PDA

View Full Version : Ga jij weleens naar de hoeren?


bembem
9 oktober 2013, 22:31
Ik dus nooooooooit!

En jullie?

:lol!:

Demper
9 oktober 2013, 22:35
Nee.

Boduo
9 oktober 2013, 22:35
Ik dus nooooooooit!

En jullie?

:lol!:

Dit onderwerp is écht iets voor K...& Kalfjes

maddox
9 oktober 2013, 23:00
In't verleden is het wel gebeurd dat ik bij de hoeren ging.

Om te gaan werken.

MaGNiFiCaT
9 oktober 2013, 23:02
Ik dus nooooooooit!

En jullie?

:lol!:

Nog nooit gedaan.

maddox
9 oktober 2013, 23:12
Ge vraagt u af hoe zoveel dames met zo weinig klanten gaan toekomen.

Stingray
9 oktober 2013, 23:17
Ik wel :lol:

eno2
10 oktober 2013, 00:00
De laatste 50 jaar niet meer.

maddox
10 oktober 2013, 00:07
De laatste 50 jaar niet meer.

Ik gok sinds ge boedhist/veganist bent geworden.

eno2
10 oktober 2013, 00:21
Ik gok sinds ge boedhist/veganist bent geworden.

Neenee ik ben ontgroend op mijn 17º bij de hoeren.

Met Zen en veganist begon ik pas op mijn 44-ste.

Ik moest me eerst een beetje uitleven...

six
10 oktober 2013, 01:26
Jawel.

cookie monster
10 oktober 2013, 01:30
Nee , maar ik ouwehoer wel graag :D

http://www.imdb.com/title/tt2062989 8O

Scherven A. Mok
10 oktober 2013, 06:01
Ik durf niet en eigenlijk wil ik ook wel niet.
Wat doet zoiets met je mensbeeld en hoe ga je mensen en vooral vrouwen van dan af behandelen - ervaren ?

Skobelev
10 oktober 2013, 06:30
De Zenith...in een (bijna) vorig leven was ons clublokaal en van de een op de andere dag omgetoverd in een bordeel. Wel wat raar dat onze gewonnen bekers er nog uitgestald stonden, die zijn we dan maar gaan halen voor de klanten dachten dat we met de "scholieren", in 't vogelen, de "Beker van OVl" hadden gewonnen... . :-P

lombas
10 oktober 2013, 07:35
Ik heb al wel eens iemand vergezeld naar een club, maar ik heb zelf nog nooit gebruik gemaakt van hun diensten.

Anna List
10 oktober 2013, 08:18
de kick zit in de jacht en/of de reis tezamen...dus nee.

Scherven A. Mok
10 oktober 2013, 10:07
Ik heb al wel eens iemand vergezeld naar een club, maar ik heb zelf nog nooit gebruik gemaakt van hun diensten.

²

Knipp
10 oktober 2013, 13:23
Alle vrouwen zijn toch hoeren ?

( Lang moeten oefenen. Maar tegenwoordig lukt het mij die zin te debiteren met een uitgestreken gezicht. Nuchter of niet. )

eno2
10 oktober 2013, 13:28
Alle vrouwen zijn toch hoeren ?

( Lang moeten oefenen. Maar tegenwoordig lukt het mij die zin te debiteren met een uitgestreken gezicht. Nuchter of niet. )

Dat is de praat van wijlen Klarekijk. Heb jij ook zo'n troebele blik?

Knipp
10 oktober 2013, 13:43
Dat is de praat van wijlen Klarekijk. Heb jij ook zo'n troebele blik?

Goed gebracht helpt het zinnetje versieren.

Mijn meisjes zijn helder meestal.

Universalia
10 oktober 2013, 13:56
Alle vrouwen zijn toch hoeren ? (Lang moeten oefenen. Maar tegenwoordig lukt het mij die zin te debiteren met een uitgestreken gezicht. Nuchter of niet.)

Dus U, zou het zoals schrijver dezes, ook niet lukken om in de Politiek te gaan daar u niet kan lachen en liegen tegelijkertijd? :lol:

Stingray
10 oktober 2013, 22:04
Ik durf niet en eigenlijk wil ik ook wel niet.
Wat doet zoiets met je mensbeeld en hoe ga je mensen en vooral vrouwen van dan af behandelen - ervaren ?

Maak jezelf niets wijs. Het is gewoon seks, niets meer en niets minder.

Ik was meestal redelijk ontgoocheld, in de zin van verdorie het heeft me X euro gekost en feitelijk heb ik er niet meer aan gehad dan wanneer ik aan zelfbediening zou gedaan hebben...

Finaal is toch het gevoel van samenzijn met iemand die je werkelijk graag ziet die het hem maakt.

Daarom dat ik ook zeg : naar de hoeren gaan is minder erg dan vreemd gaan.

Mja, wie ben ik.

Nr.10
10 oktober 2013, 22:20
Alle vrouwen zijn toch hoeren ?
Diep in haar binnenste is elke vrouw een hoer.

Stingray
10 oktober 2013, 22:38
Diep in haar binnenste is elke vrouw een hoer.

Maak je geen illusies.

Nr.10
10 oktober 2013, 22:49
'In iedere vrouw schuilt een hoer' (http://www.rtlnieuws.nl/editienl/iedere-vrouw-schuilt-een-hoer)
Een Franse filmmaker heeft zich de woede van veel vrouwen op de hals gehaald. Volgens hem schuilt in iedere vrouw een hoer. Vrouwen zouden daar stiekem over fantaseren.

(...) "Vrouwen kunnen zich beter inleven in het verhaal, omdat het een fantasie is van veel vrouwen om prostituee te zijn", zegt Ozon. "Dat betekent niet direct dat ze dat doen, maar de gedachte om betaald te worden voor seks is overduidelijk aanwezig."

Stingray
10 oktober 2013, 22:59
'In iedere vrouw schuilt een hoer' (http://www.rtlnieuws.nl/editienl/iedere-vrouw-schuilt-een-hoer)
Een Franse filmmaker heeft zich de woede van veel vrouwen op de hals gehaald. Volgens hem schuilt in iedere vrouw een hoer. Vrouwen zouden daar stiekem over fantaseren.

(...) "Vrouwen kunnen zich beter inleven in het verhaal, omdat het een fantasie is van veel vrouwen om prostituee te zijn", zegt Ozon. "Dat betekent niet direct dat ze dat doen, maar de gedachte om betaald te worden voor seks is overduidelijk aanwezig."

Film is dan ook een illusie.

Knipp
11 oktober 2013, 08:37
Film is dan ook een illusie.

Not at all my friend !

Film is misschien wel de belangrijkste generator van verlangens.

hikikomori85
11 oktober 2013, 17:44
Ik doe gescheiden vrouwen via internet en hoe langer hoe meer door mond aan mond. Meestal betalen ze er voor. Men zou kunnen zeggen dat ik de hoer ben.

