van mij is niet meer wat het geweest is. Vanavond weer om 10.30 thuisgekomen recht van het werk.
Nog geen gentse feesten gezien en zelfs nog geen terras deze zomer, en de vorige ook al niet.

......

Loonslaaf alom dus...

Mambo
4 augustus 2013, 23:32
Ik heb welgeteld 2 keer met mijn moto buiten geweest. Op gans het jaar.
1 keer tot aan de expo (5 minuten van mijn deur)
en 1 keer tot aan de heuvelpoort waar ik stilviel omdat mijn batterij plat stond van stil te staan altijd; ben dan maar terug gekomen.

Mambo
4 augustus 2013, 23:32
......

Loonslaaf alom dus...

Ik heb geen loon.
Dus enkel nog slaaf.

Demper
4 augustus 2013, 23:33
ha ja rapper gezegd dan gedaan met een halve trouwboek.
De mensen waar ik zo met rondhing die zijn niet zo welkom.
Enfin degenen die nog leven of niet in een ander land zitten te wachten op een verjaring van één en ander.
Dat sociaal leven van mij is niet meer wat het geweest is. Vanavond weer om 10.30 thuisgekomen recht van het werk.
Nog geen gentse feesten gezien en zelfs nog geen terras deze zomer, en de vorige ook al niet.

Man, gij zijt echt ne sloef tot en met.
Hoe kan uwen trouwboek nu bepalen wie uw vrienden wel of niet mogen zijn?
En dan nog naar halfgebakken feestjes moeten om geld uit te delen.
Knettergek.

Ik vraag mij eigenlijk af of er vrouwen zijn die de vrienden van hunne vent wel kunnen aanvaarden.

Mambo
4 augustus 2013, 23:34
Man, gij zijt echt ne sloef tot en met.
Hoe kan uwen trouwboek nu bepalen wie uw vrienden wel of niet mogen zijn?
En dan nog naar halfgebakken feestjes moeten om geld uit te delen.
Knettergek.

Ik vraag mij eigenlijk af of er vrouwen zijn die de vrienden van hunne vent wel kunnen aanvaarden.

Neeje...die bestaan niet.

Demper
4 augustus 2013, 23:38
Neeje...die bestaan niet.

Ik begin het ook te denken. Je hebt zelfs vrouwen die de vrienden van hunne vent niet eens moeten zien, ze weten sowieso dat het uitschot is, zonder ook maar 1 woord met die kerels gepraat te hebben.

Nietzsche
4 augustus 2013, 23:39
Ik heb geen loon.
Dus enkel nog slaaf.

Je werkt toch?

Nietzsche
4 augustus 2013, 23:40
Ik begin het ook te denken. Je hebt zelfs vrouwen die de vrienden van hunne vent niet eens moeten zien, ze weten sowieso dat het uitschot is, zonder ook maar 1 woord met die kerels gepraat te hebben.

Veel vrouwen zijn tegenwoordig feministische trollen.

Een compleet verkeerde en onnatuurlijke ontwikkeling.

Vrouwen met pittige kapsels. :cry:

Mambo
4 augustus 2013, 23:40
Ik begin het ook te denken. Je hebt zelfs vrouwen die de vrienden van hunne vent niet eens moeten zien, ze weten sowieso dat het uitschot is, zonder ook maar 1 woord met die kerels gepraat te hebben.

t' is altijd zo.
Nooit in het begin maar gaandeweg ....altijd en overal.

Mambo
4 augustus 2013, 23:41
En velen die liever niet hebben dat je bij hun vrouw komt omdat je "dingen" zou kunnen vertellen.
Altijd...overal.

Demper
4 augustus 2013, 23:43
De liefde is zo mooi.

*gooit met rozenblaadjes*

Demper
4 augustus 2013, 23:48
Veel vrouwen zijn tegenwoordig feministische trollen.

Een compleet verkeerde en onnatuurlijke ontwikkeling.

