PDA

View Full Version : Stefanie De Mulder...


Zeno!
21 augustus 2004, 21:30
Gisteren is Stefanie De Mulder begraven. Het 18-jarige meisje werd vermoord door haar stiefmoeder en stiefbroer, zijnde Maura Van Lommel en Andy Hermans.



En dit alles om de vader te treffen... Hoe ZIEK kan een mens zijn dat je zoiets doet??

Stefanie zou vanaf oktober pol en soc gaan studeren in Leuven...




Wat voor straffen verdienen deze moordenaars? Wat mij betreft mogen ze voor de rest van hun leven wegrotten in een cel.

Raf
21 augustus 2004, 22:10
Vreselijk!

Ik hoop met je mee dat ze een bijzonder zware straf krijgen, maar eerlijk gezegd vrees ik er een beetje voor...

bartje
22 augustus 2004, 20:19
Die mensen zijn gek zeggen ze, maar da's niet gek meer; daar zijn gewoon geen woorden voor; wie doet nu zoiets om de papa te treffen. Voor mijn part mogen die 2 moordenaars voor de rest van hun leven wegkwijnen; nu hoe dan ook krijgen ze voor de rest van hun leven het etiket moordenaar aangemeten.
Toen ik de beelden vrijdag zag kon ik mijn emoties moeilijk de baas.
Wat die vader moeten meegemaakt hebben toen hij dat smsje las, tja, da's gewoon om jezelf te beginnen opeten denk ik. Mag er gewoon niet aan denken.

Andy Herman
14 mei 2007, 07:59
Deez moet ik nu echt kwijt. Mijn naam is gelijkaardig aan de naam in het artikel maar kheb er niks mee te maken. Ik vind nu persoonlijk dat diegene die dit artikel heeft geschreven een grote fout heeft gemaakt. Dat ik er nu pas op uit kom is omwille van een google zoekopdracht op naam. "Andy Herman". moeten jullie ook maar eens doen dan gaan jullie ook meteen wel merken waarom ik er wel wat aandacht aan geef.

Nu ik ben een persmedewerker voor een lokaal station in het Ieperse en ik zou via deze toch eens willen dat dit artikel juist word geschreven want, en nu wil ik echt niet vitten, de naam is Andy Hermans, en niet Andy Herman.

Peter Johan
14 mei 2007, 08:18
Done