Demper
11 oktober 2013, 22:17
Neenee ik ben ontgroend op mijn 17º bij de hoeren.


Amai, smosty werd ontmaagd bij de hoeren.
Wat een klassebak ben je toch.

Universalia
12 oktober 2013, 07:29
De hoeren, de hoeren ... de 'meisjes' van plezier!

Ik maakte ook nooit 'gebruik' van hun diensten.

Stingray
12 oktober 2013, 19:18
De hoeren, de hoeren ... de 'meisjes' van plezier!

Ik maakte ook nooit 'gebruik' van hun diensten.

Nee, je gebruikte ze niet, je ging waarschijnlijk alleen van bil.

Ik zou ze de kost niet willen geven: al degenen die zeggen dat ze er nog nooit langs zijn geweest en het toch deden...

The_Belgian_Kurd
12 oktober 2013, 21:26
Amai, smosty werd ontmaagd bij de hoeren.
Wat een klassebak ben je toch.

Door wie werd u ontmaagd? Elio Di Rupo?

six
12 oktober 2013, 22:39
Laatste keer was eergisteren. KBC Bank en Verzekeringen.

Als dat geen prostitutiees zijn die daar werken, dan weet ik het ook niet.

bembem
12 oktober 2013, 22:44
Door wie werd u ontmaagd? Elio Di Rupo?

Nee bij deze hoer :lol:

http://static.skynetblogs.be/media/112137/933722784.jpg

Demper
12 oktober 2013, 22:46
Door wie werd u ontmaagd? Elio Di Rupo?

Door mijn eerste vriendin.

Demper
12 oktober 2013, 22:50
Door wie werd u ontmaagd? Elio Di Rupo?

Hoe zit dat bij de koerden?
Neven?
Nonkels?
Schapen?

lombas
12 oktober 2013, 22:58
Hoe zit dat bij de koerden?
Neven?
Nonkels?
Schapen?

Armeniërs hé. Traditionele ontvoerings- en groepsverkrachtingsceremonie.

six
12 oktober 2013, 22:59
Armeniërs hé. Traditionele ontvoerings- en groepsverkrachtingsceremonie.

??

The_Belgian_Kurd
12 oktober 2013, 23:16
Hoe zit dat bij de koerden?
Neven?
Nonkels?
Schapen?

Bij men eerste vriendin, ik was 17 ;)
Schapen heb ik nog niet geprobeerd, inshallah in de toekomst.

Demper
12 oktober 2013, 23:28
Armeniërs hé. Traditionele ontvoerings- en groepsverkrachtingsceremonie.

Een ware verrijking.

lombas
12 oktober 2013, 23:32
??

Pas op, die zitten overal hé. Vooral waar ook Koerden zitten.

Het valt geen klein beetje op natuurlijk.

six
12 oktober 2013, 23:33
Pas op, die zitten overal hé. Vooral waar ook Koerden zitten.

Het valt geen klein beetje op natuurlijk.

Armenen en Koerden? Hebben die dan een gemeenschappelijke geschiedenis?

lombas
12 oktober 2013, 23:35
Armenen en Koerden? Hebben die dan een gemeenschappelijke geschiedenis?

Wel, als jij gewelddadige ontgroeningsrituelen (zonder geslachtelijke voorkeur) door de eersten op de laatsten de toon vindt zetten voor een "gemeenschappelijke" geschiedenis, dan zou je dat zo kunnen interpreteren natuurlijk.

six
13 oktober 2013, 00:01
Wel, als jij gewelddadige ontgroeningsrituelen (zonder geslachtelijke voorkeur) door de eersten op de laatsten de toon vindt zetten voor een "gemeenschappelijke" geschiedenis, dan zou je dat zo kunnen interpreteren natuurlijk.

Ik ben niet dom maar dit is de tweede keer dat ik niet kan volgen met wat je zegt. Ik beschuldig je bij deze voor obfuscatie.

lombas
13 oktober 2013, 00:05
Ik ben niet dom maar dit is de tweede keer dat ik niet kan volgen met wat je zegt. Ik beschuldig je bij deze voor obfuscatie.

Ik denk niet dat je dom bent maar je moet dringend eens een zelfrelativeringsoefening doen, diep inademen en even het woord "ironie" in overpeinzing nemen.

;-)

six
13 oktober 2013, 00:07
Ik denk niet dat je dom bent maar je moet dringend eens een zelfrelativeringsoefening doen, diep inademen en even het woord "ironie" in overpeinzing nemen.

;-)

Nee, dat moet ik niet doen. Ik was immers geinteresseerd in wat jij te zeggen had over Armeense en Koerdische rituelen waarover ik niet al teveel weet.

bembem
13 oktober 2013, 00:30
In Colombia neuken ze met ezels (http://www.youtube.com/watch?v=UDzJffkHgrQ) :lol:

Hypochonder
13 oktober 2013, 10:29
Hangt er van af wat de definitie van hoeren is.

From_Vlaanderen
13 oktober 2013, 11:11
Nee, kheb eigenlijk altijd wel liefjes of vriendinnetjes gehad.

circe
13 oktober 2013, 11:38
Maak jezelf niets wijs. Het is gewoon seks, niets meer en niets minder.

Ik was meestal redelijk ontgoocheld, in de zin van verdorie het heeft me X euro gekost en feitelijk heb ik er niet meer aan gehad dan wanneer ik aan zelfbediening zou gedaan hebben...

Finaal is toch het gevoel van samenzijn met iemand die je werkelijk graag ziet die het hem maakt.

Daarom dat ik ook zeg : naar de hoeren gaan is minder erg dan vreemd gaan.

Mja, wie ben ik.

hier sta ik 100% achter.

Wat niet wegneemt dat het toch beledigend is als je weet dat je partner achter je rug toch nog eens naar de hoeren gaat. Niet goed voor iemands zelfvertrouwen.

six
13 oktober 2013, 11:42
hier sta ik 100% achter.

Wat niet wegneemt dat het toch beledigend is als je weet dat je partner achter je rug toch nog eens naar de hoeren gaat. Niet goed voor iemands zelfvertrouwen.

Tja, na de honderdste "niet vanavond schat" door een vrouw die vindt dat zich verzorgen enkel moet voor het huwelijk, om een man te strikken, heeft zulke effecten.

Waarom moet een man zich inhouden als de vrouw pertinent weigert?

Nietzsche
13 oktober 2013, 11:44
Ik ben niet dom maar dit is de tweede keer dat ik niet kan volgen met wat je zegt. Ik beschuldig je bij deze voor obfuscatie.

Je bent alles behalve dom, misschien een beetje autistisch?

lombas
13 oktober 2013, 11:46
Waarom moet een man zich inhouden als de vrouw pertinent weigert?

Het feit dat je een huwelijk hebt afgesloten, waarin duidelijk vermeld staat dat een koppel elkaar trouw moet blijven?

