PDA

View Full Version : test van het varkentje


Scherven A. Mok
14 september 2013, 10:19
Test van het varkentje

Voor deze test heb je een blaadje papier en een pen nodig.
Ga die dus maar even pakken,
Het is het waard!


Teken nu een varken…
.
.
.
.
.
eerst je varkentje tekenen en pas daarna verder lezen
.
.
.
.
.
niet hieronder kijken
.
.
.
.
.
ben je klaar met tekenen??
.
.
.
.
.
is het varken helemaal af en naar je zin?
.
.
.
.
.
Deze tekening is een persoonlijkheidstest

Hoe heb je getekend??
* Heb je op het bovenste gedeelte van je papier getekend
dan ben je positief en optimistisch.
* Als je meer in het midden getekend hebt : ben je realistisch
* Aan de onderkant van het papier : dan ben je pessimistisch en heb je de neiging een negatieve houding aan te nemen.
* Als het varkentje naar links kijkt : geloof je in tradities, ben je vriendelijk en onthoudt je heel makkelijk verjaardagen, speciale data etcetera...
* Als het varkentje naar rechts kijkt : ben je vernieuwend en aktief, maar je hebt niet veel interesse in je familie en je vindt belangrijke data niet van belang.
* Kijkt het varkentje je recht aan : dan ben je recht voor zijn raap, je speelt graag voor de advocaat van de duivel en je bent niet bang discussies aan te gaan.
* Als je veel details hebt getekend ben je analytisch, geduldig en op je hoede.
* Als je niet zo veel details hebt getekend : ben je emotioneel, naief, niet erg methodisch en je neemt veel risico.
* Als je minder dan 4 poten hebt getekend : ben je twijfelachtig of zit je in een erg veranderlijke periode van je leven.
* Als je wel 4 poten hebt getekend : ben je zeker van jezelf, obstinaat en je houdt vast aan je idealen.
* Als je méér dan 4 poten hebt getekend : ben je een idioot !
* De grootte van de oren geeft aan of je een luisterend oor kunt bieden : hoe groter de oren hoe beter je dat kunt..
* De lengte van de staart : geeft de kwaliteit van je sexleven aan, des te langer de staart, des te beter !!!!!!
OK ,
Wie heeft GEEN staart getekend ????? hahaha

Scherven A. Mok
14 september 2013, 10:20
Bij mij klopte dat helemaal zeg 8O

Eduard Khil
14 september 2013, 11:10
ik kan niet tekenen trololololo

Universalia
14 september 2013, 11:36
Waarom zou ik al dat werk doen als ik maar in de spiegel moet gaan kijken om een varken te zien?

http://www.lachvandedag.com/2003/april/lachend-varken.jpg