Vrouwen met pittige kapsels. :cry:

Je moet het niet verhullen.
Een groot deel van de "moderne vrouwen" gedragen zich als bazige kutwijven.
Niet meer of niet minder.

De islam is wel slim op dat vlak.

Nietzsche
4 augustus 2013, 23:53
Je moet het niet verhullen.
Een groot deel van de "moderne vrouwen" gedragen zich als bazige kutwijven.
Niet meer of niet minder.

De islam is wel slim op dat vlak.

1: Dat is zo ongeveer de definitie van feminisme.

2: In de islam is het gewoon omgekeerd.

Net zo verwerpelijk.

Demper
5 augustus 2013, 00:01
2: In de islam is het gewoon omgekeerd.

Net zo verwerpelijk.

Nou ja, ik wou gewoon wat provoceren.
Daarvoor hoef je niet direct het schoolmeestertje uit te hangen.

Ik ben natuurlijk ook voor evenwichtige relaties, waar de vrouw en de man zowel geven als nemen. Het is echter niet zo evident om die balans in het midden te houden. Naar mijn aanvoelen zitten we in een tijd waar de vrouw de broek draagt binnen een relatie.

Nietzsche
5 augustus 2013, 00:04
Nou ja, ik wou gewoon wat provoceren.
Daarvoor hoef je niet direct het schoolmeestertje uit te hangen.

Ik ben natuurlijk ook voor evenwichtige relaties, waar de vrouw en de man zowel geven als nemen. Het is echter niet zo evident om die balans in het midden te houden. Naar mijn aanvoelen zitten we in een tijd waar de vrouw de broek draagt binnen een relatie.

Achja, het is ook maar net in wat voor omgeving je zit.

Ik leef in een omgeving waar de oude verhouding nog steeds redelijk populair is. Man werkt, vrouw werkt niet of werkt enkel partime en doet het huishouden.

De vrouw zorgt ervoor dat het eten klaar is en er koud bier in de koelkast staat voor man lief na het werken enz.

circe
5 augustus 2013, 01:51
Heeft uw ventje ook taleq, taleq, taleq gedaan?

heerlijke vraag!
nee lieverd. Hier kunnen vrouwen "taleq, taleq, taleq" doen! .... en weg was hij! Straf hé.
ik heb 'de sukkelaar' niet op straat gezet, maar naar zijn lief verwezen. Die was het na twee jaar ook beu. Toen moest hij naar 'zijn mama'.

reservespeler
5 augustus 2013, 06:39
Als ik mijn loonbrief opendoe krijg ik tranen in mijn ogen.
En het zijn geen tranen van geluk of van dankbaarheid.

Weyland
5 augustus 2013, 06:43
Waar is spabert?

Boduo
5 augustus 2013, 08:57
Ik huil telkens ik die vent van Unizo op de tv zie.

Supe®Staaf
5 augustus 2013, 09:11
Als ik mijn loonbrief opendoe krijg ik tranen in mijn ogen.
En het zijn geen tranen van geluk of van dankbaarheid.Kijk dan alleen naar het bovenste bedrag.

giserke
5 augustus 2013, 09:13
Tellen krokodillentranen ook?

giserke
5 augustus 2013, 09:14
Je moet het niet verhullen.
Een groot deel van de "moderne vrouwen" gedragen zich als bazige kutwijven.
Niet meer of niet minder.

De islam is wel slim op dat vlak.

Uw eigen falen niet afschuiven op de Vrouwen aub.

Demper
5 augustus 2013, 16:19
Uw eigen falen niet afschuiven op de Vrouwen aub.

:eggface:

hurricane
5 augustus 2013, 16:52
Huilen doe ik met momenten. Als ik denk aan mijn overleden moeder, bijvoorbeeld. Er zijn dagen dat ik super-emotioneel ben.
Ik zie dat niet echt als een teken van zwakte. Eerder een soort van uitlaatklep.
Ben 55, heb ADHD en de regelmatige, daar aan gekoppelde, depressieve episodes.
Het is een deel van me geworden. Tijdens die zware dips schrijf ik dingen van me af.
Dat lucht op.

hurricane
5 augustus 2013, 16:54
Vroeger huilde ik alle dagen, zelfs tot krijsen toe.