Dan moet je maar scheiden hé. Je kunt niet alles hebben.

six
13 oktober 2013, 11:47
Het feit dat je een huwelijk hebt afgesloten, waarin duidelijk vermeld staat dat een koppel elkaar trouw moet blijven?

Dan moet je maar scheiden hé. Je kunt niet alles hebben.

Waarom zou het of het een of het ander moeten zijn?

Nietzsche
13 oktober 2013, 11:48
Tja, na de honderdste "niet vanavond schat" door een vrouw die vindt dat zich verzorgen enkel moet voor het huwelijk, om een man te strikken, heeft zulke effecten.

Waarom moet een man zich inhouden als de vrouw pertinent weigert?

1: Je kunt toch gewoon van der weggaan?

2: Als een vrouw telkens "nee" zegt dan ben je waarschijnlijk niet goed genoeg en heeft zij ook allang een fuckbuddy.

six
13 oktober 2013, 11:50
Dat is de situatie van heel veel Vlaamse koppels. Man pakt saaie trees omdat zij "deftig" is. Na 20 jaar is het hoerenlopen.

lombas
13 oktober 2013, 11:50
Waarom zou het of het een of het ander moeten zijn?

Je sluit een contract af. Als jij met een leverancier een exclusief contract afsluit voor een bepaald product, denk je dat je leverancier het gaat appreciëren dat je iemand anders erbij neemt?

Je maakt de keuze in het huwelijk te stappen met iemand. Als je vindt dat aan de contractuele voorwaarden niet wordt voldaan, dan stap je eruit.

six
13 oktober 2013, 11:51
Je sluit een contract af. Als jij met een leverancier een exclusief contract afsluit voor een bepaald product, denk je dat je leverancier het gaat appreciëren dat je iemand anders erbij neemt?

Je maakt de keuze in het huwelijk te stappen met iemand. Als je vindt dat aan de contractuele voorwaarden niet wordt voldaan, dan stap je eruit.

Ah,die zever.

eno2
13 oktober 2013, 11:53
Hangt er van af wat de definitie van hoeren is.


Een die niet goed weet wat hoeren zijn :cheer:

Je komt toch van alles tegen op een forum zoals dit. :rofl:

Nietzsche
13 oktober 2013, 11:54
Dat is de situatie van heel veel Vlaamse koppels. Man pakt saaie trees omdat zij "deftig" is. Na 20 jaar is het hoerenlopen.

Je bent gewoon een laag persoon als je vreemdgaat. Ga gewoon scheiden of maak het uit?

six
13 oktober 2013, 11:56
Je bent gewoon een laag persoon als je vreemdgaat. Ga gewoon scheiden of maak het uit?

Waarom zou een vrouw haar goesting volledig mogen afdwingen?

Nietzsche
13 oktober 2013, 11:57
Ah,die zever.

Dat is geen "zever" dat is gewoon zoals het is.

Nietzsche
13 oktober 2013, 11:59
Waarom zou een vrouw haar goesting volledig mogen afdwingen?

Waarom zou je als man niet meer moeten presteren in bed?

Een vrouw zegt niet zomaar telkens "nee".

six
13 oktober 2013, 12:01
Dat is geen "zever" dat is gewoon zoals het is.

Iemand die huwelijken (en eerder,begrafenissen) reduceert tot contracten heeft duidelijk te lang in administraties rondgehangen om een beroepsmisvorming op te lopen. Het is inderdaad zoals hij het zegt, binnen het systeem waarover hij het heeft. Het systeem kan echter zever zijn.

six
13 oktober 2013, 12:02
Waarom zou je als man niet meer moeten presteren in bed?

Een vrouw zegt niet zomaar telkens "nee".

Er kunnen veel gevallen zich voordoen.

Nietzsche
13 oktober 2013, 12:03
Iemand die huwelijken (en eerder,begrafenissen) reduceert tot contracten heeft duidelijk te lang in administraties rondgehangen om een beroepsmisvorming op te lopen. Het is inderdaad zoals hij het zegt, binnen het systeem waarover hij het heeft. Het systeem kan echter zever zijn.

Een systeem kan onmogelijk "zever" zijn als jij in dat systeem leeft.

Nietzsche
13 oktober 2013, 12:04
Er kunnen veel gevallen zich voordoen.

Nee, wanneer jij gewoon goed bent in bed en zorgt dat de vrouw geniet dan zegt ze echt niet telkens "nee".

six
13 oktober 2013, 12:04
Een systeem kan onmogelijk "zever" zijn als jij in dat systeem leeft.

Er zijn veel mensen het oneens met jou.

Nietzsche
13 oktober 2013, 12:07
Er zijn veel mensen het oneens met jou.

Argumentum ad populum.

eno2
13 oktober 2013, 12:38
Ah,die zever.

Id

De reductie van het huwelijk ad contractum (geïnspireerd door het bovenstaand potjeslatijn van Nietschze, deze uitdrukking) is zever.

six
13 oktober 2013, 12:47
Id

De reductie van het huwelijk ad contractum (geïnspireerd door het bovenstaand potjeslatijn van Nietschze, deze uitdrukking) is zever.

Zeker het vergelijken van een huwelijk met een zakelijk leveringscontract. Vorm van autisme?

Nietzsche
13 oktober 2013, 12:50
Zeker het vergelijken van een huwelijk met een zakelijk leveringscontract. Vorm van autisme?

Je kunt ook gewoon met deftige argumenten komen.

NieuwNoors
13 oktober 2013, 13:40
Tja, na de honderdste "niet vanavond schat" door een vrouw die vindt dat zich verzorgen enkel moet voor het huwelijk, om een man te strikken, heeft zulke effecten.

Waarom moet een man zich inhouden als de vrouw pertinent weigert?

Wat met "de man" die na 10j huwelijk met een enorme bierpens voor de TV hangt, blikje pils in de hand? Zich verzorgen moet van beide kanten komen he.

six
13 oktober 2013, 13:42
Wat met "de man" die na 10j huwelijk met een enorme bierpens voor de TV hangt, blikje pils in de hand? Zich verzorgen moet van beide kanten komen he.

Meestal doet de man het omdat het toch niet meer uitmaakt of hij zich verzorgt of niet.

NieuwNoors
13 oktober 2013, 13:45
Tja, na de honderdste "niet vanavond schat" door een vrouw die vindt dat zich verzorgen enkel moet voor het huwelijk, om een man te strikken, heeft zulke effecten.

Waarom moet een man zich inhouden als de vrouw pertinent weigert?

Indien "de vrouw" pertinent weigert...............zou het dan niet zo kunnen zijn dat er iets scheelt aan de prestaties van "de man"? Het is maar een vraag hoor. ;-)

eno2
13 oktober 2013, 13:50
Zeker het vergelijken van een huwelijk met een zakelijk leveringscontract. Vorm van autisme?

Advocatenziekte?

eno2
13 oktober 2013, 13:51
Het gaat hier over hoeren, niet over frigide vrouwen.

circe
13 oktober 2013, 13:52
Wat met "de man" die na 10j huwelijk met een enorme bierpens voor de TV hangt, blikje pils in de hand? Zich verzorgen moet van beide kanten komen he.

of niet hé! Onslow en Violet.... Tenminste eerlijk verdeeld.

R.Verhiest
13 oktober 2013, 13:52
Prestaties zijn niet gratis
als liefde een prestatie is en dus niet gratis lijkt het op hoererij
en lopen er meer hoeren rond dan je zou denken.

R.Verhiest
13 oktober 2013, 13:53
of niet hé! Onslow en Violet.... Tenminste eerlijk verdeeld.

nice...

circe
13 oktober 2013, 13:55
Waarom zou een vrouw haar goesting volledig mogen afdwingen?

Dat privilege is natuurlijk enkel voor de man voorbehouden zeker?

Maar anderzijds: jij zou dus een vrouw verplichten om sex te hebben zonder haar toestemming: zoiets noemen we verkrachting. en dat is hier verboden (in het westen). In sommige andere maatschappijvormen zijn de vrouwen echter VERPLICHT om de beentjes te spreiden, ook al zijn ze brood aan het bakken in de gemeenschappelijke oven, en anders mogen ze worden afgeklopt.

Hier is het zo dat je in voorkomend geval (vrouw wil geen sex, vrouw kan geen sex meer hebben/bieden, vrouw is te ziek ...) kan scheiden.
Dat kunnen vrouwen dan natuurlijk ook als manlief zich blauw moet gaan betalen aan de blauwe pilletjes.

Het is maar aan welk systeem je voorrang verleent zeker?

six
13 oktober 2013, 13:56
Dat privilege is natuurlijk enkel voor de man voorbehouden zeker?

Maar anderzijds: jij zou dus een vrouw verplichten om sex te hebben zonder haar toestemming: zoiets noemen we verkrachting. en dat is hier verboden (in het westen). In sommige andere maatschappijvormen zijn de vrouwen echter VERPLICHT om de beentjes te spreiden, ook al zijn ze brood aan het bakken in de gemeenschappelijke oven, en anders mogen ze worden afgeklopt;

Het is maar aan welk systeem je voorrang verleent zeker?

Maar nee, ik bedoel: als de vrouw blijft weigeren, en een andere vrouw ziet het wel zitten, waarom niet?

six
13 oktober 2013, 13:56
Advocatenziekte?

Ja, het lijkt erop dat het wel degelijk bestaat.

Boduo
13 oktober 2013, 13:57
Dat privilege is natuurlijk enkel voor de man voorbehouden zeker?

Maar anderzijds: jij zou dus een vrouw verplichten om sex te hebben zonder haar toestemming: zoiets noemen we verkrachting. en dat is hier verboden (in het westen). In sommige andere maatschappijvormen zijn de vrouwen echter VERPLICHT om de beentjes te spreiden, ook al zijn ze brood aan het bakken in de gemeenschappelijke oven, en anders mogen ze worden afgeklopt.

Hier is het zo dat je in voorkomend geval (vrouw wil geen sex, vrouw kan geen sex meer hebben/bieden, vrouw is te ziek ...) kan scheiden.
Dat kunnen vrouwen dan natuurlijk ook als manlief zich blauw moet gaan betalen aan de blauwe pilletjes.

Het is maar aan welk systeem je voorrang verleent zeker?

2

circe
13 oktober 2013, 13:58
Maar nee, ik bedoel: als de vrouw blijft weigeren, en een andere vrouw ziet het wel zitten, waarom niet?

ik was net nog mijn post aan het verbeteren.

Je kan dat dus ook omdraaien: als manlief impotent is (of wat meestal voorkomt: zèlf geen zin meer heeft), dan mag de vrouw ook buitenhuis haar gerief gaan halen?

(u weet toch dat het vooral de mannen zijn die het laten afweten na de eerste jaren huwelijk, niet de vrouwen).

Maar ja, als die vrouwen er dan eens een paar weekjes tussenuit willen naar vb. het lieftallige eilandje Djerba of andere landen waar de Omar Sharifs gratis rondlopen, dan zijn ZIJ de hoeren? We moeten wel proberen consequent te blijven hé heren.

six
13 oktober 2013, 13:59
ik was net nog mijn post aan het verbeteren.

Je kan dat dus ook omdraaien: als manlief impotent is (of wat meestal voorkomt: zèlf geen zin meer heeft), dan mag de vrouw ook buitenhuis haar gerief gaan halen?

(u weet toch dat het vooral de mannen zijn die het laten afweten na de eerste jaren huwelijk, niet de vrouwen).

Tuurlijk zou zij dat mogen. Waarom zou het niet omgekeerd geldig zijn?

NieuwNoors
13 oktober 2013, 15:21
Maar nee, ik bedoel: als de vrouw blijft weigeren, en een andere vrouw ziet het wel zitten, waarom niet?

Waarom wel?
Maar wees dan oprecht: verbreek de relatie met "madam1" en daarna houdt niks u tegen om met "madam 2,3,4.............." te rampetampen. ;-)

NieuwNoors
13 oktober 2013, 15:24
of niet hé! Onslow en Violet.... Tenminste eerlijk verdeeld.

Ah nee he Circe: Den Onslow met Daisy ! :-D
Remember: Voilet is the one with the Mercedes and room for a pony.......:lol:

circe
13 oktober 2013, 15:52
Ah nee he Circe: Den Onslow met Daisy ! :-D
Remember: Voilet is the one with the Mercedes and room for a pony.......:lol:
och ja! gut! hoe kon ik dat nu vergeten? :oops:

En hoe heette de zus die het zo voor "the Vicker" had nu weer?

NieuwNoors
13 oktober 2013, 16:02
och ja! gut! hoe kon ik dat nu vergeten? :oops:

En hoe heette de zus die het zo voor "the Vicker" had nu weer?

Rose!!!!!!! Hahaaaaaaaaaaaaa:-D
"My sister Rose".

Klojo eerste klas
13 oktober 2013, 16:44
Als ze aan huis komen....telt dat ook ? :?

hikikomori85
13 oktober 2013, 17:06
Een draad over hoeren en dat gaat hier over mevrouw Emmer. :roll:

Zucht
13 oktober 2013, 17:19
Je sluit een contract af. Als jij met een leverancier een exclusief contract afsluit voor een bepaald product, denk je dat je leverancier het gaat appreciëren dat je iemand anders erbij neemt?

Je maakt de keuze in het huwelijk te stappen met iemand. Als je vindt dat aan de contractuele voorwaarden niet wordt voldaan, dan stap je eruit.