Natuurlijk, dat had alles te maken met het feit dat mijn vader me regelmatig verbrande als een soort van hobby, hij scheen dat grappig te vinden. Zo liet hij me ook regelmatig bijten door zijn hond, op dat gebied was vaderlief redelijk vindingrijk.

Xeno, ik vind het verschrikkelijk wat er met je gebeurt is. Maar het is ongelooflijk knap dat je daarover met anderen kan praten. Dat moet niet gemakkelijk zijn, volgens mij.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je er niet al te veel last van overgehouden hebt. Want dit zijn dingen die je niet kan wegstoppen....
Respect !

circe
5 augustus 2013, 17:54
Kijk dan alleen naar het bovenste bedrag.

neen. Toen ik de loonbrieven van de maand december + dertiende maand verdeelde, zei ik altijd dat ze enkel naar het onderste bedrag mochten kijken. Kwestie van niet teveel irritatie te ondervinden.

als ik de documenten over het extra legaal pensioen verdeelde, vertelde ik hen ook altijd dat ze die niet aan hun vrouw mochten laten zien. Kwestie van levend de 65 te bereiken.

(ik ken er een die vlak voor zijn pensionering, dus vlak voor het uitbetalen van zijn kapitaal, zelfmoord pleegde! Als ultiem afscheidskado aan zijn vrouw kan dat tellen. Dat is om hem zelfs niet meer te begraven!)

een andere deed het beter: na jaren bij zijn vrouw te blijven die min of meer algemeen geweten een minnaar had, is hij gescheiden vlak voor zijn pensionering. Zij kon dus naar zijn kapitaaltje fluiten en met de minnaar zijn pensioentje verder.

DewareJakob
5 augustus 2013, 18:35
Are you sure ?

oh sorry. Dag Bert! :oops:

Boduo
5 augustus 2013, 21:34
Je moet het niet verhullen.
Een groot deel van de "moderne vrouwen" gedragen zich als bazige kutwijven.
Niet meer of niet minder.

De islam is wel slim op dat vlak.

Eén van de oorzaken van die kutwijven is dat ze elkaar op een sluwe manier opstoken.
Met alle gevolgen vandien.
(Gelukkig zijn het niet allemaal kutwijven)

Demper
5 augustus 2013, 21:43
Eén van de oorzaken van die kutwijven is dat ze elkaar op een sluwe manier opstoken.
Met alle gevolgen vandien.
(Gelukkig zijn het niet allemaal kutwijven)

Inderdaad.
O.a. met die wijvenboekskes.

Eduard Khil
5 augustus 2013, 22:12
http://www.youtube.com/watch?v=X7_0NoRHOEM

Demper
5 augustus 2013, 22:17
http://www.youtube.com/watch?v=X7_0NoRHOEM

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/091/284/eso_es_racista.gif

Nietzsche
5 augustus 2013, 22:20
Huilen doe ik met momenten. Als ik denk aan mijn overleden moeder, bijvoorbeeld. Er zijn dagen dat ik super-emotioneel ben.
Ik zie dat niet echt als een teken van zwakte. Eerder een soort van uitlaatklep.
Ben 55, heb ADHD en de regelmatige, daar aan gekoppelde, depressieve episodes.
Het is een deel van me geworden. Tijdens die zware dips schrijf ik dingen van me af.
Dat lucht op.

Uberhaupt huilen als een teken van zwakte zien...

Enkel holbewoners met een junglementaliteit denken op die manier. Ik huil niet vaak, omdat ik gewoon niet vaak huil. Zou graag wat meer willen huilen.