Een commercieel contract bevat natuurlijk wel wat meer details over wat wel en niet mag dan een huwelijkscontract.
Als zij niet wil pijpen omdat ze dat vies vindt bijv. en hij gaat voor een blowjob bij een prostituée. Wie heeft dan het contract verbroken ? In jouw analogie is het de leverancier die weigert het product te leveren.

six
13 oktober 2013, 17:21
Een commercieel contract bevat natuurlijk wel wat meer details over wat en niet mag dan een huwelijkscontract.
Als zij niet wil pijpen omdat ze dat vies vindt bijv. en hij gaat voor een blowjob bij een prostituée. Wie heeft dat het contract verbroken ? In jouw analogie is het de leverancier die weigert het product af te leveren.

Uiteraard spreekt men dat voor het huwelijk af. Een goede notaris gespecialiseerd in copulatierecht is wenselijk, om goede contracten aan te maken die alle seksuele handelingen dekken.

Indien later een aanpassing moet worden gemaakt, wanneer men bijvoorbeeld wil experimenteren met een nieuw standje na het lezen van een volwassenentijdschrift, dan dient men het contract opnieuw te vernieuwen.

Dit lijkt mij nogal wiedes allemaal.

Nietzsche
13 oktober 2013, 18:09
Uiteraard spreekt men dat voor het huwelijk af. Een goede notaris gespecialiseerd in copulatierecht is wenselijk, om goede contracten aan te maken die alle seksuele handelingen dekken.

Indien later een aanpassing moet worden gemaakt, wanneer men bijvoorbeeld wil experimenteren met een nieuw standje na het lezen van een volwassenentijdschrift, dan dient men het contract opnieuw te vernieuwen.

Dit lijkt mij nogal wiedes allemaal.

De perversiteit van deze tijd is juist dat er veel te makkelijk wordt gedacht over het huwelijk. Een huwelijk is inbinden, compromie sluit, je eigen mening even opzij zetten. Het huwelijk is een verbintenis dat door weer en wind stand moet houden (ideaalbeeld).

Een huwelijk kun je in feite ook zien als een touw waarmee je jezelf vastbindt. Dit klinkt natuurlijk afgrijselijk voor bepaalde liberalen, maar heeft nut.

Stingray
13 oktober 2013, 18:37
In Colombia neuken ze met ezels (http://www.youtube.com/watch?v=UDzJffkHgrQ) :lol:

Ook geen verrassing. Schijnt dat de romeinen er zelfs in slaagden om een vrouw in het colosseum te laten verkrachten door een stier. Om haar daarna te laten oppeuzelen door de leeuwen.

Stingray
13 oktober 2013, 18:41
Wat met "de man" die na 10j huwelijk met een enorme bierpens voor de TV hangt, blikje pils in de hand? Zich verzorgen moet van beide kanten komen he.

Kom, kom, het is bijlange niet in alle gevallen zo. Ik ken namelijk een aantal koppels, waarvan de man best gezien mag worden en waar hij helemaal niet aan zijn trekken komt. Hij gaat bijgevolg inderdaad naar de hoeren.

Stingray
13 oktober 2013, 18:43
Prestaties zijn niet gratis
als liefde een prestatie is en dus niet gratis lijkt het op hoererij
en lopen er meer hoeren rond dan je zou denken.

Een vrouw verwacht altijd wel iets in de plaats....meestal in de vorm van je volledige loon.

Deze uitspraak doet mij er dan ook een beetje aan twijfelen of niet alle vrouwen hoeren zijn :lol:

Stingray
13 oktober 2013, 18:50
hier sta ik 100% achter.

Wat niet wegneemt dat het toch beledigend is als je weet dat je partner achter je rug toch nog eens naar de hoeren gaat. Niet goed voor iemands zelfvertrouwen.

Circe,

Ik begrijp dat jullie je beledigd voelt, maar geloof mij er is geen reden om je beledigd te voelen.

Eerst en vooral is er een groot verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke seksualiteit, maar daar ga ik niet verder op in want dan krijg ik Nietsche weer in mijn nek dat het niet klopt.

Ten tweede, is het meestal alleen uit de grote nieuwsgierigheid en komen ze achteraf toch alleen maar tot de vaststelling dat het thuis veel beter is. Dus niet noodzakelijk negatief.

Ten derde wordt het veelal gedaan in een situatie waarin de vrouw inderdaad niet wil en dan heb je als man 2 mogelijkheden : ofwel frustraties, ruzie, ofwel naar de hoeren gaan en zeggen foert.

Het is maar hoe je het wil bekijken.

Stingray
13 oktober 2013, 18:51
Dat privilege is natuurlijk enkel voor de man voorbehouden zeker? Maar anderzijds: jij zou dus een vrouw verplichten om sex te hebben zonder haar toestemming: zoiets noemen we verkrachting. en dat is hier verboden (in het westen). In sommige andere maatschappijvormen zijn de vrouwen echter VERPLICHT om de beentjes te spreiden, ook al zijn ze brood aan het bakken in de gemeenschappelijke oven, en anders mogen ze worden afgeklopt.

Hier is het zo dat je in voorkomend geval (vrouw wil geen sex, vrouw kan geen sex meer hebben/bieden, vrouw is te ziek ...) kan scheiden.
Dat kunnen vrouwen dan natuurlijk ook als manlief zich blauw moet gaan betalen aan de blauwe pilletjes.

Het is maar aan welk systeem je voorrang verleent zeker?


Ik zou het niet erg vinden dat een vrouw een keer seks afdwingt :lol: MAAR de praktijk is zo evenwel niet.

Ondernemerke
15 oktober 2013, 11:13
Je gaat naar een discotheek genre carré en laat het geld (of drank) rollen (vloeien). Breezersletten genoeg. Dus pakweg 50 tot 70% kans dat je daar zo een bimbo mee naar huis (of secret love place) neemt voor een wip. Heb je dan betaald? Ja en neen want je hebt er betalende drank in gegoten :D Soms is dat wel een nadeel want als je er teveel drank ingiet dan werkt ze niet zo vlot meer mee :D

Of je wil eens gewoon seks zonder verplichtingen en laat een escorte komen. Wel wat duurder dan zo een vitrinehoer maar je hebt dan ook enkele uren gewillig gezelschap ;) Die doen handelingen waar heel veel vrouwen, al dan niet de getrouwde, nog veel van kunnen leren. Is dat iets erg? Ik bekijk dat als een zakelijke overeenkomst. Neem dan best geen 20 jarige snol want die denkt alleen aan haar centen en bakt er verder niets van. De iets oudere, 25-35 jaar, die enkel luxe escorte aanbieden zijn meestal de meest ervaren vrouwen.

Thuis heb je als getrouwde man ook wel seks maar dit is totaal niet te vergelijken. Of je moet met een seksbeest getrouwd zijn. Maar de kans dat je die vindt is zoals de lotto winnen. En meestal kun je die dan toch ook niet voor jezelf houden :D

Stevens willy
15 oktober 2013, 11:24
En meestal kun je die dan toch ook niet voor jezelf houden.
Nu heb ik toch eens moeten lachen, ben wel niet al te snugger.
Maar U mag vreemd gaan maar madam niet, kan niet meer op.
En neen ik ga, ging ben nooit vreemd gegaan.

Willy

Ondernemerke
15 oktober 2013, 12:18
Wie zegt dat mijn vrouw van mij niet mag vreemd gaan? Ik zie er in ieder geval geen probleem in. Mannen hebben zo hun lusten. vrouwen ook dus waarom dat ontzeggen?

Mannen die niet vreemd gaan? Ik denk dat ze heel dun gezaaid zijn (1 op 1000 of zo). Ofwel komen ze niet buiten, ofwel durven ze gewoon niet ofwel zijn ze doe-het-zelvers uit noodzaak :D

Universalia
15 oktober 2013, 13:01
Ik heb altijd gedacht dat als iemand hij of zij de nood ziet om vreemd te gaan, er in zijn/haar huidige relatie toch iets niet 100% juist loopt.
Misschien is dat modern tegenwoordig dat men vreemd gaat maar in mijn weliswaar povere cultuur staat dat niet in.

Doet mij bij deze weer denken aan Toon Hermans en ik schreef het ook al wel eens hier ergens ten velde.

Een fragment uit Toon

De vrouw: Schat ik ga dit jaar zonder jou naar het Zuiden ...

Als mijn vriendin/vrouw dat zou zeggen reageer ik vrij vlot denk ik van:

Goed, goed schatteke uw koffers zijn al aangekomen Buiten!!! :lol:

cookie monster
16 oktober 2013, 00:23
Wie zegt dat mijn vrouw van mij niet mag vreemd gaan? Ik zie er in ieder geval geen probleem in. Mannen hebben zo hun lusten. vrouwen ook dus waarom dat ontzeggen?

Mannen die niet vreemd gaan? Ik denk dat ze heel dun gezaaid zijn (1 op 1000 of zo). Ofwel komen ze niet buiten, ofwel durven ze gewoon niet ofwel zijn ze doe-het-zelvers uit noodzaak :D
a) Die van mij mag vreemd gaan ,
Dat vind ik geen probleem :thumbsup:
b) Die van mij mag vreemdgaan , maar ....
Dan mag ze voorgoed bij haar scharrel(s) blijven :thumbsup:

Supe®Staaf
16 oktober 2013, 17:34
En neen ik ga, ging ben nooit vreemd gegaan.

WillyWilly'tje, ik vind het niet fijn dat ge doet alsof ge me vergeten zijt.
Toch geen Alzheimer zeker?

Stevens willy
16 oktober 2013, 17:48
Willy'tje, ik vind het niet fijn dat ge doet alsof ge me vergeten zijt.
Toch geen Alzheimer zeker?Ik weet niet op wat je bedoelt.
Maar vreemd ben ik nooit gegaan, ik denk dat je verkeerde voor heb, groeten.
Stevens Willy
Heers (Veulen)

Supe®Staaf
16 oktober 2013, 20:16
Ik weet niet op wat je bedoelt.
Maar vreemd ben ik nooit gegaan, ik denk dat je verkeerde voor heb, groeten.
Stevens Willy
Heers (Veulen)Komaan, Willy'tje!
't Es egge, je Colletske!

Collette Van Brabant
Chaussée d'amour
Heers.

Stevens willy
16 oktober 2013, 20:37
Komaan, Willy'tje!
't Es egge, je Colletske!

Collette Van Brabant
Chaussée d'amour
Heers.

Nu ge het zeg ik herinner het me nu, ge waart een goede zuiger.

Willy

Henri1
16 oktober 2013, 21:13
:rofl:

http://static2.hln.be/static/photo/2012/12/15/12/20121031145609/media_xll_5289327.jpg

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1526647/2012/10/31/De-Wever-zet-die-ploat-op-tijdens-Homo-Top-100-party.dhtml

Supe®Staaf
16 oktober 2013, 21:19
Nu ge het zeg ik herinner het me nu, ge waart een goede zuiger.

WillyZie je wel: snoeper!
Ik zal niks verklappen van je esbattementen bij Daddies Hobby hoor!
Maar jij mag nooit meer faken dat je niet vreemd gaat, en me nooit meer bastaard maken en doen of je me niet kent.
Beloofd?

Demper
16 oktober 2013, 22:37
Mannen die niet vreemd gaan? Ik denk dat ze heel dun gezaaid zijn (1 op 1000 of zo).

Dikke zever. Gij zijt gewoon nen bok. Dat was al duidelijk na uw verhalen over de Carré. En over uw luxe hoerenloperij. :lol:

Nietzsche
17 oktober 2013, 21:29
Sinds wanneer is de hogere seksdrive bij mannen een excuus om vreemd te lopen of naar de hoeren te gaan? Ik vind het maar zwak, hoor.

Ken jij het verschil tussen excuus en oorzaak?

Zo ja, begrijp jij dat de oorzaak niet per definitie een excuus is?

maddox
17 oktober 2013, 21:50
Sinds wanneer is de hogere seksdrive bij mannen een excuus om vreemd te lopen of naar de hoeren te gaan? Ik vind het maar zwak, hoor.

Hoe gaat U het vinden als U uw man betrapt op masturberen terwijl hij "grafisch beeldmateriaal" nuttigd?

maddox
17 oktober 2013, 21:57
Ken jij het verschil tussen excuus en oorzaak?

Zo ja, begrijp jij dat de oorzaak niet per definitie een excuus is?


Iemand begrijpt het verschil niet tussen "excuus" en "reden".

Een reden is een oorzaak, een excuus is een vergoeilijking waardoor de andere betrokkenen de reden kunnen aanvaarden.

Supe®Staaf
17 oktober 2013, 22:00
Sinds wanneer is de hogere seksdrive bij mannen een excuus om vreemd te lopen of naar de hoeren te gaan? Ik vind het maar zwak, hoor.Denk je misschien dat we het voor ons plezier doen?
Vergeet het!
Maar, om het met John Wayne's wijze woorden te zeggen:'A man's gotta do, what a man's gotta do'

Demper
17 oktober 2013, 22:09
Sinds wanneer is de hogere seksdrive bij mannen een excuus om vreemd te lopen of naar de hoeren te gaan? Ik vind het maar zwak, hoor.

Mannen die vreemd gaan, doen dat met een vrouw.
Die vrouw ziet heus wel dat er een trouwring rond zijn vinger zit.
Ze weet ook dat hij kinderen heeft.
En toch duikt ze met hem in bed, om een huishouden kapot te maken.
Bovendien is prostituee het oudste vrouwelijke beroep van deze wereld.

Dus stop nu maar met die hypocrisie.