Nietzsche
5 augustus 2013, 22:22
Uw eigen falen niet afschuiven op de Vrouwen aub.

Hij doet tenminste niet aan bestaliteit.

Demper
5 augustus 2013, 22:23
Hij doet tenminste niet aan bestaliteit.

ah?
is hij van het dierenplezier?

Nietzsche
5 augustus 2013, 22:25
ah?
is hij van het dierenplezier?

giserke is een boerin. Ik hoor haar koeien hier in Nederland gewoon loeien.

Nuff said.

Demper
5 augustus 2013, 22:37
Ieder diertje zijn pleziertje...

:rofl:

Nietzsche
5 augustus 2013, 22:41
Ieder diertje zijn pleziertje...

:rofl:

Meerdere dieren in dit geval.

Supe®Staaf
6 augustus 2013, 03:52
giserke is een boerin. Ik hoor haar koeien hier in Nederland gewoon loeien.

Nuff said.Giserke zou willen tekenen om een boerin te zijn, want het is in realiteit echt héél veel erger.
Laat die mens dus gerust, want hij heeft het zo al moeilijk genoeg.

Supe®Staaf
6 augustus 2013, 04:00
Huilen doe ik met momenten. Als ik denk aan mijn overleden moeder, bijvoorbeeld. Er zijn dagen dat ik super-emotioneel ben.
Ik zie dat niet echt als een teken van zwakte. Eerder een soort van uitlaatklep.
Ben 55, heb ADHD en de regelmatige, daar aan gekoppelde, depressieve episodes.
Het is een deel van me geworden. Tijdens die zware dips schrijf ik dingen van me af.
Dat lucht op.Dat is voor mij héél herkenbaar, zij het op ietwat andere wijze.
Ik denk heel vaak aan moeder tijdens topprestaties, en ween dan omdat ze het niet meer kan meemaken.
Echt een heel dubbel gevoel van vreugde en verdriet.
Maar ik ervaar het niet als zwakte.
Het is melancholie, of cafard.
Iets bitterzoets.
....

MaGNiFiCaT
7 augustus 2013, 00:23
Ik huil nooit en heb nooit gehuild. Ook niet als kind, met hoeveel lichamelijke of geestelijke pijn me ook werd overvallen.

Vandaar dat ik echt geen gehuil kan verdragen. Zeker niet van een volwassen man.

Universalia
7 augustus 2013, 08:34
Ik huil meestal tijdens het kijken naar Villa Politica.

Maar ik denk, dat het op dat ogenblik van het lachen is ... http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/lachen/animaatjes-lachen-47062.gif

Anders huil ik nooit, ware het niet dat er dingen genoeg zijn in de wereld waar je een deftig potje mee zou kunnen huilen, gezeten zijnde in een klein hoekje, al dan niet met een zotskap op ... :roll:

http://4.bp.blogspot.com/-CwDLM2gK-F8/TWDM9WzVxlI/AAAAAAAAAPc/sy-ygaQaYWY/s320/huilen_cartoon4.gif

Nietzsche
7 augustus 2013, 10:36
Giserke zou willen tekenen om een boerin te zijn, want het is in realiteit echt héél veel erger.
Laat die mens dus gerust, want hij heeft het zo al moeilijk genoeg.

Care? :lol:

Nietzsche
7 augustus 2013, 10:43
Ik huil nooit en heb nooit gehuild. Ook niet als kind, met hoeveel lichamelijke of geestelijke pijn me ook werd overvallen.

Vandaar dat ik echt geen gehuil kan verdragen. Zeker niet van een volwassen man.

Dit is wel heel apart. Ik heb vanaf mijn 13de levensjaar ook niet meer gehuild, hoogstens een traantje.

Maar als je zelfs als 7 jarige niet moest huilen als je vol op je knietjes was gevallen .

En........ http://images.teamtalk.com/08/08/800x600/Cristiano-Ronaldo-Portugal-Greece-Euro-2004-c_1085133.jpg