Supe®Staaf
17 oktober 2013, 22:16
En toch duikt ze met hem in bed, om een huishouden kapot te maken.Dat kan een gevolg zijn, maar geen reden hoor.
De enige reden waarvoor een vrouw in bed duikt met een vent, is om zich eens lekker te laten verwennen.

bembem
17 oktober 2013, 22:19
Denk je misschien dat we het voor ons plezier doen?
Vergeet het!
Maar, om het met John Wayne's wijze woorden te zeggen:'A man's gotta do, what a man's gotta do'


Ocharme toch, Superstaaf wordt verplicht om naar de meisjes van plezier te gaan :-P

Demper
17 oktober 2013, 22:19
Welke hypocrisie? Ik ga niet vreemd of naar de hoeren, hoor, en verwacht hetzelfde van m'n partner.

Niet iedereen over dezelfde kam scheren.

Jij moet eens leren van niet altijd met je vinger naar de mannen te wijzen als het over scheefpoepen gaat.

De schuldigen zitten in de beide kampen. De verhouding is 50-50.

Supe®Staaf
17 oktober 2013, 22:21
Ocharme toch, Superstaaf wordt verplicht om naar de meisjes van plezier te gaan :-PJeps, in het kader van mijn job: kwaliteitscontrole.

Zipper
17 oktober 2013, 22:23
Welke hypocrisie? Ik ga niet vreemd of naar de hoeren, hoor, en verwacht hetzelfde van m'n partner.

Niet iedereen over dezelfde kam scheren.

Och ja, de geest is sterk, maar het vlees is zwak, zeker ?? ;-)

Supe®Staaf
17 oktober 2013, 22:24
Ik ga niet vreemd of naar de hoeren, hoor, en verwacht hetzelfde van m'n partner.

Wat een egoïsme, wat een onverdraagzaamheid...
"Ik lust geen witloof, dus mijn vent mag het ook nooit meer eten."

Demper
17 oktober 2013, 22:25
Dat kan een gevolg zijn, maar geen reden hoor.
De enige reden waarvoor een vrouw in bed duikt met een vent, is om zich eens lekker te laten verwennen.

Of omdat het een gold digger is. Of omdat ze kickt op seks met getrouwde mannen. Of omdat het een psychopate is die andere vrouwen het leven zuur wil maken. Of omdat het een nymfomane is. Of ze wil wraak nemen op haar partner. De meeste vrouwen zitten wel wat complexer in elkaar dan "ze hebben gewoon goesting", naar mijn mening.

lombas
17 oktober 2013, 22:26
Mannen die vreemd gaan, doen dat met een vrouw.

Euh, in toch een aantal gevallen niet, denk ik.


Die vrouw ziet heus wel dat er een trouwring rond zijn vinger zit.
Ze weet ook dat hij kinderen heeft.
En toch duikt ze met hem in bed, om een huishouden kapot te maken.

In sé is dat haar zaak niet. Dat hij - of zij - in dat geval haar huishouden wil "kapot" maken, is nog maar sterk de vraag. En een aanzienlijk deel van de "vreemde gangers" doet dat met personen die zelf ook in een relatie zitten.

Demper
17 oktober 2013, 22:29
Och ja, de geest is sterk, maar het vlees is zwak, zeker ?? ;-)

Ze is een beetje het type dat hier en daar een "fuckbuddy" heeft steken.
Dat is nu heel populair onder vrouwen.
Zo om de 5 straten een "fuckbuddy", en dat door heel Antwerpen.

Supe®Staaf
17 oktober 2013, 22:32
Of omdat het een gold digger is. Of omdat ze kickt op seks met getrouwde mannen. Of omdat het een psychopate is die andere vrouwen het leven zuur wil maken. Of omdat het een nymfomane is. Of ze wil wraak nemen op haar partner. De meeste vrouwen zitten wel wat complexer in elkaar dan "ze hebben gewoon goesting", naar mijn mening.Tijd om van vriendenkring te veranderen...
Echt waar, 't is voor je eigen goed.

bembem
17 oktober 2013, 22:37
Of omdat het een gold digger is. Of omdat ze kickt op seks met getrouwde mannen. Of omdat het een psychopate is die andere vrouwen het leven zuur wil maken. Of omdat het een nymfomane is. Of ze wil wraak nemen op haar partner. De meeste vrouwen zitten wel wat complexer in elkaar dan "ze hebben gewoon goesting", naar mijn mening.


OF omdat het zo'n gladde praatjes verkoper van een man is die voor de gelegenheid ook even zijn trouwring niet aandoet, zo heb je er ook een aantal, dat vergeet je er wel bij te vermelden hé.

Demper
17 oktober 2013, 22:41
Tijd om van vriendenkring te veranderen...
Echt waar, 't is voor je eigen goed.

Doe nu niet alsof zo een vrouwen niet bestaan.
Jij hebt echt nog niet veel meegemaakt blijkbaar.

Maar maak je geen zorgen, ik distantieer mij van die mensen.

Supe®Staaf
17 oktober 2013, 22:57
OF omdat het zo'n gladde praatjes verkoper van een man is die voor de gelegenheid ook even zijn trouwring niet aandoet, zo heb je er ook een aantal, dat vergeet je er wel bij te vermelden hé.:rofl:
Wat een fantasie!

maddox
17 oktober 2013, 22:58
Gaat het hier over hoeren of wat?

Wat betreft uw vraag: ik wil hem niet betrappen en ik wil geen pornoverslaafde man.

Laynee, U hebt geen keuze. Als uw man een erectie heeft en die wil gebruiken, dan hebt U als goeie moslima alleen maar toe te geven. Het is U of een andere echtgenote. Voor Allah maakt dat niet uit.

Hier in "het decadente westen" heeft een vrouw de mogelijkheid "nee" te zeggen.

Nu, als de vrouwelijke partner te dikwijls weigert , heeft een man een paar keuzes.
1) ja schat , en hopen dat ie morgen zijn echtelijke plichten mag doen.
2) vreemd gaan.
3) de hand aan zichzelf slaan en genocides plegen met een cleenex.
4) de boel laten verleppen.

maddox
17 oktober 2013, 23:00
OF omdat het zo'n gladde praatjes verkoper van een man is die voor de gelegenheid ook even zijn trouwring niet aandoet, zo heb je er ook een aantal, dat vergeet je er wel bij te vermelden hé.

Aangezien seks voor het huwelijk niet mag, is de vrouw in zo'n geval even schuldig als een man.

Eneuh, is een trouwring iets dat in de koran staat?

six
17 oktober 2013, 23:03
Hoeren Neuken Nooit Meer Werken!

http://www.youtube.com/watch?v=m8VbU4KkYyA

:D :D :D

Supe®Staaf
17 oktober 2013, 23:04
4) de boel laten verleppen.Da's echt wel het allerlaatste...

Demper
17 oktober 2013, 23:24
OF omdat het zo'n gladde praatjes verkoper van een man is die voor de gelegenheid ook even zijn trouwring niet aandoet, zo heb je er ook een aantal, dat vergeet je er wel bij te vermelden hé.

Zeveraar.

bembem
17 oktober 2013, 23:25
Da's echt wel het allerlaatste...


Nee het allerlaagste, oops allerlaatste is haar verkrachten! grrrrrrrrrrrrrrr!

Nietzsche
17 oktober 2013, 23:26
Hoeren Neuken Nooit Meer Werken!

http://www.youtube.com/watch?v=m8VbU4KkYyA

:D :D :D

New Kids...........

2012 belde, ze willen hun matje terug.

six
17 oktober 2013, 23:27
New Kids...........

2012 belde, ze willen hun matje terug.

Och kom gast, da's gieren.

bembem
17 oktober 2013, 23:27
Aangezien seks voor het huwelijk niet mag, is de vrouw in zo'n geval even schuldig als een man.

Eneuh, is een trouwring iets dat in de koran staat?


Ah ik wist niet dat chickie een moslima was.

Demper
17 oktober 2013, 23:28
Ah ik wist niet dat chickie een moslima was.

Eis ze maar snel op.

meneer
18 oktober 2013, 00:31
Tja, na de honderdste "niet vanavond schat" door een vrouw die vindt dat zich verzorgen enkel moet voor het huwelijk, om een man te strikken, heeft zulke effecten.

Waarom moet een man zich inhouden als de vrouw pertinent weigert?

Als een vrouw haar man voortdurend afwimpelt, en zich volledig laat gaan, zich niet meer verzorgt, heeft hij het recht om elders te gaan kijken. Al dan niet bij hoeren.
Kan die eigenlijk even goed zijn vrouw verlaten vind ik.

Stingray
18 oktober 2013, 17:02
En als de andere betrokkenen de reden niet kunnen aanvaarden, dan noemen die dat excuses verzinnen of vergoeilijken.

Dat de zichzelf excuserende mannen hier vooral zichzelf verder voor de gek blijven houden. Bij mij moeten ze met dat soort gezeik niet afkomen, sorry.

Je bent veel te jong om te snappen waar het om gaat snotneus

Xenophon
18 oktober 2013, 17:22
Bij mij komt het omdat ik zoveel testosteron opspuit.

Dagelijks 3 maal 250cc.

Xenophon
18 oktober 2013, 17:31
Fout.
In jouw plaats zou ik geen leugens over Allah neerpoten. Ze zouden je op het eind weleens zuur kunnen opbreken.
Het maakt voor Allah wel uit (zie de openbaringen).
Allah is niet nonchalant of onverschillig of onachtzaam,...


Een vrouw mag niet te dikwijls weigeren; een man ook niet trouwens.
En om zichzelf te bevredigen, is er geen porno, andermans echtgenote of een hoer nodig.

:lol:

Demper
18 oktober 2013, 17:33
Fout.
In jouw plaats zou ik geen leugens over Allah neerpoten. Ze zouden je op het eind weleens zuur kunnen opbreken.
Het maakt voor Allah wel uit (zie de openbaringen).
Allah is niet nonchalant of onverschillig of onachtzaam,...


Een vrouw mag niet te dikwijls weigeren; een man ook niet trouwens.
En om zichzelf te bevredigen, is er geen porno, andermans echtgenote of een hoer nodig.

:rofl:

Stingray
18 oktober 2013, 19:03
Fout.
In jouw plaats zou ik geen leugens over Allah neerpoten. Ze zouden je op het eind weleens zuur kunnen opbreken.
Het maakt voor Allah wel uit (zie de openbaringen).
Allah is niet nonchalant of onverschillig of onachtzaam,...


Een vrouw mag niet te dikwijls weigeren; een man ook niet trouwens.
En om zichzelf te bevredigen, is er geen porno, andermans echtgenote of een hoer nodig.

Nee, hij moet maar fantaseren over die vrouw van hem die niet wil...:lol:

maddox
18 oktober 2013, 20:34
Fout.
Beweert U. De koran geeft me nochtans gelijk.
Als U geslachtsgemeenschap weigert met uw man (met iemand of iets anders mag ten andere niet), komen engelen U een hele nacht vervloeken.
In jouw plaats zou ik geen leugens over Allah neerpoten. Ze zouden je op het eind weleens zuur kunnen opbreken.
Gaat Allah me in de hel stoppen omdat ik de koran wel gelezen heb, en het eigenlijk een stel uitspraken van een megalomane woestijnrover vind? Het maakt voor Allah wel uit (zie de openbaringen).
Allah is niet nonchalant of onverschillig of onachtzaam,...
Allah is dan ook onbestaande.
Een vrouw mag niet te dikwijls weigeren; een man ook niet trouwens.
In realiteit mag een vrouw niet weigeren, daar haar echtgenoot haar meester is. Alleen de menstruatie kan gezien worden als een geldige reden tot weigering.
En om zichzelf te bevredigen, is er geen porno, andermans echtgenote of een hoer nodig.
Neen, een slavinnetje is ook prima.
De koran zegt in soera 23: 5-6:

5 [de gelovigen] die hun vleselijke lusten beheersen. 6. Behalve met hun vrouwen of hetgeen hun rechterhand bezit, want dan treft hen geen verwijt.
5. En degenen die hun kuisheid bewaken.
6. Behalve tegenover hun echtgenotes of hun slavinnen, dan worden zij niet verweten. (
5 En die hun schaamstreek kuis bewaren, 6. behalve bij hun echtgenotes of slavinnen waarover zij beschikken, dan valt hun niets te verwijten.

Nietzsche
18 oktober 2013, 20:35
Och kom gast, da's gieren.

Voor 14 jarige johny,s uit Brabant, ja.

pintjeeuh
18 oktober 2013, 23:55
Naar de hoeren? Nog nooit gedaan, er zijn hier niet zoveel gigolo's in de buurt denk ik.
Al moet het wel kinky zijn te betalen voor seks en zo ook compleet de baas zijn over wat er wanneer gedaan wordt

bembem
18 oktober 2013, 23:59
Naar de hoeren? Nog nooit gedaan, er zijn hier niet zoveel gigolo's in de buurt denk ik.
Al moet het wel kinky zijn te betalen voor seks en zo ook compleet de baas zijn over wat er wanneer gedaan wordt


pintjeeuh ik wil best je gigolo zijn :lol:

pintjeeuh
19 oktober 2013, 00:02
pintjeeuh ik wil best je gigolo zijn :lol:

Jij bent een vrouw, en een aanhanger van een vrouwonvriendelijk geloof.
Je moet niet alleen mensen als mezelf met rust laten, je moet je verdomme nog schamen ook!

bembem
19 oktober 2013, 00:06
Jij bent een vrouw, en een aanhanger van een vrouwonvriendelijk geloof.
Je moet niet alleen mensen als mezelf met rust laten, je moet je verdomme nog schamen ook!


lol

Henri1
15 februari 2015, 16:13
Door mijn eerste vriendin.

Uw buurvrouw dus ?